- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Új HMD modell bukant fel
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
fulton
addikt
válasz stickermajom #239196 üzenetére
Batman
-
addikt
-
Ringman
nagyúr
2/1 az alexrimses felni eddig, első kerék felpattant sima pumpával, szappanozás nélkül, hátsó viszont nagyon nem, sőt boosterrel sem. ennek a felniszalagozását több mint egy éve csináltam, nem látott folyadékot, csak belsős rendszerrel sem tudtam imbolygás nélkül felrakni a külsőt.
(a külsők voltak már keréken, tubeless rendszerben)[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Dark Archon #239202 üzenetére
játszva
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Speedy007 #239197 üzenetére
Az egy imbusz csavar melyet ha kicsavarsz akkor le tudod húzni a váltót a rugóról....hetes legközelebbi hosszú csavar, alulról megy a tengely vájatába ott tartani a váltó tested, melynek része a rugófészek is.
#239205Ringman...nem tűnik nagyon rossznak sem a kónusz, sem a golyópálya....szerintem még jó zsírral elmegy.(lemaradtam )
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz Runner_fxr #239208 üzenetére
köszi, a felületek simának tűnnek tapintva is, ahogy nézem/mérem ebbe 3/16"-os golyók kellenek.
[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz Hasaggymeg #239206 üzenetére
Köszönöm azt hittem hogy letörtem onnan valamit már. Olyan sáros xar helyre tévedtem ma vele hogy azt hittem tengelyig elsüllyedek vele. Meg nyugodtam akkor. Fék váltókarhoz létezik felújító készlet vagy célszerű bontotatt venni ami jobb állapotú? Történet röviden hogy ez állandóan letapadt emiatt "pumpálni" kellet a kart hogy "be keményedjen" és tudja váltani vele. Szervízben azt mondták hogy lehet hogy dzsuvás és ki kellene pucolni én ma át fújtam fék tisztítóval az is alá tett papír kéztörlőn nem volt nyoma szennyeződésnek komolynak "sárgás színű lett (vaj színű) utána átfújtam lánc olajjal de azóta meg "duplán" vált a korábban megszokottváltáshoz képest. Éppen hogy csak rá teszem az ujjamat ugrik fel korábban negyed fordulatot kellet kb nyomni/tekerni és akkor ugrott fel a következő fokozatba
-
fulton
addikt
Szerintetek "kell a szegecselt felni" ? mármint tartósabb, vagy csak úton közlekedésre felesleges?
-
abéla
senior tag
válasz TheBigM #239178 üzenetére
...hopsz, bocsánat rx810 valóban 11s, nekem rx400 van, az a 10-es (mondjuk kuplung van ebben is, bár én lényegében nem használom ki, így nem tudom milyen minőségű)
De ez a TanPan egyébként nem rossz dolog, ha képbe került volna, egyszerűbb lett volna a fejlesztés nálam is, az tuti.
hootka!
-
fulton
addikt
-
abéla
senior tag
válasz Ringman #239213 üzenetére
naok, jó nagy hülyeséget írtam
(még jó, hogy nálam is tiagra váltókar/sor/rx400 h.váltó csere volt ...de akkor becsszó utánanéztem mindennek )de összeállt: TheBigM-nél a 9-es fékváltókar volt a szűk keresztmetszet, ehhez kellett illeszteni a többit (nálam meg kb fordítva, meg úgy ált. minden ment a levesbe cserénél )
hootka!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #239211 üzenetére
Nem kell.
#239210Speedy007...nem letapad és pumpálni kell, hanem nem akad be és ezért a 3-4 váltás helyett először kevesebbet majd egyáltalán nem vált csak többedik próbálkozásra. Egy tisztítással megoldódhat, de ha nem akkor kuka, valami eltört, elkopott benne.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Lacerta
aktív tag
válasz fulton #239215 üzenetére
Saját példámból mondom, hogy onnan fogod észre venni, hogy kopott, hogy egyszercsak elkezdenek a fékpofák kb. 2x olyan gyorsan fogyni, mint addig.
Onnantól van még néhány ezer kilométered, amíg elreped a felni, nekem ez 5-6000km körül volt, de vékonyabb falú felninél / nagyobb guminyomáson valószinűleg ennél lényegesen kevesebb lesz. -
fulton
addikt
válasz Lacerta #239221 üzenetére
ez nem hangzik túl jól.. Akkor évente kell fűzni... 6000km az mi.. egy év.
Mondjuk ezt függ sztem a fékbetéttől is, minél puhább annál jobb e szempontból.
Az a 7 bar szerintem nem a világ még..gondolom én..
köszi a válaszokat
Ilyen "outvar" kellys-t..nem képesek ráírni hogy max hány PSI terhelhető...**m, semmi infó nem található róla..
----
Usában jól szívnak a hideggel. Már ez a sokadik ilyen telük. -30 fok.. cirkán.. régen ide európára is húzódott belőle..emlékszem mikor még 1m hó is hullott.. régen volt ilyen.[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz Hasaggymeg #239220 üzenetére
Köszönöm hajlok arra hogy kuka lesz, bal oldalon ami az első váltót kezeli hátározottan megyek és pontosan. Akkor nézek majd használtan jobb állapotút. Mivel újonnan szett ritka a 3*9-s ha van is akkor a belépő kategória eleje.Deore LX esetén van átjárás a különböző modell évek esetén? Tehát '98-s váltókhoz lehet társítani újabb évjáratút?
-
nagyúr
válasz parandroid #239200 üzenetére
dhlnek az a hátránya, hogy itthon előszeretettel dolgoznak a magyar postával.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Speedy007 #239227 üzenetére
Hát persze, pl. a kilences az kilences, mindegy milyen évjáratú....itt utánaolvashatsz a kompatibilitásoknak.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szimpláncsak
tag
válasz parandroid #239200 üzenetére
És Velizare : köszi akkor marad a várakozás DHL/Magyar postával már én is szívtam meg. Amikor direkt a melóhelyre kértem a csomagot, hogy ne kelljen az értesítővel a postára menni. Csak a melóhelyemnek van postafiókja és bedobták oda az értesítőt, ami az én nevemre szólt
[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz szimpláncsak #239234 üzenetére
A DHL az a német magyar posta, csak nekik tudják átadni kézbesítésre nálunk.
DHL express, sokszoros áron az a futár, ők nem tudják átadni a magyar postának.A magyar posta régóta döglődik.
A csomagokat sokszor meg sem próbálják kézbesíteni, nincs rá kapacitás, még automatába sem.
Előre megírt értesítőket kap a kézbesítő, úgyis megy arra, azokat bedobálja.
X ideig mehetsz érte a postára, vagy visszaküldik.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Speedy007
őstag
Ti mit gondoltok valójában célszerű 10-15mm-l szélesebb sárvédőt venni a gumi aktuális méretéhez képest? Kérdezem azért mert van az ez SKS Bluemels sárvédő szettem vissza tettem rá de elől csörög a pálca akárhogy húzom meg valószínűleg azért mert vékony a pálca anyaga és nem "nyeli el" a rezgéseket vettem egy noname sárvédőt amikor még merev villát használtam de az telósítás után úgy áll mint a krossz motoron a sárvédő az első villán (nem lehet méretre szabni). Ez a kettő 45-48mm szelesség körül vannak a hátsó lánc villát teljesen betölti nem hinném hogy oda egy 50-55mm-s beférne még
-
MPowerPH
félisten
válasz Fall-N #239230 üzenetére
Ez egy piszok draga kerekszettnel ciki. Ezert jo, hogy elterjedtek a tarcsafekek.
Na meg egyebkent is, felnifek mar idejetmult.fulton: Kismillio popec allapotu, fiatal outi van fent apron, bagoert. Ti outisok elvagytok kenyeztetve ezen a teren.
Nem ertem miert nem hasznalod ki, miert nem ugrasz bele egybe, mielott mondjuk veszel egy ujat. Megismerni, hogy egyaltalan fekszik e, mert egyebkent meroben mas, mint a csepeled. Akkor erezned, mit tud egy karbon vaz, milyen a geo. Bukni nem buknal rajta, utana mindig eladhatnad. Annyi, hogy nem biztos, egy karbon utan vennel ujat aluban, szoval a penztarcadat egy uj gep eseten jobban ki kell majd nyitni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Lacerta
aktív tag
válasz fulton #239225 üzenetére
Félreértesz, nekem 5-6000km volt azután, hogy elkezdett 2x olyan gyorsan kopni a fékpofa.
Előtte kb. 20.000-et ment a felni. Aztán még 5-6000-et úgy, hogy már ette a pofát, és a végén elrepedt. Az utolsó kb. 3000km-en már láthatóan homorú volt a perem.
26"-os vastag duplafalú felni ( Bikepositive Acrobat Pro ), kb. 4 barra fújt gumikkal, hegyi használatban. -
Kiskopika
senior tag
Idén tervezek több hosszabb bringás túrát ilyen 8-12 órákat. Mennyit bír a garmin 830 akuval? Eddig 2-3 órákat mentem vele a hidegbe és olyan 10-12%ot merült. 2 szenzor plusz radar rajta. Arra gondoltam kéne egy powerbank van valami jó áras bevált rögzítéssel? Mert a gyári garmint to muchnak érzem arra a pár alkalomra
-
jjeahh
nagyúr
válasz Kiskopika #239239 üzenetére
Ha 8-12 órát tekersz, gondolom legalább egyszer megállsz enni, vagy valami. Akkor lazán lehet tölteni a Garmint, amit ha kikapcsolsz, majd visszakapcsolsz is folytatja a mérést onnan, ahol abbahagyta. Csak el ne felejtsd . Nekem egy rakás kínai jobb nevű powerbankom van, Orico, Xiaomi, mind bevált.
szerk: nekem régebbi Garminom van, de emlékeim szerint bírt már ki 12 órás tekerést, a trükk az, hogy nem szabad nyomogatni és a kijelző világítása legyen kikapcsolva.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
andrisbandi
őstag
válasz Kiskopika #239239 üzenetére
Garmin Edge 830 battery life
https://www.bikeradar.com/reviews
20 óra, ha nem macerálod a képernyőt.
8, ha sokat tapizod【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
dom1n0
senior tag
Szevasztok!
tavasztól szeretnék tekerni újra, főleg a környéken lévő terepen, ez ilyen rétek, dombos részek váltakozva, néha-néha balatonon a gyerekekkel.
Alapvetően amiben elakadtam, hogy érdemes-e e-bike-ban gondolkozni (jóval drágább), illetve ha felesleges szerintetek, ez a bicaj szerintetek megfelelő minőségű?
https://akosbike.hu/cube-aim-race-silvernorange-29-20-2022-mtb-kerekpar?utm_source=arukereso&utm_medium=cpp&utm_campaign=direct_link&fbclid=IwAR1JQZiE_rIaFW_rFVfjsS0TFJ_uxYXmNNNpQDdOl77K--dLL_ynMIitnRQKöszi
-
Speedy007
őstag
válasz Speedy007 #239236 üzenetére
Rühellem hogy ha valami hangosan csörög csattog. Ha jól látom nem veri fel a vázra dzsuvát mint az olcsóbb testvérei érdemes ebben gondolkodnom esetleg? SKS Velo 47 Trekking sárvédőszett vagy inkább ezt? SKS-Germany Velo 55 Cross
[ Szerkesztve ]
-
sebgutkopf
őstag
válasz stickermajom #239196 üzenetére
A sima proframe-el szemben előnyben részesíteném a proframe RS-t, azon a napellenző állítható, szemben a sima proframe fix-ével szemben. Az állíthatóság pedig nagyon jól jön, amikor felfelé tekeréskor a napellenzőt feljebb lehet állítani és rögtön oda lehet feltolni a szemcsit.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Lacerta #239238 üzenetére
Mi köze a felnikopásnak a guminyomáshoz?
dom1n0...nem, azzal a felhasználással nem érdemes elektromosra költeni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
stickermajom
addikt
válasz sebgutkopf #239244 üzenetére
Amikor én vettem még nem volt RS. Meg lehet tanulni együtt élni a fix napellenzővel is, ha kifog egy jó akciót a simára.
-
Ringman
nagyúr
újraszalagoztam a hátsó felnit, ereszt a szelepnél, pedig rátekertem az anyát és bár a stans szelephez nem volt ,egy o-gyűrűt is alá raktam.
a használt (kb 1 évre félre rakott) külső pereme egyébként ragad, ez megakadályozhatja azt, hogy a helyére pattanjon a külső? (vsz. igen, csak akkor megint vehetem le a külsőt a kerékről)
-
Ringman
nagyúr
Carbon Fibre Bike Frames… What No One Is Telling You
beszélgetés szakértővel, hogy szerinte mi jó/mi nem jó a jelenlegi vázakkal, mi változott a korábbi évekhez képest, stb.
-
andrisbandi
őstag
válasz Ringman #239247 üzenetére
A tl szelepet és a lyukát tejjel megkenve érdemes összerakni.
Ha el lett felejtve;
- kivett, felfújt keréknél a szelephez lehet rázogatni a tejet. Elfektetni a kereket pár percre, újra a szelephez, stb.
- vagy ha tudsz tekerni vele, pár alkalom után nekem magától megjavult.A külsőt (a felit is) rendesen el szoktam mosni a peremeknél. Először ledörzsölöm a régi koszokat, pl dörzsi részével a mosogató szivacsnak, vagy nyersgumi darabbal.
- Szappanos vízzel a peremeknél a legegyszerűbb a gumizás.
- Van aki tejjel keni meg...
Talán ezt ki lehetne próbálni... modjuk én beltérben nem merném.[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- E-roller topik
- Motoros topic
- Diablo IV
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen