- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Új HMD modell bukant fel
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
Hirdetés
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
kp78
addikt
Sziasztok!
Kicsit hasonló cipőben járok, mint Sirandrish (#186086), annyi különbséggel, hogy én az elmúlt időkben viszonylag sokat tekertem a kb. 10 éves noname trekking bringámmal, így vennék már vmi jobbat, és ehhez kellene egy tanács/segítség.
Ismerősi körben van egy eladó Kellys Phanatic 10 (2017-es) patika állapotú cross trekking bringa 130-140-ért. Vegyem meg ezt, vagy inkább vegyek újat? Mennyire ajánlott típus ez?
Árban, ha újról lenne szó, akkor 250e (az új Phanatic 10 is ekörül van), vagy esetleg max. 300e-ig elmennék. (használva főleg aszfalton/országúton lenne, de néha 1-1 földút biztos, h útba esne)
Köszönöm, ha kicsit "képbe helyeztek", hogy merre induljak, milyen márkát nézzek, ár érték arányban mi ajánlott ebben az árban.
Előre is -
Nutra
tag
válasz zsocy #186061 üzenetére
Karbonvázhoz én egy Thule ProRide 598 tetőre való tartót vettem (ez elvileg behatárolja a szorítás mértékét és mindenféle vázprofillal működik) és egy pofátlanul drága karbon váz védőt, ami szétoszlatja a nyomást. (Ezt használom akkor is, ha a váznál fogva kell rögzitenem a bringát a szerelőállványon.)
Ez a kombó nekem stabil, biztonságos és vázbarát. -
6030D
Ármester
válasz werszomjas #186104 üzenetére
Monti, de ami hátra néz, annak nem rázza a kormányát/első kerekét. Szóval a páratlan számúakat hátrafelé rakom.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
bszg@
tag
válasz Hasaggymeg #186019 üzenetére
és Runner és Friczy, köszönöm a válaszokat. Bowden takarítva, a házban futó részeket áttöröltem teflonos olajjal.
Azonban újabb két problémám van vele. Felfelé valahogy nem húz eleget a kar. Ha picit tovább tolom, akkor szépen felvált, és így be lehetett állítani, hogy lefele is vált. Emellett felfelé max kettőt vált, hármat kellene.
A másik, hogy azzal szembesültem, hogy a kanál nagyon nehezen (alig) mozgott a váltó testhez képest. Nem látom, hogy ezt szét lehetne szedni. A túloldalon van egy kis lyuk, azon bejutott a teflonos olaj, rengeteget fújkálva és mozgatva jobb lett, de még mindig nehéz összehasonlítva a többi váltómmal.
105-ös.
Valakinek tippje?
Vagy vigyem Runnerékhez?[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #186105 üzenetére
Én azért szoktam (enyémet ) háttal menetiránynak tenni ne mindenhova a nehezen tisztít6ó "műszerfalra" és kábelekre ragadjanak a bogarak.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #186107 üzenetére
Azért jó háttal vinni, mert utána a kerékről felverődő sár eltakarja a bogarakat.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bszg@ #186106 üzenetére
Ha a kar három helyett csak kettőt vált, lehet csak azzal van a baj. Ami a kanalat illeti ugyanúgy szétszedhető mint az XT, egy pici imbusz csavar tartja (no. 8) helyén a tengelyét a rajta feszülő (tisztítható, feszesebb lyukba helyezhető, vagy éppen cserélhető) rugóval. [link]
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
-
tomic
addikt
Sziasztok!
Tudnàtok ajànlani 28" külső gumit egy tracking bicajra szinte csak aszfaltra?
Gyàrilag vegyes hasznàlatú gumik vannak rajta de mivel szinte 90% csak aszfalton megyek ezek hangosak és zavarnak. -
-
Friczy
senior tag
válasz bszg@ #186106 üzenetére
Néha, ha már túl sokat rakoncátlankodik a váltó, és a váltókarra gyanakszom, akkor tele szoktam fújni a fékváltókart wd40-nek, ahol csak beférek, és átmozgatom oda-vissza sokszor. A dzsuva alul kijön, azt ronggyal érdemes felfogni, és amíg még szivárob belőle, addig törölgetni. A fékváltókar csak egyszer szétszedhető, utána nem lehet összerakni, annyira bonyolult, tehát ennél jobbat nem tudok.
-
Friczy
senior tag
válasz Khelben #186113 üzenetére
+1 a greenguardra, amikor a gravelt megvettem, nem egész 500 km után begyűjtötte a Népligetben az első defektjét, akkor lekerült róla, és mivel amúgy is keskenyebbet akartam, egy Schwalbe Marathon Greenguard került rá. Azóta már mentem vele vagy 5ekm-t, defekt nélkül elég változatos helyeken (persze főként aszfalton)
-
-
truefx
aktív tag
válasz parandroid #186117 üzenetére
Hát majd lehet következő kiadás az lesz. Részletek: Ultegra Di2 hidró tárcsák, Bontrager Aeolus Pro 50 kerekek. Montrose Elite nyereg...
6.8 kg pedál nélkül.itouchfan: Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
Cube aimhez keresek új pedált. Gyári eltört. Itt vok decaban és van pár db. 9/16 a méret a menetnek. Ez jó hozzá? Univerzális méret?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
-
rétisün
veterán
válasz FIREBLADE78 #186120 üzenetére
én eddig még nem találkoztam olyan pedállal/hajtókarral, ami ne lett volna kompatibilis egymással, szóval, igen, univerzális méret.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
tomic
addikt
Köszönöm a segítséget!
Annyi még,hogy méretben melyiket érdemes?
Egyik baràtom bicajàn egy 28x1.4 700x35c méretezésű van. Ennél kell vékonyabb is ha igen melyik lenne az? -
truefx
aktív tag
válasz parandroid #186121 üzenetére
Ez a gyári felszereltség. Az Emonda a klasszik mindenes oúti modellje a Treknek, az aero kormány inkább a Madonehez illik sztem. De azért meggondolom, biztos kényelmesebb lenne a középfogás (5%-ot fogom úgy egy ride-on kb), meg 0.01kmh-val gyorsulnék is. Az tény viszont, hogy jól néz ki.
-
zsocy
őstag
válasz Nutra #186103 üzenetére
Köszönöm a szállítós tippeket, lehet áttérek majd a Proride598-ra én is, de eléggé fájna megvenni a teljes tetős szettet keresztrúddal miután megvettem a vonóhorgosat :)
Ezt a karbon vázvédőt láttam én is, szerintem egy ilyet azért veszek.Amúgy egy Menabo Naos Rapid vonóhorgos tartóm van, viszonylag nagy felületű befogó pofákkal. Szerintem arra kell csak vigyáznom hogy ne tépjem meg a szorító csavart, ezzel tud többet a Thule, hogy ott az nyomatékhatárolt.
Esetleg megfoghatnám az üléscsőnél is, az alu lesz, nem karbon... Bár az első hazautat úgyis a kocsiban tölti majd a bringa, tavaszig meg kitalálom mi legyen.Fú de várom a jövő hetet :)
truefx, az igen, gyönyörű gép, gratulálok hozzá!
[ Szerkesztve ]
-
1amCerb
csendes tag
Üdv. Valakinek van tapasztalata ezzel a villával kapcsolatban: Suntour XCR32 RL-R Air 100 STR?
Olvasgattam a témában, a régi suntour villákat nem dícsérik, de ez egy újabb modell, kb semmi tapasztalatot nem találtam róla.
-
itouchfan
senior tag
-
ZolkoW
őstag
válasz itouchfan #186135 üzenetére
Abban nem vagyok benne, de köszi - a szokásos hirdetőoldalakon is van most is egy Raidon, csak mielőtt rámennék (ha megvan még egyáltalán), gondoltam még egy utolsó próbát teszek a Judy szétszedésével-összerakásával, hátha én bénáztam valamit.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Ringman
nagyúr
előrekerült egy ilyen bicikli a lomosból, ezzel érdemes foglalkozni (pl egyáltalán megtakarítani)?
90-es évekbeli lehet, számomra noname márka, rozsdából ítélve acél váz, 58-as felsőcsővel, 1"-os menetes villanyak, 26-os kerekek, 28,6 mm-es nyeregcső, 3×7 sebesség, shimano 7sis hátsó váltó, st-ef20 altus váltókar, apse (?) v-fék.
minimum 10 éve nem használta senki, elég lerobbant állapotban van:
[kép1] [kép2] [kép3] [kép4] [kép5] [kép6] [kép7] [kép8]nem tudtam lemérni, kb 15 kg lehet így sárvédőstől, a kormányon lévő pártíz dekás lakattal együtt.
[ Szerkesztve ]
-
truefx
aktív tag
válasz Hasaggymeg #186141 üzenetére
bszg@, jjeahh, Hasaggymeg: Köszi! Megpróbálok méltó tulajdonosa lenni.
Nem raboltam bankot, de mostmár muszáj lesz!
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz truefx #186142 üzenetére
Ritkán látni ilyent, az biztos, kíváncsi leszek majd a tapasztalatokra... Durván könnyű (még ha a leírás szerinti 7,18 kiló, akkor is), és bár nem a műfajom, ezt azért én is kipróbálnám. ... persze előtte kötnék egy Cascot rá.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
tacto
aktív tag
válasz Ringman #186138 üzenetére
Én mindenképpen reanimálnám, hozzáteszem, ezt házilag, elfekvő alkatrészekből csak, ha épp nagyjából minden van a ládában (sor, váltó, stb). Erre költeni, nulláról felújítani, szerintem kizárólag valami nyomós érzelmi kötődés esetén érdemes. Vagy, ha meg van téve, hogy ez és csak ez lesz a városi csótány.
-
Ringman
nagyúr
válasz tacto #186145 üzenetére
érzelmi kötődés nincs, családtagé volt, de ő már fogja használni.
semmilyen elfekvő alkatrész sincs hozzá, költeni szerintem sem érdemes rá, vsz. új korában is belépőkategóriás lehetett.még második (kocsmába/boltba járós) biciklinek se nagyon kellene, arra ott lesz a jelenlegi agyváltós trekking, ha sikerül végre új biciklit vennem.
(vagy néhai nagyapám ki tudja hány éves egysebességes bringája, arra lehet lakat sem kellene)így is fent van a padláson még két bicikli, ami szerintem dédnagyapámé és dédnagyanyámé lehetett, eléggé lepusztult állapotban, azok is csak a helyet foglalják.
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #186147 üzenetére
na majd ha lesz időm előásni őket, teszek fel fotót.
az egyik váza viszonylag jó állapotban van, cirill betűs felirattal, a másik felismerhetetlenségig kopott. hajtás, stb elég ramaty állapotban, szerintem 30+ éve nincsenek használva. mindkettőn tolórudas fék van + kontrafékes, de abban az időben nem is nagyon volt szerintem. (női vázasak)
meg van 2 csomagtartóra akasztható kantatartóm és 2 gázpalacktartóm is hozzájuk
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Gaming notebook topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Ukrajnai háború
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Fotók, videók mobillal
- Linux kezdőknek
- Max
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest