- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Locus Map (Free és Pro)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
fulton
addikt
Ti milyen gyakran takarítjátok a láncot? (Ebből adódóan kenitek)
-
Értem, mit mondasz, meg igazából igazad is van, csak az érvelési rendszered amellett, hogy modortalan, valójában nem célorientált. Egyszerűen nem életszerű egy becsatolt pedálos, vékony gumis országútit beküldeni a keskeny, töredezett, fölösleges kanyarokkal, átkelőkkel tűzdelt, emellett forgalmas, mások (nem csak bringások) által is használt kerékpárútra. Konkrétan nagyobb veszélyhelyzetet, több kényelmetlenséget, és új problémákat teremtesz bizonyos esetekben, mint amit elkerülnél vele. Ez nem azt jelenti, hogy országútival nem kell a bicikliutat használni, csak azt, hogy előfordul (sajnos gyakran, különösen az elcseszetten tervezett, kivitelezett magyar kerékpárutakkal), hogy az a rosszabb választás.
A kerékpáros sem hülye (többnyire), ha látja, hogy biztonságosan tud a kerékpárúton haladni, ott fog menni, és nem az út szélén keresi a bajt.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nagyúr
válasz -=RelakS=- #202400 üzenetére
leginkább kurvára vakít, és ha nem tudnak gyorsan megelőzni, egy foltban túlterheli a retinát is. autóval látom, és értem is, hogy miért van rá szükség, de nagyon nem szeretem. kb. ugyanaz a történet, hogy nem feltétlenül akarunk outival 30-35km/h sebességgel bicikliúton kacsázó kisgyerekeket kerülgetni, pedig nekik is ott kell menniük.
sajnos ebből nem lesz egy win-win játszma.Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Valaki vásárolt már innen Lidl kis és nagy pumpát? Jó az egyáltalán? (Lányomnak vennék valamit, hogy nagy ritkán tudja egyedül is felfújni kerekeit. )
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
Nem akartam írni, mégis megírtam, majd frissítettem az oldalt és eltűnt. Köszönöm a figyelmet, úgyis igazam volt!
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #202407 üzenetére
lidl műhelypumpa kb másfél barral mér többet a valósnál
egyéb problémám nincs vele, főleg 3k-ért. -
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #202407 üzenetére
Lidlis nagy volt, a fején az SV szelep egyszer nem váltott vissza, onnan csak AV átalakítóval használtam. Most Aldis van, ez jobbnak tűnik, működik is kb egy éve.
Ringman: ezek szerint 0,5 bar nyomással mentem évekig.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
maximilian4
addikt
válasz Hasaggymeg #202407 üzenetére
Én meg Olyan minipumpát keresnék, ami elférne egy mezzsebben. A lehető legkisebbet, de azert használhatót.
Maxi
-
nagyúr
amíg ki nem talál valaki egy frankó teleportációs metódust, addig valahogy azért el is kell jutnom a kerékpárútra, és ezt az úttesten tudom megtenni - szóval de, számítani kell rá, hogy kerékpárút közelében az úttesten is előfordulhat kerékpáros. ott nem kell rá számítani, ahol tábla tiltja. más kérdés, hogy elcsapni ettől még nem lesz kötelező.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
-
SpaceJam
aktív tag
válasz -=RelakS=- #202400 üzenetére
Nyilván úgy beszéltem róla, hogy nem túlzás. Nem tudsz belenézni közelről, meg nem is kell, középtávolról viszont már jó. Szép ambient fény + közvetlen, erős piros csík a nyeregcsöveden. Ez a lényeg hátul, nem a diszkó.
neszetools.hu ● pc360.hu
-
balintbaba
tag
válasz maximilian4 #202412 üzenetére
Azért itt sincsenek meglepetések, minél kisebb a pumpa, annál lassabban fogod vele felfújni a kereket. Miért szeretnéd mezzsebbe rakni? Én montin és országútin is a vázhoz rögzítve hordom, nem volt még ezzel problémám. Több hely marad bármi másnak a zsebeidben amiket nem tudsz a bringára rakni, plusz sosem hagyod otthon a pumpát.
Én ajánlani sajnos nem tudok, ebben a szezonban összesen kétszer kellett a minipumpa 6500km alatt.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz maximilian4 #202412 üzenetére
... ehhez csak türelem kell, de műxik. Ugyanakkor nem nőnek való vidék, hiába teCCett Zasszonynak és kapta meg.
6030D... elpostáztatom jjeahh-al a kutyafejet bardi-nak.
Ringman... kérdés, hogy átlagos nő tud-e vele ~3 bart?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #202419 üzenetére
a műhelypumpával simán (valós 3 bart is, mértet meg főleg)
a kicsit passzolom, nincs vele tapasztalatom.
-
zsocy
őstag
válasz maximilian4 #202412 üzenetére
Lezyne Sport Drive HP S , ez van nekem is, a ráírt 8 bart mondjuk nem tudtam fújni vele, de annyit igen hogy hazáig elvergődtem a defektem után. Nem itt vettem, és akkor olcsóbb is volt, de nem rossz pumpa, és ha kell mezzsebben is elfér. Adtak hozzá használható kulacstartó alá való rögzítést is, vázra is rakható.
-
Beri
addikt
válasz parandroid #202404 üzenetére
nagyobb veszélyhelyzetet, több kényelmetlenséget, és új problémákat teremtesz
Az egyetlen egy darab biciklis számára. Bírja ki.
Vagy véletlenül elesik egy úthibán tízzel, ráesik egy óvodáscsoportra és több tucatnyian halnak meg? Ugyan márha látja, hogy biztonságosan tud a kerékpárúton haladni, ott fog menni, és nem az út szélén keresi a bajt
Csak azért sem fog ott menni, mert nem elég széles, hogy négyen menjenek egymás mellettvelizare
Ameddig nem tudsz a bicikliúton menni, mert nincs, nyilván mehetsz az úton (ha tábla nem tiltja).eladó Aromamizer RDTA V1
-
Jester01
veterán
Engem többször próbáltak elütni bringaúton mint közúton. Itt ismerőst konkrétan el is csaptak. Akkor is ha pirossal fel is van festve a kereszteződés és STOP tábla van. Nem lesz nagyobb veszélyhelyzet ha még 5km-t a közúton megyek ha amúgy is mentem 50-et ahol nincs bringaút. Ne mondd már, hogy minden autós azt lesi, hogy van-e bringaút mert akkor direkt nem számít arra, hogy bringás lesz az úton. Persze lovaskocsi meg traktor meg robogós lehet azokat biztos külön nézi csak a bringást nem veszi észre Ja meg azokat előzni is könnyebb.
Ma (is) legurultunk amúgy a borzasztó kisfaludi bringaúton ami keskeny és óriási kátyúkkal van tarkítva meg keresztutcákkal, szóval meg lehet nyugodni, nem okoztunk veszélyhelyzetet az autósoknak. Jó hír, hogy a másik oldalon készül az új kerékpárút ami már nem lesz ilyen veszélyes. De a dinnyési szakaszon ahol tényleg jó a bringaút sem bírtuk ki hogy valami illegálisat ne csináljunk ezért 38-39km/h átlaggal haladtunk
ráesik egy óvodáscsoportra és több tucatnyian halnak meg? Ugyan már
Ja igen, másik ismerős elé pedig bringaúton kilépett a kedves gyalogos figyelmetlenül és őt hozta ki a rendőrség hibásnak. Mondjuk ilyesmi velem is többször történt majdnem.
[ Szerkesztve ]
Jester
-
-
Toobee
veterán
válasz maximilian4 #202412 üzenetére
ROSE airik RT-CNC, nekem ez van. Nagyon pici.
https://barbieripnk.hu/
-
szimpláncsak
tag
válasz Jester01 #202423 üzenetére
Itt Miskolcon nem olyan rég egy bicajos futár gázolt halálra egy nőt a járdán. A nő pont egy kapualjból lépett ki elé. Sajnos szerencsétlenül a fejére esett, szerintem nem is tompította a kezével az esést. Bár itt a bicajos volt szabálytalan, de ilyen bármikor megeshet egy közös bringa/gyalogúton vagy ahol egymás mellett fut a járda és a bringaút.
[link a cikkhez vannak benne helyszínelésen készült képek is ] -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #202425 üzenetére
Az a baj, hogy egy gyengébb kéz lerángatja a szelepet a felniről ezzel...az amolyan kihúzható tömlősöket szeretem.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MODERÁTOR
.5-re nyúlt láncot meddig haggyam még?
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
sherlock82
senior tag
válasz szimpláncsak #202426 üzenetére
Járdán nem szabad biciklizni, nem csak a kresz szerint, de szerintem se.
Ahol biciklút egybe van építve a járdával az még csak csak de simán járdán, simán kilépnek eléd aztán megvan a baj.
A gyalogosnak is meg bicajról is lehet akkor esni, hogy csak na.
Iphone 8, Adidas ultraboost 22, Casio G-Shock GBD-200-9ER
-
fulton
addikt
válasz -=RelakS=- #202405 üzenetére
-
arcitec
addikt
válasz sherlock82 #202429 üzenetére
Csak részben és a kresz szövege is, hogy is mondjam nem egy tiszta megfogalmazás.
Mi szerint nem szabad, csak akkor ha : [link] Tehát van, hogy szabad, csak nem ész nélkül mint a futár ... Ilyen esetben lassan,(kiszámítható mozgással), ha lehet messze ívben kerülöm a gyalogost. -
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #202427 üzenetére
Én egy éve már majdnem feladtam a reményt, hogy kitűnő ár/érték arányú minipumpát találok (10-15k-ért nem kunszt jót venni ).....aztán egy agyondicsért 'alisnak' adtam egy utolsó esélyt és láss csodát nálam is működik. [link] 2-3perc alatt digitális mérővel is ellenőrzött 6.5bar-ra fújon az outi kereket vele....ha nem sietős akkor 3-4perc. Az ára akkor 6 EUR volt. Tapasztalat, hogy erősen rá kell csavarni a szelepre a tömlőt és a kiszedett kereket kényelmesebb fújni. 3 defektem volt azóta és a crankbrothers gumileszedővel párosítva anyázásmentes belsőcseréim voltak.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
sebgutkopf
őstag
Húúú bringások vs autósok dühöngő nap van.
Tudjátok mindkét oldalon szereplek, de most már bringával inkább autó mentes közegben. Viszont van egy autós bringás szitu, szerencsére nem szűrűn, de azért előfordul és szerintem nem lehet kulturáltan kezelni. Ezen esetben én vagyok az autós, kíváncsi vagyok szerintetek ilyen helyzetben ti mit tennétek?
Tehát utólérek egy bringást, akit szépen a megfelelő pillanatot és arra alkalmas szélességű helyet kivárva áldozatos türelemmel kikerülök. Az út a városban két oldalt fizikálisan is határolt (parkoló autó, egyik oldalon, illetve betonelválasztó a másikon. Kicsit később lassul a forgalom előttem és vissza kell lassítani 20-25 kmh-ra (nincs megállás), közben azt veszem észre, hogy a bringás nyilván utólér majd jobbról az autómtól pár centire ott teker a holttérben és kúszik előre, vissza akar előzni, viszont én nem tudok hova menni több helyet adni neki, fizikálisan nincs rá hely, ő jött be oda, nem áll a sor, ami mellett szabályos előre lehet menni, sőt nem is araszolásról van szó.
Lehet gyökréség és bringás társak megcsúfolása, de egy ilyen után arra a konkrét bringásra nem tudok úgy tekinteni, hogy ő igényli az oldaltávolságot, vagy nekem kéne rá figyelnem én megtettem mindent hogy biztonságosan mejünk az ő bevállalósságát nem tudom helyette korrigálni és nem fogok a paroló autók közé rongyolni miatta.Nektek mi az ilyen szitukról a véleményetek?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz mobal #202428 üzenetére
Az szerintem nagyon nyúlásmérő eszköz függvénye, de ha valami ilyened van (és nem vagy Förstner) akkor még a 12s láncot is .75-ig hagyhatod. Én a 10s láncot 1.0-ig hagytam mindig.
#202429sherlock82...én mikor itt jövök (Zasszonnyal) és azzal szembesülök, hogy miután átvezet az úton egyszer csak úgy vége a kerékpárútnak mint a botnak, akkor van, hogy kamikaze módon az autók közé hajtás helyett ott folytatom ahol abbahagytam, vagyis a járdán tovább pest felé.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz xy.zsolt #202432 üzenetére
Ez olyan, mint az enyém, a Lezyne HV Drive (outisoknak HP való asszem), az egyetlen különbség látszólag a konzol, a Lezyne konzolja a pumpa markolatát is tartja, hogy terepen ne zörögjön. No meg persze az ár, az alis olcsóbb. Jók amúgy ezek a tömlős pumpák, az egyetlen negatív tapasztalatom vele az, hogy ha a szelepmag nincs megbikázva, a tömlő lecsavarásával könnyen kicsavarodik az is és kellemetlen tud lenni, ha emiatt elszáll az összes levegő a gumiból.
A lámpa témához: nekem is nagyon-nagyon kéne valami erős hátsó villogó, amivel nappal ködben is látnak, de egyelőre még nem néztem szét a témában.#202433 sebgutkopf: Nincs autóm, de így sem lehetetlen autós szemmel is gondolkozni, soha a büdös életbe nem hajtok be a kocsik mellé, mindíg biztonságos távolságra mögöttük lassítok vagy állok meg.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
evilskati
aktív tag
válasz sebgutkopf #202433 üzenetére
Nekem egy motoros kollégám mondása jutott erről eszembe. Azt mondta az ilyen előre-vissza-előre-vissza helyzetekről, hogy ha visszalassul a forgalom, akkor beáll az autó mögé, látható helyre, és halad a sorral. Ugyanígy, ha dugó van és cikáznak az autók a sávok között, akkor is inkább a forgalommal halad, minthogy előretörne a kocsisor mellett.
Én is ezen az állásponton vagyok. Mindegy ki mit vezet, a veszélyes helyzeteket előrelátóan el kell kerülni.
-
MODERÁTOR
válasz Hasaggymeg #202434 üzenetére
Park Tool-t vettem.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #202433 üzenetére
Ilyet tipikusan az a bringás csinál, akinek nincs jogsija vagy pusztán nulla absztrakciós képességgel rendelkezik. Szerintem jól és megfelelő körültekintéssel az tud közlekedni, aki minimum el tudja képzelni a másik jármű viselkedését, de még jobb, ha ült is a volánja mögött.
https://barbieripnk.hu/
-
-
Alg
veterán
válasz sebgutkopf #202433 üzenetére
Sosem előzök rá bringával araszoló autós sorra, beállok szépen a sorba középre, hogy ne álljon mellém autós. Kivéve ha előre látom hogy pár méter múlva lesz bringaút vagy le tudok fordulni, és odáig mindenhol biztonságosan elférek - de akkor is inkább felmegyek a járdára és eltolom addig a bringát.
Úgy általában, a sportolás outin nekem kb. a városhatáron véget ér, onnantól csak a biztonságos hazajutás a cél.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
zsocy
őstag
válasz jjeahh #202435 üzenetére
Pont ezt a Lezyne HP-t ajánlottam én is, és pont ez az egyetlen bajom is vele, kitekerte a szelepmagot, ezért leeresztett a 4 perc alatt felpumpált kerekem. Nem volt őszinte a mosolyom Gyorsan és/vagy ügyesen kell letekerni a csövet.
Ringman, +1 a villogóra, ilyenem van outin, elöl a fehér, hátul ugyanez a piros, nagyon erős fényt tud csinálni, még alap fényerővel is látszik nappal.
És én is mindig villogtatok, őszintén sajnálom akit ez zavar, de így legalább észreveszik hogy jövök a sávomba áttévedt túristák a bringaúton. A velem egyirányba andalgóknak meg ott a racsnihang, az is meglett az új kerekekkel, szépen reagálnak is rá az emberek -
MODERÁTOR
válasz Hasaggymeg #202441 üzenetére
Akkor marad még a lánc. Mondjuk szerintem jobban nyúlt mint .5 de a .75 még nem esik be. .5 meg kényelmesen "lötyögős".
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
6030D
Ármester
válasz sebgutkopf #202433 üzenetére
Álló sor mellett elmegyek, ha már mozog, akkor nem, ha a lámpa miatt indulnak, akkor meg beállok a sorba, de úgy, hogy elférjen, ha menni akar.
Egyébként szerintem felesleges ez a sok karakter ide, mindenhol rosszabb a közlekedési morál, mint régen, tök mindegy min/miben ülsz. Én sem szeretem a Dobogókőre 12-vel mászó biciGlistát utolérni kanyarban autóval, de megoldom, ő meg biztos tudja, hogy egy töredezett, keskeny szar úton kell felnennie, ezért elfogadja, ha esetleg csak 1 m-rel megyek el mellette. Bringával szoktam segízeni kanyarban a mögöttem jövőt, hogy mehet már, lehúzódok, kihúzódok a buszöbölbe, és általában megköszönik. Együtt kell élni. Kocsiban ülve is van, hogy lenyomnak, mégse puffogok.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
tisn
addikt
válasz Hasaggymeg #202333 üzenetére
igen, valoszinuleg az lesz most aktualis.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Nagyon felhasználófüggő...egy tanyabájkon mellyel lejárnak a kocsmába, meg boltba sosem kell cserélni semmit, azon a szinten egy bringa, egy lánc, egy hajtómű, egy hátsó koszorú, egy élet...a másik véglet az mikor egy verseny alatt lenyújtanak egy felsőkategóriás láncot, ami a tanyán még mindig elmenne egy életet, de ott ahol villámgyors és atompontos váltás, hajtás kell a győzelemhez, melyet bikaerős lábak hajtanak már kisebb nyúlás is a helyezés rovására mehet. Mi valahol a kettő között vagyunk, ki lentebb, ki fentebb...éppen tegnap mondtam feleségemnek, hogy hazudnék ha azt mondanám 100%-ban úgy műxik az új lánc a régi sorral mint mikor minden új volt, ha nagyon gyötröd és figyelsz már a részletekre észrevehető egy pár tizedmásodpercnyi "gondolkodás" a váltásnál, pár decibellel erősebb hang mikor mászik a lánc a fogaskerekek között, de ez még nem igazán kompromisszum évi 2-3 db 10+e forintos lánccsere kibekkeléséért...ugyanakkor persze egy Nino, vagy Buruczki biztos háborogna érte a versenyeken ahol minden másodperc számít.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
tisn
addikt
válasz Hasaggymeg #202446 üzenetére
persze, nem pro vagyok
bar nyilvan aze' latszik, hogy a 16k/5 ev, mostanaban mar evi 4k-kat megyek, hogy azert hasznalom (leginkabb futas/foci melle rekreacios celbol, az outisok persze allva hagynak)
meg persze varosi kozlekedesi eszkoz is, de jellemzoen ilyen 20-40, max 60km-es turakat teszek vele.
-
Friczy
senior tag
válasz Khelben #202370 üzenetére
Nappali fénynél elmegy a villogás, sötétben viszont nem szerencsés. Valóban idegesítő tud lenni még egy közepes fényerejű hátsó lámpa is. Arról nem beszélve, hogy a mögötted haladó autós a statikus lámpafény mellett jobban tudja felbecsülni a köztetek lévő távolságot, mint a villogó fény esetén. Ez pedig adott helyzetben számodra is veszélyesebb lehet.
-
MODERÁTOR
válasz Hasaggymeg #202446 üzenetére
Azért ezt cáfolnám. Régi történet, 40 éves kék tihany kerékpár volt az alany, amit egy túlsúllyal jelentősen rendelkező szaktársa a próba kör alatt tönkretette. Tojás alakúra deformálódott a hajtás.
(Nem az én sztorim)
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
fulton
addikt
Sziasztok tekerés közben olykor olykor miért hallok Ilyen kattanó hangot hátulról a fogaskerék környékéről Főleg hogyha mondjuk erőltetem egy kicsit a hajtást
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest