- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Mobil flották
- iPhone topik
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #183118 üzenetére
Gratulálok az új vashoz!
Nekem tetszik ez a szín, a kétszínű gumi kimondottan feldobják. (csak halkan engem a markolat színe se zavar)
Jó könnyű, jó konig, ebben biztosan sok örömöd lesz. -
sebgutkopf
őstag
válasz Runner_fxr #183116 üzenetére
Ha már a motorexet bármelyik ásványoshoz írják, akkor vajon a shimi is elmegy a royal blood-al és a magura is a rózsaszín shimi olajjal?
Elvi síkon nem látom akadályát, hacsak nincs olyan viszkozitási különbség, amit a másik tömítése nem szeret, de a motorex ha mindegyikbe jó, akkor olyan nagy különbségnek nem kéne lennie. -
andrisbandi
őstag
válasz sebgutkopf #183202 üzenetére
DOT Brake Fluid vs. Mineral Oil
https://epicbleedsolutions.com/blogs/articles/dot-brake-fluid-vs-mineral-oil
- Elég jó összefoglaló.
Tutira talál benne az ember elsőre hihetetlen dolgokat.
Pl a DOT-nál "a zárt rendszer" is vizesedik, ezért évente ajánlatos lecserélni.A végén táblázatba vannak szedve az előnyök/hátrányok.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
bringasisti
őstag
-
andrisbandi
őstag
válasz bringasisti #183204 üzenetére
So where does this water come from?
Glycol based fluids are hygroscopic which means they absorb water/moisture from the environment at normal atmospheric pressures at a rate of 2-3% per year. This process is exasperated in more humid conditions and climates.
This water content finds its way into the brake fluid via microscopic pores in brake hoses, seals, joints and seams. As we've learnt, water mixed with DOT fluid has an adverse effect on the brake fluid by reducing its boiling temperature and therefore reducing its performance.A DOT fékfolyadék annyira nedvszívó, h a rések, ahol még nem tud kimenni az olaj, a levegő páratartalmából képes beszívni a vizet.
Egy év alatt 280-ról kb 180-ra esik a forráspontja= javasot az olajcsere.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
bringasisti
őstag
válasz andrisbandi #183205 üzenetére
68 óta van jogsi. Az akkori készítmény se szívta ilyen mértékben a vizet, a mai fejlett készítmény más kategória. Nyilván a gyártó elmondja hogy vegyél másikat, de nem kell komolyan venni!
BENEFON DELTA--------N8
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz tacto #183192 üzenetére
Marad a tepsi.
xyzsolt...ez van eredetileg, ugyanolyan színű mint az a kis rész a támvillán. ...ha kényelmetlen menni fog, ha nem egyelőre marad.
Tothgera...végeztem pár méréses összehasonlítást a régivel és a kormány így leengedve áll közelebb a régi beállításhoz, eztért máris mentek felül a távtartó gyűrűk...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bringasisti
őstag
válasz andrisbandi #183205 üzenetére
Ha és a lényeg hogy nem a forráspont csökkenés a gond hanem hogy elkezd rozsdasidni a munkahenger
BENEFON DELTA--------N8
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #183195 üzenetére
...azt hittem rég túl vagy rajta, nem gondoltam még mindig érzed utóhatásait. Biztos azt érzed? (...és nem csak kummantasz? )
goldnarmz+sebgutkopf...
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
őstag
válasz Hasaggymeg #183190 üzenetére
az egyik legszebb Cube
le a kalappal!“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #183209 üzenetére
Nem érzem, lusta vagyok.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz f4lcon #183210 üzenetére
6030D... ...ne is mondd, a mút 7 előtti hét péntek óta nem bringáztam, először a taknyos, sáros idő, majd a fékhiba miatt, alig várom nyeregbe pattanjak (még a régibe ) valamikor jövő 7en, a közepe előtt, mikortól már újra csapadékot jósol.
Csokocsibész...köszi.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #183211 üzenetére
Azért így is megvan neked a 6500km/60.000m, ha már csak jövőben ülsz bringára is elégedett lehetsz, mert montival szerintem ez elég sok .
Nekem szokás szerint az a bajom, hogy a haverok lassan, szerre mind letették a bringát, nekük offszezon, egyedül meg nem tekerek annyit, főleg hegyre nem. Pedig nap, mint nap kívánom, mint a fene .Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
werszomjas
őstag
Thule OutRide 561 kerékpárszállítóval van valakinek tapasztalat?
Most egy Thule 598-at használok, de kell vennem egy másikat, az 598-al elégedett vagyok, de menet közben eléggé mozog a bringa, rápróbálnék egy ilyen első villa befogóssal.
Tudom, hogy a vonóhorgos a legjobb, de sajnos csak tetőre tehető jöhet szóba.
Outi / MTB lesz szállítva vele.
[ Szerkesztve ]
üdv
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #183212 üzenetére
Én ma nagy reményekkel indultam el, idő se volt vészes, de basszus olyan sár volt... volt ahol úgy toltam fel a bringát, hogy előretoltam fél métert, fékeket behúz, utána mászok, mert amúgy csúszott a lapos talpú cipő, mint a veszedelem. Remélem lesz valami hó, amikor kimehetek, ennél az fényévekkel jobb, vissza is fordultam még bőven a cél előtt.
'92 Honda VFR 750
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #183216 üzenetére
Ma több bringást láttam a Börzsönyben, legtöbb elektromos fullyval, kivétel nélkül nyakig sárosak.(Én gyalog voltam. )
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MODERÁTOR
Ez a patent ugye jó bármelyik 10-es Shimano lánchoz?
Még nem merem leírni mit csináltam előbb helyrehozom.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
INTELligent
senior tag
válasz Hasaggymeg #183190 üzenetére
Kíváncsivá tettél, hogyan jönne ki a 10 kg alatti súly?
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz INTELligent #183219 üzenetére
Hajtómű,sor,lánc XT (itt a mostani súlya, szemezgess [kép]) ,teló Reba,nyereg,nyeregcső, kormány,stucni valami karbon, vagy könnyebb alu, könnyebb gumik esetleg tyúkbél,szivacs markolat, könnyebb pedálok és kulacstartók, és ha utánaszámolsz nagyjából meg is van.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
INTELligent
senior tag
válasz Hasaggymeg #183222 üzenetére
Köszi!
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
Runner_fxr
Ármester
válasz sebgutkopf #183202 üzenetére
Magurába is a Motorex-et szoktuk tölteni, még soha nem volt belőle probléma. Shimano olajjal is úgyszintén hibátlanul működik a Magura. Royal Blood-ot viszont még nem próbáltam Shimano-ba tölteni, de szerintem működne az is. Én mondjuk a saját műhelyembe vettem Royal Blood-ot is és ha magura féket csinálok, abba az megy. Amit érdemes kerülni az a különböző olajok keverése.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #183222 üzenetére
Szerintem csak a teló és kerékszett cserével 10.x lenne a súly, ha ennyire ráhajtasz a grammozásra, 10 alá is bemehet .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #183225 üzenetére
Igen, de itt az az állítás volt próbára téve, hogy kerékszett csere nélkül meddig lehet menni. Kerékszett cserével sima ügy...ugyanakkor (hála istennek) a grammbuzulás vírusa még nem fertőzött meg, mert az egy roppant költséges kórság. Engem egyelőre a tartósság és kifogástalan működés érdekel, vesződni a működési hibákkal, vagy folyton javítani, cserélni valamit ami tönkremegy mert sz@r, az amit nem kívánok. Bár kopásnál általában legalább ugyanolyant vagy lehetőség szerint jobbat szoktam venni (lánc, sor, hajtómű, pedál stb.) ahol így a súllyal is lehet spórolni, léptem én már visszafelé is a tartósság miatt. Ha széthull alattad akkor nem vigasztal az a mínusz 100-200 gr. Kerekekre nagyon kíváncsi leszek, masszív, 32 küllős szegecselt felnis állatoknak néznek ki, amik ugyanakkor korábbi bringámnál bizony okoztak némi fejtörést. Olyan 500 km után meglazultak a küllők (ez 1értelműen Cube gyári hiba lehetett, hisz ők fűzik Németországban és a Mavic-al ilyen gond nem volt), aztán kotyogni kezdtek az XT kónuszok, majd jött a szintén XT kazettatest mizéria is mint egy never ending story...igaz én is rátettem egy-egy lapáttal mikor mérgemben (és türelmetlenségemben ) meghúztam (túlhúztam) az úton, menet közben a küllőket, elhúzva így a kereket egyfelé (nem szeretek visszafordulni ), vagy (feltehetőleg, de ez nem teljesen biztos) túlhúztam picit a kotyogó kónuszokat is siettetve így a berágódást, de pl. az XT szabadonfutó tényleg minden felhasználástól függetlenül, és folyamatosan sz@r volt.
Szerk: még annyi, hogy kellemesen büdös gumiszag van a szobában.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
parkr
őstag
válasz Hasaggymeg #183226 üzenetére
lehet velem van a gond, de én azt a szagot imádom
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #183226 üzenetére
Ja, ezt a súlyspórlás dolgot én is úgy képzelem el, hogy nem a jól működő alkatrészeket cseréli az ember könnyebbre, hanem majd egyszer az elkopott, elhasználódott cuccokat, amiket idővel úgyis muszáj lesz. Amúgy ez a gumi érdekes, mert ha jól látom Performance szériás? A Schwalbe oldalán viszont nincs Performance szériás modell barna oldalfallal, csak Evolution... gondolom vagy régebbi modell, vagy csak bringával együtt kapható, külön nem. Emlékeim szerint a haverom Scottján is ilyen Kenda volt. Ha Performance, akkor örülhetsz annak is, mert nehéz és ha elkopik és cseréled mondjuk a szokásos Race King-re, csak azzal spórolhatsz 2-400 grammot, ha egyszer úgy döntesz tubelessesíted is, akár közel 1 kilót . Na de mindegy, remélem egyszer nekem is lesz egy hasonló vázam, majd akkor kiélem magam rajta, valszeg addig faragom majd, amíg költséghatékonyan még lehet és 9.x lesz a súlya .
Amúgy nálunk a helyi szerviz kerekeket szinte kizárólag XT aggyal fűz, gondolom ez nekük amolyan befektetés, mert rendszeresen vissza fog járni vele a kliens .[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
szimpláncsak
tag
válasz Hasaggymeg #183222 üzenetére
Ha már most fontolgatod a teló cserét lehet érdemes most meglépni. O km-es bontott villát szerintem bolti ár alatt egy 15 ezer ft-al el lehet adni. Akkor már nem olyan vészes kipótolni egy reba-ra. :)
-
nemeth989
senior tag
[kép] Sziasztok
Szerintetek kellene emiatt aggódnom? Nekem csak festék leverődésnek tűnik, de lehet csak magamat nyugtatom. Nagyon bosszant...
Nem is tudom, hogy csináltam, elképzelésem sincs, csak arra tudok gondolni, mikor eldőltem egy zúzottköves bejáron... Minden cuccomra vigyázok erre ez fogad....
Mi a véleményetek?[ Szerkesztve ]
RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
J.C.G.
aktív tag
válasz Hasaggymeg #183226 üzenetére
Mi volt a baj azzal az XT sorral és hogyan oldódott meg?
Én ahogy szimpláncsak írja bontanám a telót és kipótolnám egy új Manitou-ra.
A másik átfűzettetném a régi agyat az új helyére. Vagy csak kupak és szabadonfutó cserével oldanám meg a cserét. Ha jól tudom az a Mavic kupakokkal átszabható. -
őstag
válasz nemeth989 #183230 üzenetére
nem tűnik törésnek, csak egy felkapott lánc általi festék leverés
de a távgyógyítás nekem ugyanúgy nem megy, mint Gyurcsóknak, szóval hajtókar le, festék megkapargat, és utána kiderül“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #183228 üzenetére
XT jól hangzik, ugyanakkor sokkal olcsóbb mint egy DT, vagy Novatec agy, gondolom ezért jó üzlet fűzni rá.
#183230nemeth989...ha jól látom és az a láncvilla, akkor egy kavics kerülhetett be a kisebb tányér és az közé, az húz6ta azt a csíkot oda. Csodálkoznék ha annyitól szerkezeti sérülés történt volna.
ZolkoW...most cserélni nem lehet semmit, zasszony elment a falig és vele megértetni, hogy egy a kerékpárral adott, azzal harmonizáló színű alkatrészt már újan cserélni kell mert teszem azt én a visszaút csillapítása nem az igazi...hááát...kábé mission impossible. Amúgy meg kifejezetten kíváncsi vagyok működésére, Rebáról már hallottam eleget, hogy jó.
J.C.G...melyikre gondolsz, a törött bakra? Annál cserélték azt a 3 kereket mely egy bakon volt, vagyis a sor közepét.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #183233 üzenetére
Én is kíváncsi lennék arra a telóra, mert elvileg a Judy asszem a Recon alatt van valahol, ugyanakkor ez Gold verzió, ami meg drágább a Reconnál, szal zavaros. Nagyon elkomplikálta 2019 után a Rockshox az elnevezéseket, Judyból és Reconból is van TK, RL, Silver, Gold, de van amelyik Judy picivel jobban testreszabható (?) és magnéziumötvözet becsúszós acél helyett (?), ugyanakkor a becsúszók csak 30-asok... bonyolult . Normálisan testre szabva kíváncsi lennék hogy működik a Judit.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz f4lcon #183235 üzenetére
Igen, de ettől még nem biztos, hogy mindegyik Judy a Reconok alatt van. Pl. hasonlíts össze egy Judy Gold RL-t egy Recon Silver TK-val, lehet, hogy a Judy a komolyabb . Ezért írtam azt, hogy túl van bonyolítva.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
J.C.G.
aktív tag
válasz Hasaggymeg #183233 üzenetére
-
jjeahh
nagyúr
válasz J.C.G. #183239 üzenetére
2019-ben, amikor én vettem a Recon-t, emlékeim szerint még egyszerű volt, Volt 30 TK, Judy TK (?), Recon RL, Reba, SID Select és a csúcs SID-ek, teljesen egyértelmű volt, melyik hová van pozicionálva, RL és 32-es becsúszók csak középkategóriától felfelé jelentek meg, Debonair, alu becsúszók, tokenek Rebától felfelé. Asszem a Judy az elején úgy jött képbe, hogy kellett valami a Recon alá, ami pluszos gumikat is fogad és boostos, mert a Reconból nem volt ilyen verzió és drágább is, de aztán lett olcsóbb Recon, drágább Judy, a Reconból is lett Boost-os... de valszeg úgy van, ahogy f4lcon írja, a Judy Gold RL egy fullextrás alsó kategóriás teló. Szerintem ha normális telót akar az ember, akkor a Gold és az RL jelzéseket kell lesni, ha meg a súly és a tokenezhetőség is számít, irány a Reba és a SID.
szerk: amúgy a Rockshox és Sram egy cég nem? .[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz J.C.G. #183239 üzenetére
SLX, azóta is olyanokat vásárolok. [kép] [kép] [kép]
jjeahh...ilyen.
A TK a Turn Key, az RL meg Remote Lockout.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
J.C.G.
aktív tag
válasz jjeahh #183240 üzenetére
Silver, Gold, TK, RL,
Sid SL, Sid, 30, 35, Bluto, Judy, Reba, Recon, XC a jelenlegi Cross Country felhozatal. Valemit kihagytam még?
Minek ennyi?
#183241Hasaggymeg
Igazából majdnem ugyan azt veszed. Hogy is van? Valamelyik Slx szett még könnyebb is az XT-től. -
INTELligent
senior tag
Ha már karbon váz. A viszonylag könnyű alu vs karbon kombóból melyik a jobb - mondjuk tartósság szempontjából?
Én pl. úgy vagyok - legalábbis a jelenlegi képességimet (vagy azok hiányát ) tekintve, hogy bármennyire is vigyáznék rá, mint minden cuccomra, nem mernék egy karbon vázzal terepre menni.
Ez most úgy vetődött fel, hogy ismét nézegettem a Radon XC-ket, és ez azért egészen adja [Jealous AL 9.0]Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
IMIIKE1998
őstag
Helló!
Szerintetek ez a fékcső jó lesz Shimano fékekhez is?
[link]Hasaggymeg: Grat a bringához, látom hű maradtál a Cube-hoz. :D
[ Szerkesztve ]
-
zsocy
őstag
válasz IMIIKE1998 #183244 üzenetére
És lehet még a méretet is eltalálta elsőre, bár ezt csak jövő héten tudjuk meg
-
ivana
Ármester
válasz INTELligent #183243 üzenetére
Egyértelműen a karbon tartósabb. De csak azért mert azt lehet javítani. Ha nem töröd szét mindegy.
-
őstag
válasz IMIIKE1998 #183244 üzenetére
Shimano-ból kétféle cső van, az SM-BH90 meg az SM-BH59 plusz a 90-esnek többféle változata (banjo-s vagy egyenes vég)
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz J.C.G. #183242 üzenetére
Szerintem talán pont súlyban különböznek leginkább, valamelyik sornál láttam, hogy egyetlen különbség a zárógyűrű anyaga volt mely egyiknél Al, míg másiknál Fe volt. Annál a típusnál amit én vettem (11-34) ott éppen másképpen vannak bakra szerelve. XT vs. SLX....vagyis az a bak ami nekem eltört az SLX-nél nincs is. Ugyanakkor persze én is úgy gondolom, hogy sem típus hiba sem a lábaim rettentő ereje nem lehetett az oka a repedésnek, ott valami egyedi eset állhatott fenn, mint pl. elejtették és ütés érte a gyárban, vagy edzés hiánya esetleg...
falcon...fékcserém kapcsán azzal is futottam egy kört, de arra jutottam 2 Shimi fékcső is egyforma méretezésű, talán keménységben különböznek mert a felsőbb kategóriát szerelik a 90-esel.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
IMIIKE1998
őstag
Készül amúgy nekem is a Kona Scrap freeride bringám. (Igen, végül nem UMF Hardy lett, mert Konából találtam egy szép állapotút, ami a méretem és árban is jó vétel volt.)
Szerintetek amúgy telóból mennyi rugóutat bír el a váz? 120 mm-t elbír még vagy inkább maradjak a gyári 100 mm-nél? Láttam, hogy valaki 150-160mm-es telókat rak bele, de az rengeteg szvsz.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Sweet.tv - internetes TV
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- ASUS routerek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen