- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Telekom mobilszolgáltatások
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Huawei Watch 3 Pro - óraátállítás
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Új HMD modell bukant fel
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
Hirdetés
-
Új HMD modell bukant fel
ma Ausztráliában érhető el és HMD Aurának hívják a gyártó jelenleg legkedvezőbb árú ajánlatát.
-
Indiában gyárt Google Pixel mobilokat a Foxconn
it A Foxconn gyártja majd India déli részén a Google Pixel mobiljait, mondják a jól értesült források.
-
Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
ph A Mu nevű apróság egy Intel N100 processzort, 8 GB RAM-ot és PCI Express 3.0-s buszt is kínál.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
dqdb
nagyúr
Michelin Airstop C2 belsővel van valakinek tapasztalata? MTB-re széles külsőhöz jó lenne valamilyen 200 grammnál könnyebb belső minél olcsóbban.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
gonger
senior tag
Sziasztok,
Sok hete húzódó bicikli választási kálváriám végéhez közeledek(úgy érzem :-))
Szóval munkaidő után kevés helyre jutok el, de már bejártam pár boltot és durván 70e Ft amit ráköltenék. Használtakból ami méretem volt, mind elment az orrom előtt, sosem tudtam időben reagálni :-(
Most épp lenne egy neuzer skid vadi új (70e) vagy egy váltós neuzer courier dt (85e Ft).
A neuzer dt-t élőben látva kicsit elbizonytalanított.(felhasznált anyagok, agyak stb)
Nem értek hozzá, de olyan belépő szintű érzésem van ezzel a biciklivel...amúgy a váltó nem lételemem, ellenék nélküle is úgy hiszem.
Lehet alapja a megérzésemnek, hogy a linkelt egysebi jobban összerakott gép?[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz gonger #18558 üzenetére
Mire is kellene?
Egysebi max az Alföldre, bár egysebi még oda sem vmi rugalmas gép. Áttételek nélkül dombot mászni nem az igazi, illetve a végsebességed is elég szerény marad. Az a fitness meg edzésre, mindennapi közlekedésre nem.
Neuzer... te jó Isten, még mindig gyártják? Az enyém 10+ éves, bár a vázon és a csöves alkatrészeken kívül már a komplett gép ki lett cserélve.
Szvsz egyáltalán ne támassz elvárásokat ezek felé - talán még nehezek is, mint a kő -, de legalább nem sokan akarják ellopni majd!
Egyébként a hétköznapi használatra megteszi, enyém is elnyűhetetlen szinte pedig ütöm vágom, csak nem élvezet használni.[ Szerkesztve ]
-
zoli03
őstag
válasz ígyvanferi #18530 üzenetére
Egy SS bringát nem olyan bonyolult összeállítani. Nézel egy vázszettet (pl), itthon sajnos olcsóbbakból nem valami nagy a választék. Veszel egy kerékszettet ((pl), vagy fűzetsz, vannak ipari csapágyas agyak drágábban (Sturmey Archer, Miche, Novatec), vagy kónuszosak olcsón (pl Joytech), felniből nagy a választék, szinte bármilyen országúti felni jó. Hajtómű elég sokféle van, pl Prowheel, Sturmey Archer, Miche, stb. 9e-től már lehet normálisat kapni, 15e körül már egész sokféle van. A hajtáshoz már csak egy négyszögtengelyes monoblokk kell, amivel jó lesz a láncvonal+1/8" széles lánc+1 sebességes racsni+pedál. Már csak két országúti fék, hozzávaló fékkar, +kormány, stucni, nyereg, stb kell és meg is van minden. Az összerakás is egész gyorsan megy, ha ügyes vagy, készre fűzött kerékkel megvan pár óra alatt.
Persze vehetsz használtat is, de így minden olyan kinézetű és színű lesz, amilyet te akarsz. -
-
nauro
aktív tag
M520 spd pedálnál érdemesebb feljebb menni? Miben lehet jobb egy 530, 540, stb? Van valamelyikkel tapasztalatotok?
-
Toomy
senior tag
válasz csabi94 #18550 üzenetére
Büszke vagyok rá, hogy ismerhetlek és néha pedálozhatok Veled! Te még nagyon fiatal vagy és a jelenlegi teljesítményeddel bringás vonalon is bőven van keresnivalód! Remélem legalább egy könyöklőt már szereztél az időfutamokra, mert ha nem akkor odaadom az enyémet szívesen.
-
sssent
senior tag
válasz Teasüti #18560 üzenetére
Nekem a városi cirkálóm jelenleg egy rettenetesen lepukkant, elméletileg váltós, de gyakorlatilag egysebességes, dögnehéz MTB, jó kis bütykös gumikkal. Fehérvár ugyan nem egy hegyes város, de azért nem is az Alföld, és egyáltalán nem szakadok meg, pedig nincs hajtókarszaggató fizikumom. Tény, hogy ezzel az áttétellel a végsebességem 30 körül van, de városi közlekedésre ez szerintem elegendő is. Előbb-utóbb akarok is csinálni ebből egy rendes egysebességest, ha addig meg nem fújja valaki vasnak.
-
Toomy
senior tag
válasz #48525824 #18566 üzenetére
Ha csak közlekedésre kell akkor bőven elég szerintem is. Bár ha 40-50 km/h -ás szél van - netalántán több - akkor azért nem ártanak a menekülő fokozatok!
(#18567) fpeter07 - Igen emlékszem mikor írtad, hogy minek versenyezni...
Én erre azt mondom, ha van kellő edzettsége az embernek akkor rohadt nagy adrenalin bomba ám egy versenyen való részvétel. Főleg ahogy a Csabi csinálta a Tihany kupán. Lehet hogy nem volt elől sokat, de profi versenyzőkkel végig maradni 7 kemény mászás után azért nem kis teljesítmény. Az is szerencsés, hogy helyrajzilag jó helyre született, mert ha alföldi gyerek lenne nem biztos, hogy most itt tartana. Bár az alföldön is vannak igazán kemény betyárok!
Számomra pl. a mászások nélküli sík terep rohad unalmas tud lenni.(#18568) imyourfriend - Csak jelentős szél ne legyen.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
Szeretem a szelet is, az sem gond ha néha van kis szembeszél is. Általában 35°C körül van mikor elindulok és ha nincs szél akkor kellemetlen tud lenni, bár ezért szeretem az alföldet mert lehet monoton tekerni majd mikor jövök hazafele volt hogy teliholdba futottam bele és az leírhatatlan annak tudatában hogy Vas megyei vagyok. Néhol egy egy elhagyatott tanya végig holdvilág és hullafáradtan 100km+ felett hazafele egy 2-3 kilós túrazsákkal. Nekem pont elég ennyi, itthon Vas megyében is így szoktam tekerni, hozzátéve hogy az itthoni tájat már 85%-ban ismerem. Alföld meg mást varázsol számomra. Van egy olyan tervem hogy Izsák - Novi Sad (Belgrád túl messze van), idén nyáron szeretnék menni és este 11-kor jön visszafelé a vonat. Mely Fülöpszálláson letesz, de odafelé úton beugrok ismerősömhöz aki Becej'-en lakik.
-
---Lasali---
Közösségépítő
Nem nagyon. Picikével könnyebbek, meg azokat szét lehet szedni villáskulccsal, mert az 520ashoz kell shimano csapágy kulcs, mert egy műanyag menetes cső tartja bent a csapágyat a helyén. A komolyabbaknál kisebb a pedál test rész, több látszik a tengelyből, és a csapágyat egy alu cső tartja, aminek a vége hatlapfejű, tehát villáskulccsal szerelhető. Valamint ezekbe csak 8 as imbusz fej van hátulról, 15 ös kulccsal nem szerelhetőek.
A csapágyazás, meg a pedál testen levő patent rész dettó ugyan az. Még az XTR se sokkal komolyabb, annak egy picikét szélesebb a két golyósor közti távolsága, aztán kb ennyi a változás. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz imyourfriend #18575 üzenetére
Csomót szétszedtem már meg összeraktam, nagyon jó a csapágyazásuk.
-
Toomy
senior tag
válasz #48525824 #18571 üzenetére
Én meg 2012 - ben a Cseheknél a Saratice-i 24 órás versenyen amikor az első kör végén a 13. km -nél taknyoltam eltörtem a hátsó váltómat. Tartalék váltó hiányában belőttem fix. 52-17 -re a verdát, amit 100km -en keresztül tekertem. A 13km -es körben volt egy 40m -es szintkülönbség ami egy komoly szerpentinben nyilvánult meg. Minden körbe egyre szarabb volt feltaposni ott magam. Az volt a szerencsém hogy a körözések közben fény derült arra, miszerint az egyik magyar csapatos indulónak volt egy tartalék váltója, így csak kb. 100 km-t kellett gyötörnöm magam a fixivel. Körről körre éreztem, hogy frankón bele fogok ebbe pusztulni a 24óra alatt.
[ Szerkesztve ]
-
hoffman_
nagyúr
na igen ismerem az érzést, nekem a royal-al hamar elmúlt de blogban már megpendítettem, hogy tervezem az újat nyár végére. már épp ott tartottam, hogy megpendítem Lasali kollégának, hogy egy alu váz + karbon villa kombó mennyire viselné jól, ha a 90 kilómmal csúnyán odaraknám, mert amit ez a csepel kap, az nem emberi. de legalábbis nem virsligumis bánásmód, és úgy tűri, mint a kis angyal. a másik kérdés meg hogy az én csuklóm és térdem hogy viselné ezt a kombót a remek útjainkon
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Quent1n
senior tag
Elvileg jövő héten lesz esedékes a nagy bringa vásár, a pénz már az asztalon csak idő kell utazgatni.
A két állva maradt versenyző:
Illetve még talán ő [link] de zavar, hogy a telóról semmit nem írt csak, hogy FOX... Illetve nem tudom a Scott-nál az L az 18" vagy 20" vagy mennyi. No meg régebbi vasnak tűnik.
Igen az egyik új bolti a másik használt de elég szép állapotúnak tűnik és az ára se vészes. Volt még egy Cube LTD versenyben névszerint ez: [link] de a nem prémium kategóriás Cube vázakra azért érkeznek panaszok külföldi fórumokban, hogy reped a váz (felső vázcső-nyeregcső találkozás) és ráz is mint a dög, illetve nem túl kényelmes a csuda verseny geo miatt. Mivel én 100kiló vagyok ezért nem szeretnék kockáztatni, bár a színe és a felszereltsége bitang jó de inkább a Scott vagy a Merida. SZERINTEM. De itt jönne képbe, hogy TI mit gondoltok. Bringa csak BP és vonzáskörzetében jöhet szóba és max 200(használt)-220e(új) ért. 29es nem kell, mert nekem hiányozna a 26os mozgékonysága és játékossága, 29essel a legegyszerűbb trükkszerű mutatvány is lehetetlen kb. Persze meg ymint a tank és amire én használnám (aszfalt+lightos terep túrákon) az lenne az ideális választás de mégse vonz.
Szóval.. Vélemény? Kösz előre is!
[ Szerkesztve ]
Ha a fényt akarjuk, el kell fogadni az árnyékot is...
-
ST05
őstag
válasz Quent1n #18579 üzenetére
kb 2 hónapja azzal a fox-os scottal én is szemeztem... L-es? szerintem az minimum 20", de kérdezz rá ,csak meg tudja mondani cm-ben.. ( ha vagy 180cm környékén, akkor szerintem neked kell az L ( 19-20")
Az a fox teló egy "F-series RL", ami annyit tesz, felül egyik szárban levegőt fujsz "keménységre", másik száron van a lock, és a rebound, tehát a visszaútcsillapítás mértéke. SZerintem ez a jobbik változat, mert az alap (FIT) azon alul állítasz rebound-ot "csak".( Efölött pedig az RLC, azon van pluszban lowspeed compression állítás is) Itt a telónál az fontos, a becsúszók legyenek épek, kotyogni és hasonlók nemhiszem, hogy fog.....
Új kerót én nem vennék ( talán az zavar, hogy uannyiért sokkal komolyabb felszereltséget kapsz használtba,
de nem lebeszélni akarlak az újrol...
150ezres scottbol szerintem engednek valamennyit tuti, de a 180 ezresböl is, lévén hogy legalább 2-3 honapja megvan, (amikor még én is nézegettem)
bikemagon 170 ért van ez a scott egyébként, én a helyedbe ezt megnézném kp-val a zsebembe, ha kielégítő az állapota, villa hibátlan stb, akkor : tudom nem szép dolog, de pofátlanul rákinálnék 140-150 et, még ha nemet is mond,
lehet 2 nap mulva visszacsörög, hogy na jó legyen.. -
ST05
őstag
válasz Quent1n #18579 üzenetére
a minap még ez a kelly-s tünt fel, sajna "csak 17,5" os kicsi , viszont ha 129 az ára, akkor szerintem jó az ára. Ha neked kicsi is, lehet más szemet vet rá
-
deicide
veterán
válasz #48525824 #18571 üzenetére
Nem mindenkinek akkora kihívás, persze, én is végigmegyek egy velencei-tó kört simán 52/11-el, mint pl tegnap is, de azért nem mindenkinek van, hogy a neveddel szóvicceljek, mammutfenyő vastagságú combja ehhez. Meg aztán az sem mindegy, hogy kiállva szenveded fel a dombra a bringát, vagy kényelmesen 25km/h-val, ülve.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
#48525824
törölt tag
válasz deicide #18582 üzenetére
azért nekem sincs túlzottan durva combom, meg 55 kiló vagyok itt igazából arra akartam helyezni a hangsúlyt, hogy városba én személy szerint utálok váltós bringával menni, fixivel sokkal haladósabb, megj obban érezni a bringát. Bár ez tényleg egyéni preferencia kérdése.
-
Newneed
tag
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata a CST traveller cross külső gumiról?aloha
-
rii
nagyúr
válasz #48525824 #18584 üzenetére
hát meg régen a nagyapáink hogy jártak?
libakergetővel divatosabb nevén ma már egy subkultúrát jelképező SS-el ...én is mentem már ilyen kis géppel 110 kmt-t is tavaly nyáron ....
60-80 -at meg elég sokszor
46-ot meg minden szombaton az évben
35-öt meg edézésképp hetenként este munkaután párszor(#18578) hoffman_: az a baj én mindig sz.rrá pakolom pedig kedvem lenne egy szép, klaszikus, stílusos géppel járni ... dehát azzal járok ami prkatikus, terep, aszfalt, sok cucc ... .-)
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
D.Orion
veterán
No reggel/délelőtt sikeresen letesztelhettem, hogy milyen érzés LIDL-s műhelypumpával majdnem felnire ereszkedett bal első gumit felpumpálni. Igen személyautó... És sikerült!
-
Toomy
senior tag
válasz Cathfaern #18587 üzenetére
Az endo a ritkább mintavételezés miatt nem tudja rendesen rögzíteni a kis körpályán történő tekergőzéseket. Az én XPERIA ARC S -em pl. sokszor el is veszti a GPS jelet több 10m -en keresztül. De hát a telefon ugyebár legfőképpen telefonálásra való. Ha valaki pontos adatokat szeretne annak bizony GARMIN-t kell vennie.
-
D.Orion
veterán
De különösebb nehézséget szerencsére nem jelentett, se nekem se a pumpának, kb. 5-8perc volt. Először azonban saját magamat is megmosolyogtam mikor nekiálltam vele felfújni a kereket. Gondolván arra, hogy csak senki meg ne lássa, mert még hülyének néznek. 300méterre van egy benzinkút, de hát addig is el kellett jutni valahogy. Most értem vissza a gumistól, 2db szép méretes gipszkarton csavar volt az abroncsban.
-
D.Orion
veterán
XC Merida TFS 500D
Egy mail-t további információkért szerintem megér. -
nauro
aktív tag
válasz imyourfriend #18591 üzenetére
Főleg ha az ember el akar menni hosszabbat tekerni. Bármerre kimegyek a városból szétveri a kezemet az országuti.. Főleg Tényő felé. De Bábolnánál sem jobb a helyzet (bár arra jó régen nem voltam).
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
Nemrég hoztam haza Vas Megyébe az országútimat, de idén sem találtam értelmes utat arrafelé.. Itthon meg Ausztria, minden meg van oldva. Talán a 82-esen lehet elég jót menni ha az ember tudja tartani a 30-32km/h-s átlagot. Tavaly volt hogy elmentem egy veszprémbe menő busz után de az maga az életveszély volt, főleg miután a bakonyban nyálkás volt az út és mire felértem egy darabon úgy bedurrant a lábam hogy meg kellett állnom és nem tudtam mi lesz velem..
-
Djuree
félisten
egy alap montihoz milyen kulcs kell hogy a kormányt feljebb tudjam venni?
melóban vagyok vinnék haza szerszámot hozzá.[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Cathfaern
nagyúr
válasz imyourfriend #18596 üzenetére
Én is Vas megyei vagyok Itt is álltam neki 3 éve biciklizni, és azt azt kell mondjam, hogy iszonyat mértékben romlottak az utak ebben a 3 évben Szombathely kisebb utcái gyakorlatilag használhatatlanná váltak, de a környező utak sincsenek jobb állapotban. Szombathely - Bucsu még egész jó, de Bucsu - Bozsok már borzalmas. Szombathely - osztrák határ se sokkal jobb, mert lehet választani, hogy a szűk és buckás bicikliúton megy az ember, aminek a szélét szezononként jó ha 2x levágják (közben meg gyakorlatilag bokor nagyságú gazok nőnek az útra. De levágva se sokkal jobb, mert akkor meg mindent ott hagynak a bicikli úton), vagy megy a 110 km/h-val közlekedő kamionok között (ahol amúgy tiltva is van a bicikli). Mondjuk legalább a határon átérve jó a helyzet, ott a legeldugottabb 10 fős falun is tükörsíma út visz át, nem is beszélve a nagyon sok repedezés, göröngy és lyukmentes aszfaltozott mezőgazdasági utakról, amelyek közül több bicikli út is egyben. Ausztriával az az egy baj van, hogy elég meredek emelkedő %-ok vannak helyenként De végül is legalább megedződik az ember lába
Kiváncsi leszek itt Győr környékén mi a helyzet, 2 hét múlva hozom a biciklit, akkor kiderül -
313313
addikt
válasz Djuree #18598 üzenetére
Vagy 13-as kulcs, vagy 6-os imbusz kulcs, én ezekkel találkoztam..
Ha kicsit újabb, akkor 5-ös imbusz kulcs.HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
Új hozzászólás Aktív témák
- Fehér zakót öltenek a Super Flower platinás Leadex VII Pro tápjai
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Videós, mozgóképes topik
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Politika
- Milyen program, ami...?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- ASUS ROG Ally
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest