- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ivana
Ármester
válasz Massmurderer #134342 üzenetére
Besétálsz vele a legközelebbi bringaboltba és kérsz egyet.
(#134345) bulikavagyok & (#134348) bringasisti:
Ez kb. működik a 100 ezer feletti országútiknál és a 200 ezer feletti montiknál. Ahol nagyon nem az a 26"-os monti (nincs ára, bármilyen jó is) és a trekking (vicc felszereltség, súly retek drágán...).[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
Massmurderer
őstag
válasz Zsohi #134350 üzenetére
ebike oldalon találtam.Csak van 50féle Mit ad isten noname tipus pont jó Vicc az,ahol a váltó fel van fogatva az töröt el,igy sima csavart kellet ideiglenesen tennem oda.Váltó csere is tervbe volt amúgy,de már akkor valami jobbat veszek rá.Lánc hosszú lett,4 szemet vettem ki.Amúgy érezhetően könnyebb tekerni
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Massmurderer #134354 üzenetére
4 szem =10gr,így biztos könnyebb megindítani a láncot.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Massmurderer
őstag
válasz Hasaggymeg #134356 üzenetére
Eredeti lánchoz mértem az elején,és láttam hogy annyival hosszabb.
-
jjeahh
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #134320 üzenetére
Kicsit durvának érzem az 1kg húst, de mondom, hogy nincs beleszólásom az ebédbe, azt eszek, amit elém raknak. Eleget amúgy tuti eszek, valószínű többet is annál, minden nap tisztességes reggeli körszelet erdélyi házi kenyérrel, ebédre leves, második, ezekhez szintén körszelet házi kenyér (asszem egy ilyen szelet úgy 120g), majd ezután desszert. Este a vacsora sem diétás, akkor is lemegy a körszelet mellé, utánna gyakran sör. És nem hízok, kb. ennyi szénhidráttal tudom tartani a 65kg súlyom, épp, hogy nem nézek ki csontsoványnak. Sajnos nem én szabom meg, hogy mennyi fehérje legyen a kajákban, nem én főzök és tudom azt is, hogy jobb lenne több adagra osztani 3 helyett a kaját, na de majd egyszer ha újra független leszek a családtól.
(#134329) IMIIKE1998: HT PA12A
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
StLui
veterán
válasz jjeahh #134358 üzenetére
Nézegettem egy 80kg körüli srác videóit, és ő azt tapasztalta teljesen midegy, hogy 3 felé vagy 5 felé osztja a napi mennyiséget, 3x eszik, kevesebb időt kell így töltsön vele. (Valentin Torma a neve YT-on)
1kg húsban 200g fehérje van az neked rengeteg[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
jjeahh
nagyúr
Mai rájd . Kezd sok lenni a Maxxis életérzésből, 120TPI ide vagy oda, amióta Maxxisra váltottunk a haverommal, defekt defektet ér, amint elkopik megy vissza a bevált jó öreg Schwalbe . Kép:
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Csokicsibesz #134365 üzenetére
Franc akar drágán problémát vásárolni . Az anyagösszetétele amúgy m*rhajó, de annyival a Schwalbe-é sem rosszabb, hogy megérje a t*kölést a Maxxis. Conti nálam kiesik, mert összevissza méretezik azt is, tök fölöslegesen írják rá, hogy 2.2", ahány modell annyiféle, CST-nek lehet vannak jó gumijai is, de olyan gyártóban nem tudok bízni, aki bűnrossz gumikat (is?) gyárt. Eddig amiket tapogattam a boltban, sikítófrászt kaptam az összestől . Marad a Schwalbe, esetleg majd lehet kipróbálom a Mitas-t, de egyelőre most nincs kedvem tovább kisérletezni, a Schwalbe tudom, hogy milyen, tudom mire számítsak, nem érhetnek meglepetések.
szerk: ja, van a Kenda, valaki itt azt írta, hogy "Kenda hajadra" rövidítése, egyetértek vele, nálam kb a CST-vel egy szint.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
xy.zsolt
őstag
A húsra reagálva....5 évig voltam vegetáriánus és naponta montiztam emelkedőkön, hetente 2x squash-oztam plusz naponta otthon saját testsúllyal edzettem 20 percet és az erőlétemben egyáltalán nem éreztem hiányát a húsnak. Most csak akkor eszem ritkán húst ha nagyon megkívánom....tojást, sajtot, egyéb fehérjeforrást mindig is fogyasztottam (kivéve por alakban)....mondjuk az is igaz, hogy a testmozgás mellett nem lapátolok betont szívlapáttal napi 8 órában
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Mister X
tag
Sziasztok. Tudtok ajánlani Bp.en helyet,ahova nyugodt szívvel vihetném a bicajom zsírozásra ? Az szintén fontos lenne,hogy hozott alkatrészt is felszereljenek,mert van egy új monoblokkom,azt kellene feldobni rá,az új láncot és hátsó lánckeréksort náluk megvenném. Amúgy meg lehet határozni mennyi kilométerenként kell kenni ? Cross bicaj,ha ez számít. Köszi előre is !
" Nem eshet le a telefonod,ha repülőgép üzemmódban van... "
-
ZolkoW
őstag
Nemrég téma volt, de akkor nem koncentráltam eléggé
Szóval Strava trackeket hogy lehet összefűzni? Már eleve nem értem, miért nem automatikus ez, ha láthatóan pár m-en belül van az egyik vége a másik elejével, és még időben is stimmel minden. Bryton Rider 15 csinálja őket, lehet, hogy egy okosabb gépezetnél úgy működik, ahogy írtam... de ott a telefonos app, meg ott a Strava is, a három közül valamelyik lehetne ilyen okos. Vagy lehetnék én okos, és akkor megtaláltam volna a funkciót, mert lehet hogy van.
Tegnap is lehettem volna okos, és akkor a mai túra is teljes egészében rögzítésre került volna - ha feltöltöm a kis kavicsot.
A szétszabdalt track miatt amúgy nem hibáztatom, sokat álltunk, ebédelni, sörözni, volt, amikor ki is kapcsolt. Egyszer 10km után az elején viszont teljesen ok nélkül kapcsolt ki. Azért hibáztatom.
Csak annyi kéne, hogy a napi 5-6 track egy útvonalként jelenjen meg, az se baj, ha kimarad szakasz.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ivana
Ármester
válasz ivana #134126 üzenetére
Na felraktam, egyértelműen durvább, mint a fekete. A fekete finom és kellemes, de jóval erősebb az is, mint egy normál kantifékes pofa. Ez viszont inkább brutális, túrázni ne ezt vegyétek. Arra amire vettem, mondjuk tökéletes (az alpinstars vintage montim, amin rendes terepre való kerekek vannak). Nem igazán modulálható, viszont baromi erős.
(#134366) jjeah A Maxxis és a CST ugyan az a cég. Annyira nagyon rosszakat amúgy nem szoktak csinálni, olcsó kategóriában egyértelműen csak CST-t érdemes.
-
Mister X
tag
válasz Massmurderer #134373 üzenetére
Szeretném megkímélni a bicajom magamtól...
" Nem eshet le a telefonod,ha repülőgép üzemmódban van... "
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #134370 üzenetére
Garmin is csinál hülyeségeket (pl ma lefagyott), de szerencsére ilyen szétszabdalást nem, ha kikapcsol is folytatja utánna az adatmentést egészen addig, amíg le nem állítod és el nem mented az út végén.
ivana: ezt nem tudtam.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Massmurderer
őstag
válasz Mister X #134374 üzenetére
Vazz...jobb ha az ember konyit hozzá valamit,mert ilyen dolgokat pl. otthon meg tudod csinálni.Neagyisten ilyen apró vacak gond van azt rohansz a szervizeshez??Na meg mi van ha ép olyankor van gebasz mikor nuku szerviz.Jóó..küllöfüzést,centirozást én se csinálom meg.
-
ZolkoW
őstag
válasz xy.zsolt #134372 üzenetére
Jessz! Köszi, működött is, ahogy így elsőre látom. Nem is 5-6 szakasz volt, hanem mégtöbb, mert néhány 0km-es is sikerült, mikor rákérdezett, hogy indítsa-e a felvételt, én meg nyomtam ott mindenfélét...
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Tuomas
addikt
válasz Massmurderer #134376 üzenetére
Senki nem villáskulcsal a kezében születik. Ha nem bízik magában, vagy fél hogy elrontja, miért ne vihetné el szervizbe? Ha van lehetőség, ott végig is tudja nézni a folyamatot, tud belőle tanulni.
Esetleg te mindenhez értesz és sosem szorultál semmiben sem segítségre?[ Szerkesztve ]
We were here
-
Mezga Aladár
veterán
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Toobee
veterán
válasz Massmurderer #134376 üzenetére
Mondjuk én meg pont úgy vagyok vele, hogy a mérlegre kell tenni a pénzkereseti forrásod, meg az elvégzendő munkát. Ha többet keresel adott idő alatt, mint amennyibe kerül a szerelés, akkor nem is kérdés, hogy mit érdemes választani. A másik oldalát is totál megértem, én is szeretek bütykölgetni, alap dolgokat meg is szoktam csinálni. Az például jó érzés volt, hogy a Kalnicás, bikeparkos napon az egyik bicajon észleltük, hogy a forgáspont egyik csavarja annyira kitekeredett, hogy szinte beleért a fogaskerékbe. Volt nálam mindenféle szerszám, nyomatékkulcs, Runner pedig nagyon elmés megoldással kitekerte a hajtókar speckó műanyag csavarját is, így ott, helyben tudtuk orvosolni a gondot.
https://barbieripnk.hu/
-
Mister X
tag
Egyébként műszaki ember lennék,de abból kiindulva,hogy fiatalon miként szereltem biciklit...persze most már teljesen máshogy állnék hozzá mint anno,de akkor is... inkább rászánom azt a néhány ezer ft-ot,és kapja meg ami kell neki.
" Nem eshet le a telefonod,ha repülőgép üzemmódban van... "
-
Tuomas
addikt
válasz Massmurderer #134381 üzenetére
Amit tudsz, de addig nem tudod hogy tudod-e amíg nem próbálod
És lehet hogy van olyan szituáció amikor nem akarod/mered stb próbálni.We were here
-
varsam
őstag
válasz Hasaggymeg #134340 üzenetére
Én ma voltam kint, 3 bringát próbáltam és sok másikat megtapogattam, szerintem jó kis program ez, remélem lesz még sok ilyen.
Kicsit a pályán változtathatnának, jó lenne egy kicsit durvulósabb nyomvonal is ahol a komolyabb fully-kat meg-meg lehetne ereszteni. Bár megértem sokan nem tudják felmérni saját tudásukat és lehetnek gondok, na mindegy...Elsőnek egy Specialized Stumpjumper Comp Carbon 29-cel mentem, ami egy zsír új bringa volt, én mentem vele elsőnek. A Speci tavaly is ide hozta az új bringáit, akkor is első voltam és most is, adnak a minőségre na. Ennek egy hátránya, hogy a fékek is újak és még nincsenek bekopva, szóval kicsit óvatosabban, de azért lehetett menni ezen a pályán. Röviden nagyon jó bringa, Fox 34 Rythm, Sram NX mind szuper, a gép jól mászik nagyon, tényleg nagyon egyben van.
Másodjára jött szerintem életem eddigi legjobb és legdrágább bringája, egy Scott Ransom 900 Tuned. Hát ha a Speci sok volt erre a pályára, márpedig az volt, akkor ez az igazi ágyuval verébre itt. 170mm elől-hátul, Fox 36 Kashima egy álom, Sram Guide RSC fémes fékek brutálok és az egész gép egy romboló, úgy hogy mellette meglepően jól mászott a 3 állású lock-nek köszönhetően. Tényleg fansztatikus gép, meg is kérik az árát (2,5mFt)
Harmadjára egy Meride eOne Twenty elektromos fully-val mentem. Tetszik a Shimano rendszere, jól adja az erőt amikor kell. 25kmh felett viszont már nem segít tovább, ott azért hirtelen megérzi az ember a gép súlyát. Kellemes gép ez is, de a Fox telók még mindig jobban bejönnek, bár ezen azt hiszem csak egy RS Sektor volt.
A többi bicót nem fényképeztem, elfejeltettem, de ez tetszett a legjobban
-
Runner_fxr
Ármester
válasz jjeahh #134366 üzenetére
Tubeless-el kell használni, én már el sem tudom képzelni, hogy miért akar még bárki is belsővel menni terepen.
A Schwalbe szerintem gyorsabban kopó és sérülékenyebb gumikat gyárt mint a Maxxis. Most ez a defekt dolog, nem tudom, nekem amióta tubeless-re van alakítva, még soha nem volt defektem. A Schwalbe nobby egyszer szétszakadt, azt leszámítva más nem volt. Viszont a Schwalbe gumimról szinte törtek le a bütykök és nagyon hamar koptak, a Maxxis sokkal ellenállóbb. Tapadásban is jobbnak érzem. A Schwalbe még a felnire is nehezebben ment fel mint a Maxxis. Egy előnyt tudok mondani a Schwalbe javára, hogy olcsóbb. -
cdl
senior tag
Fali kerékpár tárolás módjával kapcsolatban lenne egy kérdésem:
Első kerék egy kampóba van beakasztva, ahogy a linken látszikNem okoz semmilyen problémát a felninek, csapágynak, lengéscsillapítónak?
Egy plusz bringát el tudnék helyezni a falon így.
Ha elmenne a trekkingem, akkor is 5 bringa lakna a garázsban, szóval nem egyszerű az élet. -
jjeahh
nagyúr
válasz Runner_fxr #134388 üzenetére
Nekem a Maxxis Rekon kopik gyorsan, a Schwalbe gumik nem koptak ennyire. Ezt a töredezést meg eddig csak a neten láttam képeken, nekem mindegyik szép egyenletesen kopott és kibírtak egy szezont (többet is bírtak volna, de nem szeretem a kopott bütyköket), ez a Maxxis viszont ha nyárig tartani fog örvendhetek, még csak tavasz van és lassan úgy néz ki, mint a Schwalbe nyár vége felé. Valszeg ez is felhasználás kérdése, ahogy és ahol én tekerek, ott a Schwalbe jobb.
szerk: tubeless szett úton van.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Massmurderer
őstag
válasz Tuomas #134384 üzenetére
Amúgy itt a net.Csomó videot néztem pl. teló szétszedésröl,stb..és 1x se csesztem el semmit.Pár spéci szerszám nem volt meg,megvettem,és igy nem kell rohangálni szervizbe meg egyéb.Pl. hajtókar miatt szivtam,nem volt lehuzatom,nem akart lejönni.Adtam wd 40,csavarlazitó,meg se moccant.Tegnap mondom,rohadjá meg,akkor is leszedlek.Úgy 30-40cm vascsö,fél kilos kalapács,secperc lejött Igaz 1x rá is vertem a kezemre,na de lejött mindkét hajtókar
-
Runner_fxr
Ármester
válasz jjeahh #134390 üzenetére
Nyilván számít a felhasználás is, szerintem a maxxis jobban bírja durvulást.
Voltam én is a mai tesztnapon, kipróbálhattam a "csoda villát", egy Motion Ride E18-at. Egy merida one-sixty enduro bringába volt kiállítva, mivel ismertem a srácokat, így odaadaták egy gyors körre.
Vonzotta a tekintetet, amerre mentem. Maga a villa szerintem nem váltja meg a világot, a merevségétől tartottam, de elég merevnek éreztem, viszont a mozgása nem győzött meg, bőven elmarad egy felső kategóriás Enduro villától. Figyelembe véve az árát is, mind érdekesség jó, de nem kéne.Kíváncsiságból mentem pár L-es méretű Enduro bicajjal, nagy divat mostanság a minél hosszabb bringa.
Mentem egy ugyan olyan géppel mint a sajátom egy Merida eOne-sixty L-es méretben. Volt egy kicsit meredekebb pálya, a normál körtől eltérő útvonalon, kifejezetten e-bike tesztelésre. Aztán ezen lefelé volt egy kicsit technikásabb veretés lefelé is. Azt kellett megállapítanom, hogy a 178 centimhez az L-es Merida vázak baromi nagyok, ráülve persze kényelmes, túrázni biztos jó, de technikás terepen fölfelé és lefelé is sokkal ügyetlenebb voltam vele mint az ugyanilyen M-es bringámmal.Aztán kipróbáltam egy Scott Genius 910-et, szintén L-es méretben. Érdekes módon ezen már egész otthonosan éreztem magam, nem tűnt akkora csatahajónak mint az L-es Merida eOne-Sixty. Pedig a vázak kb ugyan olyan hosszúak, csak a Scott-nak a fejcsöve 1,5 fokkal laposabb, 65 fok. Érdemes nagyon alaposan megnézni a geo táblázatot vázméret választásnál, mert a laposabb fejcső érezhetően rövidíti a bringát, épp ezért simán lehet, hogy a nagyobb vázméret lesz a jobb. Ami nem tetszett, szerintem a 150mm rugóúthoz a 65 fokos fejcső túlzás, kicsit lomha volt a kormányzás emiatt. Értem, hogy ez a divat, meg talán agresszívebb a kiállása, de nekem nem tetszett. A 160-as One-Sixty is 65 fokos, az már hatereset volt, de nekem a 66,5 fokos fejcső sokkal jobban bejött az eOne-Sixty esetében.
-
Massmurderer
őstag
válasz Runner_fxr #134392 üzenetére
Fuuu..az az elsö villa vagy mi Durva kinézete van,az már biztos
-
Ákkk
addikt
válasz Massmurderer #134391 üzenetére
Valaki el viszi nyugodj bele...(pld lakásba nem mindig egyszerű ezt megoldani egy szervíz ezt olcsóbban megoldja amúgy is mint a minőségi szerszámok ára)
Nálad egy hajtókar és lánccsere után letört a hátsóváltó tartófüle ha jól olvastam,ezekszerint valami még sem jött össze..
Amúgy te egy acera váltóra vettél xt karokat?
Azt minek persze lehet trabantba is bmw kormányt venni.
Lehet másokat kritizálni, de minek?A technika nem az agy helyettesítő terméke.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Runner_fxr #134392 üzenetére
Gondolom nem véletlenül vannak kb minden enduro bringán maxxis minyonok, xc-n viszont annyira nem egyeduralkodó. Durvulás nézőpont kérdése, xc-s szemszögből minél nagyobb szintemelkedés leküzdése jelenti a durvulást
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Sped
aktív tag
válasz StLui #134361 üzenetére
Érdekes érv, "kevesebb időt kell kajálással tölteni". Én szeretek enni. De ugye ez megint egyedi. Kinek milyen gyors az anyagcseréje, alapjáraton. Van, akinek a fogyás megy nehezen, valakinek meg az izomépítés. Nem vagyunk egyformák, ezért nincs általános recept sem. Meg kell ismerni a szervezet működését és saját magán kitapasztalja mindenki, nála mi működik. Érdekes olvasni itt hogy ki mit csinál, ha hirtelen mindenki váltana a másik étrendjére/táplálkozási szokására, biztos nagy pofára esések lennének.
IndyCar Series - Real Racing, Real Sport
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest