- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
chubby2o6
senior tag
Mindenkinek boldog Karit!
Remélem, a Jézuska jó sok bringaalkatrészt vitt a fák alá, két ünnep közt legyen már mivel tölteni az időt -
addikt
válasz szimpláncsak #274693 üzenetére
Nekem ILYEN van amúgy, ami nem védett meg teljesen. Ránézésre ez az SKS még annyit sem véd. Ha már felrakok valamit, akkor az közel normális, teljes sárvédő lesz, mivel nincs kedvem minden tekerés után kompletten a mosógépbe vetkőzni, meg zuhanyozni a bringával együtt.
EZT néztem ki, könnyen fel/le szerelhető. Talán még az első váltót is védi valamennyire. Bár az SKS sárvédőivel is megjártam már, lehet, keresek másik márkát.
Vagy EZ a szögegyszerű megteszi, aztán kész, lesz@rom. Persze szenvedhetek a hátsóval így is a Cube hülye egyedi megoldása miatt.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #274704 üzenetére
ez olyan hó vol, ami egész jól elforgott, de hiába fújtam csak 1 barra a gumikat (27.5x 2.8 Rocket Ron) a pumpa szerint (a valóságban kicsit több), emelkedőkön nem mindig rapadt eléggé. fagynak jobban örültem volna amúgy is, így az összes tócsa nedves volt. egyszer meg kellett állnom, mert rákövült a hó a váltögörgőkre, és kattogott tőle a lánc. -> mikor ér már ide az excenter a single speedhez?
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
dom1n0
senior tag
Mindenkinek kellemes és pihenésekben gazdag karácsonyt kívánok
-
nagyúr
válasz Dark Archon #274703 üzenetére
a hátsóval én is szívtam (triban rc520, meg a hozzávaló sks pálcás sárvédő). nem volt hely a gumi és a váz között, hogy csavarozni tudjak. végül leszedtem a lancot, meg a hátsó kereket is, úgy tudtam csak felrakni. viszont azóta kb. egy perc letakarítani a bicajt, és ezen a télen aztán esik bőven.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
nagyúr
-
Tin
veterán
válasz mauimagic #274698 üzenetére
Köszönöm, és a hajtókar infókat is. Még nem néztem utána, de az igaz, hogy a 172.5-ösben gondolkoztam korábban is a jelenlegi bringán, pont az ízületek miatt, mert kicsit hosszúnak éreztem. Most majd kiderül, mire jó a 170-es.
Az eddigi 48/11 helyett 50/11-em lesz a gyors oldalon, szóval ott nagyjából ugyanazt a lábtempót fogom hozni, a 36/34-nél meg nem is fog ártani a rövidebb hajtókar az emelkedőkön. Csirke vagyok, most ilyen 10-12% körüli max emelkedést bírok rövid távon kb. ezzel az áttétellel, átlagosan ilyen 5-7%-os, km hosszú emelkedőkön fel tudok mászni. De mivel nem nulláról indul a szezon, fel fogok erősödni.
Minden másban meg nagyon várom az Alivio -> Ultegra előrelépést, szerintem az be fog jönni. A fékre is kíváncsi leszek, az MT200-al sincs bajom fékerőben, csak az eléggé "digitális", a BR-RS405 Tiagrától meg azt remélem, hogy valamivel adagolhatóbb lesz.
Most már csak a Hyde-ot kell eladnom tavasszal. 850€ a listaára, 750€-ért vettem, 640€ körül volt BF-kor akciósan, mielőtt kifogyott, szóval gondolom 300-400€-ért tudom majd eladni. Még garis 2025 márciusig, remélem az segít valamelyest. Még szerencse, hogy nem álltam neki pimpelgetni, talán csak egy bontatlan láncszettem van hozzá. A szarv-markolatot, a pedálokat meg a szenzorokat már az újra fogom felrakni. Idővel jön még rá egy rendes kerékszett valami jóféle nyári gumival, és meg is vagyok. A sajátja meg jó lesz télre.
#274701 fulton: köszi, most már te jössz!
#274708 Kro: köszi, ezt a bringát már nagyon sokszor megvettem majdnem, csak mindig hezitáltam. De aztán eldöntöttem, hogy ha bemegy 1200€ alá, akkor megpróbálom. 1150€-ért (listaár -30%) asszem jó boltot csináltam, ilyen felszereltséget ennyiért nehéz kapni, a Cube meg jó bringa.
Elgondolkoztam még a Nuroad Race-en is, azt most 1300€-ért tudnám elhozni, de olyanon még nem ültem, és eleve inkább az országútira vagy Endurance-ra mentem volna a gravel helyett.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Napfénysüti #274709 üzenetére
Ott van az aláírásomban... Nature EXC.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
MC Pite
veterán
Skacok, biztos volt róla szó, de ha megtörök, és mégis kecóban tekernék; mi az ajánlott vonal ami nem túl drága/helyigényes, és relatív szórakoztató? (Telefonon nézni merre tekerek)
Tíz éve filléres szobabiciklin yt-al nyomtam, és aszerint változtattam a terhelést.
Mi lenne a következő használható szint (amiből használt kínálat is van)?
Ha túl nagy anyagi/hely vonzata van, akkor futópadozok(az van), de azt is rühellem<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
dom1n0
senior tag
Gratulálok, szép (és a leírás alapján) jó bicó
A kerékszett cserés szvsz.MC Pite: Én a zwift hub-ot ajánlom, ősz vége óta ezen tekerek, csak futni járok ki, szerintem így egész jó, nyilván nem ugyanaz mint kint tekerni, de nekem így is megfelelő, ls a számok alapján fejlődés is van
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz Dark Archon #274712 üzenetére
Akkor miért nem a saját sárvédőjét veszed hozzá?
-
fulton
addikt
válasz Runner_fxr #243717 üzenetére
Temu - oldal. beleolvasva a fórumba nem "ismeretlen" a berkekben.
Minden oké vele, rendelés megérkezés stb? ilyen mint vám stb áfa..áron felül nincs?
---
Jól néztem a DT Swiss 350 front hub quick relase classic - agyhoz 6902 csapágyak kellenek? ezt találtam, de nem vagyok biztos benne
---
Kellene valami jó csapágy lehúzó, és préselő ami a célnak tökéletes kerék agyakhoz, illetve középcsapágyhoz, kormány...
Kinéztem ezt: lehúzó
Présnek pedig ezt vagy tud valaki olcsóbban beszerezhetőt ebből?
Alternatívát is megnéznék ha van ajánlat.
préselésnél milyen zsir ajánlott annak elősegítése céljából, "sima" shimano zsír is megteszi, vagy vannak speckók?Nem tudom használható lesz e ezzel is: Shimano SM-BB71-41B, 86mm Pressfit (jó lenne ha nem kellene venni erre másik prést +ba)?
[ Szerkesztve ]
-
szimpláncsak
tag
Nagyon be van esve a használtpiaci kereslet. Mindenki kb 1/3-ad áron akarna venni bringát. Szóval nagyon nyomott áron lehet bármit is eladni. Lehet a helyedben megtartanám "téli" bicónak vagy lehet még görgőzni fogsz vagy melós/kocsmába járósnak is jó lehet Én a 2021-es alu,hidros tiagra-s, dt swiss kerekes cyclocross cube-om nem tudtam eladni, úgy hogy adtam volna mellé új sort és láncot. 350-ért hirdettem, pár tizezer forintot még engedtem volna, de sokkal olcsóbban nem akartam volna adni. Nem olyan fontos az, hogy karbon bringám legyen
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz dom1n0 #274714 üzenetére
Köszi, igen, tele a net ezzel az új-használt kerékszettel, a saját márkás agy miatt mindenképp kell majd másik.
Ja, és most nézem a geo adatokat az oldalon, és nem tudom, miért írtak a főoldalon fixen 170-es hajtókart, az L-es mérethez eszerint 175-ös van. Francba, pedig kipróbáltam volna a rövidebbet
Ahogy nézem, a Hyde-hoz képest 2 centivel alacsonyabb a stack, 6 mm-el hosszabb a reach, és 4 centivel rövidebb a bringa tengelytávja. Szóval kb ugyanaz, csak fordulékonyabb.
#274717 szimpláncsak: ja, hát most bezuhant a használtpiac, mert mindenki kivár. De az újak ára is bezuhant, méghozzá többel, mint amennyit "buknék" a régin. A megtartás kevésbé opció, mert minek két nagyon hasonló bringa? A Hyde meg ugye Alivio hajtás, fillérekért van hozzá alkatrész, tipikus olcsó városi cirkáló, nem úgy mint a másik két szíjhajtásos modellnél. Meg hát van rá még 1+ év gari, a vázra meg még vagy 5+. Én féláron (400€) odaadnám simán, mert tudom, hogy egyébként csak a pincében állna. Márciusban lesz nálunk ilyen nagy bringásbörze, arra kiviszem, ott talán elmegy jó áron. De 1/3 áron (300€ alatt) már én sem nem adnám oda, akkor inkább elrakom a fiamnak, pár év és belenő.
[ Szerkesztve ]
-
dom1n0
senior tag
Nekem nagyon hasonló a Cube outim, ott 172.5-ös a hajtókar, 58-as vázmérethez.
Szezon kezdetére remélem nálam is végre jut bicóra is lóvé, de ha esetleg nem megyek az Agree-vel, egy nagyon fasza nyugodt bicó, amire nekem kell a felkészüléshez, hogy 30-32 átlaggal síkon menjek, abszolút vállalható. -
Tin
veterán
válasz Ringman #274721 üzenetére
Köszi, tudom, néztem már, de totál nem értek a kerékszettekhez, így azt sem tudom, hogy egyáltalán mit kell nézni, felmegy-e erre, kell-e valami spéci adapter vagy alátét vagy micsoda, hogy tudom átrakni rá a féket meg a kazettát, és így tovább.
Olvasom, amiket itt írtok, de ez nekem kínai, karácsonykor meg inkább nem ásnám bele magam a technikai részletekbe. Bízom benne, hogy év elején sem lesz lényegesen drágább, addigra utánanézek a kerékszettnek meg a guminak is. Pár hónapot azért csak kibír a gyári kereke
#274719 dom1n0: ja, a Nuroad-hoz is 172.5-öst adnak az L-es méretben, de itt 175. A 30-32-es átlagot síkon én még nem tudom
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Ne told a szekeret a lovak elé, ráér még kereket venni. ...még akár jó is lehet a gyári, ki tudja
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szimpláncsak
tag
válasz Hasaggymeg #274723 üzenetére
Valószínűleg valami konuszos csapágyas joytech aggyal szerelt, 2kg-os cucc ~50ezerért, új dt swiss szett meg tényleg ajándék
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
Erről a Siroko márkáról mit kell tudni? Drága NRC?
[link]Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Tin
veterán
válasz szimpláncsak #274724 üzenetére
Valami saját cucc az agy, neten van csomó hozzászólás hogy nem jó és nem is javítható csak gyári alkatrésszel.
Figyi ezt találtam speckót a bringán:
- VÁZ Aluminium Superlite Trekking Sport, Flat Mount Disc, 12x142mm, AXH
- MEREV VILLA CUBE TS Disc, Full Carbon, Taper, Flat Mount, 12x100mmA Rose-os kerék méretben stimmel, de az AXH nem tudom mit jelent, a linken a kerekeknél TA van. Akkor ez tuti jó? Nem kell valami adapter vagy mittudomén? Vagy tengely, egyéb akármi? Teljesen csereszabatos?
-
nagyúr
pinnacle és muddy fox márkákról tudni valamit? sportsdirectben láttam őket.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
MC Pite
veterán
dom1n0: Ha jól látszom 600€ újonnan a zwift?
lsebestyen: Nem lelem, ezek között van? [link]
Tin: Grat a vashoz!
Tuti nem sok az 50/34? Nekem a Fastroad2-őn a 46/30-al helyre a világ (csak tányérokat cseréltem), így tudok normális 80-90 közötti átlaggal menni. A Spirgrip (klón?) mellett ez volt a legjobb befektetés rá.Kerékcsere nekem is jó lenne, de rohadjon meg ahol van, mert sima qr elől hátul, és abból nincs értelmes szett értelmes áron (fulcrum és dt szokott főként fókuszban lenni).
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
lsebestyen
addikt
válasz MC Pite #274731 üzenetére
Igen, a D100-ra gondoltam. Talán a topikgazda vetette fel egy korábbi kommentjében, hogyha túlmelegszik, akkor visszavehet a teljesítményből és az a 600W nem 600W lesz olyankor...Nekem ilyesmi gondom a buta görgőkkel volt, azok tényleg hamar elfogytak. Elég új cucc, tesztek nem tudom vannak-e már. Alap zwiftelésre szerintem tök jó vétel, a decás vélemények biztatóak. Ez alá biztosan nem adnám. Olyat se vegyél ami DD ugyan, de fix ellenállással dolgozik!
szerk.: ja és mindenhol azt írják, hogy 9 sebességes kazetta a minimum, de én pl az Elite görgőmet egy 8-as sorral használom, vettem hozzá egy spacert, teljesen jól vált. Az más kérdés, hogy Zwiftnél a free ride 3*8 sebességes bringán eléggé szenvedés, sosem találom a jó áttételt, ezért 95%-ban ERG módban használom.
[ Szerkesztve ]
-
válasz dom1n0 #274733 üzenetére
Annyira árazták be, de nem lehet egyéves díjat egyben fizetni, csak havonta 18 EUR-t. Redditen is ment a találgatás, hogy most akkor bevezetik-e a 150 eur-s éves díjat, de (még) nem történt meg.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
lsebestyen
addikt
válasz parandroid #274734 üzenetére
Itt pedig választható: link
-
dom1n0
senior tag
válasz parandroid #274734 üzenetére
Na ez hasznos info, köszi. Nekem még tart az 1 év grátisz ami járt hozzá
-
válasz lsebestyen #274735 üzenetére
Ez még hasznosabb info. Váltottam is. Akkor ezek szerint időközben megoldották.
Amikor legutóbb volt erről szó, még nem volt ilyen opció, meg ahogy említettem, fórumokon is háborogtak emiatt.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #274723 üzenetére
Én azért rendelnék mellé egy DT vagy Mavic szettet. Amúgy is olcsóbban szerezte meg a biciklit.
-
-
addikt
-
Kiskopika
senior tag
Köszönöm Mindenkinek az év közbeni ezer meg egy segítséget nyújtó hozzászólást, és mindent a bringázással kapcsolatba.
Boldog Karácsonyt Kellemes ünnepeket széles utat -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz lsebestyen #274732 üzenetére
Na most nagyon megbántottál!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
-
Tin
veterán
válasz Ringman #274728 üzenetére
Köszi, már tudom is, mi az a centerlockos féktárcsa A BR-RS405 fékhez való tárcsa ilyen? Gondolom Shimano tárcsa van rajta.
És akkor annyi az egész, hogy a kazettát lehúzom a régi szabadonfutóról, rárakom erre, a féktárcsát is, és minden a helyén lesz, berakom az új kereket, és kész?
Nekem 40-622-es gumi kell. Tudom, hülye kérdés, de ugye az is ráfér erre a felnire? Nem fontos, hogy tubeless legyen, csak valami normális gumi de ebben a szélességben.
#274729 dom1n0: nálunk a környéken nincs igazán sík. Két "sztenderd" köröm van mostanában, az egyik 27km/200m, a másik 33km/380m, az a mászósabb. Az átlagom ezeken 22-23km/h között van.
-
lsebestyen
addikt
válasz Hasaggymeg #274743 üzenetére
Elnézést, hogy a nevedet összemostam a görgőzéssel. Visszaolvastam és nem topikgazda írta, hanem házigazda.
-
Ringman
nagyúr
két fajta felfogatás, a centerlock és a 6 csavaros, szemre látszik, hogy a nulane esetén mi van.
a féktárcsa anyaga a fékbetéttől függ, a félfémeset az olcsó shimano tárcsákkal nem lehet használni.felnire ráfér persze. ekkora outi külső nincs, csak gravel és touring külsők. (illetve van a még nem tesztelt Pirelli P Zero Race TLR SpeedCore 40-622, az nem tudom milyen lehet)
32c-s külsővel el lehet menni amúgy földúton is, szar aszfalton meg bőven, de ott a 35c-s conti all season tr: [link]
a tufo speedro/thundero, panaracer gravelking tlc, conti terra speed, schwalbe g-one rs super race bikerollingresistance szerint jól gurul [link]
a tubeless az fontos, csak nem tudsz róla
jobban gördül, kényelmesebb és kisebb nyomáson is használhatod a külsőket. -
Tin
veterán
válasz MC Pite #274731 üzenetére
Köszi, de melyik része a sok? 45-50 körüli a max sebességem a hétköznapi köreimen, és nem csak egy helyen egy másodpercig. A mostani 48-as, ahhoz képest ez nem akkora növekmény. Idővel meg úgyis erősödök, szóval fog kelleni. Aszfalton megyek javarészt, és szeretem tolni neki, már amennyire bírom
#274740 parandroid: hát, leginkább azért, mert nem próbáltam még olyat, és nem tudom, bejönne-e. Írtam, hogy a Nuroad Race 1300€ lenne ugyanott, az GRX hajtás, de "csak" 46x30 elöl, meg amennyit én földúton megyek, arra elég ez is. Ha meg országúti, akkor inkább endurance vagy rendes, nem gravel. Igazából ki kéne próbálni, lehet hogy megváltozna a véleményem, de karácsonykor nincs nyitva semmi, ez meg tuti jó lesz, és igazából ennyiért van olyan jó vétel, hogy még eladással se buknék rajta akkorát.
#274741 Dark Archon: jó, hagyjuk, nem csesztetés volt. Írtam, raktam a sajátomra rá való Cube sárvédőt, eléggé molyolós meg utánanézős volt, de nagyon jó minőség, és full méretpontos. Nálam pl. pont az a Cube egyik előnye, hogy van rá minden felszerelés, és normális, jó minőségű cuccok, nem ilyen szükségmegoldások. Ráadásul árban sem vészes.
-
ZolkoW
őstag
válasz MC Pite #274731 üzenetére
a legtöbb divatos márka adapterezhető QR-re, régebben a Crossmaxhoz is alapból járt a kupakszett, de már nem. Ellenőrizni kell, sajna néha pluszköltség, de ami "ipari csapágyas", az legtöbbször átalakítható okosan.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Tin
veterán
válasz Ringman #274747 üzenetére
Ehhez nincs odaírva, hogy centerlock, és a 360 fokos körbeforgatás alapján is a 6 csavaros megoldás lesz az. Ne nézz hülyének, ha egyszer végigcsinálom majd, érteni is fogom, de arról sincs fogalmam, milyen lehetőségek vannak, szóval érted... Gondolom van valami adapter hozzá, vagy az is opció, ha egyszerűen veszek két féktárcsát, ami centerlockos, és akkor még átszerelgetni sem kell. Bár azt nem tudom, hogy így akkor a féknyereg jó helyen lesz-e. Látod, még sok dolgot kell felgöngyölítenem
Mindenesetre itt van egy rakat hirdetés a Cube RA 1.9 felnivel, csomó képpel, lehet nézelődni, hogy mi is ez, nekem avatatlan szemmel nem sokat mond. A felni súlyáról is csak ennyit találtam a neten (bár ebben lehet, hogy benne van a féktárcsa): 1204g+1420g, a DT Swiss meg 770g+965g.
Gumit majd keresgélek, a mostanin 55-622 van, de előbb úgyis kipróbálom a gyári 40-es G-One-t. A tubeless-ről meg tudom, hogy jó, elegek reklámoztátok, de ez is olyan nekem, mint a kerékcsere vagy a Smoove-ozás, egyszer végig kell mennem rajta, és utána már menni fog.
Nekem most kb annyi a fontos, hogy jó-e az a kerékszett 40-es gumihoz is, illetve belsős gumihoz is, mert esetleg a felniszettet megveszem előre amíg még akciós, de a többivel bőven ráérek később is játszadozni, erről a bicajról nem tervezek feljebb lépni, max országútiban. Felnit meg amúgy se cserélek ebben a fos időben.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest