- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mobil flották
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
it Folyamatosak a dollármilliárdos befektetések a felhő, az adatközpontok és az AI kapcsán, de a Business Insider jelentése szerint eközben emberek százait küldik el a Microsoft felhős ágazatától.
-
A mobilos témát keresni kell a Computexen, de akad
ma Nulladik és első napi összefoglaló, meg némi személyes vélemény a 2020-as csúcsmobilok kapcsán.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz xy.zsolt #186298 üzenetére
Persze, ahogy mondod, a szenzáció hajhászás mondatja a híradósokkal a -20°C-t ami mondjuk a Kékes tetőn lesz hajnalban, fél óráig, a -6 -7°C már snassz, arra senki sem kapja fel a fejét.
#186300ZolkoW...valahányszor rosszabb terepen tekerek eszembe jutsz mert vagy én vagyok igénytelen, vagy ez a teló mégis olyan jó, de nagyon meg vagyok elégedve vele. Gyakran csinálok olyant, hogy gyorsabb, apró gödrös, rázós terepen kizárom egy pillanatra csak hogy élvezzem a különbséget mikor visszakapcsolom.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Alg
veterán
válasz zsocy #186292 üzenetére
a kerékszett Shimano rs100, 25-ös Vittoria Zafiro gumikkal.
Ha Zaffiro Pro Slick, azokat javaslom minél hamarabb lecserélni, elég gyenge gumik... Nehéz és nedvesen nagyon megbízhatatlanul tapad. Barátnőm gépe is ugyanezzel a kombóval jött."I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Hasaggymeg
Topikgazda
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
senior tag
válasz szkink #186280 üzenetére
A nagyobb EPI/TPI nem jelent nagyobb erősséget:
" The density of the carcass fabric is expressed in EPI or TPI (Ends Per Inch, Threads Per Inch). The range of carcasses used, for example, for bicycle tires are 20, 24, 37, 50, 67 and 127 EPI.In principle, the more close-meshed a carcass is woven, the higher the quality of the tire. A dense carcass is important for low rolling resistance and good riding properties. At the same time, puncture protection increases, because carcasses with a high strand density are difficult to puncture.
However, this does not apply to the extremely fine 127 EPI carcasses, as each strand is sheer and quite vulnerable. The best compromise for low weight and resistance is around 67 EPI.
In most of our top tires we use a 67 EPI carcass. Weight and rolling resistance can be reduced even further by using a 127 EPI carcass. But at the same time, these tires are more vulnerable to damage. Therefore, we intentionally use the 127 EPI carcasses only for light competition tires, where weight is an important factor." [link] What does EPI
mean in relation to the carcass?Путин, иди нахуй!
-
parandroid
nagyúr
Nagy divat valamiért, az Orbeát is ezzel adták, ment fel helyette a GP5000. Viszont ahogy feltettem ebayre, másnap el is vitték, a csóka kimondottan ilyet keresett.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #186306 üzenetére
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
raczger
őstag
válasz Runner_fxr #186293 üzenetére
Köszi a választ.
Tegnap este még szétnéztem neten és én is úgy láttam, hogy ez a villa ilyen, ennyit tud.
Majd márciusban mindenképpen megeresztek egy szervizt a villán.www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
jjeahh
nagyúr
válasz raczger #186309 üzenetére
Kíváncsiságból kimentem és lemértem az újabb Recon RL-em becsúszóját, 101mm és koppra kimozogja (ha kevés benne a levegő). Ezek szerint az a 100mm nem egy hajszálpontos adat ezeknél. Szerintem a Reconod szokatlanul magas, a Reba meg egy picivel alacsonyabb az átlagnál.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Runner_fxr
Ármester
válasz raczger #186309 üzenetére
Kollégám RS SID villája is kicsit kevesebbet mozog, gyárilag az is 100-as, de 95mm látszik a becsúszóból, kb 90-et mozog ki. Sajnos Reba és SID estében is jellemző ez. Nem tudsz vele mit kezdeni, jó villák, szépen dolgoznak, de ennyi a rugóút.
Egyébkén fully vázaknál is előfordul, hogy a gyári értéknél kevesebbet enged rugózni. Fölfelé kerekítenek, nem ritka, hogy gyári adat szerint 150mm-es hátsó út, csak 145, 143 a valóságban.
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #186302 üzenetére
Én sem tudom a választ, de simán lehet, hogy én raktam össze begyűrődött szivacsokkal, vagy valami nem olyan jól sikerült a gyártási szórás miatt, vagy a bicikli állapotából saccolt ~500 km aszfalt úgy telt, hogy végig egykerekezést gyakoroltak vele.. A Rebámnál legalább érzem, hogy mozgolódik, meg nem kotyog, pedig az is 2014-es, de amikor megvettem, csináltattam rajta egy nagyszervizt.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #186312 üzenetére
Az egykerekezés jó neki, legalább olaj folyik a szivacsokra...pláne ha a hátsó kereken egykerekeznek vele.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nightmare13
senior tag
Sziasztok!
Hátsó sárvédőt keresnék (lehetőleg nem pálcásat), ami el is látja a feladatát Ha csak pálcással oldható meg, hát legyen.
28"-os crosstrekking bicikliről van szó. (Riverside 500-as)
Jelenleg ez van a Decathlonból. Viszont esőben eléggé szépen felcsapja a bringa a hátamra a jó esetben esővizet, építkezések mellett elhaladva viszont homokos, saras cuccot.
Előre is köszi!WoT: nightmare1367 Az élet egy játék... De játszd keményen!
-
parandroid
nagyúr
válasz jjeahh #186307 üzenetére
Igen, én is utánaolvastam, a gp5000-rel meg elégedett voltam nagyon, szóval a régi bicaj visszakapta a gyári schwalbe-kat (görgőre olyan mindegy), az újra meg mentek át a contik. A nullkilóméteres vittoriákat meg feltettem valahol az eredeti ár 60%-a körül ebayre - nem volt egy nagy összeg, valami 25 eur körül volt akkor darabja amazonon, asszem 30-ért mentek el.
Amúgy nehezek is voltak, anno méricskéltem a gyári kerekeket ezekkel is, meg a contival is, jelentős különbség volt.
Szerk.: Meg is van, tényleg írtam róla: [link]. 200g-mal könnyebb a Conti GP5000 darabja ezeknél. Plusz amit írtak tapadásról, gördülésről, illetve a defektállóságában sem hiszek, a contival meg egy szezon jelentős részét lehúztam defekt nélkül. Ok, 2x annyiba is kerül.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
6030D
Ármester
válasz cukimajom #186317 üzenetére
Nem értek hozzá, de az általános vélekedés az szokott lenni, hogy futárbringának valami lerúgott egyszerű cucc kell, amin egyrészt nincs első teleszkóp (felesleges súly), másrészt ha lekötöd, nem lopják el, amíg felviszed a csomagot a negyedikre. Általánosságban biztos jó, ha a kopó alkatrészek rendben vannak, ha valamivel baj van, akkor viszont rá lehet locsolni még pár darab tízest. Ez a helyszíni szemlén derül ki.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Horvi
őstag
válasz cukimajom #186317 üzenetére
Csatlakozom az előttem szólókhoz. Igazából valami lerúgott szart kell keresni amit nem sajnálsz igazán. A lényeg, hogy mechanikusan rendben legyen a kinézet igazából minél patkányabb annál jobb. Én erre lehet néznék a bringacsoportokban valami levetett régi acélvázas outit. Igazából Szegedre egy sima SS is megteszi mert a legnagyobb emelkedő ott talán a Tisza híd
Amúgy kb pont így vettem a saját bringámat isivana Igaz a monti mégjobb futárkodásra ha télen is tolni akarja. Csak a vázon keresztbe felcsapott zsák kukoricát nem kell megvenni
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
jjeahh
nagyúr
válasz szkink #186316 üzenetére
Ma kipróbáltam egy kis terepen is két eső között. Az elején óvatoskodtam vele, de hamar kiderült, hogy a mintázatához képest nagyon makacsul tapad, lehet, hogy hozza a régi Nobby szintjét is. Pár méter után már direkt kerestem a csúszós murvát, sarat 20%-os emelkedőn, lejtőn szintén, hihetetlenül magabiztos egy xc gumihoz képest, egyszerűen nem akar megcsúszni, sem elkaparni, szerintem messze veri a Maxxis Rekon-t, de a Forekaster-t is. Mindezt úgy teszi, hogy aszfalton is jól gurul és mindössze 600g. Best buy. Szerintem kedvenc gumim lesz és mivel az új Nobby már túl agresszívnek és nehéznek tűnik xc-re, a jövőben valszeg előre is RR-t veszek.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Friczy
senior tag
-
nemeth989
senior tag
válasz ivana #186326 üzenetére
Teszt kör felénél visszafordultam kb. 20km, lusta voltam feltenni az SLR-t, végül muszály voltam mert nem éreztem már a férfi ékszereket .
Más. Nálam Cinelli piros gél bandázs van a wilieren, az egész régóta jól bírja, mellette baromi jól is mutat ráadásul nem is nagyon koszolódik, elégedett vagyok.
RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
zsocy
őstag
válasz Friczy #186325 üzenetére
Egyetértek, bár egyelőre nem cserélek semmit, mindennek adunk egy esélyt azért.
Szóval marad a fehér bandázs, a Vittoria, és az X1 is, kipróbálom milyen ezekkel.
Aztán ha kell, hamar felrakom a bevállt Fizik nyerget, és ha elkezd koszolódni a betekerő akkor teszek rá fekete Lizard Skins DSP bandázst is.
A gumit még nem döntöttem el, de vagy GP5000-et vagy Pirelli PZero-t teszek majd fel, bár nekem a Schwalbe G-one is bejött eddig.
De ezekkel azért most várni kell egy picit, elköltöttem a bringás keretemet egy darabig, kilóg a seggem a cicagatyából
Legalább addig gyüjtöm a pénzt meg az ötletet amíg megjön a jó idő -
nemeth989
senior tag
válasz nemeth989 #186327 üzenetére
Nem tudtam szerkeszteni már az előző hsz-emet.
Kb. 2 hete vettem egy ilyen aldis ultrahangos tisztítógépet. Elérkezett a lánccserém is, úgy voltam vele a régi csere darabon kisérletezek, csak próba képpen vettem a mert nem találtam még rendes tisztítószert a láncom tisztítására, ami költséghatékony lenne. Na már most egy kis mosószerrel 2x3 perc tisztítás után olyan gyönyörűen megtisztította a láncot, öröm és boldogság volt. Raktam fel egy quick link-et is a jövőbeli gyorsabb levételhez is. Elégedett vagyok ezzel az aldis cuccal.RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
nemeth989
senior tag
válasz xy.zsolt #186332 üzenetére
Egy pár csep mosószert raktam a vízbe, 6 perc alatt tiszta lett. Nem hittem benne, de működik .
Van itthon brigéciol is, kolléga után azt is kipróbáljuk, szerintem abból is csak pár ml kell.Lehetne már itt Szolnok környékén száraz idő, mire eljutok oda, hogy kipróbáljam végre az új kerékszettet, elkezd megint egy hétig esni az eső... Görgőn meg nem az igazi, de legalább szinten tart.
[ Szerkesztve ]
RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
szkink
aktív tag
válasz jjeahh #186323 üzenetére
Ezt örömmel olvasom,akkor valószínű nekem is meg fog felelni,én egyébként azért szántam el magam a vásárlásra mert a jövőben úgyis kell vennem valami gummát és most még akciós,meg ezek szerint jót is kapok,terepen nekem a conti RK nagyon bizonytalan volt,ezért mikor meguntam a csúszkálást főleg saras időben vissza raktam a kockám gyári gumijait ( Rapid Rob/Tough Tom) párost hát megdöbbentem a változáson,így jutottam el az RR-ig
Ja és ha már volt szó nyeregről végre meg érkezett nekem is.Remélem jóban leszünk.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz szkink #186334 üzenetére
A Rapid Rob elég vacak gumi, de hát a gyártó legfapadosabb modellje, szal... A Tough Tom szintén belépő gumi, de azért már elég agresszív, asszem a régi Nobby Nic mintázatát kapta. Valszeg tetszeni fog neked is a RR, persze nem egy trail-enduro gumi, de xc-re első osztályú.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #186338 üzenetére
Ezné, a SpeedGrip, kék csíkos . Tavalyi modell, valszeg ezért olcsóbb, ha valakinek kell, vegye-vigye, mert ha elfogy, nem lesz több.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bardi
aktív tag
válasz jjeahh #186339 üzenetére
Nekem 26-os montin volt ilyen, nagyon szerettem, tényleg jól gurult, és és ahhoz képest nagyon jó tapadása volt. Kár, hogy nincsen picit szélesebb verzió. Mondjuk a mostani DHR2/DHF-nél biztos nem tapad jobban
Nyárra szerintem hátra vissza fogom rakni az egyik Bontrager XR2-es gumit, elöl meg meghagyom a traktorgumit, had riszálja a seggét majd lefeléken, technikámon biztos fejleszt majd bőven.
'92 Honda VFR 750
-
Nutra
tag
válasz nightmare13 #186314 üzenetére
Én ilyet használok a trekkingen: SKS Velo Igaz, ez első+hátsó.
3 üzemmód: téli - pálcásan; nyári, esős - pálca nélkül; száraz: leveszem és otthon hagyom Szélességben többféle van. Szerintem megéri, tartós, nem zőrög és véd. Ezenkívül egy ilyesmi van fent állandóra, csak egy régebbi, visszafogott dizájn. -
ivana
Ármester
Keresek colos (!) AHEAD stucnit klasszik outi kormányhoz (26.0mm) valaki esetleg tud erre megfelelő forrást?
-
RexpecT
addikt
Közben lett M és L méretben XC500 raktáron. Meg is rendeltem, ha minden igaz a hónap utolsó hetében fogom megkapni.
A jelenlegi gyári(kivéve a gumik) Rockrider ST540-ről kíváncsi vagyok mekkora ugrás lesz .
Amúgy érdekes a deka árazása is, a német oldalukon 1300 euró a bicikli, ami átszámítva ~464 ezer forint, itthon pedig 34 ezerrel olcsóbb. -
beci
őstag
Sziasztok.
Melyik lenne jobb valasztas?
[Kross evado 6.0]
[Gepida alboin 500]Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....
-
itouchfan
senior tag
Ennél olcsóbban kiváló bringákat lehet venni használtan. Ezek nagyon nagyon belépő szint, szerintem egyáltalán nem belépő áron. Saját vélemény, segítő szándékkal. (Kicsit olcsóbban vettem a montimat, Sram NX váltás, Mavic kerekszett, RS Recon villa, Sram Level T fékek... Az nagyon más szint. )
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
zsocy
őstag
Ebből a kettőből talán inkább a Gepida, annak egy kicsit jobb a felszereltsége.
Esetleg nézz rá a Cube-ra, a Nature Pro hasonló, de talán egy kicsit modernebb gép.A végén úgy is az dönt hogy melyik kapható
-
kurucz24
tag
Sziasztok!
Sisak vásárlás előtt állok, de teljesen elvesztem a kínálatban. Kisebb, nagyobb túrákra(leginkább aszfalt) és városi használatra kellene(cross bringa 28"- kerék).
A keret nagyon max. 20e (próbálni, nézelődni sajnos nem nagyon van lehetőségem, rendelném mindenképp)
Ezeket néztem(fejkörméret: 59cm):[Lazer Cameleon+] - 18 000.-
[Lazer Compact DLX] - 13 000.-
[Lazer Chiru] - 16 400.-
[Abus S-Cension] - 15 700.-
[Abus Hyban] - 18 500.-
[Casco Activ 2u] - 18 000.-
[Casco Activ TC] - 16 000.-
[BBB BHE-29 Kite] - 15 000.-
[Polisport E3] - 13 300.-
[Bell Spark] - 14 550.-Ez lenne a leszűkített lista
Melyiket ismeritek? melyiket ajánlanátok? melyiket nem? Ár-érték arányban melyik lehet a legjobb választás? Esetleg más?
Köszi
-
-
beci
őstag
válasz itouchfan #186345 üzenetére
Sajnos nehez kifogni olyat,foleg ugy,hogy nem nagyon vagyok otthon a temaban.
Maximum1 neked is koszonom. Probara nincs lehetosegem,ezert kell hozzaerto segitseg.
Zsocy Ez sem rossz,de a 250el is feszegetem a raszant osszeget.[ Szerkesztve ]
Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen