- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsocy
őstag
válasz Heraldry #186191 üzenetére
Nem akarlak elkeseríteni de ennyiért nem nagyon találsz majd új országútit, főleg nem alsó-közép, max alsó-alsó kategóriában. Nagyon elszálltak az árak (és a forint-euró viszony is), egy teljesen alap alu Canyon vagy Cube 1000 euró, az meg ugye 350-360 ezer körül van.
Ha szerencséd van akkor van méretben valamilyen beragadt készletes bringa még az emelések előttről, azzal lehet még jól járni.
Szerintem érdemes a használtak között nézelődni, ott már a keretedből is bőven találhatsz jó gépet.szerk, a fent linkelt Decás RC520 is jó lehet ha épp kapható, viszont ez is a kereted felett van picivel.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
Ezt itt hagyom, aztán majd mindenki eldönti, hogy vesz-e pár éves hajtogatott új gumit. Én megvenném, ha Conti kellene.
X-King 3000 FtMerida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Alg
veterán
Peak Torque mostanában elég jó "mítoszromboló" videókat csinál, érdekes megnézni és nem bedőlni a marketing dumáknak, most így hirtelen az utóbbi 1-2 hétből:
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
dbala
tag
válasz Hasaggymeg #186204 üzenetére
Most értem vele haza. Feleségemnek megy a Schwalbe Rocket Ron helyett, mert szerinte az csúszik.
-
dbala
tag
válasz Hasaggymeg #186206 üzenetére
Akkor majd kap egy Maxxis Minion DHR-t
Én most gondolkodom, hogy Contiról visszatérjek a Schwalbéra. Kinek milyen kombó vált be XC-re? -
itouchfan
senior tag
válasz dbala #186207 üzenetére
Nekem ugyan nagyon sok tapasztalatom nincs (volt eddig Rapid Rob, régi Nobby, újabb Nobby Performance Evo) és most van fent elől-hátul Scwalbe Thunder Burt Addix speed Snakeskin verzió (sajnos nem 2,25, hanem 2,1 méretben), de ezek nagyon jól gurulnak, most egykétszer belevittem sárba is, csúszós havas aszfaltra is, egész jól tapadt, plusz a Nobbykhoz képest fél kilóval könnyebb lett így a bringa. Tavasz végén valszeg előre kell egy kicsit bütykösebb, Racing Ray lesz az a terv, ez az elég jó setupnak ígérkezik (hátra meg marad a 2,1es Thunder Burt). Ha ez a kombó beválik, át is alakítom tubelessre (még egy kis könnyítés).
Ja és defekt szempontból elég jól állok a schwalbekkal, kb 4000 km (abból legalább 2500 monti) alatt ha jól emlékszem kettő defektem volt összesen, max három.„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Nem értek egyet az átütős résszel. ...lovagol a meghúzási erőn, vagyis mennyire téped meg egyiket és másikat (azt bizonygatja, hogy átlagosan meghúzva egy 5mm-es gyorszár kábé 2x annyira szorít mint amennyire általában meghúzol egy átütős tengelyt, meg hogy tulajdonképp nem is az a tengely, vagy a vékony gyorszár ami a terhelést viseli hanem az agy és benne az igazi tengely...ezt mondjuk tudtuk, vagyis nem hiszem volt olyan aki azt hitte az 5mm-es szeg viseli a terhelést, ugyanakkor szerintem a merevségben nem lehet mindegy, hogy egyrészt oldalról egy nyitott papucsban, vagy egy zárt gyűrűben van rögzítve az agy, másrészt, hogy azon a 10+mm vastag csőben, ami tulajdonképp a valódi agyat képezi, egy 5 mm-es lötyögő acél szeg, vagy egy szinte bele passzoló másik cső rögzül. Amit még figyelmen kívül hagy az, hogy úgy a végdugókkal (end caps) szerelt agyaknál mint (az általam behatóan ismert) XT agynál a tengely végén egy kis pöcök az ami felfexik a papucsokban, így a "valódi" mondjuk ~140mm-es tengelyből kábé 2x5mm terhelődik a 2 végén, míg egy un. átütős végig felfexik az agy belsejében. Ez amúgy abból is látszik ha picit meglazítod a gyorsszárat máris elmozdulhat a kerék, míg a másiknál, bár nem próbáltam terhelni, de amíg ne tekerem ki teljesen az átütőt elég stabilnak tűnik. Az átütős megtépését pedig nem is értem, 9-13Nm ír rajta, szerintem nem is kellhet annál több a rögzítéshez.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #186197 üzenetére
Na én is feltettem a 2.25" Rocket Ron-t hátra, brutál jónak tűnik ez a gumi. Aszfalton jól gurul, ha fékezek betegesen kapaszkodik, szerintem terepen is állat lesz. Ráadásul a súlya is okés, a gyártó szerint 610g, a mérleg szerint 600g .
Kicseréltem a bovdeneket is Jagwire-re, érzésre a váltás simább, de semmi extra. Remélem tartós lesz.#186207 dbala: elöl Nobby EVO, hátul Rocket Ron EVO, kék csíkos van most, utóbbi még új, most raktam fel, de szerintem kedvenc lesz .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
beci
őstag
Sziasztok.
Cross trekking kerekpart szeretnek venni.
130-190 ezer ft kozott.
Ez jo valasztas lenne,vagy tularazott?
[link]
Esetleg ajanlas az also keret es a felso keretben?Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #186211 üzenetére
Tartósabb az olcsó verzióknál, az oldalfaluk erősített és nem könnyű kivágni, tubeless ready hajtogatósak és könnyebbek is. Ez a RR, amit most vettem 29 eur volt, szerintem nem vészes. Te gondolom belépő alap gumira gondolsz, azok valóban olcsóbbak, de gyengébbek és nehezebbek is... legalábbis Schwalbe fronton a "felszereltséget" meg kell fizetni, de gondolom más márkánál is.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Nutra
tag
válasz FerNandor #184241 üzenetére
FerNandor köszi a nadrág ajánlást.
A szokásosnál is egy mérettel nagyobb kell (184/95-re 3XL-t vettem, pont passzentos, dekában XL-esek szoktak jók lenni ;-)
Ma jött meg, gyors próba alapján és ránézésre igencsak megéri az árát. Úgyis jön a hideg, hamarosan használatban is kiderül.
A sapkát már tegnap megvéleményeztem -
FerNandor
őstag
válasz Nutra #186217 üzenetére
Örülök, ha jó lett. Szerintem nagyon jó nadrágok ezek, aztán majd hosszú távon kiderül, hogy mennyire tartósak, de nekem beváltak drága, márkás nadrágom nem volt még, és nem is lesz, de szerintem egy ilyen itthon 20 ezer körül lenne legalább.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #186215 üzenetére
Látom éppen, van a Race Kingből is 6500 és 25 ezer forintos is, a különbség meg...250gr/gumi.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Alg
veterán
válasz Hasaggymeg #186209 üzenetére
A lényeg annyi benne szerintem, hogy tök mindegy mi fut az agy belsejében QR vagy átütő, ha rendesen összerakod az nem visel terhet ezért nem fogja a "merevséget" (de fura szó) befolyásolni.
A lényeg az hogy rendesen meg legyen bikázva, és hogy az érintkező felületek megfelelőek legyenek (vagy egy folytatás videó, ahol elmagyarázza miért jobb az alu dropout mint a karbon)
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
válasz Hasaggymeg #186219 üzenetére
Az olcsóbbat kell venni, nyilván. Az mindig jobb. Lehetőleg aliról.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #186219 üzenetére
Mondjuk nekem van sima drótos raceking, meg X-King nem igazán lehet rá panasz.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #186219 üzenetére
Ha nem vagy grammb*zi, lehet Contiból nem éri meg, fogalmam sincs, mert egyelőre nincs Continentallal tapasztalatom (ami késik nem múlik ). Schwalbénál szerintem megéri, az elején kezdtem a drótossal, aztán a tubeless miatt váltottam a legolcsóbb hajtogatósokra, aztán kipróbáltam a csúcs EVO-t is és egyértelműen többet ad majdnem minden szempontból. Az a 250g, ha érdekel a grammozás, hát... szerintem sok. Nekem a hátsó gumim 840g volt és most lecseréltem 600g-osra, nagyon érzem a különbséget. Mondjuk főleg akkor tűnik fel az ilyesmi, ha könnyűről váltasz vissza kőnehézre, elég sz*r érzés .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
...és nincs igaza...legalábbis szerintem. Erre gyakorlati példa is van, egyből kettő is. Az én hátsó kerekem is nyekergett, egy idő után még akkor is ha agyonbikáztam. Nehéz volt beazonosítani a zaj forrását, alig lehetett reprodukálni leszállva, csakis extrém terhelésnél (pl. helyből indulás felfele) csinálta és valahányszor állítottam a gyorszár feszességén változott a hang. Ha lazítottam kisebb terhelésnél is előjött, ha meg istenesen megtéptem egy ideig hallgatott. Elől/hátul a kicsikre téve tudtam igazán megrecsegtetni, amikor nagy erővel meg lehetett húzni a sor papucsközeli végét. Mavic átütős kerekek, saját gyorszárral, end caps féle átalakítókkal, és amilyen állatian azt a gyorszárat meg kellett húzni ahhoz, hogy elhallgasson, már nem igazán éreztem normálisnak. Másik a minap itt járt kolléga, aki arra panaszkodott fékezésnél folyton elmászik kereke, amit egy a valós tengelyben áthaladó szinte azonos méretű átütő tengellyel, menettel rögzülve a szemközti papucsba, nehéz elképzelni megtörténjen. Vélemény hangzott el.
#186222ivana...nekem sem. Bár az aliról még nem vettem gumit (meg amúgy semmit) nekem valamiért a gumik a "fogyó" anyaghoz tartoznak, nehezen adok ki sok pénzt rájuk. 🤔 Ha jól számoltam 1,5 év alatt 1 szett gumit cserélek úgy, hogy az első megy hátra és mindig előre megy az új...mondjuk főleg hátul szinte simára szoktam koptatni...de csak szinte.
jjeahh...egyszer összeszorítom a fogam és veszek egyet a legdrágább Race Kingből hátra (szerintem ott, a meghajtott kereken van igazán értelme a súlynak) aztán beszámolok róla. Persze nagyon össze kell szorítsam a fogam ahhoz, hogy szinte 5 (!) gumi árát adjam egyért. [link] vs. [link] 😬
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #186224 üzenetére
No ezért nem kell itthonról rendelni, németbű 12.500ft a Racesport, de szerintem olcsóbban is ki lehet fogni. 24k-t én sem adnék egy gumiért, amit most vettem, átszámolva 10k volt . Nekem ennyit már az a plusz megér, hogy nem vágja ki a sziklás terep az oldalfalát és tl ready, de ezen felül könnyebb is, Schwalbe fronton tartósabb is az EVO. Mivel sokat járok sziklás-köves terepen, sajnos már két olcsó gyenge oldalfalú gumit sikerült kivágni .
Ha már gramm, a bringám szerintem megáll 12.4 kilónál, ennél többet nem fogok könnyíteni rajta, majd a következő bringán, erre sajnálok már nagyobb összegeket költeni (Reba, karbon alkatrészek stb). Ha belegondolok, hogy nehéz Recon von rajta és 3x9 hajtás, amiből az első váltó szirsz*r Alivio, a hajtókar még szirsz*rabb integrált Acera, szerintem nem rossz súly ez, egy hasonló felszereltségű 2x-3x hajtásos Cube, vagy bármilyen hasonló bringa gyárilag 13.5-13.7kg. Kíváncsi lennék a 7005-ös alu vázam pucéran mennyit nyom, de szerintem sosem fogom annyira szétszedni, hogy le tudjam mérni .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #186225 üzenetére
Nem éri meg. ...hacsak nem versenyzel csakis a méregetés/mutogatás, meg a motiváció/placebo ami hajthat hisz minden kiló súlyos százezrekbe kerülhet. Ha cseréled az alkatrészeket kissé talán odafigyelhetsz a súlyra is, de akkor is tiszta agyrém mennyibe kerül pár gramm mínuszban. Néztem pl. a Deore sor vs. XT ahol 130 grammért fizetned kellene +45 eurót...amúgy ez nagyjából így is néz ki, vagyis durván 100+ forintot kell fizess minden grammért, így én is pl. ~200e forintból tudnék 10kg köré menni. Persze ott a kici kínai shortcut is, ahol némileg kockáztatva azért vásárolhatsz olcsóbban nyeregszárat, nyerget, kormányt stb. ami karbon...és 2 esélyes.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
RexpecT
addikt
Tegnap megvolt az új rockriderek bemutatója, akit érdekel itt a link hozzá, elvileg jön majd az angol feliratos változat is.
XC100 kapott új festést és Shimano Deore-ra cserélték a Sram NX-et, többi nagyjából ugyanaz 899 euró.
Lett egy XC120-as modell, ez maradt Sram NX, de valamilyen rockshox telót kapott a Manitou helyett, elvileg L-es méretben 11,5kg lesz 1100 euróért.
XC500-ból jött egy össztelós, illetve az XC900-ból is.[ Szerkesztve ]
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #186209 üzenetére
Valószínűleg a merevségben nem ott van a szűk keresztmetszet, amit a srác számol. Abban akár még igaz is lehet, de az a paraméter pont nem valós korlát.
Közben meg feltételezem, hogy a rockshox se hobbiból találta ki elől a torque cap-et, amivel még merevebb a kerék - villa kapcsolat, tehát ez se a tengely erősségéről szól, hanem az érintkezési felület növeléséről és annak erősségének növeléséről. -
őstag
válasz Hasaggymeg #186226 üzenetére
vannak olyanok, ahol olcsóbban is vehetsz 1g-ot, pl Tubolito belső 85g ami nagyjából 100g-al kevesebb, mint egy Schwalbe belső és kb 7-8 ezer forintba kerül - a Schwalbe meg 2500-ba, szóval mondjuk 5 ezerért veszel 100 grammot, 10-ért 200-at a két kerékbe, azaz nagyjából 50 forint egy gramm
amin még lehet húzni akár 100g-ot, az a nyereg, és az sem egy ökör ára“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz RexpecT #186227 üzenetére
Szémirizsíd rulez! ...az a fehér elég jól néz ki...távolról, mert közelről csúnya az a fura láncvilla is meg a hegesztések sem tűnnek valami szépnek. ...de rászereltek egy durván negatív középhosszú stucnit és így dögös lett. 11,5 kg/1100 euró jó arány, mint a Decanál mindig.
#186229f4lcon...van ahol igen, máshol meg, pl. kerékszettnél, akár 200 is lehet egy gramm. Az a Tubolito állítólag nem valami jó, vagy igen? A nyergem ilyen, ebben a szélességben/párnázottságban nem nagyon tudnék sokkal könnyebbet vásárolni, ott meg hamar a kényelem kárára mehet a grammbuzulás. Versenyen, vagy KOM-okat hajszolva majdnem mindegy min nyomod le azt a 2-3 adrenalin átitatott órát, amikor ráadásul már nem is vagy sokat a nyeregben, de egy egésznapos, városnézéssel, fürdéssel megspékelt tekerésnél, ahol közben esetleg még áztattad is a seggeden a bőrt valamelyik tóban, folyóban fürödve, már nem mind1 mire ülsz vissza az végül összesen 5-6 órára a nyeregben.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #186226 üzenetére
Majd az új bringán Reba lesz és 1x12, azt nem lesz nehéz 10 kilóra (alá?) levinni.
Más: kell a kenés
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #186231 üzenetére
Az attól függ, a Deore elég nehéz, a könnyebbek meg drágák, a kerékszettről nem is beszélve. Ugyanakkor a kis váz ami neked kell helyzeti előnyt jelenthet...meg aztán visszajöhet a 26" amivel végleg megoldódna a súlyprobléma. A Dr. Bike szerelője panaszkododtt az új villák angyonkönnyítése miatt, szerinte azok azért nem tartósak, hamar megkotyogósodnak. Valami nagyon rövid bennük, de nem emléxem mire mondta.
Mutass egyet 2000 euró alatt melyet 10 alá tudnál vinni...nem lesz könnyű találni![ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #186232 üzenetére
Az áremelkedések előtt 1600-ért is tudtam volna mutatni, karbon vázast. A szokásos Radon-t is könnyen le lehetne vinni:
- nehéz alap gumik helyett idővel jobb gumik, minusz 2-300g = 10.7kg
- tubeless, ha a belsők egyenként 200-250g-osak, akkor kb. 400g mínuszt jelent = 10.3kg
- könnyebb nyereg, szilikon markolat, karbon nyeregcső, karbon kormány, könnyebb stucni és 10 alatt van, pedig ez aluminium bringa. Valszeg egy Chisellel vagy karbonnal még könnyebb lenne a dolgom.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #186231 üzenetére
bazz.. egyszer balcsi mellett ismerősnél voltunk, és valami szutyok biciklipumpát sikerült találni (azt már nem tudom, nekem miért nem volt, lehet, hogy én nem is bicóval voltam), aminek ki volt száradva a bőr tömítése, hát étolajjal kentük meg, mert semmi más nem volt. Annak nem volt ideje megavasodni, de az a szag még úgy is....
Ja: 1x11 az 1x12 helyett, és máris mínusz fél kiló
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Runner_fxr #186235 üzenetére
Jó neked, én másfél hónapja nem kapok hidrós fékcsövet.
Amúgy ez a fóliázás jó dolog, az olcsóbb bringákra én átlátszó, öntapadósat használok, amit festékboltokban lehet kapni. Nem értem, hogy sok embert hogy nem zavar az, hogy a kábelek fényesre csiszolják a vázat. Én azzal szoktam kezdeni, hogy lefóliázom a váz azon részeit, ahol érintkezik a vezetákekkel(főleg ezeknél a régebbi, külső kábelvezetéses daraboknál.)[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #186233 üzenetére
A kormány 260 gr melyen még 100-at sem tudsz nyerni, markolatok 110gr azon nyersz ötvenet, a nyereg mondjuk tényleg nehéz amin lehet akár 150-et is nyerni, kormány szárat nem tudom, de így is éppen 10 alá kerülsz...csak hát pedál nélkül ugye tekerni nem nagyon lehet és egy kulacstartó minimum illik, így ha az üres kulacsot sem számolom akkor is már +3-400 gramm van újra ledolgozni való amit a nyeregcsővel és a stucnival már sehogy sem tudsz lefaragni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #186234 üzenetére
Étolaj vagy semmi = 100x inkább a semmi! Annak csak a neve olyan "olajosan" megtévesztő, az nem ken semmit, sőt ha azzal valamit mozgó, forgó részt egyszer megkentél és az beleszáradt annak sz@rral meszeltek amíg ki nem mosod teljesen belőle.
#186235Runner_fxr...kemény lesz, engem a látványától is kiver a víz.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #186238 üzenetére
Ja, de a kiszáradt bőr tömítés semennyire nem működött nélküle. Igaz, hogy így utólag még talán a vízbe áztatás is jobb ötlet lett volna.
Egy Procraft (legolcsóbbtalán a nevesebbek közül) karbon XC kormány 120g
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #186239 üzenetére
Denekinemelégagresszívahéthúszkeahéthatvan!
6030D...ilyen ez a pop szakma. Mint a küzdősportokban, mérlegelés kedvéért leszaunázzuk a kerékpárt 10 alá, de mikor már menni is kell vele akkor felrakunk rá egy pumpát (enyém 130gr, nejemé ez a játékpumpa 70 ), egy belsőt (még a Tubolito is 45gr), egy kulacs vizet (ha púposteve vagy akkor is 550gr), egy multiszerszámot (a könnyebbek is 150 grammosok), egy brájtont (A Rider 15 már 52(!) gr ) , és lámpát nem, mert reggel megyünk, hisz sötétben lámpákkal már túl nehezek lennénk.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #186241 üzenetére
Alapból tényleg érdemes a lecsupaszított bringát nézni, mert a katalógusadatokkal úgy tudod összehasonlítani (menetkészen, de pedálok és kulacstartó+sallangok nélkül). Illetve ez ugye az ember szívének is kell, valaki telefont vesz 300e+ Ft-ért, valaki legót, valaki meg szépítgeti/könnyítgeti a bringát.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #186241 üzenetére
megveszi a héthatvanast, mer' agresszív, és levágja 700-ra, mert az könnyebb . Ha szerencséje van, a közepére van írva a méret
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
sebgutkopf
őstag
válasz Runner_fxr #186235 üzenetére
Hű ezeket a bonyolult formákat feltenni bubi nélkül, meg el ne rontsd (tartalék szettet nem adtak gondolom), kell hozzá némi rutin. Hajrá, remélem szépen sikerül!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #186242 üzenetére
Leveszem a 2 grillsütőt és kenterben verem az összes muglit. ...és igen, a szubjektív elégedettségérzet az ami a leginkább kárpótól a sok feleslegesen drága könnyítésért...ez is része ennek a szenvedélynek.
ZolkoW...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #186240 üzenetére
Jóvanna .
Hasaggymeg: szerintem bringát pedál, nyeregtáska, kosár, csomagtartó, zsák krumpli, rekesz sör és egyéb ráaggatott bizbasz nélkül érdemes mérni, mert úgy tudod összehasonlítani a súlyadatokat más bringák gyárilag megadott súlyával . Persze minimum a pedál és egy kulacs felkerül még rá, ezért ha valaki kíváncsi, úgy is meg lehet mérni, de én pedál és kacatok nélküli szűz bringa súlyára gondoltam, szal ha úgy lemegy 10kg alá majd a jövendőbeli bringám, elégedett leszek és szerintem egyáltalán nem lehetetlen dolog. Na de majd egyszer be is bizonyítom .
Más: ma mentem egy kört a Rocket Ron-al, ez egy álom gumi, nagyon jó, érzésre jobban gördül mint a Maxxis Rekon, de fényévekkel jobban is tapad nála, szerintem a Forekaster-t is messze veri. Tuti jó lenne első guminak is, kár, hogy hátra ha még gyorsabbat akarok nála, Schwalbe fronton nem találnék már semmit ami tetszik is. A Racing Ray/Ralph mintázata nem szimpatikus, a Thunder Burt-é meg már túl apró. Egy ilyen Continental szettre nagyon kíváncsi lennék, milyen, de túl drága mulatság kísérletezni.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
INTELligent
senior tag
válasz 6030D #186242 üzenetére
Ebben szerintem nagy igazság van . Úgy kb mindenben, amit írtál. De abban Hasaggymeg-nek is igaza van, hogy bizonyos tényezők tekintetében már valószínűleg csak pszichológiailag van hatása a könnyítésnek, mert máshol úgyis elveszted (vagy ha nem is, akkor marginális a nyereség).
Amúgy van tippem, de mondjátok már meg, hogy szerintetek miért vannak egyesek ennyire rákattanva a súlyra (ezt nem polgárpukkasztásnak szánom, a mondatom második feleéből remélhetőleg kiderül, hogy miért nem), amikor ez egy tényező, a komponenseknek van emellett számos más fizikai tulajdonsága is, ami esetleg már jobban alá tudja támasztani (racionálisan is) a döntést? Pl. ha a drágább és könnyebb fogaskoszorú miatt megbízhatóbb lesz a váltás, vagy nő az élettartam, akkor - én legalábbis - tuti nem a grammokat emelném ki... Tudom, hogy az ilyen egyszerű narratívákat sokkal könnyebben beveszik az emberek - meg könnyebb is kommunikálni (látszólag) meggyőzően -, mert ha mindent is belevesz az ember, akkor kiderül, hogy nem fekete-fehér a sztori (meglepetés... ). Szóval talán érdemes ezeket megfontolni, és ezek fényében dönteni. Persze nekem nincs bajom azzal sem, aki továbbra is a súlyt helyezi fókuszba, akármi legyen is a motivációja. Csak lehet, hogy más meg egyet hátralépve újra tudja definiálni az elvárásait, vagy legalább tudatos lesz az elvárásaival szemben.
Én szerény tapasztalatommal valami olyat látok arany középútnak (főleg hobbi felhasználásra, a versenyszituációkhoz nem értek), hogy "a súly fontos, de nem kizárólagos".
Vélemény/saját meglátás hangzott el.
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
INTELligent
senior tag
válasz jjeahh #186246 üzenetére
Szuper, alig várom, hogy nekem is felmenjen a Rocket Ron előre. Amúgy szerintem (eddig csak ránézésre) nem olyan vészes a Racing Ralph, de a teszt nyárig várat magára. Majd szívesen beszámolok róla .
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
válasz INTELligent #186247 üzenetére
A súlyról annyit, hogy amíg rajtam van 4-5 kg plusz, addig kicsit álságos a bringán próbálni megfogni párszáz grammot. Aztán lehet, hogy itt rajtam kívül mindenki le van szálkásítva, és tényleg ezek az utolsó pár grammok számítanak a komoknál...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest