- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
gp A készítők a minap két új előzetessel jelentkeztek a sokak által várt programhoz.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #134047 üzenetére
Nekem a nagyobbik van (45+ a cipőm) és úgy állítottam a csavarok mélységét,hogy a taposó felület kissé konkáv legyen,vagyis elől-hátul ki,oldalt beljebb és középen még beljebb csavartam őket.
(#134048) ZolkoW...impozáns az a helyben állás,főleg ha egy pirosnál látom,de nekem se nagyon megy.Ugyanakkor terepen,mikor életemért küzdök,nem hiszem lenne elég energiám bohóckodni,még akkor sem ha amúgy simán menne ez a track-stand dolog.Persze a technika fontos,nem mindegy,hogy nekimész minden akadálynak mint a barom és erőből próbálod venni,vagy ügyesen ide-oda pakolod a kerékpár hátulját,vagy éppen elejét.Ezért is van az,hogy egy nagymenő országútis besz@rna egy durva,mászósabb terepen,hiába erős,és persze fordítva is,egy terepező sem bírná úgy a hosszú,monoton,és folyamatos,meglehetősen magas wattleadást.
Szerk: nekem is van néha úgy,hogy már teljesen kész vagyok,meg is akadok egy gyökér,vagy ágban,aztán állok vagy 2-4 másodpercet anélkül,hogy még eldőlnék,ami pont elég is,hogy továbblendüljek lábletétel nélkül.(#134051) jjeahh...bár egy té valóban hiányzik onnan,nem végzetet kérdezett.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #134052 üzenetére
Amikor lassít a gyökér előtted a sípályán felfelé, az idegesítő, mi?
Beszéltük, hogy nem tudnál 2x-re váltani. A karon nincsen 2x vs. 3x pöcök? Utána egy első váltó határolással, illetve átalátétezett hajtókarral nem lehetne?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
bringasisti
őstag
válasz bringasisti #134054 üzenetére
Elütöttem a karaktert nem 60 hanem 69 éves leszek
BENEFON DELTA--------N8
-
trialboj
őstag
válasz 6030D #134053 üzenetére
Neki is olyan slx van mint nekem, a kar tud 2x-et, de az első váltót cserélni kellene. illetve ott van a középcsapágy hézagolása, amihez ő mondjuk ért mert nekem is magyarázta, de az is extra macera. Illetve a 2 tányér sem annyira olcsó, és ha ezeket összeadod, akkor 50 euró lazán kijön, na most ha az első tányérok és váltó is remek állapotban van, ez kicsit olyan semmilyen megoldásnak tűnik, legalább is én így éreztem, tulajdonképpen semmit nem nyersz vele, súlyban pár gramm, mászás, aszfaltos leejtőkön kis hátrány, 1 előnye van, az hogy talán kevésbé kell művészkedni mert csak 2 opció van elöl.
Ha így jönne a köv bringám örülnék neki, de én sem érzem hogy ez elengedhetetlen lenne, és hogy ha nem cserélsz hajtókart elég gagyin mutat majd elöl a 2 tányér.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Wombath
HÁZIGAZDA
válasz jjeahh #134046 üzenetére
Na, pont ilyen témában kísérletezem most én is. Az egyik bringán 36-26/11-36 van, a másikon 36-26/11-42. Na, jelen erőnlétemben a 26/36 kombináció még egy cseppet pont túl nehéz, fel tudom tekerni, de egy hosszabb meredélyen már majdnem csőlátás van a tetején, plusz mivel ennyire az erőlködésre kell koncentrálni, ezért ha nagyon technikás a terep, akkor nem jut energia arra, hogy a gyökereken, köveken átemeljem a gépet.
A 26/42 ugyanakkor meg már túl könnyű, oké, mindenhol fel lehet jutni, ahol nem, ott a gumi tapadása a korlátozó tényező, viszont baromi lassú. Oké, a fatbike az 36-22/11-36, de az egészen más műfaj, ott máshogy kell kezelni a dolgokat.
Épp ezért most azon gondolkozom, hogy normál bringán talán 36/24 lenne az ideális, legalábbis addig, míg nem leszek jelentősen erősebb . A 1x11-re áttéréshez kevéssé fűlik a fogam, drága meg macera, bár tény, hogy az elmúlt időszakban igyekeztem nagyon odafigyelni, hogy mikor melyik fokozatokat használom, és már nagyjából látom, hogy ha egyszer meg kell lépni ezt, akkor milyen első tányér, hátsó sor kombináció lenne az ideális.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Wombath #134057 üzenetére
Szerencsére nekem a jó öreg klasszikus 22-44 + 11-34 tökéletesen elég volt mindíg mindenhova, csak kissé hülyén nézett ki a 44-es nagytányér montin, ezért amikor elkopott, integrált 22-40-re váltottam. Csak akkor lennék bajban, ha 1x-re kéne váltanom, mert aszfalton úgy érzem nekem kell a 40T nagytányér, nagyon gyakran használom 40T + 11T áttételen is.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #134053 üzenetére
Hát ott a végén már inkább a cipőm kapart el mintsem a gumi,addigra elfogyott az erő.Talán ha beosztom és saját tempóban megyek végig.Felfele nem nagyon mentem gyorsabban mint szoktam (vagy mint tudok),de egyenesben végig úgy éreztem egyedül 2-4 km/h-val lassabban mennék,hogy maradjon valami a végére is. Mondjuk bólogattál te is rendesen,csak azt kellett volna kérdezzem,hogy igaz milyen erős vagyok,akkor ott te is biztos rábólintasz.
Ami a kéttányérosítást illeti,ma már egyre,vagy semmire váltanék,fél megoldásnak érzem a 2 tányért.Sokat filóztam ezen,számolgattam a sebességeket és a ráköltendő pénzt,mert hát bár engem eddig sem zavart a 3 tányér és a + súly,mégis vonz az egyszerűség,a trend és persze kiküszöbölném egyszer és mindenkorra a láncfelhozást is,de...most is sokba kerülne.Talán egyszer,ha ez a hajtómű is,váltók,váltókarok,kerék a hátsó sorral együtt mind-mind mennek,akkor meglépem.Ahogy most számolom durván a 2,7-0,7 közötti áttételtartománnyal már simán elboldogulnék,ami egy 11 sebességes 32/11-46 párosítással meg is lenne...vagy akár 10 sebességes 30/11-42,és akkor "csak" hajtómű,hátsó váltó és sor kellene,minden más marad6na. Újabb 3-4 év és vagy 25-30 e km után visszatérek rá,addig a váltómat is megeszi az idő vas foga,(görgőket most cseréltem benne a tegnapelőtt. ) és a kerekem is felmondja a szolgálatot,így időszerű lesz újra ezen agyalni.Most legalábbis ezt gondolom...[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
StLui
veterán
Jjeahh: Szerintem ennek a srácnak a videói számodra is szimpatikusak lehetnek. Pilis környéke főleg, és van bőven mászás, nem fullys lefelézés, stb.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Mersant_le
csendes tag
válasz bulikavagyok #134026 üzenetére
ilyenkor szezon kezdeten, szezonban mindig sokaig tart. en februarban rendeltem anno, 1 het alatt megjott. haverom tavaly tavasszal es neki is 3-4 het volt mig megkapta, pedig csak ~300 km-re lakik toluk.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Toobee
veterán
-
trialboj
őstag
Megkérdeztem a szervizt hogy megfordíthatom-e a tagot, azt mondták nyugodtan, HA belefér a vázba, mondom ne viccelj simán belefér, a szemmértékem tökéletes.
Erre kiderült, hogy a fox és a berga olyan okosan összedolgoztak, hogy 2 mm miatt nem fér be 2 napja fejjel lefele áll, kiengedtem a levegőt, és időnként megnyomkodtam, hátha visszafolyik od az olaj ahova való, most kíváncsi vagyok hogy az első úton megint épp csak szötyörög majd, vagy egyből ugyan úgy ereszti majd mint előtte.Ha valakit esetleg érdekel mit NEM szabad / érdemes venni, az ez: Fox Float CTD Evolution (mondjuk azt meg kell hagyni hogy mind 3 állás működik, de ettől még nem ajánlott szerintem, RS kevesebb pénzért is ugyan ennyit tud)
(#134055) bringasisti
Ammá szép Remélem 96 éves korodban is lesz még erőd és kedved bringázni!"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
FIREBLADE78
addikt
Mi az a villa ami megfelelő egy Jancsi hegy és többi Moi viszonyokhoz? Merev vázas bicikliben. Letettem a fullyról egy időre.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
StLui
veterán
válasz Runner_fxr #134067 üzenetére
Tényleg egy fatörzs megfogta az előző bringáját, az is benne valamelyik videóban (nem de nem nagyon "fullys módon" bringázik Jól emlékszem, egy videójában fel is tűntél régebben?
Hasaggymeg: most egész jól elmókáztam rajta
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
StLui
veterán
válasz FIREBLADE78 #134068 üzenetére
Szerintem 130 is elég bőven (fiamnak a 130-160-as állítás megrogyott, azóta 130-as a telója)
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
-
StLui
veterán
válasz FIREBLADE78 #134075 üzenetére
130-ast javasoltam, de nemrég láttam egyre több hardtail bringát enduroként hirdetni, 160-as telóval
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Zsohi
őstag
válasz FIREBLADE78 #134075 üzenetére
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Csokicsibesz
tag
válasz FIREBLADE78 #134075 üzenetére
Pedig vannak [link]
A váznak is olyannak kell lennie, aminek a geója így van kialakítva. Sima XC vázba nincs értelme 130-as v. 160-as villát rakni, teljesen felborul a bringa geója tőle. -
Runner_fxr
Ármester
válasz FIREBLADE78 #134075 üzenetére
Pedig van olyan merev. Pl Mondtaker vantage.
-
FIREBLADE78
addikt
Uh,de durvák. Még nehezebb lesz választani,köszi
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
marel09
csendes tag
Üdv!
Ha esetleg valaki ismeri a típust, meg tudná mondani, hogy a Kellys Soot 70 miért kerül 470.000 Ft-ba? Mi indokolja, a Sram szett, esetleg a hidraulikus nyeregcső? Külsőre nagyon tetszik, de nem tudom egyelőre megemészteni az árat.
-
rétisün
veterán
válasz marel09 #134081 üzenetére
azt nem tudom megmondnai, miért annyi (talán tényleg olyan drága a sram szett?) de pl. a legolcsóbb karbon Kellys outi is drágább kb. 150.000 ft-al, mint egy ugyanolyan (105-ös) felszerltségű Canyon CF 7.0. ami talán kevésbé ismert itthon, de azért mégis csak 2 Worldtour csapatot támogat bringával.....vagy ugyanennyi pénzért a Cube Ultegrás karbon bringát ad.
amúgy volt Kellys outim és Soot-om is, (30-as, de a váz gondolom ugyanaz mint a 70-es) annyival nem tűnt jobbnak, hogy az indokolná az árat.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
StLui
veterán
válasz marel09 #134081 üzenetére
ha találsz legalább ilyen felszereltségű bringát olcsóbban ami tetszik akkor azt kell venni, de linkelhetnéd akkor már, hogy mi és hol olyan olcsó ehez képest? (nem értek ezekhez a bringákhoz....sem)
közben rétisün linkelt[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
nagyúr
válasz rétisün #134083 üzenetére
Mondjuk Canyonnal nem fair az összehasonlítás a direct saleses értékesítés miatt. Viszont jobb márka szerintem mint a Kellys (mod: az URC 70 például nem is tűnik annyira drágának).
Én a szlovákoknál azt nem bírom megérteni hogy hogy adhatják a kerékpárokat mindössze 3 méretben? Minden komolyabb cég legalább 5-6 különböző vázmérettel árulja a gépeit.
Outiknál ráadásul elég elszabott geójuk volt korábban, nem tudom ezen javítottak-e?[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
JackFeryll
őstag
válasz FIREBLADE78 #134075 üzenetére
Azok a legjobbak csak itthon nem divat sajnos. Dartmoor, Ragley, NS, Orange, Kona, Marin, Commencal, Nukeproof és mások is gyártanak ilyet.
Hardcore hardtail, 160-as úttól, de trail bicók is vannak kisebb úttal. Hosszúak, agresszív fejcsőszög és a legfontosabb hogy olcsó és igénytelen, kiváló budget/sarazós bringák. -
rétisün
veterán
válasz Napfénysüti #134085 üzenetére
jogos, a Canyon árára nem tesz rá pluszban egy kereskedő sem, de a Cube még így is jobb ár-érték arányban, szerintem (és nem azért, mert Cube-om meg Canyonom van ) viszont aki bringát akar venni, azt nem érdekli, hány kereskedőn keresztül kapja meg, a végösszeg számít, amit ki kell fizetni a bringáért. (igaz, az olcsóbb ár mellé nem kapsz hazai garanciás ügyintézést)
az elcseszett geo ugyanúgy megmaradt. nézegettem a Kellyst, pont emiatt nem vettem, a két méretből a kisebb méret is olyan hosszú, mint más márkáknál a két számmal nagyobb bringák. ehhez képest meg nagyon lapos, rövid a fejcső. igaz, amikor nekem volt a Kellysem, annál 4 centi hézagoló még befért a stucni alá, a képek alapján ez is megmaradt, hogy ennyivel hosszabb a villa nyaka.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
-
Massmurderer
őstag
Most néztem a láncot ami fentvan,108szem.Amit vettem az meg 116.De majd mikor cserélem azért egymás mellé teszem a 2tt,és akkor látszik rendesen.De ezek szerint amit vettem hosszabb jóval.3x8as hajtás most,a láncot is 3x8ashoz vettem.Az a 8szem elég sok.
Más:[link] Ilyet használ valaki?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Mersant_le #134063 üzenetére
Köszi az infót! Hja, amúgy ezt írták nekem is, amikor "reklamáltam" másfél hét után.
jjeahh: Szerencsés vagy, h ilyen helyeken bringázhatsz!
[ Szerkesztve ]
-
Massmurderer
őstag
[link] Ezt az oldalt ismeri valaki???Akciós résznél elég jó árba van pár cucc,meg amúgy is.
-
itouchfan
senior tag
Nem is olyan egyszerű használt bringát venni, mint gondoltam...és ráadásul olyan igénytelen néhány ember akár képekről, akár a cucc tisztán tartásáról, takarításáról van szó... nem értem.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
jjeahh
nagyúr
válasz pikszel #134095 üzenetére
Kánikulában nem fogom cipelni . Max ha majd leváltom a jelenlegi "nagy dög" milc-et rx100-ra vagy valami ilyenre, ezek beleférnének az övtáskámba simán.
bulikavagyok: tudom . Hogy negatívum is legyen, ma is megtámadott két pásztorkutya.
Massmurderer: gyere, szívesen leszek az idegenvezetőd . Pont azon gondolkoztam ma is tekerés közben, hogy ha valamelyik topiklakó eljönne errefelé, merre vinném egy körre. Az biztos, hogy 1500m szint alatt nem úszná meg
Ha már jó helyek: ezt is öröm volt végignézni, szokásos BKXC, csak mostanában XC-vel teker. Tetszenek amúgy a BMC-k nagyon újabban, pedig az elején nem jöttek be.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ákkk
addikt
válasz Massmurderer #134090 üzenetére
Tf2-öt én szoktam nem rossz csak sűrübben kell használni az olajhoz képest ha eddig az volt.
A technika nem az agy helyettesítő terméke.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs