- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
imyourfriend
őstag
válasz ---Lasali--- #36148 üzenetére
Érdekes ez, mert ahol vettem a bringát meg ahova járok haverokhoz bringaboltba ott azonnal lecserélik a shimano láncot. Tudom nem ezen múlik, hogy most kmc connex vagy shimano van fent mert mindegyik tud jó lenni ha megfelelően van bánva vele. Csak érdekesnek tartom, hogy a dura-ace-t nem ajánlják annyira ezen a téren. Mármint 10-11 seb, te is az ultegrát ajánlod. Én amúgy connex 908-at az ultegra sorhoz használom, az a 9-es sor szereti ezen láncot mert már 13-14ezer km óta fent van a sor és semmi baja. Persze tisztán kell tartani, aztán elmegy a világ végéig. De ez már a harmadik lánc rajta és jól bírja, főleg most hogy másodszámú bringa lett. Kíváncsi vagyok 10-esből is az ultegra sorra, csak itthon nem akarják akciózni rosebikes-ról meg várom hogy valaki rendeljen.
-
rii
nagyúr
válasz Cathfaern #36153 üzenetére
nem tudom, hogy hogy bírják az emberek ezt a rengeteg regisztrációt
én nagyon rosszul ))))))-.na'meg inkább az időmmel fizetek, mintsem egy 1.000-essel a kiszálításért, (amiből 2.000 lenne, mert "szegény" futárnak is illene valamit adni ... )
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz imyourfriend #36154 üzenetére
Én is találtam már olyan embert, aki váltig állította hogy az ő mtb-s társaságuk biciklizések alkalmával szakítja el az XT láncokat, és hogy nem érnek semmit..
Én ezeken csak nézek mint a sült hal.. stifttel rosszul összerakott shimano lánc szokott elszakadni, vagy ami meg lett bontva préselt csapnál és nem lett újracsapolva. Ez mind user error. Hogy ezen felül szakadnának-e a láncok.. nem nagyon hallottam ilyenről. Egy bizonyos láncnyúlás felett szokott előfordulni, de az kb a 3-4 szerese a normális nyúlásnak, addig meg már bőven le kellene hogy cseréld, tehát szintén user error.
Egyébként meg mikor a sram bejött az országúti piacra, annyira selejtes 10 es láncokat gyártott, hogy a sram reddel szerelt protour os bicikliken dura ace lánc volt.[ Szerkesztve ]
-
fpeter07
veterán
válasz ---Lasali--- #36156 üzenetére
Egy jó láncnak nem illik elszakadnia. Nekem egyszer fordult elő, de nem újkeletű volt a lánc. Most koptatnám a lánctányért, csak nem stimmelnek az x,y,z,t koordináták. Ha a hely jó lenne, akkor tuti nincs rá időm.
-
313313
addikt
válasz fpeter07 #36157 üzenetére
Azért ha a lánc kellőképpen ki van nyulva, adott egy kb 15-20+50kg(túracucc) bicaj, amit hajt egy 120kg+-os egyén, emelkedőn felfelé nagy áttételbe, akkor biz eltud az a lánc szépen szakadni.
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
balintdavid
tag
1. hozzászólásban ajánlott TF2 sprayvel száraz időben eddig meg voltam elégedve, de most ilyen szutyok időben kb hetente kétszer kenhetem a láncot, ami nem épp gazdaságos megoldás. Mit ajánlanátok helyette?
kazuár
-
LonGleY
veterán
válasz balintdavid #36160 üzenetére
Nem tudom, hogy kerülhetett TF2 a leírásba, az nem lánckenésre való, egy rakás szar. Még bútorzsanérra se raknám. Vegyél normális láncolajat!
[ Szerkesztve ]
-
bajtokarpi
senior tag
Sziasztok!
El szeretnék nektek mesélni egy történetet, ami hűen tükrözi, hogy magyarországon miképp is állnak hozzá a kerékpárosokhoz. Előre le szeretném szögezni, hogy a jóindulat vezérelt ebben az ügyben! Újpesten az erőműnél lévő útkereszteződést vagy másfél hónapon keresztül felújították. Azt tudni kell, hogy itt gyalogosoknak, illetve kerékpárosoknak is volt "zebra". Természetesen a rekonstrukció alatt, mintha a kerékpárosok nem is léteznének, nem biztosították a felújítások ellenére az áthaladást (gyalogosoknak igen). Na mindegy béka lenyelve. Végre látszólag "készen" lettek, de valami egyből megcsapta a szememet. A gyalogos zebra felfestésre került, de a kerékpárosok részére nem lett kijelölve-felfestve a kereszteződésben a szaggatot kis sárga kockák (biztos tudjátok mire gondolok). Teltek múltak a napok, de nem változott semmi. Gondoltam egyet, és felhívtam a városüzemeltetést. Abszolút a jó szándék vezérelt! Sikerült beszélnem egy úriemberrel, elmondtam az észrevételemet, és ezek után nem hittem a fülemnek.Majdnem, hogy nekem kellett elnézést kérnem, hogy be mertem telefonálni, és jeleztem ezt a komoly hiányosságot. Az úriember emelt hangon közölte velem, hogy az a szakasz még nincsen kész, tudnak a hiányosságokról, és javítva lesz! Tök jó, csak azt nem értem, hogy amikor a gyalogos zebrát felfestették (ami a mostani állapotában beleér a kerékpár útba, mert lényegesen szélesebb lett, mint előtte), akkor a kerékpárosoknak, miért nem lehetett a jelzését felfesteni? Elképesztő!!! Ennyi lett volna, sorry, hogy terhelem vele a fórumot, de le kellett, hogy írjam.
Üdv.
battletag: bossi#2666
-
LonGleY
veterán
válasz deicide #36164 üzenetére
"ha már nagyon száraz hangja van"
No offense, de nekem ez az infó elegendő volt, hogy leírva is bizonyítva lássam azt, amit gondoltam a bringás szakértelmedről, főleg a kenés területén. Van az, aki úgy gondolja, nincs "gond" a bicajjal, meg van az, aki fölösleges ellenállás és kopás nélkül kétszer annyit használja a láncait. Nem mindegy. Ennyi erővel sima műszerolajjal vagy libazsírral is kenhető a lánc, azzal sincs gond. Aki nem érzékeli a különbséget, annak mindegy.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz balintdavid #36160 üzenetére
TF 2 vel én minden nap kentem, akkor se ért sok mindent arra volt jó hogy tisztán lehetett vele tartani a hajtást. Egy dologra viszont szerintem a legjobb, bowdenek kenésére.
Vegyél zsír spray-t. Motul, Motip, Berner. Ezek olcsóbbak mint a csoda bicikli lánc spray-ek, és ugyan olyan jók, vagy jobbak.[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
válasz LonGleY #36167 üzenetére
Nekem mindegy, mit gondolsz rólam, egyrészt mert nem érdekel egy lánc ára, belefér akkor is, ha sort kell mellé cserélni, másrészt eleddig erre nem volt szükség, csak a Fitnessem esetében, de abban a sorban és láncban közel 9000km volt. Tehát továbbra sem érzem át, hogy a TF2 szar lenne, hacsak egy láncnak nem kell 20ezer kilométer körül bírnia, mert ez esetben valóban fele annyit bírt, mint kellett volna. És hangsúlyozom, extrém terhelés mellett (52/11-13 a legtöbb esetben).
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
balintdavid
tag
Köszönöm a válaszokat. Ma valahogy akarva-akaratlanul sikerül flamet generálnom
kazuár
-
Toomy
senior tag
Én az outimon minden nap átolajozom a láncomat alul felül gépkocsi váltó olajjal. Ebben a szutykos időben heti 1x lemosom azt heló. 2-3 láncot cserélgetek 1000 km -ként. Ami 1 évig (20ezer km) elég nekem. Tavasszal rádobom az új sort és veszek megint 3 láncot és kezdődik előröl.
Persze a verseny gépem az más szitu, mert azt minden verseny után törölgetem babusgatom. Idén 2100km ment abba bele. Mivel 11 sebességes a rendszer az hamarabb kopik. De remélem még a jövő évi amatőr verseny szezont kihúzom a hajtással. -
LonGleY
veterán
válasz deicide #36172 üzenetére
Ezt én elfogadom, engem sem zavar, hogy TF2-t használsz. Csak mikor arra kerül a sor, hogy másoknak tanácsot adjunk, ne az kerüljön már elő, hogy azért remek valami, mert neked nincs vele gondod, mert ez ritkán – jelen esetben pedig egyáltalán nem – a jó tanács. Ennyi volt a mondandóm lényege.
-
Maximum1
őstag
válasz bajtokarpi #36166 üzenetére
Én is arra járok nap mint nap, elküldtem a műszakvezetőt a pics@ba.
Pont amit Te is leírtál, azért.
Egyszerűen leszarták a bringásokat.
A kereszteződés meg kész életveszély volt előtte is, párszor majdnem elkaptak autóval, volt hogy direkt gázt adott a p@raszt.
M3 logisztikáik járok, többször találkozok ezzel a halálbrigáddal amelyik a központi fűtéscsöveket fekteti le arrafelé.
Mindenhol a szar, dzsuva és járhatatlan út van amerre melóznak.
Lassan végeznek, de remélem a jég elveri őket ma éjjel. -
Teasüti
nagyúr
válasz Doki-HUN1978 #36178 üzenetére
Van az a comb méret, aminél lehet szaggatni.
Közdősportos ismerős akinek akkora a combja, hogy nem kap konfekció méretet farmerből ami jó is rá, na ő outiról átülve mtb-re kapaszkodón felfelé elszakított párat, mire elárulták neki, hogy a montin azé' van annyi fokozat, mert le kell váltani és pörgetni kell.[ Szerkesztve ]
-
LonGleY
veterán
válasz Doki-HUN1978 #36178 üzenetére
Nem vagyok übererős, 115 kg, 203 centi, de ezeket a hsz-köröket már lefutottuk nem is olyan rég. :] Egy montit tologatok városi környezetben 30-as átlag fölött általában, évi 5 ezer km minimumban.
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
Sziasztok!
Eddig montis cipőben tekertem (csapattársaim szerint bakancs ) meg versenyeztem is országútis létemre. Most viszont szeretnék váltani, de a keret elég szűkös...Ezt a pedált néztem ki, értem, hogy belépőszint, de mennyire fog ez engem hátráltatni? Ebben a féltéglában is tudtam menni rendesen, jól gondolom, hogy inkább a cipőbe invesztáljak több lóvét? Eddig egy pd-520-as pedált használtam, az sem a könnyűségéről híres.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz lsebestyen #36181 üzenetére
Hogy érted hogy hátráltat? Nekem R540-es pedálom van és elégedett vagyok vele.
#36183: na így már oké. Összehasonlítási alapom nincs komolyabb pedálokkal nekem ez is tökéletesen működik.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
lsebestyen
addikt
válasz Napfénysüti #36182 üzenetére
Nem elég merev, szar a csapágyazás, ilyenekre gondolok.
-
Toomy
senior tag
válasz lsebestyen #36183 üzenetére
Erősödjél leginkább, mert az hoz a legtöbbet a konyhára.
Én egy 8-9 éves ócska 3 tépőzáras shimano -val megyek és ilyen look pedállal. Azt látod hogy hogyan...
Igaz én is tervezem hogy jövőre beinvesztálok egy karbon talpú csatos cipőre és egy 105 -ös szintű pedálra, de rohadtul fog fájni anyagilag.[ Szerkesztve ]
-
Toomy
senior tag
válasz lsebestyen #36185 üzenetére
Azzal a bakanccsal tényleg sok energiát elpazaroltál.
A pedál meg amit linkeltél az már egész jó.
Normális cipő 25 -től indul, de mindenféleképpen erősen ajánlott, vétel előtt felpróbálni. -
Tothgera30
Ármester
Mekkora királyság: Kona Ute
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
veterán
válasz lsebestyen #36187 üzenetére
Ha veszek pedalt meg cipot, akkor nekem is fontos lenne, hogy el tudjak maszkalni benne gyalog is..
Everybody lies.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Tothgera30 #36188 üzenetére
Akkor már xtracycle Konával ellentétben ezt még forgalmazzák is, illetve ez aztán tényleg cipekedésre lett kitalálva Főleg ha az ember hozzácsapja az oldalkocsit, ami újabb +110kg-nyi rakodási felületet ad hozzá. Mondjuk az árát is megkérik, de gyakorlatilag egyedülálló a műfajban.
-
Syd69
aktív tag
-
imyourfriend
őstag
válasz ---Lasali--- #36156 üzenetére
Na az tényleg nonszensz amikor valaki az egyszer összerakható láncot elkezdi összenyomni kétszer,vagy kiszed egy szemet belőle és visszanyomja ugyanott (ahelyett hogy patentszemet venne a drágalátos XTR láncához ). Lehet hogy kipróbálok egy dura-ace-t idővel, most vagy 30€-ért adják rosebikes-on. viszont amit néztem KMC X10SL az pl itthon csak 2015 jan 30-án jön ebike-ra. Ennyire készlethiány lenne vagy nem tudom, de furcsa ez. Mondjuk a láncok még egész jó árban vannak, a hazai ebike nem tesz rá sokat szóval ha csak azt rendelnék (persze lesz sor is ahol nagyobb a differencia) akkor azt mondanám hogy megérné itthonról vennem. sram-ot mondjuk nem vennék, régebben már leírtam hogy nem nagyon tetszik az a márka.
Most nézem hogy ebike-on leárazás van de még így is drágább mint odakint a lánc. bár legyen szerencsém hogy 7-8-al olcsóbban adják az ultegra sort mint a rendes ár, úgy vettem a 9-es rendszerhez is ultegrát.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz deicide #36170 üzenetére
+1 a TF2-re. Én kábé 8-10 éve kenem azzal és igaz csak száraz időben megyek vele és 100-anként kenem,de olyan csendes a shimano hg70-es láncom mint a szíj. Nem utolsó sorban tiszta is,mint újan.
Amúgy áttértem a WD 40 Specialist-ra mely hasonló,csak nem folyik orrán száján a szórófej és még többet bírja a láncon.Közelről ráfújom és mindent kimosva behatol a legkisebb résekbe. Még a KMC 82-es láncom is 10ezret bírta míg megnyúlt.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
LonGleY
veterán
válasz Hasaggymeg #36193 üzenetére
Behatol, csak épp a kenés a hígsága miatt nem az igazi. Minden bringás tudja, hogy a gép közelébe WD-40-et és társait nem viszünk.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz LonGleY #36194 üzenetére
Kijelentésedben csak "a társai"-val van gond...de ezt még nem minden bringás tudja.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
LonGleY
veterán
válasz Hasaggymeg #36195 üzenetére
társai példa: TF2 :]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz LonGleY #36196 üzenetére
[link]...vicc nélkül jó,nem mint rossz hírű mindenreéssemmireseigazánjó elődje.Nem csak a vita kedvéért írtam. Főleg olyanoknak akik maguk takarítják bringájukat és nem külön szerelőjük van aki hetente lemossa nekik a kimondottan lánckenésre kifejlesztett, vastag,tartós és porral-sárral tele láncolajat láncukról.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz lsebestyen #36181 üzenetére
Ugyan az a belseje teljesen annak a pedálnak mint az 520 asnak, amid most van!
Ne dőlj be ilyen hülyeségeknek hogy egy komolyabb drágább pedál ennél a csapágyazásnál annyival könnyebb futást ígér vagy merevebb, hogy te abból érezhető módon profitálj. Teljesen jó ez is.. Súly terén lehet könnyebbet választani, de ennyi pénzért ez teljesen korrekt termék. -
Hasaggymeg
Topikgazda
Ezt ismeritek? Amúgy vele trécseltem a tegnap délután,kivették neki is vasait és nejem zsibbasztotta,így nem tudott elmenekülni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ejj de megszivtam, hiába van centiroztatva a kerék, ha a hátsó váz meg van ferdülve aztán a kerék meg hozzáér a vázhoz. Szerintem a vázhoz van rögzitve a teleszkóp és az elrángatja az egyenesből a vázat. hiába is állitom be a kereket ha behuzom a féket az meg egyenesbe huzza a kereket igy hozzá ér a vázhoz. Ötlet? Kukázzam a vázat?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen