- Vodafone mobilszolgáltatások
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Samsung Galaxy Note10 és Note10+ duplateszt
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Yettel topik
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz zsola32 #276390 üzenetére
Pff, amatőrök, nagy lánckereken kifeszített váltóval szállítják. ...vagy ennek a hiper-szuper szrámnak meg se kottyan ez? Gratulálok hozzá!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz 6030D #276370 üzenetére
“Itt nem értitek a futópadot, a futós topikban nem értik a görgőt.”
Ha tehetem, padon futok, görgőn tekerek, mondjuk az is igaz, hogy magamon kívül nem ismerek senkit ilyen perverzióval. Én amúgy kint futni 400-as atlétikai oválon szeretek a legjobban.
Abban egyetértek jjeahh-vel, hogy a természet csodálatos, kirándulni is imádok, de nem szívesen keverem sem futással, sem tekeréssel. Nejemmel ezen mindig ütközés van, ő szeret nézelődni biciklizés, meg futás közben is, meg megállni szelfikézni, tücsköt-bogarat, fát-virágot, meg tájat fotózni, meg ilyesmik. Meg felveszi a mobilt, ha csörög. Attól végképp készen vagyok. Én azt még görgőn sem, futópadon, vagy kint futva/tekerve meg pláne nem.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #276401 üzenetére
Így van legbelül a kanál és a lánc is, így nem tud megnyomódni a dobozban, gondolom azért.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
MPowerPH
félisten
válasz parandroid #276402 üzenetére
En imadok a szabadban mozogni. Futast el sem tudom kepzelni mashol, mert beleunnek. Igy elnezelodok, kozben merengek a gondolataimban. Sotetben is szeretek, mert megnyugtato lampafenynel.
A szel az egyetlen, amit nem birok. Eso, hideg, meleg, sotet, vilagos, elvagyok. De ha fuj a szel, az idegesit.
Bringa az mas... Ezek a teli hidegben tekeresek kemenyek, es nem kellemesek. Meg erdoben csak-csak, ott nincs akkora tempo. Parszor csinaltam, es inkabb mentem fagyban, mert legalabb nem volt sar. Orszagutira nem ulnek.Don't Tread On Me
-
Ringman
nagyúr
válasz somfacsonk #276398 üzenetére
végig ugyanabban a bovdenházban megy a bovden (cube nuroad)
-
addikt
válasz fulton #276404 üzenetére
01.29 - 02.09 között. Amúgy érdekes, most már nincs fent se Endurace 6, se 7 egyik színből sem 2XS méretben. Ezek rendelés után fújják színre, és szerelik össze? Nem kizárt mondjuk, így nem dolgoznak feleslegesen.
Remélem, nem szívatnak meg egy "bocsi, de elfogyott" levéllel. Még nem fizettem ki mondjuk, elvileg küldenek még egy levelet az utalási adatokkal.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
fulton
addikt
válasz Dark Archon #276407 üzenetére
Szerintem csak a Tied lehetett az uccsó (köztiek), és utána elfogyott, biztos rendben lesz.
-
Tin
veterán
válasz Dark Archon #276378 üzenetére
Én először épp a hype factor miatt akartam a 12-est, meg hogy ugye eggyel könnyebb fokozat, és az milyen jó, de a Nulane-en sincs meg az 1:1, marad az erősödés, vagy a tolás, ha hurka vagyok. De az olcsóbb alkatrészek, meg a két bringa között csereszabatos alkatrészek miatt jobban megéri. Viszont vigyázz, és nézz után, hogy a középső modellt milyen első tányérral szerelik, mert én nem találtam infót róla. Viszont a cseredarabok oldalon a 12 sebességesnél az 50-es és 34-es első tányérokat hozza, de a 11 sebességes (középső) modellnél az 52-es és 36-ost. Az 52/36 első hajtómű nekem már cseppet sok lenne, és azért rögtön egy cserével indítani is csak plusz költség, szóval ennek nézz utána.
Kerék az ráér. Ez esetben én is azt tenném, hogy elhajtanám a garis kerékkel a szezont, aztán év végére lenne belőle téli kerék, és akkor jövő tavaszig ráér az új kerék vásárlása. Addig biztos lesz akció, behúzod, pincében elfér, ahogy nekem is.
A 30 napos visszaküldés meg... hát igen. Ahonnan én rendeltem a bicajt, ott találtam erről korábban valami "GYIK"-szerű választ, hogy ha nem akarsz levonást, akkor szép tiszta időben menj egyet a ház körül, mert nagyjából ennyi fér bele. Minden, ami afelett van, már látható kopást okozhat, és azt ők le fogják vonni, hiszen cserélniük kell. Ezért is nem vittem ki a házból, mert ráülni itt is tudok, állítgatni és ellenőrizni is, a végső tesztet meg úgyis akkor akarom megcsinálni, amikor minden "kész". Egyébként így sem rossz dolog ez az elállás, hiszen a nyilvánvaló dolgokat, mint pl. a méret, vagy a hibák, ki tudod szűrni. Ha meg van trénered, akár magadra is be tudod lőni a bringát.
-
lsebestyen
addikt
Én bárkivel szívesen elcserélem az 52/36 tányérokat, tudok adni 50/34-et. Akár még fizetek is.
#276407Dark Archon: lehet sokan figyelik a készletet. Tavaly amikor vettem a bicóm, 2 nap alatt az összes méret elfogyott.
-
addikt
Egy darabig foglalkoztatott az áttétel, hogy esetleg jobb lenne a graveles 46/30, de elengedtem. Jó, ha a tekeréseim 10%-ában megyek olyan helyen, ahova valóban gravel áttétel, ill. bringa kellene. Ezek után legfeljebb annyit sem fogok, vagy én itt mondom azt, hogy akkor tolom. Csak ki van találva már jól. Egyébként ja, 52/36-osak az első tányérok. Azért pénzt költeni, hogy 50/34 legyen, felesleges, annyit nem számít.
Egy ilyen bringával viszont már nem lehetetlen tartani a 30-at (ha a 12 kilós Nature-ral, 40 mm széles külsőkkel sikerült rövidebb szakaszokon), ahhoz meg jó. A nagy lánctányérral talán csak a két legnagyobb fogaskerék nem használható, szóval ezekkel, meg főleg az 1x rendszerekkel a lánc keresztben állása már természetes.
Bikefittingre el tudom vinni, de a tekerés, váltás már ott is látható kopást fog okozni. Majd megkérek valakit, hogy egy fedett stadionban toljon
fulton: úgy legyen
lsebestyen: jó, de most elvileg 3 óra alatt elfogyott 4 db 2XS méretű bringa. S még jó, hogy egyébként naponta többször is néztem, mert nem jött értesítés, hiába iratkoztam fel. Bezzeg máskor jött olyanra, ami nem érdekelt annyira.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
balintbaba
tag
válasz Dark Archon #276411 üzenetére
Jó, de ha keresztben fut a lánc az hajtásveszteség és jobban is kopik a hajtás - aztán majd lehet 200 km-enként cserélgetni a felhalmozott 5 waxolt láncot.
Én most ezt a ZTTO kazettát nézegetem 11-28-as méretben. Főleg síkon megyek, picit felesleges a kompakt hajtáshoz a mostani 11-34, főleg, hogy elvileg a Force AXS hátsó váltó csak 33-as max fogaskereket fogad.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
Én csakis pár dolog miatt választottam az ultegrát, a beépített nyomógombok miatt(első sorban). Meg a fogása más mint a105nek. Illetve mert hivatalosan is támogatja a 11-30 as hátsó sort amiben benne a 16 -os fog (ha mégis váltanék a jövőben, egyébként a di105 is elviszi...). na meg mert a kerék is jobb itt mint a 105 szettel szereltnél. (elmondások alapján leghalkabb). meg mondjuk a fék is jobban testreszabható...(más)
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz Dark Archon #276407 üzenetére
"Remélem, nem szívatnak meg egy "bocsi, de elfogyott" levéllel"
ilyen még sosem történt (velem legalábbis), ez a bringa már a tiéd. igen, kapsz egy e-mailt a fizetéshez, 24 órád lesz rá.
szerintem pillanatok alatt elkapkodják, ha elérhető egy-egy modell, amikor én rendeltem, rendelés után 1-2 órával már nem volt elérhető, amilyent vettem. ehhez képest most 2 napig is volt
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
fulton
addikt
válasz dom1n0 #276415 üzenetére
A beépített nyomógomb egyértelműen. És mert számomra a di2 shimi megbízhatóbb. Az áttétel kiosztás is megszokottabb...Sram nál több panaszt is olvastam hogy ledobálja a láncot, a fékre is... de ezek csak fórumokon/csopikban olvasott benyomásaim.
Egy előny lett volna a levehető aksi/garázsban tárolni. így a bringa a házban a falra fog kerülni. -
balintbaba
tag
válasz dom1n0 #276415 üzenetére
Nekem pl. jobban bejön a Shimano, csak olcsóbb volt az AXS és könnyebb is volt felrakni.
Alapból jobb szerintem a japánok dizájnja, de ez megosztó. Van Synchro Shifting, fékváltókarokról tudod irányítani a kerékpár computert, első váltó sokkal gyorsabb és automatikusan trimmel, jobb üzemidő. Az egész hajtás a HyperGlide-dal jobban működik szerintem (nem is értem a Sram Flattopos bohóckodását). Kár, hogy kb. mindenre, amit írtam a Shimanonak van szabadalma.
Sram mellett szerintem sokkal kevebb érv szól.
[ Szerkesztve ]
-
dom1n0
senior tag
válasz balintbaba #276417 üzenetére
Köszi mindkettőtöknek.
Én nagy Japó párti vagyok mindenben, itt egyedül ez a plusz kábelezés ami nagyon szúrja a szememet a DI2-nél, de több emberrel dumáltam és mindenki eddig a DI2-t ajánlotta, ami kezd már feltűnni
Ami tetszik még a SRAM-ban, a beépített BT, elvileg Garminnal lehet simán párosítani és akkor minden látszódik a computeren... -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #276403 üzenetére
Megnyomódni ez?! Viccelsz?! Esetleg nem akarták, hogy kinyomja a repülő oldalát valamelyik kanyarban.
#276412balintbaba...ez a zalis zététéó oJan könnyű öcsém, hogy már nem is Ultralight hanem csak Ultraight, egy L betűvel tovább konnyítették.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
mauimagic
aktív tag
válasz Ringman #276406 üzenetére
Nekem a dropper csinálja ugyanezt a montin, valószínűleg a bowdenházban van egy kis víz a középcsapágynál.
Ha nagyon zavar, akkor a hátsó féknél szedd le a bowdent és forgasd a bringát úgy, hogy a fék felé lejtsen, szép lassan ki kell jönnie a víznek.
Legjobb ha ki tudod húzni a fékkarnál a bowdent, a házat meg megküldöd kompresszorral. Ha kijött minden, akkor mehet bele műszerolaj vagy WD-40, de utóbbi nem tudom nem vagy e be, ha már elpárolgott az oldószer...Tök macerás az egész, én megtanultam dropper nélkül élni télen, mondjuk a fék hiánya lehet zavaróbb
-
mauimagic
aktív tag
válasz Hasaggymeg #276369 üzenetére
Bár nagyon nem is szorulhat, hisz már a beütésnél szétbarmolnád a csapágyat...
BSA középcsapágyról volt szó, amit jóval könnyeb becsavarni, mint beütni, és akkor nem barmolsz szét semmit -
fulton
addikt
válasz dom1n0 #276418 üzenetére
di shimi nél is minden látszik computeren, teló app-ban. milyen áttéteken mentél stb stb..
minden franckarika benne van már. Nagyon kíváncsi leszek mi lesz a benyomásom 1 év leforgása alatt erről az elektromos váltóról...én alapjaiban maximálisan szeretem a mechnanikus dolgokat bringán. Elég a lámpa meg computer mint elektronika.az a letisztultság hogy nem kell plussz távirányítós gombokat aggatni a kormányra, hanem minden be van integrálva nagyon teteszik.
Én mikor székesfehérváron mentem a városban a tesztbringával, nem volt ugye ilyen távirányítós gomb felrakva, hanem mindig nyúlnom kellett a a computerhez, egyik ilyen pillanatban majdnem sikeresen levertem az 530-ast, félig kifordult a tokból - a kormányról. Akkor megerősödött bennem hogy nekem kell a távirányítós gomb. Nem akarok nyúlkálni vezetés közben középre.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #276396 üzenetére
Azért nézd meg a váltókart is nem-e az vacakol, azért az nagyon be kell fagyjon ahhoz, hogy húzásra se csússzon meg benne a szál.
#276421mauimagic...helytelenül fogalmaztam mert a tengely "beütésére" a csapágy belsejébe gondoltam. ...vagyis, hogy a belső gyűrűnek aligha használna az oldalirányú erőbehatás ha a tengely bele kell "ütni".
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Dark Archon #276424 üzenetére
Akkor már alea iacta est?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #276423 üzenetére
arra gyanakszom én is, tavaly is csinálta ezt. nem tudom hol érdemes kenni, ha ilyen problémám van.
-
Csokicsibesz
tag
válasz Dark Archon #276424 üzenetére
Emlékeim szerint én simán kifizettem kártyával (revolut) és arról kaptam számlát. Szerintem ezzel a részével nem lesz gáz.
-
őstag
válasz Dark Archon #276378 üzenetére
Jó lesz az....
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #276426 üzenetére
Sramot nem ismerem, de a Shimi elég nehezen javítható. Én telefújnám valami vékony (WD40, teflonos spray stb.) és jól bemozgatnám, hátha, de ha ezek egyszer meghibásodnak cserések lesznek, tele vannak apró, gyakran műanyag kis biz-baxokkal. Nejemé Shimi 105 fvk és az is kihagy néha egyet-egyet főleg a lefelé váltásnál (ő el van vele, engem lehet idegesítene ), de még nem vettem rá magam, hogy hozzányúljak.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
őstag
válasz Dark Archon #276407 üzenetére
a Canyon-nál kisebb gyártóknak is le van festve a vázuk előre, képtelenség on-the-fly gyártani valamit, főleg több százezres mennyiségben, ahogy a Canyon teszi
a festés megszáradása még kamrában festett vázak esetében is plusz egy nap, nem beszélve a matricázásról, lakkozásról, stb.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #276429 üzenetére
ez egy tiagra fvk, tavaly is történt már ilyen vele. váltani vált, de nem tudtam reggel behúzni.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #276419 üzenetére
Szerinted is úgy csomagolják ezeket, majd rakják dobozba, mint ahogy a dreambulid videóban szerelnek, ugye?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Fall-N
veterán
válasz fulton #276395 üzenetére
Azt tedd hozzá outi/gravel vonalon, ahol minden túl van árazva amúgy is. MTB/trekking vonalon olcsónak mondhatóak a 12s váltók, bár a SRAM drágábban adja.
Technikailag semmi sem indokolná a felárat, sőt egy MTB váltónak még a terepen adódó sárral is meg kell tudni bírkózni, outin ilyen körülmények nincsenek.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #276432 üzenetére
Én erre gondoltam éppen. [link] ...akkor lebuktak, mert mégis féltik, mi?!
#276431
Ringman... [link] van itt minek elromolni bőven, ez éppen az enyém (BL-M8100) amint az a kis pöcök nem mozdul vissza a helyére mert a rugója eltört (kiakadt, kihullott, nemtom ) és így csak véletlenszerűen akad be, hogy húzza a bowdent.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #276434 üzenetére
Ezen Shimano váltó van, azért féltik.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Fall-N
veterán
válasz dom1n0 #276418 üzenetére
Én is Shimano párti vagyok, de elektromos váltásban jobb a SRAM. Egyébként is jók az NX - GX - X01 váltóik csak baromi drágák. Sőt a régebbi X5 - X7 - X9 szériával sem volt semmi baj. Outi terén nem tudom milyenek, állítólag ott is jók.
A Di2 csak plusz vesződség, márcsak azért is, mert olyan váz kell ami támogatja ( montin még kormány). Di2-ből máig nem érkezett 11 sebességesnél újabb, így a Shimano nem nagyon érdekelt úgy látom a témában. Vagy remélhetőleg ők is csinálják már a wireless váltót, csak még nincs kész.
Az is előny, hogy AXS-hez ugyanaz az akku jó a váltóhoz a dropperükhöz. Az ár az borsos sajnos, de egyértelműen ez a csúcs manapság.
Sok ilyen dream build videóban is, ha nem AXS kerül a biciklire akkor XTR vezetékes, talán nem véletlenül vagy outin Ultegra.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #276435 üzenetére
Ja, a kiírás szerint kényes Shimanónak kellett volna lenni, de az közben elfogyott. ...az azért beszédes, hogy bár a reklámban dagadt bajszos fickó hiába is ugrál rajta, a csomagolásnál azért inkább szétfeszítik nehogy a 40 kilós filippínó segédmunkás megpihenjen a dobozon és elgörbüljön az elgörbíthetetlen.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ez valószínűleg csak az én "fétisem". De azért szólok, hogy végre akciós a krém oldalú GP5000: [link]
Szerencsére kellett is vennem két külsőt az idei szezonra, és így már nem volt legalább akkora felár.Végül Polar H10 pulzusmérőt rendeltem. A Hammerhead féléről tele van panasszal a reddit. Ez a Polar H10 is szép akcióban van most Bike24-en. Csak azt nem értem, hogy a fekete miért drágább mint a camo. Nekem jó a camo is, úgy se fogja senki sem látni.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Because #276437 üzenetére
Erről az a korábbi IT-s mondás jut eszembe, hogy van a ki a gépen szeret játszani és van aki a géppel.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #276434 üzenetére
itt van a robbantott ábra, ez sem egyszerű eset, váltás szerencsére OK: [link]
#276437 Because
nincs mit, szívesen segítek másnak a pénzköltésbenkb 380 eur, ez jó ár egy karbon villás vázért.
[ Szerkesztve ]
-
ZavaBalazs
őstag
akkor már inkább ez, bár igazából oly mindegy, én anno a sajátomra direkt úgy választottam a michelin lithion külsőt, hogy abból van piros oldalfalú, aztán a hátsó keréken lassan ki sem látszik már szekrényben egy szett fekete gp5000 várja a tavaszt
(vagy egy esetleges új bringát), az legalább nem igényel törődést#276447lsebestyen: fordítva, a garmint akarja bizgerálni a fvk-ról.
[ Szerkesztve ]
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Black Ops 6 címmel jön a sorozat idei része
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Motoros topic
- Crypto Trade
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Nők, nőügyek (18+)
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Óra topik
- További aktív témák...
- Női városi bringa (Sierra City)
- Vadonat új, csomagolt O'neal kerékpáros termékek
- Beszámítás!!! - Új Bontatlan Ducati Elektromos Roller PRO-II PLUS Irányjelzők - Számla & Garancia
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- AKCIÓ! Egészségmegőrzés, szépségápolás - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen