- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Fotók, videók mobillal
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- iPhone topik
- Mobil flották
- Május végéig befut a Magic OS 8.0 a Honor 90-re és Magic V2-re
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
stickermajom
addikt
válasz sebgutkopf #228769 üzenetére
Nem vagyok valami jó író, de megpróbálom összefoglalni.
Montrealban voltam munka miatt és már előre piszkálta a csőröm a környék, ezért volt nálam cipő, térdvédő és ruházat. Néztem arrafelé kisebb pályákat, illetve 3 órányi autózásra ott lett volna a híres Mont Sainte Anne, de azt nem tudtam sehogy megoldani. Egyik kollégám nagyon rendes volt, szombatra megbeszéltük, hogy elvisz Bromontba, így online lefoglaltam a bringát és a sisakot (telefonon kártyaszám bediktálós módszerrel, de mint megtudtam ez ott tök normális).
Az első felvonózás második percében kirántottam a zsebemből a céges és saját bankkártyám, illetve a személyim, így nem az eredetileg tervezett bemelegítős gurulgatós kör lett lefelé.. Második felvonózásnál mellém csapódott két nagydumás srác, akik "már régóta járnak ide"; "ott azt a nagy ugrót látod? múltkor beadtam"; "azért járok ide, hogy eggyé váljak a természettel" és ezek variációjával szórakoztattak fölfelé. Egy-két szöveg azért gyanús lehetett volna, de melléjük csapódtam, mert általában jó a helyi erővel menni lefelé. Hiba volt, mert tökig húzott visító túlmelegedett fékekkel mentek mindenhol, ráadásul el is tévedtek többször.
Itt már kezdtem ideges lenni, mert a fél délelőttöm elment a baromságra, így inkább egyedül folytattam a napot.A legjobb pályák amiken mentem többször is:
Piste 7: [link] (főleg 3:46-tól az gyorsabb csikicsuki az erdőben ahol eltaknyol)
Piste 17: [link] (7-esről ágazik le 1:04-nél. 1:52 körül az a rész nagyon tetszett: [kép] [kép]
Piste 9 át 59-re: [link] (próbáltam végig is a 9-est, de semmi fantázia az alsó részében, így én is átmentem inkább mindig a másik felvonóhoz a felétől)
És a nap kedvence: tempós Piste 5 végén 7-tel befejezve: [link]
(Egyik sem az én videóm, én nem kamerázok.)A felvonók gyorsak, 6 perc alatt fönnvan a "fő" express és olyan 5-10 percet kellett sorbanállni általában. A hegyimentők egész nap mentek, több embert is tepsiben vittek le a hegyről, de sima felkötött kezű is sok volt. Nagyokat lehet esni, a rengeteg szikla pedig nem segít érkezéskor. Végig ott volt bennem a mentális fék ezeket látva.
A bringa amit béreltem egy Rocky Mountain Altitude 30 volt, elöl Marzocchi Bomber Z1-gyel hátul DPX2 Performance-szal. 170/160mm rugóút, 16 kiló, igazi rombolónak éreztem a Canyon után. Elég megbocsátó bicikli szerencsére, egy-két helyen segített a rugóút kijavítani a hibáim. A hátsó tag talán kicsit túl puha is volt az én ízlésemnek, de nem volt időm próbálgatni. A fékek az első kanyar után üzemmelegek voltak, elmelegíteni viszont nem sikerült őket. Váltót/ülést nem tudom, azokat nem használtam.
-
6030D
Ármester
-
adalbert1
veterán
Decathlonnál újra van elops speed 920 L méretben is online készleten.
Amennyire meg tudom itélni laikusként, egész jó városi biciklinek tűnik ebben az árkategóriában, ha valaki újat akar vásárolni (kérlek javítsatok ki, ha mégsem).
Igaz sokat drágult, tavaly mikor elkezdtem nézegetni még 200k alatt volt, és egész sokáig hiány is volt ebből a méretből (azt mondjuk nem tudom, hogy a készletértesítőt miért csak fix időtartamra lehet kérni a decathlonnál, és miért nincs olyan opció, hogy addig, amíg nem lesz az adott termékből, így párszor lejárt a készlet értesítőm is, és volt, hogy elfelejtettem megújítani). -
fulton
addikt
válasz adalbert1 #228858 üzenetére
Ha már deka adtál ihletet a keresésre vane alapon, és van de sajnos csak M méret. Ez a váz nagyon tetszik nekem, szerintem jó féle is, ára nem változott a korábbihoz képest. Ugyan ennyiért volt kint. Na egy ilyet vennék még uccsóra, átszerelném a dolgokat rá, és felnifékes. Csakhát a kormány ezen is badzsa lenne mit egy adótorony húznám fel, viszont rám van bízva milyen hosszú lesz, mert szerintem meg lehet csinálni, igaz nem jártam utána még, de abból kiindulva hogy olyan nagy hagyom a kormány szárát amire akarom..
Ej ha lenne piros dekor festéssel is
Valahogy egyszer azért kipróbálok egy full karbon kerékpárt, csak mert tudni akarom ad e valamit tényleg vagy csak vakítás..[ Szerkesztve ]
-
Toobee
veterán
válasz -=RelakS=- #228856 üzenetére
Igen, egyszerre vagyok a kis- és nagytányéron is Elvoltam vele, mire ki tudtam szabadítani.
https://barbieripnk.hu/
-
zsolti72837
őstag
válasz andrisbandi #228817 üzenetére
Igen, ezen én is gondolkoztam. Ha úgy van megoldva a csomagolása akkor simán vissza lehet vinni amennyiben nem tetszik. Lehet teszek vele egy próbát.
ELADÓ KONTROLLER JOYSTICK VÉDŐ KUPAKOK!! Zsolt XBOX ONE GAMERTAG: TenthCentaur291 ツ 223 pozitív értékelése van és 0 negatív értékelése ELADÓ termékek http://hardverapro.hu/tag/zsolti72837
-
Fall-N
veterán
válasz fulton #228838 üzenetére
Úgy, hogy egy félköríves elemre ül rá a nyeregpálcát tartó elem, amit alulról kell csavarozni. A körív mentén lehet mozgatni és így állítani lehet a dőlésszöget. Merev és egyszerűen beállítható. Sajnos nem tudom milyen márkájú a nyeregcső, ismerős szervizes vette meg összeszereléskor nem én.
[ Szerkesztve ]
-
chubby2o6
senior tag
A belső bowdenezésű vázakban nem zörög menet közben a bowden? Gondolom, ha végig házban van, akkor is hozzáérhet a váz falához. Ebben a videóban [link] a kutyaölő bácsi valami hasonlóba húzta bele házastól, mint ez [link] , és úgy szuszakolta bele a vázba. Elég mezei, de működhet, vagy van erre valami spéci cucc?
-
Fall-N
veterán
válasz chubby2o6 #228865 üzenetére
Attól függ, mennyire volt ügyes a mérnök aki tervezte. Sok gyárilag ki van bélelve valami szivaccsal, persze amelyiken van "szerelő nyilás". Amelyiknél nem gondoltak erre ott zöröghet.
Nekem bár látványra tetszenek, de nem kéne ha nem muszáj. Sokkal praktikusabb a külső elvezetésű. Nekem is két perc volt a csere a leszabás után. A bowdent befűzni meg pár másodperc. Mondjuk drágább bicikliknél sajnos lassan nem lesz más.
-
Maximum1
őstag
válasz Ringman #228857 üzenetére
Nagyon benne vagy, lenne egy szakmaim:
Van nekem ez a grévől, azon gondolkodom hogy a közepét kicserélném egy FSA-ra vagy egy GRX-re, van ennek valami buktatója?
40mm gumival sok az 50/34, 48/31-32 pont jó lenne, bár lehet 46/30 is elég lenne.
A terv az lenne, hogy amikor felrakom a 40mm akkor kicserélem a közepét is egy méretre vágott lánccal.
Nyáron meg menne vissza az 50/34 a 25mm kerékszettel.
Monti lenne a legjobb, de az zsebbe nyúlós, ezt kilehet hozni 50-60 ezerből, elvétve van a használt piacon ilyen holmi. -
Ringman
nagyúr
válasz Maximum1 #228868 üzenetére
fsa-hoz más pressfit középcsapágy kell, az is cserélendő, ugyanez igaz a FC-RX600-11-re is, mert az is szélesebb.
a grx-nél a q-factor más lesz (146->151), nem tudom hogy most hol van a stoplid, de azt is állítanod kell majd.
lehet egyszerűbb/olcsóbb lenne a hátsó sort cserélni 11-34-re vagy 11-36-ra és úgy megnézni az áttéteket, hogy ugyanazt hozza-e, mint a hajtókarcsere + nyilván más lánchossz kell hozzá.
(a 11-36T nem hivatalos, de szerintem megeszi ezt is a váltó, ha más nem road linkkel/klónnal)
elvileg van 46-32T-s kialakítás is 110-es bcd-re, de minimum véleményes nekem, mert a csavarok közel vannak a fogaskerekekhez: [link]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz chubby2o6 #228865 üzenetére
Nem mondom, hogy néma, de elég rossz terepen csapatva sem vészes, inkább a kormány előtt kocog össze a fékvezetékekkel mintsem a vázban hallom.
Toobee... kérdeztem a Stravan is, chainsuck volt? Olyan mintha kissé hazavágta volna a terelőt.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
chubby2o6
senior tag
válasz Hasaggymeg #228872 üzenetére
Ez biztató, de most, hogy láttam ezt a videót, valószínűleg megpróbálom majd én is belehúzni a házat egy ilyen ajtószigetelő profilba, abból nagy baj nem lehet. Különben bennem maradna, hogy b....a meg, mégis úgy kellett volna .
-
stickermajom
addikt
válasz Hasaggymeg #228872 üzenetére
Az enyémen nem hallani egyáltalán. Biztosan elnyomja a váz recsegése.
Na jó, a marketing szerint az aluban szivacs, a karbonban dedikált kábelcsatorna van erre. -
Sleek
senior tag
válasz fulton #228859 üzenetére
Nekem van alu vázas meg karbon vázas bringám is . De szinte semmi különbséget nem érzek a rezgéscsillapításban. Persze a gtr a legolcsóbb karbon bringa Wilierből. Más karbon bringával nem volt tapasztalatom . Többen azt mondják egy felsőkategóriás karbon váz másmilyen, meg mennyire elnyeli a rezgéseket
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Sleek #228878 üzenetére
Egy felsőkategóriás karbon teljesen kisimítja az utat, miközben új, puhára állított Reba villámmal és 1,8 barra fújt 2,35-ös gumikkal is megérzem a Balaton körüli bringaút egyes szakaszain a gyökeres felnövéseket. ...szerény véleményem szerint leginkább placebo a köbön.🤭
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Sleek
senior tag
válasz Hasaggymeg #228880 üzenetére
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
andrisbandi
őstag
Tegnap kímélő módban indultam montizni. Eltekerésztem a közeli kilátóhelyekre, szolidan lejtőztem... de valahogy nem kaptam el a fonalat... egyszer csak az egyik fennsíkról látom nagy fellegek közelítenek, hatalmas lógó esőlábakkal.
Na itt a kihívás Eső elött hazaérni!
Gyors ösvény kiválasztás, go!
Kb fél óra brutál száguldozás lett, pár majdnem zakózással. Eláztam kicsit, de tetszett.Valahogy meghúztam az oldalam, nagy levegőnél fájt.
Ma már tényleg tartok egy nyugisabb napot... elindultam kiránduló tempóban megzézni a kiszáradt város széli tavat, onnan majd elmegyek a... á, nem sikerült megbeszélni magammal.Megfordultam és irány a (kicsit) ismeretlen szomszédos erdő.
Pihenés képpen erdei kerítéseken, létrákon átmászva lehetett haladni. Találtam sok jó helyet, maradtam a túrista jelzéseken. Senkivel nem találkoztam még itt, csak egy erdésszel, nem szólt semmit, h bringázgatok.
Autómosó lett a vége, de számítottam rá.
Arra viszont nem, h meggyógyult az oldalam, jót tett a mászkálás【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #228880 üzenetére
Meg a karbon villa csillapítja a rezgést. Hát nekem az outin nem sokat csillapított. Akkor a következő, hogy karbon váz is kell. Most meg már felsőkategóriás karbon, mert a sima mégse csillapít olyan jól
Azért egyszer egy karbon kormányt kipróbálnék, arról inkább elhiszem, hogy lehet jó, a oneup elvileg pont ilyen.'92 Honda VFR 750
-
chubby2o6
senior tag
Köszi mindenkinek a választ a belső bowdenezéssel kapcsplatban. Csak megerősítettetek abban, hogy érdemes vállalni az extra copást, ami a b.ház bebugyolálásával jár.
-
varsam
őstag
válasz chubby2o6 #228885 üzenetére
Én kb egy hónapja feleségem Cube Attention bringájába raktam belső vezetésű droppert. Ez egy belül teljesen üreges alu váz, belső kábel elvezetésű, de úgy van megoldva gyárilag hogy a bowdenházak a be-és kilépési ponton felütköznek és a vázon belül csak a csupasz kábel fut, így nem zörög, mert ugye az feszül.
Na mivel a dropperhez nincs kialakítva ilyen nyílás, ezt úgy oldottam meg, hogy vettem ilyen szivacsot a bowdenháznak, és ezzel van végig befűzve. Eddig nem panaszkodott rá, hogy zörögne.
Annyi, hogy úgy kellett befűzni, hogy a bowden bevezető kis műanyagot kiszedtem amíg a szivaccsal együtt befűztem a bowdent a házba. -
flash-
veterán
válasz bardi #228883 üzenetére
hát nekem az alap alu trekkinghez képest nagy különbség a karbon villás speci, rezeg a rossz úton de nem ráz erősen.Komfortosabb. (vagy ez inkább a jobb váz?)Egyedül annyi hogy a hirtelen bukkanókon(bringaúton gyökér általi feltörés mondjuk) erőset üt de az a vékonyabb kisebb kerék - külső - miatt gondolom.
(de valami szaki szerint igazából inkább a kanyarodás ami a karbon villa előnyét hozza.)
Amit meg még majdnem hasonlónak tartanak a full karbonhoz az a karbon támvillás kerékpár, hát én nézegettem, alig van olyan, amiket meg láttam eddig marketplace-en azok 10 kiló felett volak még mostani 105-el is. Nehezebbek voltak mint az én alu 9.5 kilós specim (gyári kerékkszettel,sora-val), én nem tudom hogy az hogy lehet.[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
ZolkoW
őstag
válasz bardi #228883 üzenetére
nekem csak villám (meg nyeregcsövem. ja, és egyenes kormányom) van karbonból, tehát kívülállóként azért el tudom hinni, hogy egy belépő karbonváz más. Ott annyi a lényeg, hogy karbonból legyen, és ne törjön el. Ergó a tudomány lehet hogy arra korlátozódik, hogy a külső réteg elfogadhatóan nézzen ki, valamint vigyáznak, hogy mindenhol legyen elég anyag, de inkább több. Az már másik szint, hogy spóroljanak a súlyon is, de okosan. Az már megint még feljebb kezdődik, hogy netán rugalmas is legyen zötykölődés irányban. Fogtam már kezemben alis karbont is, nyeregcsőből, ott elég jótékony hatású volt a fekete festékspray itt-ott, ahol el kellett rejteni a szövet végződését
van kormányszarvam is, na az meg kritikán aluli, a lyukakat fel kellett bővítenem, hogy rá tudjam húzni a kormányra, mert túl vastag volt a lakk..
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
-=RelakS=-
veterán
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
ZolkoW
őstag
válasz -=RelakS=- #228889 üzenetére
ez elég vad... csak nem az van, ha ez kopik, egyben a sugara is változik? az nem biztos hogy jó, egy felső görgőnél mondjuk. (kötexem)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ivana
Ármester
válasz Sleek #228878 üzenetére
Nem tudom, nekem két országútim van. Az egyik egy Wilier La Triestina ami alu karbon [link] itt az other development részen, az elég jól csillapítja a rezgéseket, baromi kényelmes. A másik egy Fondriest régi alu acél villával ilyesmi [link], na ez merev mint állat korához képest, de eléggé rezeg. Megszokást igényel.
-
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #228872 üzenetére
Vissza kellett hajlítgatni, de most működik szépen. Biztos nem volt egészséges, hogy egyszerre volt a lánc a kis- és nagytányéron is.
https://barbieripnk.hu/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz -=RelakS=- #228889 üzenetére
Shuriken pulley.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Facebook és Messenger
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- PlayStation 5
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen