- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Milyen okostelefont vegyek?
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
Hirdetés
-
Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
gp Napokon belül indul a negyedik évad, amely ismét számos újdonsággal érkezik.
-
Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
ph A 26,3 literes térfogatú, két színben választható típus moduláris belsővel és korrekt szellőzéssel igyekszik magára vonni a figyelmet.
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
szuszinho
őstag
válasz Hasaggymeg #224976 üzenetére
-
Ringman
nagyúr
válasz fulton #225304 üzenetére
a 100 kiló az nem nagy súly, a legtöbb kerékszett 110 kg-ig szavatol - bőven van abban biztonsági tartalék volt.
csak a dt felnit látom felnifékesbeb aminek db 15e es fekete
ebből is látszik, hogy nem érdemes ezzel foglalkozni, anyagilag zsákutca a jelenlegit fejleszteni.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz szuszinho #225303 üzenetére
[link] [link] ... [link]...mondjuk a magyarokra rá kell kérdezni mikorra tudják leszállítani, de a német azonnal küldi.
A jelölés semmit nem jelent, mérni 1-1, vagy 2-2 cm-t mindenki tud, ugyanakkor ott nem az a nagy különbség a kettő között hanem a súly és főleg az, hogy egyik emelt, hajlított kormány, másik meg egyenes...előbbi inkább enduro, AM, stb. kerékpárokra szerelnek, XC-re csakis akkor ha pl. emelned kellene az elejét és már nem tudod....oda egyenes kormány dukál.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szuszinho
őstag
válasz Hasaggymeg #225306 üzenetére
Értem, akkor asszem marad az első linkemen lévő Ritchey Trail.
-
varsam
őstag
Tegnap megnyomtuk az első napot. Külön szedtem Stravan, kíváncsi voltam csak a mászásra: 10,18km, 982m szint fel a felvonó tetejéhez 1885m magasra, közepes gyenge minőségű aszfaltos úton, én 15+kg-os trail bicóval, feleségem a Cube Attentionjével
Strava
Ott kis körbenézés, hüttézés, kötelező búzasör után indultunk le. Párom az aszfalton, én egy épp használaton kívüli bikepark trailen , néha eltévedve és keresztül a sípályán, szuper jó volt.
Utána még körbenéztünk a környéken, mentünk még 35km-t [link] , így a nap vége 45km és több mint 1300 szint lett.
Ma folyt köv... -
jjeahh
nagyúr
válasz fulton #225308 üzenetére
Én arra jöttem rá, hogy hosszú távokon a surlódás nagyon sokat számít. Ha a hátsódon van a zselés párnázás, az fix, nem mozdul, nem súrolja ki a feneked. Ha a nyereg puha és nincs rajtad pelenkás naci, hosszú távon az állandó súrlódástól-dörzsöléstől elkezd fájni a hátsód, nagyon hosszú távon ki is sebesedik. Szal ha picit is teljesítményorientált vagy, vagy hosszabbakat is tekersz, a kemény nyereg + zselés naci sokkal jobb, mint a puha nyereg zselés nadrág nélkül.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fall-N
veterán
válasz fulton #225298 üzenetére
Ahogy írtam érdemes tárcsafékes agyat fűzni, mert ha egy ideig nem is lesz tárcsád, legalább ha akarsz fejleszteni, akkor csak a féknyeregeket + tárcsákat kell venni.
Viszont ha átütőtengelyen gondolkodsz akkor vehetsz olyan agyat, abba lehet adapterrel gyorszárat tenni. Arra viszont készülj, hogy nem egy szabvány van a true axle-ben, így elsőre nem biztos hogy eltalálod a tengelyátmérőd. Állítólag a 15 mm-es elterjedtebb a 20-assal szemben. Mondjuk lehet a 20-ast is 15-re szűkíteni. Másrészt már nem az agyhoz tartozik a tengely hanem a vázhoz. Így a helyedben kihagynám az átütőtengelyt. Gyorszárban is van minőségi kivitel, így nem kell aggódni, hogy gyenge. A másik része, hogy drágák az átütő tengelyes vázak és villák, így lehet fölöslegesen drágítaná csak neked a büdzsét.
-
Ringman
nagyúr
-
Fall-N
veterán
válasz szuszinho #225307 üzenetére
Esetleg nézd meg a Kelly's és a Bikefun kínálatát. Nekem KLS Advanced XC 70 van, az is 740 mm széles egyenes kormány, kényelmes és erős. A szinterezés is első osztályú. Én 10900 Ft-ért vettem a helyi boltba. BieFunból meg van két féle, egy egyenes meg egy hajlított. Mindkettő jó minőségű. Valószínűleg Merida OEM gyártás, mert ugyanúgy néz ki, mint a Merida ekvivalens kormány.
-
inf3rno
nagyúr
válasz Napfénysüti #225275 üzenetére
Én nem értem, hogyha valaki meg akar állni, akkor miért első féket húz. Már 8 évesen is tudtam, hogy abból csak baj van. Maximum a kettőt szoktam együtt, ha extra fék hatást akarok. Ja gondolom megijedt, hogy hirtelen megjelent valaki, aztán azért fékezett nagyot. Szerintem sem lehet valami rutinos közlekedő. Tulképp érthető a reakciója, mert ha nem vagy ott, akkor nem ijed meg, tehát te vagy a hibás, mert ő tökéletes. Ennyi.
Buliban hasznos! =]
-
Fall-N
veterán
Egy kérdés. Jelenleg egy olcsó, Tourney TZ váltó van az a füles csavarós fajta. Nem ez volt tervben az építésnél, így ideiglenesen használom. Nézegettem a triggeres azaz Shimano nyelven EZ fire váltókarokat, de láttam fele annyiért szettben SunRace M4 vagy M5 (előbbi a 3x7-es, utóbbi a 3x8-as) karokat. Mennyire jók? Ha jól sejtem nem rosszabbak, mint a Shimano M3000 vagy M3100 váltókarok. Van akinek van tapasztalata vele? Arra gondoltam, hogy a 3x7-es helyett 3x8-ast veszek, így esetlegesen át tudok állni majd Altusra, ami 8 sebis, a kar úgyis viszi a 7s-t.
inf3rno: Főleg hogy hirtelen első félezésnél rögtön beül a teleszkóp és még nagyobbat lehet bukfencezni, különösen ha tárcsafék van. Én múlt héten mentem első fékkel, mert kormánycserekor eltört a hátsó fékkar, így ameddig elmentem a boltig újért nem volt bekötve.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Fall-N #225316 üzenetére
Én annyira már nem bíznék a KLS-ben, haverom 2 éve esett egy nem túl nagyot egy lejtőn, a KLS kormány elhajlott, a nyeregcső (!) szintén, a nyereg eltörött . Én nem is tudom egy nehéz vastag alu nyeregcső hogy hajolhat el.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz szuszinho #225307 üzenetére
Itt 232-grammot ír, ami egy 760mm-eshez kimondottan jó.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz jjeahh #225320 üzenetére
Van belőlük több kategória. A boltba végig nyomkodtam és óvatosan hajlítgattam és elég erős. Ez a modell duplán húzott, hőkezelt 'double butted' 6061-es alu. De van DH-s kormányuk, az baromi vastag és erős, nekem nem volt szükség rá. Volt még Zoom Tequila 780-as meg egy Truvativ is, de az rövid volt sajnos (680-as), egyébként a Truvativ lett volna, amit megveszek.
-
ivana
Ármester
válasz inf3rno #225317 üzenetére
Aki meg akar állni gyorsan az pedig első féket kell húzzon. Úgyis elemeli a hátsó kereket, azon kb. nulla a fékhatás. GCN: [link] [link] Sheldon Brown: [link]
(#225319) Fall-N A sunrace váltókarok szerintem jobbak, mint a shimano olcsó vacakjai. A 7 és a 8 sebi kar nem ugyan annyi húz, nem tudom miért hiszik ezt az emberek.[link]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
...bár mintha nem ugyanaz lenne, hisz a honlapon pont 3x annyi az ára.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
De fasza képek, nagyon komoly lehetett, tobábbiak itt: Photo Epic: Snowshoe XC World Cup 2022. Jól látszik a terepen, miért is mennek a profik is már downcountrykkal és 2.4" gumikkal
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Gaben92
őstag
válasz jjeahh #225328 üzenetére
Első képet megláttam és azt hittem itt volt valami nálunk amiről lemaradtam.
Brutál képek vannak a galériában, nem semmi milyen terepen mennek már az XC-sek is... Azokon a gyökereken elég egy rossz útválasztás és repülsz is át a kormányon (vagy jön veled a bicikli is).
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
válasz inf3rno #225317 üzenetére
Megállni még mindig első fékkel kell. Hátsóval meg lassítani. Vészfékezésnél meg úgyis megtéped mind a kettőt. Átesni meg nyilván át lehet rajta, de az mindig saját hiba.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
őstag
-
jjeahh
nagyúr
válasz inf3rno #225317 üzenetére
Ha amatőr első féket húz, az veszélyes, de egy rutinosabb tudja, hogy azzal az igazi a fékerő. Csupán annyit kell tenni, hogy amikor rendesen behúzod az első féket is, kiállsz a nyereg mögé, így hátra helyezed a súlypontot, nem esel át a kormányon és sokkal nagyobb a fékerő. Én azt bírom, amikor városi sisak nélküli muglik tekerés közben telefonálnak és az ujjuk az első féken, mert az a kezük szabad. Aztán ha meg kell állni, garantált a repülés.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Lacerta
aktív tag
válasz jjeahh #225286 üzenetére
Köszi!
Nem olyan fennséges, mint amerre te jársz, de lagalább se medve, se pásztorkutya nem rág meg.
További képek itt.Na megnéztem a kamera beállításokat, a gyerekek tényleg átnyomogatták 16:9-re, de 4:3-ban is ugyanolyan széles, csak magasabb a kép ( fekvőben nyilván ).
Viszont a nagylátó nem úgy jó széles, hogy jó széles, hanem úgy, hogy a maga idejében annak számított. Egyébként 27.2mm ekvivalens, szóval tényleg nem nagy durranás.
Igazából nem volt szempont a kamera, én a GPS-t, a kijelzőt és a beépített DAC-ot néztem, fotózni van rendes DSLR-em, csak tekerni nem hordom. -
Lacerta
aktív tag
válasz Hasaggymeg #225293 üzenetére
És ez csak a bal oldala a kormánynak.
Bükk. Se kutyák, se medvék. Még.
Esetleg farkas, de az az egy-kettő aligha fog megkergetni. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #225328 üzenetére
Egyre durvább amíg ezek is fel nem hördülnek mint az országútisok a Vueltán mikor 4000 métereket mászattak velük 40°C ban...régebb ez volt a DH. Aztán jönnek az ilyen ikszcék minden muglinak, melyek (szerintem) minden lefele csapatásra jók csak egy jó bringázásra nem.
#225330 6030D...a sok fosos, tépték végig a féket. ...fincsi lehetett sárral a fogak közt.
#225333 jjeahh...lehet én vagyok hülye, de én ezt az első fékkel fékezünk dolgot nem igazán értem ... tudtommal leszámítva az olyan bohóckodásokat mint a triál, első kerékre állás, farolások stb., a leghatékonyabb megállás érdekében minden olyan felületet fékezni kell mely kapcsolatban van a talajjal. Hátsóval mikor kell fékezni, ha hátrafelé ereszkedsz?! Ahol jobban terhelődik fékezésnél, így jobban is tapad azt erősebben (nem véletlenül nagyobb az első tárcsa sem) mely kevésbé terhelt azt kevésbé, megcsúszás előtt tartva mindkettőt (gépkocsinál négyet). A legmeredekebb lejtőn lefelé is fékezem a hátsót is, az előre bukás elkerülése mellett a hátsó kerék terhelése is a cél a nyereg mögé beüléssel, vagy éppen a nyeregcső leengedésével...sőt, a hátsót bátrabban fékezem, hisz ha picit meg-meg is csúszik nincs olyan drasztikus következménye mintha az első kerék indulna meg.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Lacerta #225334 üzenetére
Ez egyáltalán nem rossz táj, nekem tetszik, a terep nem valami kemény a képeken, de ennek is van előnye: lehet komoly tempót menni.
Ja, ezek szerint vágod a fotós témát . Ha 27.2mm, akkor gondolom csak sima nagylátószögű, nem uwa, ezért nehéz szőrös lábas képet lőni vele . Ettől még lehet jó a kamera. A mai mobilos uwa optikák ekv. 13mm-t tudnak, általában gyengébb az uwa kamera minősége, de a nyeregben ülve is lazán lehet olyan képet lőni velük, hogy belefér a táj, a kormány, a combom, meg akár intim testrészek is#225336 Hasaggymeg: ez egy nehéz acél trail tanknak tűnik, egy mai xc elvileg úgy jobb lefelé, hogy felfele sem lett rosszabb, így szvsz az ilyen lightos trail bringáknak lassan nincs már létjogosultsága.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #225336 üzenetére
Szerintem senki nem azt állította, hogy hátsó helyett az első féket kell húzni, hanem azt, hogy ha a fékerő fontos, az első féket is kell húzni, sőt, jobban is lehet húzni, mint a hátsót, csak tudni kell hogyan, különben átesel a kormányon. Nagy sebességnél, különösen lejtőn meg szerintem ha fékezel, a súly többsége az első keréken köt ki, ezért jóval nagyobb ott a fékerő. Itt elég jól leírják, már linkeltem, de legjobb, ha kipróbálod.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
truefx
aktív tag
Classified vótmá?
(forrás: Mozgásvilág)
22 sebességes one-by rendszer agyváltóval? Igen!A szimpla lánctányéros rendszernek rengeteg előnye van nem csak hegyikerékpároknál, hanem országúti és gravel bringáknál is. Csak egy gond van, elég erősnek kell lenned, hogy a hegyeken elegendő legyen elöl az egy lánctányér. Nem kicsit erősnek. Ezt a problémát oldja meg a Classified hátsó agy+kazetta egység, ami gyakorlatilag egy kétsebességes agyváltó, de azért nem ennyire egyszerű a helyzet. A hátsó agyban egy bolygómű található, amit a gyorszár fejébe épített elektronika vált át méghozzá vezeték nélküli kapcsolattal, sőt a váltókar és a gyorszár között is wireless az adatátvitel. A váltókapcsoló egy kis pöcök a bal oldali bandázsba integrálva, nem zavarja a kezedet. Ahogy az áttétel táblázatból is látható, simán megoldható a közkedvelt 50/34-es első áttétel elérése. A világhírű ex versenyző Tom Boonen is részt vett a rendszer fejlesztésében, tehát nem volt kérdés, hogy bizony terhelés alatt is tudnia kell váltani, ami részben igaz. A kis áttételről a nagyra simán vált teljes terhelés alatt is, a Classified 1000 W-ot ad meg határértéknek, felfelé nem érzel semmit, csak az áttétel változását, ami elvileg 150 milliszekundumig tart. Ellenben a nagy áttételről a kicsire kevésbé szereti a terhelés alatti váltást, de valljuk be őszintén, mikor van olyan hogy nyélen rakod neki nagytányéron, és közben nyomatékelvétel nélkül szükséged van a kis áttételre? Nem igazán. Viszont megálláskor, vagy hirtelen fékezéskor, lelassuláskor baromira jó, hogy már akkor válthatunk amikor áll a hajtókar. Egy Bianchi ArcadeX-be építve kaptuk egy gyors kipróbálásra a Bringalandtól a Classified rendszert, aminek egyelőre nincsen itthon forgalmazója. Egy baromi jó cucc, de azért vannak hátrányai. Az egyik az ára, mivel csak kerékszettbe építve lehet kapni. Oké, karbon szettekből áll a paletta, méghozzá egy 50 mm-es aero országúti, egy 35 mm-es országúti, egy 30-as gravel és egy 19-es gravelből, amire 11 és 12 sebességes SAJÁT lánckeréksort tehetsz. Igen, sajnos csak a saját sorukkal kompatibilis az agy felépítéséből adódóan, de mindkettő esetében széles az áttétel kínálat. A CF G30-as kerékszett ami a bringában volt 1870 grammot nyomott gumik és sor nélkül, ami egy felső kategóriás karbon kerékszettnél olyan 300 grammal nehezebb, cserébe nem kell dupla hajtómű előre, bal fékváltókar, és a bringa is lesztisztultabban néz ki ezzel. Sőt, ha a G19-es kereket nézzük, az csak 1655 grammot nyom szettben! És hát a matek. Szóval a G30 az nem kevesebb, mint 2600 EUR, viszont, ha éppen egy olcsóbb alu kerékszettet készülsz karbonra leváltani, akkor már megérheti az árkülönbözet, főleg ha túl kevés neked a szimpla lánctányér.
[ Szerkesztve ]
-
Sped
aktív tag
válasz fulton #225231 üzenetére
Csodálattal vegyes elképedéssel olvasom, mit meg nem teszel a bicikliddel... Én évi 10-20 ezret költök szervízre bringánként + ha mondják cserélem amit kell (idén új külső ment a Speederre, új lánc a Sculturára), semmi gondom vele, néha cserélek egy defektes kereket. Semmi több időt nem töltök egész évben szerelgetéssel, csak hajtom amennyire az időm és az idő engedi. De látom nálad ez már-már inkább hobbi, abban pedig az ésszerűség mindig csorbát szenved.
IndyCar Series - Real Racing, Real Sport
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #225339 üzenetére
Ezt nem spéci neked írtam, de idézek a maiból...
-ahogy írták többen is, fékezni az elsővel kell...
-Megállni még mindig első fékkel kell...
-Aki meg akar állni gyorsan az pedig első féket kell húzzon...de hallottam ezt korábban is, míg én továbbra is azt állítom, hogy néhány speciális esetet leszámítva, megállni mindig mind2 fékkel kell. ...ami a kipróbálást illeti, ezen a téren aligha tudnak nekem újat mondani, volt vagy 35 évem saját bőrömön megtapasztalni rudas gumiféktől a mostani hidraulikusokig valamennyit.
Közben meg ezt találtam neked geoszakinak, aki ezt mind figyelembe tudja venni az előtt le a kalappal. ...nem is olyan egyszerű a képlet, mindig valamit valamiért megy ezen a téren (is) ez a lefele meg felfele is faxa csak a mesékben van.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #225342 üzenetére
Igen, a kollégákkal valszeg egy kissé félreérthetően fogalmaztunk . A geós cikket olvastam már
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
fulton
addikt
válasz jjeahh #225343 üzenetére
Ez vajon melyik 350 es lehet? Marmint 18T vagy több? (Úgy gondolom alacsonyabb számú lehet inkabb a 18T)
Ez a relé szám vagy minek nevezik, adott hub esetben elterő? Vajon egy sima 350 10x135 ös hatsóbub több féle ilyen kiosztással kapható, vagy egyféle es kúlön kell vasarolgatni?
Valamint ahogy kialakult a fejemben ezek különböző módú zsírral kérésével csökkenthető a hang egy bizonyos ideig, aztán kikopik[ Szerkesztve ]
-
válasz Hasaggymeg #225342 üzenetére
Én írtam is, hogy vészfékezni minden lehetséges, és elérhető fékkel kell. De az első jóval hatékonyabb, nyilván. Lásd még: fizika.
Az más kérdés, hogy itt a vészfékezést tanulni kell, különben csúnya vége lesz. Aztán jöhet a felsorolás, hogy ki a hibás.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Talala
senior tag
válasz Hasaggymeg #225034 üzenetére
Igen, ez is rendben. Igazából élhető, csak eladásnál jobb lenne, ha hiba nélkül pakolgatná a láncot.
Más.
Túl nagy lenne 182 magasság, 85 belső lábhossz-hoz ghost bicajból az XL-es méret? Minden kalkulátor L-es méretet hoz igaz, csak kevés a használtpiacon a minden tekintetben megfelelő bicaj, ezért néha elgondolkodom ilyeneken is. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #225346 üzenetére
Azt vettem észre, hogy ha "vészfékezek", vagyis váratlanul valaki elém ugrik és muszáj, akkor szinte mindig megcsúszik a hátsó kerék egy pillanatra, az első viszont sosem...megszokhattam mennyire kell tépni még így felkészülés nélkül is. Én mindig mind2 fékkel fékezek, korábbi (2000 előtt) koskormányosomnál is mindig csodálkoztam mikor valaki fent fogva a kormányt kvázi "lenyúlt" megfogni csak az egyik féket. Mondjuk ott "lenyúlni" is mindennaposabb volt, hisz mind2 váltókar az alsó csövön figyelt.
#225349
Talala...Ghost saját kalkulátora mit mond? Én azzal kezdeném, hátha...[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Linux kezdőknek
- Motoros topic
- Vicces képek
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Arena Breakout: Infinite
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen