- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
gp A készítők a minap két új előzetessel jelentkeztek a sokak által várt programhoz.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pet84
tag
Helló!
Haveromnak szeretném elpostázni a használt bringámat, tudnátok segíteni hogy működik ez? Be kell dobozolni kerekeket leszedni, vagy egyben is lehet dobozolás nélkül?
Nasenscheidewandverkrümmung
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #225350 üzenetére
Dettó ugyan igy
-
válasz Talala #225349 üzenetére
Nekem Ghost Nirvanaból M-es van a 175 centimhez (81-es átlépő), és ezt is nagynak érzem kicsit. Szerintem hagyd azt az XL-est mindenképpen.
Hasaggymeg: Persze, én is ‘drifteltem’ már vészfékezésnél, ez igazából nem rossz, mert azt jelenti, hogy a hátsó kerék is tapad. Csak ez így önmagában nem hatékony, mert megállítani úgyis az első fog, viszont így könnyebben elveszíted a kontrollt az egész bicikli felett. No meg ha csúszik, akkor hosszabb a fékút. Gondolom ti is ‘farolgattatok’ szét gumit durrdefektig gyerekkorotokban.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
fulton
addikt
Most nem akarom tulbeszélni a témát, de azon filozva indult el ez a kerék mizéria, hogy mitől lehet az h megtekeri az orszagútit (jobb fajtát) az ember es mintha soha nem akarna megallni a kerekpar. Na az enyém is gyonyoruen gurul( de talán ez javitható lenne még🤔)
1. Suly? Nem hiszem ahogy kialakult bennem sik terepen azt vehetjük sokadlagosnak.
2. Ha abból indulok ki h ugyan abban a testtartásban ülünk, akkor ezt is.
3. Külső gumi? Igen úgy gondolom ez igen(gumi összetétel), illetve a psi es szélesség(bár azt mondják azonos baron a szelesebb gumi jobban gurul) viazont a szelesebbek meg nem birnak 6 - 7 bart.
4. A kerék agy? Szerintem nagyon is szamit neki.(elnézve h gördül egy minőségi iparis) meg a kónuszos, igaz terhelve nem tudni mi különbség van. És a dt swiss 350 esrol sem láttam videot sajna, de a nova a291 igen meggyöző volt.
5. A bringa aero? Haaat szerintem vajmi keveset.Innen igy amiből profit de viahonylag alacsony" rafordítással elerhetek az a gumi es agy. A gumi nekem kell es jó maradt az agy, amin úgy erzem fejleszthetek még es lesz is erezhető előnye. Talán ha sok emelkedo lenne amerre járok erosebben számításba vennem a vázt is, veszem is, dekabán talalni egyedul vázat de ott aztán semmi infot nem adnak se villapapucs táv(csak következtetni tudok de az nem 100%) se nyereg cső semmi....
De ha valamit rosszul gondolok érdekel a meglátásotok ezzel kapcsolatban.[ Szerkesztve ]
-
Talala
senior tag
válasz parandroid #225353 üzenetére
Igen, sajnos én is erre jutottam, köszi a megerősítést. Nézelődök tovább.
-
válasz fulton #225355 üzenetére
Egy 16 kilós, acélvázas bringára rohadtul fölösleges akármilyen kereket venni. Nyersz 0,7 wattot, így egy normális alu országútihoz képest nem 73,4 watt, hanem 72,7 lesz a hátrányod. Nyilván hasracsaptam a számokkal, de a nagyságrend stimmel.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Csokicsibesz
tag
válasz parandroid #225357 üzenetére
Az esetek 99%-ban nem a bringán kell keresni a wattokat, hanem magadban.
Tehát lehet cserélni kereket, vagy kerékpárt, de ha csak 80 wattot tudsz leadni, akkor teljesen mindegy, hogy azt egy 150 ezres vagy egy 750 ezres bringán teszed szerintem. -
lsebestyen
addikt
válasz Csokicsibesz #225358 üzenetére
Szerintem ő a hátrányra gondolt, aztán ha nem is 70, de azért sokat meg lehet spórolni egy jobb bringával.
-
őstag
válasz Csokicsibesz #225358 üzenetére
és a bizonyíték a maradék 1%-ra:
https://www.youtube.com/watch?v=bIywCGuN4Cg
(persze hatalmas a kontraszt: £300 versus £15.000 a bringák között, egy amatőr és egy profi rider)
szóval vaz az a pont, ahol még nyugodtan lehet keresni a bringán a wattokat, de akinek már nagyjából középkategóriás bringája van, akár karbon, egy 105-ös szettel, az bizony ne egy Dura Ace szettben reménykedjen, hanem az edzésben“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Sleek
senior tag
Lidlben akciós a bringa szerelő állványt. 11111 ft . Egész masszív darab. Ennyi pénzért még a vas anyagot sem lehet megkapni. Azt akkor még nem számoltam más költséget.
Sokminden elromlani nem tud benn úgy gondolom. Ha meg egy két csavart pótolni kell esetleg, az pár forintos tétel.<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #225358 üzenetére
+1..ugyanakkor az érzés megfizethetetlen, és minél többet költesz rá annál erősebb.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Lacerta
aktív tag
válasz jjeahh #225338 üzenetére
Szokott lenni komoly terep is, de ott többnyire tolom a gépet.
Most épp olyan helyeken jártam, amiket simán ki lehet tekerni háromkerekű örökhajtóssal is, kivéve az Odor-várat mert oda fel kellett vinni a bicajt, de az gyalog se könnyű terep, viszont legalább csak 50m táv.
Így hogy család van, behatárolt az időkeret tekerésre ( is ), ha nagyon sokat sz*patom magam, akkor csak kisebb kört tudok menni, és ha növelni akarom az akciórádiuszt, akkor az a megoldás, hogy maradok a tempósan kitekerhető utakon.Jaja, jó sok pénzt ellocsoltam fotós cuccokra, van is olyan obim, amivel vigyázni kell, hogy a lábfejem ne fotózzam a tájképbe. De a teló nem ilyen, amikor ezt vettem, még pont nem kezdték el az ultra wide optikákat nyomni. De nekem a no. 1 feature amúgy is az L1/L5 sávos GPS vevő volt benne, akkor ez még iszonyú kúlság volt, és még most sem terjedt el teljesen.
Majd legközelebb megpróbálom álló panorámában a térdes fotót, abba sztem még a mellbimbóim is beleférnek majd. -
Sleek
senior tag
válasz dellfanboy #225363 üzenetére
Nem gondolnám ,hogy annyira gagyi. Önsúlyban is érezni ,nem pehely könnyű .
Úgy gondolom ami tekeredni tud az a láb összekötő lapos vasak. De az sem nagy összeg ha meg kell erősíteni. Szerintem az önsúlya 12-13 kg tutti van . Teherbírásra 30kg t írnak
3 év alatt meg ha lesz vmi akkor visszakapod a pénzed .[ Szerkesztve ]
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
Lacerta
aktív tag
válasz parandroid #225357 üzenetére
Azért valamilyet érdemes, mert anélkül nagyon szikrázik menet közben.
-
őstag
válasz Sleek #225367 üzenetére
a gondok nem a fém, hanem a műanyag részeivel keletkeznek majd, és azt nehezebb is pótolni
mindenesetre 10-11 ezerért ez elég jó (nekem is van)
csak ne várjuk azt, hogy tud annyit, mint egy 60-100 ezres Feedback Sports vagy Parktool (vagy Var, Unior, Pedros, stb)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Sleek
senior tag
válasz f4lcon #225369 üzenetére
Ezért írtam ,hogy nyilván nem kell összehasonlítani a 80-100ezres kategóriával.
De tény , még úgy sem lehet otthon összehozni olcsóbban egy állványt ,hogy minden gépem megvan hozzá, és csak a vasanyagot kellene megvenni .<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
válasz f4lcon #225361 üzenetére
De itt nem egy öregecske alu országútit hasonlítunk egy modern karbon csodához, hanem egy acélvázas csepelt, kitámasztóval, csomagtartóval, meg visszapillantóval. Szóval ezen vajon mit segítene egy zipp kerékszett? Meg mennyi idő alatt érnének vele a fiúk fel a hegyre?
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Sleek #225367 üzenetére
Abszolút ár-érték bajnok, tekintélyes weboldalakon is említést tettek róla. (aldi-lidi 1 kutya)
parandroid... disznó orrába arany karika. 🤭... mondjuk a kocsmázásnál még mindig nagyságrendekkel jobb. 🙄
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
deny330
aktív tag
SYB Bikes-al valaki hozatott már be bringát? Mennyire megbízható és hozzáértő, ha a bringa átnézéséről van szó?
-
nagyúr
válasz parandroid #225371 üzenetére
Van róla kép? Nem rémlik de már nagyon megnézném mit tuningolna a fórumtárs.
Més que un club!
-
andrisbandi
őstag
válasz Pet84 #225351 üzenetére
https://24hfutar.hu/szolgaltatasok/sporteszkozok-szallitasa/
Ők lehet elvinnék dobozolás nélkül a bicót.
Rá kellene kérdezni a részletekre.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
válasz Napfénysüti #225375 üzenetére
Az abszolút topikkedvencem: [link] . De a csomagtartóban, pláne a tükörben, meg a sárhányóban tévedtem, mea culpa, mindig keverem a másik nagy klasszikussal, lacerta fórumtárs posztapokaliptikus varacskos disznójával: [link] . A maga nemében amúgy tökéletes járgány mindkettő.
Kéne csinálni egyszer egy galériát nicknév - strava profil - bicajképpel.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #225373 üzenetére
Enyém is elforog mivel a felső csövet nem merem/tudom megfogni és a nyeregcsőtől befogva túl orrnehéz (a dzsudi )...engedem lógni, vagy éppen leérni az elejét és kész.
parandroid... Lacertáé tiszta Mad Max.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #225371 üzenetére
Beginner with CLIMBING BIKE vs EXPERT with $5.25 CITY BIKE
vsz. nem 7000$-os (windspace SLC 2.0), mint a leírásban, de így is extrém példa. -
őstag
válasz parandroid #225377 üzenetére
Jó ötlet, mint az autós topickokba, mehetne az elejére...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Lacerta
aktív tag
Hát, khm.
Tulajdonképp egy filigrán, oldschool gép ez, csakhát a technokrata lelkem sötét oldala beborította ( ezt is ).
Persze ez nem csak a bicajra áll.
El sem merem mondani, mi minden van beokosítva/betetrisezve a Foriba, vagy mit jelent nálam a gyalogos túrafelszerelés.( És: Férfitérd! Szőrös férfitérd! )
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
válasz Napfénysüti #225385 üzenetére
Pláne azzal a fluxuskondenzátorral az elején.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nagyúr
válasz parandroid #225377 üzenetére
Erre, nem megbántva a fórumtársat de tényleg fölösleges költeni komolyabban. Inkább nézni kell 100-150k között valami használt outit vagy fitness bringát.
Més que un club!
-
zsocy
őstag
válasz Napfénysüti #225387 üzenetére
Nem ő akar mindig költeni hanem Fulton kolléga.
Mindenki a bringát nézi, azokat a csodás hegyeket meg nem is veszitek észre. Gyönyörű környék!szerk. én is benéztem, nem Lacerta gépéről írtál. bocsesz.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
válasz Napfénysüti #225387 üzenetére
Ezzel ő maga is tisztában van, csak nem bír magával. Értem én, csak próbáljuk már saját magától megmenteni!
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Lacerta
aktív tag
válasz parandroid #225386 üzenetére
@parandroid, Napfénysüti:
Az a szónikus csavarhúzó.
A fluxuskondenzátort a tudákos körtefából készült Poggyászban tartom.@Gézengúz, Ringman:
Pontos megfigyelés, igen.
Itt vittem fel és le a bicajt, ilyenkor előfordul, hogy lekapja valami:
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #225390 üzenetére
ha már felesleges pénzelverés, vettem a tiagra hajtókar helyett egy 105-5800-ast, amire ugyanúgy rárakom majd a 38T-s narrow-wide tányért - de legalább 110 grammal könnyebb lesz a bringa, ha az alu csavart használnám lehet 120-szal is
nem volt szívem otthagyni, 67eur (+shipping) volt és a gyári tányérokat még el lehetne adni (meg a karbon nyerget, meg a lassan egy éve megvett de nem használt cinturato velot, meg egy decás nyerget, time atac pedálokat, sor folytatható sajnos)
---
a commuter spd-klipsz meg teljesen jó városban, jó hogy ajánlotta valaki (nem csak) kezdőknek -
Ringman
nagyúr
nemtom valakit érdekel-e, de van megint cargo e-bike pályázat (utófinanszírozott)
-
andrisbandi
őstag
válasz parandroid #225390 üzenetére
Egyik kollégám ilyen.
Imád autót szerelni. Ha mindent megszerelt... eladja
Jöhet a következő beteg.Amikor néha rámoccantunk, h miért költ ilyenkre, azt magyarázta, h kihivás, és szeret új módszereket tanulni, kipróbálni. Végül tényleg mindent kikupál.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
vtomi2
őstag
Ma egyenesítettem a hátsó keréken, és észrevettem, hogy elég nagy különbség van a jobb/bal küllők között. Lánc felől feszes, másik laza. Utánna olvastam, elvileg így kell lennie. Gondolkoztam, hogy lánc felöl engedek fél fordulatot, másik oldalon meg behúzom fél fordulatot. Elméletben nem mozdul el a felni, gyakorlatban?
Ps holnap jönnek a cserealkazrészek
-
Fall-N
veterán
válasz Napfénysüti #225387 üzenetére
Azért még egy kerék és vázcsere belefér.
Valahol megértem. Nekem sem volt sosem gyári bringám, mindig legózva lett. Mindig akar egy kicsit fejleszteni az ember és sosem érdemes összeszámolni mennyibe jött ki ez az egész. Mondjuk én egy határon belül építek, túl drága dolgot a többi alkatrészhez aránytalanul nem választok, csak akkor ha végül a többi is hozzá fejlődik. De legalább egyedi lesz a végeredmény.
Mondjuk elavult acél vázra nem alapoznék, mert egy esetleges csere után majdnem minden cserés lenne. Volt egy előző régi olasz, acél MTB-m, abból sem maradt meg sok minden. A hajtás szétkopott, a többi meg nem volt kompatibilis. (Például 1" menetes teló -> 1 1/8" A-Head teló)
-
nemeth989
senior tag
válasz fulton #225355 üzenetére
A te bringád egy Trabant, hiába akarsz belőle Ferrarit csinálni, mindig is egy Trabant marad. Vehetsz ilyen agyat olyan agyat egy Trabant marad, túl sokat vársz el a Trabanttól.
Amíg nem használsz, vagy próbálsz egy "(jobb fajta) országútit" nem fogod megérteni, mennyit számít a súly, mennyit számít a hajtási hatékonysága, a merevségből, az ideális teljesítmény centrikus testtartásból (Landrider mammer pozíciót felejtsük már el), nem beszélve a pedál kapcsolatról, csak is csatos pedál. Mennyivel másabb egy endurance és egy aero országúti szélben.
Én is acél cseh szörnnyel kezdtem, addig teljesen jó volt, amíg nem használtam a többit, ha rám hallgatsz lépj tovább. Volt utána közép kat. xc mtb-om,(alföldöm lakom, nem sok értelme volt) belépő karbon endurance és közép. kat aero országútim van, meg egy crostrekingem. Ezek után szép emlékek fűznek az acélhoz, de csak mert első bringa volt, ennyi. Enged el.
RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
Ringman
nagyúr
válasz vallas #225397 üzenetére
tubeless, de 35 mm-es, szóval inkább endurance/commuter külső. (gravelnek is írja, de ahhoz elég sima)
nyárinak szántam - földút+aszfaltra, de végül vettem egy tufo speederot "száraz évszakra" és az rajta is maradt a biciklin, a cinturato meg várat magára. (ha sikerülne egy viszonylag könnyű vintage acél mindenest találni v-fékkel, akkor arra pl. feltenném állandóra)
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti játékok OFF topik
- Hatalmas, 16K felbontású, szemüveg nélküli 3D kijelzőt villantott a BOE
- Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
- Linux kezdőknek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Facebook és Messenger
- Fallout 4
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen