- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- iOS alkalmazások
- Honor Magic V2 - origami
Hirdetés
-
Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
gp A készítők a minap két új előzetessel jelentkeztek a sokak által várt programhoz.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz maximilian4 #183650 üzenetére
Azért az NX-SX szett, és a Judy elég gyér. A váz megérdemel egy jobb szettet.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
maximilian4
addikt
válasz Tothgera30 #183651 üzenetére
Teljesen egyetértek. Viszont legalább jó kis fejlesztési potenciál van benne. Én mindig azt vallom, hogy a váz a lelke a bicajnak. Egy alapnak nem rossz ez.
Maxi
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz J.C.G. #183648 üzenetére
Majd ha egyszer hosszabb meneten kipróbálom írok, nappal én nem világítok amúgy meg asszem tudja az auto világítást este.Most, hogy többet áll 1-1menet után nehéz kiszámolni.
maximillian4... milyen kormány van már azon?! ... trailer akart lenni?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
J.C.G.
aktív tag
válasz Hasaggymeg #183653 üzenetére
Tudja. Egyik alkalommal amikor megálltam majd betettem az övtáskámba, 6 óra körül bekapcsolt. Eléggé mérges lettem miatta, mert feleslegesen fogyasztotta az aksit.
Van amikor bekapcsolva felejtem a bringán, jó esetben kikapcsol és amikor elindulásnál visszakapcsolom, úgy veszi mint ha folytatnám az előző napi mérést. Ilyenkor van 12 óra menetidő és 3 km/h átlagom. De azt is szeretem amikor nem kapcsol ki hanem lemerül, gondolom bekapcsolódik a világítás és reggel nincs energia. -
Hasaggymeg
Topikgazda
-
maximilian4
addikt
Ma jött egy csomag. A crossfit teremünkbe vettük. Azért ilyet, mert a crossfit versenyeken ezek a conceptek a hivatalos gépek, és márciustól lincencelt lesz a terem. A lényeg hogy amúgy nem is rossz. Összerakás után kipróbáltam. Kommunikál zwiftel, a garminommal, stravaval. 1200 wattot tudtam kitekerni, és simán bírta volna még az ellenállás. Egyébként van még a teremben 3 concept ergometer is, meg skierg is, és még jön egy csomó minden (nem reklám)
Maxi
-
6030D
Ármester
válasz maximilian4 #183656 üzenetére
Jó sok terem akar hirtelen licenszes lenni.
Ezen gondolom cserélhető a pedál meg a nyereg is. Mi pénz egy ilyen?
Azoknak a wattoknak meg nem kell hinni, de ha akarsz, akkor indulj el 100 W-ról, és 3 percenként emeld 30-cal, kifulladásig. Szólj meddig jutottál. A Parti Andris 400 W környékéig.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz maximilian4 #183656 üzenetére
Mik a kilátások mikorra számítsátok a helyreállást?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
maximilian4
addikt
válasz 6030D #183657 üzenetére
Bő fél millió forint. Én így is kevesebbre számítottam. Azt hittem egy túlárazott crossfit gép. Mondjuk ezt fenntartom, de többet tud mint amire számítottam. Azoknak fullosan jó lesz akik lejárnak a terembe, de még nekem is tetszik. Am ezt a wattot úgy képzeld el, hogy pillanatra ment fel max ellenálláson, úgy hogy majd beszartam, amúgy megpróbáltam azzal a tempóval amivel kint is tekerem az átlagokat (180-200 átlag watt) és érzésre meg pedálfordulatra is hasonló volt az élmény. A nyereg, kormány, pedál cserélhető bármilyenre.
Hasaggymeg
Mi ugye elég régóta működünk, nem most nyílt a terem, csak mostantól lesz hivatalos crossfit terem, bővül a géppark, meg nagyon sok fejlesztés van kilátásban. A vírus előtt fullon voltunk, és mivel eleve egy meglévő egyesületünk nevén nyitottok meg még évekkel ezelőtt, így most ezt kihasználva akik folyamatosan járnak, meg bérletet vesznek azokat gyorsan leigazoltuk még a vírushelyzet elején. Így ők tudnak járni.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
J.C.G.
aktív tag
válasz Hasaggymeg #183655 üzenetére
Dehogy is, sose tennék ilyet. örm és bodogság van.
-
Hínár929
tag
Gondoltam Strava-val kapcsolatos hozzászólások között lesz válasz a problémámra, de mintha nem érintette volna senki a témát vagy csak nem találtam.
Locus-t használok a telefonon útvonalrögzítéshez, és innen töltöm fel a Strava-ra a gpx-t.
Annyi a gondom, hogy amikor kikapcsolom a rögzítést, pl. vonatra szállok és utána folytatom a tekerést, folytatom a rögzítést is, a köztes, nem mért szakaszt a Strava hozzáadja az össz útvonalhoz.
Hogy lehet ez kitörölni?
A Locus-on nem jelenik meg, ott nincs benne a nem mért a szakasz, a Strava-n meg igen. -
Rotyi
aktív tag
Sziasztok!
A kerékagyra rögzíthető sebességszenzornak egy Garmin/Bryton fejegység mellett van előnye?
Vagy inkább egy mobitelefonhoz csatlakoztatva van inkább előnye a GPS alapú mérésnél pontosabb eredmény formájában?Ami majdnem az, az nem az!
-
ZolkoW
őstag
válasz Hínár929 #183661 üzenetére
Együtt a kettőt nem használtam, csak külön-külön, de gondolom az lehet a baj, hogy ami Locusban egy file (?), azt a Strava is úgy próbálja értelmezni. Két külön túraként feltölteni esetleg? (nem is tudtam amúgy, hogy Locusból is lehet Stravára menteni, igaz, hogy mióta van, inkább gyalogtúrára is viszem a bringás km órát, csak arra kell figyelni, hogy ne nyomódjon meg rajta egy gomb se...)
#183662Rotyi : ha tegyük fel, egyforma távot ad a végén a két mérési módszer, akkor is a kerékszenzoros finomabban, gyorsabban leköveti a változásokat, és nem zavarja az alagút sem. gps-es méréssel sokszor látom, hogy szerintem tök egyenletesen megyek, és közben ingadozik a kijelzés, de ha ez nem zavar, a legtöbb esetben szerintem megfelelő a GPS alapú is. Illetve én erdőben sem szoktam tapasztalni jelvesztést, de lehet, hogy magas házak között pont rosszabb a helyzet.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hínár929
tag
válasz ZolkoW #183663 üzenetére
Ha eszembe jut akkor figyelek rá és külön túraként töltöm fel, de az lenne az igazi, hogy egy út az egyben legyen.
Közben kipróbáltam és nem csak a Strava-n köti össze a nem mért pontokat. Több helyen is megnyitottam ugyanazt a gpx file-t és mindenhol ugyanúgy jelenik meg mint a Strava-n.
Érdekes mert a Lucus-ban meg nem mutatja a nem mért szakaszt. -
Alg
veterán
válasz Rotyi #183662 üzenetére
Persze hogy van, sokkal pontosabb és konzisztensebb adatokat kapsz.
Autopause/autostart is tökéletesen működik, pont akkor áll meg mikor megállsz, akkor indul el mikor elindulsz, és a pillanatnyi sebességed is mindig hihető tartományban van.
+ ha fogyóban az akksi, kikapcsolod a GPS-t és sokkal tovább bírja, miközben megvannak az adataid - egyedül a térképen veszted el a tracket. (mi tegnap 9%-os Garmin 530-al indultunk és végig bírta a ~2 órát 0 fokban GPS nélkül, CAD+HR+speed szenzorokkal)
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
maximilian4
addikt
válasz Hasaggymeg #183666 üzenetére
Rohadt jól néz ki a bicaj. Én most értem haza, de buzi nagy szél volt. 40-50 km/h-s déli széllökések. Kedvencem mikor oldalról beléd jön.
Maxi
-
parkr
őstag
válasz Hínár929 #183661 üzenetére
és ezt te hogy gondoltad amúgy? a térképen lesz majd két útvonal egyszerre?
nyílván összeköti a kettőt egyenes vonallal amit értelemszerűen meg kellett tenned valahogyan, a teleportálás még nem elfogadott.amikor megállsz és vonatozni kezdel, befejezed a rögítést és kész. aztán ha újra bringára ülsz, elindítol egy újat.
#183666Hasaggymeg majd véletlenül nehogy összekeverjétek azt a sok fehér gépet
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #183666 üzenetére
mi volt előtte? kivi vagyok a bekopás utáni véleményekre. Shimano kompatibilis fékbetét kell bele, bizonyára tudod, ott még lehet talán kicsit javítani :)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
beleriand72
tag
Országúti kerékpárt vásárolnék. Bianchi lesz az áldozat. Aria, Infinito cv vagy xr3 tárcsafékes, ultegra szettes, még nem tudom melyik, mind tetszik. A gyári kerékszettről mi a véleményetek? Fulcrum racing 418. Én 95 kg vagyok. Reménytelen küldetés?
MI6 - Canon EOS 30D - Gaggia Classic - Mazzer Super Jolly - Klipsch R-28F - Yamaha RX A-670 - Scott Sub Cross10 - Sonder Camino Ti Rival 1x - Bianchi Oltre XR4 - Ricoh GRIIIx - Lelit Bianca PL162T-v3 - Mazzer Omega - Niche Zero
-
inifini
tag
válasz beleriand72 #183671 üzenetére
Azt kell cserélni először, elég nehezen forog
-
inifini
tag
válasz maximilian4 #183656 üzenetére
Majd próbáld meg azt a wattot egy igazi bringán, a sprinterek (Caleb Ewan, Sagan...) szoktak 1500w körül a befutónál.
Amúgy mellé szoktak mérni általában, szerintem inkább viszonyítási alapnak jók ezek az okos eszközök, látod, hogy merre haladsz. -
beleriand72
tag
válasz inifini #183673 üzenetére
Mit értesz ezalatt? Mit javasolsz helyette DT pr 1600 spline/dicut?
[ Szerkesztve ]
MI6 - Canon EOS 30D - Gaggia Classic - Mazzer Super Jolly - Klipsch R-28F - Yamaha RX A-670 - Scott Sub Cross10 - Sonder Camino Ti Rival 1x - Bianchi Oltre XR4 - Ricoh GRIIIx - Lelit Bianca PL162T-v3 - Mazzer Omega - Niche Zero
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #183669 üzenetére
Ez már az átkosban is menő műhely volt,dzsuváskezű vízszerelőkkel.
Zolkow... saját tárcsa, saját (talán fémes) betétekkel, mennie kell. Ez volt előtte. [link]
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
inifini
tag
válasz beleriand72 #183675 üzenetére
Mindenképpen valami karbon kerék illik rá, elég nehéz az a kerék, emelkedőn majd megérzed. Nem gondoltam volna én sem, de tapasztaltam egy XR4-nél.
-
inifini
tag
válasz maximilian4 #183678 üzenetére
Hidd el, azon a szinten, az az etap nem olyan vészes egészen addig
-
zsocy
őstag
válasz Hasaggymeg #183666 üzenetére
Ez igen, ez még jobban is tetszik mint a tiéd :)
Ezzel már nem fogja megállással és tolással szabotálni a strava komjaidat, inkább te fogsz repeszteni utána.
Szép lett az új géppark, hátszelet mindenkinek!szerk. csak a féket cserélted, de a bringa akkor is újszerű és dögös, jár a pont :)
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz Hasaggymeg #183676 üzenetére
Avid BB7 Road nem volt kosárban? Bovdenesek között (szerintem) még mindig etalon, egy felső kategóriás tárcsával. Jók ezek a TRP-k is, csak tömítéseket és apró vackokat egy élmény beszerezni hozzájuk.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
jjeahh
nagyúr
Component of the Year Winner: Shimano Deore
Value Product of the Year Winner: Shimano Deore
Pinkbike úgy tűnik oda és vissza van az új Deore-től.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Tothgera30 #183682 üzenetére
Arra nem is gondoltam, hidraulikus kellett.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
parkr
őstag
válasz Hasaggymeg #183685 üzenetére
ugyan már, az komoly mérnöki munnka eredménye
hajtókarba valami dugót nem keresel? bele fog esni az eső -
MODERÁTOR
válasz Hasaggymeg #183685 üzenetére
Ez 6100-as?
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #183685 üzenetére
Valahol spórolni kellett a súlyon
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
MODERÁTOR
válasz Hasaggymeg #183689 üzenetére
Tehát lehet m6100 a szett.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz mobal #183690 üzenetére
Hát igen, tipikus Shimano, van 6100,6120,6130 (hol a 6110? 😜),aztán jön az 510 és 511.
xyzsolt... így sem kőnnyű.
parkr... az a legdögösebb fícsörje a Shimi integráltnak.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #183685 üzenetére
Engem meg lehet kövezni ezért, de ha lesz új bringám akkor Deore szetteset fogok keresni. Mindenhol azt írják, hogy semmi különbség nincs váltásteljesítménybe a Deore és az SLX ill. CZ között.
Aki rendszeresen használja a bringáját, annak nem egy csúcs szett kell, amit folyamatosan állítani meg szervizelni kell, hanem egy igásló. Ami megbízhatóan teszi a dolgát és bírja a strapát.
Lehet keverni a különböző alkatrészeket jobbra balra, így árban ill. súlyban is jó mixeket lehet csinálni. -
MODERÁTOR
válasz Csokicsibesz #183692 üzenetére
Amúgy én is arra tervezem a következőt. És jóval olcsóbb is. ~180k egy fullos szett.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #183692 üzenetére
Hajtás/váltás terén sor, lánc, hajtómű között dizájn és súly a fő különbség, váltónál talán már a kissé jobb csapágyazás és rugó, és talán a pöcögtető ami a leginkább különböző tudásban, (instant drive, több lefelé váltás), de az viszont nem nagy tétel.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
J.C.G.
aktív tag
válasz szimpláncsak #183524 üzenetére
Utólagos engedelmeddel az alsó képet beállítottam háttérképnek.
Xaros win10-ben nincs ilyen ütős kép. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #183696 üzenetére
Melyik váltó?...én is cseréltem de nem a kotyogás miatt, hanem mert körfűrész lett,de azok már újan is furán kotyognak a régi 781 XT-n...most meg is néztem a 8100-an,hangyányi van. ... Gondolom az a sok sebesség egymás mellett már nem toleráns a kotyogásra.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #183698 üzenetére
ez a 12es gx, de az eladó már írta eleve,hogy a görgők szerinte cserések. kotyogtak is rendesen, ez azért (nem kevés ismételt állítgatást követően) jót tett a váltásnak is. még mindig atomabb a 11es gx, de már közelíti :)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #183699 üzenetére
Nem is értem miért kotyogósodnak meg, enyém annyit ment amíg cserés lett mint az állat... bár az 1/12 sokat terheli keresztirányban.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- LED / LCD TV topik
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen TV-t vegyek?
- Proxmox VE
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen