Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Speedy007
őstag
válasz Hasaggymeg #239076 üzenetére
Nem hiszem kosár nélkül is neccesen bírok fel szállni kosár esetén meg már érdekes mutatvány
-
MPowerPH
félisten
válasz Dark Archon #239100 üzenetére
Az also reszen igen. De ez be volt kenve szilard feher anyaggal(nem a tubeless lotyi), ami a meneten volt rajta.
De akkor hagyom ezt is. Menetrogzitot eltudom ott kepzelni, mert volt mar olyan, hogy a mag siman attol lelazult, hogy a felso reszet elkezdtem kicsavarni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Jester01
veterán
válasz Dark Archon #239100 üzenetére
Ha már tömítőgumi: akinek bryton pulzusmérője van, az elemfedélnél van tömítőgumi? Nem tudom, hogy elhagytam vagy nem is volt, de most belemegy a pára és azt nem szereti.
Jester
-
zsola32
őstag
sziasztok
szoktatok variálni német rendelésnél a szállítási címmel?
(mailbox-os címre lehet rendelni a portékát, alacsonyabb az áfa, nincs szállítási költség, ami persze megjelenik a mailbox-os továbbszállításnál) kindle olvasókat pl. csak így lehet rendelni az amazonról -
Sleek
senior tag
válasz Dark Archon #239097 üzenetére
Ő lett a kiválasztott
[Giant]
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
jjeahh
nagyúr
válasz Sleek #239105 üzenetére
Még egy XTC SLR? Ha jól tudom ezzel már kettő lesz a topikban. Ez egy jó gép, de kíváncsi lennék milyen az a teló és lehet-e házilag szervizelni. Az én elmémben ez a gép a Chisel riválisa, olyant nem akar senki venni?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
őstag
válasz flash- #239029 üzenetére
Az SLR Boost TM Superflow-l szerintem csak olyan 60-kilis kört mentem eddig, az ergonnal volt fertő tó kör is.... meg még ezt használtam /om [link] ez a Giant gyári nyerge, ez is jó volt ezzel mentem balcsikört is.... de egyikkel sem egyseggel...
A görgős bicón most váltogatom az ergont, és a giant-t.... Az SLR pedig rajta Giant-n és várja a tavaszt....
Lehet egy jobb betétes gatya is segíthet................IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Sleek
senior tag
válasz jjeahh #239108 üzenetére
Igen. A fórumtársnak van belőle a 1 es típus.
Teleszkópról olvastam fórumokat a 2019-2020 as évjáratokkal volt annyi baj ,hogy a csillapítása kicsit hangos volt. Garanciában cserélték . Vagy ha nem volt raktáron éppen teleszkóp akkor a 34mm es helyett küldtek 35 mm es Rock shox telókat. Szervízelése nem bonyolult ahogy néztem egy videón.
[link]
#239107chubby2o6
Köszönöm szépen.[ Szerkesztve ]
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
fulton
addikt
Van egy gondolat ami nem tisztázott bennem, szeretném a meglátásotok kérni:
A felnim. Hátul a felnim, megtett 5500km-t. Hát mit mondjak, azért érezni rajta (újjal) hogy nem sok maradt a barázdából (ahol a betét érintkezik vele van egy mélyedés, feltételezem az a "kopás jelző".
Namost a gumit max 105 Psi fogom tolni. El bírja e, ez itt a kérdés
A szalag elbírja ami van - (8 bar-ig oké)[ Szerkesztve ]
-
planbmokus
senior tag
válasz Speedy007 #239042 üzenetére
Syncros Capilano Gel modellek?
25-100€ között mozognak, ugyan nem elasztomeres, de meg van oldva a rugalmassága okosan. Próbáltam már pár bringán, kényelmes darab!Két féle változat van ülésszög tekintetében:
-Trekking 60 fok körüli üléspozihoz
-Urban 70-90 fok körülihez[ Szerkesztve ]
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
n.gab
aktív tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.
Mtb-ozáshoz szeretnék sisak alá sapkát venni hűvös időre.
Amihez szemüveget is tudok hordani. Van valami jól bevált fajta?
Amit tudok rendelni bike-discount.de-ről.
Itt találtam legolcsóbban Northwave Reload Jacket[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
nekem az nagyon bevált: gore windstopper
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Speedy007
őstag
válasz planbmokus #239115 üzenetére
Köszönöm ezt is számításban fogom venni. Hétfőn fogok majd rendelni úgy is csak mivel szerdánál hamarabb nem fog megérkezni úgy sem hamarabb
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz fulton #239114 üzenetére
Van itt egy nagyon érdekes és hasznos tanulmány a gumi abroncsok szélességéről - sebességükről - miegymásról, akit érdekel "lapozzon bele"
[ Szerkesztve ]
-
cobranco
csendes tag
A Dimitros-katasztrófa, mai napig Európa egyik megmagyarázatlan rejtélye. A misztikus homályba burkolódzó partra vetett hajóroncs története több, mint 40 éve számos találgatást megélt. A „szellemhajó”, bár dél-Görögország egyik legfelkapottabb foto-témája, egyre inkább enyészik el, utolsó kétségbeesett harcát vívja legnagyobb ellenségével, az idő vasfogával. Görög bringatúránk újabb epizódja következik.
Tartalom: „Egy bizarr helyen eltöltött éjszaka után kalandoraink újra akcióban. Cél, az Égei-tenger. Betámadják a regionális központot, Gythio-t, a polip fővárosát. Hogy kóstolnak-e octopust vagy sem, egyenlőre maradjon költői kérdés, az viszont, hogy a felvezetőben emlegetett „kisértethajó” útba esik-e, már nagyon is realitás. A végeláthatatlan narancs és citrom-ültetvények között tekeregve elérik-e a kilátástalanul messzinek tűnő keleti partot, csak azoknak derül ki, akik rákapcsolnak a „Play” gombra…”
Bazi nagy Görög túra 6.rész: "Mediterrán Odüsszeia" 2021. /1440p/
Útvonal: Vathi beach-Gythio-Trinitsa-Dimitros shipwreck-Skala-Vratiotis-Molai-Sikea-Monemvasia-Kremidi beachTúráim,videók itt: http://cobranco.hu/
-
fulton
addikt
válasz lsebestyen #239123 üzenetére
megpróbálok vidit csinálni róla , bár nem tudom mennyire adja vissza majd. Hát kopott jah, nem olyan mint az új felnin. Érezhetően csökkent a barázda mélysége, bár ezek szerint még jónak kell legyen. A korábbi fékbetétem egy "állat volt" marta rendesen a felnit. A mostani sokkal puhább már. De csak bírja, hát ezeket a felniket gondolom nem csak trekingre teszik.. minden esetre írtam biztos ami biztos a kellys nek hátha írnak.
[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz fulton #239121 üzenetére
Egy újat és érdekeset találtam benne.
A versenyeken engedve van a jóval kisebb kerék. Ami maga, és a gumi is könnyebb.
Mégsem választja senki, mert versenyzői szinten sem számít a kerék súlya annyit, amennyire eltúlozva hisszük. Ha lényeges lenne ez a kis súlykülönbség, akkor a kisebb kerekesek sorban nyernék a versenyeket...【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
fulton
addikt
válasz andrisbandi #239125 üzenetére
ezt már egy magyar oldalon is olvastam, meg nem mondom hol. Ott is górcső alá vették a "kerék súlyát" megvizsgálták valóban annyit számít e mint gondoljuk. A válasz nem volt. ( "grammokról" beszélünk)
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz fulton #239126 üzenetére
Attol fugg... Ha ugyan akkora meretnel maradva adunk lejjebb a tomegbol, es nem csak ilyen 50g -ot, akkor azert az rohadtul megerzodik. Ezert nem nagyon van ertelme a kerek mereten valtoztatni, bar pl. MTB -nel nagyon kozkedvelt lett a mullet felallas. Hatulra megy a konnyebb es jatekosabb 27,5", elol marad a 29".
Aki mast allit, az nem erezte meg a kulonbseget, frissen lecserelve, vagy pedelecen ul. A bringan ha sulyt akarsz faragni, a kereken lesz a legerezhetobb. 100g mar jelentos tud lenni, mig egy karbon kormannyal sporolt 100g valszeg az eletben nem lesz eszreveheto.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
fulton
addikt
válasz fulton #239124 üzenetére
Na q **. Visszaírtak a kellys. Nem ajánlják 7 baron használni azokat a felniket basz*i. Vehetek uj felnit átfűzni pffff. Ezt jól beneztem most jutott eszembe. Ez igy már nem happy. 4-5 bar lett tervezve...szép (én meg toltam 1 évig vele 90 psin) azt írták balesetveszélyes így használni még ha egy darabig el is megy vele....hoki..nemhiába annyi az ára.
Ez így el* az egeszet. Mert venni felnit meg átfüzni...pf. pénzkidobas ha lesz uj bringa..amire am is felraknam a kúlsöt..de így akkor ez tolodik honapokat h kilrobaljam
[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
MPowerPH
félisten
válasz Dark Archon #239129 üzenetére
Alig varom a hideget. Akkor lehet menni, nem lesz sar, minden szepen lefagy.
Don't Tread On Me
-
zsola32
őstag
válasz MPowerPH #239127 üzenetére
én ezt akkor éreztem, amikor a gyári Merida speeder 400 kerekeket kicseréltem az új dt kerekre.
öröm volt tekerni az új szettel, igaz, 32mm-ről 25-re csökkent a gumi átmérője.
súlyban is volt változás, 9kg alá tudtam nyomni a kerékpár súlyátmás:
a gyári kerekeken széthajtottam a Maxxis detonator 32mm-es
(hátsó) gumit.
Rendelnék rá új gumikat, jelenleg a Continental gatorskin 32mm-es a befutó. Használja valaki a csoportból? Mi a tapasztalat vele?
köszi[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Kiskopika #239133 üzenetére
Nem gondoltam a felnire. Vissza már nem küldöm a gumit. Valszeg annyi lesz hogy feltolom 90-95psi es megnézem annyin. Aztán fogom latni milyen. Annyi h nyaron nem olyan rideg az alu mint most mert akkor használtam 95 psi n is tobbszor.. A gyarija 103psi javasol a sulyomhoz 19C felnin de annyit nem tolok bele.
Mindenképp ki szeretném próbálni mielott orszagutit nézek.
Még nem jötz bringa, tavaszra igérték.
---
Csak abban az esetben költenék a csepelre ha az országúti bukta. Ez esetben kellene 2 felni küllők egy hatsó agy es füzni.[ Szerkesztve ]
-
zsocy
őstag
válasz fulton #239135 üzenetére
Meg kellene még egy váz, karbon villa, koskormány, fékváltó is arra a csepelre
Ne marháskodj már ezzel a felnivel is, vegyél egy olcsó alu országútit a méretedben és kinyílik a világ!
Eskü még az spd mizériát is végig nyomom veled, csak lépjünk már előre[ Szerkesztve ]
-
Ma nem a szokásos térképen zwifteltem, került bele néhány földutas szakasz, esküszöm az jutott eszembe, hogy ezt a szart is fulton programozta le. Vagy legalábbis valaki a fultoni elvek alapján…
Ugyanannyi watt, ugyanaz a pulzus, pedálfordulat, ugyanannyi szint, és majdnem 3 kmph-val lassabb vagyok. Nem is értettem először, mi van, aztán beugrott, hogy tényleg, ezt is modellezi ez a szemét, csak el is felejtettem, hogy micsoda ótvar módon.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
jojjer94
csendes tag
válasz Ringman #239079 üzenetére
Én úgy ellenőriztem,még amikor bizonytalan voltam abban, mi a kellő beállítás, hogy a kónusz kontraanya és a gyorszár/gyorszár csavarja közé tettem alátéteket. Így húztam össze a zárat, szimulálva a rögzítés során keletkező zömülést.
[kép]
Ha így nem kotyogott a tengely és nem is szorult, akkor jó lett a beállítás.Ez alapján, nekem az jött le, hogy egy nagyon kicsi kottyanásnak kell lennie, mielőtt beszerelésre kerül a kerék, akkor lett a fent említett módon sima a tengely forgása.
Más:
Nemrég sikerült hozzájutni egy Kellys Gate 90 2020-hoz.
Jelenleg Schwalbe Rapid Rob van fent, hát nem vagyok odáig a tapadástól.
Lenne valami ajánlott gumi ?
A bökkenő csak annyi, hogy mire terepre érek, 5-10km is kellhet mennem aszfalton.Illetve nyáron asszonnyal is kell túrázgatni, aminek jórésze szintén aszfalt. Mondjuk az elég laza, nem aszfaltszaggató a tempó
Szóval valami jó kopásállósagú gumi kellene.
Tudom sokat akarokIlletve 12-es láncból megéri az SLX/XT a felárat a Deore-hoz képest ?
Előre is köszi
-
ZavaBalazs
őstag
válasz parandroid #239139 üzenetére
nem földút volt az, hanem útközben külsőt cserélt a bicikliden a zwift
fulton: guminyomás miatt annyira ne aggódj, ha nagyon unatkozol, akkor itt egy videó, de a lényeg igazából az ebben említett sram guminyomás-kalkulátor. az ismert adataid mellé besaccoltam párat, abból az jött ki, hogy előre 75, hátra 80 psi kell neked, de valszeg ha 5-tel alatta vagy fölötte vagy, akkor is ugyanott leszel.
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
fulton
addikt
válasz jojjer94 #239140 üzenetére
Én úgy szoktam, miután belőttem a kónuszt, kb kézzel betekerve ütközéstől vissza egy negyed fordulat, rákontrázom (fontos a satus befogás különben elmegy a beállítás), aztán berakom a kereket a helyére, és lazán ráfogok a gyorszárral, megnézem a kereket ekkor érezni kell hogy kotyog. Ezután belövöm úgy a gyorszárat hogy akkor fogjon kb amikor már szerintem fognia kell, és lassan elkezdtem ráfele szorítani, közben megnézem hogy mennyit szünt a kotyogás. Ha pl fél állásnál járok a rászorítással, és már nem kotyog, akkor kiveszem és engedek a kónuszon (vagy ha úgy ítélem meg engedek a gyorszáron). Elsőre el pepecselhet az ember vele, de idővel ráérzni. A lényeg hogy mire beszorítom csakis akkora szünjön meg a kotyogása a keréknek (természetesen pici játék van a gyorszárban is mielőtt a kónuszt állítanánk újra). És kész. Esetemben nem mind1 a gyorszár ereje, mivel a váz nem épp erre van kitalálva.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz ZavaBalazs #239142 üzenetére
Szerintem az az oldal inkább amolyan tájékoztató jellegű általános cucc.
A gyártó megad a gumijára egy "min/max" értéket, illetve adott "riderkg"-hoz ajánlott PSI értékeket (ettő lel lehet térni min-max értéken belül) (amit ugye a gumikeverék... felniszélesség stb..alapján meghatároz a szerinte optimális eredmény érdekében), (nekem a gyártó 102 ajánl ráadásul határon vagyok pont, 102-107 ajánl egész pontosan.)
Ezen a gumihoz eleve 87 PSI a min. : Ez alá nem szabad menni.
Majd beállítom 94PSi re mondjuk..Azon is ki tudom próbálni, menni vele. Am is télen hidegben -5Psi.Ez teljesen kiment a fejemből, lekötöttek a külsős olvasmányok..de még jó hogy eszembe jutott.
[ Szerkesztve ]
-
jojjer94
csendes tag
válasz fulton #239146 üzenetére
Igen,ezért is szerelek magamnak, mindent amit csak lehet. Amúgy is műszaki beállítottságú vagyok, szóval érdekel minden ami mechanika/elektronika.
Persze tudni kell, hogy hol a határ és mi az ami már meghaladja a képességünket ( nem csak kerékpár szerelésre gondolok). -
TheBigM
csendes tag
A kínai karbon ellenesek most ne nézzenek ide. Helyzetjelentés a kínai Sava Gravel bicajról, továbbra is jól működik, több, mint 3000 km-t toltam bele, a gyári kerekeket lecseréltem Deore M8000-es 27.5 felesre [link] [link] , egész könnyűek, sajnálom, hogy ezek is kónuszosak, de elég jó áron sikerült őket használtan szerezni. Ezekre a kerekekre került egy Panaracer Driver Pro 2.22-es gumi [link] (darabja 13k volt) , hátul pont határeset a sárférőhely miatt, így az ajánlott gumiméret 2.1-es erre a bringára 27.5-es méretben. Persze tubeless, terepen elég jó gumi.
Nem bírtam magammal és újítottam egy Deore M6000-es hátsóváltót [link] , amihez be kellett szereznem egy WolfTooth Tanpan-t [link] , ezzel lehet a 10-es országúti fékváltókart mtb hátsó váltóval használni, én 9-essel használom, mert a 9-es és a 10-es országúti váltás húzási aránya megegyezik. A váltás is kb 90%-kos, majdnem tökéletes, és terepen sem csapkodja a láncvillát a lánc. De jöjjön pár kép:
[kép]
[kép]
[kép]
Nemrég újítottam egy kínai karbon kormányt [link] és stucnit [link] is.
A belső bovdenvezetéssel azért szívtam kicsit, ráadásul ilyet használok [link] ,
itt egy kis műanyag csőben megy a váltóbovden, kellett a mágneses kis behúzó, meg egy fél óra szívás, de végül sikerült megcsinálni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest