- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Jolla és SailfishOS tapasztalatcsere
- Poco F4 - uzsonna tavalyi receptből
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- iPhone topik
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
pietrrr
aktív tag
-
szimpláncsak
tag
válasz MC Pite #275798 üzenetére
Nekem 13 éve lopták el az akkori bringámat Debrecenben, fényes nappal a Tesco elől. Nem volt nagy értéke, azt hiszem 40ezret írtunk a feljelentésbe. Félév múlva jött a papír, hogy megvan az elkövető, majd pár hónap múlva jött az újabb papír, hogy az ügyemet több más üggyel egyesítették. Valszeg elkaptak valakit bringalopáskor és rákenték visszamenőleg a többi bringa ellopását is. Aztán jött az utolsó papír, hogy többszörös visszaesőként elítélték a tagot és 1 év letöltendőt kapott. Kérdeztem, hogy én mit tudok csinálni ilyen helyzetben, hogy a bringa nem lett meg? Hát pereljem be polgári peres úton és ha nem tudja kifizetni a bringa értékét akkor, ha lesz valamilyen bevételi forrása majd levonják belőle . Hát tököm sem akart ennyit bíróságra járni, főleg, hogy nagy valószínűséggel soha nem lesz bejelentett állása vagy bármije szóval soha nem kapom vissza a bringa árát......
-
pietrrr
aktív tag
válasz Dark Archon #275800 üzenetére
Igen, ezek a komolyabb megoldások elég jók, és ezeket azért jóval olcsóbban is ki lehet hozni, mint amennyiért szolgáltatásként árulják őket itthon.
Hátrányuk viszont, hogy jóval nagyobb az energiaigény, így nagy akksit és gyakori töltést igényel.
A motoromban ilyen megoldást használok, de a napokban elgondolkodtam h a bringára jó lehetne ez a Samu féle Smarttag. Hát egyre kevésbé vagyok ebben biztos -
addikt
válasz pietrrr #275807 üzenetére
Próbáld ki a SmartTagot Ha nem jön be, még mindig visszaküldheted, meg legalább elmeséled, érdemes-e nekem is venni
De egyébként még egy rendes nyomkövető is odavezet egy lakótelephez ideális esetben, aztán mire mész vele? A rendőrség tényleg nem fogja végigjárni az összes lakást. Motort macerásabb felvinni a tizedikre
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Fall-N
veterán
Jó látni, hogy vannak színes kulacsok és tartók is, itthon csak a füstszürke van forgalomban. Az árak viszont drágábbak a Fidlock honlapján, a -20%-kal kerül annyiba, mintha megrendelném bármelyik magyar webshopból. Így maximum akkor éri meg megrendelni innen ha színes kéne, de szerintem nekem jó lesz a szürke is, azt helyben bemegyek a boltba és van.
-
MC Pite
veterán
válasz Dark Archon #275800 üzenetére
2011ben volt 80k. A 250 ezres lopásra sem mozdultak később.
Legyen igazad.
Tolvajkergetők gps-es cuccot használtak. Kitolom az airtages/smart tages cuccot a fészerbe, büdös életbe nem lesz telefon a közelben. Aki bringát lop, azért gondolom talál olyan helyet ameddig nem ér el a BT.Hugomnak is van kutyás, az más, az ér is valamit, cserébe párnaponta tölteni kell, meg kell egy sim bele.
Ha tudtok olyan taget, ami bármilyen (közelben lévő) androidos mobillal megy(hogy megossza az elveszett tagem pozícióját), szóljatok, az a szememben már 10%ra növeli az esélyt.
Zsebben a lezárt telefon nem vágom hogy scannelne BT eszközöket, és osztaná meg valakikkel engedély nélkül a helyet. Ehhez komoly kiépített ökoszisztéma kell.szimpláncsak: Igen, ha meg is lesz az elkövető, nem biztos hogy a bringa is. Jut eszembe, adásvételivel vettem a bringákat, de nem vágom hol vannak a papírok...
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Fall-N
veterán
válasz chubby2o6 #275570 üzenetére
Ennyire szarok a Shimano tárcsák? Nekem elől Ashima van, hátul Extend, nem voltak drágák (3-4ezer körül másfél éve) és szépen fognak MT200 + B01s kombóval, a hátsóval simán lehet farolni. Erre rendre olvasom, hogy RT-64 alatt mind rossz, az RT-64 meg kerül 12ezer körül.
Azért kérdezem, mert gondoltam rá, hogy cserélek Shimano-ra, de gyantás betét mellé nem akartam az RT-54 fölé menni.
-
szgzuri
csendes tag
Sziasztok!
Egerből Miskolcra tervezek egy bringás túrát a Bükkön keresztül, aszfalton.
A merretekerjek.hu ezt az útvonalat javasolta: [link]
62 km, 1347 m emelkedés.
Miskolcra időpontra kell megérkeznem délelőtt 11:45-re.
Egerbe reggel 7:08-kor érkezik meg az első pesti vonat, így 4.5 órám lenne az útra.
Nem szoktam emelkedőn menni, ezért nem igazán tudom megbecsülni, hogy mennyi időt számoljak az útra. Trekking bringával sík terepen 20 km/h átlaggal tudok menni hosszabb távon (40 km megállás nélkül).
Ezt a hegyi szakaszt 4.5 óra alatt vajon meg tudom csinálni, ez 13.7 km/h átlag lenne?
Vagy ez így nagyon necces, és nem fog beleférni?
Ismeri valaki ezt az útvonalat? Esetleg van-e jobb javaslat?
Mennyire gyilkos?
Milyen minőségű az út? -
MC Pite
veterán
válasz Fall-N #275817 üzenetére
+1.
RT-64 alakul, de kisnfelületű betéttel hamarabb szineződik sokkal mint korábbi avidjaim, így végül maradtak az Iceteches tárcsák montira.
De csak gyantás betétet tudó tárcsát nem vennék.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Nutra
tag
válasz Dark Archon #275741 üzenetére
Dark Archon Mit értesz emelkedő előjelzés alatt?
ELEMNT Summit Climb Features – Wahoo Fitness Support
(másra majd a privátra válaszolok)Hasaggymeg remélem, ez belefér még itt; ha ennyi sem, pls töröld.
-
lsebestyen
addikt
válasz szgzuri #275818 üzenetére
Ha nem szoktál emelkedőn menni, akkor azért a 150 méterről 840m-re húzós lesz. Viszont utána kb csak gurulnod kell, szerintem beleférhet. Attól is függ hány kg vagy, emelkedőn az sokat számít. Most mennél télen? Öltözékre is figyelni kell, felfelé leizzadsz, lefelé meg szétfagysz.
-
6030D
Ármester
válasz szgzuri #275818 üzenetére
A nem szoktál emelkedőn menni és a 20 km-en keresztül 600 m folyamatos szintemelkedés jó párosítás így első próbának. Sosem értettem, hogy ez az oldal hogy számol emelkedést, ha 155 m-ről felmegyünk 838-ra, az nincs 700 m. Honnan szed össze még kétszer annyit? Azért látszik a szintrajzon, hogy nem egy hullámvasút. Szerintem 4,5 óra alatt meg tudod csinálni, ha tekertél már egyben 2-3 órát. Annyit fogsz mászni kb. Egyél, igyál,
szaporodj... néha állj meg pihenni.
A lejtőzés lehet még meglepő, illetve hogyan változik a fék, szóval arra is készülj majd.
Ez mostanában lesz? Akkor a ruházatot úgy tervezd, hogy felfelé le tudj venni ezt-azt, lefelé meg fel tudj venni szélállót a mellkasodra és a kézfejedre. Ezek fognak először megfagyni, az meg nem olyan jó, amikor nem tudod húzni a féket, mert 1000 tű szúrja az ujjad. Jó móka lesz, hajrá!lsebestyen:
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ZolkoW
őstag
válasz Speedy007 #275785 üzenetére
a feketét legtöbbször én sem szeretem, például vázban, autóban (erre az autóm épp az.. pff..) , de először hallok olyat valakitől, hogy a fekete küllő nem tetszik neki, de olyat is, hogy az UV-től lesz vele valami
ezüst felnit sem nagyon találsz már, de nekem a natúr, csillogó ezüst küllő egyenlő a rossz értelemben vett retróval. a jó retrót szeretem, de nekem a rozsdamentes fekete küllő sokkal igényesebben néz ki.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
addikt
válasz Nutra #275820 üzenetére
Mint a ClimbPro. Előre feltöltött útvonalon jelzi az emelkedő kezdetét, hány km, mennyi szint van még hátra.
szgzuri: nekem erre 3,5 órát saccol a Strava. Igazából "csak" 747 m emelkedés. 4-4,5 óra bruttóban nem lehetetlen, de necces lesz, ha nem vagy hozzászokva. Folyamatosan mászni 25 km-en át elég hangulatgyilkos tud lenni, főleg így télen. 5 km-enként én megállnék, nem sokat, mert akkor rád hűl a ruha. Ha van termoszod, vigyél forró teát. Ha nincs, akkor vegyél. A két város közt semmi nincs, úgy látom, tehát semmit nem fogsz tudni venni.
Ha túl vagy a mászáson, utána gurulsz, ami meg azért nem fog jól esni, mert az agyonizzadt cuccban széjjel fagysz 1-1,5 órán át. Javasolnám, hogy mindenképp vigyél váltó cuccot (felülre), amit a csúcson átcserélsz. Meg eleve valami jól szellőző kerékpáros cuccban menj, ne totál zárt túra cuccban.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Speedy007
őstag
válasz Fall-N #275817 üzenetére
Shimano ST-EF505-9 EZ-fire Plus + Shimano MT200 Hydraulic Disc illetve SM RT-10 tárcsákkal hát nem vagyok hasra esve a V-Fékről átülve hátul még satuzok de elől csak két állás van satu és lassító köztes nincsen pedig a bekoptatás is megvolt. Váltok majd SHIMANO DEORE BR-MT410 ÉS BL-MT401 szettre és Shimano SM-RT54 tárcsákra remélem ezzel meglesz az a hatás amit sokan állítanak hogy ég és föld a különbség a V-Fék és a tárcsa fék között. Mert most olyan érzésem van mint ha új felni és jobb fék pofákkal használnám a V-Féket
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz 6030D #275822 üzenetére
Valami plusz kitérő lehet abban az útvonalban, Straván megterveztem az Eger - Miskolc távot, kb arra amerre szgzuri tervezte, 58km és 623m szintre jött ki, viszont ez csak 690 méterre viszi fel, valahol a Bükki Csillagda magasságában. Azért az már barátibb.
Ilyet tudok csak küldeni:
-
Fall-N
veterán
válasz Speedy007 #275825 üzenetére
Ashima meg az Extend jól fog és jóval olcsóbb volt, ezért nem értem miért ilyen gagyik az olcsóbb Shimi tárcsák. RT-54 volt a terv, de ha ez sem egy nagy szám, akkor maradok a külső gyártóknál.
Egyébként az MT200 ugyanolyan erős, mint az MT400/410 csak 3 ujjas a gyári fékkar, azaz hosszabb, az utóbbi meg két ujjas. Mivel neked fékváltókar van, így nem érint. Szerintem elég lenne a betét + tárcsa csere is.
[ Szerkesztve ]
-
ZavaBalazs
őstag
válasz 6030D #275822 üzenetére
gondolom kicsit "zajos" a szintrajz, és azt is beleszámolja. emlékszem, hogy plotaroute-on lehetett állítgatni, hogy mennyire simítsa ki a vonalat, pl egy 530 szintes körömre nyersen 950-et adott ki, kisimítva meg közel pontosat.
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
Sleek
senior tag
válasz szgzuri #275818 üzenetére
Helló mennyire szeretsz pc -n térképészkedni ? Töltsd le a basecamp nevű programot majd openbike térképet rá de mehet mellé az open hiking is. Ott frankón megtudod rajzolni és látod is. Ha az annyira nem szimpatikus akkor locus a telefonra és vannak offline térképek . Ha kell segítség írj priviben
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
6030D
Ármester
válasz lsebestyen #275826 üzenetére
Nem ismerem azt a részt, Felsőtárkányba jártunk, amíg ott volt a Bükk maraton, onnan tovább az aszfalton mentünk melegíteni egy darabig, az szép rész a sziklafallal.
Nekem a merretekerjek szintrajza alapján sem jön ki, gyakorlatilag egy piramis a szintrajz 155-838 között, ami hullám meg van benne, az legyen max 10 %. Csodálkoznék ha 800 m-nél több lenne a vége.
Brouter is 727 m-t ad meg. [link]Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
szimpláncsak
tag
válasz szgzuri #275818 üzenetére
Nem teljesen jó a térkép, két dolog miatt:
1: Felsőtárkányon belül nem szabad a bringaúton menni, mert az felvisz egy dombra feleslegesen, majd visszavisz a tóhoz. Szóval ott a főúton érdemes menni, szerencsére tiltójelzés sincs kint. a forgalom sem nagy (a bringaút nem az út mellett megy)
2: Bánya - hegynél felvisz Nagymezőre. Ez egy jó 2,5km meredek emelkedő, majd a tetejéről Jávorkútig az út minősége is szar. Szóval tovább kell menni Répáshuta/Hollóstető felé az országúton.
Szóval én így mennék: [link]Ebből az irányból kevésbé "gyilkos" amúgy, mint Miskolcról - Egerbe, mert nagyon meredek nincs benne Felsőtárkánytól a megye határig (kb. 15km-től a 27km -ig)egyenletesen emelkedik olyan 3-4% körül, de a max is 5-6% körül lehet, az utolsó pár száz méter kicsit meredekebb. A megye határtól bánya hegyig szintén emelkedik, de már nem olyan vészesen szerintem. Bánya-hegytől Répáshutáig lejt, majd Répáshuta és Hollóstető között fel-le-fel-le. Hollóstetőtől meg Lillafüredig meredeken lejt Még ami buktató lehet, hogyha Eger és Felsőtárkány között szembeszelet kapsz, az meg tudja kicsit fogni az embert
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz lsebestyen #275826 üzenetére
Ahogy néztem, az földút, az életben nem vergődik át 20 km földutas emelkedőn.
Komoot is arrafelé mutatja, az bizony 62 km / ~800 m emelkedő.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
itouchfan
senior tag
-
jjeahh
nagyúr
válasz Fall-N #275827 üzenetére
A belépő Shimano tárcsák (az összes "pöttyös", szal kerek lyukacskás) elméletileg gagyibb anyagból vannak, így félfémes vagy fémes betéttel gyorsan kopnak. Más márkák olcsó tárcsái azért jók, mert a többi gyártó nem szórakozik ilyesmivel, ha megfigyeled, a legolcsóbb nem Shimano tárcsák is kompatibilisek a fémes betétekkel, vagy annyira alap dolog, hogy a specifikációba ki sem írják. Ashimáról, meg egyebekről nem hiszem van értelme alap Shimanora váltani.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Speedy007
őstag
válasz Fall-N #275827 üzenetére
Én csak azért cserélem mert a fék váltókar Deore LX-570 után nekem gyatra minőségűnek hat. Ráadásul 3*9-s fék váltókar jó minőségű nincsen ha valamelyik meg ki könyököl akkor az egészet ki kell dobni és bontani a rendszert így meg külön-külön tudom cserélni és ha egysebeségesre szeretnék váltani majd akkor csak a váltókart kell cserélni meg a társait és nem csak a fék karokat is.
-
lsebestyen
addikt
válasz 6030D #275830 üzenetére
Én még sajnos a közelében sem voltam, de tavaly pl pont terveztem arrafelé pár napot outival, csak aztán elmaradt. Talán majd idén. Olyanokat terveztem, hogy pl Mátraderecskéről indulva egy Lillafüred, 187km 2500m szinttel, lehet belerogytam volna.
#275832Dark Archon: akkor sorry, valóban nem pipáltam be, hogy aszfaltos legyen.
[ Szerkesztve ]
-
peetie1
aktív tag
válasz szimpláncsak #275831 üzenetére
Nem kifejezetten neked kérdés, de ehhez a témához kapcsolódik: tavaly írták hogy elkezdik építeni az eger-miskolc bringautat. Arról van valami hír, hogy ez hogy áll? Csináltak 1 év alatt bármit is belőle?
-
6030D
Ármester
válasz lsebestyen #275836 üzenetére
Tudok adni kontaktot, akik mennek ilyen Zemplén 3000-ket. És nem különösebben több edzéssel, mint amiket te szoktál írni (sőt, görgőn, hihetetlen), szóval csak az elemózsiát kell jól kitalálni. Meg a zónát.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
szgzuri
csendes tag
válasz szimpláncsak #275831 üzenetére
Köszönöm szépen!
-
szimpláncsak
tag
válasz Dark Archon #275832 üzenetére
Ez a térkép sem teljesen jó, mert levisz Répáshutára, ami egy völgyben fekszik, majd visszavisz ugyanarra az országútra(2512-es) amin addig is mentél Ez is vagy plusz 80-100m szint
-
addikt
válasz szimpláncsak #275840 üzenetére
Jó, lehetett kerek 20 mp is, hogy megrajzoltam az útvonalat Áttéve egyébként mindössze 20 m plusz szint, cserébe 1 km-rel rövidebb. Szvsz az már nem oszt, nem szoroz.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
nagyúr
válasz Dark Archon #275783 üzenetére
én eddig csak olyan esetről tudok, ahol leszarták, hogy van-e róla infód, hol lehet a lopott cucc. legfeljebb megköszönték, és három hónap múlva lezárták a nyomozást.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
szimpláncsak
tag
válasz Dark Archon #275841 üzenetére
Igen, csak az sem aszfaltos út, annak ellenére, hogy annak jelzi. Volt is ebből probléma amikor átadták a Bükki csillagdát, mert minden navigáció arra vitte az autósokat, aztán volt csodálkozás amikor a falu végében szembejött a földút 10%-os emelkedővel
peetie1 : Csak a Miskolc-Kisgyőr szakaszt tudom, hogy készül. A minősége elég változó sajnos. Két részletben épül, egyiket Miskolc csinálja a másikat meg Kisgyőr és valamiért nem ugyanaz a műszaki követelmény. A két út találkozása ezért pl. ilyen Az első 1,5-2km bringaút ami mellet ott megy a régi erdészeti út (biztosan nem fognak a sár helyett a bringauton menni a terepjàrókkal ) Aztán onnantól meg az erdészeti utat aszfaltozták le
-
Ringman
nagyúr
-
chubby2o6
senior tag
válasz Fall-N #275817 üzenetére
Soha nem volt RT-54-es tárcsám, így fikázni sem akarom, azt meg egy szóval sem írtam, hogy szar lenne. Csak a helyén kell kezelni. Gondolom, ugyanaz igaz rá, mint az mtb vonal többi Shimano cuccára: Deore alatt inkább ne. ( Kb. annyi lehet a különbség, mint az Altus váltód meg a mostani Deore-d között.) Ettől függetlenül természetesen használható, ahogy az MT-200 is, de az is igaz, hogy a jó fék szinonimájaként általában nem az MT-200 ugrik be a usereknek. Az meg nem a jó fék ismérve, hogy lehet vele farolni; azt már a gyerekkori kontrás csepellel is lehetett ( és ezt ki is használtuk )
-
chubby2o6
senior tag
Kötsög DPD megint megszívatott . Ma hozták ( volna ) a fidlock kulacsokat, de csak egy "Kézbesítés sikertelen" mail jött tőlük, semmi más. A track szerint még nem is volt a futárnál a csomag, az meg, hogy a tervezett kézbesítés reggelén értesítsenek...na, az nem megy nekik. Nem vagyok az a feljelentgetős fajta, de esetükben nagyon érik egy fogyasztóvédelmi panasz.
-
Speedy007
őstag
Apropó ha már fékről van itt szó hidralkus tárcsafék esetén ásványi olajos van rá hatással a hideg? Kint lehet tárolni a mínuszokban "fészerben"?
-
gabro0
őstag
válasz szimpláncsak #275831 üzenetére
És ehhez mit szólsz?
-
Tin
veterán
Na meghúzkodtunk minden csavart nyomatékra, pedálok is felkerültek, szóval a bringa készen áll egy próbakörre. Még az első kereket is belepróbáltuk csak így a felnit, és teljesen jó helyre esik a féktárcsa, úgyhogy hátul sem lesz gond.
Talán érdekel valakit, hogy a Cube RA 1.9 Aero Disc első felni Schwalbe G-One Allround 40-622 gumival (és belsővel), Shimano SM-RT54 160-as féktárcsával együtt összesen 1790g. A gumira 485g-ot mond a gyártó, a belső legyen 150g, vagyis összesen 635g. Az RT54-es féktárcsa a zárógyűrűvel együtt 160g. A hátsó kereket nem mértük le, mert nem akartam kiszedni, a lánc meg nem bontható.
A DT Swiss P1850 Spline első felni Shimano SM-RT70 160-as féktárcsával kerek 1000g, de nyilván gumi és belső nélkül. Az RT70-es féktárcsa a zárógyűrűvel együtt 152g. A hátsó felni ugyanezzel a féktárcsával amúgy 1130g (kazetta nélkül). Tehát ha azt nézem, az első Cube felni kb 150g-al nehezebb csak, mint a DT Swiss.
A GP5000 All Season 35-622-esre 425g súlyt mondanak, egy TPU belső meg 50g, szóval a "nyári" kereke 315g-al lesz könnyebb. Vagyis összesen 630g, ami már szép súlyvesztés, főleg, hogy mindkettő gördülő súly.
A teljes bringa amúgy 10.45 kg menetkészen, Shimano PD-T8000 pedálokkal, amik 427g-ot nyomnak. Így a bringa súlya kerek 10 kg pedálok nélkül, a speckó 9.8 kg-ot ad meg rá, de az gondolom az L-nél kisebb méret.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz
- Merida összteleszkópos kerékpár
- DJI Mavic 3 Pro Fly More Combo (RC PRO)
- Beszámítás!!! - Új Bontatlan Ducati Elektromos Roller PRO-II PLUS Irányjelzők - Számla & Garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs