- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz sanzi89 #4206 üzenetére
Shimano nál azért észrevehető a különbség. Régebben annyira nem (2006 körül még az alivio-deore-lx, előtte STX RC, parallax tömítésűek kb ugyan úgy nézett ki belül, még a kónuszaikat is össze lehetett cserélni többnyire), de most már bőven van különbség az agyaik közt.
Pl az alsó kategóriában egyáltalán nincs tömítés, csak porvédő, nincs palást köszörült kónusz, a felsőbb kategóriában ez megjelenik, feljebb még a csésze minőségén is lehet látni különbséget. Aztán XT nél és hozzá hasonló kategóriában ajakos tömítés, plusz külső porvédő gumi (anno ezt hívták parallaxnak..).
Aztán most már az XT pl vastag alu cső tengellyel van, nagyobb kónusszal mint az előtt, stb.
Az agypalást sem ugyan az, XT nél már általában szélesebb, így merevebb a kerék. Az agypalást megmunkálásában is vannak nagy különbségek, és annak erősségében. Na meg nem beszélve a súlyról..
Szóval azért minél drágább, annál szebben beállítható, annál szebben fut, jobb a tömítése, merevebb a kerék, jobb a hajtás hatékonyság. Persze van aki ezeket a különbségeket soha nem fogja észre venni, és van akit nem is érdekel.
Az ipari csapágyas agyak teljesen másról szólnak.(#4227) M_o_g_y_i
Ez se tűnik rossznak, ezt nem ismertem eddig.(#4229) jackbacsi87
Olaszból is van olcsó is meg drága is. Menet az nem lényeg, középcsapágynak szokott csak más menete lenni, nem BSA hanem Italy, más fajta középcsapágy kell hozzá, ennyi, a legtöbb hajtóműhöz lehet kapni olasz csapágyat, szóval nem igazán probléma ez. Alkatrészt mivelhogy a kerékpár márkák nem nagyon gyártanak külön, ezért azzal sincsen probléma. Ugyan azok a szettek, vagy főbb alkatrészek vannak az olasz márkákon is mint az összes többi másikon.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- DIGI kábel TV
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Formula-1
- Yettel topik
- Ukrajnai háború
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Óra topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- VoLTE/VoWiFi
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs