- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic V2 - origami
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Telekom mobilszolgáltatások
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
- Apple Watch
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
StLui
veterán
válasz bringasisti #135200 üzenetére
otthon inkább, kéne küllőkulcs akkor
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz StLui #135201 üzenetére
Jó küllőkulcs kell és kis tapasztalat,hamar el lehet kúrni,vagy a küllőfejeket elnyalni.Dunakeszin itt és itt javíttat6od meg.Egyik sem a szervizek csúcsa,de annyit talán megtudnak csinálni.Mind2 a főúton van.
(#135198) ZolkoW...ami nem öl meg megerősít!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
StLui
veterán
válasz Hasaggymeg #135203 üzenetére
Kettőjükre gondoltam én is, Wilker a két házzal arrébb lakatoló nagybátyám barátja
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz StLui #135204 üzenetére
Ismerem én is az öreget...emberei hagynak némi kívánnivalót maguk után,de egy centrírozás nem atomfizika.A másik említett helyen elhúzták nekem a kereket a "tányérból",de korábban egyszer,vitt anyagból faxán fűztek nekem egy kereket. Jah,és Winkler,nem Wilker.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ferdzsoo
addikt
Amikor recseg a nyereg menet közben terhelésváltáskor azzal mit lehet kezdeni, melyik része adja ki ilyenkor a hangot?
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ferdzsoo #135206 üzenetére
Általában a nyeregcső-váz-bilincs trió okozza.Vedd ki a nyeregcsövet,töröld meg helyét és maga a csövet is,majd vagy kend egy picit,vagy csak töröld tökéletesen tisztára és helyezd vissza.Jó ideje én is folyton kenem,de ha kenem akkor hallgat ÉS lassan becsúszik,ha meg nem kenem,akkor reccsen.Újabban alaposabban törlöm,a vázban is helyét mélyen amíg a cső bemegy,és jól meghúzva így halk is és nem is csúszik le.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
StLui
veterán
válasz Hasaggymeg #135205 üzenetére
Ja és így nem értettem, hogy jön ki a neve a cégnévből, wilker váci (volt?) meg fóti auchannál vannak már
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Hasaggymeg #135207 üzenetére
Köszönöm a tippet én is erre tippeltem mert múltkor kitöröltem és kb azóta csinálja, de hogy ezt így mondod csak most esik le. Lehet most inkább újrakenem, úgy próbálom.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ferdzsoo #135209 üzenetére
Minimális kenőanyagot hagyj ott,mert (igaz főleg rázós terepen,de) be tud lassan csúszni.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ivana
Ármester
válasz Ferdzsoo #135209 üzenetére
A nyeregcsövet ha se a váz, se a cső nem karbon zsírozni kell mindig (ha valamelyik karbon akkor spéci kence kell rá). Különösen fontos ez acél váz esetén alu nyeregcsővel.
Becsúszni ha jó a méret és a bilincs nem fog. A gyorszáras bilincsek problémásabbak ilyen szempontból.
[ Szerkesztve ]
-
Thomas16
tag
válasz bringasisti #135109 üzenetére
Nem, a stopli csavarjai meg vannak húzva.
A bepattanás után van még oldalirányú holtjátéka. -
6030D
Ármester
válasz ZolkoW #135198 üzenetére
Odafelé meséltelek az autóban ülőknek, hogy nyaggattalak, hogy gyere, hogy utálhatsz, hogy előneveztél. Aztán elmentél a parkolónál előttünk, akkor már tudtam, hogy utálsz.
Kemény volt, híg sár, ragadós sár, agyag, víz, eső, szél, 6 fok.
A bringamosóig mi elmentünk, akkora sor volt kint a hideg szélben, hogy inkább visszamentünk a kocsihoz, majd fürdeni. Az jó volt. Bringát én letöröltem ott, ahol a tartó fogja, és itthon mostam le. Kocsi teteje meg hátsó ablaka olyan, mint amit összef*stak. Most szárad, holnap állapot felmérés.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
nagyúr
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #135214 üzenetére
jó,legyen kép is - a kísérlet során egyetlen állat sérült meg,az is gumiból volt.
tudnék még írni,de elég lestrapált vagyok.. (és még van dolgom, holnapra ígértem egy kapcsolódobozt,én hülye)
a képemen a fele sár már letisztult az utca tócsáitól,úgy nézzétek :)
a bal oldalról kár,hogy nem csináltam, de fent a hegyen... nem semmi,amit a hajtások kaptak ma, a váltó meg csak pakolgatta a láncot zokszó nélkül. gondolram ma nem punciskodom, a porvédő kupak nélküli (milyen por?...) kulacsokat hozom, mint a többiek. első kortyot még kiköptem,aztán néha már azt se.. lealjasodik az ember hamar :D Fehérváron bringamosás után beültem a teszkós kínaiba, olyan lehettem,mint egy hajléktalan. előtte wc, sárfoltok letakarítása arcról, a kabátom persze tiszta sár (ekkorra azért már fáztam mint állat,gondolom a fáradtságtól főleg, szóval le sem vettem), mert abban tettem fel a gépet a tetőre, körmöm csupa kosz,de azt nem tudtam ott megmosni, inkább gyors mozdulatokkal operáltam a kasszánál :)
anyukáknak virág, aztán usgyi haza.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #135214 üzenetére
+ZolkoW Ez durva,nem is tudom mi ösztönöz valakit elmenni versenyezni egy ilyen napon. Be van fizetve előre,vagy valami versenynaptár része? Embernek,vasnak megpróbáltatás,mely szerintem sokkal inkább dagonya mint kerékpározás.Még nézni sem mennék fagyoskodni.
ZolkoW...mi az a döglött kacsa a felső csövön,kabala,vagy elütötted?
(#135217) itouchfan...a hajtás,váltás túléli,bár ilyen sárosan terhelve az is annyit kophat mint negyed évnyi rendeltetésszerű használat alatt,de a talajhoz közeli csapágyak mint hajtómű,kerekek és pedálok bizony vagy túlélik az ilyen sarazást,vagy nem.Nem olcsó mulatság ez a versenyzés móka.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #135220 üzenetére
a
z ilyenversenyek nagyon nagy mókák, alapesetben ;-) Ha az utsó egy km nem olyan embertelen ragadós lett volna, egész más szájízzel és idegállapotban távozom én is...
Akkor "csak" egy sima böszme saras-esős verseny.
Már az odaúton is eléggé fel voltam spannolva, ad egy löketet az embernek.
Én épp csak belekóstolgatok (idén jó lenne még 1-2, de nem fogom túlzásba vinni, és ez alapján a most hétvégi Vértest kihagyom :/ ), 6030D viszont ha jól látom Master I.-ben hatodik lett, az már más szint
Tényleg érdekes többszáz emberrel menni együtt, akiket látásból sem ismersz, csak összeköt a hegyibringázás.
Láttam két fatbike-os csávót is, végül nem tudom, hol végeztek, de nekik sem volt sétagalopp, sőt.. itt kb az működött volna jól, hogy fatbike váz, és csirke kerekek
A menők megoldották, nem tudom, milyen lett volna valami keskenyebb, 2-es gumival mondjuk, ami jobban is tisztul a mintájánál fogva. Igazi sárgumikat nem ismerek, szombaton hátra is felraktam a Nobbyt (2,25), az időjárásjelentés hatására az apróbb mintás helyett. Rendes, manapság menő XC gumik vétele még hátra van...
Ja, nekem új volt, hogy csomó helyen láttam szabadgörgőt jó nagy hengerekkel, amin rendes monti külsőkkel melegítettek.
Az amortizáció: ha oda jutok, megmérem, hol tart a láncom, én arra számítok, hogy ki azért nem nyírta még ez sem, de meglátjuk. Volt már hasonlóban része.. mivel használtan kaptam, nem tudom, mennyi volt benne, mikor használni kezdtem tavaly. De az durva látvány, hogy a teljes hátsó sor egy merő sárgombóc, elöl az egy db lánckerék nem látszik, csak az, hogy valahol ott megy a lánc is, és az egész mégis működik, 1-2-szer ugrott meg a lánc, mert valami kavics odakerülhetett, aztán ment tovább, váltott gondolkodás nélkül, hihetetlen. A fékek is működtek, pedig ahogy kinéztek.. ja, megérősebb előnevezni, sőt, ennél pl. április elsejéig még pólót is kaphattál, később már nem, majd az ár is feljebb ment, ez kb mindig így van. Jó, ha nem mentem volna el, kevesebb üzemagyagot füstöltem volna el, mint amennyibe kerül a nevezés, de akkor miről írogatnék fél kettőkor?Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #135218 üzenetére
& 6030D: Na így kell bringás képet lőni . Kva jó lehetett, ilyenkor irigyellek titeket, másrészt én a mai formámmal nem mernék versenyeken indulni .
Egy marsh guard szerű mini sárvédőt azért én raknék ilyenkor, mert a becsúszót védi, én azt féltem a legjobban sarazáskor.ZolkoW: Most nálam is egy nagy kérdőjel a gumi, a maxxis rekon nem vált be, nem szeretem a karakterét, harap, harap, aztán hirtelen csúszik meg, sosem számítasz rá. Kanyarokban sem érzem biztonságosnak és enyhe sárban már nagyon sz*r, sodródik, csúszik mint állat, nekem nagyon hiányoznak a szélső kiálló nagyobb bütykök. Most így nagy a dilemma, mert újabban aszfaltozok is, az biztos, hogy visszatérek schwalbe-re, de hogy milyen legyen, arról fogalmam sincs. A rocket ron félek, hogy hasonlóan viselkedik, mint a maxxis rekon, mert kb ugyanakkorának tűnnek a bütykök, racing ralph/ray nekem "túl verseny", nobby-t meg nem vehetek megint, mert aszfalton nagyon nem jó . Igazából a smart sam lenne az ideális all in one gumi számomra, középen sűrű a mintázat, a szélén meg gyér és magas, ezért gyors és kanyarokban meg sárban is nagyon jó, de folding tubeless ready kivitelben 890 gramm .
Valami hasonló, de 700 gramm alatti külsőt nem tud valaki?Hasaggymeg: Én az elején sokat saraztam, tényleg nem tesz jót az alkatrészeknek, de annyira nem eszi, mint amilyen durván kinéz, nekem "csak" a középcsapágyamat tette teljesen tönkre, amikor kiszedtem már bomlásnak volt indulva
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #135220 üzenetére
Miért megy fel valaki a Himalájára? Mert ott van. Néha jó átlépni a határaidat, aztán a végén rájössz, hogy nem is határ volt, csak azt hitted. Jók ezek a dolgok ám. (de a pontokért is mentem...)
yyeahh: 15-15 cm sárcsomó volt a villahíd két oldalán. Úgy se fordult el a kerék. Sárvédőt le is tépte volna.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #135223 üzenetére
+ZolkoW...én hülye,jjeahh kollégát,aki imád sarazni,el is felejtettem. ...tehát van aki ezt szereti. (Himalája az más,erdélyi Kárpátok legtöbb csúcsán voltam én is,de egyiken sem esőben,sárban...vagyis igyekeztem jó időben nekimenni.[kép],[kép],[kép],[kép],ilyenekből,amit én lőttem ~1995-2015 között,van kismillió.)
A hatodik helyért meg le a kalappal![ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
FIREBLADE78
addikt
Ülést ajánljatok! Lehetetlen megszokni. 10 km után halál. Kemény,mint a beton. Gyári cube ülés,a legalapabb,nem a fél millás bicajon lévő.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #135225 üzenetére
Ej, ezekbe a nagyobb hegyekbe is milyen jó lenne bringával eljutni... kissé f*sok a tériszonyom miatt, de tuti van amelyik vállalható így is. Itt pl. már voltam montival, csak persze bringával nem lehet ennyire kimászni, de így is szép volt. Majd jó lenne valamikor végigmenni az egész hegygerincen: [link] [link], de félek, hogy jelenleg közel 100km-t oda vissza 2-2500m szintel terepen nem bírnék meg
FIREBLADE78: Sajnos ez nagyon egyénfüggő, hogy kinek mi a kényelmes. Haverom pl a puha tömésű ívelteket szereti, én meg az egyenes kőkeményet, pedig hasonló az alkatunk .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
trialboj
őstag
A sarazós embereknek:
Gratula a teljesítéshez illetve nem vagytok teljesen normálisak!
Agyagban tekersét nekem is volt szerencsém kipróbálni, annyi különbséggel hogy nekem van pici sárhányóm, és 2 m után blokkol az első, nem tudja leszakítani, mert annyira csúszol, hogy már nincs tapadásod hogy erőltesd. Igaz én nem versenyen voltam, de a hátamon cipeltem végig az agyagon, és kézzel, gallyakkal, pocsolyában mostam le annyira a gumit, hogy elforduljon, majd az avar közé hajtva felvittem rá egy réteg levelet amire legalább már nem tapadt egyből a sima sár.
Azért én azt a becsúszót félteném, a legdrágább alkatrész a bringán a váz után, megkarcolja egy kő, onnantól a levegőt is ereszti, és a kosz is bejut, KO. Persze lehet azt is mondani hogy ha már nem csak a versenyzés öröme a cél, akkor inkább hátráltatott volna ilyen sárban és bukod a 6. helyet.
MITáSZ-óltak a gumik a sárhoz? leginkább a hátsó scyla érdekel, az kb annyira el lehetett veszve mint a rk, nem?
nem voltak komoly esések? Ti egyszer sem csúsztatok el?(#135224) bringasisti:
Viszont ehhez v fék kell, neki meg már tárcsa van Én utoljára mikor felraktam a gumit és megpörgettem nagy 8ast láttam benne, nem volt egyértelmű hogy mi okozta, ezért kötegelő helyett csak az ujjamat tartottam oda a váz és a gumi széléhez, a körmöm néha beleért, és kiderült h a felni a hibás."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #135222 üzenetére
a formám szerint nekem is szépen kussban alapoznom kéne, de... ez arra is jó, hogy legközelebb lássam, fejlődtem-e, és milyen irányba
A sárhányóról jut eszembe, hogy a képemen ott figyel az ass-saver... hát, legközelebb nem röhögtetem ki magam vele, halottnak a puszi ilyen körülmények között .
gyenge fröcsögésnél még talán ér valamit, illetve most is számíthatott, mert köüzvetlenül a nyeregnél nem lettem ANNYIRA sáros, de a táskám már merő sár volt.
Apropó táska: szerettem volna megszabadulni tőle, de csak-csak annyi apró cuccom volt, hogy kellett. Majd ezen még okosítok, mert át lehet rakni egy részét nyeregtáskába, vázra, zsebekbe, stb, de ehhez rutin is kell, hogy tudjam, mire van szükség. Pl. miniszerszám nélkül elképzelhetetlennek tartom az elindulást, aztán lehet hogy fölösleges.
A legnehezebb tétel egyébként a pótbelső volt... A latexektől még nem tudom, mit várhatok, menet közben tetszik, de nem tudom, fogja-e rendesen a folt, és ilyen esőben foltozzon akinek 3 anyja van, eleve csak az indul, akinek kettő .
Szóval féltem, hogy ha defektelek, akkor szopóka, egy normál belsőt vittem magammal. Na, ezt valszeg az első pár út után megspórolom, ha megtérek a Stans vallásra.
ZolkoWot olvastátok a sekély tócsák maratonjáról.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz FIREBLADE78 #135226 üzenetére
Megértettük!
(#135229) ZolkoW...na ott van az igazi értelme a tyúkbelesnek,hisz nemcsak hogy bukod a helyezést,de belsőt cserélni is esélytelen abban a dagonyában.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
StLui
veterán
válasz bringasisti #135224 üzenetére
Ja hogy írták, nem V fék, hanem tárcsa, de köszi, ujjamat elég volt odatartani láncvillához támasztva, hogy ne mozogjon. De ezt a picit megpróbálom kihúzni majd én, csak szereznem kell küllőkulcsot.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
jjeahh
nagyúr
Ha már belső, ez a Topeak táska belsőnek úgy tűnik nem igazán vált be nálam, az még oké, hogy a normál belsők nem férnek el benne, mert pótbelsőnek elég a 140 grammos is, de idiótán van kitalálva az egész, mert a vékony fémlemez miatt lóg és zörög az egész táska. Valakinek valami más ötlete, hogy lehetne még felapplikálni a bringára a belsőt? Raktam már fel gumírozott tépőzárral is a kulacs meg a nyereg mögé, de koszolódik, megtelik sárral, veri az eső, süti a nap, szal nem jó így sem. Gondoltam, hogy egy darab belsőt húzok rá, de sajnos nem fér bele... zacsiba is próbáltam rakni, de az hogy néz ki már . Mit lehetne ráhúzni a belsőre ami védi és nem olyan ronda, mint a zacsi? Ki hogy viszi magával a belsőt, ha hátizsák nem játszik?
StLui: Vigyázz, hogy ne húzd túl a küllőket, mert kiszakadhatnak.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Runner_fxr
Ármester
válasz itouchfan #135217 üzenetére
Csapágyakba bemehet a kosz (középrész, kormánycsapágy, agyak, össztelós váz esetén forgáspontok), illetve teleszkópok és tagok is kapnak annyi sarat, hogy oda is bejuthat némi szennyeződés. Ilyen durván saras bringázás után érdemes darabokra szedni a bringát, ellenőrizni az összes csapágyat és ajánlott a telót és a tagot (ha van) széthúzni egy kis szervizre.
[ Szerkesztve ]
-
StLui
veterán
válasz bringasisti #135235 üzenetére
Köszi, de több méretben van küllőanya, mondjuk mindegy melyik, semmilyen nincs nekem, el kell mennem venni. (linkkel tudnék mit kezdeni, egy képpel nem sokat, kép alapján nehéz venni)
Jjeahh: igyekszem, videó alapján nem tűnik agysebészetnek egy sima kis nyolcast kihúzni, ahogy mondják benne "88"-ba bele sem kezdenék.
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #135233 üzenetére
nekem most az elemlámpa/bicska tokok jutottak eszembe, persze valami combosabb darab, hogy elférjen benne. [link]
A tegnapiról már ki is kerültek az eredmények, 30-ból 24. lettem, na ezt kell lejjebb szorítani jövőre ;-) De meg is nézem majd, mennyi idő ment el a ragadós-anyázós szakasszal, mert én úgy éreztem, hogy végtelen.
JA, kulacstartós szerszámtároló nem játszik? Én régen nem foglalkoztam vele, aztán valamiért már elkezdtem szemezni velük, de végül nem hiszem, hogy veszek, hacsak nem... arra jó lenne nekem is, hogy amikor tudom, hogy elég egy kulacs, akkor átdobom egyik bicóról a másikra, és nem húzza a hátamat. Wow, ennyiért nem is kell olyan sokat gondolkodni..[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Toobee
veterán
válasz jjeahh #135222 üzenetére
Nem csodálom, hogy nem vagy elégedett sárban azokkal a gumikkal. Olyan, ami mindehova jó nem nagyon lesz. Maxxis sárgumi.
https://barbieripnk.hu/
-
xy.zsolt
őstag
Ti mivel szeditek szét a patentszemet ha nincs speckó fogó kéznél?
Toobee: Ami "mindenhova jó" az nem igazán jó sehova....és ez kb mindenre IS igaz[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
StLui
veterán
válasz xy.zsolt #135239 üzenetére
Én még soha nem szedtem szét az elmúlt 30 évben (eddig egy bringán kellett láncot cserélni, azt a szerelő tette meg). Tegnap éppen elfújtam kb 400 Ftot egy alaposabb lánctisztításra, mert gyerek cseszik csinálni akármit is a bringáján, a használaton kívül, de szinte azt is sajnáltam, nem hoz annyit a takarítgatás. Átállok a láncmosós-tekerős cuccra, úgyis van, csak benzint kell vennem, vagy petróleumot?
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Toobee
veterán
válasz jjeahh #135233 üzenetére
Nekem ez tetszik, de most épp egy ennél jóval egyszerűbb Birzman is tökéletesen teszi a dolgát.
https://barbieripnk.hu/
-
raggg
senior tag
Nyeregcsövet mivel érdemes kenni? (Alu váz, alu cső). A sok horrorsztori után nem szeretnék én lenni a következő, aki nem tudja kihúzni, jó lenne megelőzni
ragklaatPS
-
Wombath
HÁZIGAZDA
válasz 6030D #135214 üzenetére
Óóóó, hát te voltál a kacsás ember???? Még meg is dicsértem, hogy milyen ötletes, ahányszor leszálltál a sárba, megszólalt .
Durva verseny volt, először a városból kijutva, a mezőn, a bivalyerős, esőt a szemünkbe csapó szélben éreztem azt, hogy kemény élmények várnak . De azért a nagyon tapadós sáros részeket leszámítva király volt, igaz, a vége felé, amikor a saccra 40 kg-ra hízott bringát kellett cipelni, mert nem forgott a kerék, már kevésbé volt őszinte a mosolyom, meg elfelejtettem inni is eleget, így addigra be akart görcsölni a lábam, de nem hagytam neki. Jött mögöttem egy lány, aki korábban egészen szendének tűnt, de ott a végén már káromkodott, mint a kocsis .
Szerencsére találtam egy olyan botot, amivel pont jól lehetett vakarni a sarat a kerékről és a vázról, így azt kabalaként a kormányhoz szorítva mentem egészen az aszfaltos befutóig
A bringamosót, zuhanyzót és is kihagytam, fog a fene a hideg esőben még tekeregni. Én kocsiban szállítom a bringát, így azt már eleve kibéleltem fóliával és hullámpapírral, itthon meg ezeket kidobtam, plusz vittem ócska munkásruhát, amit meg felvettem a sáros ruhák fölé (a melegség szempontjából kiválóan vizsgázó külső réteget eleve egy ikeás zacskóban állva vettem le), aztán irány haza.Itthon nagyjából 2 órát pucoltam a kerékpárt (nem szeretem a magasnyomásút), aztán nagyjából szétkaptam, hogy lássam, mi kell majd még. A rövid lista: fékbetétek cseréje elöl-hátul. Fejcsapágy, pedálcsapágyak pucolása, agyak, váltógörgők és középrész ellenőrzése (a végén minden mély pocsolyán inkább áttekertem, csak olvadjon a sár!), villa szimeringek tisztítása, lánc vagy kuka vagy nem...
Ja, gumikhoz csak annyit, hogy amikkel én mentem, azok 4.8-as Minionok. Hát jobb lett volna valami keskenyebb, mondjuk 4.0, 3.8 esetleg. Még az előző évszázadban ilyen versenyeken csak feldobtam a Panaracer Spike párost, és nem volt, mi megállítson
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz xy.zsolt #135239 üzenetére
Ha nem feszül a lánc a KMC-sek szétjönnek kézzel.
(#135245) Wombath...gratula neked is,lassan a tiszták leszünk itt kisebbségben!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Toobee
veterán
válasz xy.zsolt #135244 üzenetére
Ajánlom a Squirt-öt. Nekem a mostani láncom (1130-as GX) újként kapott egy benzines mártózást, majd 2 rétegben Squirt, miután kiszáradt. Azóta 1-2 tekerésenként kenem, ami 40-60 km és 600-1200m körüli szintet takar. Azóta ment bele ~1100 km és ~20.000 m szint + 1 db bikepark, az első flakon pedig még mindig tart.
szerk: a legfontosabb természetesen kimaradt. Semmilyen kefélés, sikálás, áztatás nincs. Átpörgetem egy ronggyal 8-10 fordulat alatt, ez a takarítás.
A 0,75-ös mérő a közelében sincs a beesésnek, ennél pontosabb eszközöm pedig remélem, hogy a héten lesz. A Birzman márka nagyon szimpatikus, jó cuccaik vannak, úgyhogy berendeltem ezt a nyúlásmérőt. Több helyen is olvastam, hogy 11/12 sebességes rendszereknél 0,5-nél kell cserélni a láncot, úgyhogy kíváncsian várom az eredményt.[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
trialboj
őstag
válasz Wombath #135245 üzenetére
Ez egy tank, még a kamuflázs is megvan hozzá Sárban ez kebésbé táncol? Mondhatni repültél vele?... amíg a kerék nem kezdett blokkolni.
Ezt élte át a láncotok +2 x4 -7 és az egész a négyzeten
(#135239) xy.zsolt
Legrosszabb esetben cipőfűző is jó: [link]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #135246 üzenetére
Ez van nekem, de kézzel az Istenért sem jön szét
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest