- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Francia portréstúdió edzi a Honor AI-t
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Milyen okostelefont vegyek?
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Magisk
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
ph A Mu nevű apróság egy Intel N100 processzort, 8 GB RAM-ot és PCI Express 3.0-s buszt is kínál.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
sepyi
aktív tag
10.0-11.0kg kb. Triban rc500.
Tedd vagy ne tedd! De ne próbáld! (Yoda mester)
-
őstag
válasz hentes555 #237448 üzenetére
Én akkor a kerékszettel kezdeném.... pl [link]
meg a mostani hajtást átnézném, új bovdenek, bovdenházak, és lánc + mindent megzsírozni, és használnám, aztán kiderül hogy kell e új hajtás, és akkor eldöntheted merre mész 1x9-10, vagy 3x7... de amit írsz arra az 1x9-10 jobb szerintem...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
hentes555
senior tag
válasz hentes555 #237453 üzenetére
Csak egy kérdés, nézegetek kerékszettet, találtam használtan Araya RX7 felniket Shimano Deore FH-M550 típusú agyakkal. Ahogy látom, a felnibe 26x1.5 van írva, ez kompatibilis lehet az 1.9-es Double Fighter külsőkkel?
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
fulton
addikt
válasz Ringman #237449 üzenetére
Egy dolog nem tiszta, beszéltük régebben ezt a stucni hosszt, hogy ha megyünk lefele úgy lesz egyre idegesebb a kormányzás. Én megnéztem a gravelt és endurance geot, utóbbinál L méretben 80cm a stucni, míg utóbbinál 110 cm - a fejcsőszög ugyan akkora mind2. Akkor most a gravel * kormányzású a másikhoz képest úton?
mert akkor ennyi erővel ha az endurance -ra is tesz az ember egyy 80 as stucnit ugyan ott vagy érzésre kormányzásban.mint egy gravelen..leszámítva hogy a felsőcső hossz más 1 cm-el kb.[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz fulton #237455 üzenetére
Én egy bizonyos stucni méret alatt kezdem érezni az ideges kormányzást, de csak rövid kormánnyal. Az ilyen 80, 90, 100mm manapság már mind hosszú, inkább 70-60mm alatt van a baj. persze nekem csak mtb-vel van tapasztalatom, az ilyen 440mm kormányok fogalmam sincs mekkora stucnival kezdenek idegesek lenni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ringman
nagyúr
válasz fulton #237455 üzenetére
gravel = szélesebb kormány + rövidebb stucni, outi keskenyebb kormány + hosszabb stucni (ha felül nem is, de a graveleknél 12-16-20+ fokos is lehet a flare) - a szélesebb kormány kompenzál valamit a rövidebb stucnihosszon, de aszfalton alapból kevesebb szükség van a gyors irányváltásokra, így az van, amit írsz, más kormányzású.
továbbra is ezt a cikket/youtube videót javaslom elolvasni/megnézni: [link]
szerk:
Choosing the Best Stem Length for Your Bike - BikeFitTuesdays[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz jjeahh #237456 üzenetére
70-es stucni+380 (c-c) kormány van nálam, szokni kellett a gyári 90 mm+420mm után (ill. közben volt egy 80/75 mm-es stucnihossz is)
szerk:
de tök más a dolog, mint egyenes kormánynál, mert a forgásponttól a fvk máshol van, nem közel a kerékre merőlegesen - lásd fenti steering masterclass cikk.[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz fulton #237455 üzenetére
Széles kormány és/vagy hosszú kormányszár= nagyobbat kell mozdítani kormányzáshoz
A mostani montikon brutál széles kormány van, így a stucni hosszának változtatása érdemben nem zavar bele a kormányzásba/könnyen megszokható.
Az outikon eleve keskeny a kormány, így nem is árulnak mini/nullás stucnit.
Szerintem ott csak az ügyesebb pilóták nyúlhatnak bele a kormányszár rövidítésbe.
Alapból, a tervezett hosszúságú kormányszárral is kisebb mozdulat kellhet a kormányzáshoz, a rövidítéssel a megszokott fordításra, nagyobbat fog tekeredni.
Kőkemény virsli gumival necces lehet.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
hentes555
senior tag
válasz zsocy #237461 üzenetére
Köszi a segítséget!
És egyébként tapasztalatod szerint milyen minőségű ez a felni, arra megfelelő lehet, amire írtam, hogy használnám? (sík terepen, többnyire aszfalt, kisebb részben keményre taposott erdei utak, max. pár 10 km-eken)"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
fulton
addikt
válasz andrisbandi #237459 üzenetére
Tényleg a kormányszélleségen átsiklottam.
for all
Most eszembe jutott az én kerékpáromon haladósabb, nem túl éles kanyarokkal teli részeken, teljesen jó középen fogni amely 30 cm szélességet jelent (kifejezetten szeretem megszoktam) (nekem 75cm felel meg a struccni hosszának), Viszont ahogy csökken a sebesség úgy lesz idegesebb a kerékpár. Így városban andalgósnál a min. legjobb fogás 540 szélességet jelent. Az pont komfortos jól irányítható. Nagyobb, gyors manővereknél, ereszkedésnél a stabil alapra fogok ami 600mm jelent. Néztem a 440mm szélességet fogásra de az kevés ezen a kerékpáron andalgóson, nyilván orszagútin más lesz azzal a geoval.( bár olvastam olyat hogy alacsony sebességnél kicsit idegesek így is )
Aztán van hogy tenyerelek, van hogy két szélen outisan fogom, van h könyöklök..mikor hogy esik jól[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Ringman #237463 üzenetére
Jó kis cucc ez....
Én is valami ilyet vennék ha kéne, de nekem a 26 -s montin most 1x9 van, oda max egy nagyobb hátsó sort tervezek...Meg kéne esetleg egy 26-s teleszkóp, és akkor Asszonypajti jöhetne azzal montizni....
De amilyen használt árakat látok ..30 ezer ft alatt nincs értelmes használt teleszkóp, még rugós sem....Valakinek esetleg a garázsban elfekvő?
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Ringman
nagyúr
válasz RexpecT #237466 üzenetére
wiggle.co.uk - tőlük nem rendeltem még, jjeahhtől jött negatív visszajelzés velük kapcsolatban.
[ Szerkesztve ]
-
ZavaBalazs
őstag
válasz vallas #237460 üzenetére
én 110-ről váltottam 60-ra, én mondjuk nagy különbséget tapasztaltam idegességben, 60-nal elértem a nyeregből mindkét fékkart, így nem voltam minden fékezésnél ideges.
ez ilyen régi fazonú, nagy reachű kormány volt (ilyen) aztán amikor váltottam modernebb geóra, akkor ment vissza a 110-es. a fékváltó kb ugyanott maradt, mint korábban, csak a felső fogás helye változott, meg nem volt útban a kormány a drophoz.wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
lsebestyen
addikt
válasz ZavaBalazs #237470 üzenetére
Huh, ilyesmi kormányom nekem is volt, de nem szerettem (bár asszem még valahol megvan), compact mennyivel jobb.
-
Ringman
nagyúr
reach csökkentésére ott van a speci short reach handlebar is, az kevésbé hülyén néz ki, mint a 60 mm-es stucni, már az én 70-esem is határeset.
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #237474 üzenetére
Ez biztos? Mert én jókat olvastam a Deckas-ról.
#237463 Ringman: ezzel csak az a baj, hogy nem sokkal drágább a Deore M5100 és azzal kompatibilitás meg a minőség miatt nem kell annyira aggódni.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #237439 üzenetére
Az a kínai váz úgy 780gr mint a lámpái 5000 lumen ....amikor egy híresen könnyű vázat gyártó mint Scott nem tud 3x annyiért könnyebbet.
A Kelly's, Kross stb. nem a minősége miatt írtam, hanem ők is nagyon faxa árazással indultak aztán mára meg drágábbak mint a Speci...főleg a Kelly's.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #237479 üzenetére
Tegyük hozzá, hogy ez egy kimondottan nehéz váz . A BMC-nek meg a Trek-nek szokása még kőnehéz vázakat csinálni, cserébe nagyobb a teherbírásuk, nehéz bringásokat részesítik előnyben. Alacsony könnyű embereket meg szétrázza. A Specializednek van 600g alatti outi váza is . Az 5000 lumenes lámpára is írtam már, hogy valóban annyi, legalábbis az a Sofirn. De majd MPowerPH megmondja, ha megérkezett. Nem minden arany ami fénylik (Scott) és nem minden szar ami kínai. Na de nem megyek bele egy újabb harcba
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
zsocy
őstag
válasz hentes555 #237462 üzenetére
Teljesen jó felni, kiállta már az idő próbáját és még működik. Amíg van rajta fékfelület addig lehet is használni. Arra pedig amire neked kell kb. bármi jó lenne, ez tényleg nagyon lightos felhasználás, nyugodtan veheted ezt is akár.
Azért nézz körül facebook csoportokban is (ősmontisok, retro mtb adok veszek), mert ott sokszor jobb cuccok vannak régi gépekhez, akár olcsóbban is ennél. Néha igazi kincsek is felbukkannakvallas, szerintem te is ezekben a csoportokban találhatnál jó 26-os telót, már ha tényleg keresel ilyet a régi gépre.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #237480 üzenetére
Ennyire nem ástam bele magam a vázsúlyokba, ugyanakkor számomra durva az a súllyal fordítottan arányos árkülönbség ahhoz, hogy bizalmat keltsen...
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz fulton #236261 üzenetére
Nem semmi, a giant 1 millas biciklinévő gyári kerékszezt:
Első: vékony virsli gumival 100grammal kevesebb mint az én alum defekt védett gumival.A hátsó kerekem 600 grammal több. Ami am vicc..tekintve a kettő árát tehat ha kicsit hátralépünk es megnézhük..2.6kg ..az én csepelem defektvédett 32 gumival, a giant 2 kg virsli gumival. Erre mondom hogy józan ésszel hol éri meg a felárat..az más hogy józanész ebben a ligában nem játszik.
Ez más "popszakmában" is megvan.... horribilis árakban mérhető minimálisan érzékelhető (laikusnak tök egyforma) különbségek.[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
válasz Hasaggymeg #237479 üzenetére
A 780 gramm festés nélkül értendő, szerepel is a Winspace honlapján. Egyébként a linkelt Scott inkább egy aero országúti, a Winspace pedig inkább egy hegyi kerékpár.
Nem értem egyébként, hogy miért ökölszabály az, hogy csak a nyugati márkák tudnak könnyű, merev vagy akár kényelmes vázakat gyártani. Ezer éve ki van szervezve a vázak gyártása keletre. Kicsit demagóg, de ha a tajvani TSMC tud olyan chipeket gyártani, amilyeneket senki más a világon, miért ne tudnának a kínaiak pont pár karbon háromszöget összerakni kerékpárváz címszó alatt?
-
fulton
addikt
válasz andrisbandi #237485 üzenetére
hat beza. Am valszeg elmegyek bikefittingre erdekel mit fog kiadni.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz balintbaba #237484 üzenetére
Ja, a festés meg fél kiló + majd. ...mindenki tud mindent, csak nem harmad áron.
Itt vannak 2022 legkönnyebb vázai [link] melyek alig könnyebbek mint a Winspace...árban meg ég és föld...ezért gyanús. Persze attól nem kizárt, de na...[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #237488 üzenetére
Brutálisan el vannak szálva a kerékpár árak.
Most a magas infláció + Covid nyitás után úgy néz ki az eddigi kereslet kezd beszakadni.
Speci is épít le embereket, Giant fizetési haladékot kér a szállítóktól stb.Sztem év közepére nem elképzelhetetlen, hogy elkezdenek megint akciózni.
-
balintbaba
tag
válasz Hasaggymeg #237488 üzenetére
Az a baj, hogy rossz az összehasonlítás.Csokicsibesz is mintha írta volna már korábban, hogy nem is lehet kapni, vagy ha lehet, akkor pedig irreálisan sokat kell fizetni egy nagyobb márka vázszettéért. Annyira sokat, hogy senkinek eszébe se jusson csak vázt venni magában.
Ezek a kínaiak meg teljesen más profilban utaznak, ők vázszetteket, kerekeket, kiegészítőket szeretnének eladni, nem komplett kerékpárokat.Ha más távol keleti márkáról beszélnék, nem a Winspace-ről akkor nem merném ezt ilyen bátran leírni, de itt nem ők basznak át a termékeikkel meg az áraikkal hanem a nyugati márkák.
-
Toobee
veterán
válasz Csokicsibesz #237489 üzenetére
Giant már most is tolja a 15%-os akciót. Lehet nekem se ártott volna várni a rendeléssel, igazából nem siettem sehova és ezt lehetett látni előre. Csak az volt a kérdés, hogy meddig tart ki ez a megnövekedett kereslet.
https://barbieripnk.hu/
-
ZavaBalazs
őstag
válasz Hasaggymeg #237488 üzenetére
láttam egy videót, ahol a csóka büdzsé pillesúlyú biciklit épített, és ehhez a festést is ledörzsölte, azt hiszem kevesebb, mint 200 grammot nyert vele.
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
-
addikt
válasz Ringman #237478 üzenetére
Még mindig kerék téma...
Írtad a DT Swiss P 1800-at. Abból én csak Shimano ROAD szabadonfutósat találok. Gondolom, a ROAD és MTB nem azonos, hiába HG mindkettő? Vagy roadnál nincs HG?
Kezdek belehülyülni ebbe az egészbe. Még a boost / nem boost részt megértettem asszem, az én bringám nem az. De ezt a 135 / 142 mm beépítési méretet már végképp nem tudom hova tenni. Most akkor 3 féle hátsó sarutávolság van
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
nemeth989
senior tag
A Chainreaction-ről rendelt mostanában valaki? Kell tartani a VÁM-tól? Van 1-2dolog amit berendelnék.
RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
fulton
addikt
válasz Csokicsibesz #237489 üzenetére
Az inga mar csak ilyen es a yurop is 400 alatt.
-
fulton
addikt
válasz Dark Archon #237494 üzenetére
Igen átütő tengelyes 142mm vill.táv.
Csak hogy ne legyen könnyű az élet kerékpár világában[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
fulton
addikt
válasz Dark Archon #237498 üzenetére
Oo semmilyet Mezei 4750 ft os kls felni, dt swiss külőkkel fűzve a dt 350 agy. Hátul ugyanez csak a hangtalanság oltárán meghagyva a deore 610 agy.
De jó ez ide, megy a szín is a kerekparhoz.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Ha jól látom ez már 2023 Cube.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen