- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Mobil flották
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
Hirdetés
-
Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
it Miközben az EU-ban 1,84 milliárd eurós, trösztellenes bírság ellen fellebbezett az Apple, addig a Kongói Demokratikus Köztársaság ügyvédei új bizonyítékokkal szolgáltak arra vonatkozóan, hogy az almás cég konfliktuszónákból szerzi az ellátási láncnak a nyersanyagokat.
-
Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
ph A külsejüket tekintve Trident Z sorozatból merítő modulpárok 32, 64 és 96 GB-os csomagokban vásárolhatók majd meg.
-
Újra kiadták a Redmi Pad Prót
ma Néhol Poco Pad a neve, a jókora kijelző és a versenyképes árazás maradt.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz szimpláncsak #236301 üzenetére
Üres volt, vagy cserbenhagyásért mész a sittre? ...amúgy kár a köd miatt, szép az a Nagymező, ha ott járunk nejem minden nap odamenne. ...én a Lusta Völgyet szeretem, combos le és felfelé is, Zasszony Sebesvíz, vagy Olaszkapu, esetleg Bélkőnyak, illetve Háromkő, vagy Pénzpatak felé menne inkább, kevésbé meredekek.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szimpláncsak
tag
válasz Hasaggymeg #236302 üzenetére
Most Ómassàról mentem fel a régi bánkuti úton, majd a sípályán fel. Az is elég combos strava link
Főleg a vége , a sípálya ami meredek. strava link Most saras faleveles volt, kipörgött folyamatosan a hátsó kerék, megküzdöttem vele a kopott racekinggel[ Szerkesztve ]
-
IzI
senior tag
Köszönöm.Polar H10 volt korabban,de nem tom párosítani és 30e valahogy most nincs kedvem kifizetni,ha kalenji is teszi a dolgát.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz szimpláncsak #236303 üzenetére
Azon még nem jártam...de az Ördög oldalon igen, az sem kutya Dédes vártól fel az aszfaltig.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Lacerta
aktív tag
válasz szimpláncsak #236301 üzenetére
Heh, ezt nyáron láttam, de akkor még talpon volt. Jó nagyot csattanhattál rajta, ha így tetőre raktad.
Nem találkoztam volna vele szívesen, amikor ültek benne, mert láthatóan egész sokat drifteltek vele felnin is. De ahogy látom, már elvitték a felniket. Biztos kellettek a másik driftelőautóra. -
liaviolet
csendes tag
Sziasztok! Idén szeretnék ismét kerékpár tulajdonossá válni, de túl nagy a választék. Használtban nem gondolkodom mivel nem értek hozzájuk, tuti átvernének, így boltokat nézegetek, viszont eléggé elszálltak az árak az utóbbi pár évben. Tudnátok segíteni, hogy az alábbiak közül ár-érték arányban melyik lenne jobb választás?
Kellys Clea 90 2022
Kellys Pheebe 10 2022
Cube Nature trapéz 2023
Merida Crossway 100 2022
Giant Liv Rove 2 DD 2022
Amire használnám: évente ~5 hónapon át munkába járás (napi 25 km, 88 m szintkülönbség, kerékpárúton illetve közúton), a későbbiekben pedig alkalomszerű túrákra aszfalton/könnyű terepen.Design oldalról a Kellys tetszik a legjobban.
Külsőből ha jól sejtem másikat kéne választanom akármelyikhez is, ezek mind inkább terepi gumik. Nem tudom mennyire lehet/érdemes variáltatni a boltokban a hozzávalókat.A Clea vs. Pheebe témában a vázról olvastam korábbi hsz-ben hogy a Pheebe jobb, a többi alkatrészt nézve is jobban megéri?
Előre is köszönöm!
-
Gigi01
őstag
Sziasztok!
Melóbajárásra,kisebb tekerésekre szeretnék egy cross trekkinget venni.
Új,itthonról.184cm,jelenleg 93kg vagyok.
200-250e,elég lehet a keret? Pár ötlet?
Itt nézelődöm jelenleg,és ezt nézem,kicsit igaz árban feljebb van. -
IzI
senior tag
válasz Kiskopika #236308 üzenetére
Omg eszembe jutott,hogy telefonon is lehet mérni polar beat-el es ott müködik Erre felbuzdulva megpróbáltam órával is és ott is jó.Pedig régen mindent csináltam,de nem akart párosodni és most se ment elsőre vagy 3-4. próbálkozásra sikerült.Úgy 2 évet pihent abban a tudtadban,hogy szar
-
-=RelakS=-
veterán
válasz szimpláncsak #236301 üzenetére
Rád dudált, és felrúgtad?
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Fall-N
veterán
válasz Dark Archon #236275 üzenetére
Az az igazság, hogy csak aszfaltra és könnyű terepre én is már csak merev karbon villát vennék, mert 0 karbantartás igénye van és annyi komfortot ad az is amennyi kell. Bicikli építésnél már az volt a terv nekem év elején, de sehol sem találtam megfelelőt, most is csak külföldi rendelés lehetne egyedüli opció. (Főleg, hogy nem tapered a váz és kell legalább 470 mm beépítési maggaság nekem). Ha kotyogóssá kopik a Suntour akkor veszek egy Toseek 29"-os karbon merev villát, biztos hogy nem telót veszek majd.
[ Szerkesztve ]
-
-
Maximum1
őstag
válasz liaviolet #236312 üzenetére
Ezeken a bringákon sajnos nagyon alap cuccok vannak, ismerősömnek van Clea, szereti, de azért járogat vele szervizbe.
Ez már jobban felszerelt, vagy felöltöztetve, másik ismerősnek Nature van, nem jár szervizbe és sokszor montinak használja.
Mind2en 2ezer km felett mennek 1 évben.Gigi01 szerintem nem nyúlsz mellé a linkelt Nature-al.
Most hogy belenéztem a kínálatba, azért idén is vicc árak vannak, és meg sem jöttek az új modellek.
[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
válasz Gigi01 #236324 üzenetére
Úgy néz ki ennek a modellnek nem változik az ára csak a színe, legalábbis a gyári oldal szerint.
De itthon simán beárazhatják a rossz a Dollár/Euro és a Brüsszel miatt van stb...
Megéri a felárat a Pro. -
őstag
válasz Ringman #236328 üzenetére
A Vittoria Corsa Next is annyi volt akciósan... de egyszer élünk, és ha 1 km/h-t hoz a jobb gördülés, és a könnyebb súly már megérte..
ma megmértem a Giant-t az új gumikkal+a dt felnivel pedállal, de a többi sallang most nem volt rajta... 9,4 kg .... hajtókaron még tuti lehetne fogni jó súlyt................IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
liaviolet
csendes tag
válasz Maximum1 #236323 üzenetére
Köszönöm! Ez így elég szomorú, hogy ~300k-ért nem az a válasz hogy ennyiért már bármelyik jó , de azért évi ~2500 km-re amire írtam csak van közte alkalmas. Korábban Schwinn Csepel trekkinggel jártam (amíg el nem lopták) napi 29 km-t ~110 m szintkülönbséggel, szóval nincsenek nagyon speckó igényeim. Az általad linkeltek árai már sajnos minden szempontból túl vannak a határon.
Tudnám, hogy aki most 150-ért vesz akkor vajon mire tudja használni...A járogat vele szervizbe azt hogy kell elképzelni, évente 1x vagy milyen gyakorisággal?
-
Ringman
nagyúr
válasz vallas #236329 üzenetére
már a gravel gumiknál is szívtam már a fogam, annak tavaly és tavalyelőtt 12-14 között volt darabja (a 33€-ért vett cinturato velo is 50€ körül van már)
tiagra hajtókar kb 150 grammal nehezebb, mint a 105-ös, de ahhoz középcsapágy-csere is kellene. karbon nyeregcsövet tudom javasolni (ha nem az már most is), annak gyakorlati haszna is van (kényelmesebb)
-
-
kzolisajnos
csendes tag
sziasztok!
Használ valaki közületek Radon Zr team vagy Jealous 22”-os méretet?
190cm magas vagyok 89cm belső lábhosszal.
Egyelőre Rockrider Explorer XL-t próbáltam, az épp jó, de a Radon legnagyobb váza is centikkel kisebb.Amit korábban itt ajánlottatok ebben a 300k körüli árkategóriában, a Rose Count Solo 1 és abból az XL is kisebb a dekásnál
Specializedból van xxlpersze lehet, hogy a geometria ráülve kiadja, és pár számból nem lehet megállapítani pontosan, de nem tudom, mennyire lehet adni a gyártói ajánlásra
-
Maximum1
őstag
válasz liaviolet #236330 üzenetére
Gondolat menet az, hogy 320 ezerért milyen alkatrész van a bringán, és milyen a 400 ezresen, a különbözet 80 ezer és egyértelműen megéri a +80 ezret, nyilván ki kell gazdálkodni azt is.
Viszont a 150ezres és a 320 ezres közt többnyire csak a fék szokott eltérni, hidraulikus vagy sima mechanikus.
Az olcsó alkatrész, előbb kopik, hajlamosabb elállítódni, így többet kell szervizelni.[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz liaviolet #236330 üzenetére
Nem azért drága, mert a bicikli drága, hanem ahogy tárgyaltuk tegnap a Forint nem ér semmit. Természetesen ezt a vevőkre hárítják át, így piszkosul megdrágult minden. Elég csak az élelmiszerre gondolni. Boltban dolgozok, hiába kamuzzák azt, hogy 10-20 %-kal drágult az élelmiszer, jó lesz az két vagy háromszorosnak is. Főleg a tejtermékek és a sütőipari termékek lettek dupla árúak a tavaly év elejihez képest.
Biciki fronton is elszálltak az árak, de az autók és az ingatlan is, meg úgy minden.
-
jjeahh
nagyúr
Friss videó. Felénk minden aszfaltos körön ez az alap
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
arcitec
addikt
válasz jjeahh #236337 üzenetére
Ügye ügye, a lámpa. Nálam országúton, - nem beszélve a videón is a korlátozott látási viszonyok - mindig bekapcsolom.
U.I: Mondjuk ennyi szembejövőt én nem tapasztaltam, soha ... Azon a kevésen amin közbe-közbe menni kell országúton. A többi, azért kicsit bele van tolva, azok már bármilyen más járművel is előfordulnak sajna .. Ezért találták ki a defenzív vezetést ..
Okos enged szamár szenved ... No comment ...[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
Schwalbe PROCORE MTB Liner Tyre Set - 26", 17eur, ennek többszöröse a standard ár
-
jjeahh
nagyúr
válasz arcitec #236338 üzenetére
Komment szerint használ lámpát. Én is szoktam nappal is, jó erőset, tuti jól látszik még napsütésben is, de hiába, bringás vagyok, nem számítok. Persze lámpával kevesebb az ilyen eset, de azért van bőven.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Kiskopika
senior tag
válasz liaviolet #236330 üzenetére
Az olcsóbban gyengébb minőségű vagy alacsonyabb kategóriájú alkatrészek lesznek. Vagy hamar elkopnak, vagy elallitodnak, nehezkes lesz az után állítás, vagy eppen lehetetlen.
Pl erre az én cross bringámon a clarks fék, hátsó kerék kivétel után, egész nyaron súrolta a fék a tárcsát képtelen voltam beállítani csak szezon végére. A tárcsa eldeformálodott sajnos ennyire játék anyagból van.
Használható a 150 ezres is csak ha hajlamos vagy rá bosszantani fog, nem lesz meg az élmény. Illetve a hajtás se lesz olyan gazdaságos bár ha birja a lábad nem gond
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Ringman #236332 üzenetére
A nyeregcső az ilyen D alakú speckó, de valamilyen composit anyag...
most megnéztem a 2022-s Giant Content AR 2-s 569000 Ft [link]
Én 2020 végén 420 helyett 400 ezerért vettem.... és csak más a színeA tiagra 50/34 910 gramm a 105 50/34 713 gramm szóval az is 200 gramm mínusz... de nem lesz csak szórakoztatom magam.... nekem kéne 6- kilót fogyni és kész...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
szimpláncsak
tag
válasz jjeahh #236337 üzenetére
Szerencsére itt Magyarországon már elfogadják a dashcam videó felvételt is a büntetés kiszabásàra. (pofátlanítàs). Szóval ha ilyen lenne az itthoni helyzet, tuti raknàm fel a kamerát és menne minden eset a rendőrségnek
Hasaggymeg: ezt már beszéltük egyszer, azóta is csak gyalog jártam arra ( országos kék). Mondjuk most megint kedvet kaptam a montizàshoz, lehet nyáron bevàllalom
Lacerta: Igen, azóta mások is mondták. Durva, hogy azóta is ott van
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz vallas #236342 üzenetére
akkor az elvileg karbon, alu fejjel.
amúgy érdemi súlycsökkentés nálam ez volt:
1. kerékszett+tubeless csere
2. karbon nyeregcső + más a nyereg, mint a gyári - könnyebb, de utóbbinál mindegy is, kényelmi dolog
3. 1x-esítés - könnyebb takarítani, nekem bejött.
4. stucni és kormány csere (rövidebb, ill. keskenyebb, szóval indokolt is ) - majdnem 150g - ~60€-ért
5. sor-csere (sram 1050-re, de 11-36-ra cseréltem 11-34-eset és így mind2 kerékszetten 11-36-os lesz)kb másfél kiló jött így le a bringáról.
van egy 5800-as hajtókarom, csak a pressfit középcsapágy miatt még nem cseréltem le, szervizbe kellene vinnem, ahhoz meg kell takarítani rendesen a bringát, várat magára
[ Szerkesztve ]
-
őstag
-
szimpláncsak
tag
válasz Ringman #236344 üzenetére
Nekem a kerék miatt jött le olyan 550gramm. Dt kerekek+ Conti 28-as ultrasport III (és ugye ez sem egy könnyű külső, cserébe 15euro csak és elég jól bírja a kiszórt útszórósót, fákról leesett terméseket stb.) . Ha lemèrted, azért kíváncsi lennék, hogy mennyi volt a tömege a gyári nyeregcsőnek, kormánynak, stucninak kormány cserèn én is gondolom, valami aero-ra
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Parfüm topik
- Házimozi belépő szinten
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Stellar Blade
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen