- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Locus Map (Free és Pro)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
sepyi
aktív tag
válasz lsebestyen #202298 üzenetére
Sajnos nem tudom. Kivágta a külsőmet egy körforgalom építése miatt az útre került éles murvadarab. Bementem a szervízbe külsőt cserélni. Gondoltam, ha ott vagyok megnézetem a láncot. Beleesett az 1-es. Mondtam neki akkor rakjon fel egy normális minőségű láncot. Nem gondolom hogy becsapott. Ismerjük egymást, mindíg hozzá hordom a bringát elégedett voltam. De ha mondta is a lánc tipusát, nem ragadt meg bennem.
Tedd vagy ne tedd! De ne próbáld! (Yoda mester)
-
tisn
addikt
válasz ivana #202293 üzenetére
Remélem autóúton azért nem bringázol
multkor ott mentek az outisok szeged-hmvh kozott. nagyon helyesen, ugy nez ki, hogy algyoig jo minsegu bicajut van, ott azon szoktak menni. (vagy a mol technikai utjain)
algyoi tiszahidon csak az uttesten lehet atmenni, onnantol eloszor egy kavicsos foldut, utana bicajut, nehol jobb, nehol szarabb (toredezett, gyokerek felnyomtak) minosegu hmvhig. a fittness kocakent en eltekerek rajta 15-os atlaggal, de outival ott sok helyen tolni kellene a gepet... -
Beri
addikt
válasz Mezga Aladár #202302 üzenetére
Megmondanád, hogy mióta és mennyit kell bicikliznem, hogy hozzászólhassak?
zsocy
Akkor te azt mondd meg, hogy milyen biciklim kell, hogy legyen. Bár ezt valszeg ki tudom találni, országúti, igaz?eladó Aromamizer RDTA V1
-
polonic
félisten
És akkor mi a helyzet, ha nekem is ugrik a lánc néha-néha egy kb 1700 km-es van a bicajon. Megvolt a nagytisztítás nemrég és olajnak a muc-off c3 ceramic-ot használtam. Ezután vettem észre gyakrabban. Előtte kb 2-3-szor történt ilyen. Akkor nem foglalkoztam vele. De lehet kellett volna.
-
maximilian4
addikt
válasz Kicsirics77 #202269 üzenetére
Én már Martfű felé nem is nagyon tekerek. Szolnok-Rákóczifalva között botrányos a kerékpárút. Szolnokon belül a nagyon sok keresztező, bekötő út miatt (kis tesco fele Szanda, laktanya, stb.), gyalogosokkal van megosztva a kerékpárút, nincs szétválasztva sem. A kisebb keresztező-bekötő utaknál is tök hülyén van megcsinálva, hol a bicajosnak, hol az autóknak van elsőbbsége. Lehetetlenség sportolni ezen a szakaszon. Nagyon észnél kell lenni, nem lehet gyorsan menni. Aztán jön a Szolnok-Rákóczi közötti szakasz, na oda meg már monti kell. Volt olyan hogy meg kellett állnom, a sok kátyú miatt már fájt a csuklóm. Rákóczin belül is egy fos, mind minőségben, mind haladni nem lehet, ja meg ahogy írod, az a zebra, ahol forgalmas időszakban nem lehet átjutni....Viszont utána már jó az út. Csak el kell jutni odáig.
Amúgy mielőtt túl sok mindent belelátna néhány ember... Azon a szakaszon ahol mentem, és leírtam néhány példát ami történt, azok közlekedési szituációk konrétan életveszélyesek. Nincs főúttal párhuzamos kerékpárút. Ráadásul nem is főút. Ezeken az alsóbbrendű utakon teljesen szabályosan közlekedhet a kerékpáros, és számos kerékpáros, triathlonos edz is rajta. Szerintem ők is tudnának mesélni bőven...
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
szimpláncsak
tag
Attól, hogy 2x2 sávos még nem feltétlenül lesz valami autóút. Ahhoz az autóút táblával jelölni is kell, ott meg 2021 márciusi google streetview képek alapján nincs csak biciklis tiltó tábla . Ilyen amúgy Miskolc - Sajószentpéter között is. 2x2 sáv, de sima országút nem autóút .
Amúgy mennyivel jobb lenne, ha a közút az útfelújításoknál leszokna a zúzalékos padkáról és helyette az is aszfaltozott lenne. Máris több helyed lenne lehúzódni. Érdekes, hogy pl. a szlovákok már rájöttek erre [random kiválasztott út Szlovákiában] . Amúgy a motorosok is utálják a zúzottköves padkát, mert ha felhordják az autók az úttestre, elég balesetveszélyes.
[ Szerkesztve ]
-
maximilian4
addikt
válasz maximilian4 #202310 üzenetére
Amúgy a közlekedők többsége tök normális. Ha nem jön semmi, simán átmegy a másik sávba és úgy kerül ki jó nagy ívben. Csak alkalmanként az az 1-2 életveszélyes barom ne lenne...
Maxi
-
lsebestyen
addikt
válasz sepyi #202303 üzenetére
Ha beleesett az 1-be a mérőn, akkor esélyes, hogy elkoptatta a sort. Egyébként a láncszemek oldalára rá van írva sok esetben a típus.
Kerék jól lett visszarakva? Meg lehet próbálni állítani a váltón is. Váltókanál hogy áll a láncvonalhoz képest? Ha nincs túl messze a szerviz, ahol cserélted a láncot, akkor én visszavinném, hogy nézzen rá gyorsba.[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz szimpláncsak #202312 üzenetére
közút az útfelújításoknál leszokna a zúzalékos padkáról és helyette az is aszfaltozott lenne
+1. Ez autoval is eletveszelyes, nem csak bringaval/motorral. -
balintbaba
tag
válasz maximilian4 #202313 üzenetére
Ezt én is így látom. Amúgy csak bele kell gondolni, hogy egy átlag ember milyen hülye, na annál az emberiség fele még hülyébb. Országúton ritkán van baj, de ha van akkor az nagy, a pár hülye is el tudja venni az ember kedvét.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
-=RelakS=-
veterán
válasz sepyi #202318 üzenetére
Nekem 800km után volt egy cserés lánc/hajtómű.
Hogy csak ótvarul kezeltem még akkor a bringát (izé... ótvarabbul ) vagy csak tényleg már használtan vettem a boltból, és nem voltak vadonatújak az alkatrészek, azt passz. Akkor még fogalmam nem volt, mit nézzek, csak hurrá, fully, gurul, gyere!Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
nmate91
tag
Egyébként a bolyozás tud idegesítő lenni, ezt aláírom.
Engem nem zavarna, mert amúgy tisztában vagyok vele, hogy Magyarországon nincsenek egybefüggő, széles kerékpárutak / kerékpársávok de még csak utak sem, ahol lehet ezt űzni (USA sok államban tele van ilyennel, ahol az út szélén 2 méteres sávban lehet csapatni), de sokszor egy köszit inteni elég lenne a sofőrök nagy részének, akit feltartanak. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sepyi #202265 üzenetére
Rossz karbantartás, erős lábak, alacsony csapásszám, kevés kerékre eső terhelés (legtöbbet ugyanazon a 2-3 koszorún mész) elintézi a sort akár 3500 alatt is. Enyém a tízes 5-6e km ment el,a mostani, hamarabb kopó 12 meg 4500km-t
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Beri
addikt
válasz Hasaggymeg #202319 üzenetére
Tegnap 82km-t mentem. Ma mennyit kell, hogy szavam lehessen?
eladó Aromamizer RDTA V1
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz nmate91 #202321 üzenetére
Egy dolog azért nagyon vószínű, éspedig ha életbe lépne egy olyan szabály, hogy aki nem teker legalább 1000-1500km évente kussoljon, csend lenne... és fordítva is, aki nem vezet x távot (órát) évente az sem pofáz6 autósokról...mert kevés lehet az az elvetemült aki mind2t űzi és ott véresszájú ahol éppen van, volánnál, vagy nyeregben. 🙄
Beri... 83? viccet félre téve engem mindig jó érzéssel tölt el ha komoly kerékpáros mellett autózok el. Komoly=normálisan karbantartott kerékpár, józan, gyakorlottan és szabályosan kerékpározó emberrel, esetleg este kellően kivilágítva. Igaz keveset araszolok a belvárosban, de nem tudok haragudni csak mert nekem kényelmetlen kerülgetni őket és megértem, hogy haladni akar telivér gépével a mindenki által semmibevett (gyalogos, rolleres, kutyasétáltató,autóval rajta parkoló, gyerekeket kerékpározni tanító stb.) és még rossz állapotú kerékpárútat időnként mellőzve. Én szinte mindig ott megyek, de egy országúti kerékpár tájidegen a (magyar) kerékpárúton. Szerintem...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
tisn
addikt
válasz Hasaggymeg #202323 üzenetére
uristen, kb. 16k km van a bicajban az eredeti lanc/fogaskereksorral. hibajelenseg meg nincs. olcso cucc nyilvan, a bicaj <110k volt ujonnan. lancszakadas, vagy tekeres kozben ugrik, vagy honnan tudom, hogy mar nem jo?
-
sherlock82
senior tag
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Felhasználó függő, városnézésre sokáig elmegy... összekopnak és sokáig elketyegnek, de aztán egyszer csak mindent cserélni kell, láncot, sort, hajtóművet...
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Jester01
veterán
válasz lsebestyen #202331 üzenetére
Van amikor sikerül és persze tegnap se így mentünk végig. Ha kevesen vagyunk megy a libasor is.
Jester
-
sepyi
aktív tag
válasz sherlock82 #202332 üzenetére
Erről beszélek. Pedig ott simán megyek kifele Dombóvár felé, de még nagy forgalomba du. sem szoktak ledudálni.Talán nagyon picit lejt is, úgyhogy van ereszd el a hajamat, ha akarja a tempót tartani az ember.
[ Szerkesztve ]
Tedd vagy ne tedd! De ne próbáld! (Yoda mester)
-
sherlock82
senior tag
válasz sherlock82 #202332 üzenetére
Az applikációban tudod beírni mit írjon ki melyik képernyőn.
Iphone 8, Adidas ultraboost 22, Casio G-Shock GBD-200-9ER
-
J.C.G.
aktív tag
válasz Hasaggymeg #202323 üzenetére
Ez több összetevős dolog pont ahogy írtad. Alföldön előbb kell cserélni egy sort mivel 2-3 lánckeréken kívül mást nem használ az ember, míg aki hegyen völgyön át teker az kihasználja az egész sort. Aztán az se mindegy hogy alsó vagy felső polcos a termék, más az anyaghasználat stb.
A haverom kb 4 éve használja ugyan azt a sort és láncot 17 km/h avg mellett. -
sepyi
aktív tag
Sram 9 sebességes váltóhoz fel lehet tenni Shimano 9-es sort? Bocsi a kérdésért, de nem akarok belemélyedni kompatibilitási irodalomba. Talán valaki kapásból tudja a választ.
[ Szerkesztve ]
Tedd vagy ne tedd! De ne próbáld! (Yoda mester)
-
Kicsirics77
veterán
válasz maximilian4 #202310 üzenetére
Jaja ott tényleg borzalmas pedig kb 2km szanda meg falva között,utánna meg muszályból megyek rajta a laktanyáig,mondjuk nekem ez a tekerés most bekattant,szóval kussolok mert eddig 3 nap alatt mentem 52km 1-1 óra tekeréssel
Na de majd fokozatosan belerázódom,azért kezdtem el mert dagadt vagyok meg a gyerkőccel se tudom tartani a tempót az udvaron,kellene egy kis állóképesség,na de majd alakul ez is szépen lassan..... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #202277 üzenetére
én még azt is csípem ha akkor dudál mikor az outra is fel van festve sárgával a bringa....jelezve a gyökérnek, hogy ott is haladhatok....akkor is ha van bringaút is
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
xy.zsolt
őstag
Ember, én pl nem kérek ki semmit magamnak. Pont azt írtam, hogy nem érdekel ha néha rám dudálnak. Mivel te konkrétan engem gyökereztél pedig én általánosítottam....nem leszünk "haverok" Nehéz olyannal szót érteni akinek fingja sincs az outis kerékpározáshoz, mert ha lenne mindjárt nem lenne annyira szabálykövető. Maradj is bármi áron a bringaúton, kerülgesd a pórázon kutyát, a futókat, babakocsikat, nyugdíjas eBike-ost, kitüremkedő gyökereket, stb....neked építették. Én meg had tekerhessek 30felett ott ahol nem veszélyeztetem az életed.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
rétisün
veterán
válasz Jester01 #202343 üzenetére
na az ilyent mondjuk sose értettem, egy ló aztán főleg elmegy mindenféle terepen, miért kell vele összasz***tni a kerékpárutat? mert persze a citrom ottmarad.
a kutyásoktól (jogosan) elvárják, hogy ne hagyják ott a gumit a kutya után, ló után maradhat?
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
válasz Jester01 #202334 üzenetére
Tudom, hogy szexista dolog, de a cél szentesíti az eszközt: a csajokat kell hátraküldeni, az autósok is mindjárt türelmesebbek lesznek. Tapasztalat.
Azért átlag autós ritkán találkozik ekkora gruppal. És van az a csapatméret, amit azért nemigen illik túllépni, ha egy kamionnál/busznál hosszabbra jönne ki a kettes sor, akkor tessék hagyni egy 50-100 m-es rést (vagy többet, ha annyian vagytok), hogy előzhetők legyetek. Eddig a méretig meg kb mindegy kéne legyen, pont az a lényeg, hogy a kuka autós menjen át a másik sávba előzéskor, onnét kezdve meg nem számít, hogy egymás mellett, vagy egymás után mennek-e ketten. Ezzel együtt 2-3 emberrel libasorba szoktunk fejlődni mi is, márcsak a szélárnyék miatt is.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Beri
addikt
válasz Hasaggymeg #202326 üzenetére
65 után hazajöttem, mert közben nem olvastam a topicot és nem tudtam, mennyi a target. Holnap mennyit kell?
Nem kell haragudni arra, akit kerülgetned kell, de akkor amellett is állj ki, aki körbedrifteli a körforgalmat.axlfsi
De lehet, hogy a biciklim se topic-konform, akkor meg hiába az egészxy.zsolt
akinek fingja sincs az outis kerékpározáshoz, mert ha lenne mindjárt nem lenne annyira szabálykövető
Mindig erre megy ki a játék. Soha nem sikerül az érvekkel foglalkozni, egyből a másik személyének kell nekimenni. Ha én lennék Valter Attila, akkor se lennék elég jó "outis".Maradj is bármi áron a bringaúton, kerülgesd a pórázon kutyát, a futókat, babakocsikat, nyugdíjas eBike-ost, kitüremkedő gyökereket, stb....neked építették. Én meg had tekerhessek 30felett ott ahol nem veszélyeztetem az életed.
Ha veszélyezteted az életem, bárhol, bármikor, nem gyökér vagy, hanem életveszélyes. Ha lenézel, mert én igyekszem a bicikliúton menni, akkor csak gyökér. Ha pedig úgy érzed, hogy neked a bicikliút helyett az autók között menni egyenesen JÁR, mindenki más meg takarodjon előled, akkor te vagy az, akiről a negatív biciklis sztereotípiák szólnak. Ha te mondhatod, hogy mindenki más menjen a bicikliúton, akkor az autós mért ne mondhatná neked (csak neki a kresz szerint még igaza is van, de ettől most tekintsünk el)? Neki kelljen kerülgetni téged, de neked a többi biciklist ne? Ez egy tizes skálán mennyire álszent? 50?eladó Aromamizer RDTA V1
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen