- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
gp A készítők a minap két új előzetessel jelentkeztek a sokak által várt programhoz.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
balintbaba
tag
válasz Runner_fxr #275097 üzenetére
Ehhez hozzátenném, hogy MPowerPH valószínűleg a legtöbbünket legyalázná egy felnifékes országútival is bármilyen tárcsafékkel is mennénk. Sokkal többet számít a montin lefeléken megszerzett tapasztalat, mint maga a technika.
Ahhoz tudnám hasonlítani, mikor a kiöregedett motocross versenyező felül egy össztelós kerékpárra - hiába nem tekert soha komolyabban, technikában sokkal jobb lesz már az elejétől kezdve a többi, már tapasztalt montisnál.
-
HEAHEA
tag
válasz vallas #275079 üzenetére
"Ha gondoljátok azt is összesítheti mindenki mennyi pénzt költött bicóra... "
Miután itt mindenki összeszámolta a bringázásra költött pénzt és a végösszeget látva felszisszen, hogy "Úristen , very big!" azt ne felejtsük el kettő vérnyomáscsökkentő pálinka között, hogy mennyit spóroltunk egy-egy vásárlás alkalmával. Lsd. vallas a cipőn, vagy valaki egy bringán, kulacstartón, vagy akár egy Varia radaron . Érdekes összeg lenne az is.[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz fulton #275027 üzenetére
Én is ebben a frankó napsütésben akartam tekerni, először is a kisasszonnyal.
Aztán nem sikerült, ebéd után meg kicsit pihiztem, mert a tegnapi után éreztem a lábam (meg jobban tele lett a pocak mint kényelmes). K..a covid eléggé lehúzott (garmin szerint 1000ről nullára az edzettségemet).
Így persze sötétben indultam neki egy lightos rehabos körnek.Amit nem realizáltam indulás előtt, hogy du szundi alatt esett, sőt, a völgyben köd is volt, így a tegnapi cuccban kicsit fáztam, főleg a kezem szerk: Ha nem tölti be csak a képet: [link]
De ehhez a negyedéves kihíváshou még mindig kell bő 50km, úgyhogy menni kell
Tfék: Ahogy hozzám került a Fastroad SL2 (bő fél évesen, én a 3.tulaj vagyok már) a fék egy fos volt (hidrós Tektro, Giant tárcsával. Hetekig állítgattam, csiszolgattam, középszar lett csak, a korábbi Courier DT V fékje határozottan jobb volt.
Előre vettem gyári fémes betétet, hátra tettem az elsőt (a hátsó sztem olajat kapott azért lehetett mindig tré) és most az olcsó fék 160/140 tárcsával olyat harap mint montin, rendesen be kell támasztanom, és segget hátra, hogy ne nagyon emelje.
Egy gyantás betéttel is lett volna outi viszonylatban, de a veszélyforrások nem 'outi viszonylatban' jönnek, szeretem az abszolútban jó fékeket (és tervbe volt 1-2 hágó a nyárra, bár nemmjött össze). És kb 1000km után már el is kezdett tükrösödni hátul végre (elől gyorsan ment), úgyhogy most lesz csak 100%.
A korábbi olcsó tárcsafékes tapasztalatok alapján nem vártam sokat a Tektrotól (bár a montin a Deore tfékem, km, alsóközepes az avidjaim után), de kellemes csalódtam, erő, adagolhatóság, fékérzet terén is jó, és a tárcsa is hasonlóan jó mint a Cleansweep G2 volt, merev, bírja a strapát.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Speedy007 #275031 üzenetére
Giantnél nézz körbe. Nem drágán van korrekt hidrós fék rajta, és A D Fuse nyeregcső miatt olyan alacsony a felsőcső, hogy eléggé (Fastroad modellek pl). 53as lenne kb a magasság, de 46os emiatt pl az én M-esem.
Úgy látom a hivatalos magyar oldalon AR-es drágább van fent, de még akad több helyen a Fastroad SL. [link]Szerk: Ez az AR guszta... 35ről 42mm-re nőtt a gumihely, 32/48 a hajtómű, hátul is 160as tárcsa, végre QR12 (elég merev a mostani, de jobban esne harapós fékhez a 12es tengely), és 40es (Override szerű) abroncs gyárilag, bikepackinghez rögzítő helyek...
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MPowerPH
félisten
válasz balintbaba #275102 üzenetére
Dehogy. Nem tudom, mikor mentem utoljara felnifekkel. Az MTB pedig sokkal megengedobb, foleg egy erre a felhasznalasra valo setuppal. Es mar egettem meg tarcsat 1 stint alatt en is.
Vekony gumi, mas geo, szvsz szerintem orulok majd neki, ha szepen abszolvalom az elsot. Lattam, milyen kanyartempoval mennek lefele a profik.Ettol meg belatom, a kesobbi eladhatosag vegett jobb valasztas lenne a hidros. Es a meregdraga karbon felniket is sajnalnam, mert azokat ugye egy ido utan kukazni kell.
Don't Tread On Me
-
MC Pite
veterán
válasz Ringman #275107 üzenetére
Idén sokat költöttem, pl az éves karbantartás a montira 3 év után (kerékcsapágy cserének indult, meg a RR nem ment vissza, kellett úk, stb).
A Courier is 9 év után kapott új hajtást, váltót (42/32/22-re upgradeltem a hajtóművet, elbírta a gyári első váltó, de nem lehetett elég közel állítani)gumikat. Hátsó váltó a Giantre extrában... Ruházat, bukó, sor+lánc mindenre, Woomra is új RocketRonok... 200-250k lehet, de ebből pár dolog nagyon jó árban volt (RR 36k helyett 8k, a bukó itthoni árából 7 tételt vettem lengyelektől, stb), így több dolog fért bele a keretbe.Az utolsó negyedévben megszűnt az ingázás, betegségek sorra, pár technikai gebasz... Enélkül már átléptem volna az 5k-t. Így a 23-as kerékpároa mérleg (kiscsajszis gravelezések nélkül, az kb 150km)
Tevékenységek 263
Teljes távolság 4.363,95 km
Időtartam 202:04:01 ó:p:m
Teljes emelkedés 37.375 m (ebből 16.997 m montin, 686km-re).
77es pfsz, ami ingázással, montizással (76) együtt nem olyan rossz már.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz scott_free #275098 üzenetére
A Ghost már jobb kicsit.
Kro...az aligha nagy neked, biztos csak szokatlan. ...a könyök nyeregorrnál mérés nem igazán irányadó, ugyanakkor nekem ha úgy mérem középső (leghosszabb) ujjam kb. a 80mm-es stucnim feléig ér.
Ami meg...a megtett idei km/szintet illeti egyrészt még nincs vége az évnek ( ) másrészt megvárom még Zoliwrc-t is nyilatkozzon és utána majd elmondom mikor már övé és semmiho-é is kicsit feledésbe merül itt.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Tin
veterán
válasz ReFleXx #275111 üzenetére
Ja, később kielemeztem, de ott lakik, mit tud tenni. Elég sokan terítették már a lapokat (ugye Hasaggymeg ), szóval látszik, hogy a 7-8 ezrelék felettiek másznak is, az nyilván nehezebb. Viszont ott a szél is, ami meg sehol sem látszik, úgyhogy marad a nyeregben töltött idő és a távolság. Szerintem megsüvegelendő mindegyik. Én meg legalább kaptam képet arról, hogy bőven van hova fejlődnöm
[ Szerkesztve ]
-
ReFleXx
addikt
válasz Hasaggymeg #275110 üzenetére
Sztem felesleges, zoliwrc es semmihon kivul itt mindenki hobbista kocabringas, teljesen mas kategoriat kepviselnek.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
-
-
válasz scott_free #275098 üzenetére
De, főleg a Ghost. MT200 fékek, Altus/Alivio váltás… Alakul…
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz velizare #275116 üzenetére
Féktől nem tudom, mit vártok amúgy. Nekem is volt szar fékem, az tényleg gagyi, meg felniféknél érzem a mai napig, hogy rohadtul nem az a fékerő, mint a hidrós tárcsa, de van egy szint, ami fölött közúton már csak az a kérdés, hogy normálisan üzemel-e az a fék. Szerintem trekkingen MT200, országútin meg Tiagra szinttől már olyan mindegy, hacsak nem stelvioról jössz le rendszeresen, vagy ha nem vagy 100+ kiló. Elégetni meg ezeket már azért aszfalton megint nem egyszerű, ahhoz vagy nagyon parásnak, vagy nagyon balfasznak kell azért lenni. Terep az megint más, nyilván, ne keverjük ide.
Szóval egy minőségi, jól beállított, és megbízhatóan üzemelő alap hidrós fék kb bármire elég lesz. Sokkal fontosabb, hogy meg kell tanulni használni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Csokicsibesz
tag
Valakinek volt már problémája TL szeleppel?
Novemberben még moniztam, akkor még teljesen jó volt. Időközben leengedett az első kerék de megesik az ilyen, nem foglalkoztam vele.
De az elmúlt kb 2 hétben egyszerűen nem tudom felfújni az elsőt. Fel lett fújva nagynyomásúval, szóval nem oldalt ereszt. Egyértelműen a szelep mellett süvít ki a levegő. Töltöttem bele lötyit mozgattam a szelepnél, hogy tömítsen, eredmény nincs.Szét kéne szedni az első kereket és kiszedni a belső tömítést? Vagy mi lehet a probléma?
-
jjeahh
nagyúr
válasz Csokicsibesz #275119 üzenetére
Legtöbbször olyankor fordul elő ez a probléma, ha összerakáskor a szalagra túl nagy lyukat fúrsz, vagy ha a szelep seggén a gumi formája el van cseszve és ha picit elfordul, nem tömít rendesen. Én első körben leszedném a gumit, kivenném a szelepet, a szeleplyuk körül szárazra törölném a régi szalagot, majd ragasztanék oda 10-15cm új réteget, amibe ezúttal nem fúrnék lyukat, hanem egyszerűen átnyomnám rajta a szelepet, benne a hegyes szelepmaggal. Mielőtt megbikázod az anyát, a gumi és a szalag között picit kend be tejjel is, biztos ami biztos. Ha így sem lesz jó, akkor tuti rossz a szelep, ki kell cserélni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #275121 üzenetére
Azért előtte próbáld meg vízbe tenni kádban. Nem a szelepmag nem ül vissza, mert tejdarabos? Tehát a szelep alja vagy teteje ereszt?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
nagyúr
válasz parandroid #275118 üzenetére
én tudom, csak óhatatlanul is azzal fogja összehasonlítani, és nem lesz olyan. gondoltam szólok előre, hogy ez már csak egy ilyen, viszonylag kemény világ. mondjuk biztosan van olyan elborult, aki rászereli a négydugattyús dh féket is az outijára.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Maximum1
őstag
válasz velizare #275124 üzenetére
Nekem 105 hidro fékeim vannak, durván fognak.
90kg vagyok és van hogy le akar dobni a vas magáról ha nem figyelek fékezéskor.
60 km/o felett gyengül, de az már inkább a fizika és nem a gyengesége miatt, simán lehet ott is blokkolni azt repülés van.
Sima gyantás betéttel, fémessel még brutálisabb lehet, azzal még nem próbáltam.
Terepen meg szerintem felesleges mtb-vel hasonlítgatni, nem a fék miatt nem fogsz megállni hanem a geometria és a pozíció miatt, mtb vel ahol simán lejövök a gravel blokkol és csúszkál a hátulja mert más a súlypontja a gumija, a nyomás stb...[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz fulton #275125 üzenetére
Nyilván nem piskóta, meg mindenki ott teker jellemzően, ahova a lakhelye köti. Ugyanakkor egy MTB-s esetében a letekert km szintén nem sokat jelent önmagában.
De amellett azért nem lehet elmenni szó nélkül, hogy mindenki képes belinkelni a Strava profilját, te vagy az egyetlen, aki hülye képekkel szórakozik. Miért is?
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
itouchfan
senior tag
Nekem ez az év nagyon kettős volt, költeni amúgy nem költöttem sokat felszerelésekre (két szervíz volt a két bringára, kb 2x15k Ft és egy cipő 25k és ennyi) , ellenben volt egy bringás utazás, megkoronázva a Dolomiti Superbike-kal, ami életre szóló élmény volt.
Aztán a Dolomiti után hónapokig szinte egyáltalán nem tekertem így az éves km botrányosan kevés, futni próbáltam, ha a térdem engedte, amivel március eleje óta küzdök. Most kezd visszatérni a kedv és jönnek az új célok a bringázásban.
Stat:
Bringa: 103 alk., 3530 km, 34.300 szint, 159 óra
Futás: 99 alk., 760 km, 9.700 szint, 78 óra (többnyire terepfutás)
+ még van egy 45 órányi gyaloglás és workout, úgyhogy összességében ez 290 óra, ami elég sovány. De legalább van motiváció jövőre.„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
ZavaBalazs
őstag
válasz Dark Archon #275127 üzenetére
Pedig ő is linkelte már, elég könnyen vissza is lehet keresni. Én pl be is követtem, link nélkül nehéz lett volna, mert nem fulton néven van fenn, pingvines avatarral. És nem tudom, mire akarsz ezzel utalni, de most megnéztem, strava szerint egész pontosan 11025,6 km-nél jár idén.
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
addikt
válasz ZavaBalazs #275132 üzenetére
Abból kiderül a szélirány, meg a vonatozások száma
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
MC Pite
veterán
válasz Dark Archon #275127 üzenetére
Hova linkelitek a strava profilt?
Enyém, bár én csak vendég vagyok10k+ semmiképp nem kevés, rohadt sok
De az is igaz, aki montizik, az a km nem összevethető outizással.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
lsebestyen
addikt
Strava clubba amúgy nyugodtan lehet csatlakozni. unofficial PH! group
-
MPowerPH
félisten
válasz fulton #275125 üzenetére
Montival ez kb. olyan, mintha letekertel volna kicsit tobb, mint harmad annyit. Persze a hegyekben. Fugg attol, milyen a talaj allapota, osszetetele, mert az sem mindegy. Es peesze az sem, hogy lefele nyel gazon pihensz, vagy ules moge gornyedve, osszes izmodat feszitve jossz le egy technikas reszen. Az pont ugy ki tud nyirni, mint egy maszas, csak mas izmokat dolgoztat. A pulzusod nem esik vissza olyankor.
Don't Tread On Me
-
Tin
veterán
válasz ReFleXx #275115 üzenetére
Én meg dombos részen lakom, és fél-1 órányi utazással mehetek a hegyekbe is. Az elején örültem volna a síknak, ma már jobban örülök ennek a szitunak. De azért aki 420 órát tölt a nyeregben 1 év alatt, mint fulton, az biztos nem akar fél-1 órákat utazgatni a ride-ok előtt és után azért, hogy ne csak síkon menjen. Ha meg alkalmanként teszi, ekkora távolságnál az a havi néhány alkalom nem sokat dobna hozzá a szint-átlagához. Szerintem királyul tolta le az évet, a csoportban benne van a top 5-ben a kis Csepeljével, de azt én is remélem, hogy meglesz neki végre a normális bringa, ennyi km után megérdemli.
#275118 parandroid: az MT200 nekem csak a "jó" kategória, de természetesen bőven elég az is aszfaltra. Kíváncsi leszek a Tiagrára, de főleg a fémes betéttel majd később, annak már azért jobban kellene harapnia. Írjátok itt sokan, hogy fejreálltok a bringával, hát nekem nem sikerül. Van, hogy 45 körül megtépem a lejtőn, és persze van erősebb lassulás, de azért messze nem a fejreállás kategória. Igaz, hogy egy 70 kilós egyénnél más lehet. Remélem hogy az új fék majd hozza azt a "na ez már jó" érzést, amire várok.
-
MPowerPH
félisten
Keszitem elo a bringat szallitasra, es ezt talaltam. Nem szoktam nezni a bike park kerekek allapotat, direktben olcso, de strapabiro Roval Traverse szett volt fent ezekre az alkalmakra. Mondjuk nem ereszt, szarazon sem, meg csak a tej sem jott ki, bar ez inkabb a DHR II erdeme.
Iden egyetlen pozitiv dolog tortent, osszeszamoltam, 38 alkalommal jutottam el downhillezni. Ez meg is evett 1 szett Magura tarcsat, meg par betetet.
Valszeg most evekig nem megyek...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
6030D
Ármester
válasz lsebestyen #275137 üzenetére
Hol vannak a régi szép idők a csöcsöscsajos robotokkal...
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
MPowerPH
félisten
válasz Mezga Aladár #275141 üzenetére
Nem, piszok szep evet zart, szorgalmasan gyujtogette a kilometereket. Irigylem is, sok a szabadideje.
Foleg, hogy egy Csepellel tette mindezt.... Az nem kis hatrany egy rendes bringahoz kepest.Don't Tread On Me
-
Csokicsibesz
tag
válasz 6030D #275123 üzenetére
jjeah nyert. A gyári TL szalag szépen levált, nem a szelepnél engedi a levegőt hanem végig az oldalán. Augusztus közepén vettem a bringát, 4 hónapot nem bírt.... Nem tudom megéri bármit írni-e a Canyonnak, hogy ez így mi? Vagy 20 EUR-os költségre azt mondja, hogy leszarja.
Nyilván nincs otthon 30mm széles TL szalagom, szóval ebből idén már nem lesz semmi. (A másik bringában lévő első kerék nyilván nem boostos nehogy véletlenül ki tudjam cserélni a kettőt.)
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #275146 üzenetére
Nem ilyen alsópolcos setupot kellett volna venni...
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #275146 üzenetére
Ha van időd és kedved mindenképp megéri írni, a visszajaelzések alapján talán utána néznek ki, vagy mi a ludas az ilyen minőségért. ...lassan már az a csoda, ha valahol esetleg az elvárt minimum minőséggel találkozol mert mindenhol csak a fuser munka.
lsebestyen...nem lehet kirakni senkit?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Aliexpress tapasztalatok
- Max
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Politika
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs