- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Íme az új Android Auto!
- iPhone topik
- Honor Magic V2 - origami
Hirdetés
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ringman
nagyúr
válasz lsebestyen #277447 üzenetére
nekem a jagwirerel eddig csak jó tapasztalatom volt. De kérdezd meg Ringmant.
csak szépészeti probléma van, mondjuk a bandázs alá még be kell játszani majd a merev kábelt (vagy toldóelemmel kisebb átmérőjűre cserélni, az is volt a csomagban) de most rövid csavarra és koskormányra várok épp, nincs összerakva a bringa -
addikt
válasz Lacerta #277431 üzenetére
Oké, tehát van ilyen is Csak hirtelen tök furcsa volt. De, hogy ezek a nők milyen kegyetlenek tudnak lenni, az nem lep meg
Fall-N: ezek a modernebb cross/trekkingek (=túrakerékpárok) mind ilyenek. Amire te gondolsz szerintem, az a klasszikus városi gép, amint vékony külsők vannak (<= 28 mm).
Kíváncsiságból megnéztem, a Merida Crossway XT-t gyárilag 40 mm széles külsőkkel szerelik. Az neked keskeny? Pont a legjobb méret egy túragépre, én is azt használok nyáron. De télre is jó lenne, ha nem akarnék sárban dagonyázni.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Tin
veterán
válasz Lacerta #277446 üzenetére
Nem akartam okoskodni, csak most nézek utána, és ezeket találtam, gondoltam megosztom. Egy alsópolcos guminál valószínűleg jóval nagyobb a különbség, de ha gumit veszel, te döntesz, milyet. Ezen az oldalon elég sok guminak fent vannak az adatai, gravel is, neked gondolom az kell. Érdemes majd megnézned, bár mint írtad, először elhasználod azt, ami rajta van.
-
szimpláncsak
tag
válasz lsebestyen #277447 üzenetére
Nah erről lemaradtam, pedig annyiért bevállaltam volna (300-ért simán eltudnám adni a mostani hidrós/tárcsás alu bringám ) Már ha van junior csapatnak 55-56-os méretű váza (közben megtaláltam a facebook posztot, de mivel a honlapon nincs fent, gondolom elkapkodták)
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz szimpláncsak #277454 üzenetére
Még az én méretemben is volt, ott volt a saját bicóm is, összeméregettem őket, kb ugyanaz volt. Hívd fel a magicbikeot, egy kérdést megér, hátha még van. Küldtem privit.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
-
ZavaBalazs
őstag
válasz szimpláncsak #277454 üzenetére
kérdezd meg, van-e kettő is ilyen méretben, ennyiért érdekelne.
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
szimpláncsak
tag
válasz lsebestyen #277455 üzenetére
Válaszoltam
-
őstag
válasz peetie1 #277448 üzenetére
nekem mindig azt mondták, hogy az öblítőzés rontja a szellőző és/vagy páraáteresztő tulajdonságokat, és ha lehet, semmihez ne használjak öblítőt. ez a Lenor Sport nem ilyen?
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Tin
veterán
válasz Lacerta #277456 üzenetére
Én kezdőként hónapokon át kőkeményre fújt gumikkal mentem, merthogy a komfort biztosan sokat levesz. Hát azon kivül, hogy mérföldekkel kényelmesebb bringázni alacsonyabb nyomással, semmi hátrányát nem tapasztaltam.
Múltkor néztem egy videót, ott a túrabringás srác azt tesztelgette és állapította meg, hogy a gördülési ellenállás hatása még a kerék (gumi) súlyánál is sokkal fontosabb. Ami abszolút jogos, de valahogy az emberek mégis grammozgatnak a felninél, pedig a súly leginkább gyorsításnál számít, míg a gördülési ellenállás mindig. Tehát néha jobb egy tényleg jó gumiba beruházni, mint 100 grammokat nyerni egy felnin, vagy pl. tubeless-esíteni hogy az ember elhagyhassa a belsőt (terepen maximálisan megértem). Főleg, ha az ember nem commuter, és lassít-gyorsít egyfolytában.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
montin azért nem csak a gördülési ellenállás számít, ott többször van határhelyzet, ahol a gumi tapadása pont annyira fontos, mint az, hogy mennyi energia felgyorsítani
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Lacerta
aktív tag
És akkor most hadd fultonkodjak egy kicsit.
( Bocs @fulton, immáron legendává nemesedtél )Szóval nézem a trekking bicajokat, és a következő kérdések vetődtek fel bennem:
- Jól látom, hogy a Cube elég jó ár/érték arányban? Találtam Meridát, KTM-et is, ami tetszene, de Meridában 2x11 lenne csak, a KTM meg elképesztően drága. Utóbbi tényleg ennyivel többet tud, vagy csak baromira túlárazott?
- A Cube vonalat nézve, Nature és a Kathmandu EXC, SLX jönne be.
Az SLX felszereltség valóban ér annyit, amennyi a felára az EXC-hez képest?
A gyári sárvédő/csomagtartó/lámpa szett mennyire használható? Azt olvastam, a Cube nagy k*csögsége, hogy csak saját cuccokat fogad. Mennyire igaz ez?
A csomagtartó mérete és a rögzítés módja nekem elég f*snak tűnik ( ezért jöhet szóba a Kathmandu, bár a gyári csomagtartó hossz ott is nevetséges kép alapján ),a Nature csomagtartónál meg elképzelni sem tudom azt, mint amikor 2020 márciusában szóltak nap közben, hogy mindenki menjen haza HO-ba, és akkor az asztali gépemet monitorostól kartondobozban felpókoztam a bicaj csomagtartójára, és hazatekertem.
Ezek a csomagtartók mennyire univerzálisak külső kialakítás tekintetében? Vajon a Deuter Rack packemet fel lehet rá tenni?
Középsztendert tudok felszerelni a vázra?-A sárvédős/csomagtartós kivitelen lámpa is van, ez mennyire használható? Kapcsolható kormányról is, vagy a lámpatestet kell nyomkodni?
- Úgy látom, releváns árkülönbség van az itthoni és a külföldi vásárlás közt. Mennyire ajánlott a külföldi beszerzés?
-
Fall-N
veterán
válasz Lacerta #277464 üzenetére
Kitámasztót nem érdemes középre tenni, de az új bicikiken már rég nem a középcsapágy mögött van. Van amikor a hátsó támvillán van két fúrat és oda kell csavarozni a kiszámíthatót [link] vagy van a sokkal jobb megoldás, ami univerzális. Nekem ilyen van, KLS KickUp, amit a hátsó háromszögre kell csavarozni: [link] Ehhez nem kell semmit támogatnia a váznak, az én vázamon nincs is semmilyen lehetőség rá.
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz Lacerta #277462 üzenetére
Remélem az új inkább a fele lesz
#277463 f4lcon: köszi a kiegeszítést, neki (nekem) többnyire aszfaltra/murvára kell, de persze mások a szempontok egy monti esetén, ahogy mások egy kihegyezett menetben is. A videó, amit láttam, egy hosszútávú túrás csatornán volt, ott meg szintén "minden is" számít, de a pár watt különbség nem. A srác a különbségeket eleve ilyen 100 km távokra vetítve adta meg, hogy hány percet buksz így vagy úgy. Nála az volt a fő mondanivaló, hogy ne kell aggódni 5-10 kg plusz súly miatt, hanem sokkal fontosabb a jó gördülési ellenállású gumi, még ha az nehezebb is.
-
Blackhole13
senior tag
Ha új külsőt akartok venni, akkor milyen adatbázisból szoktatok válogatni? Amik szembejöttek, azok nem adtak túl specifikus tippeket.
Kellene valami haladósabb 29x2,2 szórt/földútra, helyenként homokra. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #277423 üzenetére
BikeINN árak lennének jók Bike 24 honlappal és precizitással, r2bike súlymérésekkel, Aliexpress szállítási díjakkal és mondjuk K2 gariztatással egy Dr.Bike saját szervizben Dunakeszin....
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #277422 üzenetére
Köszi.
Tegnap átnéztem a bringát csak itt ott. Az első kerék kicsit szorul (csapágy) nem szépen forog.., hátsó keréknek van kotyogása. Kormány balra fordításnál nyekereg a kábel a vázcsőben. Ezeket orvosolni kell. Ahogy nézem ezeket a kerekeket már nem lehet kiszedni kézzel(út szélen kulcs nélkül) De ha jól tudom lehet kapni ilyen gyorszár féle átütő tengelyeket is amit kézzel ki be lehet csavarni..
Nyeregcső beszorító csavar alu.. ezt is cserelni kell valami erosebbre. Ezekről több embertől olvastam egy pár állítás után megadta magát pedig nem nagy nyomatékkal dolgoztak[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz flash- #277445 üzenetére
Szvsz. a Jagwire az egyik, ha nem A legjobb ami a bowdenezést illeti.
#277464
Lacerta...igen, a Cube az egyik legjobb ár-értékarányú kerékpár már évek óta, még úgy is, hogy már hírhedtek a gyenge kerekekről melyekkel szerelik a prémium sorozaton kívüli kerékpárjaikat és kiegészítőik sem igazán versenyképesek. Ezért lett Cube kerékpárom és tulajdonképp jó részben ezért is maradtam meg a márkánál. Az, hogy karbon vázaik is meglepően jók a közép, középfelső kategóriában is csak egy + bónusz. A többire majd válaszol aki tájékozottabb a felszerelés témában.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
lsebestyen
addikt
válasz fulton #277469 üzenetére
DT Swiss-nek van ilyenje.
Nyeregcső-csavarnál a menet is fontos gondolom, nem vagyok gépészmérnök, de lehet függ attól is. Nekem max 6nm-rel szabad meghúzni, azért azt ki kéne bírnia. Ha pedig gagyi imbusszal tekergetik, akkor valóban elnyalódhat a feje.szerk.:link
[ Szerkesztve ]
-
-
Lacerta
aktív tag
válasz Fall-N #277465 üzenetére
Én szeretem, ha ott van, illetve a gyerekülés miatt most egy duplalábas sztender van fenn, amit máshová nem is lehet szerelni.
Oké, hogy idővel nem kell majd a gyerekülés, de most még igen, és baromira nem szeretném fél kézzel tartani a bicajt, miközben a másikkal a gyereket rakom és kötöm be. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #277469 üzenetére
Lehet, hogy a szokásos Cube kerékátok ül rajtad is, mint minden Cube tulajdonoson? Ha tényleg szorul, illetve kotyog én vagy gyorsan elpasszolnám, hisz most tényleg gombokért találsz bele jobbat...sőt, jut eszembe, add Csepelnek és tedd át a DT-t...vagy nem lehet? 🤔 Ami a kábelt illeti azt lehet húzni kifelé, illetve tolni be néhány cm-t, így valszeg. orvosolható a zaj.
Az átütőt én hagynám, amint már írták, imbusz amúgy is van a miniszerszámon amit magaddal viszel. A nyeregszorító csavar biztos alu? Milyen nyomatékot ír ott?[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Friczy
senior tag
Én meg szoktam érezni, ha túl alacsony a nyomás, az országúti gumit rendesen fel szoktam fújni 7-8 barra, 5-6 baron már nem az igazi. A gravelen a 32-es gumi sem érezte jól magát (vagy én nem éreztem jól magam rajta), ha 4 bar alá ment a nyomás. Nagyon régen 28 mm-es gumit ütöttem fel kátyúban az alacsony nyomás miatt, szóval én nem igazán szeretem a túl alacsony nyomású gumikat. A gravelen lecseréltem a 32-est egy 38 mm-re, ezzel elvagyok 3-4 baron, és valóban kényelmesebb.
-
jjeahh
nagyúr
válasz fulton #277469 üzenetére
Első kerék nem azért szorul, mert a tárcsához hozzáér a fékbetét? Az enyhe kotyogás fura, de engem nem érdekelne, valszeg csak gagyi a gyári csapágy, ha iparis, akkor cserélhető. A nyeregcső csavar sem zavarna, jó minőségű kulcs kell hozzá és akkor valszeg nem nyalódik el. Nálam több csavar is ilyen és 5 éve működnek, pedig én aztán mindent is elnyalok .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #277475 üzenetére
[link]
kerékszett
Newmen Performance SL R.32
pedig ez nem is alexrims + joytech agyalu csavart én sem hagynék a biciklin (furcsa választás amúgy)
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #277477 üzenetére
Biztos alu csavarok azok? Csodálkoznék, én alu csavart nem is nagyon láttam hisz az össze tud rohadni más fémekkel egy elektrolit folyadék közvetítésével (pl. sós víz az útról), ugyanakkor a horganyzottak tényleg úgy néznek ki mint az alu. 🤔
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #277481 üzenetére
a rejtett rögzítésű nyeregcsőnél (2 pici csavar feszít) én is elnyaltam egyet, az acél, de puha és 3-as imbusz kell hozzá (vagy 2,5-ös, nem emlékszem)
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #277475 üzenetére
Igen alu, kérdeztem a szervizest is a boltban, meg tapintásra/hangra érezni hogy valóban alu + fórumban is írták.. nem egy ember járt úgy hogy az előírt nyomaték alatt húzva is pár alkalom után leszakadt a fej, bentmaradt a test a menetben..szar ügy. Fel nem fogom miért nem cserélik acélra vagy titánra. Valaki azt írta még a 4Nm sem érte el már letört.
Egyébként 4-6 Nm van ráírva.Multitool-t veszek, szép így a kerék, nem kell az a kallantyú rá...
Nem lehet átrakni. Meg szerintem beállítás kérdése ez a kotyogás, szorulás (nem a betét miatt szorul). A csepelen a dt szebben forog. Arra az állítóra gondolok amit a multkor kérdezgettem, amivel a szorosságot kell beállítani a csapágyaknak vagy tengelynek..nem vágom még annyira..
Jó ez a kerék szerintem csak be kell állítani, + a szabadon futója rém csendes(ebb mint vártam). Olyan mint a csepelem, szóval ennek nagyon örülök, hangját nem lehet hallani menet közben semmit. Tolva is fülelni kell rá..tök jóAzt a kábelt megpróbálom, bár most szépen esztétikusan fest a kábel.. nem kéne lógjon ott elől..na meglátom. Egyébként akkor rosszul szabták le (emiatt épp nem fogok neki esni, mert akkor olaj stb..) köszi a tippet.
[ Szerkesztve ]
-
Friczy
senior tag
válasz Lacerta #277464 üzenetére
Régebbi Cube bringám van gyári sárvédővel és csomagtartóval, világítással (öt éves), tehát nem biztos, hogy releváns a tapasztalatom. Ráadásul gravel.
A csomagtartó szerintem roppant keskeny, amikor a bevásárlásból szatyorban hoztam haza a cuccokat, rendszeresen lefordult a csomagtartóról.
A beépített világítás nálam egyáltalán nem kapcsolható, ha megyek, világít Meglepő volt, de megszoktam (mellesleg az azőta vett ebike-on is állandó világítás van, mivel én elsősorban aszfalton közlekedem, ez nem is olyan nagy baj).
A Deuter packodat nem ismerem, nekem az Ortlieb táskáim gond nélkül használhatók a csomagtartón. Ahogy elnézem, a Deuter megoldása hasonló, mint az Ortlieb. (az Ortliebhez adnak több betétet az akasztónál, hogy a csomagtartó csővastagságával össze lehessen passzolni). -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #277483 üzenetére
Itt is van, nem volt idő beállítani a gyárban. [link] [link] ...elég hülye egy megoldás a Fulcrumnál, de ez van, lazíts picit az első keréknél mely szerinted szorul és húzz a hátsón mely kotyog, ennyi az egész. Nejemén is ilyen volt a DB7, de nem is a csapágyazás volt a baja, az faxán forgott x év után is néhány utánállítással, hanem a szabadonfutó mely egy igazi xardarab volt és leszerelni csak a csapágy kiütésével (! ) lehetett, így ha ahhoz kellett nyúlni, és bizony kellett, ment a csapágy is a levesbe...miközben a DT-t, vagy Mavicot lehúzza egy erősebb kezű gyerek, csupasz kézzel.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
SteveAd
tag
válasz fulton #277483 üzenetére
Iparis (alacsonyabb kategorias) Fulcrum soha nem fog olyan szepen futni mint egy DT. A konuszos Fulcrumok igen, de kerdes, hogy akarsz-e olyat venni most.
Az apro allitocsavarral termeszetesen orvosolni tudod (elmeletileg) a hatson a kotyogast (apro csavar kilazit jo minosegu imbuszkulccsal, picit tekersz az allito "galleron" es kozben nezed, hogy megszunt-e a kotyogas oldaliranyban; ha igen, akkor az allitocsavart meghuzod; a fokozatos allitgatas/finomhangolas a lenyeg, ha tul szorosra allitod, akkor szorulni fog). Ha az elson is van allito, azon lazits egy kicsit, lehet gyarilag tul szorosra lett beallitva. Kozben fentebb is leirtak
Ha a Csepeleden jobb DT kerek (1600 vagy 1400 szeria) van, akkor azt erdemes esetleg attenni ideiglenesen (tengelyveg-adapterekkel siman lehet atutosekre alakitani; a DT oldalan megadja az adapterek gyari szamat)
[ Szerkesztve ]
-
Ez az, amit sose értek… Ha már ennyi pénzért vesztek biciklit, akkor miért nem eleve valami rendes kerékkel veszitek, ha ez szempont? Vagy ha úgyis cserés, akkor miért nem valami teljesen gagyival, aztán rögtön kuka az egész?
Azt meg sem merem kérdezni, hogy a mi szintünkön mi az érezhető különbség egy 500, és egy 2000 eurós kerékszett között?
Ez nekem ilyen nettó önszopatásnak tűnik, hogy most végre van egy rendes biciklim, muszáj valami hibát találni rajta…
Ülj fel rá, és tekerd, ha meg kiderül, hogy szarabb, mint a csepel, még időben meg lehet szabadulni tőle.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
zsola32
őstag
válasz Hasaggymeg #277485 üzenetére
A Merida is Fulcrum (Racing 700DB) kerekekkel jött, filózok a lecserélésén, még "null" kilóméteres. Egy DT 1800P kerékszett szerinted előrelépés lenne? (A DT-t legalább ismerem )
(Nem tudom a Fulcrum kerékhez milyen speckó szerszámok kellenek, pl. egy féktárcsa leszedéshez...? a Shimi kazetta az sima ügy a keréken, hozzá megvan a leszedőm)[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #277489 üzenetére
azt én sem tudom, hogy 500 és 2e€ között mi a különbség, de 150 (cube nuroad saját) és 400 között van különbség. ha fulton is venne 1000-1200€ körül egy karbon szettet, ott azért vsz. lenne meglepetés egy 4-500 grammal könnyebb kerékszettnél.
-
fulton
addikt
válasz Ringman #277491 üzenetére
Találtam M5x7mm kell bele, nincs elárasztva velük a net, de sram nak van ilyen igaz máshoz, de jó lesz sztem.
Tudjátok mi a vicc? a nyeregcsőnél alu csavart használnak, a kulacstartónál titán / vagy acél ezt nem tudom eldönteni, de érezni hogy nem alu..[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
válasz parandroid #277489 üzenetére
Szerintem semmi értelme a drága kerékszetteknek.
Vagyis van, menőn néznek ki a karbon felnik, de ha valaki nem ProTourban teker, akkor a gyakorlati előnye eléggé elhanyagolható. Drága kerekekkel nem éri meg új bicót venni, mert túl nagy a felár, amit a gyártó elkér értük. Sokkal jobb, ha valaki Kínából rendel valamilyen márkás szettet.
Szerintem, ha valaki újonnan vesz kerékpárt, akkor jobban megéri a groupsetet nézni, mert az a legdrágábban fejleszthető az OEM piac sajátosságai miatt.
-
Ixion77
őstag
válasz balintbaba #277495 üzenetére
"Szerintem semmi értelme a drága kerékszetteknek."
Próbáltad?
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Lacerta
aktív tag
válasz fulton #277492 üzenetére
Ne marháskodj már, az Ali teli van rozsdamentes csavarral, én rendeltem már egy zsákkal onnan és vannak eladók, ahol nem csak méretben hanem fejkialakításban is elképesztő a választék, és 5-10 darabokat is küldenek.
Vagy ha nagyon sznob akarsz lenni, titán csavart is vehetsz, az kicsit drágább de még mindig filléres tétel egy brandingelt csavarhoz képest. -
Ringman
nagyúr
válasz Lacerta #277464 üzenetére
csomagtartókról talán ezt nézd meg: [link]
a jó nem lesz olcsó, Tubus Logo Classic 60eur (valós teherbírása 40 kg a gyártó szerint, csak valami gyerekszállítási szabvány miatt 25-nél többet nem írhatnak rá, mert gyerekkel nem tesztelték) ibera pakrak meg 40euraz új cube-okon támvilla-láncvilla találkozásánál belül van a csavar, ki kell venni a kereket le- és felszereléshez
touring/bikepacking bicikliket nézz, cube nature kb az, csak nehéz, de kb az a legolcsóbb ebből a vonalból. (én hasonlót rakok most össze, csak koskormánnyal).
vázakból nem nagy a választék
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- NOTEBOOK / NETBOOK / Mac beárazás
- Call of Duty: Black Ops 6 címmel jön a sorozat idei része
- Motoros topic
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Autós topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Linux kezdőknek
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen