- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
rétisün
veterán
válasz Hasaggymeg #273794 üzenetére
nekem erről a 8 barról mindig a guminyomás ugrott be, virsliguminál teljesen normális a 8 bar....de lehet csak azért, mert régebben csak fixiket, egysebis 8Bar bringákat láttam.(egy időben erősen foglalkoztatott városi ronhangálósnak egy egysebi)
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz chubby2o6 #273799 üzenetére
Öreg hiba, ilyenkor tényleg le kell engedni ahogy jjeahh is írta minap, felütéstől aligha kell tartani és úgy szélesebb, nem süllyed el a hóban.
rétisün...én pont azt a nyomásra utalót tartottam bután hangzónak ezért kezdtem gondolkodni honnan jöhet a neve.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz rétisün #273801 üzenetére
ez sem rossz!
néztem az egysebis bringáikat is, nem rosszak, de szerintem nincs arra szükségem - ill. adapterrel csinálhatok a mostaniból is, de mivel szeretek pörgetni és városban azért nem tolom nagyon, így kb a 38-17 áttét lenne jó (viszonylag olcsó lenne kipróbálni, kb 20-30eur egy adapter láncfeszítővel
sram automatixot azért kipróbálnám.
-
Ringman
nagyúr
válasz Maximum1 #273804 üzenetére
általában használt bringával együtt szokták hirdetni.
most pont van egy kerékszett egy százasért (nem olcsó, hogy finoman fogalmazzak), mondjuk kontrás. [link]---
van egy salsa vaya az aprón, szerintem az is jobb választás, mint az egypálcás telós trekkingek, sajnos nem olcsó a felszereltséget is figyelembe véve: [link] -
flash-
veterán
országúti bringára nyereg vásárlásában valami jó tipp?
eddig 135-össel mentem de már végre kellene egy hozzám való (ami kb 143-145mm lenne)
tudom hogy ez szubjekítv, de mégis, ha nem tudok próbálkozni, mit rendeljek be, ami "nagy esélyel" jó lehet? (ami ilyen sweetspot, sokaknak bevállt..)
Selle Italia SLR TM Superflow?
( illeve van gel, az nem tudom miben más..)[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
őstag
-
Fall-N
veterán
Redditen találtam képet, mit tud ez a kínai lámpa. Nem tűnik rossznak.
-
user2
csendes tag
válasz Hasaggymeg #273794 üzenetére
Tényleg választhattak volna valami jobb nevet. Hm, mondjuk lehetne "Kocka"!
-
flash-
veterán
válasz vallas #273807 üzenetére
akár az ergon is bár ott nincs 145 mm,nem tuom a 153 nem sok e már.
no és ez a boost mit takar? olyan mindenes?
(rosenál ha jól tudom ingyenes a visszaküldés? azért lett szimpi onnan venni,vagy van más webáruház is ahol ingyenes a vissaküldés?)[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Sleek
senior tag
Srácok ilyen latyakos időben használ valaki waxot ? Én visszatértem a teflonos sprayre mert ez a sós dzsuva 10 perc alatt leakapja a parafin waxot.
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
-
-=RelakS=-
veterán
Ennek a cuccnak van tompított és távfény módja. Érdekesnek tűnik, és szerintem korábban már volt is róla szó (szerintem én dobtam be az alis linket), viszont alin egy 10-essel olcsóbban ugyan, de lehet, hogy hamisítványt adnak.
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
HEAHEA
tag
válasz -=RelakS=- #273818 üzenetére
Ennek a lámpának az első kép alapján nem derül ki pontosan a típusa, de feltételezem a CBL1600-asról lehet szó. Amit linkeltél az az EVO1700-as van csak a gyártó oldalán. Mindkettőben van tompított és szórt fény, viszont a netes videókat nézve nem nem olyan szórtan terítik a fényt, mint a fentebbi képen. Emlékeztet a Lupine Sl Af típusra a fényszórás milyensége alapján .
Linkeskedek én is, egy YouTube-os videó a [CBL1600] -ról.
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
-
Tin
veterán
Végre tudtam menni 3 hét eső, hó, fagy, jég, minden fos után egyet, és alaposan le is mostam a bringát, mivel csupa sár volt.
Éppen esedékes a lánc forgatás, lekaptam az eddigit, ázik most Brigéciolban. Remélem ez képes lekapni a Smoove-ot is, nem csak az olajat. Majd megáztatom azért alkoholban is.
Szerencsére a másik tiszta, vékony olajban van a rozsda ellen, így azt csak zsirtalanitani kell, aztán mehet fel Smoove-al. És végre felrakhatom a szenzorokat is, ha már tiszta a gép.
-
addikt
-
MC Pite
veterán
válasz 6030D #273814 üzenetére
Te tompítottra gondolsz, de ez refiként mindehova is világít.
Havas bringázás: Csillió éve mikor volt külön sárgumim (Maxxis Medusa talán) akkor az relatív jó volt havon (1,8", kis nyomás, ritka, közepes büzykök).
Azóta ami van, azzal megyek oszt kész. Mennék, ha nem lennék lassan egy hónapja kehes, bő 1000ről lement az edzésterhelésem nullára a Garmin szerint (is).<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Tin
veterán
Lenne egy kérdésem. Az első láncot (amit adtak a bringához) 1300 km-nél vettem le, kb 0.35 nyúlással. Akkor felraktam a második vadi újat, most abban is van közel 1300 km, de annak még 0.3 alatti a nyúlása.
Most jönne ugye a forgatás, vagyis menne vissza az első lánc, de most ennyi erővel visszarakhatom a másodikat is, nem? Kb hasonlóan vannak lenyúlva, tökmindegy, hogy melyik nyúlik tovább, utána majd úgyis a másik jön.
Így akkor feleslegesen zsírtalanítanám az olajba rakott első láncot, és feleslegesen olajoznám be a most levettet rozsdásodás ellen, hanem akkor az első lánc maradna beolajozva, ez meg menne vissza Smoove-ban egy újabb 1000 km-re.
-
Wombath
HÁZIGAZDA
válasz Sleek #273813 üzenetére
Én csak azt használom, és nem tapasztalom, hogy gyakrabban kéne waxolni. Igaz, nem nagyon megyek közúton, de ha nagyon lekopós lenne a wax, akkor van még nekem az OZ Cycles-féle első kotyvasztásból, amibe a viaszba teflonpor helyett paraffinolajat kellett önteni. Az tapadósabb a sima viasznál, és mivel "izzadja" ki magából kicsit az olajat, folyamatosan van valami védőréteg a láncon rozsda ellen. Az elvesző wattok pedig plusz edzésterhelésként jelentkeznek
-
Tin
veterán
És akkor még egy kérdés, hozzáértők segítségét kérem. A bringa még mindig a Cube Hyde, Alexrims felnikkel, 2600 km után. Most nincs fent a lánc, pucolgattam a kazettát, és hátrafelé forgatva nagyon lassan van egy ilyen nagyon finom, alig hallható daráló hangja, mintha homok lenne a csapágyban, vagy nem tudom. De tényleg alig hallható. A kerék pörög rendesen. Nem volt nagy nyomásúval mosva, de mostanában sokat mentem vizes időben, sárban is.
Az lenne a kérdésem, hogy így ez mi szerintetek? És ezzel így lehet menni, csak majd egyre hangosabb lesz, végül elhalálozik, és szerviz, vagy ezt most vigyem el szervizbe és kenessem újra, vagy mi a teendő? Nincs szerszámom hozzá, szóval fogalmam sincs, mi a teendő.
Köszi előre is!
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #273817 üzenetére
Na van sok német cég amiknek nincs valami kreatív neve, például a Volkswagen, BMW is elég béna lefordítva, vicc mit jelent.
-
Fall-N
veterán
válasz Ringman #273821 üzenetére
Nagy és ronda. Elméletileg már szerintem sok embernek eszébe jutott, adja magát, hogy elektromos motor húzza a féknyereget. De ahhoz kisebb akku kéne, de ha az is lemerül, azért féknél már veszélyes, váltó ha lemerül sokkal kisebb gond. Ebben a kísérleti fázisban jó randa. 😁 Ebike akkuja jóval nagyobb, de az is le tud merülni, úgyhogy még ott sem lenne megoldott. Szerintem még mindig a legjobb a hidraulikus elv.
-
Tin
veterán
Ha ez segít, ez a hátsó agy: Shimano Acera FH-M3050
Nem kéne ezeknek többet bírnia? Vagy ezt időnként szét kell szedni és kipucolni meg megzsírozni?
-
addikt
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #273821 üzenetére
Viccesnek vicces pedig lehet, hogy ez a jövő.🤔...végül ha tovább csökken az akkumulátorok mérete teljesen pontos moduláló motorok már most vannak mozgatni a betéteket egy integrált féktestben. Na meg "áramszünet" esetén most is vannak pl. szelepmozgató motorok melyek rugós kényszerzárásúak, vagyis lefékezhetné a kereket amit mondjuk csak megállva tudsz feloldani újra.
#273829jjeahh...pedig az a napsütötte, száraz hideg jobb bringázni mint akármilyen hó.
#273833Tin...legtöbb mostani kónuszos, beleértve a Shimanot is ilyenek, szinte újan már rágnak egy picit, ha meg nem akkor hamarosan fognak. Amúgy meg mi az, hogy hátra hajtva? Ha hátrafelé hajtod viszi magával a sort, láncot és hajtóművet és ott már sokminden hallatszódhat. Leginkább kivett kerékkel, a tengelyt ujjaid között tartva, kereket (mind1 merre) forgatva lehet érezni a csapágyazás milyenségét...és igen, azokat időnként szét kell szedni mert ha a rágás kikezdi az agyban kiképezett golyópálya cementált felületét akkor az már sosem lesz jó, ugyanakkor (a tisztítás és alapos kenés utáni) összerakásnál nagyon rá kell szánni a pontos beállítás érdekében a pepecselés idejét, mert a hézagolást elrontva hamar vége lesz neki mint a botnak.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Tin
veterán
válasz Hasaggymeg #273835 üzenetére
Most nincs lánc a bringán. Pucoltam a hátsó kazettát, és ahogy forgattam visszafelé, két "klikk" között lehetett érezni egy nagyon pici ellenállást, meg halk hangja volt. De konkrétan a racsninak, nem a keréknek, mivel az végig a földön volt. Mintha homok lenne benne, vagy hasonló, de mondom, egyáltalán nem vészes, és eddig észre sem vettem. Ha megpörgetem a kereket, nem hallani semmit.
Azóta megnéztem pár videót, szóval most már értem a működési elvét. Persze szerszámaim nincsenek hozzá, de nem tűnik egy hatalmas mutatványnak, mondjuk elsőre nem valószínű, hogy nekiállnék egyedül. Ha jól gondolom a videók alapján, akkor a csapágygolyókat meg a kónuszos anyákat érdemes cserélni, majd újrazsírozva összerakni az egészet.
Vicces, hogy ez az Acera FH-M3050 agy kompletten kőkemény 18€ (az első meg 11€). Na persze akkor fűzethetném bele egy új kerékbe, csak hát ha ennyibe kerül maga az agy, akkor gyakorlatilag a teljes generál megvalósítható ennyiből, alkatrészként felhasználva abból mindent. Oké, kell még a kónusz leszedő kulcs, meg gondolom van valami szerszám a kazetta leszedéshez is.
Az a kérdés, hogy vajon érdemes ezzel foglalkozni? Nem tudom, hogyan döglik meg az agy, mármint szétesik, vagy egyszerűen idővel már elviselhetetlen hangja lesz, de egyelőre nem érzek problémát, és "feleslegesen" nem költenék időt és pénzt rá, főleg, hogy ha kinyiffan, akkor sem igazán kerülhet többe az egész. Csak az a kérdésem, hogy mit kell éreznem vagy hallanom, ha már gond van, és mire számítsak akkor (szétesik az agy és zakózok egyet, vagy pl. egyre hangosabb lesz).
#273834 Dark Archon: egyrészt fogalmam sincs, hogy milyen kerék és agy a "jó" nekem, meg ha már annak a projektnek nekiállok, akkor érdemes lenne váltót is cserélnem, hiszen tök jó áron mennek most az alkatrészek, meg akkor már féket, és akkor ~500€-val később még mindig lesz egy alsó-középkategóriás városi bringám. Miközben amúgy lépnék feljebb országútira, ami után ez a bringa ilyen városi rohangálós lesz.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #273835 üzenetére
Bár száraz lenne, de már nagyon felázott a talaj.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
addikt
Volt itt linkelve nem egy kerék, pl. DT Swiss hátsó leütve 74€-ra. Olyan kerék és agy jó neked, ami ipari csapágyas. Ez már egy viszonylag zárt egység, nehezebben megy bele a kosz és a víz. Aztán egy jól kiválasztott kerékszett akármilyen országúti / cross bringára viheted tovább, ha úgy van.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
-
jjeahh
nagyúr
Nekem a gyári agyam ilyen Acera volt, 1500km-t bírt, valami műanyag tömítések szilánkosra törtek benne, aztán a csapágyak ledarálták . Haveroknál a Tourney és XT agyak még ennyit sem bírtak, max 8-900km után mind megdöglöttek. Érdekes módon ismerős körökben a Deore agyak nem akarnak meghalni, egyik haveromnak 6-7000 kilóméterrel ezelőtt megjegyeztem volt, hogy a Deore agya darál és hamarosan vehet új kereket helyette, erre azóta sem ment tönkre, ugyanúgy darál, de nem lett rosszabb . Ami engem még idegesít a kónuszos agyaknál, hogy ha egyszer leszervizeled, vért izzadva sem tudod a kontracsavarokat jól beállítani, ezért kotyogósra szokás hagyni, mert mégiscsak jobb, mintha túl lenne húzva és szorulna... Erre meg az szokott lenni a megoldás, hogy megbikázzák a gyorszárat rendesen, ami összébb nyomja, így megszűnik a kotyogás. Igen ám, de ha a gyorszáras tengely a váltófülre fekszik fel és megbikázod, a váltófül gyönyörűen elhajlik, aztán gondolkozhatsz, miért lett vacak a váltás is .
A kérdésedhez: szerintem az esetek többségében az agy fokozatosan hal meg, nem kell attól tartanod, hogy zakózol egyet miatta. Max ha már annyira darál, hogy az egész bringa berezonál és idegesít, muszáj lesz cserélned. A csapágygolyók cseréjének ha nekiállsz, számíts rá, hogy lehet nem tudod majd összerakni rendesen és végül rendelned kell újat. Egy belépő kónuszos aggyal én nem is szórakoznék, hajtanám, amíg lehet, aztán cserélném az egész kereket ipari csapágyasra.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Gyengébben forog + kotyog, de más baja aligha lesz, ahhoz, hogy teljesen beálljon nagyon el kell hanyagolni. A sorrend az, hogy rág, ez miatt gyorsabban kopik, eredményképpen elkezd kotyogni és húznod kell rajta mitől majd még jobban rág és még gyorsabban kopik így zárva be az ördögi kört. Attól persze még évekig elmehet és sok mindentől függ az, hogy tulajdonképp meddig.
#273840jjeahh...gyors-zárasnál az a trükkös, hogy pici hézagot kell hagyni ami a kerékrögzítés után majd eltűnik és ezt kell pontosan belőni. Azt ne kérdezd egy beállított és megbikázott kónusz hogyan tud tovább szorulni a nem túl keményen szorító gyors-záras rögzítés után (meneten mozog tovább befele a kónusz + kontraanya? zömül a csőtengely?...magas nekem. ), de mozog, és nem is kicsit mert egy túlbikázott gyors-zárral rendesen túl lehet húzni a kónuszos tengelyt, annyira, hogy megszorul a kerék!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Sleek
senior tag
-
evilskati
aktív tag
válasz jjeahh #273840 üzenetére
Teljesen egyetértek azzal, amit a kontracsavarok beállításáról írtál. Utoljára 2-3 éve szervizeltem a bringámon a kónuszos agyakat, szétszedés, tisztítás, újrazsírzás megvolt fél óra alatt, aztán 2 órát játszottam a kontraanyákkal, míg nem darált, de nem is kotyogott. Aztán beraktam a villába, meghúztam a gyorszárat, megpörgettem a kereket és éreztem, hogy darál. Kerék kiszed, lazít, újabb fél óra játék. Végül elfogadható lett.
Másik keréknél valami óriási szerencse járt körbe, mert viszonylag hamar sikerült ráérezni. Biztos segített, hogy aludtam rá közben 2 napot.
Nagy szívás, hogy maga a kónuszkulcs sem illeszkedik tökéletesen, annak is van egy kis holtjátéka, úgyhogy csak türelmeseknek ajánlom.[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #273841 üzenetére
A bringákon több boszorkányság is van, a kónuszos agy az egyik . Szerencsére normális kerekeken nagyjából már csak a Shimano erőlteti. Ha sosem kéne szervizelni és így is bírnának 20-25.000km-t, akkor nem lenne semmi kifogásom ellene. Pl. a Shimano SPD pedáljai ilyenek, a PD-M520-amról már nagyon régóta lekopott az összes festék és a Shimano logó is, de még mindíg nincs semmi baja, tönkretehetetlen. Hogy a kerékagyakat miért nem ilyenre csinálják, passz... Mondjuk a pedálban a csapágy tömítése valami elképesztő, úgy ki van találva, hogy szvsz a büdös életben nem fog beázni. Az agyak sajnos teljesen másak, az agy két szélén vannak a csapágyak, amit pár porvédő gyűrű véd és ennyi. Elég telibelocsolni vízzel és simán beázhat, aztán elkezd rágni.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fall-N
veterán
válasz evilskati #273844 üzenetére
Én már nem szórakoznék kónuszos agyakkal, bár ha úgy vesszük az egész biciklin már csak ipari csapágyas alkatrészek vannak.
Amikor váltottam a kerekeket újra akkor már csak ipari csapágyas volt ami szóba jöhetett nálam.
Szerintem használd így ameddig elmegy, ha tönkremegy akkor meg vegyél két normális iparis agyat (pl. Novatec) és fűzesd át. Még mindig olcsóbb lesz, mint két normális kerék. De ha van rá keret akkor nézegethetsz Mavic vagy DT szettet is. Sajnos a kónuszos agyak már csak ilyen alsó polcos alkatrészek, így nem is ügyel egy gyártó sem, hogy normális por- és vízvédelem legyen bennük. Múltkor számolgattam mennyibe kerülne egy normális első és hátsó kerék (DT rozsdamentes küllőkkel és DT réz niplikkel) és olcsóbb lett volna mint a Mavic szett. Végül találtam magamnak megfelelő gyári szettet is, így nem lett az építésből semmi. Egyedül annyi hátrány lehetett volna, hogy nehezebb lett volna mint egy gyári kerék, ahol egymáshoz tervezik az alkatrészeket. Viszont a gyári kerekekkel meg az a baj, ha speciális a küllő például, akkor nehezen vagy sehogy sem lehet pótalkatészt szerezni egy idő után (pl. speciális aero küllők outi kerekeknél).
jjeahh: Kezd megtörni a jég, mert már kapni ipari csapágyas Shimano agyat is, ebike miatt már van ilyen gyári kerék. Pontos típusszámot nem tudok, azt hiszem MT5xx valami.
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz jjeahh #273840 üzenetére
Köszi a korrekt választ, így értem. Ebben most kb 2600 km van, de ugye én aszfalton használtam, meg persze a macskakövön valamennyit, de igazából nem volt csapatva neki. Ha megemelem a hátsó kereket, és megforgatom akármerre (most ugye nincs lánc), semmi daráló hangja nincs, a féktárcsához ér hozzá picit a betét, de az normális. A kereket forgatva nincs ellenállás vagy daráló hang. Persze ez terhelés nélkül van.
Szerintem amúgy amit hallok, az a szabadonfutó. Ha jól láttam, arra van ráhúzva a kazetta, így amikor azt visszafelé forgatom lassan, akkor a szabadonfutó "forog", és ott érzem azt a homokszerű halk daráló hangot. Szóval én inkább arra tippelnék, hogy azzal van a gond, de vajon az igazi gond-e? Hiszen ha tekerek, akkor az csak átadja a nyomatékot, vagyis legfeljebb kigurulás közben "darálódik".
#273841 Hasaggymeg: köszi, akkor tehát ha darál is, maximum idővel megdöglik, de nagy baja nem lehet. De mint írtam, szerintem a szabadonfutót érzem, remélem az se döglik meg gyorsan, de ahogy látom, annak talán még egyszerűbb a cseréje.
A vicc amúgy, hogy a bringát március 31-én kaptam meg, szóval csak 8 hónapos, és 2 év gari van rá.
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
Azért kicsit úgy érzem, hogy homok került a bringa-alkatrészek fogaskerekébe.
Itt van az FH-M3050 hátsó agy robbantott ábrája. Ott a szabadonfutó cseredarabja, beírom a Google-be az Y3TD98040 kódot, kidob egy csomó találatot, 20€ körül van a cserealkatrész, legolcsóbb helyen 17€.
De a komplett FH-M3050 agy szabadonfutóval, tokkal vonóval együtt 18€...
-
Tin
veterán
válasz Fall-N #273849 üzenetére
Persze, de alkatrésznek egyszerűbb venni egy komplett agyat, mint csak a szabadonfutót. Ez esetben legalábbis. Így rögtön a "túloldalt" is fel lehet újítani belőle.
Mindegy, nem értem még egészen, hogy miért darál picit a szabadonfutó, amikor semmi hangja a keréknek, de ennek kiderítése máskor fog megtörténni. Majd ráveszem a szomszédot, hogy hallgassa meg. Addig vissza se rakom a láncot, most megint vacak időt mond úgyis.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen