- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Mobil flották
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
Hirdetés
-
Indiában gyárt Google Pixel mobilokat a Foxconn
it A Foxconn gyártja majd India déli részén a Google Pixel mobiljait, mondják a jól értesült források.
-
Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
ph A külsejüket tekintve Trident Z sorozatból merítő modulpárok 32, 64 és 96 GB-os csomagokban vásárolhatók majd meg.
-
Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
gp Napokon belül indul a negyedik évad, amely ismét számos újdonsággal érkezik.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
#86978560
törölt tag
válasz flash- #226234 üzenetére
A radiális fűzésnél a függőleges merevségen kívül, pár grammot megspórolnak a küllőkön, cserébe sokkal nagyobb igénybevételnek vannak kitéve az agyperemek, és forgatónyomatékot aligha tudnak átvinni az agyról a felnire, ezért van a hajtásoldalon legalább 2 kereszt + a küllőfeszesség is jobban megközelíti a két oldalt ( illetve tárcsás első kerekeknél is az erőátvitel miatt keresztezik a küllőket).
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz vallas #226255 üzenetére
Nem, de ahogy mondani szokták, ha öreganyádat megkérdezed Ő is tudni fogja ki Tony Hawk. Inkább a Pro Skater 2-t koptattam rongyosra
Mondjuk úgy tisztelem a munkásságát, amit elért, amekkora hatással volt és ahogy segíti a mai napig a fiatalokat. Álltam már deszkán de kb ennyi, soha nem ment vagy próbáltam komolyabban, saját nem is volt soha.
-
Fall-N
veterán
válasz Gaben92 #226207 üzenetére
Szerintem ez nem feltétlenül baj. A grammbuzulás inkább a kerekekre érdemes, meg a hajtásra fordítani, nem árt ha a váz merev és nem reped vagy törik el. Kormánynál is ez a helyzet, legyen inkább 300 gramm, de ne is nyekkenjen meg.
Az meg hogy nem adnak pedált nem baj. Aki komolyabb biciklis az a platform pedált úgyis cseréli, akinek meg platform kell, úgyis vesz magának komolyabbat. A semmi értékű pedálnak nem sok értelme lenne. Arra lenne csak jó, hogy hazatekerjen vele az ember.
-
flash-
veterán
válasz #86978560 #226251 üzenetére
ivana, ride4ever:köszi mindkettőtöknek a választ!
tervbe van valami kerék,(bár állítolag ez a gyári Speci nem éppen egy gyenge fajta, nagy gondom nincs vele, talán annyi hogy "nehezen"forog, a vicc hogy a kőnehéz trekking kerekem nehéz gumival is könnyedébben forog" de nem tudom merre hogy induljak el valami guide erről? mert minél jobban olvasgatom az országúti bringások fb csoportot annál tanácstalanabb leszek hogy fulcrum vagy dt vagy ,vagy...
és hogy melyiket,stb...
és hogy milyen.. nem versenyzek,de azért legyen minél gyorsabb, túrázok is,de csak aszfalton merek menni (28c-t gp5000-et nem érzem másutt biztonságosnak,nem tudom ti használjátok aszfalton kívül is?) meg aztán az összsúly ami van (bringa+én+felszerelés) az kb.105kg összesen(ha túrára megyek táskával akkor van az 107-108 + a két 750es kulacs is még,akkor az már inkább 110kg)
Ceglédi,Monori,Nagykátai járásban használom, ott az a pár 80 méteres 3-4% os domb az gondolom nem releváns tehát gondolom picit inkább aerosabb legyen de annyira azért ne (márha az nem dob rajta sokat, drágát gondolom nem érdemes vennem, legalábbis 100-130e ft körül fizetnék kb(külföldi webáruházból inkább)[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
válasz flash- #226259 üzenetére
Nem tudom, most. ilyen kereked van, de ha nem mindenképpen cserés, és amúgy valami alapári, akkor ennyiért nagy előrelépésre ne számíts. Ennyiért kb alap kerekek vannak. Bike24-en amúgy egy csomó akciós most, de hát ugye az a 400-as euró… No meg szerintem még így is mocskos drágák.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Kiskopika
senior tag
Nah leteszteltem a lidl-ös állványt. Attörölgettem a vázat, olajozás, és zsíroztam. HÁT valami isten hogy nem kell görnyedni. Ezer hála a valakinek aki felhívta a figyelmet rá hogy épp van, és Magyarországon voltam.
De nem akarom elkiabálni de a nyiszogás valszeg a hátsó kerék rögzitéséből jött, holnap tesztelem rendesen. Dehogy mennyit szívtam megint kerék kivétel után a fékkel, eskü ez a legtöbb idő az egészben -
Hasaggymeg
Topikgazda
-
gergo5991
őstag
év 2. tekerése
37km - rögtön egy 15km-es "hegymászás" 500m szintkülönbséggel felfele..
725.47 / 716.02m Ascent / Descent totalba
kvára fáj a combom, de jól esett -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz gergo5991 #226267 üzenetére
Hát eddig hol voltál?! Én az idei második tekerésemen éppen a kutyaxar miatt háborogtam... január hatodikán [link] . 🤭
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
gergo5991
őstag
válasz Hasaggymeg #226268 üzenetére
nyár elején szoktam elkezdeni tekerni mikor már 25+ fok van, de hát a rollerezés ellustitott..
aztán 2 hete itt nálunk 35-40km/h-es szél volt, szóval ugy nem nem akartam
de hát kifogás az mindig van szép lassan rászedem magamumm bicajozás után
120/64 vérnyomás a 64es érték nem alacsony picit?
111 pulzus
mennyire normális?
a pulzusom szerintem csak akkor fog lenyugodni ha elmegyek aludni, általában mindig igy van, nem tudom h ennyire tulhajtom magam vagy idk[ Szerkesztve ]
-
Gaben92
őstag
válasz balintbaba #226266 üzenetére
Ha ugyanaz van az XC7-en mint a 8-on és a 9-en akkor elől 32NW, hátul 10-51 szóval mindenre IS elég.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
gergo5991
őstag
válasz Maximum1 #226270 üzenetére
Hat volt adrenalin boven, szembe motoros elozes, meg egy peugeot soccer mom is szembe jott velem kanyarban elozeskor en meg hiaba huztam a feket az mar nem sokat fogott ahogy 500m szintkulonbseget lefekeztem cirka 3-4km-en
xiaomi pumpaval fujtam a kereket, mikor ra tekertem 17psi-t mért, ennyivel mentem vele mindig, nezem a kereket arra meg 30-55 kozott volt irva, na mondom oke legyen 30 akkor, hat erdoben feltem hogy nem defektet kapok vagy valami elesebb kavics kivagja, dombrol lefele ilyen kemenyen azert szep hangja volt, a smart sam 29 2,25 ossel eddig a max asszem 60 volt, most ezzel a schwalbe hurricaneval szerintem 65felett siman volt
uj bicajt akarok venni, szoval mostmar a fek upgradet hanyagolom[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz Hasaggymeg #226215 üzenetére
Váltót én menet közben is csak a kicsin használom, ne dolgozzon szegény rugó.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz stickermajom #226275 üzenetére
Akkor te vagy az első aki 20% terep mászáson is hátul a tízesen mész a váltórugót kímélendő.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
-
andrisbandi
őstag
Hátha valakinek hasznos infó lesz.
MTB. Új, 1x12.HOLMENKOL PERFORMANCE LUBE láncolaj
- Nagyon bevált.
De az a fránya takarítás elkerülhetetlen és koszos.
Pedig letöröltem a fölösleget felrakás után mindenhonnan.Szóval alapos takarítás után kipróbáltam a
Soudal Dry wax-ot.
- Jó.
Első használatkor Fulton kolléga rémálmában találtam magam
Megszórta a láncvillát és a felnit galacsinokkal a lánc rendesen... de ahogy beértem az erdős homokos részre pár perc alatt letisztult.Nálam is 70 km terepet bír kb; hangoskodik a lánc.
Közben okés.
Az olajhoz képest más hangja van (azzal nagyon halk), rosszabb és hangosabb, de még nem zavaró, elmegy.Ami durva, h 4 kenésre elfogyott az üveg fele... tehát nálam ha sikerül 10 adagra beosztani; kb 700 km/flaska.
Hihetetlen mennyiség "kell" belőle, gyakorlatilag be kell áztatni a láncot.
- Míg olajnál egy csepp minden csapra, alig akart elfogyni.Smoove-ra térek majd át, ha ez elfogyott.
Elvileg az akár dupla km-t is elbírhat.Vagy változtatok az adagoláson, ha az is ennyire fogyna.
Most minden tekerés után (50-70 km erdő); gyors, pár perces portalanítás ronggyal és kefével, majd egyszer a legkisebben becsöpögtetem. Azzal minden f.keréken tekerek párat, majd a kicsin mégegyszer csöpizés, néhány tekerés, és reggelig szárad.
- Arra gondoltam vagy kihagyom a második kört, vagy azt már csak csöppenként a csapokra módszerrel adagolom.Mivel a telókra nagyon vigyázok, a takarítást nem tudom megúszni, minden tekerés után szoktam. De az csak pár perc. Waxxal a hajtás is szinte csak portalanítás. Nagyon kényelmes... nem szívesen térnék vissza olajra.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Napfénysüti #226277 üzenetére
Viheted is vissza mert széthajtottad.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
FeRRaR1
őstag
válasz andrisbandi #226278 üzenetére
Muc off dry lube amit vettem elsőre, itt az volt a legmagasabbra értékelt. Azzal van itt tapasztalat?
Illetve a hajtás kapott GT85 PTFE sprayt is, ez meg a másik ami nem 100% még a fejemben. Mosás után kifújom a vizet, szárazolom, GT85 majd Muc off dry lube, mindegyik 2x visszatörölve a láncról kb félórás közökkel. Illetve indulás előtt másnap mégegyszer.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #226279 üzenetére
Bejárattam csak.
Amúgy a féket kellett megcsináltatni de próbáltam és most fog.Més que un club!
-
andrisbandi
őstag
válasz FeRRaR1 #226280 üzenetére
Muc off dry lube= ez is wax
- szolid teljesítményű. Itt mindenki leváltotta.Waxolás elött fémtisztára kell takarítani a hajtást.
A lánc a legfontosabb, belül is. Több körös vegyszeres áztatás szükséges. Láthatatlan olajréteg sem maradhat.
Szemléltetés.Ezt a vidit érdemes figyelmesen végignézni. Alaposan bemutatja a témát.
Waxnál legelőször tiszta száraz hajtásra kerül a csöpögtethető matéria.
Éjszaka megszárad.
Csak így működik, ha már megszáradt.Frissíteni akkor kell, ha már hangosodik a lánc.
Nedvesség nélkül portalanítani, pl kefével, tiszta ronggyal.
Mehet a csöpögtetés, éjjel szárad.Nem koszolódik úgy mint olajozásnál.
Csak mint a bicó, poros lesz.
A videóban forró vízzel mossák le, más nem kell hozzá.
Én majd autómosóban próbálom ki a lemosást. Óvatosan, elkerülve a telókat és csapágyakat, nyereg alját.[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
FeRRaR1
őstag
válasz andrisbandi #226282 üzenetére
WoW ez jó nagy szívás. Pedig OCD személy vagyok, enni lehetne a motorteremből, annak is minden négyzet centije patyolat.
Egyenlőre veszek egy lánc tesztert és figyelem, mosás után kezelem.
Barátkozok még a gondolattal de per / pill így egy hajtós hét után inkább kezelem mosás után és ha kell ledobom évente / 2 évente a láncot.
Most ahonnan rendeltem a gumikat, 19.99 (font) a 10 sebességes XT lánc. Ilyen ár mellett nem érzem észszerűnek a ráfordított időt, vegyszereket, pepecselést. Persze semmi gondom vele ha valaki ezt az utat választja, de a saját véleményem jelenleg ez.
Inkább megjavítom amit lehet mint cseréljem a ház körül és bent is. De itt kb csak a befektetés hogy waxoljak egy bicajt lenne annyi mint 5 lánc minimum, de apróságokkal együtt lehet hogy inkább 6 meg az idő.
Ami reális hogy kiviszem a bringát heti 2 alkalommal 25-40 km-re nagyrészt terep. 3300km / év az elméleti max, ezt nagy esőben vagy nagyon fáradtan nem fogom megtenni, de lehet hogy kihagyás után elmegyek egy hosszabbra. Hívjuk évi 3000km-nek. Gyakran tisztítva, ápolva. Kocsis hobbi meg család és munka mellett nem látom magam láncot szexuálni ilyen módon.
Értem a módszert, tetszik hogy maximális hatékonysággal tisztít. Le a kalappal tényleg, de nekem ez személy szerint most sok(k)-nak hat.
fulton
Lehajtott ülésekkel szépen beslisszan, nem kell szétszedni semmit rajta.
Teszem hozzá most nem azzal mentem, csak a kép erejéig tettem oda, a céges Vivaro-ba konkrétan van egy fa polc amihez mint az álom hozzá tudom fogatni, meg az a 10 km nem egy nagy táv. De a Volvóval jobb menni az tény
Viszont a legjobb hogy látszik az erdő a háttérben, szóval az utcánk végében gyakorlatilag van minden amit akarsz, kavicsos patak meder, csapatós, kanyargós, széles utak, golf pályák, sűrűbb erdők, tavak és minden ami közöttük van...
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz FeRRaR1 #226284 üzenetére
Akkor csapathatod
hát nah nemhiába, születni kell engem nem hoz ez a stilus lázba, kirázza még a fogam is, én azt szeretem ha mész mint egy álom suhansz úthiba se legyen tükör aszfalt[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz andrisbandi #226282 üzenetére
azért gondolom egy 2 - 3 szoros alapos áztatás rázás brigéciolban majd lemosás szárítás elég olaj mentessé teszi a láncot
Így több mint 1xxx km smoove használat után én azt mondom bevált. JObb mint a másik (aminek nem jut eszembe most a neve éccaka van). Meg vagyok elégedve az élettartammal, 200-300 km is elmegy a lánc anélkül hogy hu de lánc hang lenne, vagy nagyon érezném hogy kenni kell. (esőt nem lát)
De meg tekernék egy olyan bringát[ Szerkesztve ]
-
nemeth989
senior tag
válasz FeRRaR1 #226280 üzenetére
Én Kerámiás Dry Lube-ot használok évek óta, elégedett vagyok vele, olyan 100-150km-ként "csepegtetem" (lánc tisztítás után, ultrahangos tisztítás+brigéciol) vagy ahogy hangosodik a hajtás, ha víz éri elég gyorsan lejön, de esőben/vizes körülmények között nem tekerek.
RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
andrisbandi
őstag
válasz FeRRaR1 #226284 üzenetére
A waxolás elötti nagytakarítást "csak" egyszer kell megcsinálni.
Én is gondolkodtam, h szervízbe viszem, hátha elvállaják... de végül belevágtam.Montin használni egy kivételtől eltekintve nem jobb mint az olaj.
Sőt.
Viszont, h nem koszol szinte semmit, az nagy előny. Menet közben is adóthat, h a lánchoz kell érni. Montin amikor felkap a hátsó kerék egy nagyobb kórót és bedarálódik, feltekeredik a váltógörgőkre... kis hátrafelé tolással egyszerűen tiszta kézzel leszedhető.
(Olajnál ilyenkor elhasználtam a nálam lévő "autómosóba való apró+gumikesztű kutyaszar esetére" kesztyűt. Szobalakó a vas.)Panelban olajoshoz képest előny a hajtás "napi" takarítása. Ami portalanítás, ha kell egyáltalán.
Olajnál nagyon nem így ment.
Felrakás után plusz volt, h a fölösleget az egész hajtásról alaposan letöröltem. Így alig vette fel a koszt.
Rövidebb pár órás tekerések között néhány percet áldozva rá, újból áttöröltem a hajtást nagyjából. Így csendes maradt, és kevesebbet kellett "rendesen letakarítani".
Szóval láncolajozásnál nonstop a törölgetés nekem.A waxolás frissítése is csak annyi, h portalanítás után meg kell csöpögtetve áztatni, pár tekerés, megszárad sok óra alatt és kész.
Mosni nem kell.
#226286 fulton
"Smoove 200-300 km is elmegy"
- Ez jó hír
Köszi az infót!【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
stickermajom
addikt
válasz Hasaggymeg #226276 üzenetére
Ott még a hajtást is kímélem azzal hogy tolom.
-
tknof1871
őstag
válasz Lacerta #215208 üzenetére
Üdv!
A kitámasztód két műanyag eleme, amikkel a két láb hosszát lehet állítani, mennyire kopnak? Ha naponta használod a kerékpárt, mint munkába és bevásárolni járni, akkor igazán releváns a válaszod. Kíváncsi vagyok meddig bírják.
A store-ból lehet rendelni ilyen műanyag "csizmát". Elvileg pótolható ha elkopik. Ki tudja, meddig lesz meg a store, meddig lesz ilyen pótalkatrész a kitámasztóhoz. Most azon gondolkodok, valahogy ki kellene tolni az élettartamát ameddig lehet. Valamit rá kellene ragasztani a talpakra. Gumit, műanyagot, fémet. Ilyen hulladékok vannak a munkahelyemen + ipari ragasztó.
Próbáltál ráragasztani valamit? Mit gondolsz? Talán előbb fog tönkremenni a fém csukló, mint hogy elkopjanak az eredeti talpak? Előbb reped meg a "csizma" szára a furatok miatt?Még azt akartam kérdezni, szerinted mennyire kell állítani a magasságot? Ha csak a stabilitást nézem, akkor minél magasabbra van állítva, annál nagyobb a távolság a két láb között, annál stabilabb. Viszont minél kijjebb vannak húzva a műanyag "csizmák" annál inkább fognak hajlító igénybevételt kapni. A cső cső, illik ellenállnia a hajlításnak, másrészt sorban furatok vannak, ez a cső meg van gyengítve.
Eddig nagyon szimpatikus ez a kitámasztó. Vigyázok rá, gyakran kifújom 6 bar levegővel a csuklónál. Lehetőleg tiszta fém a tiszta fémen súrlódjon, kosz nélkül.
Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
válasz gergo5991 #226272 üzenetére
Át kéne állnom MTB-re… Már a minap ezen gondolkoztam, amikor a 30-as átlagos tekerések kerültek szóba. Ezzel az ócskavassal én vért köpök egy 30-as átlaghoz, valami mindig közbejön: szemetes autó, elém kihajtó kamion, vasárnapi sofőrök, traktor, pedeleces kerékpáros klub az út teljes szélességében, lámpák, kereszteződések, bringaúton 90 fokos kanyarok, kutya, babakocsi, ilyesmik. A szélről, meg a szintről ne is beszéljünk. Hiába tartja az ember amúgy nagyrészt a 34-35 körüli tempót, az ilyesmi mindig leviszi.
És akkor most itt vannak a 65-ös ereszkedések. Úgy látszik, terepen az ilyesmi jóval gyorsabb, mert én a 65 fölé még kb soha nem tudtam eljutni a 7-8 bar közötti slickekkel, jó aszfalton, 10% körüli lejtőn, full aero pozícióban. Még beletekerni sem tudok ott már, gyenge az az 50-es tányér elöl, 60-nál már 100 fölötti a pedálfordulat, jobban járok, ha inkább fekszem a kormányon. De ez az egész sportág minősítése kell legyen, mert a szegmens elsőnek is épphogy megvan a 65 átlag a hosszú lejtőn. Gondolom 54-es a nagytányér, azt meg konkrétan tudom, hogy olyan vastag combja van, mint a derekam, és erőnlétben sincsenek gondjai, mert ismerem az ipsét. Ez úgy nagyjából igaz amúgy az átlagokra is: edz errefelé pár profi, meg húzósan kemény amatőr, de a külön megtolt szegmenseken is egyértelmű, hogy a 40-hez már nemcsak lejtő kell, de valami erősebb hátszél is. Meg lehetőleg egy peloton.
Persze az is lehet, hogy szar a speed szenzorom (mint minden országútisnak). Vagy egyszerűen ez nemcsak a gyávák, de a gyengék sportja. Vagy valaki bassza a fizikát.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #226285 üzenetére
Három óra 21?! Ha nem pihensz nem fog menni, hiába cserélsz mindent a bringán.
parandroid... megnyugtatlak, hogy talán a ritka versenyeket leszámítva 65 terepen leginkább pár másodpercig van, a többi pedig mese habbal.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
stickermajom
addikt
-
sepyi
aktív tag
-
sepyi
aktív tag
válasz parandroid #226291 üzenetére
Bocsi! Rosszul szerkesztettem. De +1 a hozzászólásokat. Lásd fentebb
[ Szerkesztve ]
Tedd vagy ne tedd! De ne próbáld! (Yoda mester)
-
addikt
-
őstag
válasz parandroid #226291 üzenetére
Engem az idegesít, hogy küzdök, hogy a 25-27-s átlag meglegyen, órán sokszor ott a 30 km/h, de ha egy kis domb, szembe szél, gyengeség jön, egyből potyog lefelé az átlag viszonylag gyorsan.... bezzeg hogy felfelé tornásszam, vért kell hugyozni....
Meg beérek a városba, és mondjuk kéne még 2 km-r mert km "naczi" vagyok éppen, és ott is potyog lefelé az átlag rendesen...
A mostani 100 km-n is 24,7 km/h-val értem be, és 2 km alatt lett 24,4................IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
őstag
válasz Dark Archon #226296 üzenetére
honnan is veszitek ezt a Smpoove-t? annyira ajnározzátok, ki kéne próbálni...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #226292 üzenetére
Jah.. képzeletben edzek egy jó kis canondaláréval csapatós szerpentinen ilyenkor jó nincs nagy forgi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest