- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
válasz ZavaBalazs #244330 üzenetére
Tengelyrögzítőst nem használtam, de gondolkodtam rajta. Igazából cuccok mellé csak nyűg berakni még egy kereket, eleve zsákolni kell, hogy ne kenjen össze mást, alulra nem rakod... Annyi előnye van, hogy lejjebb kerül a bringa egy része, ez biztos számít a légellenállásnál, szerintem nem. Viszont ahány villaszabvány, annyi adapter, szóval egy bringához jó, ha több félét is viszel, akkor gond lehet (outi, QRmonti, átütős monti, non-boost, boost..)
Azt már csak zárójelben írom, hogy akitől vettem a bringámat, a következő bringáját egy ilyenen törte össze, de az user error is volt. Egy pickup platójára volt rögzítve, menetiránynak háttal. A hátsó kereket rögzítő heveder elengedett, és a menetszél ráhajtotta a bringát a platóajtóra... 3 darabra tört a váz. A kár jelentéktelen, egy Merida Big.Nine Team volt. A biztosító nem fizette a versenyzésre (nem olcsón) biztosított bringát, mert nem a versenyen történt a kár.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ZolkoW
őstag
válasz fulton #244347 üzenetére
szerintem jó eséllyes stoplibeállítás lesz, lábfej szöge talán.. az egyik dolog, amit az Eggbeaterben jobban szeretek, az, hogy helyből több mozgást enged a lábnak. (alap stoplival nézve mindegyik szabvány esetén)
hogy legyen tartózkodás is, nehogy valaki elvigyen bárkit bárhova : A Soudal szerintem nem igazán olcsóbb fajlagosan, de működésben nem vettem észre különbséget, csak a Squirtet jobban szeretem adagolni, ennél maradtam a sűrűsége miatt. A Smoove-t ki akarom próbálni, de nem rendeltem ezer éve semmit sehonnan..
Thule: én nem szeretem tekergetni a csavarokat, amik nem arra valók, meg pakolgatni sem a kereket az autóba, ja, és a 3 féle tengelyszabvány miatt bajlódni sem..
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Toobee
veterán
válasz MPowerPH #244350 üzenetére
Én évek óta ezt a kettőt használom. Felvitelnél inkább arra gondolok, hogy mikor a Souldalt pörgeted, könnyebb a lánc oldalára is felkenni, mert nagyon híg, aztán lehet leszedni onnan, jobban felveszi a sor is stb. Squirt meg gyorsan átpörget, még a sor se lesz túlzottan olyan, mert nem olyan folyós, én emiatt szeretem jobban + tovább tart. Most a Q-Bike-ot fogom még kipróbálni, de ez is nagyon drága a Soudalhoz képest.
Gyanús, hogy van valami köze a Squirthöz, mivel afrikai cucc ez is.
Másik, ami még be van tárazva, a Velox Pro Wax
[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
Ringman
nagyúr
válasz fulton #244339 üzenetére
spd-vel fixált a talppozíció, kijönnek a bajok és az aszimmetria is.
térdfájdalomhoz még: [link] + [link]
azt próbálhatod meg, hogy váltasz könnyű fokozatra és 100 körüli pf-fel tekersz lassan (de nem húzod a pedált), ha nem folytonos a mozgás, hanem pl. alul "megbicsaklik" a lábad, "tehermentesedik", nem adsz le erőt, mikor alul van a talpad, akkor jó eséllyel nem jól van belőve a nyeregmagasságod.
mindig a gyengébb lábad fog fájni, egy felé kompenzál a test.
-
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #244348 üzenetére
igen mostanában jelentem meg a 30 as átlagoknál, pontosabban a pirellik óta.
Előtte nem. (a korábbi abronccsal nem lehetett 30 as átlagokat futni (én nem tudtam).., pulzust nem tudtam tartani sem vele..., ami olykor kell... van hogy 150 feletti kell egy 50 km en a 30 as átlaghoz ha szelesebb az idő, kevésbé szeles időben 14x el is elérhető 15x el meg már 31 feletti átlag is. 40-50 km-en. (és nem hátszélben nyilván valóan)." Csak" hátszélben(pályán) mégjobb az arány...
Am valamit hozott mégis ez az spd (amivel kapcsolatban én személy szerint szkeptikus voltam) - a húzási dologra gondolok én első sorban, mert ingyen ebéd nincs, de mégis azt kell mondjam jobb tempó érhető el anélkül hogy azt érezném jobban "préselném" magam mint korábban. Működik a dolog. Legalábbis az átlagjaimra nézve.[ Szerkesztve ]
-
ZavaBalazs
őstag
válasz werszomjas #244342 üzenetére
acél váz, karbon villa, akkor ez adja magát.
+ 6030D: köszi, ez elég sok macera (mondjuk nálam ilyen hiba esetén max a hátsó szélvédő törne, nem a csepel gyerekek biztos díjaznák...), nem bonyolítom az életet. köszi a segítséget!wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
fulton
addikt
válasz peetie1 #244355 üzenetére
Átváltottam taposó félre is tegnap, de úgy is "fájt", leginkább azt nézegettem hova helyezkedik a lábam automatice, arra gyankszom hogy nagyon kint volt a láb a pedálon, úgyhogy most a bal lábam kicsit bentebb lesz elhelyezve... érdekes vissza jövet 34 km kb nem fájt egyszer sem, pedig még szembeszél félém is volt, tehát nagyobb erőt kellett adni. Annyi hogy oda útban pörgettem, 80-95 pedálfordulat..kb , nem váltottam el ahogy szoktam korábban. De tudtommal ez pont hogy kíméli a térdet.
#244356Ringman: még erre is tudok gyanakodni, hogy a pedál húzás. Azt tényleg elkezdtem használni aktívan, és lehet az tett be. Azért is lepett meg mert am nagyon jónak érzem az ülő pozit, a végén már mm-et állítgattam és végre "megvannak" érzem a távot és a magasságot is.Köszönöm Mindenkinek a válaszokat
[ Szerkesztve ]
-
Fifaisshit
őstag
válasz fulton #244339 üzenetére
Milyen pedálod van?
Szerintem rossz a stoplid vagy a beállítása ……
Nekem anno amikor elkezdtem komolyabban tolni azt mondták , hogy figyeljek oda minden fájásra mert az valami rossz beállítást sejtet
Ha jól láttam mostanság kezdtél el “spd”zni így ott lehet a hiba szerintem -
szimpláncsak
tag
válasz Fall-N #244322 üzenetére
Nekem is Aldi-s van, de nem hiszem, hogy egy Merida vagy BBB előrelépés lenne. Szerintem azok is átmatricázott "kínai" szemüvegek, mint az ALDI-s, csak cserébe még a "márkáért" is fizetsz egy plusz költséget. Persze egy Oakley, Rudy Project egészen más kategória már
Fulton: Nekem a lábközepem a NW origin 2-ben fájt, a Shimano XC100-ban meg nem. Nekem sokkal kényelmesebb, mint az NW volt.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Fifaisshit #244365 üzenetére
Shimi t421
#244366szimpláncsak: ilyen móka ez, lehet a cipő is kell idő míg kiadja magát mi ami tutkó lesz mostanában mintha kicsit nem az igazi lenne a cipő tekerés közben, a talpa olyan kényelmetlen féle de csak néha érzem ezt, olyankor megmozgatom a talpam benne, előre tolom stb.., ezért gondoltam betétre bele, de sztem a ludtalpam is közre játszik, mert az utcai sem volt jobb hoszabb idő után...[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz lsebestyen #244368 üzenetére
Szerintem is, bírom a srácot, jókat mond, és látszik hogy benne van a témában. Több vidijét is néztem már.
-
flash-
veterán
válasz fulton #244369 üzenetére
esetleg:
How to fix the 5 most common types of pain caused by cycling
Why do my knees hurt? Cycling knee pain explained and how to manage it
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
MPowerPH
félisten
válasz Toobee #244354 üzenetére
Akkor ezert. Lehet, hogy rossz szokas, de en turelmesen, csaponkent vegigcsepegtetem. Igy a hajtasra is kevesebb jut, es a lancra is. Pluszban rajottem, hogy ketszer kell megcsinalni. Normal esetben 60km kornyeket bir terepen, utana hallatszik, hogy egyre hangosabb lesz. Ha ketszer aplikalod fel, akkor nekem a 100km -es koromon is rendben volt. Viszont megszivtam, mikor elkapott az eso, mert pillanatok alatt eltunt a lancrol.
Nalam a fo szempont eddig az volt, hogy ne koszolodjon. Mivel fizetnem nem kell erte, ezert meg az sem erdekelne, hogy tobb fogy belole. De igy csepegtetve meg az sem olyan veszes.
Egyszer probaltam ugy felvinni, ahogy irtak, es akkor tenyleg frocsogott.
A legjobb megoldas a forro wax, foleg, hogy van otthon mar 3 lancom, lehetne cserelgetni. De nem tudok nekiallni, igy marad a 3. fele wax.
fulton: En is azt mondom masodszorra is, hogy SPD. Sajnos ha rossz a beallitas, lehetnek ilyen mellekhatasai. Szepen lassan alakul ki, es en a helyedben addig nem is forsziroznam a mostani beallitassal, amig nem jovok ra, merre menjek tovabb, mert csak rosszabb lesz.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
zsocy
őstag
válasz ZavaBalazs #244359 üzenetére
Na, akkor hogy elvigyem a véleményed máshová ( ) én meg direkt kerékkivevős szállítót vettem a karbonhoz, és nem is bántam meg. Ok, a kereket el kell rakni valahová, de ahhoz is vehetsz a tetőre tartót, vagy rakod a zsákba.
A Thule Fastride úgy jött hogy a gyorsszáras villám belement, nem kellett semmilyen átalakító. És ami nekem a lényeg, nyomatékhatárolt a meghúzója, vagyis ha akarom sem tudom megroppantani a karbont. Nekem ez kellett a lelki nyugalmamhoz.
Plusz szerintem menőbben is néz ki kerék nélkül a tetőn, olyan versenyzős az optika így mint egy pro-tour csapatnak (majdnem) -
szimpláncsak
tag
válasz fulton #244369 üzenetére
Szerintem a legtöbb embernek magasan van a nyereg. Érdemes belenézni egy országúti versenybe, hogy ott milyen szögben van a versenyzők térde, amikor a leginkább nyújtva van a lábuk. Aztán amikor körbenézek a szembejövő bicajosokon...... .
Itt van pl. Roglic és Evenepoel . Én a nyereg lejjebb engedése és az előre tolása után is elkezdtem jobban érezni a combom. Konkrétan enyhe izomlázam is volt az utána lévő pár tekerésen.
-
Ringman
nagyúr
válasz szimpláncsak #244374 üzenetére
jó, de a versenyen a top 0,001% nyomja, nagy fizikai tűrőképességgel és jó flexibilitással + sokszor "minimálisra vett" felsőtesttel.
sokszor a nyergen sem rendeltetésszerűen ülnek, csak be kell tartani az uci-előírásokat
kapcsolódó francis cade youtube: Critiquing Pro's Bike Fits
-
fulton
addikt
válasz MPowerPH #244371 üzenetére
Azt vettem észre tegnap hogy tekerés közben a bal térdem közelebb hozom a vázhoz mint a jobbat. és picit bicsaklik oldal irányba a térd ahogy tekerek. Este kapásból a bal stoplit kicsit kintebb tettem, hogy a lábam bentebb kerüljön...illetve majd a nyerget is lecsekkolom, nem e picit jobbra tart.
Nálam a térdkalácsom alja van egyvonalban kb a pedáltengellyel. Bal lábnál lehet kicsit előrébb van mint a tengely. De olyan vidiket is láttam ahol a térd küldő felétől mérik ezt...majd próbálgatom. Bár most nagyon jónak érzem a nyereg távolságát, kormányhoz képest is. -
-
fulton
addikt
válasz szimpláncsak #244374 üzenetére
Mennyi vidit néztem én is állítottam meg képet, sőt még magamról is készítettem videót tekerés közben oldal irányból, és elemeztem a láb pozimat
Nekem ez a magas nyereg beállítás nem jó. Nagyon nem, próbáltam ezt a sarokemelősebb tekerést. Nem mindenkinek ez a jó egyébként, és nem is szentírás. Vannak akik alacsonyabb pozival tekernek, mert épp sarokejtősebben tekernek.
Versenyzőknél is látni ilyet, nem egyet. Elég egyedi, van egy tartomány mindenkinél amin belül ki kell tapasztalni hol a legideálisabb a fordulat.Nekem minden jobb lett, ezt a térd mizériát leszámítva most, izomlázam is eltűnt, (vagy a tabletta miatt pasz de addig meg ISO+ toltam...) combtő is rendbe jött, csupa jó dolog jött miután sikerült beállítanom magamra.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #244372 üzenetére
Az CF5 váz volt, amiből ki van spórolva az anyag az én CF3 vázamhoz képest. Lehet, hogy az enyém GTK-ra törte volna a Rangert.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
flash-
veterán
válasz szimpláncsak #244374 üzenetére
én outin tavaly a nyeregmagasságot érzésre és a sarokkal tekerős módon állítottam be először aztán azt optimalizáltam, de komoly fájdalom lett a comhajlító belső részéén a tért mögött minden tekerésnél,aztán lejjebb engedtem és centikkel előrébb a nyerget
kicsit alacsonynak érzem így.nem érzem hogy alsó részen kinyújtanám mint amikor mondjuk guggolásból felállok,de lekopogom nincs fádalom és mostanában az egyéni pr-ek is jönnek (csa a derekam terhelődik talán jobban, de azt meg elviselem)
én pedig azt látom hogy sokan nagyon hátul ülnek, pedig ugye előrébb tolva a nyerget a pedál lenyomásánál az erő akkor jobban koncentrálódik lefele kevésbé sréhen
persze kinek mi a kényelmes szerintem a legfontosabb hogy ne legyen fájdalom utána lehet variálni hogy tudunk több erőt belevinni úgy hogy továbbra se fájjon semmi vagy ne nagyon
de szerintem ne az uci-sokat vegyük alapul nagyon sokat tekernek,megszokták már illeve lehet fáj nekik de ugye az versenysport ott az a legkisebb gondnekünk egy kis állítás is agresszív hatást kelthet, de ugyanakkor meg az is hülyeség lenne hogy kényelmetlen lenne egy outi ami miatt sokan félnek tőle, megvan az a minimális heti óraszám amit nyeregben töltünk akkor nem az, emlékszem legelső körön kb fél órát bírtam tekerni annyira szokatlan volt, és alig vártam hogy leszálljak róla,rá 1-2 hónapra már 3 órát görgőn
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
fulton
addikt
válasz flash- #244380 üzenetére
Én most ott vagyok a kerékpáromon, hogy szeretek rá felülni, nincs bennem hogy ez nem az igazi vagy az. Szeretem a poziciómat ahogy elhelyezkedek. Szeretem a tempót amit tudok menni vele (ebben nyilván benne a pozició is), nincs gond a kézzsibbadással, háttal .sem gyors sem laza körön. Sem a fenékkel 130 kmen ha nézelődve megyek akkor is jó, ha gyorsan akkor is..loveit ahogy van.
Ez a térd meglátjuk hogy lesz. Minimálisakat finomítok ha szükséges majd. ..elsőre.[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
Két bicikli kiszedett első kerékkel, lehajtott hátsó ülésekkel befér egy szedánba? Van valakinek ilyen irányú tapasztalata? Pár alkalommal elmennénk kirándulni asszonnyal.
A másik, hogy 150k körül egy Decathlonos Riverside 500as trekkingnel van jobb választás? Alkalmi kirándulásokra, főleg aszfalton.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #244381 üzenetére
Az nem úgy működik, hogy neked mi a kényelmes, meg, hogy fáj!...ki nem xarja le?! Itt csakis a teljesítmény számít, a fájdalom másodlagos, vagyis nyereg legalább 10 cm-el a kormány főlé, a spiccel tekerünk és ha koskormányos akkor leginkább alsó fogásban, ha meg nem koskormányos akkor...legyen az mihamarabb! Mit nem értesz?!
Amúgy sok bringásnál megfigyeltem ezt a térdkörözést, vagyis egyik, esetleg mind2 térd ellipszis köröket ír le tekerés közben, tehát ki-be mozog a függőleges síkból. Nejem egyik térde mozog így mikor bringázik.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Nordik
őstag
válasz 6030D #244384 üzenetére
Végülis egy Megane 2rol van szó. A hátsó üléseket teljesen le tudom fektetni, szóval az első ülésekig van hely. Gyakorlatilag be tudok feküdni. Gondolom a bringak is befernek, egyedül ugye szedanoknal ott marad a hátsó ablak alatti rész. Így ránézésre egymásra téve befér, de aztán kitudja. Ha nagyon nagy szenvedés inkább nem veszek biciklit magamnak.
-
fulton
addikt
-
fulton
addikt
válasz szimpláncsak #244388 üzenetére
Benneteket mennyire szólítanak le idiegenek mikor megálltok inniért akár? mondjuk ez földrajzi hely fügvénye is szerintem
[ Szerkesztve ]
-
peetie1
aktív tag
válasz szimpláncsak #244388 üzenetére
Én is mindig ezt nézem, hogy a francba tud ott ülni. Kipróbáltam , kb 3 másodperc alatt zsibbadt szét a szerszám körüli rész Plusz, mikor ennyire elől ülnek, nekik ezzel a madzagos módszerrel sztem kb 5 centivel a pedál tengely előtt van a térdük , hogy a francba nem fáj nekik? A másik meg amit nézek hogy tudnak olyan egyenes háttal lehajolva tekerni, nekem nem is hajlik annyit a csípőm, max a hátam görbül be
-
fulton
addikt
válasz szimpláncsak #244391 üzenetére
most velem jól járt volna az ilyen, mert van apróm és csörög zavar de mindig elfelejtem mire hazaérek, azóta is benne van
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz szimpláncsak #244388 üzenetére
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #244383 üzenetére
Ez amit írsz, és amire én is utaltam a bal térdemnél, én arra gondolok ez vagy a nyereg magasság a ludas, vagy hogy a lábfej vagy nagyon kint vagy bent van a vázhoz nézve. Szerintem. Elvileg nem szabad hogy így járjon, bár lehet kis mozgás nem árt.
f*m ilyen dolgokat nem is néztem spd előtt... ki tudja lehet a térdeim keresztezték is egymást tekerés közben ...nem fájt mentem tapostam igazgattam aztán ennyi[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz stickermajom #244397 üzenetére
az vagy ha a hátad mögé akkor több eshetőség is fenn áll
hát hozzám nem szoktam csapódni, az úgy van hogy nem érnek utol[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kedvenc zene a mai napra
- Ukrajnai háború
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Call of Duty: Black Ops 6 címmel jön a sorozat idei része
- Spórolós topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Escape from Tarkov
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs