- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
RexpecT
addikt
válasz Hasaggymeg #235544 üzenetére
Pontosan melyik verzió van Neked?
Gyártói oldalon a legolcsóbb is 550eur. -
andrisbandi
őstag
válasz classic B #235548 üzenetére
ROCKRIDER AM 100
- Ez sokkal jobb vételnek tűnik. 400e FtJó kis alap monti. Talán a féket le lehet majd cserélni egyszer, ha sokkal jobbat szeretne az ember. A többi alkatrészt én meghagynám, teljesen jók.
Boostos
148 x 12 mm
110 x 15 mm
- Ha te nem is akarod drága kerékkel tuningolni, ez behozhatatlan előny lesz eladáskor a gyorszárasokhoz képest. Hogy bármilyen elismert/kapható kerékszettel használható.Dropperes... nagyon belehúztak a Dekánál
Találni jó videókat is róla.------
#235549 ZolkoW
Még gondolkodom.
Talán az elől 2.6, hátul 2.4 lenne a nyerő.
Csak elmélkedem, mert igazából tartalékba kell, ha a tavalyi sivatagi körülmények ellentéte lenne majd jövőre. Van egy másik kerékszettem, arra szánom.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz classic B #235548 üzenetére
Hát ha találnál magadnak méretet, akkor az év üzlete lenne neked. [link]
...és most is ott figyel a Pólus Center Hervisben.RespecT...pont ilyen, innen, és ennyiért, csak éppen microspline-os. [link]
...közben látom van is. [link][ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZavaBalazs
őstag
válasz zsocy #235536 üzenetére
azzal nem is bajlódtunk már, de úgy rémlik, hogy ott azért van legalább egy centi rés a hátsó fék rögzítésénél, a nyeregcsőnél szintén, szóval csak a villát sikerült kicentizniük (kimillizniük? ) csepeléknek. nem pont olyan gumival próbáltuk, neki valamilyen schwalbéja van, én meg egy szett michelin lithion 2-t vettem, de sok értelme nincs felrakni így, valszeg ugyanúgy nem jó, és bontva - gondolom - nem veszi vissza a decathlon.
egyébként megvagyok a bringával, persze csorgatom a nyálamat az apróhirdetésekre, meg ki tudnám köhögni az árának a többszörösét egy jobbra, csak minek, amikor ez is gurul.
fulton: nem is a grammbuzulás meg a komfort miatt érdekel (valamivel jobb lenne gondolom mindkettő), hanem attól tartok, hogy más a villa geometriája, más lesz az utánfutás, borul a bicikli irányítása. aztán persze lehet, hogy a karbon villát is szűkre hagyták, és tárgytalan is az egész.
ruházat: én is hasonló setupot használok most (sapka, csősál), csak pont az a bajom, hogy a sálat ha fel is húzom fülig, letolja a sisak, a sapka meg kicsit befúj alulról, ebben lehet a szemüveg is benne van. erre lenne jó a maszk, mert fixen takarja a fület, aztán ha variálni kell, elő tudom venni a megint sapkát meg a sálat.wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
jjeahh
nagyúr
válasz andrisbandi #235546 üzenetére
Ugy-e milyen idegesítő? 2.25" xc szélességben minden Schwalbe ugyanolyan széles, ami 57mm-t jelent. Nyáron Maxxist használok, elöl-hátul 2.25", de egyik 55mm, másik 58mm . Most a Chaoyangokkal szemezek egy ideje, de kissé félek, mert ha jól rémlik tesztek szerint a 60mm-t is elérhetik ugyanilyen méretben, ami nekem hátul már nem biztos elférne
#235547 Hasaggymeg: bárcsak száraz lenne, de tegnapelőtt akkorát dagonyáztunk, a sártól már nem akart forogni a kerék . A fekete vagyok én
#235548 classic B: a Neuser után ez ég és föld lenne, teljesen más világ. Szerintem egy telópumpát is kalkulálj bele az árba, mert ezen már levegős teló van, amit a saját súlyodhoz fel kell pumpálni. Nézz rá esetleg a Radon Jealous AL 8.0-ára, valamivel drágább, de ár/érték arányban verhetetlen.
#235550 Ringman: ennyiért nincs más és ha nem fogja drága kerékszettekkel tuningolni, nem hiszem bármilyen gondot okoz. 1000 eur fölött már én sem vennék gyorszárast.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz ZavaBalazs #235555 üzenetére
fura, hogy egy olyan bringánál, ami nem direkte aeró, ennyire kevés helyet hagyjanak, és pont elöl.. ha nem is a Csepel, de manapság bármelyik kicsit is gravelesebb villánál találsz akkora helyet, hogy 40mm körüli külső belefér (persze ellenőrizni kell, és a Csepel is lehet hogy elég helyet ad).
Az utánfutások nem tudom, mennyit szórnak országúti fronton (hehe), tippelem, hogy jellemzően kevesebbet, montin is csak újabban jött az 51mm-nél kisebb offset, vagy én legalábbis pár éve még nemigen találkoztam vele. Még a magasságok is tökegyformák, montihoz bezzeg alig találni kellően magas telópótlót.[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Sanki
addikt
Rockbros táska: aliexpress link Verzió: 017-5 6.5 inch
Valakinek esetleg nincs meg konkrétan a fenti táska? Arra lennék kíváncsi belefér e egy Poco X3 Pro.. (6,67")..
-
fulton
addikt
válasz ZavaBalazs #235555 üzenetére
Jah hát ilyen * nem kell foglalkozni mint geometeria, berakod aztán fut a hátsó az első után
az én kormányom geo meteriája már haveri viszonyban sincs a régi csepel gyárival és briliáns a kormányzás[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz bardi #235532 üzenetére
Hogy adna már csomó tömeget? Pont, hogy jobban eloszlik a súly, mert hátul csak a hátsó váltó tömege van meg persze az agy + kazetta súlya, (de egye fene tegyük hozzá a 100 g tárcsa súlyát is meg a féknyerget is), középen a hajtásé. Ha a Piniont tartjuk csúcsnak a belső működésű váltóknál (ami erős túlzás lenne), akkor hasonlítsuk össze a csúcs vezeték nélküli AXS váltással. Ott nincs kábelezés, könnyű a váltó. Miért lenne ugyan előny a középrésznél a plusz súly?
-
jjeahh
nagyúr
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bardi
aktív tag
válasz Fall-N #235562 üzenetére
Látom nem vagy tisztában a rugózatlan és rugózott tömeg fogalmával. Ha tudnád mi a különbség, értenéd, hogy felfüggesztés szempontjából miért jobb, ha a rugózott tömeg növekszik rugózatlan helyett...
#235537 Hasaggymeg:
XC versenyeken nem is fogod soha látni, ahhoz nehezebb, és kevésbé hatékony, ahol néha tizedmásodpercek döntenek, ott számít 1% hajtásveszteség is. Ileltve amit jjeahh ír, terhelés alatt nem lehet vele úgy váltnai, mint sima láncváltóval, ez egy versenyen top szintem szerintem megengedhetetlen.
Emellett gyedi váz kell hozzá, hosszú távon meg hiába olcsóbb, ha a kezdetleges beruházás jóval nagyobb. Amióta nekem pl. megvan ez a fullym, kb két lánc árát spóroltam volna, szuper, a többség ezt pont leszarja Ha nagyon ki lennék tömve pénzzel, akkor viszont elektromos enduroból csak olyat vennék, amin ilyen fajta váltó van, effigear lett talán valeo motorral párosítva, nem emlékszem.'92 Honda VFR 750
-
-
Vadászmenyét
aktív tag
Sziasztok,
Tobb napos, akar masfel hetes, csomagos alpok bringaturara melyik konstrukciot ajanlanatok, eddig a crosstrekkingeket nezegettem. Fontos, hogy az otvar magyar utakon/light terepen is megallja a helyet. Viszonylag kenyelmes legyen, ne zsibbadjak le a cangarol 10 km utan. Markakat is szivesen fogadok.
Koszi elore is. -
Maximum1
őstag
válasz Vadászmenyét #235567 üzenetére
Árat nem írtál.
Cube Kathmandu -
Ringman
nagyúr
válasz Vadászmenyét #235567 üzenetére
első körben fusd át ezt a cikket (nem minden kapható Mo-n/eu-ban), de pl. a cube travel igen.
-
Maximum1
őstag
válasz Vadászmenyét #235570 üzenetére
Cube-ok kényelmesek, nekem 2ö is van, simán tudok rajtuk 100+t menni.
Azt kell eldöntened kell a teleszkóp vagy sem, amit Ringman ír Travel az merev villás a Kathmandun meg van teleszkóp. -
ZolkoW
őstag
válasz bardi #235565 üzenetére
szerintem az sem életszerű, és 10 éve sem volt már az, hogy 20 évre vegyen valaki gépet. Ki az aki tudja, hogy akár csak 5 év múlva milyen szakág szippantja be? Arról nem is szólva, hogy biztos az a méret kell nekem, amiről ma azt gondolom, hogy a jó?
Ja és a megunás-faktor. Nem reális 20 évre venni biciklit az emberek 99%-ának.amúgy egy agyváltóm volt csak, egy olcsó S.A., nem akarok levonni messzemenőt, de borzasztóan zavart, hogy azzal sem lehetett terhelve váltani, kattintottam, de csak akkor tette következő fokozatba, ha elvettem a terhelést.
Aztán ha fennmarad, biztos jön Pinionra is elektromos kit, különben még ez is ellenük fog szólni (mondjuk nem nálam)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Kiskopika
senior tag
Segítsetek ki pls egy kicsit. Pulzus zónákat nézegettem a garminban és szerintem nem teljesen passzol az alap beállítás. Ahol ugye a max pulzus % alapjá skálázza be, de nem veszi figyelembe a nyugalmi pulzust.
Ha ez alapján átírom link az valid lehet? 36 vagyok, nyugalmi 63 max 186. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #235566 üzenetére
Az a veljú mit jelent a tesztben, hogy "csak" 5000 euró?! 😳
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #235577 üzenetére
Lehet rendezői bravúr.. én is csak most tájékozódtam;
Norco Fluid - ez egy család, akciósan ~2.700 EUR-tól, ugyan azzal a vázzal.A videóban a legdrágább volt, de talán a legocsóbbra gondoltak, csak az már nem került bele...
Az 5000 eurós árat most méginkább furának látom... mennydörgősük is van ennyiért.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
jjeahh
nagyúr
válasz andrisbandi #235578 üzenetére
Azt ugy-e mind látjátok, hogy a zöld Norco-n csak a felfüggesztés és a hajtás van 2000 euró? A gép meg innen nézve nem 5000, hanem 4500 eur . Persze így belegondolva ez a gép így is drága, valszeg csak azok között jó ár/érték arányú, amit pinkbikeék teszteltek. Csak azt nem értem miért hasonlítgatjátok jóval gyengébb felszereltségű gépekhez, itt van pl. ez, olcsóbban is agyonveri
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #235579 üzenetére
Ezért is érthetetlen picit a value...ugyanakkor persze a value az nem feltétlenül budget, vagyis lehet egy Ferrarri is jó ár-érték arányú a saját kategóriájában.
avl...ha ez nem csak a kerékpárodra korlátozódik, hanem telefonod,autód, laptopod, vagy éppen ruháid is úgy cseréled, akkor hiteles is ez a zöld hozzáállás, vagyis hány évesek is ezek pontosan?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #235582 üzenetére
Erre szoktam mondani,hogy szotyiárusításba is bele lehet bukni ha rosszul csinálod, vagyis hiába tűnik kívülről minden rózsásnak, rossz menedzselés miatt közben a pénzügyi helyzet lehet akár katasztrofális is...majd megveszi Elon ezt is mint a Twittert.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #235583 üzenetére
szerintem sok biciklis cégnek okoz majd kellemetlen meglepetést az alábbhagyó kereslet.
-
zsocy
őstag
válasz Ringman #235582 üzenetére
Egész egyszerűen most lettek annyira drágák az új bringák hogy már nem veszi senki. Mint az autóknál, 10 millió felett egy Skoda vagy Golf, elment a világ esze komolyan.
Bringáknál is, az előbb volt téma egy 5000 euros Norco, hogy az megéri vagy sem. Ez még régi árfolyamon is 1.5 milla volt, most 2 m. Egy analóg gépért.... Vagy tegnap láttam face-en egy Pinarello Dogma F-et 3.9 milláért. Ennyiért még a hanyatló nyugaton sem lehet eladni egy bicajt.
A gyártók meg azt hitték ez a covid őrület örökké tart, feltolták a gyártást, emelték az árakat. Lehet most pukkan ki a buborék. Egy kicsit talán rá is férne a piacra. -
Ringman
nagyúr
válasz zsocy #235585 üzenetére
igen, nagyon durva, forintban még inkább, de €-ban is jelentős a drágulás, 10-12k eur fölött vannak a csúcsmodellek.
jó lenne egy kis árcsökkenés, mondjuk a rival xprl-t akciózhatnák még olyan 500€ környékére
szerk:
vsz. legyártani sokkal drágább az analóg csúcs váltókat és fékváltókarokat, mint az elektromosat, mégis az utóbbi sokkal drágább.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz zsocy #235585 üzenetére
Rendeződnek az árak egy pszichológiai inflációból ahol az árak messze elszakadtak a normálisnak mondhatótól, mert nem csak hogy lecsengett a Covid miatti kerékpárőrület és a használt piac is lassan telítődik kerékpárral, hanem még visszájára is fordult a költekezési láz az energiaválság okozta aggodalmak közepette...gondolom én, hozzá nem értő, ugyebár.🤔
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
korábban mintha írta volna valaki, hogy lehet Mo-n selle smp nyergeket tesztelni valamelyik boltban, ez még most is működő szolgáltatás?
#235589 lsebestyen
köszi![ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
zsamiatt
őstag
válasz Hasaggymeg #235590 üzenetére
K2 nel lehet. En is ott teszteltem.
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!
-
SpaceKombajn
tag
-
avl
aktív tag
válasz Hasaggymeg #235581 üzenetére
na nézzük sorban:
telefon: életem elsö privat mobiltelefonját használom (30+ éve diplomáztam) [céges régóta van -> de erösen felügyelt, tehat privatkent nem jol hasznalhato; nem telepithetö {nem hogy nem szabad, hanem nem lehet ;-)} rá semmi stb.]
autó: a mostani 18 éves (japán) [nincs mellé céges]
ruháim: ma egy 2008-ban vett cipöben voltam, ..és a többi tétel is hasonló (inkább lefele lógok ki - bár nem én veszem észre ;-) - a ruházatom menöségével, divatosságával)
ha mindenki így nem fogyasztana, mint én, akkor
A) a kapitalizmus másképp kellene, hogy alakuljon (nem az örökös bövülésben ringva a korlátos Földön) ...vagy már tönkrement volna
B) a "ressource"-ok jóval tovább elegendöek lennének nagyobb csaták késöbb lennének/vannának érte -
balintbaba
tag
válasz zsocy #235585 üzenetére
Korábban a kerékpár inkább a munkásosztályban volt népszerű , érdekes hogyan vált az elit sportjává.
Nekem amúgy VW Golf 10 millióért sokkal kevésbé tűnik őrült dolognak, mint egy 2 milliós országúti. Egy alap autóra való felniben több mérnöki munkaóra van, mint abban Pinarellóban, amivel Ganna az egy órás rekordját tekerte.
[ Szerkesztve ]
-
szimpláncsak
tag
válasz zsocy #235585 üzenetére
Csak az autópiacot eltartja a céges vásárlás. Más országban nem tudom, hogy hogy van,de itthon 70-75% körül van a céges vásárlások aránya,a maradék csak a magánvàsàrlàs.
A mai tekerés olyan bolt,mint a viccben:
-Józsi bácsi ivott már rossz pálinkát?
- Igen!
- Aztán milyen volt?
- Jó!Tapadós, faleveles sár volt, azt hiszem 3x álltam meg kikapirgàlni a bicajt a sárból.
Az éven már nem tervezek tekerni: 7560km/62303m lett az idei szezon. Még év elején futottam 324km-t, azóta a térdem nem igazán szeretné a futást
[ Szerkesztve ]
-
válasz szimpláncsak #235595 üzenetére
Nem, civilizált helyeken magánembernek is telik új autóra.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
andrisbandi
őstag
válasz szimpláncsak #235595 üzenetére
Milyen külsővel merészkedtél a sárba?
------
Nekem egyik bicajon Vittoria Mezcal van (27.5x2.6", sárférőhely az nem maradt, direkt), ez apró mintás mindenes száraz időre való, arra tökéletes, ajánlom.
"Rendes sárban" nem lehet vele közlekedni, eltömődik, driftel, kapar.
Ha csak foltokban találkozok dzsuvával, akkor nincs gond.A nagy vason Specialized Butcher szolgál (27.5x2.8", rengeteg sárférőhellyel).
Nagyrücskű tank, meg se kottyan neki a sár. Állati jó erdőzni.Nézegetem a külsőket, ha találok jó akcióban nedvesebb időre valót, lehet vennék a kisbicóra is tartalékba.
Eddig a Schwalbe Nobby Nic a befutó. Közepesen rücsis, elég könnyű szélesben is.Ha nézelődne más is, itt sokfajtát összehasonlítanak.
https://www.outdoorgearlab.com/topics/biking/best-mountain-bike-tires【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
-
jjeahh
nagyúr
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
szimpláncsak
tag
válasz andrisbandi #235597 üzenetére
Elöl - hàtul 2.2-es raceking van . Csúszkáltam ebben a sárban rendesen. Még akkor raktam fel őket amikor nem volt országúti bicajom, amolyan köztes megoldáskènt, mert sokat mentem aszfalton is a montival. Van itthon egy 2.2-es Cross King, azt fel kéne rakni előre, csak ugye a lustaság
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Ukrajnai háború
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Politika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen program, ami...?
- TCL LCD és LED TV-k
- PlayStation 5
- EAFC 24
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen