- Google Pixel 6/7/8 topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- iPhone topik
- Magisk
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #273845 üzenetére
Nekem egyik PD520-as pedálom csapágyazása is avétos már, megpörgetve hallhatóan rág, míg a másik halk...2x is szétszedtem és telenyomtam zsírral, de ugyanolyan, vagyis megforgatva érzem, amúgy meg nem, és észre sem vehető taposva.
#273848Tin...nekem volt, hogy egy hetet tartott a Shimi 10 sebességes szabadonfutója, 2 kalapács is eltört benne a négyből.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Lacerta
aktív tag
Nem igazán értem ezt a darálás dolgot, a szabadonfutó amikor forog, kb. 0 terhelést kap, amikor terhelve van, akkor viszont áll. Szóval nemigen szokott benne tönkremenni a csapágy.
Összerakva hézagolókkal van, tehát fix a csapágyhézag, nem szorulhat meg, ha még kopik is, csak nő a kotyogása.
Nem fogod megúszni a szétszedését. -
Fall-N
veterán
Ti meg szoktátok nyitni a fékrendszer (azaz tölcsért a fékkar a) amikor visszanyomjátok a dugattyúkat? Eddig sehol sem hallottam/olvastam róla, Ákosbike-os szerelő szerint el tud pattanni ilyenkor a fékkarban a mambrán. [link]
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz Lacerta #273851 üzenetére
Hát remélem, mert nem találtam a szabadonfutóról robbantott ábrát. Így azt se tudom, hogy ez a kezdődő darálás akkor most probléma, vagy sem.
Igen, ha hajtom, akkor nincs mi daráljon benne, hiszen akkor "zár", vagyis átadja a nyomatékot. Ha szabadon fut, akkor viszont a benne lévő csapágyat ledarálhatja, csak hát akkor meg mi van, maximum lötyögni fog.
Hasaggymeg: köszi, ijesztgess még
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz jjeahh #273845 üzenetére
Nekem sokat bírt a PD-M520, de kb 10év (6-8000km) után már nem volt érdemes megmenteni.
Kínai Zeray ZP-108S pedált vettem rá másfél éve (kb 1200km), ez korrektnek tűnik. Könnyű, korrekt csapágyazás, és 11k volt stoplival.A kónuszos agyakat meg gyűlölöm, a fentiek miatt
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
mauimagic
aktív tag
válasz Fall-N #273855 üzenetére
Aha...elpattan a membrán...érdekes, senki más nem ír ilyet sehol, én közel 20 éve tárcsaféket használok, a Formulától a Sram-on át a Shimanoig minden szarom volt, de biztosan mindig szerencsém volt a "membránnal", mert valahogy sosem "pattant el", bárhogy buzeráltam a féket
A videó kb harmadát néztem csak meg, megy a folyamatos mantra, hogy vidd szervizbe a bringát, mert bukod a garit...teljesen érthető egyébként, gondolom a tavalyinak töredéke volt a forgalom idén, ha már bringát nem vesznek az emberek, legalább a szerviz pörögjön.
Egyébként, ha logikusan végiggondolod, a dugattyú visszafelé nyomásánál jóval kisebb erőhatás éri a rendszert ( már ha nem egy pajszerral próbálod visszatolni a dugattyút), mint egy sima fékezéskor, így be is b@szna, ha ettől baja lenne.
Persze nem azt mondom, hogy mindenki tákolja otthon a féket, nyilván egy jó szerviz a legtutibb, de azért nem egy rocket science egy fékolaj csere se, nemhogy egy fékbetétet kicserélni...
[ Szerkesztve ]
-
flash-
veterán
válasz vallas #273815 üzenetére
köszi! és ez a rövidebb orr dolog, talán sprinteknél lehet "zavaró"? szóval nem versenyzőknek ez nem olyan fontos szempont?
Ringman : köszi, akkor próba
mondjuk már nadrág is kéne nem csak a legolcsóbb decás betétes
már mondjuk lassan érzéketlenné dörzsölte a bőrömVelizare:
Selle Italia SLR Gel Flow Saddle
már használtan vettem ezzel a bringát, gondolom nem egy nagy minőség azért is adta oda vele(nem pedig a gyári speci nyereggel), egyik oldalánál tudom picit már fel le mozgatzni..de érzem hogy nem támaszt mert keskeny. a súly igy inkább egy rövidebb sávban (középtájékon) összpontosul és ott terhelődik jobban. ha szélesebb lenne akkor jobban oszlana a súlyterhelés. na és ezek a nyergek eleve "bugosak" mert kifelé oldalra hamar lejtenek.
így meglheet hogy 135mm szélesek a valóságban kevesebb az a felület szélesség ami támaszt ad emiatt.[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Fall-N #273855 üzenetére
Igen, úgy simán vissza tudod nyomni és nem jön vissza, ráadásul nem terheled a rendszert. Én már jártam úgy, hogy zárt rendszerrel kínoztam és kilőtt itt egy kis olajat. [kép] ...mintha csak egy túlnyomás szelep lenne ott.🤔
#273858mauimagic...lehetséges, hogy az egy másik féle terhelés, másik irányból, kiengedett fékkarral mely esetleg behúzva ellen tarthatna neki?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
rose-ról az olcsó dt swiss kerék és grx hajtókar az zacskóban jön, ahogy írják is; engem nem zavar.
11 sebis grx-hez shimano/sram (X-1-et ajánlotta valaki a topikban)/kmc láncot vegyek?
-
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #273862 üzenetére
köszi!
hátul 46T lesz (papíron nem támogatja a váltó, de tapasztalat szerint működik, úgy sem sokat lenne azon), hajtókar 40T, láncvillahossz 440 mm. 114 láncszem elég erre? ehhez amúgy jár patentszem?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz flash- #273859 üzenetére
nem, a selle italia slr modelljei nem olcsó dolgok... már csak azért sem, mert a linkeden is írják, karbon héj, meg bőr felsőrész, ezek nincsenek egy belépő fémpálcás, műanyag speci nyergen. utóbbi a 10-15e forint nagyságrendje, ami neked van, az meg inkább a 40től 60ig lenne újonnan. a nyereg neked kicsi, a selle italia s illetve l méretben gyártja a nyergeit, az előbbi 130, utóbbi 145mmes, szóval az mégcsak nem is 135ös.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
nagyúr
válasz flash- #273859 üzenetére
illetve itt szakértik a rövid nyerget. valami olyasmi ködlik róla, hogy az UCI egy aero pozíciót akart volna vele akadályozni, és az szivárgott át a konzi kategóriákba.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Ringman
nagyúr
na ma megtudtam, hogy az ultegra menetes középcsapágyához nem jó a sima szerszám, hanem adapter is kell hozzá
így van az, ha nem néz utána az ember (rohangálós bringához tiagra-szintűt vettem, ahhoz jó volt a szerszám)
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #273863 üzenetére
Itt egy kalkulátor, lecsekkoltam, jó, és én CN-HG601-11 eddig csak patentszemest láttam. Az XT BB-MT800-ashoz hozzá volt csomagolva az a műanyag adapter.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #273867 üzenetére
köszi!
ehhez sajnos nem volt a csomagban ilyen, most vagy veszek 1 adaptert, vagy akkor már inkább egy szerszámot hozzá, láncot és váltóbowdent/bowdenházat úgyis kell még rendelnem (meg egy jobbos fvk-t...)ez így bosszantó, mert valamennyire össze tudtam volna rakni a bringát, de így ezt elnapolom.
-
addikt
Na, megjött a Barzo, előre fel is raktam. Hát, necces, olyan 7-8 mm van a felső hídig és oldalt is. Gyári ajánlás szerint min. 10 mm-nek meg kellene lennie, ha koppanna a teló, ami mondjuk az én felhasználási szokásaimmal sosem fog megtörténni.
Ha viszont felhalmozódik a hó, sár, az megakaszt, nem? Most nem tudom, megint, mit csináljak, hagyjam így, vagy küldjem vissza, és nézzek 47-es valamit. Vagy a vége a 44-es Swampero lesz. Sajnálnám mondjuk, mert ez ránézésre átmegy mindenen, az tuti.
Mi legyenDark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
6030D
Ármester
válasz Dark Archon #273870 üzenetére
Szerintem semmi köze a berugózásnak a sárférő helyhez. Az a gumi nagy bele. Milyen villa ez? Rugóút alapján trekking...
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Ringman
nagyúr
válasz Dark Archon #273870 üzenetére
Ha viszont felhalmozódik a hó, sár, az megakaszt, nem?
igen, aztán viheted kézben a bringáta nuroadon emlékeim szerint ennél több hely volt a villánál, mint nálad.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Dark Archon #273870 üzenetére
Te tudod, de én télre simán rajta hagynám, nyárra meg tennék gördülékenyebbet. Montiknál a láncvilla és a gumi között gyakran kisebb a hely, szerintem az enyémen is. Sőt, ha elöl mini sárvédőt rakok, ott sincs több hely, amikor dagonyáztam, néha blokkolta a gumit . De te trekkinggel valszeg soha nem fogsz akkora sárba menni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
őstag
válasz Dark Archon #273870 üzenetére
Szerintem a te súlyoddal, ez simán vállalható, nekem outin volt, hogy kb 2 mm volt a guminál, és nem volt bajom belőle....
Ha 10 mm lenne a hely a sár akkor is bele tudna tapadni................IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
addikt
válasz 6030D #273871 üzenetére
Annak van köze a rugózáshoz, hogy olyankor lejjebb kerül a mozgó híd a fixhez képest, és hozzáérhet a külsőhöz. Trekking villa, amibe gyári ajánlás szerint max. 50 mm külső mehet. Ehhez képest van benne 52 mm széles. Nem vicceltek a gyári paraméterrel, az biztos.
jjeahh: akkor tudnám meg, ha kivinném egy körre, de akkor nem küldhetem már vissza. Na, mindegy, nem ez lenne az első eset Rendelek ILYET is legfeljebb.
Ringman: hát, ja
vallas: pro és kontra... döntések... Köszi, alszom rá egyet asszem.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Dark Archon #273870 üzenetére
Tény, hogy kicsit nagy, de én is hagynám, továbbá meg 6030D kollégának igaza van, a villaszárakat összekötő híd, melyhez mérted a gumit együtt mozog a kerékkel, akkorát meg csak nem koppansz. hogy a felső hidat (villanyak tövét, alsó csapágyat, ahogy tetszik) a gumi reszelje. Amúgy oldalt mennyi a hely? És a lánc-villánál? Ott szokott kevesebb lenni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz Dark Archon #273870 üzenetére
Te ágyba viszed a bringát?!? Tudtam, hogy elhivatott vagy, de ez már perverzióba hajlik…
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nagyúr
válasz parandroid #273877 üzenetére
végülis, sok lyuk van rajta... bár elég kicsik
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
HEAHEA
tag
válasz Dark Archon #273870 üzenetére
Nekem sincs sok hely közte. Igaz nem a gyári telóval van.
Más téma. Most hozta a futár a defektvédő szalagokat. Kíváncsi leszek mennyire válnak be. Kérdeztem a gyártót 29x2.35-ös külsőhöz melyik terméküket ajánlják. Ezt a típust írták.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Hasaggymeg #273876 üzenetére
Hátulra még nem tettem fel, úgy mértem, hogy inkább elöl lesz problémásabb. Viszont feldobtam egy érmét, 3-ból 2x az jött ki, hogy küldjem vissza, úgyhogy Vittoria Terreno Wet 45-ös lesz helyette Igazából többet mennék aszfalton, mint erdőben, legrosszabb esetben is 50-50%. A hosszú távú terv egy endurance és egy MTB. Csak ahhoz nem ártana eladni majd tavasszal a Nature-t. Ez a tipikus mindenre jó, de igazából egyikre sem esete.
HEAHEA: legjobb egy 27,5-es kerékszett és azokhoz való duci külsők lennének, de az asszony már feni a kést így is...
parandroid: nem csak, hogy vele alszom, együtt is fürdünk Szvsz mosás után kivinni a fagyba a legrosszabb, ami a bringát érheti. Muszáj egy éjszaka legalább bent, hogy rendesen megszáradjon. Meg aztán szerelgessen a fene kint ilyenkor.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
mauimagic
aktív tag
válasz Dark Archon #273870 üzenetére
Barzo szerintem teljesen használhatatlan komolyabb sárban, de ha ez trekking bringa, akkor kb tökmindegy, úgysem ugyanaz a felhasználás, mint montin.
Nekem a Barzo a nyári külső montin, de azon belül is egy könnyű maraton gumi.
Nobby Nic vagy más nagyobb bütykös gumi jobb sárban. -
jjeahh
nagyúr
válasz mauimagic #273882 üzenetére
Én is ezt írtam, szintén Nobby-t ajánlottam, de 50mm gumi kell neki, mert az fér bele a trekkingbe és ilyen méretben nincs Nobby. Így kötött ki a Barzonál, mert abból van 52mm, ami határeset, de még úgy ahogy belefér. Ha szétnézel a gyártóknál, rájössz, hogy sajnos ilyen méretben egyszerűen nincs Nobby Nic szerűen agresszív gumi, gyakorlatilag a Barzo a legbütykösebb, amit találtunk.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
addikt
válasz mauimagic #273882 üzenetére
Igazából havas, sáros erdei ösvényen átkelni aszfalttól aszfaltig, vagy így télen egy havas földúton se essek egyből pofára, ennyi a cél. A pocsolyákat kerülöm, de legalább mellette el tudjak menni halálfélelem nélkül Mindez nagyjából sík terepen, tehát ja, trekking, nem MTB felhasználás.
jjeahh: ja, az 54-es szerintem már súrolta volna a villát, 57-es el se forogna.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Kro
tag
Megjött a crossmax szett. Viszont ez nem a "legújabb" széria (gondolom ezért volt kicsit jobb árban). Ez még nem a zárt belsejű felnivel, nem lapított küllökkel van szerelve. Viszont a hub már az id 360 benne.
Gondolom attól még ez a széria is rendben van, ugye?
Nincs szükségem a spec lapított küllőkre, illetve a felnin is elfér a furat tőlem.
Illetve gondolom ezért nem is adtak hozzá pót küllőt?
Tubeless szelep megvan hozzá, illetve a felni is fel van szalagozva. -
mauimagic
aktív tag
válasz Dark Archon #273884 üzenetére
mondjuk ha sok az aszfalt meg a gravel, akkor nem annyira rossz a Barzo, úgyse a legnagyobb dagonyában lesz a fő felhasználás.
Hó meg...10 évente van annyi errefelé, hogy hetekig megmaradjon, úgyhogy szerintem nem érdemes vele számolniBár akikkel sokat tekerek egyből rápörögtek a szöges gumira, ahogy leesett a hó
-
Ringman
nagyúr
azt hiszem meglesz az első garis visszaküldés a rosebikesnál, ma jött meg a csomag, az egyedi 15 mm-es átütős dt swiss p1750 kupakja durván lötyög, igazából nem is értem: [link]
-
Ringman
nagyúr
válasz lsebestyen #273888 üzenetére
az eggyel újabb (12x100-as) g1800 és a (szintén 12x100-as) cr1600-as első kerék sem lötyög.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #273876 üzenetére
Semmi nem fog ott elérni semmit berugózáskor. Mi, hol, hogyan? Fix minden, a kerék a lábban van a villahíddal. Ott minden fix. Ez az egész mozog a becsúszókon, ami ha teljesen összeül, akkor is messze lesz a villanyaktól, de a felső pontja akkor is a villahíd.
Szerintem ilyen bütykökkel, ilyen férőhellyel sz*pni fog a sárban, de ne legyen igazam. Pont az aszfaltról néha letérünk részeken van a szántók mellett a ragadós sár, a téli használat meg nem azt jelenti, hogy mindig hóban fog tekerni. A magyar tél az jellemzően terepen a sár.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
őstag
válasz 6030D #273890 üzenetére
amikor a teló lekoppan, akkor bele érhet a gumiba a villanyak alja
ezért adják meg a minimumot a villahíd (és nem a váll alja) és a gumi között mert az egyszerűen mérhető.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Lacerta
aktív tag
Na megjött a Westbiking dupla kesztyűm.
Elég durva cucc, már súlyra sem gyenge.
A belső kesztyű jelzésértékű, de a külső önmagában is brutálisan vastagnak tűnik. A kettő együtt sztem okés lesz mínus néhány fokig. Meglátjuk, élőben mit muzsikál.
A varrások elég jók, bár találtam lógó cérnavéget.
A méret fasza, megmértem a kezem, az alapján választottam, és teljesen jó is rám.Megérkeztek a tömített csapágyas váltógörgők is.
Rendesen igényes cucc, megjelölve, melyik az alsó és a felső, az alsón forgásiránnyal, mivel nem szimmetrikus.
A csapágy jó, és tényleg 2RS kivitel. Kipattintottam a tömítést, roncsolás nélkül kijön, visszamegy. A gyári zsír kevés benne és valószínűleg nem is ilyen felhasználásra való, de mindegy, mert úgyis rakom bele a sajátomat.[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz Dark Archon #273881 üzenetére
Jó látni hogy nem csak én vagyok olyan szerencsétlen, hogy a tárolónk olyan keskeny (de legelább fűtött) hogy nem tudok ott szerelni, mert nem fér el az állvány. A lakásba meg ha felhozom...
Kéne új kerék most azt hiszem szar a bringám a ti hibátokvagy új bringa.Fulton, hol vagy?
[ Szerkesztve ]
-
-
Fall-N
veterán
válasz Dark Archon #273870 üzenetére
Elvileg fél centi a clearance, ami a minimum. Szerintem csak az agyagos sár ami le tudja teljesen bénítani a kerekeket, abban van régről tapasztalatom. Sima sért lehúzza a villa.
-
Fall-N
veterán
válasz Dark Archon #273884 üzenetére
Nekem a Conti DoubleFighter II gumik most bizonyítottak. Ma enyhe jeges úton mentem, tök stabilan ment, nem akart kicsúszni. Az egész út a beton és az aszfalt is csillogott.
De mentem vele felhőszakadásban is, ahol felniig elmerültek a kerekek. Másnap ment is a karbantartás.
-
semmiho
tag
Wireless fék, valaki?
[link]
(bónusz videó a cikk végén) -
addikt
válasz Fall-N #273897 üzenetére
Ősmontimon használtam őket, soha többet Csúszott, nehéz, lepkefing is kiszúrta. Ez is mennyire érdekes, egyes típus van, akinek nagyon bejön, más meg utálja.
Direkt megnéztem amúgy a teló használatiját, 10 mm a minimum (4. oldal). Egyik típusnál sincs 5 mm. Sőt, most nézem, hogy, amit a Cube belerakott "gyárilag" 50 mm széles külsőt, már az sem oké, 48 mm a max. szélesség (NCX E RL Air).
semmiho: mótvá S még mindig pont annyi értelme van, mint semmi.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
jjeahh
nagyúr
válasz semmiho #273898 üzenetére
Ezeket high end bringákra fogják első körben szerelni, ami annyit jelent, hogy lesz a gépen legalább 8-9 akksi, főleg ha ebike. Egy esti lámpás körrel hamar felszalad 10 fölé is az akksik száma, plusz ugy-e a gombelemek. Szép jövő elé nézünk . Dehát most ez a divat autóknál és mindenütt. Wireless, akksit, érintőkijelzőt mindenbe, mert az modern.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- Szilícium-karbid 1 kg. 16x14x11 cm. Ásvány, dísz
- 2 darab nagy méretű porcelán dísz
- DJI Air 3 és 2s propellerek, DJI mellheveder, DJI kábelek, Apple kábelek OTG, táv (drón, iPhone)
- Nike Air Jordan Low, Mid, High, Új, eredeti, dobozos, számlás. 40K- Ps5 stuff csere is
- Giant Contend 2 Országúti Kerékpár
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs