- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- iPhone topik
- Mobil flották
- Május végéig befut a Magic OS 8.0 a Honor 90-re és Magic V2-re
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Hali,
Srácok kaptam a Főnökömtől ajándékba 100e+ÁFA lehetőséget, hogy vegyek valamit magamnak....
Kéne az új bicóhoz egy gps-s óra, melyik a javasolt most a Garmin óra, CAD/Speed senzor mellé......? emiatt maradnék is a Garminnál ofkorsz...
530/830 ha jól látom a lehetőségeket...thnx
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
werszomjas
őstag
válasz vallas #182951 üzenetére
Szia,
Itt Magpet elég jól összefoglalja.
Az 530/830 közül, ha sokat akarsz navigálni, és címre, POI-ra rákereni, az érintő képernyő miatt inkább 830, ha nem szereted az érintőt, akkor 530.
Ha nagyobb kijelző kell, akkor 1030, de figyelj rá, hogy a sima 1030-ban gyengébb a hardver, mint a 830-ban, hiába magasabb a típus száma.Én a 830-at venném.... megint
[ Szerkesztve ]
üdv
-
őstag
válasz werszomjas #182952 üzenetére
THNX...
megnézve, szerintem akkor 830 lesz....
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
jjeahh
nagyúr
válasz INTELligent #182944 üzenetére
Hogy legyen nálam is valami új, feltettem a Forekaster-t (hátul meg a régi Rekon-t), kicseréltem a szelepet, mert már nem lehetett átpumpálni rajta a levegőt, felniszalagot is és a hátsó váltóbovdent, mert a nehezebb fokozatokra már nem dobta le a láncot a váltó, bárhogy állítottam be.
Egyelőre annyi tűnt fel, hogy azért a forekaster nem olyan agresszív, mint a Nobby Nic és aszfalton kevésbé ráz. Kíváncsi vagyok terepen mit produkál.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
félisten
Üdv!
Casco trekking/city sisakra keresek LED-es fényszórót, és piros helyzetjelzőt, illetve a kerékpár hátuljára valami látványosabb/okosabb/variálhatóbb piros helyzetjelzőt - AAA elemmel szeretném használni mindegyiket.
Milyen gyártót, típust tudnátok ajánlani?[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #182954 üzenetére
Nem bírtad tovább, mi? ...amúgy az az első jele a váltórugó gyengülésnek, már nem tudja "lehúzni" a legkisebbre, főleg ha a lánc is hosszú és ott már szinte nem húz az összecsukódott váltón a váltórugó...egy jó bovdeszett persze sokat javít a dolgon. Mielőtt leteszed a bringát válts mindig a legkisebbekre ne feszüljenek a váltó rugói. (6030D-től hallottam, de hát igazán rájöhettem volna magamtól is. )
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #182956 üzenetére
1*100 váltásnak ez a legnagyobb hiba forrása hogy a kanál jár mint az óra mutató és sokkal nagyobb a terhelés mint 3*9 esetén.
BENEFON DELTA--------N8
-
őstag
válasz bringasisti #182957 üzenetére
1*100
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz bringasisti #182959 üzenetére
nyilván, de kár lett volna kihagyni
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bringasisti #182957 üzenetére
Góbé fórumtársunk háromszor kilences.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #182961 üzenetére
27 speed . Gondolom amikor a 2x, 3x rendszereknél az egyre több sebesség volt a divat, az sem tetszett pár embernek. Azokhoz képest a 12 sebesség lepkefing. Amúgy gondolom ezek a modern váltók-láncok teljesen másak és úgy vannak megcsinálva, hogy bírják. Minden vaskosabb, nagyobb, erősebb a rugó stb, egy mai 12 sebességes váltó mellett egy régi 9-10 sebességes iszonyat picinek tűnik.
Ja, úgy szoktam leteni a bringát, hogy elöl-hátul a legkisebbre váltok és a szelepek felül vannak . Remélem nincs gond a rugóval, szerintem csak megtelt sárral-kosszal a bovden. Kb. annyira feszít a váltó, mint egy zsír új kuplung nélküli XT.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #182961 üzenetére
Igen csak kicsit arra is reagáltam vele hogy mikor hirdetem az igét hogy 3*9 akkor kapom az ívet, és múltkor említette hogy töri a fejét 1*12 rendszeren
BENEFON DELTA--------N8
-
bardi
aktív tag
válasz sebgutkopf #182930 üzenetére
Megnézem majd azt is, a dugattyú cseréhez úgyis szét kell szedni a kart teljesen, remélhetőleg megoldódik a probléma. Ha meg nem jön be úgy sem, akkor új fék kell, de azt még nem tudom mi legyen. A Hayes dominion mozgatta meg kicsit a fantáziám, de abból 1 darab annyi, mint egy SLX szett. Mondjuk elég lenne elöl cserélni csak, én nem fogok a kardomba dőlni azért, mert másmilyen van elöl-hátul, csak egyféle folyadékkal működjenek.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #182965 üzenetére
Miért? Bal oldalt csak a dropper karja van, azt biztosan el tudom helyezni megfelelően, jobb oldalt meg a sram váltókar matchmakerrel a sram fékkel. Szarul nézne ki persze, de szerintem nem okozna gondot az, hogy a két fék különbözően reagál így, hogy két különböző oldalt van. Jobb kormányos autóba is gond nélkül átülök, szóval bízom benne, hogy ehhez is tudnék könnyen adaptálódni.
'92 Honda VFR 750
-
jjeahh
nagyúr
válasz INTELligent #182968 üzenetére
Szerencsére nincs, még sosem sikerült megégetni asszem .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Somatom
veterán
-
bogarfx
aktív tag
Sziasztok!
Jöttem egy újabb kérdéssel gumival kapcsolatban
Sikerült jó áron beszereznem egy 29-es montit, viszont a rajta lévő gumit cserélném is.
Legtöbbet aszfalton használnám munkába járásra, de lesznek majd túrák is, viszont az is többnyire bicikliúton vagy földúton. Nagy erdei csapatások kb kizárva
Valami gyors és könnyű gumi lenne jó, tubeless ready nem fontos, eddig is belsővel használtam az előző bringát is. Lehet külföldi shopból is, nem sürgős a dolog, mert még megvan a régi bringám.
Eddig ezt a 2 gumit néztem ki:
Continental Race King RaceSport MTB Folding Tire - 29x2.2
Schwalbe Thunder Burt Evolution ADDIX Speed SnakeSkin 29x2.25
A Conti-nak elvileg jobb a defektállósága 180TPI vs 67TPI, bár nem tudom ez a gyakorlatban jelent-e igazán valamit. A mostani bringámon is Race King van elől-hátul, meg vagyok velük elégedve, igaz azok még a Performance verziósok, nem RaceSport-ok.
Bármilyen ajánlást szívesen fogadok -
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #182970 üzenetére
A jelenlegi mtb "bandámból" lefelé én vagyok a leglassabb, kivéve ha nagyon köves rázós a terep, vagy sáros-dagonyázós, ezeket imádom, a többiek ilyenkor kezdik tépni a féket . Gyárilag 180/180-as tárcsák vannak amúgy a bringán és 63kg vagyok, gondolom ezért nem égettem meg soha.
bogarfx: ha újdonságra vágysz és kipróbálnál valami újat, Schwalbe, ha nem, akkor én maradnék a Continál, mert az már bevált neked ugyebár és biztos nem lősz mellé. Schwalbe-éknál amúgy az EVO gumik jók, ha a defektállóság fontos, akkor csak az alap Performance verziókat kell elkerülni messzire. Azok sem annyira defektgyűjtő gumik, de könnyű őket kivágni, nekem már kettőt sikerült és a múltkor trialboj kolléga is kivágta... és hát ugy-e a vágásos defekt szívás.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
szrobert
tag
Sziasztok!
Lehet, hogy hülye kérdés, de azt szeretném kérdezni, hogy
országúti bringáknál van olyan, hogy a középcsapágyat bizonyos km megtétele után célszerű cserélni?
Ha igen, akkor ez hány km?Vagy csak akkor cseréljük, ha recseg, ropog, kotyog?
Köszi a választ!!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz szrobert #182975 üzenetére
...vagy ha érezhetően nehezen forog. Örülj ha nem kell cserélni és költeni arra is. Én az enyémen (monti) a harmadikat hajtom a megtett ~50e km alatt,ez utóbbiban csak olyan 8e lehet,tehát 20 körül mentek (első slx,utóbbi 2 xt)...tény,hogy nem igazán sarazok,csak por,föld,homok.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Somatom
veterán
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #182977 üzenetére
Ahhoz képest, hogy monti elég jól bírják nálad. 20 ezret a négyszögesek sem szoktak kibírni.
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #182980 üzenetére
Van ilyen, bár ez már túl nagy eltérés. Nálam a 710g-os Nobby EVO 690g volt, a Performance asszem 780 helyett 800g, de erre lehet rosszul emlékszek. Ma megmértem a Forekastert is, az ha jól rémlik a gyártó szerint 690g, mérlegen 710g. Szal én eddig megúsztam 20g eltérésekkel .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Nutra
tag
válasz Somatom #182943 üzenetére
Én is robogózom, motorozom és bringázom. Ráadásnak a motoron két kezes az index, a robogón balkezes kombi. Valahogy mégis tudatalatt megy hogy mikor mit csinál melyik kéz, még az is lehet, hogy fejreállnék egy fordítva szerelt fékű bringával. Viszont ritkán látott ismerősök nevén sokszor hosszan kell gondolkodnom
Mindenki kicsit másképp van huzalozva -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ivana #182981 üzenetére
Lehet csak jól kifogtam, volt olyan, hogy nejemén (-25kg és -3000km/év) hamarabb kellett cserélni ugyanazt a minőségűt.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
parkr
őstag
Belga kézbe került a Canyon [link]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz benfolds #182989 üzenetére
Évi 25%-os átlagos növekedés az utóbbi hét évben?! ...majdnem 3x-osára nőtt 7 év alatt és ahhoz pl. Napfénysüti és Strezi is hozzájárult?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
rétisün
veterán
én is
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
parkr
őstag
én is
-
sebgutkopf
őstag
Szintén hozzájárultam már.
Ügyes az alapító, azért 40%-ot meghagyott magának, felügyelőbizottság elnöke azért marad, de több ideje lesz másra fókuszálni. Elég nagyra nött a canyon az elmúlt években, és ehhez a mérethez már más típusú managementre és struktúrára van szükség, plusz a további expanzió, így ő felismerte merre célszerű lépnie, már túl nagy az egész, hogy egy kézben tartsa.
-
veterán
Sziasztok!
Vettem egy használt biciklit az albérletbe, teljes 3x9 Deore szett van rajta (persze a fék nem, az talán Tektro). A hátsó váltó nem akar lemenni a kis fogra (nem a végálláscsavar miatt, kézzel le lehet húzni, hanem a rugó nem húzza le). Lehet ez elkoszolódás, kenés, bowden nem enged, B-screw probléma, vagy valami mindenképp el van benne törve/csesződve, rugó elgyengülve?
A másik biciklimen egy ugyan olyan csak nem fekete hanem ezüst váltó van, ezt el tudom vinni itthonról. RD-M501-510 környéke nem követem az évjáratokat.https://tinyurl.com/rasoapro
-
jjeahh
nagyúr
válasz rasotamas #182995 üzenetére
Szerintem ha nem lehet beállítani jól, bovdencserével kezdd, nagyon olcsó és lehet megoldja a problémádat. Épp tegnap írtam, hogy ugyanez volt a gondom és egy bovden csere megoldotta.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
XenHai
senior tag
Sziasztok
Tanácsot kérnék . Vissza kellet vinnem az Alzás Romet Orkan6 -omat úgy néz ki pénzt fognak vissza adni. Szeretném ,hogy az utódja kicsit sportosabb gyorsabb legyen. Munkába járni lenne használva egyenlőre és a súlyom se éppen kevés 120Kg. 2 kiszemelt van Merida speeder 200 2021 ,Orbea VECTOR 20 . A kérdésem az lenne ,hogy az ezeken lévő Sora RD-R3000-GS és SS felszereltség hozza minimum a Shimano Deore RD-M592 Shadow szintet? Mire számíthatok minőség szempontjából? Nekem az Orbeát ajánlották az ismerőseim.
A válaszokat előre is köszönöm.
-
rétisün
veterán
te mivel? biztos volt már róla szó, de sajna nem bírok minden topikos bringát megjegyezni
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz rasotamas #182995 üzenetére
Én fújnék kis teflonos sprayt a bowdenházba, mindenhova ahol íve van és súrlódik, majd jól megjáratnám...utána bowdenszett csere...utána váltócsere...utána bringacsere.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Napelem
- Milyen légkondit a lakásba?
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Linux kezdőknek
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest