- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
itouchfan
senior tag
Én is beszállnék elméletben az outi kereséses témakörbe. A montimon július eleje óta nem ültem, és nem hiányzik, mivel a kevesebb időmben ha erdőbe vágyok, inkább terepfutok, ha pedig van időm, és tekerek, akkor inkább az outi/gravel vonal vonz. Ezért gondolkozom azon, hogy a jelenlegi két bringát eladnám és vennék belőle egy jó outit, meg a görgőre valami olcsóságot.
A fő érv, hogy koskormányos gépet szeretnék, és mindenképp hidrós tárcsafékkel, mert nem érzem elég biztonságosnak és hatékonynak se a mechanikusat. Tavaly fejlesztettem a Merida alu outimat [link] , kapott új DT kerekeket és új Shimano féktárcsát és betétet, de nem lett az igazi sajnos, tovább fejleszteni meg nem látom értelmét, anyagilag sem. A monti pedig egy egy éves, 1000-1200 km-t ment 2021-es Giant XTC 1. Szóval azt számolgatom, hogy a Meridát gyári állapotba visszaállítva, a montit eladva kb 650k jönne be az eladásból, ebből, plusz max. 100k pluszból kellene kihozni egy jó endurance outi + görgős/közlekedős bringa kombót.
Amit szeretnék, az széles gumit is fogadni képes endurance országuti, amik eddig szóbajönnek a kereséseim alapján: Canyon Endurance AL7 [link] , Giant Contend AR 1 [link] , esetleg a régebbi Scultura [link] , vagy az újabb, ami még jobban tetszik: [link] , csak hát Tiagra szettel is húzós. Kicsit gravelosabb irányba elmozdulva nagyo bejövős még a Scultura GR [link] , illetve az új Silex is, de az talán már túl extrém. Nem tudom, hogy más márkákból milyen lehetőségek vannak, szóval ha valaki hasonló vonalon mozog, akkor szívesen fogadok ajánlásokat is. Nyilván ennyi pénzért jó lenne carbon is, de az árak olyanok, amilyenek...
Ja és a megmaradt könnyű kerékszettre menne egy outi külső, a gyári nehezebbre meg egy 35-38 mm gravel gumi, aztán a kerékszett cseréjével tudnám adaptálni a bringát célnak megfelelően. Ha esetleg valaki használ így két kerékszettel bringát, arról is szívesen veszek tapasztalatokat, hogy mennyire működőképes.[ Szerkesztve ]
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
Új hozzászólás Aktív témák
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Formula-1
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Futás, futópályák
- Milyen program, ami...?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest