- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android szakmai topik
- Yettel topik
Hirdetés
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz RexpecT #235498 üzenetére
Engem mondjuk ha telne rá is elijesztene az, hogy állítólag terhelés alatt nem lehet váltani, ergo ha lejtő után emelkedő jön és váltanál, meg kell állni. Sőt, én gyakran nehezebb fokozaton kezdek el mászni, majd ha nem bírom, váltok könnyebbre, na ez a Pinionnal kiesne . Kíváncsi lennék más Pinionhoz hasonló középre helyezett agyváltók hogy állnak ezzel.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
E_Roland
csendes tag
Sziasztok,
Bicikliváráslás előtt állok, és tapasztaltabb bringások véleményére lenne szükségem.
Alapvetően városban használnám, ezért a fitnesz és a cross trekkingen gondolkodok, de a fitnesz felé húzok, mert az első teleszkópra valószínűleg a tekerések 1%ban lenne szükséges.
Amiket kinéztem:Fitnesz:
Giant Fastroad SL 3 [link] (330k)
Triban RC 500 [link] (300k)Cross trekking:
Kellys Cliff 90 [link] (300k)
Merida Crossway 40 [link] (320k)
Merida Crossway 100 [link] (337k)Mit gondoltok a fent említett bringákról? Ha van tapasztalat/jobb ajánlat, ne tartsd magadban
-
6030D
Ármester
válasz stickermajom #235493 üzenetére
40-ig még van 10 éved...
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
itouchfan
senior tag
válasz E_Roland #235502 üzenetére
Nem tudom, hogy csak új jöhet-e szóba, de én ennyiért inkább használtakat vadásznék, mert azokból igen jót ki lehet fogni 300k körül. Elsősorban Merida Speeder, Cube SL Road, illetve a Giant amit te is írtál, azokból valami.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
E_Roland
csendes tag
válasz Khelben #235503 üzenetére
Boltbajárós ezeréves sólyom már van. Egy olyat szeretnék, ami gyorsabb és kitudok menni vele élvezetesen tekerni 2-3 naponta 1-2 órára céltalanul is, just for fun. BP belvárosban lakok ezért leginkább az itteni bicikliutakon használnám vagy ahova kijutok rajta agglomerációba.
-
Fall-N
veterán
válasz andrisbandi #235488 üzenetére
Igen, én sem láttam így sok értelmét. A kondícióm miatt a motornak sem kellett sokat dolgoznia, hamar elértem a 25-öt, olyankor meg lekapcsol. Terepen persze más lenne, ott nem 25-tel megy fel az ember. Egyébként jó a geója, nem volt annyira idegen a sajátomtól. Mondjuk a váz mérete jó volt nekem, a sógorom is hasonló magasságra, végtaghosszra, csak 20 kilóval könnyebb.
Abban egyetértek, hogy a nagy tehetlen tömeg hátrány, ezért jobb a fully, ami nem ólomsúlyú. Csak annak az ára is már komolyabb jóval.
Igen a legjobb asszonynak lenne egy városi pedelec a gyereküléshez.
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz jjeahh #235515 üzenetére
What’s The Weight Difference Between Derailleur and Pinion / Rohloff Bikes?
Lightest to Heaviest: The Drivetrain Weights
SRAM Force 1X – 2247 grams
SRAM GX 1X – 2273 grams
SRAM NX 1X – 2581 grams
Shimano Ultegra 2X – 2638 grams
Shimano SLX 2X – 2700 grams
Shimano Deore Touring 3X – 2723 grams
Shimano Alfine 11 Speed Belt Drive – 3058 grams
Rohloff 14 Speed Belt Drive – 3125 grams
Rohloff 14 Speed Chain Drive – 3194 grams
Pinion C1.12 Belt Drive – 3310 grams
Pinion P1.18 Belt Drive – 3850 grams -
andrisbandi
őstag
PINION - A SEBESSÉGVÁLTÁS JÖVŐJE
– AVAGY A JÖVŐ SEBESSÉGVÁLTÓJA?
2013. OKTÓBER 24.
https://bikepro.hu/pinion_a_sebessegvaltas_jovoje_avagy_a_jovo_sebessegvaltojaEszméletlen részletes cikk, rengeteg érdekességgel.
Konklúzió:
Első ránézésre baromi drágának tűnik a Pinion, és tényleg sok pénzt kell kifizetni amikor megveszel egy ilyen gépet, vagy vázszettet de egy ilyen váltó rendszerrel akár 10-20 évre is letudhatod ezt a dolgot. Ha utána számolsz, akkor kiderülhet, hogy valójában minden bizonnyal a legolcsóbb váltási szisztéma ez, ha az ár/megtett km viszonyszámát nézed. Arról se feledkezzünk meg, hogy ezen évtizedek alatt mindvégig egy maximálisan csúcsra járatott rendszert használhatsz melyet elképesztően élvezetes használni. Működés és funkcionalitás tekintetében jelenleg mindenkit ver aki a piacon van. Szinte minden paraméterében többet nyújt a konkurenseinél.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
jjeahh
nagyúr
válasz andrisbandi #235517 üzenetére
Azért ha terhelés alatt nem vált, az ijesztő és állítólag érezhetően van ellenállása. Kíváncsi lennék az Effigear-re, 10.000km helyett 5000km után kell benne olajat cserélni, hosszabb a gari és elvileg egyik irányba terhelés alatt is vált, az még nem tiszta nekem, hogy könnyebb vagy nehezebb fokozat felé .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
andrisbandi
őstag
válasz jjeahh #235518 üzenetére
Csak beleolvastam, de ebben a régiben pont kiemeli a terhelés alatti váltás lehetőségét.
Valamint a láncválósnál szinte mindíg keresztbe van a lánc= nyúlós érzés. Ennél nincs ilyen, teljesen direkt érzésű a hajtás= mászók álma【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Ringman
nagyúr
sigma buster csavaros tartója elég stabil, sokkal használhatóbb, mint a gumis, amit tavaly vettem hozzá.
---
Sigma Buster 1100 HL LED Helmet Light 55eur, ha valaki nem kínait akar venni, de ez fejlámpa, még kell hozzá +1 tartó is.---
43eur - buta edzőgörgő, ez gyak. ugyanaz mint a dekás: [link][ Szerkesztve ]
-
Lacerta
aktív tag
válasz jjeahh #235518 üzenetére
Ezek sima hagyományos fogaskerekes váltók egyenes fogazású kerekekkel, szóval nem űrtechnika, csak jó anyagok és precíz gyártás kell hozzájuk, hogy bicajban is használható legyen a koncepció. Meg persze a fejlesztés.
Valójában egyiket sem lehet terhelés alatt váltani, legfeljebb a Pinion rakott bele valami biztonsági reteszelést, hogy meg se tudd próbálni, vagy az Effigear azt mondja, hogy az övét lehet, és keresztbe teszi az ujjait, hogy garanciaidőn belül kibírja az övé.
Egyébként, ha nincs hozzá szinkrongyűrű és tengelykapcsoló, akkor nem váltható terhelés alatt. Legfeljebb valamennyire tolerálja.Ellenállásban nem nagyon lesz különbség, a kapcsolószögből eredő axiális erők mindenképpen jelentősek ( és a csapágyakat terhelik ) ( bolyóműnél ez viszont pl. pont 0 ).
A fogazási geometriával lehet rajta valamit javítani, de nem jelentősen, és vagy a szilárdság rovására megy, vagy a geometriára lesz nagyon érzékeny ( pl. kopás, tengelytávolság, stb ).
Én nem gondolnám, hogy bármelyikben eltérnének a 20 fokos kapcsolószögtől és az evolvens fogazattól.Ami az olajat illeti, valamikor régebben olvastam egy sráctól, aki hozáfért komoly laborhoz, hogy bemérte a Pinion elképesztően drága olaját, és kb. az jött ki, hogy bármilyen 75W90-es hajtóműolaj jó bele.
Én teszem hozzá, hogy mivel egyenes fogazásúak a kerekek, még EP adalékoltnak sem kell lennie. Egy liter felső polcos 75W90-est kb. annyiért meg lehet venni, mint amennyiért az 50ml-es cserekészletet vesztegetik, és akkor cserélgetheted akár 1000km-enként.
A másik oldalról, nem kell EP adalékolt olaj ( tehát nem használódik el benne az adalék sem ), hidegen megy, kis fordulatszámon, úgyhogy kb. mindegy, hogy 5 vagy 10e km-enként cseréled, de ha a biztonságot tartod szem előtt ( és árulsz csereolajat ), akkor nyilván gyakrabban. -
Ringman
nagyúr
az nem rossz, hogy 180€-ból lehet 1x-esíteni koskormánnyal (!) egy régebbi biciklit (27eur a sima triggeres váltó 87 helyett, meg van nehezebb kazetta 37€-ért)
+ kell hozzá egy narrow-wide tányér előre, de az bcd-től függően változó árú, 4 csavaros 110-es bcd-vel 40-50$, 96-ossal, 104-essel, vagy 5 csavaros 110-essel 10-20$ aliról.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #235495 üzenetére
Egyrészt nem tudom mit tennék zoknik nélkül a Pinionon ( ), másrészt mivé lenne az az (irdatlan 🥱😆 ) tudás amit a váltók terén magamba szívtam az évek során?! Csak ülnék és nézném azt a hozzáférhetetlen, számomra rejtélyes gírbokszot mely semmi tisztítást, állítást, kenést, pepecselést nem ígényelne. ...dög unalom! 🤭
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #235516 üzenetére
Itt valami nem kerek a súlyokkal, mi a drivetrain pontosan? Mert ha a hajtómű, lánc, sor, váltó és váltókar akkor az SLX 1x a bájk rédar szerint [link] ...Shimano SLX M7100 groupset headline figures:
Total weight (including 165mm cranks with 32t chainring, rear derailleur, 116 link chain, 10-51t cassette and shifter): 1,864g"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #235525 üzenetére
ott van a cikkben mindegyik szettnél, hogy mit számolt bele, egy hátsó agyat is, mert úgy lehet összehasonlítani az agyváltós rendszerrel:
I’ve also added the weight of a DT Swiss 350 hub to each drivetrain so we can draw a direct comparison to the internally geared hubs below.
(+ – The SRAM Force1 and Shimano Ultegra drivetrains include the brake lever(s) as they’re integrated with the shifter.)
ezen felül a kábelek (és a kábelházak) súlya nincs a linkeden, illetve az 1x, az összehasonlítós cikkben meg 2x van, meg ugye 165 mm-es hajtókarral számolni elég marketingszagúShimano SLX 2X // 2700 grams
Crankset/chainrings/BB (822g), shifters (246g), derailleurs (456g), cassette (369g), chain (257g), hub (300g), cables (250g)
csak nem akartam bemásolni a fél cikket. -
Fall-N
veterán
válasz Ringman #235526 üzenetére
A súlyt kár összehasonlítani, mert láncváltónál a súly eloszlik, egy hátsó kerékbe fűzöttnél farnehéz, egy gearboxnál középen van. Eloszlás szempontjából a láncváltó a legideálisabb, de a marketing akkor nem jön ki akkor a Pinion javára. a blokkosított nagy tömeg sehol sem előnyös, mégha alul is van középen.
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #235528 üzenetére
Gewicht selbst gewogen: ab ca. 1860g (inklusive 32 Zähne Kettenblatt; ohne Innenlager)
ehhez add hozzá a ~300 grammot (hátsó agy, hogy az agyváltóval össze lehessen hasonlítani), a középcsapágyat (80g), meg mondjuk 150 g kábelezést (bowden+védőcső) ~2390g.
+ a cyclingaboutnál a 2700g az 2x-es rendszer.
-
Ringman
nagyúr
-
zsocy
őstag
válasz Ringman #235531 üzenetére
Köszi!
Más, de esetleg érdekelhet másokat is, a Rouvy tréning appra az előfizetés 0.01$ 1 hónapra a NEWY23 kóddal. Checkoutnál kell beírni, működik, nekem legalábbis ment.
Ez így gyakorlatilag ingyenes, szóval aki ellőtte már a free trial-ját de még menne vele, annak érdemes kihasználni. -
ZavaBalazs
őstag
válasz ZavaBalazs #232777 üzenetére
na, sikerült belepróbálni egy ismerős kerekét 25-ös külsővel, megszorult. mik az opcióim, ha szeretnék nagyobbat bele? egy ilyen csepel torpedóról van szó, csepel karbon villa gondolom hasonló geometria (legalábbis ránézésre), és nem borítja fel a kormányzást, kérdés van-e értelme ezzel tuningolni. vagy b, nincs mese, új bicikli kell.
másik kérdés: ez a maszk 0 fokig elég lehet max 1 órás intenzív tekerésre? jelenleg csősál + merinói túrasapkát használok, de fülnél szelel, a gokartos balaklava meg nem meglepő módon lószart sem ér. ezt felpróbáltam, nem opció, nem az én fazonom, ez meg nem volt a helyi dekában épp, bár ez lehet, hogy túlzás is lenne nekem.
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
-
zsocy
őstag
válasz ZavaBalazs #235534 üzenetére
Hátul nem szorult meg csak elöl? Azért a 25-ös gumi bele szokott menni mindenbe amibe a 23-as is, nekem az ősi Giantbe is sikerült betenni, furcsa hogy nálad szorul. Persze a gumigyártók sem teljesen pontosak, vannak olyan kerekek amire 25-öt írnak, de valójában szélesebbek. Esetleg kereshetsz olyat ami inkább alatta van a 25-nek mint felette.
Számít a felni szélessége is.
A karbon első villa jó tuning, de azt csak te tudod hogy neked megéri-e tuningolni egy acélvázas csepelt. Mondjuk a 4* Torpedo az legalább CroMo acél. Ha egyébként semmi bajod vele akkor megérheti, komfortban is jobb a karbon villa (állítólag).
Fulton tuti beletenné -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #235532 üzenetére
A cikk szerint is jobb és olcsóbb is, ugyanakkor mégsem terjed el 🤔...versenyeken sem látom sehol. Itt valami nem stimmel.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #235537 üzenetére
Miért, Microshift vagy Ingrid váltót láttál worldcup-on? Berg kerekeket? Titánium vázat? Nem. Ettől még lehetnek jók? Igen. Versenyen nem feltétlen a legjobb cuccokat használják szerintem, hanem amit kapnak a szponzoroktól. A Pinion amúgy kétlem, hogy mindenben jobb, így cikkek, tesztek alapján vannak hátrányai is:
- számomra ijesztő, hogy terhelés alatt nem vált
- állítólag érezhetően nagyobb az ellenállása
- nehezebbGondolom nem véletlen, hogy kb. nem is létezik Pinionos xc versenygép, inkább bikepacking bringákban és lejtő orientált tankokban gyakoribb, ahol a súly és hajtás hatékonyság helyett a hosszú távú megbízhatóság, esetleg a tökéletesebb hátsó felfüggesztés a fontosabb, veretős gépeken az is előny, hogy szíjhajtással nagyon csendes a cucc. Én azért kipróbálnám, hogy egy xc-n mennyire kompromisszumos.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ringman
nagyúr
válasz jjeahh #235538 üzenetére
- állítólag érezhetően nagyobb az ellenállása
sokkal nagyobb: [link]
Singlespeed: 97% efficient (Drivetrain loss of 6w @ 200w).
Rohloff : 94.5% efficient on average across 14 gears (Drivetrain loss of 11w @ 200w)
Pinion: 90.5% efficient on average across 18 gears (Drivetrain loss of 19w @ 200w).
Shimano Alfine 11: 90.5% efficient on average across 11 gears (Drivetrain loss of 19w @ 200w).
Shimano Nexus 8: 90% efficient on average across 8 gears (Drivetrain loss of 20w @ 200w).
Nuvinci 360: 83.5% efficient on average across the gear range (Drivetrain loss of 33w @ 200w). -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #235538 üzenetére
Szerintem meg a profi versenyeken a legjobb cuccokat használják, onnan csurog le minden csúcsfejlesztés, vagyis a legkönnyebb, leghatékonyabb stb...ami sem a titánium vázról, sem a Microshiftről nem mondható el...vagyis ha a Pinion, vagy a Lefty lenne a legjobb, akkor mindenki azzal menne, hisz aki nem azzal megy mind hátrányba kerülne a versenyeken.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Khelben
nagyúr
válasz Hasaggymeg #235540 üzenetére
Egy versenyen szerintem egészen mások a szempontok, mint egy bikepacking túrán. Ami az egyikre jó, az a másikra nem feltétlen.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #235540 üzenetére
Leftyvel sokan versenyeznek . Szvsz a versenyeket még mindíg a nagyobb márkák szponzorálják, a kisebb nevek, vagy akik nem szponzorálnak egy csapatot sem, ettől még lehetnek jók. Nem is értem egyáltalán mi köze a használható minőségi cuccoknak a versenyekhez. Kicsit olyan ez, mint a haverom, aki nem hajlandó semmilyen bringás cuccot, vagy bringát venni, ami nincs ott az EWS-en, mert csak az jó, amivel ott versenyeznek, amivel nem, az mind sz*r. Gondolom vannak akik szerint csak az a jó, ami outis versenyeken is jelen van. Na de most pl. bikepacking versenyről hallottatok már? Pl: [link] . Lauf, Rohloff, singlespeed, Pinion, titánium, aluminium, acél, karbon, van minden. Nyilván itt a többség maga építi a bringáját, nem azt használja, amit a szponzor ad. Ettől még nem hiszem, hogy rosszak, ezekkel 4-5000km versenyeket nyomnak le, nem csak egy pár kilóméteres XCO pályán körözgetnek.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
fulton
addikt
válasz ZavaBalazs #235534 üzenetére
az én véleményem az, hogy ki cserélheted a villát, de nem hiszem hogy fogsz érezni különbséget ebben, sokkal inkább a gumin és nyomáson játszhatsz ha komfortot akarsz, az a "pár deka" különbség meg nem fog a mennyekbe repíteni tekerés közben.
A fejre meg, már párszor írtam róla visszább, de belinkelem. Ezt használom mindent jól takar fület is kényelmes is szellőzik is mintha rajtad sem lenne... erre ráveszem a sisakot és kész. Nyak és szájra ez megy
Nem nagy tételek árban de használhatóságuk annál jobb és szélesebb tartományt képvisel (hőmérséklet). Eddig a legalja, -3, -4,-5 fok 3 órás út és tökéletes volt.
Azért is szeretem mert variálható szemben egy maszkal.
A szemcsit sapkán kívül hordom. (javaslom ha megoldható) Sál felhúzva orra. (itt probléma lehet a szemcsi párásodása, de ha jóféle akkor nem lesz pára menet közben)[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz RexpecT #235465 üzenetére
Én, amint az itt már ismeretes, ajánlom a Crossmaxot (második szettet használom megelégedéssel), ugyanakkor nem ismerem azt a Sun Ringlét, így nem tudom számottevő előrelépés lenne-e hozzá képest.
jjeahh...hóval hogy álltok arrafelé?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #235544 üzenetére
Rosszul, nincs
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
andrisbandi
őstag
Schwalbe Nobby Nic
rosebikes
23EUR +10EUR
Igazi akciónak tűnik, 23 ropi lenne a szett.Dimensions:
27.5 x 2.60” / 850 g- Ez mérve valójában milyen széles lehet?
Most más 2.6" van (mérve is 2.6), de így nem marad sárférőhely hátul.
Gyárliag 2.4-es volt, pont ez a Nobby Nic, de nagyon virslinek tűnt a boos-os telóban, így eladtam próba nélkül őket.A poén, h a régi, az első generációsok 2.6-nak volt eladva, de csak 2.45-ösök voltak, az jó lenne..
Gondolom az újabb mintákkal a méretet is korrigálták. Vajon mennyire?
Csak a régebbi Nobbyról találtam infót. Más típusban nekem is volt Svábi, mind keskenyebbnek mértem anno a névlegestől.Nyilván a felni szélessége, és a nyomás is számít valamennyit.
Most szakszerűen lenne használva.
2.6" széles külső, 35mm-es felnin, kb 1.9 baron.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #235545 üzenetére
A száraz,hideg sem rossz, csak a hideg, sáros. Itt most elég jó, napos-felhős, kissé sáros, enyhe.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
classic B
aktív tag
Sziasztok!
Rose Count Solo 1 most 699 EUR (+39,95 EUR szállítás). Kellene még hozzá pedál, pl. ez 28,95 EUR-ért. Összesen 768 EUR-ra jönne ki, ami durván 310 ezer Ft.
Meglévő Neuzer X100-as helyére keresnék kicsivel jobbat, 300-400k-ért.
Érdemes megrendelni? Van esetleg ettől jobb vétel? -
ZolkoW
őstag
válasz andrisbandi #235546 üzenetére
én úgy emlékszem, a schwáblijaim eléggé szinte mm-re akkorák voltak, mint amekkorának hirdették őket.
2.6x 27.5-öseim pont vannak, 30-as b.szélességű felnin voltak, a régebbi (nem első, de a linkeden szereplő) mintával.
az 1.9 bar sok leszBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen