- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
Hirdetés
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
arcitec
addikt
válasz Hasaggymeg #225496 üzenetére
+1 Jó, hogy említetted a bringa út közepén otthagyott rollert. Hogy ez mekkora fa@ság.
És valóban egyre többet látni. -
Fall-N
veterán
válasz gergo5991 #225491 üzenetére
Megéri venni. A képek alapján mindkettő jó állapotú. A Trekre írja az eladó, hogy átütő tengelyes, így én azt venném. A Merida a hivatalos honlapján sem említi, így az gyorszáras lehet, a fék is gyengébb Shimano MT200 szemben a Trek Bontrager alkatrészeivel és a Shimano MT400-as fékeivel. Szóval szerintem a Trek minden szempontból jobb, így papíron, mert mindkettőt meg kellene ahhoz nézni. Viszont mivel egy-két éves gépek ezek, annyira csak nincsenek rossz állapotban (hajtásra gondolok).
fulton: Ne gondold túl a dolgokat. Nézz meg pár Enduro és DH videót (de vannak durvább XC-sek is), hogy mit kibír egy bicikli. Azért a Shimano sem szar, annyi a hátrányuk, hogy még nem ipari csapágyasak. De egyébként is, nem DT Swiss agyat néztél?
Sajnos balfék emberek mindig vannak, amik bármit tönkre tudnak tenni.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz fulton #225498 üzenetére
Nem csak az m8000, valamelyik régebbi XT széria is törik, lásd Hassagymeg kalapácsai, vagy a haverom 900-1000 kilóméterenként cserélt XT agya. Hacsak nem a Shimano szponzorál, akkor nem értem mi értelme kb. 170 eur árszint fölött Shimano agyas kerékszettet venni. 170 eur-tól már van rendes ipari csapágyas Mavic szal... a legolcsóbb Mavic kerékszettem 20k km terep után még mindíg soha nem volt centírozva, egyetlen egy csapágy ázott be egyszer és marha könnyű volt cserélni, gyakorlatilag problémamentes. Kíváncsi lennék melyik XT kerék hozná ugyanezt a szintet alattam . Ha valami gebasz van a csapágyakkal és meg kell bontani, kezdődik a szopóroller. Persze nem tudom találsz-e felnifékes iparis kerékszettet
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Lacerta
aktív tag
válasz Szemi & Emi #225471 üzenetére
Én petróleumot locsolnék rá. A menethez is, a csavarfejhez is. Hagynám állni.
Utána rendes, minőségi imbuszkulccsal nekimennék, hosszú szárúval, ha erőből nem viszi, kalapáccsal ütögetve.
Ha az sem segít, akkor akkus fúró-csavarozó hosszú toldóval ( vannak 30 centisek is ), vagy szögcsavarozó adapterrel.
Ha időközben kinyalódik a hatszög a csavarfejből, akkor áttérnék torx bitre, az többnyire olyankor is tud még fogni ( és az anyaga is jobb szokott lenni ).
Ha ezek se segítenek, akkor flex.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz arcitec #225501 üzenetére
Amelyik még áll hagyján mert talán észreveszed, de az út mellé állított, majd eldőlt/felborítottak a bringaútra belógó kormányai, meg az a WC csatorna vastagságú szára ...ha arra óvatlanul ráhajtasz elszállsz mint a füst.
#225498 fulton...nekem HB-M785 volt, a 8000 elődje, és bár volt vele elég gondom (szabadonfutó, mely minden korábbi Shiminél ugyanaz, berágódó golyópálya, stb.) "agytörésről" sem itt, sem máshol nem hallottam még soha.
#225505 jjeahh...alattad meglehet, hogy pont bírná ...a tömítése tökéletes volt, (oda aztán víz be nem ment soha ) és szerintem a szabadonfutó sem tört volna 30kg-os terheléscsökkentés után. 🤔 Az, hogy nem forog olyan szépen mint egy zárt csapágy, vagy esetleg nehezebb és xarabbul van fűzve persze más tál tészta, de volt aki elégedetten használta és a szabadonfutó sem ment szét mindenki alatt.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Lacerta #225507 üzenetére
Ahogy kinéz annak a csavarnak a feje szerintem már xarral meszeltek ott minden kulcsnak, pláne, hogy rá sem lehet rendesen tartani abból a szögből ...sőt, én lefúrni is csak alulról tudom elképzelni, hisz fentről 10-30°-os szögben lefúrni ott egy olyan kemény csavar fejét a váz festésének rongálása nélkül, elég nagy szaktudást igényelne. Lefúrni esetleg alulról, vagy (én ezt tenném) óvatosan elvágni a bilincs alsó támaszát egy flexxel...persze olyannak aki már fogott sarokcsíszolót a kezében, mert ha nagyon tolod, vagy megszorul és kirántja kezedből a gépet hamar belevágsz egy vízleeresztő lyukat a vázba.
#225510 fulton...miután észreveszed, hogy valami nem stimmel (hangos, rág, kotyog, nem forog olyan jól) kiveszed a kereket, a tengelyt és ujjacskáddal belenyúlva a csapágyba megforgatod ide-oda...akkor, ha esetleg még nem is látszik szemmel a porvédőn, hogy sérült, vagy víz, sár került bele, érzed melyik csapággyal lehet gond mert nem forog simán, kotyog, hangos...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz Szemi & Emi #225471 üzenetére
Nekem is így volt a régi vázzal, azt szerintem te már hamarabb elnyalod mint hogy lecsavard.
Bringa fejjel le, és felx neki. Vékony korongal, festérke érdemes vigyázni. kereket is ki.
Én így orvosoltam, valszeg egészben le sem kell vágni, elég ha felforrósodott, le tudod törni majd.
megj: ha van aksis csiszoló azzal ess neki, jobban megfogod ha "meglódul" és inkább lekapcsol mintsem nagyon elrántana, olvasva #225511Hasaggymeg hszét[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz gergo5991 #225491 üzenetére
szerintem mindegyik frankó (alapnak, fejlesztgetni - de ez főleg a Trekre igaz, mármint hogy azért ott van mit cserélgetni), de az árkülönbözetet úgy érzem, bőven megéri a Merida..
/olyan Treket 2 éve majd' egy százassal olcsóbban vettem, de hát ez van.../szerk: nem néztem át az alkatrészlistát, de ha jól látom, érzésre a Meridában jobb a teleszkóp és a váltás, a dropper elég drága extra, és az is átütősnek látszik. Amúgy jól megdrágultak tényleg. A Treken sem muszáj mindent azonnal cserélni, sőt..
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #225513 üzenetére
Azt hittem a tiéd a Trek.
#225512 fulton...elég ha felforrósodott, le tudod törni majd...miért, az műanyag?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Lacerta
aktív tag
válasz Hasaggymeg #225511 üzenetére
Ha kemény lenne a csavar feje, nem lenne így elnyalva a hatszög.
Azért mondom a torxot, mert nekem bevált hasonló helyzetekben. Kicsit kúpos, keményebb, mint az imbusz, csillag alakú. Még meg is lehet ütni picit, hogy megszoruljon a csavarfejben, és aztán jöhet a bikázás.Lefúráshoz szintén jó lehet a már említett 30 centis 1/4" toldó, vagy a szögfúró adapter, bit befogású tokmánnyal vagy bit fúrószárral.
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #225511 üzenetére
Mosásnál mostmár takarni fogom az agyakat, (körbe tekerem valami szövet anyaggal) az majd megfogja a vizet. Esőben meg ha elkap hát istenem..eddig még 2 szer fordult csak elő. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Lacerta #225516 üzenetére
Legjobb csavar fejét is elnyalod egy rosszul illeszkedő (vagy esetünkben, mivel látszólag csak szögben férsz hozzá, illesztett) kulccsal. Csodálkoznék ha abban a szögben bármit rá lehetne ütni felülről...
#225517 fulton...életszerűtlen rongyokkal a csapágyakon mosni a bringát, sőt, azok vízben tartanák ami amúgy meg simán lefolyik...elég ha nem kapnak direktben nagy nyomást.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #225514 üzenetére
Simán letörik, felhevül könnyen eltörik
(de lehet azt látni szemmel majd) nyilván nem csak hozzá kell érinteni egyszer a korongot )[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
#225499 velizare
- Köszi az infót---------------
Lady knocks down e-bikes & scooter for no reason
https://9gag.com/gag/aDDeBOK[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #225518 üzenetére
Úgy értem hogy ott a porvédőnél körbe tekerve (kis kendő), az az oda kerülő kis vizet felszívná és semmi nem jutna be , ilyesmire gondoltam
Én a hátsó agyat miután pár hónapja ujra kentem, már figyeltem hogy ne kapjon direktbe oldalról vizet, max fentről folyt rá, eső egyszer érte kicsit, és mégis most mikor ujrakentem minap, láttad milyen volt belül.Amilyen árak vannak, már jobban megérné a dekából venni egy jó kis vázt, és arra rápakolni a dolgokat. Így a kormány szárt is olyan nagyra hagyhatnám ami nekem jól esik.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #225520 üzenetére
Erről beszéltem, tökéletes példa ahogy a kormányok a járda mellett fexenek ... ha azt egy bringás benézi... Ami az öregasszonyt illeti, ez valami banya-kórság lehet, itt is főleg idős nőket kapnak lencsevégre amint karcolnak kulccsal autókat, meg szúrnak ki kerekeket. Valami társadalmi betegség lehet.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Lacerta
aktív tag
válasz Hasaggymeg #225518 üzenetére
Erre lett volna jó egy lefűrészelt szárú imbuszkulcs. Persze most már kb. mindegy.
ilyen pár dekás műszerészkalapáccsal simán meg lehet koppintani egy jó hex bitet. Csak annyira kell, hogy megszoruljon kicsit a csavarfejben.Ez az imbuszos felfogatás amúgy életfogytig tartó f*szkorbácsot érdemel, mégis minden sztenderen erőltetik. Az egy dolog, hogy berohadva nem szeded le ( ez user error amúgy, zsír nélkül rakták össze ), de ha menet közben meglazul ( és mindegyik meglazul menet közben előbb-utóbb ), akkor kicsi az esélye hogy rendesen meg tudd húzni célszerszám nélkül ( ...az a bizonyos lefűrészelt szárú imbuszkulcs... ).
Én alapból dobom az imbuszcsavart a csavaros dobozba, és megy rá a hatlapfejű. Azt oldalról is meg lehet húzni. -
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #225508 üzenetére
Igaz Acera, de alattam is szilánkosra törött egy szett Shimano. Haverom alatt az XT szintén. Másik két haverom alatt is a Tourney (fuj )
#225510 fulton: elindultam ér éreztem, hogy rág. Amikor kivettem a kereket, ujjal megmozgatva azt is, hogy melyik oldalon rág.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
evo87
őstag
Aktuálisan egy Merida Crossway esetében (95%aszfalt) négyszögtengelyes, elöl Tourney, hátul Acera 3x8 hajtás helyett mennyire eretnekség egy 2x10 Tiagra szett? Vagy akkor már inkább érdemes valami nagy lánctányéros 1x10/1x11 szettben gondolkodni?
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #225504 üzenetére
Itt a pdf (egyből töltődik), benne van minden.
Ha valaki Meridával vagy Bikefun által forgalmazott cuccokkal kapcsolatosan keresgélne máskor. [link]És akkor a linkelt bicaj, meg a gyorszáras, MT200-as fékes felszereltsége.
FRAME BIG.NINE LITE, material: aluminium, 29x2.25" max. wheelsize,
148x12mm axle standard, BB92 bottom bracket standard
FRAME SIZE S, M, L, XL, XXL
FORK Manitou Markhor Comp, Air, 100mm suspension travel, Tapered,
Remote lockout, 51mm fork offset, 29x3.0" max wheelsize
BRAKES Shimano M6100
ROTORS Shimano RT54
HEADSET MERIDA M2331
HANDLEBAR MERIDA EXPERT CC, material: aluminium, 720mm width, flat
HANDLEBAR STEM MERIDA EXPERT CC, material: aluminium, 31.8mm diameter, -6°
stem angle
GRIP MERIDA COMP EC
DERAILLEUR (R) Shimano XT M8100 Shadow+, SGS
SHIFTERS Shimano Deore M6100
SEAT POST MERIDA COMP CC, material: aluminium, 30.9mm diameter, 0mm
setback
SEAT CLAMP MERIDA EXPERT
SADDLE MERIDA COMP CC
CHAIN KMC X12
CHAINWHEEL Shimano Deore M6100, 32 teeth
FREEWHEEL Shimano Deore M6100, 10-51 teeth, 12 speed
BOTTOM BRAKET Shimano MT500-PA pressfit
RIM MERIDA EXPERT CC, 22.8mm inner width, material: aluminium,
Tubeless ready (tubeless tape and valves not included)
HUBS Shimano MT400-B / Shimano MT410-B
AXLES MERIDA EXPERT TR
SPOKES Double Butted Black stainless
TIRES Maxxis Ikon[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #225524 üzenetére
Ezt hogyan érted, mert itt lehet a félreértés, az agy ami fogadja a küllőket, vagy benne a cuccok? Még a neten is leginkább azt a peremet látom leszakadva melyen a küllőlyukak vannak, de az agyat összetörve nem sok helyen...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #225527 üzenetére
Nálam az agyban a tömítések törtek szilánkosra, összekeveredtek a csapágygolyókkal, aztán ott darált az egész cucc, miközben tömítés híján beázott és szétette a rozsda . Semmi gond nem lenne ezzel, ha iparis lett volna, mert fillérekért cseréltem volna a csapágyat. A haveromnál a kalapácsok mentek tönkre asszem.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Csokicsibesz
tag
válasz 6030D #225526 üzenetére
Szerintem ez nem gyorsszár:
"XC focused lightweight. 6066 triple butted aluminium with aero profiled tubes. BB92 bottom
bracket, Boost axle standard and tapered head tube deliver stiffness and steering precision. Includes integrated down tube and chainstay protectors for extra frame protection."
148x12mm-be szerintem nincs már gyorszár.
Oda is van írva elé, hogy LITE.A sima gyorszáras vázaknál az van odírva, hogy TFS.
Nekem a limited vázam van, amihez koppra ugyan ez a szöveg van beírva. Az tuti, hogy átütős.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #225528 üzenetére
Ezt mondom, tehát az agy nem, vagy ritkán törik, leginkább belül megy xarrá.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #225529 üzenetére
Persze hogy nem, azt "szarkazmusnak" írtam. Ez boostos átütős, és a fék is jobb, mint az említett MT200. Tippre amúgy ja, az a váz lesz, mint a tiéd.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
flash-
veterán
országútisoktól, de úgy általában kérdezem hogy elég gáz két különböző márkájú köpennyel tekerni? mármint elől is más márkájú országúti köpeny van és hátul is? vagy igazából tök mindegy?
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
nincs valakinek eladó,megkímélt,pár ezret futott Continental Gp5000 külső? 28c kellene
az enyém futófelületén szakadás lett, gondolom akkor az kuka...
bírt 3000km-et..se... pedig se kátyú se defekt..."Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #225518 üzenetére
Pont így jártam hétfőn. Elvittem autómosóba a biciklit. Közvetlenül nem érintettem a pisztollyal a biciklit, csak messzebbről áztattam le a port. Valahol bement egy pici víz (nyeregcső valószínűleg) másnap már voltak ropogó hangok. Tegnap kiszáradt, ma meg sem nyikkan a bicikli. Megfogadtam, hogy soha többet nem viszem magasnyomású mosóba, inkább itthon elpöcsölök vele.
Más: Sajnos lemaradtam a Lidlis állványról, elvitték mind. De nem baj, jó lesz a tyúkláb, majd rendelek valahonnan. Viszont ha már megmaradt a keret, vettem két fékváltókart. El kell kezdenem tutorialt nézni, mert az első váltót még bem néztem, hogy kell beállítani. Viszont lenne is egy kérdésem. A bowdenházat házilag mivel tudnám elvágni? Oldalcsípőt nem ajánlják a szakik, mert összenyomja. Vékony fémfűrésszel vágjam el? Vagy üetszőolló is jó lenne? Picit hosszú a régi csavarós váltó miatt a bowdenház.
-
Fall-N
veterán
válasz fulton #225521 üzenetére
Erre külön hsz.-be válaszolok. A víz a legkisebb résen is beszivárog! A rongyon simán áthatol, így semmit sem ér! Elvileg ezért is van szerepe a zsírzásnak. Egyrészt keni a mozgó fém alkatrészeket (csökkenti a súrlódást) másrészt taszítja a vizet. Általában ha nem ázik be egy csapágy, akkor nem a víz ami miatt kopik a rendszer, hanem a bejutott kosz a zsírral keveredve koptatja a fém alkatrészeket. Mondanom sem kell, hogy a kvarchomok milyen kiváló koptató hatású (lásd homokfúvás). Beázott csapágy megy általában user error. Például magasnyomású mosóval kimossa a user a zsírt. Vagy beleesik a folyóba/tóba.
-
Fall-N
veterán
válasz 6030D #225526 üzenetére
Ezt írtam. Hivatalos honlapján ott lett volna, hogy a frame true axle. Mivel nem emelik ki, így nem az. A Trek amúgy is jobb, márcsak az MT400 fék miatt. Azért 1000€-ért ne legyen már alap Shimano tárcsa rajta.
Csokicsibész: a Boost axle =/= true axle. Annyi, hogy boost szabványos a tengely. Attól még hogy benne van az axle szó, attól gyorszáras.
stickermajom: Köszi, megpróbálom.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Csokicsibesz #225543 üzenetére
Elolvastam. Akkor nem értem, miért nem emelték ki a leírásban. A telónál sem írták le, hogy átütős. Ettől függetlenül a Trek jobb felszereltségű, mégha a Meridát mint márkát szeretem.
-
Csokicsibesz
tag
válasz Fall-N #225544 üzenetére
Az teló az tutira átütős és minőségben job mint a Judy.
Új 6100-as deore fékek vannak a bringánk RT54-es tárcsákkal.
Szerintem a Sram NX-nél jobb az új Deore, ami szintén 12 sebességges.Nem látom mitől lenne jobban felszerelt a Trek.
Edit: látom a linket, rosszatt nézel.
Nem ezt a bringát hírdeti a srác. Ha megnézem 6030D eredeti posztját, meg a Meridás hirdetést akkor kiderül melyik bringáról van szó.[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Csokicsibesz #225547 üzenetére
Hülye keresőjük ezt dobta. Így már más tészta.
-
andrisbandi
őstag
válasz Fall-N #225539 üzenetére
autómosó - nyeregcsőnél beázás
- kétszer volt szerencsém hozzá
Szervíz lett belőle. Szétkapták, állt benne a víz, pedig volt kifolyó a vázban...Ez még sarazós időszakomban volt. Amikor nagyon elkoszolódik a nyereg alja. Sajnos ezt nem érdemes autómosóban leveretni.
Máshol nincs lehetőség, így most is járok portalanítani néha a mosóba.
- Hab.
Ezt rányomom mindenhová áztatni (csak fröcsög, nincs nyomása), de nálam a kerekek a lényeg.
- Távolról esőszerűen az "vízkőmentes öblítés" nagynyomású programmal szépen lejön a kosz.A telókat, csapágyakat még véletlenül sem nagynyomásúzom.
A külsőket kell néha, meg a felnit.
Érdemes még féktárcsákkal fölfelé lefektetve mosni, h a hajtásról nehogy rámossuk az olajat.Persze igazad van, az a legjobb ha nem jár az ember autómosóba, nem is ajánlani szeretném. Akinek muszáj, és kockáztat, az óvatosan azért megoldhatja.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
fulton
addikt
Ti figyeltek a pihenők betartására pl amit a garmin computer ajánl edzés végén? " //jut eszembe, ( miután az adzést feltöltötte az app-ra, nem lehet megnézni utólag hogy mennyi regeneráció időt javasol?
Maga a készülék edzés végén kiírta, de appban nem elérhető?//
én voltam körözni tegnap és tegnap előtt is. Elsőnek egy 70km fért bele, nagyon jó volt, élveztem is, erő is ott volt, azért amikor rá rá néztem az órára a 30 ott volt. (nekem ez nagy szám ) átlag mégis ilyen 25 jött ki
Aztán másnap, éreztem hogy gyenge vagyok, de azért szakítottam időt, elmentem 55 km lett, és hu. Nagyon gyenge sz* voltam, elment mellettem egy országutis tekert mint a feszület, "azthittem állok egyhelyben " mentem vagy 20 21 el. Semmi erőm nem volt, na még rájött hogy aznap jöttek csak elő a kopogások minden honnan is. De előtte nap majd kirobbantam olyan jól mentem
---
nézegettem a vázakat, de sehogy nem jó. Nem kapni leginkább ezért, és ennyi. Használtat nem veszek. Újan meg pf. mit? mit csináljak a részeivel? adogassam el..tök pénz kidobás. Ez már ilyen lett ilyen marad. Így is féltem, hát még ha valami 600-800 -1 misis gépem lenne. Ott hagyni a cop előtt kitámasztó nélkül[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ebook szerkesztés, megosztás
- Ukrajnai háború
- Politika
- Már elérhető a Resident Evil 4 Remake magyar szinkronja (PC)
- PlayStation 5
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Energiaital topic
- Politikai mémek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs