- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Wombath
HÁZIGAZDA
válasz Dark Archon #272332 üzenetére
Fú, na ez engem érdekelne kicsit részletesebben, hogy milyen típust küldtél vissza, és hogy mi volt a gond a méretezéssel. Az online táblázatuk pontatlan? Visszakerestem a fórumban, látom, hogy a lábfejed alakja nem a megszokott szerintük - de a szélesség rendben volt, csak nem ott volt széles, ahol kellett volna?
-
Fall-N
veterán
Idiótaság, mert a prizma előbb leesik. Sőt régen a városi Crusieremen egy csomó eltört és út közben lerepült. Egy matrica sosem jön le, így az elavult KRESZT kellene korszerűbbé tenni. Ha egyik sincs ugyanúgy elvileg büntethető a tulajdonos, így semmilyen előnye nincs a prizmának.
Látszik, hogy fafejek a jogalkotók, mert sokáig a quaddal és az elektromos rollerrel sem tudtak mit kezdeni, fingjuk nem volt milyen járműnek számít(son), így sokan garazdálkodtak/garázdálkodnak mai is velük, bukó és sebességlimit nélkül.
Azt meg nem szabad elvárni, hogy a gyártók kötelezően aggassanak randa prizmákat. Sok bicikli sosem közlekedik városban, aszfalton, hanem terepre viszik autóval. Például egy DH vagy bikeparkba épített biciklit sem látni nagyon közlekedésben.
-
Because
őstag
-
Fall-N
veterán
válasz Jester01 #272313 üzenetére
Ezekkel az a baj, hogy a magyar jog egyedül a fehér és sárga színűt ismeri el, a lilát és pinket nem.
Because: semmi extra, magától eltörik egy idő után. Főleg, hogy a műanyag nem szereti a hideg-meleg hatását, így rideggé válik hidegben és törik. Sok meg csak simán lecsúszott a küllőkön.
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz Wombath #272314 üzenetére
lakeből ha tényleg széleset akarsz, akkor az mxz 120-at válaszd, annak nem keskenyedik az orra, az mxz304-esnek igen. a nem wide az elég keskeny.
hosszra szerintem jó a méretezés, 258-261 mm-es lábhosszra nekem téli cipőből 43-as az jó volt (vastag zokni miatt javasolt téliből a nagyobb)
korábban fotóztam lake talpbetétet, ill. azt is, hogy a shimano "wide" cipői valóban nem is szélesek a megfelelő helyen: [link]
-
Kro
tag
A nagy bf-ezés közepette esetleg valami jó akciót látott valaki sisakokra?
Illetve ajánlást is szívesen fogadnék mtb sisakra, napellenzős, kis tarkóvédelemmel, jó szellőzéssel, esetleg hálóval.
Giro Fixture, Rudy Crossway vélemény? -
Tin
veterán
válasz Fall-N #272353 üzenetére
Mert kötelező, ezért mindenki megveszi a legolcsóbbat, és kész. Ezt a városi közelekedésre találták ki, ahol mész max 20-al, normális úton, nem erdőben zúgsz lefelé. Nem tudom, mennyit büntetnek a rendőrök (gyanítom semennyit), de sokkal egyszerűbb lenne ésszerű törvényeket hozni. Aki nem akarja, hogy elcsapják, úgyis látszani akar. Én pár hete prizmáztam fel a lányom bringáját a sulis oktatáshoz (ott ellenőrizték), egyet vagy kettőt törtem el, amikor le akartam szedni.
-
ZolkoW
őstag
Pont előbb láttam egy nindzsát egy faluban, akit csak azért vettem észre viszonylag időben, mert a pedáljain lévő prizmák látszottak. a gyökér simán bemehetett volna a kihalt járdára, ha már ennyi esze nem volt, hogy semmit nem tett azért, hogy lássák. De nem. Ezek szerint ő el szeretett volna csapódni, én meg keresztülhúztam a számítását, de nem szerettem volna mégse asszisztálni ehhez. (meg egy geci vagyok amúgy is)
ebből nem tudom, mi a tanulság, de szerintem ha nem lenne még csak kötelező sem, még kevesebb láthatósági elem lenne a közlekedőkön, az meg milyen már. nekünk sportszer is, de ha közlekedünk, akkor közlekedési eszköz is.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
válasz Because #272354 üzenetére
Kezdd el figyelni, az utak szélén mindenhol, ahol biciklisek járnak, találni fogsz egy marék törött prizmát. Azért külön jó, mert ez a szar műanyag, amiből készül, legalább vág is…
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
arcitec
addikt
válasz parandroid #272362 üzenetére
Nem mondod. Én még soha nem láttam. Pedig aztán a nyáron voltam sokfelé.
E szerint a németeknél selejteseket árulnak... Max országúton az autókét ...
Na és itt nálunk elég sokan nem használják ám, én sem.
A "montisok" meg pláne nem ...(ciki)[ Szerkesztve ]
-
Ixion77
őstag
Van annyi mint égen a csillag. Ma láttam egy csomót a fahrrad.de oldalán, de a Fox is küldött hírlevelet hogy a Helm Speedframe Pro 96 euro (bár Mo.-ra nem tudom melyik országból küldenek), meg kb. minden nagyobb kerékpáros cég próbál most szabadulni mindentől, így a fejvédőktől is. Én egy ilyet vettem 135 helyett 45 euróért.
[ Szerkesztve ]
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
MC Pite
veterán
Sziasztok,
#bringalámpa Fenix BC25R vs BC26R az úton: [link]<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
mauimagic
aktív tag
válasz Oktaan #272304 üzenetére
Én se akartam érintőképernyőset, navira amúgy is elég sz@rok ezek a kütyük, ha nincs beállítva útvonal (legalábbis terepen, aszfaltra meg nem való bringa )
Nekem volt 530-am, gariztatni kellett, de inkább ráfizettem és 540-t kértem helyette.
Utólag azt mondom, ha az edzéstervezés fontos, akkor megéri inkább az 540/840, a 30-as szériához nem fogják kiadni az új fícsöröket.
BTW az 540-nél elvileg tudsz okostelefonról pl. címet bepötyögni, hiába nem érintős, [itt írja az esőcsináló srác.] Szintén ő (is) említi, hogy a 830 érintőképernyő egy rakás sz@r esőben...
-
mauimagic
aktív tag
válasz Mezga Aladár #272367 üzenetére
-
NoNick
tag
válasz Hasaggymeg #272337 üzenetére
Köszi! A lánc jó, megnéztem egy másik nyúlásmérővel is. Munkából hazafelé újra próbálgattam, és elöl kettes fokozatban simán ugrott, gyanús már az is.
Fall-N kolléga szerint (köszi!) a váltó RD-M4120-SGS, 11-42-es kazettához, nekem 11-32 van fenn, ráadásul nem 2x10, hanem 3x10-es konfigban. Ha hihetünk a táblázatnak, nem kompatibilis a kazettával, másik hátsó váltó kell.
Ez okozhatja az ugrálós problémát?
-
MC Pite
veterán
válasz parandroid #272362 üzenetére
Ritkán látok ilyet törötten. Itthon speciel van, mert amelyik bringát így veszem, szedem le azt a xart róla és volt higy elreccsent. A küllőre húzok fényvisszaverős cuccot, vagy reflektív csíkos gumit kap.
A küllős van a montimon is, basztatnak is miatta a többiek
Más:
Elég ígéretes aszfaltos lámpa, tényleg jó (99%ban hulladék az ilyen funkció) refivel, cserélhető akkuval, reálisnak tűnő adatokkal, 2 irányba állítható fényerővel: [link]
Ha valakinek kellene, tesztelném szívesen
Olyan mint a modern autó fényszórók, csak normálisan van megcsinálva elvileg. Manuált holnap megkapom, hővédelem van, bizsereg a tenyerem, pedig még az akciós BC26R-t se adtam el .
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Friczy
senior tag
válasz Ka999 #272343 üzenetére
Én pár hónapja vettem egy Panaracer Gravelking semi-slick gumit (tubeless ready), eddig nem kaptam defektet, és elég kellemes menni vele (a bicyclerollingresistance alapján jó a defektvédelme, és nem túl nagy a gördülési ellenállása). Ha kivárod, pár év után több tapasztalatról tudok beszámolni
-
Friczy
senior tag
Ugyan a legtöbb bringámon reflexcsíkos a gumi (volt olyan is, ahol megvolt a reflexcsík, de már annyira elkoszolódott az évek folyamán, hogy semmit nem vert vissza), de van olyan, amelyiken nem. A küllőre mindig tettem 3M fényvisszaverőt (fehér fényt ver vissza, a szabályba nem fér bele), évek alatt sose állított meg senki, hogy nem szabályos. Ha mégis megtenné, nem fizetném be a helyszíni bírságot, jelentsen fel, aztán majd a szabálysértési előadó vagy a bíró lejátsszák egymás közt, hogy ez milyen szintű veszélyt jelent a.társadalomra.
-
Fall-N
veterán
válasz NoNick #272370 üzenetére
A kazetta mindegy, elvileg csak nagyobbat nem szabad feltenni, mint amekkora a maximális kapacitása. Nekem például 11-25-ös Tiagra sor van, Alföldre bőven jó. Én HG54-es Deore láncot vettem hozzá, kazetta terén a Deore és a Tiagra is HG500-10 néven van, de az utódja a HG-4100-as. Mindkettőből kapni több kiosztásút. Ami ennél drágább az már általában XT sor, ahogy a HG95 is XT lánc. Elméletileg az összes 10 sebességes HG kazetta és lánc jó a váltóhoz. Annyi ajánlás van a Shimano részéről, hogy ha nem 1x10-es a hajtás - mint nálad is - akkor az M4120-as váltó kell a clutch hiánya miatt. Természetesen elviszi az 1x10-et is, nálam is úgy van, de többtányéros hajtásnál fölösleges a láncstabilizátor. 1x10-hez meg ajánlja a clutch-ot, főleg nehéz terepen, egyébként jól feszít a 4100-as széria is, azért nem vettem én sem 5120-at vagy 6000-et.
Annyi bonyolultság van, hogy ez a széria mind viszi a 11 sebességet is, csak másik váltókar kell. A 3x10 is ritka, általában 2x10 volt régebben.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #272350 üzenetére
"a költségeik is elérik a nagy testvérekét"
Ez egyáltalán nem biztos, lásd Redmi Note telefonok, Dreame porszívók, Blitzwolf, Jimmy, Oclean, Amazfit stb kütyük ár/érték arányban azóta is legjobbak, pedig már réges rég forgalmazzák itthon is. Karbon kerék gyártók még nagyobb előnyben vannak, mert szerintem mindegyik marad direct to consumer vonalon, maximum nyitnak európai raktárakat is. Sőt, egy részük már rég meg is tette, lásd Ican. Így még a viszonteladók sem nyerészkednek a kerekeken, maradhat továbbra is olcsó.
Más: újabb downcountry hardtail, lehet kövezni! . Bár a georól amit tudni lehet, nekem annyira nem jön be .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fifaisshit
őstag
Ha valaki sisakot venne
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Fifaisshit #272377 üzenetére
Már a Rudy is másol? . Ha már belevauztam, nekem, aki külföldi teszteket olvasgat, külföldről vásárol, ezáltal fejben külföldi trendekhez igazodik, mindíg furcsa volt az itthoni Rudy mánia, de gondolom ez a helyi forgalmazóknak köszönhető. Külföldön nekem úgy tűnik, hogy a Rudy szinte sehol sincs, inkább Oakley, POC, 100%, Julbo stb. a trend. Nekem mondjuk a Rudy sisakok egyáltalán nem tetszenek, egyrészt általában látszólag semmi extrát nem tudnak, ehhez képest mégis drágák és a dizájn olyan, mintha lemaradtak volna a többiektől 5-10 évvel. Mondjuk legalább a Virginia Tech szerint az az egy szál Rudy sisak (RaceMaster MIPS), amit teszteltek 5 csillagos eredményt ért el, szal jó cucc. A szemüvegeikből mondjuk elfogadnék párat , de ott is megfigyeltem, hogy lassan igazodnak a trendekhez.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
mauimagic
aktív tag
válasz jjeahh #272376 üzenetére
Amazfit Stratosom volt kétféle, utána egy T-Rex. Ezek a felső kategóriás óráik. Miután elegem lett a szopásból, vetem inkább egy Garmin Instinct-et, ami egy alsó kategóriás Garmin. A hardware és az összeszerelés is jobb, de a lényeg: a software tényleg fényéveket ver a kínai órákra.
Kedvencem az, mikor a Stratos 3 bringázás közben össze-vissza kezdi mutatni a pulzust, leveszed a karodról (optikai HR), majd negyed órával később is mutatja a random változó "pulzusodat". T-rex szintén.Kínai karbon keréknél meg a minőségi már nem sokkal olcsóbb, mint a "nyugati", viszont ha olcsót veszel könnyű beszopni. Nekem 1000 km alatt adta meg magát először a noname kínai agy kazettateste (gariba küldtek egy másik szart), majd a csapágyak is.
Vettem inkább egy normális agyat, a szétszedésnél derült ki, hogy szerelhetetlen a kerék, az elvileg high tech kínai Pillar küllőket annyira túltolták menetrögzítővel, hogy roncsolás nélkül még centírozni sem lehet.
Olcsó volt, de ha beleszámolom a szopást meg az agycserét, lassan "normál" karbon kerékszett árban vagyok, ahol nem az Aliexpress jóindulatán múlik a garim és a cucc használtpiaci értéke sem egy marék apró.Nagyobb értékű, főleg bonyolult cuccoknál sokszor drága zsákutca a kínai vonal.
-
Fall-N
veterán
válasz jjeahh #272376 üzenetére
A Xiaomi azért jelentősen drágult, pont ezért a Redmi és a Poco kompenzálja náluk. Mondjuk a Poco sem annyira olcsó már. Amazfit is drágult, csak a kategóriában nem nagyon van vetélytárs, egymással versenyez az Amazfit a Mi Band szériával. Az Apple Watch, Garmin sportórák kategóriájában nem árulnak semmit, így olcsónak tűnnek, de szemrebbenés nélkül 40-50 ezer tőlük is egy alap GPS karperec/óra. A Huawei mielőtt le lett építve simán drága volt, nem is kicsit.
Ha tényleg komolyabban tért nyernek a kínai gyártók, akkor kénytelenek lesznek emelni, mert a nagy központok, kutató és fejlesztő részlegek vinni fogják a pénzt, úgy ahogy a normális szerviz hálózat is, ami jelenleg nem is létezik. Ha bármi probléma van, lehet visszaküldeni Kínába, ami innen Európából nem olyan olcsó, mint náluk, ahol a Kínai Állam támogatja a csomagküldést. Jelenleg is sok kisebb kínai gyártó termékét kapni, de maximum Európai raktáruk van itt ahová a bolt visszaküldi a selejtet. Van sok kínai komplett bicikli, nem véletlenül nem nagyon látni a boltokban. Pár webshop árul ilyeneket, de a legalja gyártóktól (lásd Vigor és társai), na meg Sava biciklit látni az Alzán. Semmi komolyabb nincs jelenleg.
-
Fall-N
veterán
válasz mauimagic #272379 üzenetére
Na igen, a nagy olcsóság ára, hogy az Amazfitek, Mi Bandek nem komoly sportórák. A legtöbb tesztelő is elmondja, leírja hogy ezek "életmód" kütyük, semmi komoly. Most állítólag a Xiaomi Smart Brand 8 már elég pontos egy komolyabb óra mellé is odatéve, de ki tudja egy frissítés után is az lesz-e. Személy szerint én csak az értesítések és hívások miatt használok ilyen olcsó kínai kütyüket. Sport monitorozására soha sem szoktam. A hozzá tartozó szoftver sem olyan megbízható sosem, mint egy komolyabb márkánál.
Ezekkel a kínai kerekekkel meg úgy vagyok, hogy inkább nem kéne. Azért olyan szinten még nem tartanak, hogy olyan küllőket gyártsanak, mint a DT vagy Sapim. Városi bicikliknek elég a cnSpoke amit tud.
-
jjeahh
nagyúr
válasz mauimagic #272379 üzenetére
Amazfitről nem csak te írsz ilyeneket, máshol is olvastam, haverok szerint is ez van, de Huaweire is panaszkodnak elegen, látod, hogy Bryton-ra is, ugyanakkor pl. a szintén kínai IGPSPORT-al a többség nagyon elégedett. Amúgy hogy ne csak kínai legyen, haverom a finn Suunto órákra is gyakran panaszkodott, már számtalanszor küldte vissza pl a barométer miatt. Szerintem el kéne felejteni ezt "a kínai" vs "nyugati" gondolkozást és egyszerűen csak körültekintően vásárolni. Személy szerint nekem pl. sosem volt Amazfit órám és nem is veszek, vagy az esetedből okulva Ryet karbon nyerget sem fogok venni, sőt, semmilyen mást sem, amiről vannak rossz vélemények, vagy egyáltalán nincs vélemény. Persze tudom, sokaknak nincs ideje, türelme vásárlás előtt alaposan utánnaolvasni a cuccoknak, de akkor sajnos néha szívással jár a dolog. Van egy haverom, aki az átlagnál is türelmetlenebb, így utánnaolvasás, kutakodás, fórumozás helyett mindíg inkább drágábbat és márkásabbat vesz, gondolom mondanom sem kell, hogy többször szívja meg, mint én az olcsó kínai cuccokkal, mert a magasabb ár sem garantál semmit . Legutóbb a felső középkategóriás Shimano cipővel szopta be, azelőtt egy drágább alis mezzel, mert a szabást sem volt türelme csekkolni és kiderült, hogy rövid. Persze ő is rögtön a kínaiakat okolta a "hibáért", hogy biztos asian fit, aztán mutattam neki ugyanolyan rövid szabású mezt a Santinitől is . Amúgy meg a Garmin sem szent, nálam pl. a navigáció katasztrófa, az újratervezés szintén botrányos, a frissítések gyakran tönkrevágják a cuccot, sőt, csak alvó vagy kikapcsolt pc usb-jéről tudom kihúzni, különben elveszti az összes beállítást . "Nem kínai" kerék gyártók is tudnak sz*rt csinálni, lásd néhány belépő DT, Fulcrum kerekek, Hunt, sőt, néha drága DT-k is... Persze ha alaposan utánnanéztél vásárlás előtt is megszívhatod bármivel, szerencse kérdése is, de kisebb az esélye.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Csokicsibesz
tag
válasz jjeahh #272383 üzenetére
Azt elfogadhatnád viszont, hogy a kinai termékek bizonyos okok miatt tudnak olcsók lenni:
- nincs vagy minimális szakképzett munkaerő,
- ehhez társuló minimális bér,
- minőségellenörzés nincsen, vagy ami van az európai szemmel nevetséges,
- környezetvédelmi előírások nem léteznek, úgy szennyezhet egy gyár, ahogyan csak akar,
- munkavédelmi előírások lényegében nincsenek,
- dömpingtermelés.Igen nagy eséllyel azokat a Kameloce mezeket, amiket itt reklámozol gyerekmunkások rakták össze, egy iszonyat nagy környezeti terhelést jelentő gyárban, kb. napi 1 dolláros fizetés fejében.
Én azt értem, hogy kelet-európában nagy úr a pénz, de azért nem minden.
[ Szerkesztve ]
-
avl
aktív tag
paran "sisakoztatok": ha "lencsével" orszagutira lat valaki jo aru sisakajanlatot, jelezze kérem
-
Lacerta
aktív tag
válasz MC Pite #272371 üzenetére
Ritkán látok ilyet törötten.
Mert akinek küllőprizmája van, az nem teker sokat terepen, aki meg sokat teker göröngyön, annak nincs.
Kivétel: Én.
10-esével szoktam rendelni Aliról, mert 2x2 db van fenn a keréken, és folyamatosan foszlik le. Megcsapja egy faág, ugrik egy kő, és máris reccsen.Kiegészítés: volt fémbetétes fülű prizmám, az valóban jobban bírta, de előbb-utóbb az is tört, és most már itthon is csak a leanelt full műanyag változatot kapni.
[ Szerkesztve ]
-
Istv@n
aktív tag
válasz Fifaisshit #272377 üzenetére
Hello!
Ez melyik webshop? -
mauimagic
aktív tag
válasz jjeahh #272383 üzenetére
Nem írtam, hogy minden, ami nyugatról jön jó, de egyrészt az EU-n belül vannak fogyasztói jogaid, másrészt egy komoly cég nem szarakodik a garival, sokkal többet veszítene azzal, ha elterjed róla, hogy szart gyárt, mint ha kicserélné a hibás terméket.
Emiatt általában nem szarakodnak a garival, így felfogható a felár egy drága biztosításként is, ami mellé pluszban kapsz egy feliratot/logót az alkatrészre, hogy érezd mennyire menő vagy, illetve a jóleső érzést, hogy hozzájárultál a nyugati cég 2 marketingesének, 3 fejlesztő mérnökének és 10 raktárosának béréhez a németországi HQ-ban, így elodázva a kínai világuralmat 3mp-el egy 3000 Eurós kerékszett esetében
Magát a kerékszettet valószínűleg ugyanazon a quangcheng-alsói (30 milliós zsákfalu) gyártósoron fűzték, mint az alis "koppintást"Én úgy állok hozzá, hogy átgondolom, a kinézett alkatrésznél van e szükségem "biztosításra", és aszerint döntök, hogy alis lesz a cucc, vagy hanyatlónyugati.
A review-k sem érnek szinte semmit, az szovjet alis vásárlók legszívesebben 6 csillagot adnának, ha egy kerék elforog, a YT meg tele van "független" influencerekkel, akik szerint minden arany, ami Micimackóéktól jön.
Szerintem nagy körültekintéssel is kb 10% körül van a teljesen használhatatlan szar, amit az aliról rendelek, de az egyenleg még így is bőven pozitív, beszopott karbon kerékkel együtt is
-
avl
aktív tag
nna, latok ilyet: [safety-labs-expedo-kerekparos-sisak]
-
mauimagic
aktív tag
válasz Csokicsibesz #272384 üzenetére
-A "minimális bér" már 70%-a a magyarországinak, úgy hogy kínában még mindig 25% az agrárszektorban dolgozik, egy tál rizsért. Mondjuk ez inkább a mi szegénységi bizonyítványunk, szó szerint...
-Minőségellenőrzés nyilván van, de nem a legolcsóbb termékekél, jjeahh pont nem azokat szokta linkelni
-Környezetvédelmi és versenypiaci aggály abszolót valid
-Gyerekmunkás termelés ma már nem jellemző Kínára, nem azért mert kisangyalok lettek, hanem az évtizedekig tartó egykepolitika miatt nincs már elég gyerek -
6030D
Ármester
válasz Fifaisshit #272377 üzenetére
Rush sisak is lesz 22e Ft-ért, az is jó. Akit érdekel, iratkozzon fel a Rudy hírlevélre, 12+1 akciós sisak, bringás- és utcai szemüveg, illetve egy kombó.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz Csokicsibesz #272384 üzenetére
Az ugy-e megvan, hogy az Elitewheels, Ican stb nyugati márkák bérgyártói is és manapság kb. minden "made in china"? . Lényegében mindegy milyen nyugati terméket veszel, az összesre igaz amiket leírtál, csak sokkal nagyobb rajtuk a profit sokkal jobban lehúznak téged és többet költenek olyan dolgokra, mint a marketing. Szóval igazad van, de ez mind igaz a nyugati cuccokra is, nem csak arra, amit kínából rendelsz. Manapság a jobb kínai kerekek megfelelnek az összes EU, német, ISO, TUV, mittudoménmilyen szabványnak. A Kemaloce mezeket meg bocs, de nem "reklámoztam", ennyi erővel bármilyen akció belinkelése reklámnak számít, a fenti Rudy, Focus, Giant linkek is.
#272388 mauimagic: "egy komoly cég nem szarakodik a garival, sokkal többet veszítene azzal, ha elterjed róla, hogy szart gyárt, mint ha kicserélné a hibás terméket"
Az Orbeás történeted után nem gondolhatod ezt sem teljesen komolyan, de ha a Garminod bedöglene is nagy valószínűséggel lenne szívás vele, haverok legalábbis szívtak azzal is. Persze abban igazat adok, hogy kínába visszaküldeni költséges és ijesztő, de nemrég Zolkow erre is rácáfolt.
"A review-k sem érnek szinte semmit, az szovjet alis vásárlók legszívesebben 6 csillagot adnának, ha egy kerék elforog, a YT meg tele van "független" influencerekkel, akik szerint minden arany, ami Micimackóéktól jön."
Ezzel sajnos egyetértek, lásd Hambini is lehúzta a legutóbb nála járt kerékszettet, pedig más youtuberek gyakran dicsérik. A legtöbb youtubeos influencer és az alis review-ek nem alaposak, kiveszik a dobozból, forog, szép a racsni hangja, oké, de hosszú távú tapasztalatot nagyrészt csak fórumokon lehet fellelni. No meg persze sok a szponzorált youtuber és teszt is, vagy ha mégsem szponzorált, akkor sem mernek rosszat mondani/írni egy termékről, mert félnek, hogy többé nem kapnak tesztelni valót, lásd: bikemag. Szerencsére van azért még pár jó teszt oldal, ilyen szerintem a pinkbike is, lazán összetörnek bármit és a gyártóval való levelezést is simán bemásolják a cikkekbe .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz Csokicsibesz #272384 üzenetére
kihagytad, hogy nem kell költeniük (annyit..semennyit?) marketingre, ez is komoly tétel másoknál.
Meg lazábban kezelik a szabványokat, már aki megengedi magának, lásd a csillió lumenes lámpákat, anyagminőségeket, -40 fokig jó kesztyűket.
Ez a "nagy úr a pénz" azért rossz duma, mivel pont azért virágzik a kínai gyártás, mert a nyugatiak meglátták benne a fantáziát, ergó ha nem lennének eleve sóherek, az európaiak európában gyártanának, és az európai vevők (akik ehhez szintén sóherek persze) megvennék. Volt is ilyen jóslat, pár éve, hogy majd jól visszajönnek a kínába kiutált gyártósorok, de annyira nem látom, hogy tendencia lenne. Bár biztosan volt ilyen is.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Istv@n
aktív tag
válasz Fifaisshit #272394 üzenetére
Köszönöm, megtaláltam közben!
-
ZavaBalazs
őstag
-
avl
aktív tag
válasz ZavaBalazs #272397 üzenetére
köszi, lattam ott is
gyors vasarlo nem vagyok...
Új hozzászólás Aktív témák
- E-roller topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Milyen SSD-t vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Diablo IV
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen