- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
Hirdetés
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaben92
őstag
Míg párom műkorcsolya döntőn van Olaszországban, megleptem egy kis ajándékkal.
Lekerült: MT200 fékrendszer, RT26 tárcsák, Deore váltókar
Felment: M6100 fékrendszer, RT66 tárcsák, előre már 180 a régi 160 helyett, XT váltókarMivel a fékcsöveket újra kellett húznom mert az új már BH90-et használ, lecseréltem a váltóét is ha már adtak hozzá újat. Aztán fék légtelenítés, váltó állítás, hátsó agyat is szétkaptam és beállítottam rendesen mert volt benne egy minimális játék, illetve a freehubot is megzsíroztam. Aztán az egészet gumicserével zártuk, majd tesztkör, hogy teszteljem a váltást és kicsit bekoptassam a fékeket. Mit mondjak, nézett furcsán pár ember, ahogy a 182 centimmel az S-es bringával krúzolok fel-le a parkolóban BB-ig érő hóban ami jelenleg is szakad.
Az XT váltókat fenomenálisan jó még az SLX-hez képest is ami nekem van, a Deore-hez képest meg teljesen más világ. Nem amiatt mert 4-et tud húzni hanem valahogy érzésre sokkal jobban egyben van, sokkal határozottabban kattan, kicsit ahhoz tudnám hasonlítani mikor az ember kézbe vesz valami középkategóriás consumer laptopot, majd utána egy business workstationt. Nincs tapasztalatom ragszalagos tubeless rendszerrel, de a Bontrager kerekekhez kapható műanyag rim strip nálam eddig nagyon bejött. Egyszer felrakod és el lehet felejteni egy életre. Nem kell vele finomkodni, ellenőrizgetni, hogy nem sérült-e meg, IPA-val fél perc alatt olyanra lehet törölni az egészet mint ha most bontottad volna ki és gumi felrakáshoz sem kell vele booster vagy kompresszor, a frissen felrakott gumit úgy lehet pumpálni vele mint ha belsőt fújnál.
Hétfőn vagy kedden érkeznek az új kerekek is. a 3,3 fokos engagement (mi ez magyarul?), a mostani 16,3-hoz képest nagy előrelépés lesz. Fel viszont csak jövőre kerülnek mert kedden elutazom 3 hétre, párom meg szerintem nem fog nekiállni gumit szerelni meg kazettát átpakolni.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
nagyúr
válasz parandroid #234436 üzenetére
igen, ez a fura, hogy a hivatalos oldalon egy darab értékelés van, és az is lehúzza a vérbe.
na mindegy, én kipróbálom a tiszta gyapjút, asszony kapja a műanyagot, és akkor a bébifókák lelki üdvéért is áldoztunk.Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Gaben92
őstag
válasz jjeahh #234502 üzenetére
Valahogy Európának azt a részét nem szeretik. Hozzánk szállítanak szinte mindent de akad azért egy-két dolog amit ide se küldenek el de nem tudom mi a logika. Annyiból mondjuk nekem egyszerűbb a helyzet, hogy én belülök az autóba és 5 perc vezetés után leparkolok a Trek márkakereskedés előtt akik meg tudnak rendelni minent IS.
Viszont ha vinnék is nem lennél előrébb a dologgal mert elvileg kizárólag Bontrager felnikbe jó (mondjuk nem olvastam még soha senkitől, hogy bele próbálták másba).
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Gaben92 #234501 üzenetére
Az un.instant release az amit érzel, a másik nagy különbség a multi release, vagyis kettőt lefelé váltás...jó,hogy nejed értékeli az ilyen változtatásokat bringáján,enyém vagy észre sem venné (és ez a jobbik eset) vagy igen és akkor kezdődne a hiszti.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
semmiho
tag
válasz Maximum1 #234465 üzenetére
Hűha, első pillantásra nem esett le, hogyan lehet KOM killer, pláne ilyen tömeggel, de aztán... (-:
Egyre szimpatikusabbak az e-bikeok számomra, ismerősök közül megrögzött anti-sportemberek is ültek fel ezekre és kaptak rá a sportolásra, azáltal az egészséges életmódra.Az más kérdés, hogy Straván az analóg bicajjal kínkeservesen kipréselt KOM-időket játszva cheateli egy pár elektro-doppingoló fair play-boomer. Szerencsére egyre kevesebb az ilyen renitens alak.
-
Speedy007
őstag
Nap végére két "ideális" jelölt maradt mind a kettő esetén erős kérdőjelek vannak bennem Schwinn-Csepel Woodlands Magnum esetén lövésem hol van minőségben a Neuzer-hez képest kvázi egy árban mennek főleg ha pont a méretembe keresek 17-18"-t 19"-s valamiért olcsóbb a másik jelöltről meg semmit sem találok a neten de cserébe legalább jól felszereltnek tűnik ha már minden féle képpen aluvázas kell venni teleszkóposban HT Xcc Xtreme 18" mellesleg helyben van de ha az utóbbira szavaztok akkor mire kellene figyelnem ha személysen mennék el érte?
-
Gaben92
őstag
válasz Hasaggymeg #234506 üzenetére
Multi release teljesen ki is ment a fejemből, de igen valószínűleg az instant release-t érzem. A féket biztosan fogja értékelni mert míg az övé szervizben volt a gyári hibás hátsó sor miatt az enyémmel járt pár napig és mikor visszakapta a sajátját rögtön első nap mondta, hogy mennyivel jobb az enyémen a fék. Az új hátsó agyat szintén fogja értékelni, technikásabb terepen volt gondja párszor a 22POE miatt. Aztán kipróbáltam boltban egy Roscoe-t ezzel a 108 POE-s hubbal és le is rendeltem. Hunt Trail Wide-on filóztam még és találtam még talán Rose-nál egy Mavic Crossmax XL szettet (27,5"-ben nincs XL konkrétan sehol, még a Mavic honlapjáról se rendelhető) mert az ID360 hub is elég jóféle ahogy hallom.
A váltót csak amiatt cseréltem, mert úgy voltam vele, hogy az I-Spec karokhoz nem hagyom meg a bilincses váltót és amennyivel az XT többe került mint a Deore, az konkrétan aprópénz.
Viszont amit a legjobban fog értékelni azok még nincsenek is fent a bringán. Elhoztam Bike24-től az utolsó szett lila csavarszettet.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Speedy007 #234508 üzenetére
Itt kikivánkozik az immár közmondásos bé,ɓé,bé...el kell menni érte és az összefoglalóban található linken lasali korábbi fórumtárs idevágó tanácsait megfogadni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Speedy007
őstag
válasz Hasaggymeg #234510 üzenetére
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Speedy007 #234512 üzenetére
Itt a link is a használt kerékpár megvizsgálásához. [link]
...persze nem kell éppen olyen drákói módon szőrszálhasogatni, hisz ez nem egy röbbezer eurós kerékpár,de iránymutatásnak jó.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Speedy007
őstag
válasz Ringman #234511 üzenetére
nem a teleszkóp a fikszeideálom,de alu vázasba ezt dobálja sajnos a gép. sőt óvatos vagyok feléjük. Riverside-t azért nem merem be válallni mert lövésem nincsen milyen hajtási érzetet nyújt a jelenlegi Nelson-hoz képest. Ezért nem merek belevágni és vissza ülni sem akarok 18-ra sem 21-t szoktam meg nagy nehezen ettől lejebb nem szertnék váltani max ehhez hasonló vagy nagyobbat.
[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz Hasaggymeg #234513 üzenetére
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
chubby2o6
senior tag
Akartam rendelni egy ilyet [link] , csak aztán elolvastam az értékeléseket . Van alis változata is [link] , bár nem tudom, van-e értelme egyáltalán ennek a "nyeregcsövet is szorítja" dolognak. Karbon váz-karbon nyeregcső kombóhoz ajánlják, de nem vágom, miért kellene a nyeregcsövet is szorítani .
Végül ez [link] lett belőle. -
Speedy007
őstag
válasz Hasaggymeg #234516 üzenetére
Váltási képletet hol tudok találni?21 sebességet is érzésre használtam 27-ről már lövésem nincsen.
-
Speedy007
őstag
Sikerült beszélni a tulajjal.HT Xcc Xtreme 18" Nem mások szerinte mint KTM Ultra Sport átcimkézve ez azért is ismeretlen márka mivel a COVID be kavart nekik és a nyersanyaghiány miatt nem lett annyira ismert osztrákoktól lett vásárolva holnap megyek érte és ha minden klappol el is hozom
-
Maximum1
őstag
-
Speedy007
őstag
válasz Maximum1 #234520 üzenetére
Nem indultam be rá de gyér a kínálat használtan az én méretemben (17"-18" a 19"-s már 3CM-rel magasabb így határ eset) vagy ez vagy a Csepel. Aluvázban csak teleszkóposok vannak sajnos.Tárcsafék nekem csak jól jön mert mivel ha esik ha fúj ha fagy stb. én használom a kerékpárt. A bowdenes fék hőmérsékletre érzékeny pláne ha vizet kap. Én speciel télen így koptatom el a hátsó féket mindig hogy nem is használom. Nelson-nal a 30KM/h-nál tiltó rollerest is lekergettem az útról .
[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
Fall-N
veterán
válasz Speedy007 #234508 üzenetére
Magyar gyártók közül a Gepida, ami kilóg a sorból, azaz jobb minőségre. Magellan volt jó, de sajnos megszűnt (a bts alkatrészekkel együtt sajnos), meg a Mali, ami ma is létezik és hellyel-közzel gyárt jó dolgokat. Például a vázaik nagyon jók és igényesek.
Csepel drágább kategóriában tud jót, például a Deepspace, Royal szériák, RoyAL, TorpedAL stb. Ebikebsn is jók, azt annyira nem követem.
De amiket te említettél, mind alsó kategóriás.
Szer.: Én is inkább a Riverside felé venném az irányt. Az olajos fék ne tévesszen meg, Decában ety ilyen szett nem drága, később lehet cserélni. A mecha fék nem érzékeny a hőmérsékletre, nem is értem ez honnan jött.
[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz Dark Archon #234522 üzenetére
Vélhetőleg nyáron készült a képe gondolom én lehet hogy tisztán került el rakásra.De ez legyen a legkevesebb állítólag keveset használt nem kötelező elhozni ha nem klappol a le írás szerint minden. Hát az én váltómat látnád 3 hónap használat után úgy kell lekaparni az olaj sárt róla.Most volt egy felújításon de az egyhetes esőzések után már úgy nézett ki mintha nem is lett volna egy mechanikai felújításon egy hete.Decathlon nekem messze van. Plusz ahogy nézegettem szállítással jóval drágábban jövök ki vele és vélhetőle még beüzemelve sincsen mint a Csepelel negyed annyiért
-
-
Fall-N
veterán
válasz Speedy007 #234525 üzenetére
Hidd el hosszabb távon jobban jársz vele és csak új bringa garanciával. A használt HT-nél, meg ha elromlik valami viheted szervizbe.
A hirdetésekben mind keveset használt és szinte új. Gyakorlatilag meg külföldről kukázott biciklik, mivel már nincs kereslet a 26"-os biciklikre. Tele is van az összes apró és a FB is velük. Sok eladó nem is ért hozzá, csak hozzák be huszasával az ilyen kerékpárokat.
-
Speedy007
őstag
válasz Fall-N #234526 üzenetére
Csepelt nálunk a megyében nem árulnak így azt is "importálni" kellene BP-ről .Nelson-t is évente hordtam szervizeltetni nincsen türelmem komolyabb melót elvégezni rajta (fék váltó beállítás javítás) le takarítani le bírom és be olajozni a láncot no meg a lukas gumit cserélni. 26"-s gumi nekem abból jó hogy olcsó évente cserélem a gumit mivel mindig ki lukad egyszer azért mert egy 100/50-s szög méretű tövis ment bele az első gumiba így lassú dektem volt mivel tömített valamilyen szinten hátsót belsővel most cseréltem mert itt a gyerekek a topjoytól be vannak tépve és össze törik az üveget a járdán úton és az önkormányzat nem takarítatja a közetrületét.HT-ért nem kötelező elmennem csak egy opció volt
[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
[link] ezt nem bírom értelmezni ha jól értelmezem a Nelson nem szerepel az adat táblájukban.Mint ahogy a kerék méret esetén Riverside 500-s sem.
Nelson esetén a kerék méret 51-559 26X1.90-s MF-TZ500-7 hátcsó szabadon futóval az elől meg a legnagyobb meg 46 fogszámból áll ha jól emlékszem. -
fulton
addikt
Módosítottam a bowdenhaz mereteken, így a rendszer ujra kellett allítani. Van az a csavar a hátsó váltón ami a fogaskoszorú és váltógörgő közti távolságot állítja, még anno emlékszem egy YouTube videón azt mondta a magyar srác állítsuk legtávolabbi legnagyobb fokozatra. Ez az elv nem működik pont hogy rontja a váltás minőségét, nálam az a jó ha közelebb van. kérdésem baj ha túl közelre állítom, miben mutatkozik meg a hátránya?
Errol a csavarról beszélek[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz fulton #234529 üzenetére
kérdésem baj ha túl közelre állítom, miben mutatkozik meg a hátránya?
a képen nem látszik, de ha a b-csavarra gondolsz, ami a váltótartó fültől eltolja a váltót, akkor ha kicsire állítod, nem fog felváltani a legnagyobb áttétre mert nem fér el fogaskerék alatt a görgő, hanem összeér.
szerk:
ezt nézd meg: [link][ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz Hasaggymeg #234530 üzenetére
Ez se jó mindegy most már azért köszönöm. Így úgy tűnik jobb híján maradok a HT-nál. Cseperől itt konkrétan senkinek sincs tapasztalata, riverside 500/120 esetén hasonló hogy mennyire is különbözik a hajtása 18/21 sebességes stb. kerékpárokhoz képest.. Illetve drága a keretemhez képest mert azt sem lehet tudni hogy be üzemeléssel együtt küldik ki vagy IKEA-s buli lesz. Ennyiért már pláne a két ismeretlen Csepel és a HT jobban megéri. Holnap ejtek egy telefont a Csepel miatt is a forgalmazó felé hátha ők is olyan őszinték lesznek mint a Kolinken esetén a szegediek ez alapján elindulok valamerre
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
Hihetetlen hogy nem kapni ilyet "Type B Black" idehaza.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Kiskopika #234541 üzenetére
Nekem nincs ilyen felszerelés sajna. 3d nyomtató, am nyomtatnék egy 5 cm tavtartót is alul a 2 bowdennek hogy ne érjen a vázhoz ( zörögni is fog meg leszedi a festéket)makd valamit ki kell találni rá ..lehet bevonom filcragasztószalaggal ott.
Chubby : de ilyen kell. De ez lényegében ali express. Abban bíztam van közelebbi, 1-3 nap. Mind1 várok.
Nem rakom a kormányra a lámpát mert nem jó nem illik oda, túlzsúfolt meg nem is tudok rá könyökölni a kormányra se...ha úgy van kedvem. Megy vissza a régi helyre annyi hogy most már a bowden nem fogja lekoptatni róla a festéket mint a régi lámpáról illetve a távirányítójának a kábelét meg kell hosszabbítani. De vagány lesz mert pillanatok alatt lehet majd pattintani a bringáról és behozni a házba ne menjen tönkre az aksija a hidegben vagy akár ha boltban megyek akkor is....Amúgy maga kormány tartó masszív cucc jó lesz később ha lesz új bringa.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #234529 üzenetére
Olyan közel legyen amennyire csak lehet és még nem hangos, nem zörög már a lánc becsípve a felső görgő és legnagyobb hátsó tányér között. Új láncnál, ahol a kopás (nyúlás) miatti oldalirányú elhajlás kicsi, ha messze van állítva úgy is jó, de ahogy kopik a lánc és egyre kevésbé feszes már nem követi olyan pontosan a görgő diktálta mozgást, melynek jobb ha közelebb van a lánctányérokhoz.Állványon szépen megtalálod az ideális távolságot a legnagyobb lánckerékről.
Speedy007...ezen mi nem jó?!... megszámolod saját hajtásodon a fogszámokat és minden variációban össze tudod hasonlítani az újjal az áttételeket, angolul ratio-t.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
chubby2o6
senior tag
válasz fulton #234547 üzenetére
Hát, szerintem így is jó, ahogy most van. Azt hittem, hogy a kormányon van, és onnan akarod vhogy eltüntetni. Ha a stucni másik oldalára teszed a Garmin tartóját és megfordítod a "kanalát", annak az aljára biztos lehet tenni go pro adaptert, esetleg egy toldóval lejjebb is engedheted, hogy részben a stucni alá kerüljön a lámpa.
-
fulton
addikt
válasz chubby2o6 #234549 üzenetére
Az van hogy igen lehet. Viszont ez a lámpa egyben stvzo lencsét is es egy távolságit is tartalmaz.(városi es mtb mód) Varosban tudod használni varosi modban es akkor mint egy tompított fényszóró vágja élesen felül a fényt. Éppen ezért fordítva nem lehet a lámpát felrakni mivel a lencse nem fordítható meg , ebből következik nem lehet egy tartóra rakni a Garmin compot és a lámpát is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Futás, futópályák
- Milyen program, ami...?
- Aliexpress tapasztalatok
- Max
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest