- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Milyen okostelefont vegyek?
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
Hirdetés
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
-
Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
ph A gyártó Super sorozatú, 12, valamint 16 GB VRAM-mal ellátott megoldásai a szabadba nyomják a meleg levegőt.
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsocy
őstag
válasz Hasaggymeg #183898 üzenetére
Ez a bringa nagyon jól néz ki tényleg! A skinwall gumik külön feldobják, a kék pedált meg mintha direkt ide vetted volna, pedig ha jól emlékszem az volt az előző gépen is. szép!
-
gabro0
őstag
válasz Hasaggymeg #183899 üzenetére
Kérdés, hogy míg kiveszed a fagyóból, mennyi víz csapódik ki
- a peremre
- belső felületre, amit aztán beszorítasz oda ahová lehet nem kéne.De ez csak egy gondolat, nem csináltam még ilyet.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #183899 üzenetére
Szerintem nem sok értelme van a csapágyat hűteni, megfelelő szerszámok kellenek és akkor gond nélkül a helyére megy. Viszont amit érdemes hűteni azok a Fox villa szimmeringek. A Fox szimmeringnek van egy fém gyűrje és ha nem figyelsz, simán elgörbül miközben a helyére ütöd. Aztán dobhatod a kukába, 16-17 ezer ft mínusz. Ezeket be szoktam tenni a fagyasztóba beszerelés előtt. Bár még így is észnél kell lenni, de valamit segít.
Szép a Cube!
Én is kivittem egy kicsit az újévi levegőre. -
6030D
Ármester
válasz xy.zsolt #183900 üzenetére
Az a természetes közeg 10 m-re van az aszfalttól.
Az viszont nagyon király, hogy a váz-, kulacstartó-, pedálkék az színkódazonos. Kár a támvilláért (illetve a marokmarcsa cseréért).
Hasaggymeg: külön örvendetes, hogy kiszedted otthon az égett fát a kandallóból a fotózáshoz, nem egy darab plexit hordasz a zsebedben.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #183904 üzenetére
Naaa, miért buktattál le?! Zasszonnyal nem lehet (ilyenkor) messze merészkedni az aszfalttól. ...amúgy én sem mentem volna erdő mélyére, rohadt sok eső esett minap, dagonya van mindenhol.
[link]...elég volt az utcán felmenni, hogy toljam is és sáros is legyek.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Na akkor sorban...a Rockbros markolat teljesen jó, itt már csak a tartóssága lehet kérdés, más mindenben vetexik drága társaival.A végdugó ugyanakkor kuka, nem szorul, első esésnél kiesik.
Schwalbe Racing Ray gumik a legcsendesebb terepgumi amit eddig próbáltam, kis ellenállású és elég jól tapad. Rock Shox Judi Gold RL teló nagyon érzékeny, olyan mintha tényleg kimozogna egy csikket is. A hivatalos 2 kg körüli súlya ellenére nem tűnik nehéznek, ami valószínűleg a kerékpár könnyed eleje és laposabb fejcsőszögnek tulajdonítom, könnyebb emelni elejét mint a LTD-nek a könnyebb Manitouval. Bár nyomásást az előírt szintre állítottam, puhának tűnt és főleg pogózott az erőteljesebb mászásnál. Úgy tűnik vagy keményebbre kell fújnom, vagy gyakrabban használni a kizárót felfele, a Manitout szinte soha nem zártam ki. Továbbá nagyon kényelmesnek is tűnt, amolyan hintaló érzete volt, kizárva is mozog egy hangyányit, így akkor sem az a rázós, kemény és merev mint a Manitou. Tény, hogy igazán csak mászás közben tudtam kipróbálni, lefele terepen nem tudtam ereszteni a sár miatt. A kormányra szerelt RL nem olyan pattogós, erős mint a Manitounál, könnyebb lenyomni és kioldva lassan (1-2 sec) alatt megy vissza, mintha a tárcsa rugója gyengébb lenne.
XT 8100 váltó hajszálpontosan tette a dolgát, és olyannyira nem csattogott, hogy csak itthon jutott eszembe, hogy azt nem is figyeltem (észleltem) ami amúgy nem csoda, hisz bekapcsolt kuplunggal nagyon keménynek érződik a kanál rugója. Terhelés alatt is próbáltam váltani, atompontosnak bizonyult, gondolkodás nélkül tette oda ahova kértem. Hangtalanul gyors, nincs minimális gondolkodás sem, lánchang, kerregés, semmi. Hajtómű semmi extra, hacsak az nem, hogy a lánc mintha rá lenne ragasztva a lánckerékre.
XT 8100 váltókar olyan amilyennek vártam, vagyis a legkülönbözőbb az eddig használtaktól. Egyrészt hiányolom az eddig használt (Acera, Alivio, Deore és SLX) hangos kattanását ami visszajelzésként rögzült a váltás megtörténéséről. Ez a 8100 semmi csattanó hangot nem ad, sőt egyik másik váltásnál (nem tudom mitől függ ) bár érződik, szinte hangtalan. Szokni kell az egyszerre öt váltást is felfele, mert így nagyon kicsit kell mozgatni ha csak egyet, vagy kettőt akarsz váltani, lefele viszont nagyon faxa, hogy kettesével is lehet ejteni.
Az XT 8100 fékek hozzák a Shimi formát, érzetre ugyanaz mint a Deore 615 csak puccosabb és több állítási lehetőséggel bír...legalábbis egyelőre, ennyi idő alatt ezt tapasztaltam.
Shimano agyak szépen forognak, a reteszelése a kazettának viszont szintén hozta Shimi formáját, egész úton volt legalább 3 alkalom, hogy éreztem valamelyik kalapácsot bizonytalankodni...legalábbis egyelőre. Nem ugrott meg ilyesmi, de éreztem/hallottam bizonytalankodást amit a Mavic ID360-nál soha.
Végül a karbon váz...biztosra egyelőre semmit sem állíthatok még hacsak azt nem, hogy a felverődött kövek másképp szólnak mint az alumíniumon. Nem tudom placebo-e, de így elsőre könnyebbnek érzem a megindulást (kinyúlik a teló ha erősebben megindulok) és kényelmesebb is, bár ez utóbbi lehet a gumik, teló, vagy mind2 eredménye is. Tény, hogy hosszabb, térdem egyértelműen messzibb van a kormánytól.
A vázban vezetett bowdenház zörgését amiről korábban Runner is beszélt én is hallom, de nem túl hangos és számomra nem igazán zavaró.
Egyelőre ennyi, folyt.köv.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Tothgera30
Ármester
válasz Hasaggymeg #183907 üzenetére
A váz aljára dobj egy fóliát, illetve ahol sár és kövek elegye összekaristolhatja. Én tettem a kulacstartó alá, és top tube-ra is. A linkelt markolat nekem is bejött, szerintem tartós (a Unit-on azt használom), bár nem egy ESI Grips. Judy RL helyett vadásznék egy Reba vagy Sid teleszkópot, nem sokkal drágább, de más világ.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
jjeahh
nagyúr
válasz Tothgera30 #183908 üzenetére
Keményebb a Rockbros, mint az ESI Grips? Nekem ESI van, nálam az is tartós, de gondoltam, hogy ha a Rockbros hozza a szintjét olcsóbban, akkor talán váltok. Újan amúgy az ESI sem puha annyira, de 2-3 használat után olyan, mint a csöcs.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #183907 üzenetére
Az RL nekem ugyanilyen, de nem mindig. Mosás után simán pattanva megy vissza, ezt valamikor tudja szárazon is, valamikor nem. Nem jövök rá, hogy mitől függ, sajnos van olyan, hogy a bovdenvéggel kell visszahúzni. Aztán mosás, és jó. Ez ugye azért fura, mert a telóba nem megy víz a mosáskor, így csak a bovden szorulhat, de zsír új, vagy olajozott bovdennek se egyértelmű. Volt már, hogy hívott a szerelő, hogy nem jó, kuka, aztán mondtam, hogy de, ez ilyen, azóta megy.
Nem mondom, hogy megnyugtató, hogy a tiéd is ilyen, de legalább nem dobtam ki egy húszast egy újra, ami szintén rossz.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #183907 üzenetére
Üdv a Schwalbésok között, bár ha Performance verziók, akkor lehet hamar ki fogod vágni, az EVO sokkal jobb. Én adtam a Forekasterrel még egy esélyt a Maxxis-nak, de nem vált be, szerintem nyáron én is váltok vissza Schwalbe-re, vagy előre visszarakom az egyetlen még jó állapotú Nobby-mat és hátul felrakom a Forekaster-t, oda valszeg tűrhető lesz az is. A következő szettem meg majd úgy fog kinézni, hogy előre veszek új áttervezett Nobby-t, hátra meg Rocket Ron-t. Sajnos az új Nobby nehéz (800+g), de cserébe a Rocket Ron hátul könnyű (600g) és így együtt annyit nyomnának, mint két régi Nobby, ami 700g körül volt. A Maxxisokkal nagyon hiányzik a tökéletes kiszámíthatóság, mindíg pontosan érzem a Schwalbe gumik határait, hiányzik sáros terepen, nedves köveken-gyökereken a tapadás és a legjobban talán azt hiányolom, hogy a Maxxisokkal nincs az az elementáris földbe harapós feeling, amikor behúzom a fékeket. A Nobbyval éreztem, ahogy foggal-körömmel kapaszkodik a gumi, a Maxxis-ok viszont ha tehetik, mindíg sodródnak és vesztem el az irányítást.
Kicsit furcsa lesz most egy ideig elöl-hátul különböző márkájú gumikkal menni, olyan, mintha felemás cipőt húznék .[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #183910 üzenetére
Visszamegy csak amolyan nyögvenyelősen. A Manitou nehezen nyomható le (azt lefelé kell nyomni [link])
és akkorát csattan mikor kiold, hogy egy km-re elhallatszik. Nem hiszem a zsír új bowdenezés lenne a ludas, egyszerűen annak a forgó szerkezetnek a rugója lehet kevésbé erős. Tegnap vastag kesztyűvel hiányzott a régi pattogó fídbekk.Tothgera.... az alsó csövön és a láncvillán van 1-1 vastag átlátszó fólia.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
xy.zsolt
őstag
válasz jjeahh #183911 üzenetére
Outin én is paráztam kicsit, hogy az elöl lévő drága TLR máskép viselkedik majd kanyarban mint a hátul lévő occcsó conti ultra sport, de eddig nem volt észrevehető különbség. Viszont azt észrevettem, hogy pl egy 30 feletti átlagért kicsivel több energiát kell befektetni....ami lehet a 4réteg ruha (ami inkább alul a tekerő mozgásnál érződik) a dögnehéz belsők és a hideg együttes hozadéka is Várom a tavaszt, a könnyű belsőket és a pirelli külsőket
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
acsati
aktív tag
válasz parandroid #183895 üzenetére
Köszönöm a te válaszod is. Azt hittem a táblázatok alapján, a méretet jól belőttem magamnak, de akkor ezekszerint nem. Érdemesebb inkább ezzel a magassággal az 52 felé nézelődni, remélem bővül majd még a kínálat ezekben a méretekben a közelemben.
-
jjeahh
nagyúr
válasz xy.zsolt #183913 üzenetére
Outin biztos egészen más dolgokra kell figyelni, de amúgy valszeg teljesen ízlésfüggő is a gumiválasztás, no meg van aki nem annyira érzékeny rá. Pirelli nekem is szimpi márka, de én valszeg mégsem fogok soha azt venni, legalábbis a jelenlegi modellekből nem. Rájöttem, hogy gyűlölöm a túlságosan menetirányba igazított, döntött futófelületet, a Maxxisokkal a műanyagos fura anyagkeverék mellett ez a másik fő problémám. Így valszeg érthető miről beszélek:
Sejtésem szerint ez az egyik oka a fura kiszámíthatatlan megcsúszásoknak és elsodródásnak.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz xy.zsolt #183913 üzenetére
A ruha durván fékezi a mozgást, főleg alul lábaidon a vastag, ne adj isten dupla réteg.
jjeahh... wow, már úgy beleástad magad a témába, hogy lassan a mintázatból, ránézésre megmondod a tapadás milyenségét.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #183916 üzenetére
Ja, mert érzékeny vagyok erre . De amúgy szerintem tényleg meg lehet valamennyire jósolni a mintázat alapján a menettulajdonságokat . Persze számít a bütykök mérete, az anyagkeverék, számít, hogy mennyire szögletes a gumi profilja stb.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
válasz acsati #183914 üzenetére
Függ a konkrét modelltől is, meg a geo egyéb részeitől is. Nekem az első outim 54-es volt (van), ~175 cm vagyok, 81-es átlépővel. Igazából jól megvoltam vele kezdőként, a szezon végére kezdett feltűnni, hogy kicsit talán jobban kell rajta nyújtózkodni, mint ideális lenne. Közben volt egy 55-ös cyclocrossom (kb gravel) is, az egyértelműen nagy volt, meg kényszerűségből 2 hetet tekertem egy 57-es országútit is. Tél elején megleptem magam egy komolyabb országútival, de ez már inkább 52-es lett. Egy mérettel kisebből könnyű nagyobbat csinálni (hátrahajló nyeregcső, hosszabb stucni), fordítva nehezebb, bár szomszédos méreteknél talán még nem megoldhatatlan.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
INTELligent
senior tag
válasz Hasaggymeg #183898 üzenetére
Ez gyönyörű . Ez a halványszürke nagyon szép alapot ad hozzá. Még a tárcsákat cserélhetnéd SM-RT70-re, optikai tuningnak sem utolsók . Annak meg kifejezetten örülök, amiket a Deore 1x12-ról írsz, mert ha valamikor "kinövöm" a motsanit, valószínűleg valami hasonló lesz. És ötöt is lehet vele váltani, wow.
Runner_fxr: a Te géped is gyönyörű.
[ Szerkesztve ]
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #183907 üzenetére
Nekem nagyon tetszenek az új Shimano agyak, SLX-től fölfelé. A kazetta ratchet-es, és Scylence technológiás. Érdekes érzés, ahogyan néma csendben gurul egy bizonyos fordulat után és valószínűleg az élettartamnak is jót tesz, hogy nincs a kazettában állandó reteszelés, hanem szabadon forog, ellenállás nélkül.
Az új 4 dugattyús SLX M7120 fékek is brutálisak.
Ami az M8100 váltót illeti, az is rendben van, a félelmeim ellenére gyorsan és pontosan vált. Jobban megvizsgálva nekem úgy tűnik, hogy azért ennek a váltónak a merevsége, anyaghasználata sokkal jobb mint pl a 12 sebességes SLX-nek, és ez a működésén is egyértelműen érződik. Ha így marad a későbbiekben is, akkor a jövőben váltó cserét nem tervezek.Nekem szerencsére kábel zörgésem nincs, az alsó csőbe az akku alatt kényelmesen hozzáférek a vezetékekhez és egy stabil kábelrögzítővel vannak odafogatva. [kép]
[ Szerkesztve ]
-
parkr
őstag
amikor rájössz, hogy a focitól van sokkal jobb is
-
Somatom
veterán
válasz Hasaggymeg #183899 üzenetére
Ha aluba megy, akkor én inkább azt melegíteném. Nagyobb a hőtágulása, mint a vasé. Ez tapasztalat, több motor alukerekéből szedtem ki így a csapágyat.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
marlee18
friss újonc
Sziasztok, segítséget szeretnék kérni.
Szeretnék visszatérni a kerékpározáshoz, viszont egy ideje nem volt rá lehetőségem.
180 magas vagyok, viszont 128kg emiatt kicsit megnehezíti a vásárlást, mivel mindenhol ahogy olvasom ilyen 120 kilóig javasoltak, viszont szeretnék ezzel leadni pár kilót ami homeoffice alatt feljött.Főként városban vagy kerékpárúton használnám szerintem, emiatt gondolom a trekking lenne a megfelelő, viszont ahogy olvastam MTB kerékpárok "strapabíróbb" kialakításúak, így a súlyom miatt főként azokat nézegettem.
Jelenleg ezt néztem ki: [link]
Szeretnék segítséget kérni, hogy ez jó választás lenne-e számomra.
A keret az olyan 250 ezer lenne, ebbe kéne beleférni, de gondolom ha nagyon indokolt mehetek fentebb.Előre is köszönöm a segítséget,
marlee -
Tothgera30
Ármester
válasz jjeahh #183909 üzenetére
Azért az Esi másfél-két fokkal jobb cucc, szerintem puhább és hamarabb visszanyeri eredeti formáját benyomás/fogás után. A Rockbros szélesebb, szerintem nem olyan vastag, és érzésre kevesebb benne az anyag. De ettől függetlenül árát megéri, viszont legközelebb a Kona is Esi-t kap, ha kellemes összegért tudok szerezni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
David75
őstag
Üdvözlet az uraknak!
Van esetleg valami leszivárgott infótok, hogy 2021-es Cube bicók mikor lesznek előreláthatólag elérhetők? (nyilván sejtem hogy vírus stb) A Nuroad EX-et meg a Nuroad C:62 Pro-t nézegetem, utóbbiból találtam egyetlen helyen egyet 53cm-es vázzal, de az a 180cm-el azért kicsi lenne. De egyébként kb semmilyen márkából nem elérhető hasonló felszereltségű bicikli. Canyon Grail-re is azt írja hogy júniusra meg is jönne, nekem viszont kéne minél hamarabb.
iPhone 14 pro | Cube Acid 2020
-
jjeahh
nagyúr
válasz Tothgera30 #183924 üzenetére
Akkor hagyom a francba. ESI bevált, csak eséskor könnyen szakad, szerencsére tavaly nem estem, így simán kibírta a szezont . Télre a vastag kesztyű miatt Racers Edge-t tettem fel, tavasszal megy vissza a tavalyi Chunky.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
válasz David75 #183925 üzenetére
Ez nem az az időszak, amikor válogatni tudsz.
Körbe kell nézni, hogy kinek mi van raktáron, vagy viszonylag rövid határidővel. Tavasszal még mindenki a tavaly leadott, és március-áprilisre visszaigazolt rendeléseket fogja teljesíteni, készletre meg az megy, amit a megrendelő esetleg visszamond, vagy nem vesz át.Én tavaly novemberben vettem bicajt, szerencsém volt, hogy találtam készleten a méretemben nekem tetszőt. Canyont akartam én is rendelni, de nagyon kevés volt, amit még dec végéig vállaltak volna (meg méretben sem volt választék), a többség 2021 február-áprilisra lett volna szállítható.
Ráadásul tavasszal megint megindul a roham az üzletekbe, ezreknek fog megint eszébe jutni, hogy le kéne adni a karanténkilókat. Ami amúgy tök jó, de ugye a kerékpárgyártók tavaly már bejelentették, hogy mivel ez egyszeri anomália szerintük a piacon, nem éri meg nekik kapacitást bővíteni. No meg az alkatrészgyártók sem bírnák a nagyobb volument, nagy valószínűséggel.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Sleek
senior tag
válasz Hasaggymeg #183899 üzenetére
Szia működhet, mert sok gépnél mi is ezt a módszert alkalmazzuk. Sok esetben elegendő 0,1mm átmérő változás. Bár ugyan nem engem kérdeztél , csak mezőgazdasági gépszerelő a szakmám, így sok ilyen csapágyat szerelünk. Amúgy bringánál jobban működik az ,ha hőlégfúvóval az agyat kb 50-60 fokra felmelegíteni és bele a csapágy. Kiszedés is mehet így ,ha csak valaki előtte nem kente be a csapágy külső vezető gyűrűjét csapágy rögzítővel. Mert az 220 fok környékén old.
[ Szerkesztve ]
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Sleek #183928 üzenetére
Csak ugye könnyebb egy ujjbegynyi csapágyat bedobni a fagyasztóban mint hőlégfújóval ágyat melegíteni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #183929 üzenetére
Ha attól nyugodtabb vagy, bedobhatod a csapágyat a hűtőbe préselés előtt, baja nem lesz. Bár én az elmúlt 10 évben nem emlékszem olyan esetre, hogy egy csapágyat ne tudtam volna viszonylag könnyen a helyére préselni. Gondok inkább a kiszedésnél lehetnek.
-
Sleek
senior tag
válasz Hasaggymeg #183929 üzenetére
Igen egyszerűbb lehet az a megoldás Bár a hőlégfújó is kb 1 perc alatt megmelegíti annyira amennyire kell. Haver pl bringánál azt alkalmazza ,hogy a csapágykülsőt bekeni kicsit zsírral majd bepréseli a kerékagyba. Egyik esetben sem lesz gond
[ Szerkesztve ]
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #183911 üzenetére
A Performance az már a középső, vagy a legalja? mert szerintem ami már hajtogatós, az okés, csak nincs agyonkönnyítve az oldala. Pár napja cseréltem át az első kerekem a villa miatt, és kellett gumit is variálnom, mert nem vagyok én pszichopata, hogy elöl apróbb mintás gumim legyen,mint hátul ;) mindenesetre kellemes meglepetés volt, hogy gond nélkül ment minden, és megint műhelypumpával, pedig ami lejött, és ami felment, az is TL volt. (hajtogatós, de nem evo NN) /ja, és a Racing Ray szerintem zseniál gumi/
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
6030D
Ármester
válasz INTELligent #183919 üzenetére
Az a halványszürke igazából fehér. Kell egy új telefon is.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #183932 üzenetére
Én ahogy elnézem vannak a drótos vackok, van a Performance hajtogatós, ami hasonló, csak TL ready (szal az is fapados), vannak a vékonyított oldalfalas nem TL ready hajtogatósak és vannak az EVO-k, amiknek már az anyagkeveréke is sokkal királyabb. Aztán az EVO-kból már van többféle, pl. a Nobby-ból létezik már Soft is, ejj de kipróbálnám az első keréken, valami állat lehet a tapadása...
#183934: ű de szexi
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
őstag
válasz FerNandor #183937 üzenetére
Nagyon pacek ez a gép még mindíg.....
Találtam helybe egy ilyet, az asszonynak...
Holnap elmegyek megnézem, ez ha jól gondolom egy egyenes kormányos outi...elvileg egy 170 cm-s ember hirdeti....
Ha jó lesz méretbe, és enged egy kicsit az árból, akkor szerintem elhozom, és erre fog menni a 8x-s fékváltókarom, ami meg ezen van az megy a montira....
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
-
ZiD
tag
válasz marlee18 #183923 üzenetére
Nekem a 2020-as van ebből, én ajánlom arra a felhasználásra amit írtál, helyén kezelve a "gépet" (azért közel sem csúcstechnika) Persze mehetsz terepre is, de azért nem a csúnyán veretősre való
Mondjuk ahogy nézem megint húztak a felszereltségen, tavaly Deore volt a hátsó váltó...De ha találsz méretbe, elég masszív bicó, elém már léptek le amit nem tudtam már kikerülni, úgyhogy repültünk mindketten+bicó is, de különösebb baja ebből sem lett. Nekem a gyári ülés baromi kényelmetlen volt, de azt majd meglátod.
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #183940 üzenetére
Egy világ omlott össze bennem. Azt hittem harmonizálni akarnak a régi Elite vázakkal.
Akkor bocsesz.#zsiguliszürke
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
itouchfan
senior tag
Kérnék egy kis segítséget. Van egy Cannondale outim jelenleg görgőn, amin elől 52-42, hátul 12-23 sor van. Na most ez sík terepre oké, de ha kis dombok vannak, akkor már nem annyira kényelmes, viszont a hátsó váltó (RX100 GS) 28-as fogaskoszorút még tudna kezelni, arra szeretném lecserélni a jelenlegi sort (7 sebességes). A kérdés az, hogy azért ez a hajtás, "retro" bringa lévén azért már kopottas, ilyenkor a sor csere hogy működik? Az első lánctányérok azért már használtak, azt is cserélni kéne vele együtt? Ha már igen, lehet oda raknék egy 52-39-et, ha elviszi a szintén RX100-as első váltó.
Illetve ha már hajtás, láttam egy korban hasonlónak tűnő, 105-ös, négyszögtengelyes hajtást, az jó lehetne az RX100 helyére?„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
stefi81
tag
Lenne egy hülye kérdésem, amire aligha találok választ.
Nagyon tetszenek a Trek színei, azon belül a Range red néven futó bringák.
Na most, pár napja vettem egy Triban 100-at, amire egy bordós bandázs került és az ötlött az eszembe. hogy jó lenne ilyen Range red-re lefújni. Van egy autó fényező barátom, aki elvileg színkód alapján le is tudná fújni (még nem beszéltem vele, csak remélni tudom)
Szóval hogy tudhatnám meg ezt a spéci számot, amit rajtam kívűl szerintem még sokan keresnek... (pár külföldi fórumon kérdezték mások is)
-
FerNandor
őstag
Nem tudom, hogy a Straván van-e olyan menüpont, ami alatt az látszik, hogy kit kezdtem el követni és mikor stb. Én nem találtam...
Megjelent most nálam egy új kerékpáros, Kaposvárról, fekete-fehér-piros Gianttel. Úgy látom többen követik innen, hát én nem tudom, biztos véletlenül nyomtam rá valahol, de így hagyom. Ha itt vagy, akkor sziavallas: majd tavasszal felrakom az "új" kerekeket, kíváncsi vagyok milyen lesz és hogy fog mutatni
Amúgy azon gondolkodtam, hogy ok, nem vagyok (még ) egy erőgép, de azért talán elég sok itt a szint, ahhoz képest talán annyira nem szar az átlagom, főleg ma végig fújt a szél, meg túl fittnek sem mondanám magam ma érzetre.
Amúgy honnan lehet tudni azt, ha az embernek már van valamennyi, vagy elegendő állóképessége?
Az alapozás miatt kérdezem. Talán a tél végén el tudok menni egy teljesítménydiagnosztikára, kíváncsi lennék, meg akkor talán megtudnám, milyen tartományokban kéne és hogyan edzenem."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
Új hozzászólás Aktív témák
- Mesterséges intelligencia topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- Politika
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Linux kezdőknek
- Motoros topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen