- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ringman
nagyúr
válasz itouchfan #186153 üzenetére
köszi.
az a hivatalos, hogy egész európa kap 130 darabot áprilisban (nem derül ki, hogy méretenként, vagy összesen), utána legközelebb októberben lesz elérhető.
a touring 520-as váza ugyanez, csak ott alu a villa. a lánctányér szerintem is kicsi (32T).
a másik 2 modellről itt van beszámoló, de a 900-as nem itthon kapható [link]
-
Nutra
tag
Ma alaposan teszteltem a korábban itt javasolt X-Tiger sapkát. Montira nekem túl meleg volt, ma viszont az esős 60km-es trekking körön pont szuper volt. Szuperül fedi a füleimet, a szemüvegszár-nyílás jópofa és eltalált helyen van. Elég jó vízlepergető is, de nyilván nem végtelenségig. Legközelebbre befújom impregnáló sprével és ez egy tuti darab hideg-esős vagy hideg-szeles időre.
Igazi téli bringás zokni híján előkotortam egy Bridgedale sífutó zoknit. Jó ötlet volt. Hiába ázott át egy idő után a kamásli és így a cipő is, a lábam nem fázott. (Kamásli is megkapja az impregnálót, bár a stopli felől az sem hat ). -
rétisün
veterán
válasz Zoliwrc #186155 üzenetére
végre egy 'hagyományos', patkófékes outi (tudom, maradi vagyok, de akkor is )
én az enyém(ek)et be se rakom, a matt fekete színnel sehol sincs(enek)
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
zsocy
őstag
válasz Zoliwrc #186155 üzenetére
Szép ez a Ghost , ez talán közelebb is van egy földi halandó bringájához mint truefx Trek-je, annál talán M. Lőrinc szemöldöke is felszalad ha meglátja az árát
Bár nálad van még monti is ez mellett.Rétisün, ne már, tedd be, több outi kell a topikba! :) A matt fekete is lehet szép, csak jól kell fotózni.
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz parkr #186160 üzenetére
az enyémnek hivatalosan stealth (lopakodó) a színe.... (imádom)
(#186161) zsocy: na, ez a 'jól kell fotózni' azt hiszem ilyenkor, villanyfénynél nem nagyon fog menni. kb. ilyen lenne:
bár, az ezüst felirat lehet látszana
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
-
válasz rétisün #186164 üzenetére
Ha rajtam múlna, én is mindig mindenből feketét vennék, aztán asszony mindig rábeszél valami vidámabb színre, én meg igazából nem is bánom. A ruháim úgyis nagyjából mind feketék.
Az Orbea is így lett narancs:
p
Ps: Valaki mesélje már el, a fórummotor miért nem képes álló képet normálisan berakni...I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #186165 üzenetére
az örök elegancia pedig a grey
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
parkr
őstag
válasz parandroid #186166 üzenetére
a képpel van a baj. gondolom telefonos, és fotózás közben elfordult.
paint.net könnyen megoldja. vagy akár windows képnézegető. -
6030D
Ármester
válasz truefx #186119 üzenetére
A tárcsás outi, meg az akksis váltó hülyeség, mert nehéz. Ohh, wait!! Gratula hozzá.
(Nekem márkától függetlenül a Merida jobban tetszett volna.)Jól emlékszem, hogy te pár éve csöppentél bele a bringázásba, és volt a fittynesz, egy outi, most meg ez a full-full? Szép történet.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
zsocy
őstag
válasz parandroid #186166 üzenetére
Mindegy hogy elfordult a kép, ez akkor is szép! Szerintem az élénk színek amúgy is jól állnak ezeknek a gépeknek. Voltam szombaton bringaboltban ahol ki volt téve pár Pinarello Prince pirosban és narancsban, hát azok is szinte világítottak olyan jól néztek ki.
Mondjuk volt ott a falon egy matt fekete-matt piros Pinarello Dogma F12 is, na az azért elvitte a show-t. :)
összefoglalva, lehet szines vagy matt, mind jól néznek ki :) -
válasz zsocy #186170 üzenetére
Az új Dogmák valami eszméletlen gyönyörűek. Amúgy erre felénk gyakran látni klasszikus türkiz Bianchikat is, azért élőben az is elég ütős - még ha nem is kimondottan az én színem.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
truefx
aktív tag
válasz 6030D #186169 üzenetére
Köszi!
Huszonéves koromban volt már egy országúti(nak csúfolt) bicajom, de persze ahogy jönnek a felnőtt évek, szépen kikopik az ilyesmi az ember életéből. Tehát a kronológia:
2012 - elkezdek a fotelből TdF-et, Girót nézni, nyálam csorog, dédelgetem hogy újra nyeregbe ülök komolyabban
2015 - TREK DS 8.2 (trekking munkábajárásra)
2017 - TREK Emonda S5 (nagyon rákattantam, tovább kellett lépni az oútizás felé)
2019 - TREK FX4 Sport - fitness bicaj, hogy munkába menet is gyors legyek
2021 - TREK Emonda SLR7 - haladni kell a korral... -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #186166 üzenetére
Ezek a Zasszonyok mind egy rugóra járnak.
#186172truefx...1. látszólag két évente bringát váltasz.
2. kialakult a márkahűség.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
IMIIKE1998
őstag
Hali!
Nem akarok vitát kirobbantani, csak kíváncsi vagyok ,ki mit gondol. Utóbbiakban nézegettem pár interjút Sam Hill-ről és néhány más mostani enduro versenyzőtől és sokan azt mondják, hogy azért mentek át DH-ről Enduro-ra, mert a pályák egyre kevésbé technikásak, sokkal egyenesebbek, kevesebb kanyarral, nagyobb sebességgel. Amit mondtak, abban szerintem is van igazság, főleg abban, hogy ezekhez a "modernebb" pályákhoz gyártják a 29er, hosszabb montikat. Mivel én nem használtam még modernebb mtb-ket, nem tudom, hogy a geometriákkal kapcsolatban mennyire igaz, hogy a kevésbé kemény, kanyarokban szegény terepre tervezik őket? -
6030D
Ármester
Nézz meg az elmúlt 10 évből pár XC versenyt és told végig a bringád egy mai pályán.
[link]
XCO, tehát vagy félmerev, vagy max 100 mm fully. Amit említesz, az ettől 3-4 emelettel feljebb van. Majd ha lemész egy bármelyik hazai pályán egy mai 29er-rel, és azt mondod kevés neked... akkor már a nevedből fogsz élni.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
IMIIKE1998
őstag
válasz 6030D #186175 üzenetére
De szerintem félreértesz, a kérdés nem rólam szól. Amúgy XC-nál tényleg durvábbak lettel a pályák, ugye sokan fully-val mennek plusz dropper, ebben a szakágban tényleg látszik a fejlődés. De például ha megnézed mondjuk a 10-15 évvel ezelőtti DH pályákat meg a mostaniak nagy részét(van néhány kivétel), a jelenlegiek sokkal inkább a sebességre és a nagyobb ugrókra mennek rá, videón is látni, hogy mire gondolnak azok, akik most az EWS-en nyomják. Mivel én nem tudom, hogy gyakorlatban milyen egy "modern" DH bringa, nem tudom, hogy valóban így van-e, de a felvételekről az jön le, hogy az EWS-en jóval komolyabb terepen versenyeznek, mint sok mai DH bajnokságon.
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
Nem tudjuk, mióta volt benne, külsőcseréhez vettem le... A darabos szmötyi pedig így belegondolva nem tudom, hogy benne volt-e, vagy esetleg a külsőre tapadt sárból potyogott oda, amikor levettem, csak most tűnt fel.
#1861756030D : azt a pályát köszi, talán a sokadik körön már úgy néznék ki, mint aki biciklizik, miután az első kettőn csak leléptetem a köves részeken
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Csokicsibesz
tag
válasz IMIIKE1998 #186177 üzenetére
Az EWS szerintem nem hasonlítható össze egy DH versennyel. A versenyek koncepciója és a pályája is teljesen más. Az egyik alma a másik pedig körte.
Annyi közös bennük, hogy a lefelé való haladást mérik.De az EWS egy egész napos verseny, ahol végig meg kell tartonod a bringát. Mondjuk van 3 etap amit mérnek. Mind a 3-at azonos bringával kell teljesítened, ha valami technikai hiba történik (pl. defekt), akkor azt neked kell megjavítanod és limit időn belül odaérni a következő szakaszra.
DH-nál van egy kijelölt pálya és egész hétvégén azon mennek. Különböző körökre van bontva a verseny és mindig a legjobb időt teljesítők jutnak tovább a következő körre.
Szerintem inkább arról van szó, hogy egy mai Enduró bringák elég sok nindenre képesek. A modern geometria, nagyobb kerékméret, szélesebb gumik, jobb rugózás és fékek miatt kb. mindenre képesek. A DH gépek még ezekre raknak rá még egy lapáttal.
Nyilván ezek miatt kegyetlen gyorsan lehet a DH gépekkel menni és olyan helyen ahol 10 évvel ezelőtt még nagyon kellett nézni az ívet meg figyelni a fékek állapotát, ott most simán átmennek probléma nélkül.
EWS-en szerintem jobban kell figyelni az ívekre, a fékekre stb. mert ha odavereda bringát akkor lényegében vége a versenyednek. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #186178 üzenetére
A köveseket talán végül sokadikra megtanulnám abszolválni (nem találok jobb szót ), de azt a nagyobb letörést, így ránézésre, nem hiszem valaha bevállalnám.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #186180 üzenetére
Ami rögtön az elején van (nem néztem végig, csak beletekergettem)?
Az annyiből tűnik kevésbé nehéznek, hogy lejtőre érkezik, igaz, hogy sóderos, de legalább nem az a gurulós-köves. Persze videóból nem biztos, hogy jól ítélem meg, de az inkább olyannak tűnik nekem, amire mondja az ármesterünk, hogy "megoldja a biciGli", míg a szikásnál tényleg lehet rossz nyomot választani, aztán elhasal az ember.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #186181 üzenetére
Ki mitől fél jobban. ...lehet jól van elhelyezve és bevállalható, de legalább olyan 1m-esnek tűnik, ami azért nem kevés. Ugyanakkor az sem kérdéses, hogy ha végül elhasalsz melyiken törheted össze jobban magad.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
sebgutkopf
őstag
válasz Runner_fxr #186053 üzenetére
Kötöttek egy kompromisszumot, majd kiderül, hogy ez mennyire jön be. Az ennyire robosztus és erős, nagy rugóutas gépek alapból se túl könnyűek, ennek a súlyát nehezíti az alu váz és az elektromos rendszer. Nagyobb akksival lehet a 25-26kg már durva lenne és mindenki hunyorogna, hogy háááát....
Ha meg full karbon a gép, akkor meg nem mondhatják el, hogy fele annyiba kerül mint a santa cruz.
Összességében ezen a bringán látszik a legjobban hol vannak bajban az ebike-ok. Súly és akku kapacitás. De jó lenne egy 1000-es akksival 20 kg alatt egy ilyen torque és változatlan áron... tudom! Kezem .... bili... -
sebgutkopf
őstag
Télen is van bringázás, mivel mindenki ide jár mostanában, pár menet után legalább egy jó csúszós napon sikerült kameráznom [link]
Sok bringással találkoztam, kicsit az volt az érzésem, aki télen montizik most mindenki itt van.
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #186182 üzenetére
én olyan 60 centire saccoltam, ami a valóságban lehet, hogy 50, de onnan, a dombtetőről kellene látni
Én a laza nagy köveket utálom legjobban talán, azok kiszámíthatatlanok, mindig az a vége, hogy gyök kettővel haladok lefele, aztán néha még úgy is elhasalok.más: felment a 2,8-as Rocket Ron (sosem volt még RoRo-om) a 2,6-os NN helyére (ebben volt a tüske), nincs óriási hely mellette, de azért még bőven jónak tűnik. Ezzel a tengely amúgy nagyjából 1 cm-rel kerül lejjebb, mint a 2,25-ös 29-es gumival, persze ha nem számítom, hogy a ducigumi valszeg többet fog lapulni alattam, mert kisebb a nyomás. A mintája már most nagyon tetszik, pedig még ki se próbáltam . De már látom, hogy talán nem fogom tovább siratni a Nobbyt, szerintem jó lesz ez majd előre is.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #186186 üzenetére
Brutál, majd mutass képet, kész Roscoe-t csináltál abból a bringából . Én úgy érzem nekem talán 2.6" tetszene, 2.8-at lehet soknak érezném. Nekem is péntektől a városban van a DHL-nél a 2.25" Rocket Ron-om, de nem akarják kihozni .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz ZolkoW #186186 üzenetére
A kerekek méretőből nézve (622+gumi) van az 70 cm is szerintem. De ezekben nem is az a rossz, hanem ha lenézel, akkor a lejtő miatt sokkal mélyebb. Én szerintem az egész pályát kihagynám, főleg a merevvel, dropper nélkül.
A laza kőnél rosszabb a fix, mert ha megakad benne a kerék, akkor jön a bukfenc.Imike, sorry, félreértettem az indító hsz-t, biztos idegállapotban voltam.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Heraldry
tag
Sziasztok!
Futás mellett szeretnék elkezdeni tekerni is így beruháznék életem első országútijára. (50-150 km-es túrákra csatlakoznék be ismerősőkhöz 1-2 hetente.) 200-250-nél többet csak indokolt esetben szánnék rá. Mivel nem értek hozzá újban gondolkodom. Van most valami jó ár/érték arányban az alsó-közép kategóriában?[ Szerkesztve ]
Nincs olyan hogy "felhő" csak olyan van, hogy valaki másnak a számítógépe... - "I love the way the Earth rotates... It really makes my day."
-
cukimajom
tag
Sziasztok!
Futárbringát szeretnék venni, napi 30-50-70 km-re. A helyszín Szeged, tehát nagy emelkedőkkel vagy leejtőkkel nem kell számolnom. Mennyit kell illetve mennyit érdemes rászánni? Érdemes elmenni 150-200-ig?Ez a bringa megtetszett, Kellys Clif 70, használt, 90 ezer forint, megér ennyit, jó lehet erre a célra?
Siemens A40 --> Sony Ericsson K610i --> Nokia 5230 --> Alcatel POP C7 --> Vodafone Smart Prime 6 --> Xiaomi Redmi Note 3 Pro --> Xiaomi Mi 6 --> Redmi 7 --> Xiaomi Mi 9
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #186188 üzenetére
Én persze akkor tudok érdemben nyilatkozni, ha ki is próbáltam, de nekem meg az volt az érzésem a 2,6-osokkal, hogy jó ez-jó ez, de nem véletlenül 2,8-tól fölfele számít pluszosnak az a gumi . De nem kétséges, hogy már a 27,5x2,6 is traktorabb a normál 29-esnél, jó és rossz értelemben egyaránt. Amikor 3 hete havon mentem, akkor sajnáltam, hogy nem a duci kerék van beépítve. Azért sem lett volna egyszerű a csere, mert 12-es fogaskoszorúm csak egy darab van, ami a 29-es HG-s kerékre megy fel, de a másikhoz vissza kell térni a 11 sebességre is, ha nem akarok költeni. Márpedig az is fáj, hogy nagyjából 60e HUF egy GX Eagle sor, de ráadásul a 11-essel még mindig elégedettebb voltam, az olyan igazi ütni-vágni való rendszer volt nálam, ami látszólag semmire nem volt érzékeny, ezt meg még szerintem tökéletesen beállítanom sem sikerült...
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #186193 üzenetére
Amúgy szerencséd van ezzel a vázzal, mert ahogy elnézem az, hogy a 2.8" elfér-e a vázban, nem csak a boost érdeme, sőt... mostanában ahány gépet nézegettem, a boost ellenére max 2.35" fért el bennük .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ringman
nagyúr
ha már max kerékméret:
a cube gravelekben (nuroad pro, fe, race, ex, stb - aminek ugyanolyan váza van) a 45 mm-es kerék az elméleti maximum, mert a sárnak már nem marad így hely:
a fotókon egy 650b-s 47 mm-es külső van: [link] -
Maximum1
őstag
válasz Heraldry #186191 üzenetére
Csak a Decatlon, ennyiért neves gyártóknál csak olyat kapsz amivel lángosozni sem mennék, használtban jobb a kínálat.
A linkelt gépen 105 van, ez jóval a hobbi szint felett van, a fék az hibrid, a felniféknél jobb, a hidraulikusnál gyengébb, ennyi pénzért sok évig kiszolgál majd. -
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #186194 üzenetére
Ne legyetek olyanok, mint én, aki hetente egyszer megy 20 km-t, a többi időt meg agyalással tölti, hogy a következő huszas mitől lehetne jobb
A trükk itt ugyanaz, mint a graveleknél, hogy ha 29-esből elfér 2,35-2,4, akkor 27,5-ösből azért 1-2 mérettel nagyobbnak is van hely. De sok múlik a konkrét kialakításon, a Nineremnél számolgattam, és abba valószínűleg a 27,5x2,6 is túl nagy lett volna, bár nem volt mit belepróbálnom (12x142 tengely). Érdekes módon a Trekben a láncvillánál nagyobb a hely a gumi mellett, mint felül a támvillánál, eddig mindig fordítva volt.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
goldnarmz
aktív tag
-
ZolkoW
őstag
válasz goldnarmz #186198 üzenetére
Még semennyi - ugyanis egyrészt kell vennem, másrészt rájöttem, hogy oké, hogy átalakítottam, de minimum 1-2 hétig még nem tudom kipróbálni, mert át kell szerelnem a váltást is hozzá. Akkor meg tök fölöslegesen áll benne. Úgy tartotta a levegőt tej nélkül is, minden sziszegéstől mentesen, hogy majdnem meg is feledkeztem róla, aztán mikor előszedtem Joe's flakont, amiben alig volt az alján, akkor jutott eszembe, hogy nem eszik olyan forrón...
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Beszámítás!!! - Új Bontatlan Ducati Elektromos Roller PRO-II PLUS Irányjelzők - Számla & Garancia
- Mata összteleszkópos kerékpár
- Dji mini 4 pro FMC RC-2 tàv garanciás
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- Vadonat új, csomagolt O'neal kerékpáros termékek
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen