- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Toobee
veterán
válasz Csokicsibesz #134648 üzenetére
Ha gondolod, akkor írd meg milyen gumi kell, most rendelek bike24-rol. Ha van kedved, valamikor megcsináljuk a kerekeid. Felavattam az Aldis állványt, tök jó lesz ilyen célra.
https://barbieripnk.hu/
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #134644 üzenetére
Igen, ez volt a gond, közben szétszedtem, feltettem a hézagolót és már jó, csak a váltót kellett újra beállítani. Nem DT amúgy, hanem Mavic, a DT-ket is nézegettem, de nem tetszett, hogy ebben az árkategóriában emlékeim szerint 19mm felnivel árulták a kerékszetteket (21mm-ről nem akartam visszalépni) és egy külföldi fórumon az agyról is írtak pár ijesztő dolgot, így maradt a Mavic. Elméletileg nem TL ready, de 3 helyen kommentben a felhasználók azt írták, hogy működik tubeless-el, sőt, jobban mint a DT Swiss TL ready felnije... aztán meglátjuk . Kiengedtem a telóból is egy kis levegőt, egy nagyon picivel most puhább, remélem nem ütöm fel majd.
És ha már teló és nyomás, valakinek van tapasztalata a rockshox vagy bármelyik digitális nyomásmérős telópumpával? T*k*m tele van már ezzel az analóggal, sosem tudom pontosan ugyanúgy belőni, napokig kisérletezni kell mindíg... főleg, hogy ereszt is valahol, engedi el lassan a levegőt a pumpa.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Runner_fxr
Ármester
válasz 6030D #134647 üzenetére
Igen, a legtöbb gyári felni Alexrims, sok esetben rá is van írva, apróbb betűkkel.
Csokicsibesz: Jónak kéne lennie, a Conti azért nem annyira kis cég, hogy ezzel vicceljen, ha rá van írva, hogy támogatja a tubeless-t, akkor biztos, hogy támogatja. Én emiatt nem aggódnék, persze mindig bele lehet futni régi, selejtes gumiba, ami ereszteni fog, de az más kérdés.
FireKeeper: Biztos igazad van, de szerintem ha az átlag józsit megkérdezed a Bosch-ról, az tuti, hogy valami fúrógép fog először eszébe jutni. Nem csoda, a kicsi akkus kézi csavarhúzójukból valami közel 200 millió darabot adtak el!
Persze nem akarom én leszólni a Bosch pedelec rendszerét, mert azért mégiscsak ők voltak az elsők akik normális minőségben csináltak középmotoros hajtást. Mondhatni le is tarolták a prémium e-bike piacot.
Viszont a Shimano inkább kivárt és olyat tett le az asztalra ami sokkal közelebb áll egy kerékpárhoz, itt azért baromira érződik, hogy a 2 cégnek alapvetően miben van nagy tapasztalata.
Véleményem szerint a tökéletes egy Bosch és Shimano koprodukció lenne, mert a Bosch jobban ért az elektronikai dolgokhoz, akkumulátorhoz stb, a Shimano meg a kerékpárokhoz.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #134654 üzenetére
a tökéletes egy Bosch és Shimano koprodukció lenne, mert a Bosch jobban ért az elektronikai dolgokhoz, akkumulátorhoz stb, a Shimano meg a kerékpárokhoz....szerintem is.Veszel egy faxa merevfarút csúcs Shimano szettel kerékpározni,meg Bosch akkus fúrógépet a ház körüli munkákhoz.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
trialboj
őstag
válasz Hasaggymeg #134655 üzenetére
Pontosan, és ha már mindent megszereltél a ház körül, de még maradt egy kis kraft a csavarbehajtóban, akkor meg felpattintod a bringára, és meg is van a shimano bosch fúzió
[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
FireKeeper
nagyúr
válasz Runner_fxr #134654 üzenetére
világos, tudom sokaknak a fúró meg a mosógép jut eszébe (én is így voltam vele amíg nem kezdtem el itt dolgozni ), csak mondom hogy a fő profil inkább az automotive, talán ezért is érződik olyannak a motor, amilyen, ezt nem tudom, nem volt alkalmam dolgozni rajta sajnos.
de szépen kinőtte magát a topik házon belül
[ Szerkesztve ]
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
G4RWIN
tag
válasz Hasaggymeg #134650 üzenetére
-
raggg
senior tag
Hello hello
Egy ezeréves ST3300 (2x8) váltókar párral "küzdök" - igazából csak simán rosszak -, írtam is korábban, hogy valószínűleg cserélném és campa chorus/miraget ajánlottatok, illetve hogy a 8 sebi shimanohoz a 10 sebi campa oké.
Az lenne a kérdésem hogy mi alapján tudom eldönteni, hogy mi az ami a mostani rendszerbe még illeszkedik és mi az amihez komolyabb átalakítás kéne? Ahogy nézem hátul nálam max 8-as sor fér be (aztán kitudja), ill. a fenti cucchoz "járó" váltó van fenn. Ilyenkor ezt is illene cserélni?
Bocsi ha tudatlan vagyok, de valahol el kell indulnom Illetve az árát is be tudnám lőni egy ilyen fejlesztésnek...
ragklaatPS
-
ivana
Ármester
válasz raggg #134661 üzenetére
Ha 8 sebi shimanod van akkor a 10 sebi campa fékváltó azt bármilyen átalakítás nélkül viszi. A váltó is maradhat.
Ha láncot kell cserélni mindenképpen 9 sebit rakj fel, sokkal pontosabb a váltás 7/8 sebi rendszerben 9 sebességes lánccal.
Ha campa fékváltód van és 10-es akkor van az alternatív hubbub bekötés, azzal viszi a 9-es sort is a fékváltó (vagy a 9-es campa a 8-ast).
-
raggg
senior tag
válasz ivana #134662 üzenetére
Köszi szépen, már tiszta! :-)
Az normális, hogy nehezen találok ilyen karokat? :-) Mirage-t egyáltalán nem, chorusból 11 sebi-t, rosebike-n
A veloce az milyen - már azon túl hogy olcsóbb és így gondolom bénább anyaghasználattal, de azért még ajánlott? Kb. a régi sora magasságában maradnékragklaatPS
-
Massmurderer
őstag
Az elsö lámpa tegnap jött meg.Brutál nagyon.18650es,4200mAh akuval.Hááát..mentem a kerékpárúton,főúton a kocsik,kamionok,de néztem,jobb volt a világitásom mint a kamionnak 6-8 órát ir 1 töltéssel.
-
zoli03
őstag
válasz Runner_fxr #134640 üzenetére
Nem kötekedésből írom, de a Bosch azért elég sokrétű cég. Autóiparból óriási bevétele van, ipari termelésben is elég sok helyen ott van, a fúrógépekből származó bevétele az kb jelentéktelen lehet a többi területhez képest.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz trialboj #134656 üzenetére
Nem is értem, hogy ez eddig miért nem jutott eszükbe, hiszen adja magát ez a fantasztikus megoldás.
zoli03: Biztos így van, őszintén szólva fogalmam sincs, hogy melyik terület jelenti számukra a legnagyobb bevételt, az biztos, hogy a kerékpáriparban a Shimano-t nem lesz könnyű behozni az elektromos hajtások terén, de ne legyen igaza és durrantsanak valami nagyot 2020-ra.
[ Szerkesztve ]
-
bringasisti
őstag
válasz Massmurderer #134666 üzenetére
18650 ben nem létezik ekkora teljesítmény, bár nekem volt amire 6800 mAh volt írva
BENEFON DELTA--------N8
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Massmurderer #134668 üzenetére
Azért ne becsüld le, évről évre duplázódnak az eladások. Évente több millió pedelec bringát adnak el, aminek egy jelentős hányada Bosch hajtással van ellátva. Az lehet, hogy most per pillanat még nem ez a legfontosabb terület számukra, de ez még változhat.
[ Szerkesztve ]
-
Massmurderer
őstag
válasz Runner_fxr #134671 üzenetére
Nem becsülöm le.Csak azért nem sokan tudják a dolgokat hogy a Bosch ott is jelen van.Én is,mig nem irtad hogy a tieden mi van,nem is tudtam.
-
Massmurderer
őstag
válasz bringasisti #134670 üzenetére
Papirforma szerint ez van,1x töltöttem,igy nem tudok nyilatkozni még nagyon róla hogy mennyit is bír.4200mAh sokalod vagy hogy mennyit bir ki?
-
FireKeeper
nagyúr
válasz Massmurderer #134672 üzenetére
egy startupként indult a cégen belül de mára külön üzletág lett
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Massmurderer
őstag
válasz bringasisti #134670 üzenetére
Sony,samsung,panasonic,lg is gyártja ekkora teljesitménybe.
-
Gézengúz
addikt
válasz Massmurderer #134673 üzenetére
Nincs 4200-es 18650, belinkeled? Max, ha van benne 2db. 2100-es.
[ Szerkesztve ]
-
bringasisti
őstag
válasz Massmurderer #134673 üzenetére
[link](L:/dl/upc/2019-04/30/318257_foqbfdqjh0lweh6h_screenshot_20190430-173949_gallery.jpg)(/L)
Én is rendszeresen vásárolok eBay oldalról de az aksi téren tudnak alkotni.BENEFON DELTA--------N8
-
HugóBoss
tag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy szoktatok-e rendelni a bike24-ről, van-e tapasztalat az oldallal, szállítással ilyesmi.
Köszi -
Massmurderer
őstag
válasz bringasisti #134677 üzenetére
[link] ebay-röl nem rendelgetek.
-
bringasisti
őstag
válasz Massmurderer #134679 üzenetére
Azért itt is vannak érdekes ajánlatok: dupláját tudja mint a Samsung?
BENEFON DELTA--------N8
-
Gézengúz
addikt
-
Massmurderer
őstag
válasz bringasisti #134681 üzenetére
Lila gözöm sincs.Irtam,1 töltés volt eddig,1órát ment kb.Ennyit tudok nyilatkozni róla.
-
nagyúr
válasz Runner_fxr #134640 üzenetére
Jaja, várjuk sok szeretettel! Szeretem a német cuccokat, szóval nagyon valószínű, h ha bringát váltok a jövőben, akkor azon megint Bosch motor lesz.
Engem egyébként teljesen megfertőzött az eMTB láz. Az biztos, h szerzek pár új vevőt a gyártóknak. Most jöttem haza bringázásból, elképesztő, h mennyit hozzá tud tenni az élményhez minden helyzetben a motor. Már ma is mindenhová úgy mentem, h közbeiktassak egy nagy emelkedőt - mondjuk ez szerencsére Miskolcon nem nehéz. A legnagyobb élményem egy elég meredek macskaköves kaptató volt a pincesoron az Avasi Kilátó felé. Korábban lefelé sem szívesen vállaltam be azt az útvonalat, ma viszont olyat adott felfelé is, h leírni nem lehet. Mondjuk ebben az is benne lehet, h XC-ről AM-re váltottam. Most úgy érzem, h ez a tökéletes választás nekem.
Egyedül a 25-ös korláttal nem vagyok teljesen kibékülve, nekem a 30-35 jobban bejönne. De így legalább sík terepen soha nem megy a motor - ami az edzettségemnek jót tesz.
Ja! És nagyon bejön a Cube váz "rövid" geometriája is. A hátamnak is nagyon jót tesz - ezt már most érzem.[ Szerkesztve ]
-
bringasisti
őstag
válasz Massmurderer #134684 üzenetére
Amit beraktam képet 8000 mAh azt kimértem és 1000 mAh vékonyan! Ez nem jelenti hogy a Tiéd nem jó, csak a lényeg hogy cserélhető legyen és ha kell pótlás akkor a Panasonic is jó bele.
BENEFON DELTA--------N8
-
Massmurderer
őstag
válasz Gézengúz #134683 üzenetére
Figyi.Ebbe a témába nem vagyok otthon.1 napja használom.Nem kell lehurrogni az embert érte.Ok,lehet ebbe te otthon vagy.Én nem.De most ennyivel elöjöhetnék én azzal hogy a kawasaki zx636r-nél hogy állitod be a vezérlést,vagy a gyújtást,vagy hogy cserélsz romot samu note 9en.Én nem néztem eddig utána hogy mekkorák a valós teljesitmények,melyik a gagyi,kamu.
[ Szerkesztve ]
-
-
trialboj
őstag
válasz bringasisti #134645 üzenetére
+(#134651) 6030D
A gyártót érdekli, egy már rég nem forgalmazott 2015ös modell? Szerintem annyira nem, pénzt nem lát már tőlem, miért foglalkozzon a problémámmal.
Amit leírtál azon túl vagyunk (szimering csere, haver, majd helyi szerviz által, hibát egyik sem talált) a tag működik, csak ereszti kicsit olajat.
És akkor ezt a témát szeretném lezárni, nem kell rá többet reagálni, mert már elengedtem, nincs miért teleszemetelni vele a topikot."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Because
őstag
válasz bulikavagyok #134685 üzenetére
tehát nekiálltál motorozni
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #134653 üzenetére
Ne foglalkozz a nyomás pontosságával,a teló úgysem enged,ha egyszer belövöd úgy,hogy érzed jó,akkor nem kell azt többet fújogatni.Ha indulásnál 15-20%-ra beül,és egy durva menet után is marad egy biztonságos centid,akkor kábé rendben van.Amúgy nem olyan könnyű ezeket felütni mert a levegős az progresszív,vagyis minél jobban közelít a vége felé,annál keményebbé válik.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
válasz Because #134690 üzenetére
Egy kicsit igen. Tényleg hasonló élmény lehet egy krosszmotor is - csak azt nyilván nem kell tekerni. Nagyon durva ilyen rossz utakon felfelé "száguldozni". Ott ahol eddig 8-10-12-vel "cammogtam" felfelé, most 20-25-tel "repesztek". Persze itt is törekszem a max teljesítményre, tehát ugyanúgy (vagy jobban) kifáradok végül. Csak ugyanannyi idő alatt sokkal több helyre eljutok. Plusz olyan helyekre is, ahová eddig nem merészkedtem.
De ha ez neked motorozás, ám legyen.StLui: Nem vettem kötekedésnek. Vagy annak szánta?
[ Szerkesztve ]
-
StLui
veterán
válasz bulikavagyok #134693 üzenetére
nem tudom, de ez már párszor lefutott, és értelmetlen kör
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bulikavagyok #134693 üzenetére
Lajos lesz a következő aki majd "áldozatul esik" a villanynak.
StLui...csak komiszkodik,ne szívd mellre.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Because
őstag
válasz bulikavagyok #134693 üzenetére
az élménybeszámoló hasonlított az én első robogózásomhoz
-
nagyúr
válasz StLui #134694 üzenetére
Nem ismerem a témának az előéletét ebben a topikban, de abban teljesen egyetértek Veled, h felesleges erről vitát indítani. Én megosztom az élményeimet és remélem, h idővel minden bringás megtapasztalja majd azt, amit most én.
Because: Én emlékszem az első robogózásomra, de az nagyon nem ilyen volt. És ha már első élménynél tartunk, volt már eMTB-hoz szerencséd?
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #134692 üzenetére
Fura, eddig a súlyomhoz ajánlott felső értékre pumpáltam fel, így ha a hajtókar függőlegesen volt és rááltam a pedálra 20%-ra ült be. 40-50%-át mozogta ki egy köves-gyökeres lejtőn, ha meg egy nagyobb gödörbe véletlenül belementem, akkor 90%-át és maradt még 1cm tartalék, azt bármennyire bénáztam sosem tudtam kirugózni. Eléggé keménynek éreztem és azért kezdett már zavarni, hogy gyakran felét sem mozogja ki terepezés közben. Most hogy engedtem a nyomásból kb. 22-23%-ra ül be, egyelőre úgy tűnik puhábban mozog, de ha egy nagyobb éles peremű mély gödörbe belegurulok nagy sebességgel, fél centi tartalék marad csak. Ezeket a nagyobb gödrös helyzeteket azért írom, mert kb. ez az a helyzet, amikor félek, hogy véletlenül egyszer felütöm. Mondjuk ilyenkor már nem csak a telót kell féltenem, hanem a felnit is Amúgy az sem tiszta még mindíg számomra, hogy ezt a beülést hogy kell mérni, lehet ez a függőleges hajtókarra ráállós trükk nem az igazi, kell nézzek valami tutorial videót youtubeon
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen