- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Mobil flották
Hirdetés
-
Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
it Gyümölcsöző az Xpeng kutatás-fejlesztési részlegének munkája, a Volkswagennel való együttműködés. Az Xpeng négyes szintű önvezetésre és olcsó önvezető EV-kre készül.
-
Újra kiadták a Redmi Pad Prót
ma Néhol Poco Pad a neve, a jókora kijelző és a versenyképes árazás maradt.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz velizare #236048 üzenetére
Ha eddig nem lett volna nyilvánvaló, hova süllyedt a totálkár, ezzel az analógozással most jól megmutatták, hogy a biciklizéshez is pont annyira hűdenagyon értenek, mint az autókhoz. De legalább itt is meghallgathattuk, hogy a nemanalóg digitálisbicikli arra való, hogy ugyanannyi erőbefektetéssel 2x annyit lehet vele sportolni, mint a primitív analóggal.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
ZolkoW
őstag
válasz parandroid #236051 üzenetére
Utolsó bekezdés: még jó, hogy amit nekem a biciklizés/montizás jelent, azt pont ugyanannyira fogja tudni a csirke testem akármennyi év múlva is, a rásegítés nélkülivel, már amennyiben lesz lábam, meg tüdőm, meg ezek a sallangok. Tudom, a cikkben elénk tárt felhasználás sokkal divatosabb, de hát nem csak az létezik.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
-
zsocy
őstag
válasz parandroid #236051 üzenetére
Igazából a Totalcar süllyedésével teljesen egyetértek, de pont az egyik legnormálisabb író ott Anti, autós és bringás témában is teljesen kompetens a srác. Vezetni nagyon tud, és montizni is, nem csak úgy beszél a semmibe fogalmatlanul. A saját bringája egy YT Jeffsy, azt még ti sem köpköditek meg
Ezt az analógozást meg szerintem szokjuk meg, itt is ez megy, mégsem ugrunk neki mindenkinek aki beírja... -
Runner_fxr
Ármester
válasz chubby2o6 #236017 üzenetére
A fék beállításhoz egy jó tanács, tegyél a földre egy fehér papírt, úgy hogy ha belenézel fentről a fékbe, akkor alatta legyen a fehér lap. Sokkal jobban látszik a rés a betét és a tárcsa között, könnyebb beállítani.
#236020 Fall-N
Próbáltam jó párszor Magura és Sram csúcs fékeket, azok is tudnak durván harapni. Főleg az MT7. Megpöccented és a földbe áll a bringa. Minden komolyabb fékhez kell tudni fékezni, de amint megszokod, tudod kezelni. Én a megbízhatóság és az ár miatt a Shimano-t tenném a csúcsra, mert amúgy a fékerővel sincs baj, és abszolút megszokható a kezelése. 10 meghibásodott Sram vagy Magura fékre jut egy Shimano. Kb ez az arány.#236033 parandroid
Formula Cura-t próbáltam, nyúlós fos, pedig frissen volt légtelenítve.
Nekem a Hope fékek voltak még szimpatikusak, az egy megbízható rendszer a DOT ellenére is, de valahogy nem az igazi a fékerő. Trickstuff-hoz még nem volt szerencsém, azt nagyon szívesen kipróbálnám. Talán még vennék is próbaképp ha ne kerülne 600K-ba a Maxima szett. Azért az egy picit erős, akármilyen jó is.Más. Nem rég járt nálam egy szíjas gép. Rég mentem már Alfine 11-es agyváltóval, meg szíjassal is. Elképesztően jó cucc ez, a váltó nagyon szépen működik, 11 fokozat sok mindenre elég, a szíj is nagyon semleges, csendes. Az Alfine-t sokáig szét sem kell szedni, csak megy bele a tisztító folyadék a beöntő nyíláson, utána meg a tiszta olaj, aztán kész. Elég felhasználó barát. Egy városi/túra gépbe ennél jobbat nehéz elképzelni.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Wombath #236047 üzenetére
ha úgy légtelenítesz, ahogy kell...legtöbbször nem ...valahányszor kicsit úgy éreztem nyúlós a fék, vagy túlságosan beesik a kar feldobtam az állványra, addig emeltem elejét míg a féktest teteje vízszintesen nem állt, majd adjál neki tölcsért, olajat és fékvezeték kocogtatást. Kereket, betéteket kivenni, távtartókkal bajlódni már félnapos meló, az ritkán van...sőt, 2021 januárja óta tulajdonképp egyszer sem volt olajcsere, vagy ilyesmi, csak betétcserék alkalmával légtelenítés, rátöltés...
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
chubby2o6
senior tag
válasz Runner_fxr #236056 üzenetére
Köszi, volt alatta
fehérvilágos papír, de csak a kosz miatt, az a szerelő szőnyegem . Látni nem nagyon látom a legerősebb szemüvegemben sem, hallás után csinálom . Meg az sem segít, hogy - jobb híján - a nappali közepén szoktam szerelni, de még nappal sem igazán ideálisak a fényviszonyok, sötétedés után meg pláne nem, de hát ez van.
Elvileg holnap megjön a fékbetét, akkor megcsinálhatom hátul is. Az egy kicsit szopósabb, a racsni miatt nem hallom rendesen a súrlódást, de szerintem röpke háromnegyed óra alatt az is meglesz .[ Szerkesztve ]
-
-
stickermajom
addikt
válasz chubby2o6 #236059 üzenetére
Ahh pedig nincs is jobb annál mikor a nappali sarkában fejlámpában sikálja az ember a rozsdát a láncról. Feleségem imádott érte.
Balfék voltam, mert mosás után csak áttöröltem és két órára a garázsban hagytam a bringát, mert mennem kellett. Meg is kapta rögtön a GX láncot a rozsda..
-
chubby2o6
senior tag
válasz stickermajom #236061 üzenetére
-
zsocy
őstag
válasz balintbaba #236064 üzenetére
Igen, ő még szerencsére nyomja a híradókat. Gondolom jól meg is lehet fizetve és békén van hagyva, plusz kisgyerekkel, lakásfelújítással biztos nem szivesen ugrál.
Amikor nemrég írták hogy Balló Marci lett a főszerkesztő akkor azért felszaladt a szemöldököm. De a hanyatlás nem akkor kezdődött, az már régóta tart - szerintem. -
andrisbandi
őstag
válasz chubby2o6 #236059 üzenetére
Kis piláccsal szoktam ellenfényt csinálni.
Úgy jól látszik a betétek és a tárcsa közötti rés.
- Ha a fehér papíros módszer kevés.Párhuzamosra beállítva, és úgy meghúzva általában elsőre jó.
(A fékkarral ráfogós, és úgy meghúzós sokszor elrontja... pedig mindíg reszeteltem a dugók visszanyomásával...)
Ha picit mégis súrlódik; mögüle megvilágítva látszik melyik féknyereg csavart kell meglazítani, majd csak ezt az oldalt igazítani, és újra rögzíteni azonnal.Sokat nem érdemes küzdeni vele. A használattól kicsit még önbeállítódik.
Első tekerés után megnézem kell e igazítani.Meg betéttől is függ.
Van amelyik minimális súrlódását egyáltalán nem hallom, másik fajtáét meg igen... így azt többször igazgatom.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
fulton
addikt
válasz zsamiatt #236050 üzenetére
Hát lassan franciaágyas poziciók a légellenállás érdekében
---
Ma e szent napon furkésztem az időjárást, rizikós faktornak ítéltem de bíztam az app omban hogy itt nem fog esni még, beöltöz, bekever, nyeregbe, tapossa , 4km után szakadó ég...sz**á áztam felvert még hála a vágott nyeregnek vizben ültem, ilyen se volt még. Mai táv 8km megvolt. Dzseki leslagol ruhák kimos, Ámen. Hat kb a ráfordított idő / tekerés mély divergenciát mutat a mai napra. L9ve -
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #236041 üzenetére
Mindig told vissza a dugattyúkat alap helyzetbe, mielőtt légtelenítesz! És ilyenkor már legyen rajta a tölcsér, mert ha nagyon levegős a rendszer, akkor is nehéz lesz alaphelyzetbe tolni a dugattyúkat, esetleg a tömítéseket túlterheled stb. Bleed block-al kell légteleníteni.
#236053 parandroid
Szerintem Te azért kapsz agyfaszt, meg még rajtad kívül jó páran, mert nem tudjátok elképzelni, hogy a pedelec-el is lehet sportolni. Valahogy ezt nem megy át nektek, ezért megy mindig a vita az analóg és pedelec tábor közt. Én mindkettőt hajtom, mindkét tábort megértem valamilyen szinten, de igazságok vannak mindkét oldalon, meg hülyeségek is.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz chubby2o6 #236059 üzenetére
Válts le valami nehézre és hajtsd mikor hallgatni próbálod, úgy nem pattog a reteszelő és talán hallod...
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
chubby2o6
senior tag
válasz andrisbandi #236066 üzenetére
Nekem csak egy reflektorom van itthon, amit direkt szereléshez vettem, de annak olyan erős fénye van, hogy ha azt tenném oda, semmit nem látnék.
Igazából nem zavar a dolog, elszöszmötölgetek vele olyankor, tudom, hogy kisebb-nagyobb szopás árán , de egyszer úgyis kész lesz. Meg csak olyankor fogok neki, amikor van rá időm, kapkodni nem szeretek.
Menet közben már engem sem zavar, ha néha-néha beleér, terhelés alatt nyilván másképp viselkedik, de amikor állványon van, igyekszem "tökéletesre" csinálni, legfeljebb többet anyázok közben . -
addikt
válasz Runner_fxr #236068 üzenetére
Szerintem konkrétan az analóg szó használata csak a probléma, mivel hagyományosnak is lehetne nevezni. Egy motorral hajtott / segített gépnek nem az analóg a nem motoros megfelelője. Az analóg "párja" a digitális, a két szónak semmi köze ilyen formában a hajtáshoz.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
chubby2o6
senior tag
válasz Hasaggymeg #236069 üzenetére
Bocs, de olyan kemény vagyok, hogy nekem nincs nehéz fokozat
Az a baj, hogy tekerve nem tudom a féktestet állítgatni, csak mikor "üresben" forog a kerék, de akkor racsnizik. Nem gáz, belefér az időmbe, majd csak hétfőtől melózom . -
Runner_fxr
Ármester
válasz Dark Archon #236071 üzenetére
Előfordul ilyen, hogy egy szó az egyszerűsége miatt elterjed a köznyelvben. Egyszerűbb leírni az analógot mint a hagyományost vagy jobban hangzik. Ez is hasonló minthogy mindenhol E-Bike ként hivatkoznak a pedelec-re is. Pedig a kettő nagyon nem ugyan az, még is inkább az E-Bike szó terjedt el az egyszerűsége miatt.
[ Szerkesztve ]
-
szimpláncsak
tag
Valakinek az ismeretségi körében nem hiányzik egy ilyen bicaj? Tudom hogy én vagyok a szemét csak nehezen tudom elképzelni hogy Borsod sötétebb részén valaki a sajátját árulja ilyen szöveggel. Elektromos ülés.... jó hogy nem elektromos kisülés, nem? ( Persze lehet, hogy külföldön találta)
[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz chubby2o6 #236072 üzenetére
Ezek szerint nem emeletesben fészkelsz...
Láncápoláskor, amikor hátrafelé tekerem a pedált, (direkt ilyen - I9 hydra) k. hangos lenne a racsni. Így a hátsó kereket jól megpörgetve hátrafelé - szinkronizálom némává a pedál visszafelé tekerésével【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
chubby2o6
senior tag
válasz andrisbandi #236075 üzenetére
Nyolcadikon lakom. Nekem nem bringázás közben gyűlnek a szintek, hanem utána . Bár gondolom, a liftezés nem számít annak...
-
sebgutkopf
őstag
válasz Toobee #236000 üzenetére
Gratulálok! Komoly lett így az Izzo speckója. AXS, code rsc, xx1 lánc...
Közben megkezdtem a csukló rehabot karácsonykor, így most a héten már végre bringán is ültem.
Rögtön alább hagyott a technózási vágyam, most megint félretettem az axs témát, csak éreznem kellett, hogy kábellel is rendben vált a gx. Na jó a kivárás is belejátszik, mert idén mindkét gyártótól várható, hogy újat gurítanak villany váltás terén.
Shimi hozza a 2. gen di2-t, aminél már nem reménytelen, hogy gondolnak arra, hogy a bringa akksiját is lehet használni plusz akksik cipelése helyett.
Sram-nál szintén jöhet egy axs gen 2, 2022-ben Nino már nagyon máshogy kinéző protípus axs váltóval ment, előbb utóbb lesz belőle valami.
Azért nagyon remegett a kezem, hogy megvegyem mégis a gx axs-t, de végül jellem voltam -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #236073 üzenetére
Van a villanyos meg a csülökpörköltes.
#236074szimpláncsak...nem elektromos ülés hanem villamosszék neki...ha tényleg lopta.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #236077 üzenetére
Köszi! Remélem idén még összejön a kerékszett hozzá és teljes lesz a setup.
Én jól elvagyok a kifutó cuccokkal is, valószínűleg a Code is azért volt ennyi.
Jobbulást a csuklódnak!https://barbieripnk.hu/
-
Kiskopika
senior tag
válasz chubby2o6 #236070 üzenetére
Uhhh basszus most felidézted a nyári fék beállitasaimat. Engem nagyon zavar ha menet közben hallom hogy nem oda illő hangok jönnek a fekből, nah meg a drága wattokat is bukom
4-5 ször biztos neki álltam 1-2 órát állitgatni mire össze jött a tökéletesség, aztán rá egy hétre beraktam a görgőre remélem tavasszal kezdhetem előről. -
jjeahh
nagyúr
válasz Kiskopika #236080 üzenetére
Van amivel én is szívok (váltó), de a fék beállításával pont nem. Így itt olvasgatva nem is értem ezeket a többórás szenvedéseket, pedig nekem is gyorszáras a bringám . Vékony kartonpapírt tolok be a fékbetétek és a tárcsa közé, ilyen mindíg akad, pl. a tárcsák vagy a betétek csomagolása is jó. Behúzom a fékkart izomból, majd megbikázom lent a féken a rögzítő csavarokat. Ha ezután is hangja van, általában elég egyik csavart picit kicsavarni, helyrenyomni a féket úgy, hogy közben forog a kerék, hallgatod, hogy hozzáér-e a betét a tárcsához és megbikázod a csavart. Kb. 5 perc sincs az egész művelet, nekem mindíg sikerül. Kivéve ha nagyon eldeformálódott a tárcsa, mert azt kiegyenesíteni már nagyobb szívás.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
chubby2o6
senior tag
válasz jjeahh #236081 üzenetére
"Ha ezután is hangja van, általában elég egyik csavart picit kicsavarni, helyrenyomni a féket úgy, hogy közben forog a kerék, hallgatod, hogy hozzáér-e a betét a tárcsához és megbikázod a csavart."
Na, innentől kezdődik nekem a szopcsi. Mivel látni nem látom, hogy hol ér hozzá, csak tippelek, és hát ugye csak 50% esély van arra, hogy jól . Kilazítom ez egyiket, mozgatom a féktestet, és általában az történik, hogy inkább a másikat kellett volna . Akkor azt is kilazítom, és gyakorlatilag elölről kezdem így az egészet. Aztán ezt még néhányszor eljátszom, és egyszercsak jó lesz, de ehhez általában kell a 35-45 perc .
Egyébként nekem a papíros módszer még soha nem jött be, van hozzá külön célszerszámom [link], de azzal sem sikerült, sőt, rosszabb lett, mintha nem tettem volna a betét meg a tárcsa közé semmit.[ Szerkesztve ]
-
chubby2o6
senior tag
-
szimpláncsak
tag
Elvileg jövőhéten már nekem is shimano fékem lesz Mt501-mt500. Kíváncsi vagyok mennyire fog jobbnak tűnni a mostani, Tektro auriga comp-nál
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz szimpláncsak #236084 üzenetére
Ha tippelnem kellene, sokkal.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
andrisbandi
őstag
válasz szimpláncsak #236084 üzenetére
BL-MT501
Brake Lever
Recommended brake caliper BR-MT500 BR-MT520BR-MT500
2-Piston MTB CaliperBR-MT520
4-Piston MTB CaliperA négydugós nagy tárcsákat, és fémes betétet is tud.
Én rádobtam volna az árkülönbséget. A bike24-en meg épp akciós, így nem is drágább.Lehet neked az mt500-as is bőven elég, az 520-ast viszont könnyebb lenne egyszer majd eladni.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
őstag
Na megjött a szülcsinapcsi ajándékom magamtól...
Castelli gatya L-s hát éppen határeset... de a betétje nagyon jó, ma tekertem benne 30 kilit, de még gondolkodok az XL-n... [kép] csak a betétről, még használat előtt
Vittoria Corsa Next:
Szép darab , minőséginek tűnik..a hátsó felment sima pumpával
Nem vagyok grammozó, de csak megmértem a kerekeket:
Hátsó sorral, giant gumival 2130g [kép]
Hátsó sorral, vittoria gumival 1808g [kép]
Első kerék Giant gumival 1590 g [kép]
Első Vittoria Gumival... nincs, mert megszopatott, majd holnap
Vittoria Gumi 318g [kép]
30vs 32 -s gumi [kép]
Szóval a hátsó keréken van 322 gramm, ebből 100g a belső, szóval 222 gramm a különbség
Ami kb 500 gramm a két keréken... ami azért tetszik................IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #236087 üzenetére
A 4 dugattyúsnak van ám hátránya is, és itt a súlyát nem is nézem, mert ott kettő helyett ugye már 4 dugattyú egyenletes mozgásával kell bíbelődni ahhoz, hogy ne súroljon...vagyis ha nem szükséges (könnyű XC, bableveses enduro könnyű zsokéval, óvatos duhajok stb.) akkor csak fölösleges kiadás/súly/macera. Szerintem...
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #236041 üzenetére
Annyira össze-vissza van a név, hogy van régóta Deore LX is, ami elvileg ma már trekking alkatrészek családja, de régen népszerű volt MTB-n is. Azt viszont én sem értettem, hogy az XT miért Deore XT és, hogy a Deore LX-ből lett az SLX? A betűsök terén is káosz, hogy mitől Alivio/Altus/Acera, amikor sok kompatibilis egymással. Nekem is Acera váltókar van Altus váltóval.
[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #236089 üzenetére
Féknél az a picurka súlytöbblet, és talán kicsit több olaj, csak nagy előny lehet, ha egyáltalán így van.
Régebben olvastam, h sokan az m8000-es XT (pofára esés) után, ha maradtak Shimi vonalon, többet nem vettek kikönnyített XT-t, csak SLX-et, tud mindent, és van is benne anyag.
Tipikus hiba még a könnyű fékeket keresőknél, a túl kicsi tárcsa használata.
Pl az említett m8000-es; 160-as tárcsával forralta az olajat, 180-al nem, de még kicsit úgy is vándorolt a fogáspont, 203-al zavarbahozhatatlan volt gyilkolva is...
- Akik lehordták, természetesen mini tárcsával akartak hosszan lejtőzni...Szóva azt akarom kihozni, a könnyebb, kisebb fék is tökéletes lehet, de megfelelő tárcsa kell hozzá.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Fall-N
veterán
válasz andrisbandi #236093 üzenetére
Mondjuk aki XC-nél durvább szakágnál nem használ legalább elöl és hátul (függetlenül a gyári felszereltségtől) 180-as tárcsákat, de inkább elöl 203 hátul 180, az meg is érdemli. Ahogy látom durvább hegyekbe is elég szokott lenni a 203-as SLX tárcsa, itthon meg főleg elég
-
m72
tag
válasz Runner_fxr #236056 üzenetére
Mennyire bírja szerinted az Alfine a könnyebb terepet, néha kb. 12-14%-os emelkedőt, kiállva tekerést? Úgy gondolom ez a városi túra kategórián túl van, az MTB-n meg bőven innen. Nagyon szimpatikus lenne nekem a szíjhajtás meg a Rohloff vagy a Pinion, de nem bringázok annyit és olyan komolyan, hogy az utóbbiak árát beáldozzam. Úgy látom, egy ilyen Alfine 11 - szíjhajtás kombót össze lehetne hozni még fájdalomküszöbön belül, de félek tőle, hogy nem bírná a váltó. A Shimano mindenhol azt szajkózza, hogy csak városba ajánlja. Tudom van ezeknek "szak topikja", de attól tartok, hogy ott meg elfogultak lesznek az agyváltó irányába.
-
Fall-N
veterán
Én elvetném az ötletet. Agyváltó commuter és bikepacking túra gépekre való. Terepen csak hátránya lenne. Eleve terhelés alatt nem lehet váltani. A nehéz hátsó kerék sem előny terepen. Pinion lenne jó szíjhajtással, de a láncváltó azt is veri hatékonyságában. Enyhe terepre olcsóbb egy Deore váltás + integrált hajtómű.
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
cyclingabout.com-ot nézd meg, az touring bike-okra szakosodott.
The Incredible $199 Internal Gear Bicycle Hub: Shimano Alfine Explained
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Fall-N #236094 üzenetére
Nekem 160/180 van és Erdélyben is elég volt mindenhol...korábban egy cserénél hátra is 180 mm-est tettem, mert miért nem rontsuk el amivel amúgy semmi baj ( ), de csak az adagolás rovására ment. Gyorsabban ugyan nem álltam meg, de legalább többet húztam a bringa seggét magam után lejtőkön gumit koptatva.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
stickermajom
addikt
válasz andrisbandi #236095 üzenetére
2005 környékén a Dirt Jam Compra is 203-as tárcsát raktunk, öröm volt nézni ahogy csavarodik az egész. Inspirált a New World Disorder 5, de pici pénzből kellett csapatni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
- Olcsóbbak lesznek a kínai chatbotok
- Alkoholista nevelde
- Peugeot, Citroën topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Windows 10
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ford topik
- E-roller topik
- Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen