- MIUI / HyperOS topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Apple iPhone SE (3. generáció) - szélsebes múltidézés
- Mobil flották
Hirdetés
-
Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
gp A készítők a minap két új előzetessel jelentkeztek a sokak által várt programhoz.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Toobee
veterán
válasz polonic #202249 üzenetére
Reggel a Soroksárin befelé is sokan késztetést éreznek rá, hogy megpróbáljanak leszorítani. Mostanság rászoktam, hogy bemegyek totál középre a buszsávban, ha jön olyan, aki amúgy mehet ott, akkor meg kigurulok a járdára és elengedem (busz, taxi, szervek). Így már egy fokkal jobb.
https://barbieripnk.hu/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #202251 üzenetére
Tény, hogy nem kell nagyon lehúzódni mert akkor úgy érezhetik az nem is előzés, nem kell tükörbe nézni, jelezni stb. és közel mennek, alig kerülve téged, neked meg az út kátyús széle mellé marad ráadásnak még a szegély is centizni. Ki kell menni rendesen, biztonságos távolságra a szegélytől, hogy szabályos előzésre kényszerítsd, így mindkettőnek jobb esélye van a balesetmentes kimenetelre...természetesen ha már muszáj autók között menni, mert ha nem akkor inkább kerülni kell, bringásként nem vagy parti egy 1+ tonnás száguldó vasnak sem kamerával, sem nélküle.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Alf65
csendes tag
"Tény, hogy nem kell nagyon lehúzódni ..."
Több mint 10 éve NINCS BENNE a KRESZ-ben a húzódj szorosan jobbra előírás a kerékpárosok számára.
Okos pilóta alagútban nem katapultál.
-
xy.zsolt
őstag
Nálam körönként max 1 dudáló jut átlagban, hogy menjek a bringaúton....azokra nem is reagálok, mintha ott se lenne a gyökér. Nem használok bringautat 90%ban. Eddig csak egy matuzsálem előzött túl közel....értsd a kézfejem bütykét súrolta a visszapillantója. Egy osztrák pedig elcsapott oldalról, de az más szitu mint a közelről előzés. Volt pár szemben előzés ami anyázásra adott okot. Kb ennyi történt az utóbbi 25ezer km-en. Nem lehet, hogy túl óvatosan, félénkebben közlekedtek az outon? A bringaút más világ....ott tényleg van mitől félni 30kmh-nál vagy felette.....ezért kerülöm is ahogy lehet
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Ringman
nagyúr
válasz sherlock82 #202254 üzenetére
sajnos a többségre nem ez a jellemző.
-
gabro0
őstag
válasz Hasaggymeg #202234 üzenetére
Igen, sajnos ezt a saját bőrömön tapasztaltam. Nagyjából 2 éve történt, de valamiért most felevenedett bennem.
Az egész úgy nézett ki, hogy egy nyíl egyenes közel 2 km hosszú szakaszon tekertem, majd egyszercsak hallom beér mögém egy zúgó gép. Hátranézek, traktor. Lassítok, intek neki hogy menjen, senki nem jön szemből. Hallom elveszi a gázt... Jó mondom ha nem mész, akkor én fogok. Kicsit beletapostam, picit harminc felett, hallom továbbra is ott a hátsómban... Ekkora marha nem lehet - gondoltam. Jön egy nagyobb ívű balkanyar, szemből is jönnek, erre hallom elkezd süvíteni az a dög. Mondom magamban itt ne előzz meg, mert baleset lesz. Persze a KANYARBAN előzött, jöttek szemből és amikor elment a pótkocsi, huh gondoltam gyors behúzódok, mert így is az út szélén megyek, de jött a meglepetés, a második pótkocsi személyében.
Na ott majdnem ott maradtam ahogy írtad. Szerencsére megúsztam, de egy hajszálon múlt.[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
válasz xy.zsolt #202255 üzenetére
Az lehet, hogy félénkebben közlekedünk a két baleset óta. Ő biztosan, de egyébként én is.
Amikor nem voltunk félénkek, akkor meg megtörtént a baj. Egyszer sem ő volt a hibás. Álló autókba beleszállt hátulról egy harmadik és az első autó ütötte így el. A másodiknál meg egyenesen ment az úton a biciklisávban és rákanyarodtak... -
nmate91
tag
válasz polonic #202259 üzenetére
Nyugatinál (Margit híd irányábá tekerve) toltak be majdnem így a kereszteződésbe. Előttem pirosra vált a lámpa, hátranézek, 20-30 méterre az autó, befékezek. Erre 5 centire mellettem 50 körül még áttolta a piroson, majdnem elcsapva egy futárt, aki ismerve a lámparendet, már zöld előtt kiereszkedett a kereszteződésbe.
Azóta eléggé figyelek ott, szándékosan lassabban megyek, hogy totál pirosat kapjak, zöld csak 30km/h felett lenne meg, de nem ér annyit. -
maximilian4
addikt
válasz Toobee #202262 üzenetére
Nekem ugyanezen az útszakaszon volt múlthéten incidens (Szolnok-Tószeg-Abony-Kőröstetétlen-Törtel). Ment gps szerint 23-28-cal a traktor. Akkor pont hátszéllel tekertem már haza, 40 körüli tempó, megelőztem. Aztán elkezdi nyomni mint állat, meg hallom hogy túráztatja a motort. Megállok elengedem, visszalassít, megint megelőzöm, ugyanez. Aztán mellétekerek, már kellően idegállapotban voltam. Nem szépen beszéltem: megkérdeztem hogy "mi a k*rva anyád bajod van", aztán szóváltás, lemaradt majd mindenki ment a saját útjára...
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
Ringman
nagyúr
válasz maximilian4 #202263 üzenetére
többször történt hasonló földúton is, döcög 15-20-szal a személyautó, megelőzném, erre elkezdi tolni neki.
törékeny az ego, vagy nem tudom mi a baj ilyenkor -
sepyi
aktív tag
Segítség!
Mit tudok tenni, ha lánccsere után minden fokozatban ugrik egy fogat a lánc terhelésen? A fogaskoszorún nem látszik semmi különös. Talán 3500 km-t ment az előző lánc.Tedd vagy ne tedd! De ne próbáld! (Yoda mester)
-
válasz Hasaggymeg #202252 üzenetére
Németeknél a tavalyi évtől lakott területen belül 1,5, azon kívül 2m a kötelező oldaltávolság biciklis előzésénél. Alakul a dolog, egyre többen tartják be, de azért még sokaknak szokni kell. Reménykedjünk belőle, hogy uniós norma lesz ez is mielőbb.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Csokicsibesz
tag
válasz maximilian4 #202263 üzenetére
Személyes kedvencem az volt amikor a Kolostori úton neki állt velem versenyezni egy BMW Azt egyszerűen nem tudtam hova tenni. Teljesen egyenes úton mi a fenére számít az arc a 10-20 millás kocsijában?
Szerintem egy 5 évessel is leállt volna versenyezni, hogy megmutassa mekkora király....[ Szerkesztve ]
-
Kicsirics77
veterán
válasz maximilian4 #202263 üzenetére
Veszélyes környék ez a szolnok megye ebből a szempontból,az öreg traktorosok akik még mtz-vel nyomják reggel indításkor még a csavaroskiflit benyomják nehogy a dúsító elmaradjon.
Amúgy én csak szolidan bringaúton martfű-szolnok között bár falván nem nagyon szeretnek átengedni a kanyarban a kocsmánál,pedig kijelölt gyalogátkelőhely van..... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
SpaceJam
aktív tag
válasz bardi #202111 üzenetére
Kiderült, hogy az iPhone tök jól megy ezzel az iGPSPORT-tal blutooth-on, Androidon viszont nem. Az utóbbin már a csatlakozás is gáz, de az app is katasztrófa. Csak sajnálom, mert amúgy a 10s-t megkaptam nagykeráron, most meg kereshetek másvalamit kiskeráron... Már vissza is vittem.
sherlock82: Most nézegetem a Bryton-okat, meglátjuk, melyik felel meg a minimumnak számomra:
- USB töltés
- Háttérvilágítás
- GPS alapú sebességmérés
- normálisan működö WiFi vagy Bluetooth + appIlletve középre, a széles kormányszár részre kell tudnom felapplikálni, ami az iGPSPORT dupla gumijával épphogy sikerült trükkösen, úgy fél óra felszítgetés után.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #202266 üzenetére
itthon ez biciklisterrornak lenne kikiáltva
-
szimpláncsak
tag
válasz polonic #202258 üzenetére
Aztán ilyenkor szokták az okos közlekedésmérnökök a bringaútra kitenni az elsőbbségadás/stop táblát. Ahelyett, hogy a párhuzamos útról kanyarodóknak raknák ki. Sajnos sokan nincsenek tisztában ezzel a szabállyal sem, így lenne értelme, hogy felhívják rá a figyelmüket :/
Ma majdnem egy rendőrautó jött nekem a zebrán, de szerintem az inkább balfasz volt, vagy lehet csak az idegesítette, hogy időben észrevettem és leszálltam a zebránál a bicajról (Amúgy soha nem megyek járdán csak ezen az 50m-es szakaszon néha. Ha a bringaút pirosat kap, átmegyek a másik oldalra a zebrán aztán 50 méter múlva egy jelzőlámpa nélküli zebrán megint át és tudok menni tovább egy párhuzamos úton)
Szombaton meg Jávorkút felé dudált le egy vénf@sz. Nem tetszett neki, hogy kerülgetem felfelé a kátyúkat. Ugye ez egy kb 1,5 autónyi aszfaltozottnak csúfolt út. Sajnos fel volt húzva az ablaka és nem hallotta milyen szépeket ordibáltam neki . Az utóbbi időben a Bükk-ben is egyre több a hülye. A legtöbbel az a baj, hogyha nincsen lezárva valamelyik erdei útnál a sorompó nem érdekli a " mind két irányból behajtani tilos" tábla és ha tehetné Három-kő/Tar-kőig kocsival jönne, nehogy már a természetbe sétálnia kelljen.
[ Szerkesztve ]
-
SpaceJam
aktív tag
válasz parandroid #202266 üzenetére
Ezt én nem érzem olyan kardinális dolognak, a másfél méter meg nem csak, hogy legtöbbször kivitelezhetetlen, hanem még indokolatlan is. Sokszor nekem kell intenem, hogy húzzon már a picsába mögülem, simán elfér. Nyilván ennek meg az ellentéte az, amikor majd' lesodor, mert a generált széllel már nem számol 70+ km/h-nál. Minden helyzet- és sebességfüggő, nem lehet általánosan ráhúzni az emberekre ezt az oldaltávolság dolgot.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
Beri
addikt
-
válasz SpaceJam #202273 üzenetére
Nyilván nem fog senki centivel méricskélni, a dolog lényege az, hogy menjen át az autós a másik sávba teljesen, azaz ne előzzön biciklist akkor, ha jönnek szembe, vagy nem belátható, és akkor is úgy, mintha az egész sáv a biciklisé lenne.
Szerk.: Amúgy felénk a motorosok között több az idióta, autók inkább tartanak távolságot, motorosoknak valahogy fixa ideájuk, hogy az üvöltve dübörgő szarjaikkal 10 centire mellettem kell elzúgniuk (általában jelentősen gyorshajtva), akkor is, ha amúgy rajtunk kívül senki nincs a kétsávos úton.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
sepyi
aktív tag
válasz lsebestyen #202268 üzenetére
KCM lánc, MICROSHIFT CS-H092 9 kazetta
[ Szerkesztve ]
Tedd vagy ne tedd! De ne próbáld! (Yoda mester)
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #202262 üzenetére
Ezt a sok gyökér bringást nem lehet elviselni józanon.
Beri... ha nincs tiltva ott megy ahol kedve tartja, 30+ tempó nem bringásúton kivitelezhető. Azt meg külön élvezem mikor kihajolva mutogat a bringásút felé és dudál az aki amúgy sem az előzés, sem a sebességkorlátozás, vagy a dudahasználás szabályait nem tartja be.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Alg
veterán
válasz parandroid #202275 üzenetére
Motorosokra +1, hangos büdös, száguldozik, mindenhol képes előzni és szembe jön a szerpentinen a beláthatatlan kanyarban ha épp úgy jön ki a "racing line" neki
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
szimpláncsak
tag
válasz Hasaggymeg #202277 üzenetére
Sajnos jelenleg (remélem már nem sokáig) Berinek van igaza. Ha az út mellett párhuzamosan kerékpárút halad ott köteles vagy azt használni, kivéve ha engedélyezett, de azt meg kerékpárosnyom jellel jelölni kell.
[ Szerkesztve ]
-
dobolan
senior tag
válasz Hasaggymeg #202277 üzenetére
Bicajjal járok minden nap, de hát ez a "ha nincs tiltva, ott megy ahol akar" szerintem kicsit erős. Megengedve sincs, úgy gondolom, ha van bicaj út. Ha nincs járda, gyalogos is mehet elvileg út szélén, de ha van járda, akkor szerintem azt kell használnia, nem kolbászolhat bárhol.
-
szimpláncsak
tag
válasz parandroid #202275 üzenetére
Látod milyen jó nekem, hogy a Bükkben Bánkút - Mályinka felé olyan szar az út, hogy nem járnak arra motorosok Cserébe 30-al tudsz lefelé jönni, különben csuklótörésed lesz mire leérsz
-
Jester01
veterán
Ha nem használod a bicikliutat, te vagy a gyökér.
Nem, a gyökér tipikusan a bicikliúton van, azért nem használjuk
(Mármint alulról a fák gyökerei úgy felnyomják az aszfaltot, hogy gyakorlatilag járhatatlan.)Sokkal jobb lenne ha az autósok azzal foglalkoznának, hogy biztonságosan kikerüljenek ha már találkoztunk és nem azzal, hogy mit keresünk ott. Megelőlegezhetnék, hogy valószínűleg jó okunk van és nem az ő bosszantására megyünk ott.
Jester
-
SpaceJam
aktív tag
válasz SpaceJam #202270 üzenetére
Asszem a Bryton 15 neo lesz a választásom (nem pedig az a szörnyű, sárga sávokkal előre maszatolt tamagocsi). Pont azt tudja, amire szükségem van.
Egyedül a GPS-jel kérdéses az összehasonlító táblázat alapján, mert GPS / Galileo van hozzá írva, míg a többihez pedig Full GNSS.
Ami meg kifejezetten zavar, hogy nem látok sehol átlagsebességet a specifikációkban. Ez ennyire alap, hogy nem írják, vagy megőrültek és nincs benne?
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
ivana
Ármester
válasz szimpláncsak #202279 üzenetére
Kerékpárút esetén igen, de sokszor nem kerékpár út, hanem bringa/gyalog azt meg nem vagy köteles használni.
-
sepyi
aktív tag
Szeretném elmondani az én véleményemet a kerékpáros kontra autós csatában. Részemről csak és kizárólag aszfalton tekerek. De sokat vezetek autót is. Amikor dolgozom autóval járok. Sajnos 22 km a munkahelyem, az napi 44km lenne. De nem vicces hajnali 4-kor elindulni bringával egy főútvonalon. Kaposváron a városban elég kevés konfliktusom van az autósokkal. Jó fejek alapvetően pedig nem használom a kerékpárutakat, mert azok viszont siralmas állapotban vannak. Simán zúzok a négysávosokon, ahol egyébként tilos kerékpározni. Se rendőr, se az autósok nem zargatnak, igaz majdnem tudom tartani az ő sebességüket. Ha kereszteződéshez vagy csisszes forgalmi helyzethez érek, azonnal autós fejjel gondolkodom. Lát az autós engem? Tudja hogy mit fogok csinálni? Gátlástalanul integetek messziről felhívom magamra a figyelmet, hogy jövök.Nincs is problémám. Más kávéház a lakott terület elhagyása. És ott sem a személyautosokkal van bajom. Ritka kivételtől eltekintve kezdik megszokni, hogy ezen a környéken sokan bringáznak hobbyból is. De a buszokkal, teherautókkal nem tudok mit kezdeni. Főleg a távolsági buszok, na ők lelkiismeret furdalás nélkül keresztülmennek rajtad. Ezért nem merek hajnalban bringázni.
Tedd vagy ne tedd! De ne próbáld! (Yoda mester)
-
bango
tag
válasz Jester01 #202283 üzenetére
Nekem a személyes kedvenc aki akkora több méteres ívben előzi a kerékpárost főúton hogy tőlem aki szembe oldalon megyek 5cm-re megy el.
Egyébként nagyon sok a száguldozó türelmetlen idióta aki ahhoz is türelmetlen hogy 0,7 sec-et várjon míg az egyetlen szembejövő elhalad, inkább elmegy melletted 130-al (80-as táblánál) 1cm-re veszélybe sodorva az életed.
De ment már el mellettem idióta hatalmas doboz lakóautóval 2cm-re, talán ez volt a legkeményebb olyan örvény okozott hogy tényleg majdnem elestem. 2 másodpercet kellett volna várnia míg elhagyom a szűkítést.
-
Beri
addikt
válasz Hasaggymeg #202277 üzenetére
Teljesen mindegy, hogy szabályos-e, attól még gyökérség. Azt se mondja ki törvény, hogy nem szabad csámcsogni az étteremben. A különbség csak az, hogy az autók közt menni veszélyes is, nem csak parasztság.
Jester01
valószínűleg jó okunk van és nem az ő bosszantására megyünk ott.
Igen, a saját kényelmed fontosabb, mint minden és mindenki más.a fák gyökerei úgy felnyomják az aszfaltot, hogy gyakorlatilag járhatatlan
Lassíts le.[ Szerkesztve ]
eladó Aromamizer RDTA V1
-
Khelben
nagyúr
válasz ivana #202285 üzenetére
A bringa/gyalogot is köteles vagy használni, ha épp nem megy rajta ovis csoport.
Ha az út mellett, annak vonalvezetését követve kerékpárutat vagy gyalog- és kerékpárutat jelöltek ki, a kétkerekű kerékpároknak a kerékpárúton vagy a gyalog- és kerékpárúton kell közlekedni. Ha a gyalog- és kerékpárúton a gyalogosok forgalma a kerékpárosok továbbhaladását akadályozná, a kerékpárosok az úttesten is közlekedhetnek.
-
Khelben
nagyúr
Van egy megszokott útvonalam, amin hetente legalább egyszer, de van hogy 2-3-szor végigmegyek. A 65 kilométerből kb 15 kilométeren találkozok autókkal, a többi bicikliút vagy nulla forgalmú mellékút. Minden alkalommal van legalább egy idióta, aki a teljesen üres úton (értsd szembejövő sehol) nem képes még egy métert se tartani oldaltávnak. Ezek ellen nem lehet mit csinálni, csak mérgelődni. Amit tudok tanácsolni mindenkinek, hogy hátra tegyen fel egy kurva erős villogót, ami napsütésben is jól látszik. Érezhetően csökkenti az idióták számát.
-
sepyi
aktív tag
válasz lsebestyen #202281 üzenetére
Ilyen a sor. A felső kettőt talán még nem is használtam.[kép]
Tedd vagy ne tedd! De ne próbáld! (Yoda mester)
-
evilskati
aktív tag
válasz Khelben #202289 üzenetére
Ha jól tudom ennek megkerülésére tervezik bevezetni a sportkerékpáros fogalmat és a hozzá tartozó táblákat. Gondolom ehhez kell majd valamilyen igazolás.
Én is beljebb húzódva szoktam tekerni, ha nagy ritkán autóúton tekerek, ez sok autóst arra késztet, hogy nagy ívben kerüljön.
Egy kevés tapasztalatom van teherautóvezetéssel kapcsolatban is, hiába van rajta sok tükör, egyszerűen a méreteinél fogva nem tudod annyira figyelem alatt tartani a környezetét, mint egy autónál. Szerintem ilyen esetben az agilisebben mozgó és jobb területi rálátással rendelkezőnek kell észnél lennie. Kocsival sem hajtok be a szűk kanyarba, ha látom, hogy busz/teherautó jön, kell nekik a hely.
Traktorra, főleg, ha két pótkocsival, esetleg bálaszállítóval közlekedik ez hatványozottan igaz, hiába van hátsó ablaka, ha a pótkocsi miatt nem lát hátra. Tükrökkel pedig még úgy sem állnak, mint egy normál teherautó. Sokszor látni, hogy sávon belül kigyózik a pótkocsival, de ezt pont azért teszi, hogy a pótkocsik kitérése után lásson valamit a jobb és bal oldali tükörben hátrafelé.
-
Ennek a szabálynak az erőltetésével a sportolási célú országúti kerékpározást vagy ellehetetleníted, vagy olyan (többnyire még forgalmasabb) szakaszokra kényszeríted, ahol eleve nincs kerékpárút.
Amúgy én autósként (25 éve vezetek, napi rendszerességgel) sosem értettem a kerékpárosokat, de különösen az országúti kerékpárosokat illető közutálatot. Mindenhol a világ legnagyobb tetveiként vannak feltüntetve, és a közfelfogás szerint örülni kell, amikor egy végre elhullik, de legalábbis tiltsákbe, hogy az úton közlekedjenek. Engem valahogy biciklis még sose bosszantott fel (úgy általában a 25 év alatt, bár itt kivételként kiemelném az éjszaka kivilágítatlan, illetve kerékpározásra alkalmatlan állapotban lévő bicikliseket, illetve. kettő kombinációját), másik autósból viszont iszonyat mennyiségű a tahó.
Amúgy ha jó minőségű kerékpárút megy az autóút mellett, azt szoktam használni országútival is, de ez nagyon ritkán adott, és még felénk is vannak olyan nehezítő tényezők, mint útkereszteződés (baszhatod az elsőbbségedet, ha nem az úton mész, hanem mellette a bringaúton), emelt padka (ugye épp most gyógyulgatok fel emiatt a törött karommal), random burkolatlan szakaszok (vicces, amikor 30+ tempóval hirtelen gravel lesz az aszfaltból), kutyasétáltatók, nyugdíjas túrázók, botos görkorisok, nordic walkingosok, stb. Amúgy az elmúlt egy évben talán ketten dudáltak rám, abból az egyik némiképp jogosan, mert ott volt fasza bicikliút, de benéztem a lehajtót, és inkább elmentem a következőig, minthogy a négysávos úton megforduljak, vagy a forgalomban leszálljak, és a stoplis cipőben a szalagkorlát mellett, haladási iránnyal szemben visszatoljam. Azért remélem, ez érthető, de azt elfogadom, hogy az autós ebből annyit látott, hogy a balfasz itt megy az autók között, a szalagkorlát túloldalán meg ott a csilivili bringaút.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz parandroid #202294 üzenetére
" másik autósból viszont iszonyat mennyiségű a tahó"
Tippelj, kik akarják felkötni a bringásokat
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
válasz -=RelakS=- #202296 üzenetére
Jó, amúgy nagy számok törvénye is, hogy hányan vezetnek autót, meg mennyien bringáznak, szóval ha ugyanaz az arány (gyanítom nem, mert aki mindkettőt csinálja, gondolom eleve elfogadóbb, empatikusabb), akkor már megmagyarázza a dolgot.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Beri
addikt
válasz parandroid #202294 üzenetére
A sportolási célú országúti kerékpározás (bicikliút mellett a főúton, sebességhatár felett, többen egymás mellett) egyértelműen szabálytalan. Nem az a baj, hogy csinálják, hanem az, hogy kikérik maguknak, amikor egyáltalán szóba kerül, hogy ezt nem kéne. Sőt, kifejezetten ezek az emberek szokták számonkérni a közlekedés többi szereplőjén a szabályok 100%-ig való betartását. Amikor a péenvés gyerek körbedrifteli hajnal kettőkor a körforgalmat, akkor őt lőjék a Dunába, de ne kelljen már a csúnyagonosz bicikliúton tekerni, mert néhol nem tökéletes a felülete?
eladó Aromamizer RDTA V1
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest