- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Jolla és SailfishOS tapasztalatcsere
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
A váznak nincs beépítési magassága, csak a villának.
Áh köszi!
Vázhoz is előírnak egy optimális villa beépítési magasságot, ugye?
Hogy tudnék ennek utána nézni? Google még a vázamra se dob semmi értékelhetőt.
Még honlapot se találok a Mistral márkához.Sokkal előbb fog megcsúszni a gumi, vagy csavarodni a villa, mint hogy a küllők megmozduljanak.
Akkor szvsz túl feszesre van fűzve a kerék. Nem megmozdulnak, csak nyúlnak rugalmasan.
Képzelheted hogy milyen hatalmas erőket kell felvennie a küllőknek, mikor a kereket fékezed és a felni "szeretne" elfordulni az agyhoz képest, amit csak a küllők akadályoznak meg. Viszont a forgatónyomaték eredő erőjének a hatásvonala szinte merőleges a küllőkre, a küllők viszont csak "küllő irányú" húzó erőket tudnak felvenni.
Az eredő erő küllő irányú komponense óriási lehet, ami húzza azokat, megnyújtva őket.
Már egészen apró nyúlások is elegendőek - tized mm-ek a küllő teljes hosszában -, hogy a felni el tudjon forogni egy minimálisat.
Én inkább azon csodálkozom, hogy mégse jelentkezik ez a jelenség látványosan minden keréknél.
Ezt én csak úgy tudom elképzelni, hogy eleve olyan feszesre vannak húzva, hogy kvázi már nyugalmi helyzetben is meg vannak nyújtva, így a menet közben keletkező erők a töredékét képezik az előfeszítési erőknek, így a kerék nem torzul látványosan.Szerintem.
(#547) Stauffenberg
+1Leszámítva ezt a butaságot:
"De a KRESZ-t az elsőbbség adásra vonatkozó pontoknál át lehetne írni, hogy mindig, minden szituációban a kerékpárosnak van elsőbbsége ha nem akarod elütni."Azért már had ne megint a gyenge láncszemekhez kelljen igazodni a társadalom normális tagjainak!
Inkább nekem lenne kedvem tankkal közlekedni és erőszakkal érvényesíteni a Kresz által rám ruházott lehetőségeimet: átmenni minden elém kerülő idiótán.
Megint a hatalmukba kerítenek azok az érzések, hogy gépfegyverrel akarjak kimenni az utcára és ámokfutni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen