- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Locus Map (Free és Pro)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
mauimagic
aktív tag
válasz Dark Archon #274200 üzenetére
Orbea Avant H30-D €1500
Vicces ez a rugózás a korrekt árról...
A megoldás: Marshall kereszt
B megoldás: Hatósági ár... -
addikt
-
mauimagic
aktív tag
válasz Dark Archon #274202 üzenetére
https://www.wheelsports.de/ Hívd fel őket, beszélnek angolul
Én rendeltem már tőlük, mondjuk nem a leggyorsabbak, de árban nagyon jók.Miért, elképzelhetetlennek tartod a hatósági árat bringákra, a tej, farhát, benzin, mittoménmi után? A választás mondjuk egyszerűbb lenne, Neuzer meg Csepel
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz Dark Archon #274200 üzenetére
Ne sarkítsátok le, mert nem erről beszéltem. Piacgazdaságban az árat a kereslet határozza meg, és pont. Akkor is, ha pofátlan az árazás, de alulkínálat van.
Lásd autók Covid előtt és után. Ugyanaz, sokkal-sokkal drágábban. Nem volt verseny, mert nem volt gyártó, aki a korábbi mennyiségben ontotta a kocsikat, így aki venni akart, elfogadta a magas árat. Most a Tesla csökkentette az árait, az európai elektromos autó gyártók meg bajban vannak. Verseny.
Erről beszéltem. Változik a trend, kérdés, hogy melyik gyártó áll be az árcsökkenési sorba (versenybe), és melyik marad magas áron. És mit visznek a vevők.
A befektetés akkor jó, ha alacsony áron veszel, és magas áron adod el. Ha te az árcsúcson veszel most, amikor az a modell 1 év múlva 1200€ lesz a verseny miatt, akkor 800€-ért tudod majd eladni használtan. Gondolom érted, mire gondolok.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
Bicikli vásárláskor nem érdemes azon agyalni, hogy mennyiért lehet eladni. Ha már ez felmerül, akkor (jó állapotú, alig) használtat kell venni, amin már bukott az első vásárló (ugyanez autóknál is). Általában pár évre legalább vesz az ember biciklit, így az értéktartás kevésbé fontos. Meg használati cikkeknél badarság értéktartásról beszélni, mert csak bukik rajta az ember. Főleg hogy használat alatti kopó alkatrészekkel van tele, amiknek a cseréje is plusz költség. Nem olyan mint egy átlagos műszaki cikk, aminek az állaga nem romlik tartósan sem.
Viszont ahogy látjuk a használt vásárlás nagyon limitálja a lehetőséget, ha nem átlagos méretű az ember, mint Dark Archon esetében. Hiába tele a használt piac M és L-es biciklikkel, ha neki XS vagy S kell. Amikor egy adott bicikli nem elérhető, akkor a gyártó van helyzeti előnyben, mert adhatja drágán a bicikli, mert hiánycikk. Főleg ha a konkurens gyártók még drágábbak is. Ezért sem számíthat senki hatalmas árelőnyre. Lásd itthon, sincs olyan hú de nagy leárazás, mint kint. Sőt itthon még drágulás is lehet simán a Forint kedvezőtlen változása miatt.
Egyébként rengeteg kiváló használt bicikli van nagyon jó áron. Outikat nem követem, de MTB-kből elég jó kínálat van Facebookon.
[ Szerkesztve ]
-
Amivel nem számolsz, az az infláció. Akárhonnét nézem, a boltban mindenért minimum 10%-kal többet kell fizetni (tudom, Mo-n még rosszabb a helyzet). Ehhez képest a biciklik meg pont olcsóbbak, mint tavaly ilyenkor (meg lehet is kapni). Covid előtti békeidőkben az alu vázas, karbon villás, tiagrás belépő országútit kifutó akcióban 772 Euróért vettem, az most nagyjából 1000 Euro lenne mai viszonyok között (közben eltelt 4 év, 4 gazdaságilag kőkemény év!), de ennyiért ez akkoriban is best buy volt, meg most is ekörül vannak a best buy akciók erre a kategóriára (mármint 1000 Eur körül).
Autóval amúgy ugyanez a helyzet, most jár le a lízingem, amit akkor vettem, ugyanaz most több, mint 10%-kal drágább újan, mint akkor volt - semmit nem változott a modell, ugyanaz a felszereltség, minden, csak új. Szerencsére fix kivásárlásos ár volt a szerződésben, szóval átveszem inkább a saját autómat a lízingcégtől azon az áron, amit 4 éve prognosztizáltak rá Hülye lennék nem így tenni, a covid, meg az állandó sérülések miatt 40k km-t tetem bele 4 év alatt. Mondjuk a biciklim is kb így áll arányaiban...
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Tin
veterán
válasz parandroid #274206 üzenetére
Ez jogos, az inflációt tényleg nem vettem számításba.
Fall-N: a használati tárgy részében igazad van.
Csak arra próbáltam célozni, hogy idén egy átrendeződés várható, szóval nem mindegy, hogy az ember mikor vásárol, és mit.
Én kocsim is 4 éves, én kp-ra vettem. Covid előtt 2 hónappal. 41e km van benne. Majdnem új áron tudnám eladni, de minek, amikor mindenben megfelel.
[ Szerkesztve ]
-
eddie1978
aktív tag
válasz Dark Archon #274202 üzenetére
2017 őszén tőlük vettem a Cannondale CX-et. Nagyon segítőkészek. Nem volt gond velük.
-
őstag
válasz Dark Archon #274202 üzenetére
1100 km oda , és még parandroidhoz is be tudsz közben ugrani
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Meglehet úgy célszerű vásárolni, hogy szem előtt tartod hogyan tudod majd eladni, de számomra ez mindig amolyan joykill (magyarul wet blanket ) volt, én olyankor nem tudok eladásra gondolni, beárnyékolná örömömet. Nincs is génjeinben egyetlen kereskedői lókupec szekvencia sem.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
Autót sem azért vettem, mert el akarom adni. Senki nem fogja megmondani, hogy 5, vagy 10 év múlva mennyiért lehet eladni bármit is. Bringát sem azért veszek, hogy majd eladjam, főleg, hogy 2XS/XS méretűeket esélytelen eladni.
Egy ideje figyelem EZT a bringát, 1 éve nem tudják eladni. Már-már majdnem megvettem, de még lehet, hogy ez is hosszú lenne, meg annyira nem vágyom gravelre. Saját vélemény, de a koskormány terepen használhatatlan. Megfejelve a lovak és traktorok vájta gödrökkel, teló nélkül csuklógyilkos. Endurance-nak meg azért nem jó, mert 1x hajtású. 3 kilóért azért lehet, hogy elviszem, jó lesz a közértbe
eddie1978 / mauimagic: kösz, tehát nem kamu a bolt
Nem tartok én már elképzelhetetlennek semmit, de majd pont a kerékpárokba fognak beleszólni. Bármihez nyúlnak egyébként, sz*rrá válik vagy visszafelé sül el.
vallas: ja, tekerünk egyet a szobában Már ráfüggtem a 27,5-es kerekekre, van azért külső is gravel-féle. Amúgy meg nem sürgős, most sajnálnám is kivinni ebbe a dzsuvába.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
őstag
válasz Dark Archon #274213 üzenetére
Pedig ezt ha méretben jó lenne, én venném.....
Lehet 2x-teni egy első váltóval, és egy 2x-s bal fékváltókarral, és ránézésre simán belemegy a 29-s kerék is....ha ki akarod próbálni..................IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Ringman
nagyúr
melyik bleed kit javasolt aliról/etc-ről, ami shimano fvk-hoz jó és nem kerül egy vagyonba? múltkor toobee linkelt valami temusat is, talán ezt: [link] , ez most 2500 ft.
szerk:
mi kell még hidrós fékhez, ha megvettem a gyári shimano fék+fvk szettet?
roppantógyűrűhöz, fékcső vágásához, stb.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz vallas #274214 üzenetére
Ja, fenébe, most, hogy megnéztem megint, megkívántam Igaz, a 2x fvk, váltó meg a hajtókar legalább + 100eFt, meg a munkadíj, mert én nem fogok a fékkel szenvedni. De így külső kérdése, és, ha akarom endurance, ha akarom, gravel. Így télen nem rossz a 45 mm széles külső.
Mondjuk Debrecen nem itt van a szomszédban, de jóval közelebb van, mint Németország
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Ringman
nagyúr
válasz Dark Archon #274216 üzenetére
miért nem jó az 1x országútra? túl nagyok az ugrások, esetleg a 40x11 v 42x11 kevés?
-
Tin
veterán
válasz Dark Archon #274213 üzenetére
Én se azért vettem az autóm, bár eredetileg 3-4 évig terveztem megtartani, aztán eladni és újat venni, de úgy felmentek az árak, hogy ez értelmetlen, főleg, hogy a hosszú utakat leszámítva alig használjuk.
Bringánál sem az az elsődleges szempont, hogy eladjam. De azért sokkal szívesebben veszek olyan bringát, ami akciós, tudva, hogy kevesebbet bukom rajta, ha éppenséggel el akarom adni, mert mást szeretnék. A Hyde volt a belépőm, de egy jóárasítatt Nulane-re pl. bármikor lecserélném, pedig csak 8 hónapos. Most az első "országútim" (endurance, gravel, tökmindegy) után is lehet, hogy ugyanez lesz, és 1 év múlva azt gondolom, hogy nekem ez nem jön be. Én még nagyon az elején vagyok ennek a dolognak, és tök másképp gondolkozom. És semmi kedvem hozzá, hogy a nyakamon maradjon egy bringa, mert mondjuk a jövő én folyamán 10-20%-ot esnek az új bringák árai, meg hát amúgy is telített a piac. Pedig az én méretem L, ami azért keresettebb, mint a 2XS.
Na mindegy, nincs nagy jelentősége. Pimpelni nem szeretnék, szóval valami olyat vennék, amiben a felszereltség megfelelő, és igazából cserélgetni kell az alkatrészeket, nem azzal indítani, hogy akkor új kerék, idővel más hajtás, és így tovább. Ezért is gondolkoztam én is az Endurance 7-ben, mert azzal minden rendben van, nem kellene hozzányúlnom.
Nézegetem amúgy még mindig a Nulane SLX-et, most olyan 1250€ körül tudnám elhozni, de pár dolog abban sem tetszik. Az egyik a Cube RA felni saját aggyal, amiből hegyekben áll a neten a "használt új", mivel semmivel sem kompatibilis saját "Cube" agya van, és hát a net szerint széthullós. A másik, amit nem értek, hogy a gyártó 170-es hajtókarral szereli, ami fura. A mostanim 175-ös, és hát a 172.5 még oké lenne, de a 170 szerintem nekem rövid. Bár gondolom ebből volt raktáron vagy vettek olcsóbban nagyobb tételben. Szóval itt is ugyanaz a dolog, vedd meg, aztán költs még rá. Ezt meg nem akarom.
#274212 mauimagic: idézőjelbe kellett volna írnom, nyilván nem befektetésként gondoltam rá.
Ja, amúgy a mai menetem 8-al alacsonyabb átlagpulzus, és a tegnapi emelkedőn ma 183-as max HR-el mentem fel, szemben a tegnapi 194-el. Szóval a tele has és a menet közbeni emésztés úgy látszik, ennyit dob a pulzuson.
-
Tin
veterán
válasz Ringman #274217 üzenetére
Ezt komolyan kérdezed? 40x11 az elég kevés, de a 11 fokozat is. 1:1-től hány lépésben akarsz eljutni az 4.5:1-ig? Szerintem egy ilyenhez már azért eléggé szép izomzat, meg jó nagy hátsó tányérok kellenek. Egy 12 sebességes 10-44-es kazetta és egy 46-os első már lehetne jó, de szerintem ott is zavaró lenne a köztes fokozatok hiánya.
-
válasz Ringman #274217 üzenetére
Edzésre én sem venném az 1x rendszert. Hétköznapra tökéletes, de együtt kell tudni élni azzal, hogy nem úgy fogsz haladni, ahogy szeretnél, hanem amilyen fokozat épp még használható. Fordulatszám-alapú haladáshoz kell a 2x10 (vagy inkább 11, esetleg 12). Cserébe egyszerűbb használni, beálljtani, és kisebb a karbantartásigénye (nekem mindig az első átdobóval van a gondom, ha hátul minden fokozatot használnék, valahol biztos reszelni fogja a keretet ).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Tin
veterán
-
válasz Maximum1 #274222 üzenetére
Nem a max sebesség a kérdés, hanem hogy ha te kényelmesen mondjuk 84-85 körüli fordulaton tekernél, az aszfalt adott minőségű, kb 0,5% az emelkedő, enyhe szembeszél fúj, akkor találsz-e olyan fokozatot, ami épp megfelelő. Ha csak 11 a választék, akkor elég necces a dolog.
Full síkon amúgy a 32x11-em is tud 28-30 között haladni, egy egészséges tartományban tartott fordulatszámmal, ami még nem túlzottan megterhelő, de már emberes.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
dom1n0
senior tag
válasz 6030D #274194 üzenetére
Teljesítménydiagnosztikára mit ajánlotok, nektek melyik vált be?
Tavasszal Runners Labban voltam, ott csak futásra volt lehetőség, jó lenne egy bicikliset (is) csinálni idén tavasszal, kiváncsi vagyok változtak-e az értékek (szerintem igen), és milyen irányba, főleg a laktátküszöb... -
addikt
válasz Ringman #274217 üzenetére
Országútra jó lehet, terepre biztosan kevés. Csütörtökön is mentem olyan helyen, hogy a 26/30 áttétel kellett. Igaz, nem túl sűrűn fordul elő, de nem lehetetlen belefutni olyan szituációba, hogy elfogy az áttétel. Nyilván használnám így egy darabig, aztán kiderül.
Tin: pedig a rövidebb hajtókar jobb, még a magasabbaknak is, állítólag. Amúgy meg szvsz meg se mondaná az ember, ha nem mondják meg neki, csak ráültetik, hogy milyen hosszú a hajtókar. Cube-oknál el kell fogadni, hogy a kerekei instant kuka, vagy átszerelni boltba járós bringára.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
ZavaBalazs
őstag
válasz Ringman #274221 üzenetére
bele lehetni persze bele lehet, de pattogjon 110-es pedálfordulattal a nyergen az, akinek két anyja van. nem mindenki szeret pörgetni, nekem pl 75-80 a kényelmes tartomány, és az 50x15, 50x17 áttéteken utazom. előbbi már egész közel van a 40x11-hez (a következő fokozatom, az 50x14 szinte pont ugyanaz lenne), és akkor már utazón kb ki is van maxolva a sor, csak fordulatszámot növelve tudok gyorsulni, lejtőn meg eszembe se jusson beletekerni, csak vitorlázzak szépen.
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
Ringman
nagyúr
rendben, aki érzékeny a pf-re és/vagy alacsonyabb pf-en teker, annak valóban kompromisszumos/nem jó az 1x (ha az új grx-et vagy a sram mulletet nézzük, akkor az áttétek tartománya az nagyobb - 11 v 10-51 is lehet a hátsó sor, de a lépcsők is nagyobbak a könnyű fokozatoknál)
[ Szerkesztve ]
-
itouchfan
senior tag
válasz dom1n0 #274225 üzenetére
A futás és a bringás diagnosztika eredményeit nem fogod tudni összehasonlítani, vagyis de, csak teljesen felesleges, mert a két sportban más helyen lehetnek/vannak a küszöbértékek, más pulzusszámnál.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
balintbaba
tag
Szerelés közben szétesett a kínai felső kormánycsapágy, egy golyó el is tűnt.
Tolómérővel lemérve így néz ki a csapágy:
A letörést nem tudjuk kimérni, de ez alapján jó lehet ez a Hambinis csapágy? -
jjeahh
nagyúr
Do you have groomed fat bike trails near you? A válaszadók 71%-a szerint van a közelben ápolt fat bike trail . Én meg azt hittem ez valami ritka kiváltságos sport, amit csak néhány amerikai helyen és a finneknél űznek normálisan.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ígyvanferi
addikt
válasz ígyvanferi #274141 üzenetére
Köszönöm szépen mindenkinek, aki ehhez hozzászólt. Mivel mindenki egyetértett benne, hogy jó vétel, és amúgy is megfogadtam, hogy az alapvető szokásomtól eltérően ebben a kérdésben nem szeretnék hetekig-hónapokig válogatni, keresgélni a 'tökéletest', ezért már csomagolják is Koblenzben a kis manók a bringát. Valószínűleg a fa alá már nem tudom betenni, de annyi baj legyen.
Elvileg sárvédőt is lehet feltenni, csomagtartót biztos. Hogy mekkora a legszélesebb gumi bele, azt majd meglátjuk, eddig is 32-est használtam, csak nyár végén váltottam 40-esre (mondjuk ezt nem bántam meg). Persze a rajta lévő 30-ast előbb elkoptatom.
Crosst semmiképp sem akartam, szíjas gondolatával egy ideig eljátszottam, de elvetettem, maradok a hagyományos, könnyebben variálható, nem spéci technikánál.
Úgyhogy köszi még egyszer, valószínűleg karbantartási kérdésekkel jönni fogok majd, de legalábbis olvasgatnom kell, mert pl. tárcsafékes bringám még sosem volt, de karbonvilla se (nyomatékkulcsom nincs hozzá). -
mauimagic
aktív tag
válasz ígyvanferi #274235 üzenetére
Szerintem adnak egy (nagyon alap) nyomatékkulcsot Canyonék a bringához, annál jobb szerintem aluvázhoz felesleges.
-
Oktaan
csendes tag
válasz velizare #273588 üzenetére
Nekem közben merérkezett a QR kupak a DT Swiss p1800 szetthez. Cseréltem a külsőt is egy pár Pirelli P zero-ra (28mm). Röviden: baromira megérte. Kb. 1,2 kilóval lett könnyebb a Triban, most hétvégén elég fos formában sorra döntögettem az egyéni rekordokat. Síkon és lejtőn nincs nagy különbség, de mászáskor a könnyű kerékszett előnye elképesztő.
...
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz balintbaba #274232 üzenetére
Valószínűleg igen, rá kellene keress az FSA TH 872E csapágyra 45-45-e a 2, kívülről és belső letörés foka...közben meg is van és...dobpergés...nem jó. [link]
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Hasaggymeg #274238 üzenetére
Keress ugyanilyen csapágyat 36/36° letöréssel.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz ígyvanferi #274235 üzenetére
Csak a villa karbon, nem kell ahhoz nyomatékkulcs. Persze nem árt, ha van otthon, kérj egy készletet szülinapodra. Tárcsafékhez én nem nyúlnék, szerencsére, amikor megkapod, jó ideig nem is kell.
Sárvédő biztosan megy rá, azt akár a canyonnál is rendelheted kiegészítőként, annyira nem vészesek az áraik, és ha jól tudom, még van 10% akciós kuponkód az online store-ban. Kulacstartót is rendelj, meg a kulacsukat is egészen jó áron adják. Ha írsz nekik, szerintem összecsomagolják a két rendelést, és egyben küldik.
Pedált majd vegyél hozzá valami normálisat, mert amit küldenek vele, az csak szükségmegoldás. Illetve ha lámpa kell, akkor korábban linkelték az amazonos sigma aura 100 + blaze akciót, az most fele annyiba kerül amazonon, mint a canyonnál, és elég jó lámpa elöl-hátul. Minipumpából meg lezyne-t ajánlok, ha már úgyis amazonon nézelődj, az italtartó alá szerelhető verziót, meg tőlük nézz egy akciós nyeregtáskát is, abba kell egy tartalék belső, egy műanyag gumileszedő szett, meg egy multitool. Apropó, gumi: a schwalbe g-one, amivel küldik, ha rám hallgatsz, azonnal kuka, nejem az első héten keresztüldöfte egy üvegszilánkkal, kell majd rá valami normális utcai gumi. Conti Contact Speedből pl. van reflektív csíkos, 32-es, és 37-es is, és városba kiváló.
Jó biciklizést!
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
balintbaba
tag
válasz Hasaggymeg #274239 üzenetére
Bocsi, picit zavaró a kép. Azt az FSA-t csak felírtam, hátha jó lesz - de utána már én is láttam, hogy nem. Ez a lemért csapágy jött együtt a vázzal Kínából - nem lehet megmondani a paramétereit a váz és villa leírásából, mert az nem létezik.
A mérés alapján jónak kell lennie a linkelt Hambini csapágynak, max a letörés nem 45 fokos, de szerintem az is jó lesz.
Amúgy miért használnak a gyártók ilyen sokféle csapágyat a kerékpárjaikban? Még véletlenül sem lehet megmondani, hogy melyik lesz jó és beszerezni sem a legkönnyebb őket. Igaz nem is kell őket túl gyakran cserélni.
-
zsola32
őstag
válasz kenguru99 #274241 üzenetére
ha megnyitod az "ide kellene" linkeket, amit beágyaztál, a Rose oldalra navigál. mindkét kerékhez adnak egy referencia számot, amit ha beírsz a rose keresőjébe, kiadja a QR kupakot...
Conversion kit QR 5x100 front wheel under prod. code 2271618
Conversion kit QR 5x135 rear wheel under prod. code 2255945 -
Ixion77
őstag
Shimano SLX M7120 MTB hajtókar €49
Szerintem a legjobb MTB hajtókar, kár hogy már csak 175mm-es van készleten.
RockShox teleszkóppumpa 300psi €15Azokat kérdezném, akik már 2020 előtt is aktívan bringáztak és vásároltak:
Mindig így volt hogy télen, szezonon kívül ilyen durván (50%+) le vannak árazva az alkatrészek és egyéb bringás kiegészítők, vagy ez idei új dolog a bringaipar szenvedése miatt?[ Szerkesztve ]
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
mauimagic
aktív tag
válasz Ixion77 #274244 üzenetére
50% feletti leárazás azért ritka volt, inkább kifutó felső kategóriás cuccoknál volt jellemző, de 40% körül szinte bármit meg lehetett találni szezon végén a német webshopoknál vagy CRC-n, Wiggle-n.
Szerintem az volt a normális, amihez kezdünk visszatérni.
Ez az ár, amit most SLX hajtóműre linkeltél, tök általanos volt szezon végén, csak lánctányérral együtt (+25-30€ ma), ennyit az inflációról... 100 EUR körül ki lehetett fogni XT hajtókart.Nem tudom mennyire valid a teljes kerékpáripari összeomlás, amit sokan mondogatnak, reméljük a verseny azért megmarad és nem dőlnek be sorra a cégek...
-
Tin
veterán
válasz mauimagic #274247 üzenetére
Az utolsó gondolatodra: szerintem itt az is kérdés, hogy mennyi bringa van kint feleslegesen az embereknél, amit hype-ból vásároltak, illetve hogy mikor csökken az új autók ára érdemben. Mindkettő negatívan befolyásolja a bringa eladásokat, tehát növeli a versenyt, és csökkenti az árat, de persze sajnos az innovációt is.
-
nagyúr
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz balintbaba #274242 üzenetére
Ezt én sem értem, kormánycsapágyat cserélni egy rémálom...vagyis megtalálni mi is kell oda pontosan. ...van csapágy külső méret, belső méret, külső- belső levágás szög és csapágy magasság aminek jó kell lenni a tökéletes illeszkedéshez.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs