- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Új HMD modell bukant fel
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Mobil flották
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
-
Új HMD modell bukant fel
ma Ausztráliában érhető el és HMD Aurának hívják a gyártó jelenleg legkedvezőbb árú ajánlatát.
-
Az otthoni irodákba költözne be az AOC 100 Hz-es monitora
ph A cég Type-C-s modellje Full HD-nél magasabb felbontást ígér, és a kontrasztja sem gyenge.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacerta
aktív tag
válasz andrisbandi #238839 üzenetére
Felénk a kúton nem is hallotak még róla...
Mert csapágyboltban kell keresni.
-
fulton
addikt
ezeket az összehajtogathatós gumikat hogy célszerű tárolni, nem tesz kárt benne hogy össze van hajtogatva 2-3 évet?
-
Gaben92
őstag
válasz MPowerPH #238850 üzenetére
Speci megoldásába nem nagyon lehet belekötni, ha működik rendesen akkor a legjobb megoldás kb. Csak az se fog még egy darabig lecsorogni a 6-700€-s szegmensbe, hogy más gyártók mikor veszik át (ha átveszik) az meg megint csak jó kérdés. Majdnem vettem amúgy egy szett Roval Control Carbont páromnak tavaly mert eléggé jóárasítva volt, de elengedtem végül mert nem lett volna kedvem átfűzetni (i9 Torch volt benne de az neki hátul nem jó).
Ringman:
Erre gondolt. Furatokba belemegy egy tömítőkupak és kész is a tubeless. Fűzéskor csak ki kell venni őket és nem fognak nagyon szeretni a fűzők. Vagy pont, hogy igen.[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
chubby2o6
senior tag
válasz Dark Archon #238846 üzenetére
Asszem ott is a nagyobbik megy a tárcsás oldalra.
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #238843 üzenetére
Most megprobaltam a szelepkitekeros modszert. Ugyan az, bar nekem ez hosszabbnak tunt.
Ettol fuggetlenul igazat adok az erveiteknek, mert megeshet, hogy valami felremegy, es akkor jo, ha nincs benne a lotyi.En most csak az elsot szereltem at, itt szallagot is kellett cserelnem. Remelem reggelre nem ereszt le... Maxxis -ok mindig rendben voltak, ezekkel meg nincs tapasztalat.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Sleek
senior tag
Este írtak megvan a bringa ,csak már nem látták a szállítási rendszerbe mert leadták üzembehelyezésre .
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
sebgutkopf
őstag
válasz Gaben92 #238854 üzenetére
Mielőtt mindenki nagyon elájul a speci megoldásától a roval felnin, elmesélek egy történetet, ami tavaly történt meg. Vacsa új speci enduro roval carbon felnivel. Leszállítást követően jött volna a tubeless konverzió, elvileg tl ready. Ki a belső bele a tej, és a kerék 10 perc alatt leereszt. Vajon hol, javaslatra a srác betette a kereket a kádba és a küllőknél mindenhol bugyborékolt.
A gyári tököm tujda milyen szallag kiszed, ragasszunk fel valami normálisat. Meg ahogy Móricka elképzelte. A roval felni belseje nem sima, így a tl szalag nem ragad rá fel egyáltalán. Barátunk felhívja a specis boltot, hogy mi a tök van, mi a megoldás. Erre mondták, hogy vannak ezek a kis piros dugók, a két kerékre kicsit több mint egy 10-es. Mivel nem volt más opció megvette, beletette és már várt, hogy örül neki. Tej be, gumi fel… mosoly, aztán újra bugyborékolni kezd.
Telefon ismét a boltba, hogy mit csinál rosszul. Azt mondták neki, hogy többet kell lötyögtetni, hogy a tej a dugók tövét el tudja tömíteni és utána lesz jó.
Igen egészen addig jó volt, amíg a sok tömítéstől x hónap múlva a tej elfogyott a gumiból és ismét bugyborékolni kezdtek a küllők. Refill és ismét működik.Hát nem tudom, de ezt végignézve szerintem a jó az valami más…
Ez a Specitől inkább az ismert szórakoztató műsor címe: Pedig jó ötletnek tűnt. -
Gaben92
őstag
válasz MPowerPH #238858 üzenetére
Szerintem nem. Ha megnézed a Roval profilját akkor középen lapos, hogy a plug szépen felfeküdjön és az O gyűrű tudja tenni a dolgát. A legtöbb felni viszont középen ívelt szóval profilozott kupak kellene hozzá azt meg szopás legyártani.
Profilképek:
Roval Control
Mavic Deemax
DT-Swiss EX-471
Hope Fortus 30Speci kerekeken kívül szinte mind ilyen (vagy már annyira drágák, hogy kiesnek a látókörömből)
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
MPowerPH
félisten
válasz sebgutkopf #238859 üzenetére
Az otket jo, csak a nem tul szepen kidolgozott belso nem okes. Emlekszem ra, mikor irtad. Az enyem szep sima, siman mehetnenek ra a dugok, bele is ulnenek.
Don't Tread On Me
-
andrisbandi
őstag
válasz sebgutkopf #238859 üzenetére
Specialized 2Bliss Ready Rim Strip
- Nekem ilyesmivel van gyárilag a Roval kerék.
Merev müa, nem ragacsos körszalag.
4 éve tökéletes.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Ringman
nagyúr
ha a ~30 éves biciklin kotyog az első kerék a villában (menetes), akkor lógnak a csapágyak és kéne rajtuk állítani? nem csináltam még ilyet, ez otthon mennyire abszolválható, jobban járok, ha elviszem majd szerelőhöz (vsz. lehet, mert akkor az átfűzésre is rá tudok kérdezni)
az is furcsa, hogy véletlenül beraktam fordítva az agyat és nem középen volt úgy a kerék
ránézésre ez az agy, csak jóval viseltesebb - Sachs Maillard 600: [link]
-
Fall-N
veterán
válasz fulton #238815 üzenetére
Már írtam, amit több versenyző is alátámasztott máshol, hogy rohadtul nem a ruha meg a gumi számít, hanem az edzettség. Ezek akkor adnak javulást, ha már adott a stabil alap bicikli és van pár év szisztematikus edzésmúlt. Ha csak ennyin múlna, mindenki ki lenne pattintva. Egyébként nem egy versenyző nem használ GP5000-et.
Egyébként számszerűsítve egy gumi kábé 10-20 Wattot adhat pluszba, ami szinte semmi, a többi 200-250-et annak kell adni, aki hajtja.
Defekt külön téma, általánosságban egyik passzív védelem sem 100%-os, de jelentősen rontja a gumi képességeit. Ezért ideálisabb a tubeless tejjel. Én is elengedtem, 0 védelemmel megyek, ha nagy ritkán jön egy defekt, inkább javítok, minthogy cipeljem a plusz súlyt a gumikkal.
Úgyhogy megint túlgondoltad.
[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz Fall-N #238864 üzenetére
Én sokáig belsőbe töltött tejjel mentem, mert sokat cserélgettem a külsőket.
Átlag belső (a sima gumi)~ 20 deka,
a könnyebbek; ~15.
A tej 10.
- Szóval akár 25 dekából kb lehet defektmentes gumizás.Ha pedig frissen van vásárolva a külső is, akkor semennyi súlyfelesleggel nem jár úgymond, mert összeségében még könnyebb is lehet összesen a régitől.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Fall-N
veterán
válasz andrisbandi #238865 üzenetére
Igen az is jó megoldás, főleg ha nem Tubeless Ready a felni, ahogy az enyém sem. Őszi szezonban meglátom, ha lesz pár defekt akkor töltök bele Virttoria tejet.
-
fulton
addikt
válasz Fall-N #238864 üzenetére
nem is kicsit "gondoltam túl" istenesen belemásztam, de nem baj a szerzett ismeret megmarad beépül majd ahova be kell. Tartom az elméletem, azért én bizakodó vagyok
meglátjuk nem vonom kétségbe a leírtakat, csak picit árnyaltabban látom, hamarosan kiderül.
Egyébként "reális" fejjel, nem érzem azt hogy az ilyen versenygumik lennének az én abroncsaim, az én útjaimhoz. De hajt egyfajta belső kíváncsiság, megnézzem milyen egy ilyen abroncs.[ Szerkesztve ]
-
válasz fulton #238844 üzenetére
“fel tudnék zárkózni egy országútis tempóhoz ami nekem 30 nál kezdődik átlagra a csepelemmel.”
De most komolyan, wtf? Te országútisokat akarsz alázni a csepellel? Biztos van olyan, aki épp levezetőt tol, vagy csak hétvégente teker arra, és rohadtul nem siet, ezért pont gyorsabb vagy nála egy adott szegmensen, esetleg valami ultimate mamil, de nincs az a kicsit is edzett országútis, aki ne kenné el a szádar, ha meg kell indulni. Ez olyan, mintha a wartburgoddal menőznél, hogy gyorsabb vagy, mint egy F1-es autó a boxutcában.
Vegyél egy rendes biciklit, kezdj el szisztematikusan edzeni, aztán jönnek az eredmények. Na, akkor lehet majd versenygumikkal, meg könnyített üléssel, meg ilyesmikkel bohóckodni. Amíg emelhető stucni van az acél trekkingeden, addig ne vicceljünk már, hogy 40 km-en 2-3 kmph-t gyorsulsz egy országútis gumi miatt.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
addikt
válasz parandroid #238868 üzenetére
Pedig az önbizalom nagyon fontos
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #238868 üzenetére
Minden kezdet ilyen, amíg mugli vagy addig könnyen eléred első kis saját céljaidat és azt hiszed az élet egy habostorta, majd aztán mikor már tényleg kezded kapargatni a felszínt rájössz, hogy....igazából mennyire nem vagy sehol még az elszántabb amatőrök között sem. Ja, és akkor kezded megérteni azt is, hogy milyen emberfeletti teljesítményre képesek a profik. ...aztán meg valójában jó is így, hisz ha már ez elején egy profi mellett szembesülnél azzal, hogy elképzeléseiddel ellentétben mennyire megalázóan gyenge is vagy tulajdonképp, lehet már az elején feladnád.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nemeth989
senior tag
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Idén késő tavasszal-nyáron tervezek egy Balaton kört. 2016-ban voltam utoljára, akkor nettó 11 óra alatt tekertem körbe. Akkor a McDonald’s Bringamánia Tour de Balatonon vettem részt, , ha jól emlékszem 8000 ft volt. Azóta mennyit nőttek a nevezési díjak? Az ideire május 27-i eseményre még nem tették elérhetővé. Esetleg van olyan más teljesítménytúra jellegű Balaton-kör amire érdemes menni, vagy inkább hagyjam a fenébe és a nevezési díjból megvan az egész oda-vissza utazással?
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #238870 üzenetére
Milyen jó, hogy mtb-n nem számít annyira az átlagsebesség, így sosem volt ilyen gondom. Amint elkezdtem egy nálam erősebb haverral tekerni és rosszul esett, hogy kifulladva sem bírom a tempót, ő lett a mérce. Elhatároztam, hogy addig hajtom a bringát, amíg nem maradok le tőle, sőt, gyorsabb leszek nála. Amikor ez összejött, nagy sikerélmény volt egészen addig, amíg új haverokkal kezdtem tekerni és nem bírtam a tempót... kezdtem az egészet elölről . Tavaly ott tartottam, hogy már a helyi keménymaggal tekertem, akiknél már csak az országos bajnok Kelemen Árpi, meg a szponzorált triathlonosok gyorsabbak a városban, sőt nyárra már mászásokon sokkal gyorsabb lettem náluk. Szóval ha idén is összejön a tavalyi erőnlét, akkor már csak a profikkal nem fogom bírni a tempót, ami annyira nem is baj, mert ők úgyis csak egyedül tekernek, gondolom tartaniuk kell magukat az edzéstervhez és bandázva nem lehet. Idénre, meg úgy általában most az a terv, hogy lefelé is gyorsuljak picit, mert felfelé hiába vagyok droid, ha lejtőn az összes haverom ott hagy. Abban reménykedek, ha lesz idén vagy jövőre új bringa, picit a modernebb geo és a 2.4" gumi segít . Jó erőnlétet összehozni nehéz, de hamar megy, lefelé technikai tapasztalat kell, amit csak hosszú évek alatt lehet megtanulni és én mondhatni újonc vagyok a többiekhez képest.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Itt a 11,5 kilós íbájk.
#238872
Szakbarbár...én sosem értettem miért fizetnék több ezer (10 ezer?) forintot egy pár100 forintos résztvevői plecsniért és azért, hogy a nyugodt magányos, esetleg néhányadmagammal bringázás helyett tömegben, másokat és mások által kerülgetve hajtsam ki a belem. Akinek vuvuzela és kereplő fétise van azt megértem, sőt bizonyos szintig a versenydrukk adrenalinfröccsét is átérzem, de akkor sem valószínű, hogy sokat versenyeznék ha az összes versenyt itt helyben rendeznék és ingyen lehetne nevezni. ...mondom ezt ma természetesen az esélytelenek egykedvűségével és úgy, hogy tulajdonképp nem volt alkalmam, lehetőségem korábban, fiatalon esetleg beszippantódni a versenyzés világába amitől talán ma másképp vélekednék erről.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szimpláncsak
tag
válasz Hasaggymeg #238874 üzenetére
Csak haverom nagymamáját tudom idézni, aki ránézett haverom nagyapjára hajvágás után és csak ennyit mondott: " Olyan szép vagy, mint egy lefosott kilométerkő!"
-
zsola32
őstag
válasz parandroid #238868 üzenetére
végre leírta valaki...
-
MPowerPH
félisten
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz szimpláncsak #238875 üzenetére
Egyértelműen bejött neki az öreg, mi?!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Gaben92
őstag
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #238880 üzenetére
A teljesen ertelmetlen kategoria mar, amikor orszagutiba is belerakjak az elektromos rasegitest.
A svájciassagat kifejezetten birom. Tele van az apro egyebkent noname, kinezetre es felszereltsegre is hulladeknak tuno hasznalt bringakkal, jo daragan, de kihangsulyozva, hogy nagyon draga, nagyon jo, Svajcban vasarolt, Svajcbol hozott, svájci geprol van szo.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #238881 üzenetére
A piac tele van értelmetlen termékekkel...melyek aztán vagy eltűnnek, vagy megmaradnak, tudod, the business of business is business.
Pl. félmeztelen nővel, különböző ráaggatott címkékkel mint Germany, Switzerland mindent el lehet adni...ahogy itthon is (minden káposzta) vecsési, (minden tök) nagydobosi és (minden hagyma) makói, továbbá bió, hazai, magyar, házi, Mangalica stb.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz fulton #238867 üzenetére
Szerintem ne költs a Csepelre egy Forintot sem! Sokkal előrébb lennél ha vennél egy alapabb outit és később ha nőnek az igényeid akkor azt fejleszted. Amatőr szinten semmit nem számít a karbon és egyéb csilli-villi extrák, így nem álom maradna egy jobb bicikli, hanem valóság. De ha küsőbb annyira kell lehet venni külön vázat is, de addig is sokkal előrébb lennél. Szerintem annyi pénzt ellocsoltál ruhára és egyéb dolgokra, hogy kijött volna abból egy középszintű (ha újan nem akkor használtan maximum) alu outi és előrébb lennél sokkal. Van olyan amikor nem érdemes fejleszteni a bicikit mert zsákutca. Ahogy írtad, használtan csak buksz minden Forintot, mert nem tudod eladni jó áron.
A GP5000 semmit nem fog hozni, mert alkalmatlan a Csepel rá. Nehéz, túl rugalmas, az áttételek sem erre vannak szabva. Ez egy alap városi biciki, pont lassú komótos tekerésre (mugli), ezért "trekking", bár ez a Csepel hülyesége.
[ Szerkesztve ]
-
zsocy
őstag
válasz parandroid #238868 üzenetére
Igaz minden szavad, de én fultonról pont el tudnám képzelni hogy keményen tudná nyomni ha VÉGRE venne egy rendes bringát, hasrafeküdne rajta kantáros gatyában, azt a csepelt meg betolná a vasba, méltó nyughelyére
Az elszántsága megvan, testalkata megvan, kint teker télen is, bírja a távot, és a bringához képest nem is lassú.
Én drukkolok neki -
szimpláncsak
tag
válasz Fall-N #238883 üzenetére
Én bírom Fulton naivitását, ahogy a kerékpárhoz áll De az a legnagyobb baja, hogy végletekben tud gondolkodni. Csepel után nincs átmenet, hanem rögtön a milliós karbon országúti jön. Pedig egy ilyen rose-al hosszútávon is boldog lenne. (tavaly haveromnak még DT swiss p1800-as kerékkel jött, de ahogy nézem ez a saját márkás sem olyan rossz, 1590g a szett súlya)
Hasaggymeg:
Kedvencem a Bio Szolárium. Az milyen? kitolnak a napra?[ Szerkesztve ]
-
flash-
veterán
országúti kerékpárra nyereg kérdésben tud valaki segíteni?
jelenleg ez a nyereg van országútin:
[link]elmondom mi az ami jó: a keménysége. magát a fenekemet alapvetően nem nyomja.
viszont keskeny nekem (133mm-er szélességet mértem tolómérővel) nem is érzem hogy a medencémen lenne az alátámasztás. mivel keseny ezért a súly a herezacskók és a végbélnyílás közötti részen nyomódik. (nem tudom mi annak a résznek a neve google sem segített 100%osan,talán hugycső záróizom vagy gáti felületes keresztizom,de passz)
bringalandban azon a digitális kütyün amire rá kell ülni le is lett mérve az ülőscsontszélesség ami 115mm, tehát ez a 133mm-(vagy papíron 135mm, nem tudom mi a gyári adat) mindenképpen kevés.ami most van nekem az a szintű nyereg a jelenlegi kínálatban mely árkategóriát jelenti kb?
tudtok olyan vagy hasonló keménységűt mint ami most van nekem csak 145mm szélességben? illetve van valami best buy elérhető árkategóriában? vagy valami más márkát nézzek? (úgy kb mindenre kellene - szeretek sportosan gyorsan haladni, de jó ha egésznapos túrán sem halok meg)kivágás: a nyomás miatt mindenképpen kivágású kellene de ami jelenleg van azon talán még nem is elég.úgylátom vannak nagyobb kivágással rendelkező nyergek.(van hátránya?)
illetve ez esetben a gel mit jelent? úgytudom hosszútávra pont hogy kényelmetlenebb aminél gel van, de lehet ez a selle nyergeknél mást jelent?[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Ringman
nagyúr
válasz szimpláncsak #238885 üzenetére
decás rc520/grvl520 épp elég lenne még középtávra is, 105 váltás, ahhoz nem kell nyúlni, de lehet fejlesztgetni - kerékcsere, nyeregcsere, stb.
-
Ringman
nagyúr
válasz flash- #238886 üzenetére
a nagy kivágásnak akkor lehet hátránya, ha nem szimmetrikusan ülsz a nyergen. az sqlabs és az ergon nyergek ugyan nem kivágottak, de ott is van egy horony, hogy ne nyomd a lágy részeidet.
nagy kivágása még a selle smp-knek van, abból is van egy csomó típus, de ezek baromi drágák, 180-200€-s nyergeik vannak -
ivana
Ármester
válasz szimpláncsak #238885 üzenetére
Nem kell ennyi az outizáshoz. Kb. mindenki alsócsöves váltós acél gépen kezdi, nem rossz az lehet vele menni tempót, jobbat mint a sok 50-es forma a millás karbon gépen Egy sima oria vagy tange csöves váz, mondjuk 2x7-es pezsgő 105-el. De mondjuk ilyen 150-ből meg megvan egy rendes fékváltós campa.
(#238886) flash- Ha esetleg eladó írj, nekem a kedvenc nyergem
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz parandroid #238868 üzenetére
Én nem viccelek. Nem 40 írtam hanem 30 at. Nem szegmensekre értettem hogy döntögetni akarok, átlagra leszek kíváncsi lesz e változás. Tudom azokat a tényeket amit írtatok, én kicsit mégis bizakodok amiatt amit leírtam. Ha azt nézed a ruha miatt is gyorsultam valamit és most ha félrerakjuk a vicc részét hogy Aero meg kutyafüle (lehet hogy van benne az is), de közvetett módon az is "megtolt" ha más nem a benne való tekerés érzete. Jó.. biztos az edzettség is benne van hogy fejlődünk de így vagy úgy ott van. Az én fejemben még az a kép van hogy 30 as átlag az egy országútis átlagtempó, ott kezdődik. ( nem trekingesek tolják be 30 átlagra a kereket)
De azért valljuk be az nem lenne rossz látvány ha az a Wartburg mégis megelőzne a boxutcában egy forma-1 es autót
Most a legjobb átlagom ( vannak ilyen bejáratott 40 kilométeres kis útjaim télére) 26.5 - 27.1km/h (130-140 közti tartományban tartva). Meg egyszer 28km re összejött 28.3km/h. Ennyi. Sok ilyen adatom van meg fogom lesni lesz e változás.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz flash- #238886 üzenetére
Ha a lágy részeket terheled az semmiképp sem jó (nőknél gátnak hívják és zöménél átvágják a természetes szülés érdekében), nekem is 145mm körüli kell és a lapos, alig párnázottat kedvelem. Ez vált be (minden hibája ellenére is, de látom már aligha található), ez viszont már nem, túl párnázottnak érzem még ha elég széles is.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
RexpecT
addikt
Dekánál megint elérhető a karbon Riverside gravel Sram Rival AXS-el.
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #238892 üzenetére
Nagyon nem jó a tul párnás dolog. En is tapasztaltam. Sőt már a tulkényelmes abroncsot sem bírnám. Szeretem ha feszes érzetet adnak a külsők.
-
peetie1
aktív tag
válasz fulton #238891 üzenetére
Szerintem meg vedd meg a millás karbon országútit, ultegra szett nem annyira fontos lehet 105el is, de ha van rá pénz legyen ultegra, kicsit könnyebb Meg van a lelkesedésed és a kitartásod, ahogy a többiek is írták, így ha egy dekas alap országútival kezdel, azt is cserélni fogod egy éven belül az tuti! Szóval kezdd egyből a legjobbal ha megteheted anyagilag.
-
Ringman
nagyúr
ezt azért elfogadnám: TIME ADHX Custom Gravel Dream Build
csak 3800eur önmagában a vázszett.
-
MPowerPH
félisten
válasz ivana #238889 üzenetére
Itt van, lehet venni hasznaltan is szepeket, bagoert. Ez itt keresztben megeszi azt a Csepelt, de meg a linkelt 2000EUR -os, akcios bringakat is.
Nem ertem ezt a mindenkeppen ujat vegyunk maniat, mikozben egyebkent sem egy szuper szekerrol akarunk atnyergelni, es fontosak az anyagiak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
balintbaba
tag
válasz szimpláncsak #238885 üzenetére
Ez a Rose elég érdekes kerékpár. Fejcsőben belül futnak a bowdenek, a középcsapágy után pedig kívül. Én továbbra is tartom, hogyha valaki a fejcsőben szeretné a váltást elvezetni, akkor az elektronyos legyen.
Egyébként képről ez a méteres fejcső tényleg idális lehet fulton kollégának, ugyanúgy mint egy ADR 105 a Dekából.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen