- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Két új Motorola fülhallgató is készült a három Edge 50 mellé
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Netfone
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Indiában gyárt Google Pixel mobilokat a Foxconn
it A Foxconn gyártja majd India déli részén a Google Pixel mobiljait, mondják a jól értesült források.
-
2 nm-en készülhet az Exynos 2600
ma A 3 nm-es node kész a tömeggyártásra, a következő fejezetre fókuszál a Samsung.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
andrisbandi
őstag
válasz Maximum1 #237047 üzenetére
Nobby Nic
- Ez csak szolidabb csapatásra szánt, annyira nem rücskös, mint az enduro külsők.
Mesés sebességel erdőzésre sem jók, még haladóknak sem.Korrekt, nem apró mintás, attól azért nagyobb, átlag bicósnak, sárban is jól teljesít.
Ezért választottam, meg a súly is szempont volt: 27.5x2.6" 850gA nagy bicón specialized butcher van, 2.8" széles.
Akartam ajánlani, de a bike24-en úgy láttam nincs neked való.
Nagy rücskű, állati jó gumi. Mint a tank, mindenen átmész vele, komoly tempónál is megbízható. Semmire nem cserélném le.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Kiskopika
senior tag
válasz fulton #237045 üzenetére
Amióta itthon van a canyon és az idő megengedi elviszem egy körre ma is voltam. Egyszerűen nem akartam leszállni róla, másképp fáradok rajta sokkal produktivabb az egész. Teljesen más élmény. Ha egyedül tekerek szerintem a jövőben eszembe se fog jutni hogy a cross/trekkingre üljek csak ha valakivel akinek nincs hasonló társaságban tekerünk, amire van terv tavasszal. Vagy épp ha valami helyet felakarok fedezni és nincs arra, vagy nem tudom milyen út vezet.
Szóval én így vagyok vele, arról meg már nem is ejtek szót, hogy a look keo pedálok mennyire jók annak ellenére hogy nem akartam "pingvin" lenni -
planbmokus
senior tag
-
andrisbandi
őstag
válasz planbmokus #237053 üzenetére
Mucoff tape
Szervízben rakták föl, nagyon bevált.
Több gumicsere volt, meg se kottyant neki.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Maximum1
őstag
válasz andrisbandi #237051 üzenetére
Olvasgattam teszteket, de nem érzem szükségét vadállat gumiknak ide a pilisbe, nem fogok János-hegyezni meg ilyenek.
Nyilván egy ebike a nyomatéka miatt másképpen fog reagálni, de egy alap 140-es Stereo is Nobby val jön ki, nehogy már ne legyen elég egy XC-re./remélem hívhatom így/
Nobby
Hans
ebikekos pali, Ő is írja a butchert.planbmokus köszönöm, van itthon stans race is, de a Vittoriát szeretném kipróbálni, s
zalag meg fogalmam sincs jó e.
Road/Gravel (17 & 21mm)
XC/Trail (25mm)
DH/Enduro (28 & 30mm)
DH/Enduro Wide (35mm)
ennyit találtam, szerintem széles lenne nekem.[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz Maximum1 #237057 üzenetére
Schwalbe Nobby Nic Addix Review
https://www.outdoorgearlab.com/reviews/biking/mountain-bike-tires/schwalbe-nobby-nic-addixItt elég jól megköpködik
Úgy láttam nekem így is okés lenne. Nedves időre.Meg persze azóta több keverékkel, és védelemmel árulják, lehet válogatni.
-----
Ha még nem láttad, itt van egy jó összehasonlító az endúrósabb gumikról.
https://www.outdoorgearlab.com/topics/biking/best-mountain-bike-tires【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
fulton
addikt
Ez már gyönyörű (még a mattot is "megbocsájtom" )
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Maximum1 #237057 üzenetére
Akkor ott a Dissector. Kozel all a DHR II -hoz, nagyon jol mukodik elol es hatul. Meg tudsz allni vele, kanyarokban van hatranya a nagyokhoz kepest, de cserebe iszonyat jol gurul es csak 910-940g. Bar tovabbra sem ertem, egy 23-24kg -s bringan mit problemazol +300g -on.
Igen, XC -re ezek tok foloslegesek, mert sokkal nehezebb veluk menni, mint egy 600-700g -os XC gumival. De eMTB -n ez mellekes, nem kell akkora rasegitessel menni, akkor te is mozogsz es az akku sem merul le olyan gyorsan.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Gigi01
őstag
válasz fulton #237060 üzenetére
Matt szerintem baszó,de a Gold/Black nálam most nagyot ütött!
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #237062 üzenetére
Én már öreg vagyok ehhez nem olyan virgoncok a lábaim.
Kell a rásegítés majd jöhetnél elém Fall-N[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz fulton #237045 üzenetére
Ezért írtuk, hogy holt fölösleges karbont venni. Egy jó geometriájú aluval sem lesz semmi hátrányod és jóval olcsóbb lenne. Szerintem egy átlag bringás nem sok különbséget vagy előnyt élvezne azzal, hogy karbon a váz. A villa lehet karbon, az lehet többet számít a komfort miatt.
A karbon helyett inkább jobb kerékszettet vennék, azzal sokkal jobban kijönne az előny, meg persze ha elkopik a gumi, akkor valami jobbat.
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #237062 üzenetére
Kevesebb a 26"-os kerék miatt. Általában 25-30 km/h között, ha az aszfalt engedi. Itt jönne ki a 28"/29" kerék előnye.
[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
válasz MPowerPH #237061 üzenetére
"nem kell akkora rasegitessel menni, akkor te is mozogsz es az akku sem merul le olyan gyorsan."
Na ott érzed a +súlyt, rásegítésnél meg az akku,
Aszfalton a legkisebb rásegítéssel megyek és rendszerint kiütöm a 25-ös limitet, 80-90es pedálfordulattal.
Nyilván nem fogok grammozni de keresem az ideális gumit amiből lehet előnyöm így 23-24kg mellett is.
Egy ilyen fosba 400gram csak egy belső + szerelő cuccok= 500g ezt simán megspórolhatom egy "butább" gumival, egyszer lehet ez a fél kiló fog számítani valamelyik hosszú túrámnál hogy kibírja az aksi.Közel sem biztos hogy igazam van, ez csak egy gondolat menet.
Schwalbét szeretnék kipróbálni mert eddig csak smart sam jutott nekem, abból is az alap, kíváncsi vagyok a többi is olyan szar.[ Szerkesztve ]
-
-
fulton
addikt
Decathlonnál leárazások aki venne valamit érdemes felnézni
-
abéla
senior tag
válasz Fall-N #237009 üzenetére
Jól variálható ez a grx!
Azonban a hátsó rx400-as váltónál figyelni kell, mert -ezek szerint- ajánlják hozzá az slx/deore mtb hátsó sort/kazettát, ellenben a váltó sorugrás-aránya(tehát, hogy a váltókar huzására mennyit mozdul ki/be) biza outis, tehát nem jó hozzá mtb váltókar, csak az outis húzású vagy a grx.
Ennek fényében furi kicsit ez az slx/deore ajánlott h.sor, főleg, hogy gyári grx hajtású bicajokban is gyakran tiagra/105 van.A variálhatóság pl nálam:
egy 1x11 grx hajtás (RX810/600) és 10s RX400 h. váltó tökéletesen elfut egy
10s Tiagra váltókar (nálam a flat sl-4700 van(csak h.)) és 10s Tiagra h.sor(HG-500) társaságában (lánc 10x1 slx/xt hg-95).
(pl a fentiekben linkelt Cube SL Road Pro is közel ezzel azonos konfiggal fut)[ Szerkesztve ]
hootka!
-
abéla
senior tag
Baakker ezmiapénisz
Na és félmilláért szinte ajándék, főleg, hogy ránézésre kb semmire nem jó....persze lehet tévedek és iszonyat kompetíció van már cycle-box szakágban
[ Szerkesztve ]
hootka!
-
jjeahh
nagyúr
válasz andrisbandi #237059 üzenetére
Ez nem az a gumi, a tesztben a régebbi verzió van, ami teljesen más volt. A mai újabb verziónak más a mintázata, agresszívebb, szögletesebb, jobb a vágás elleni védelme, van belőle soft verzió, tesztekben általában dicsérik. Amúgy a régi sem volt rossz, csak a helyén kell kezelni, személy szerint nekem xc-n a kedvenc téli gumim volt, mert nyáron amennyire vacak volt, sárban, hóban annyira jó és sokkal könnyebb volt, mint az új Nobby, ilyen agresszív mintázattal nálam 690g-ot nyomott 29x2.25" méretben. A régi Nobby Nic egy agresszív xc, lightos trail gumi volt (ma már downcountry guminak hívnák), az új Nobby egy trail-AM-light enduro gumi. Az új gördülési ellenállása nem tudom milyen, de a régiről az outdoorgearlab marhaságokat ír, valójában az egyik legjobban guruló mtb gumi volt a piacon. Igen, ezekkel a nagy bütykökkel, zseniális volt, nem is értem hogy csinálták.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz jjeahh #237076 üzenetére
Kifutottam az időből. Amúgy nem értem ezeket a teszteket, régen voltak agresszív xc, lightos trail gumik, könnyű súllyal, amiket általában arra terveztek, hogy xc-n elöl vagy kisebb rugóutas nem veretős trailon hátul használd. A teszterek általában feltették trail gépre elöl-hátul, vadultak egyet vele és lehúzták, hogy nem tapad, lásd régi Nobby Nic, vagy Forekaster... pedig zseniálisan jó gumik voltak, ha arra használtad amire való. Most, 2022-ben újra feltalálták a gyártók a spanyolviaszt, ugyanezt a kategóriát elnevezték downcountry guminak, de már sokkal nehezebbek lettek (lásd Vittoria Syerra, Maxxis Forekaster, Schwalbe Wicked Will) és a tesztelők általában már dicsérik őket. Hogy miért? Mert végre olyan bringára rakják, amire való, veretős xc-re . Pedig gyakorlatilag visszalépés történt, súlyban mindenképp, aki 700-750g alatti agresszív xc, downcountry gumit akar, annak a Rocket Ron-on kívül nem maradt már semmi . Lehet csak nekem nem tűnik életszerűnek xc-re 1 kilós gumikat rakni?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MPowerPH
félisten
válasz jjeahh #237077 üzenetére
Rekon Race meg belefer. Sot, sok mas egyeb, ha nem lovod tul a szelesseget. Amit inkabb eszrevettem, hogy XC -re elterjedt a 2.4 -es, trail felhasznalasra pedig mar kezd alap lenni a 2.6 -os gumi.
Azert 2.25-2.35 meretben van meg konnyu XC gumi.Egyebkent a Rekon -t tenyleg mindenki szidja, csak ugy, mint a regi Forekastert is. A Nobby -t meg csak telen, sarazni szerettek. Viszont ahogy neztem, abbol is az ujabb mar 950g korul van, csak ugy, mint az uj Forekaster is.
Igazabol sejtem az okat... eMTB elterjedesevel a gumi sulya mellekes.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #237079 üzenetére
Pedig a Rekonról én csak pozitív tesztet olvastam, mindenhol dicsérték, általában csak annyi rosszat írtak róla, hogy sárban nem tapad, de hát ez egy száraz gumi. Szerintem ezeket az agresszív xc, light trail gumikat ahol szidják, azért szidják, mert majdnem minden tesztben veretős trail bringára tették fel, gyakran első guminak is és nem arra valók, ergo nem a gumik voltak a hibásak, hanem a teszterek értették félre, hogy mire szánták. Ezt a piaci rést újabban a downcountry gumikkal töltik ki, amik valszeg szarabbak, sokkal nehezebbek, mégis dicsérik a tesztek, mert ezeket már nem veretős trailon tesztelik, hanem amire való (downcountry bringán), ami gyakorlatilag xc 120mm rugóúttal. Arra a Rekon, régi Forekaster, régi Nobby Nic is tökéletesen megfelelt volna, de mivel akkor még nem léteztek downcountryk, a teszterek nem tudták hová tenni fejben, aztán csodálkoztak, hogy 50-el lefelé nem tapad olyan jól és kanyarban csúszik .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MPowerPH
félisten
válasz jjeahh #237081 üzenetére
Persze, hogy jokat irtak rola. Az elso par szaz kilometeren tenyleg jol mukodik, bar fekezni mar akkor is nehez volt vele. Aztan ahogy kopni kezd, mar nem az igazi, es azert mostansag egy XC -s is boven jon lefele is, leven ahova felmaszol, onnan le is kell jonni. Es a gondok akkor kezdodnek.
En a mai napig nem ertem a 2.4 -es gumit sem az XC bringakon. Jobban mutat a szelesebb gumival?
Itt van a Maxxis Ikon, 650g korul van. Az milyen?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
addikt
válasz Ringman #237056 üzenetére
Neked milyen külsőid vannak? Emlékszem, mintha sárban is járnál. Én EZZEL szemezek, ennyiért ingyen van. De vajon egyből pofára esek-e vele sárban? Nem mintha az lenne a célom, de van, hogy kikerülhetetlen.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #237082 üzenetére
Azért egy trail, enduro bringának lefele teljesen más a sebessége, vagy nem? Bár én csak rövid távon próbáltam endurót, szal nincs sok tapasztalatom, de azt látom, hogy a kevésbé tapasztalt haveroknak is sokkal nagyobb a tempója trail vagy enduro bicajjal lefele, mint a banda xc-s tagjainak, ég és föld a különbség, kb. összehasonlíthatatlannak tűnik a sebesség. Már az is sokat elárul arról, hogy melyiket mire szánták, hogy xc-n talán ez az egyik legnépszerűbb gumi, trail-endurón meg ez.
szerk: szélesebb gumi azonos nyomáson jobban gurul. Mivel versenyen nagyon apró mintázatot használnak, de egyre durvábbak a pályák és nagyobbak lettek a rugóutak is, ezért szvsz magától értődő a 2.2"-ről 2.4"-re váltás, kell a csillapítás, tapadás, lehetőleg sebességvesztés nélkül.
Maxxis Ikon: szerintem Rekon Race szerű, a Rekonnál apróbb mintás, de nem annyira száraz terepre való, hanem amolyan mindenevő. Természetesen xc-n, nem lefelé veretős bringán. Én annyira nem bízok a mindenevő gumikban, mert valszeg semmiben nem annyira jó, mint egy célszerszám. Ha változatos terepviszonyokon kell xc-vel tekerni, akkor okés lehet, de első guminak nem venném.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #237085 üzenetére
Én is azt írtam, hogy xc-light trail és a gyártó is azt írja, hogy "Category: XC, Trail". Ezt szvsz nem úgy kell elképzelni, hogy xc gumi is és majd a veretős trailon is jó lesz, mert nem. Ez egy gyors gumi, ami jó egy rövidebb rugóutas trailra is, pl. a YT Izzora hátsó guminak, száraz lightos terepre, ha nem csapatod vele nagyon lefelé. Ha komolyabb tempót mész lejtőn, vagy nehezebb a terep, akkor minimum Forekaster, Dissector kell hátra. Ha meg nincs komoly terep, nem vereted lefelé és elég neked egy gyors mintázatú gumi, akkor a Rekon megfelelő lehet. De nem is értem ezt hogy lehet amúgy félreérteni, már a mintázaton látszik, hogy mire való és mire nem. Ha ez egy veretős trail bringákra való gumi lenne, agresszívebb lenne a mintázata és nem is létezne belőle 2.25" Maxx Speed verzió. A trail besorolás is nagyon megtévesztő manapság, mert létezik 120mm trail és 160mm már endurókat megszégyenítő trail is. A gyártók nem írnak kisregényt arról, hogy melyik gumi pontosan milyen terepre, milyen rugóutas bringához, milyen tempóra való, ezért fejben kell összerakni, ami pl a régi Forekaster és Nobby Nic esetén nyilvánvalóan sokaknak nem sikerült. Aztán jöttek a negatív kritikák, hogy nem tapad kanyarban. Amúgy anno ha jól rémlik én írtam volt, hogy a Rekon a te bringádra valszeg kevés lesz, végül kipróbáltad és kevés lett . Amit elismerek, hogy tényleg gyorsan kopik, de sajnos pl. a Rocket Ron is ilyen .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #237086 üzenetére
Hát itt csak pislogok mint hal a szatyorban mert kiderítettétek,hogy a tesztelők nem tudnak semmit, de majd ti...
Ami az Ikont illeti, használtam, én a Race Kinggel tenném 1 kategóriába, csak kicsit hangosabb.MPowerPH...a boost-os villák között már vékony lett a szemnek a 2,2"-os gumi.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz jjeahh #237086 üzenetére
Nah igen, a trail kategoria rendesen felhigult. Nehez lekovetni a valtozasokat. Hardtail lassan kikopik, legalabbis nagyon ezen dolgoznak, lasd a Scott Spark fullyk 120 -as rugouttal folfele is jobbak egy kicsit technikasabb terepen, lefele meg nem kerdes. Ami korabban enduro volt, az most ugyan akkora rugouttal de modern geoval trail vagy AM, es univerzalis, jok maszasra, de lefele megmaradt a tank jelleg.
Ezert van a gumikkal is ez a huzavona, mert ahogy a bringak kezdenek nagyobb tartomanyban jol hasznalhatok lenni, ugy a gumik fele tamasztott igeny is megno.mod: Igen, keves lett. Pedig nekem csak hatul volt, elol a Dissector feszit. Jo lenne cserelgetni, de a tubeless miatt mar nem olyan egyszeru.
Hasaggymeg: Na igen, akkor ez is olyan, mint a 316i-320D -n a 275 szeles hatsu gumi, ami egyebkent az M3 -ra valo.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Ringman
nagyúr
válasz Dark Archon #237083 üzenetére
ez sárban csúszkál, ez volt alapból a nuroadon (csak drótperemes), rövid úton cseréltem.
a téli gumim (bár idén nem raktam fel, mert mostanában nem nagyon mentem földúton) a tufo swampero, nyári pedig a tufo speedero, azzal múltkor elakadtam a sárban, de az nem is arra való, hanem aszfalt + földútra.
van még tartalékban egy hutchinson touareg.
-
Maximum1
őstag
válasz stickermajom #237078 üzenetére
Tubelessre váltás után is szoktam magammal vinni hosszabb útra belsőt.
Outin is, gravelen is így teszek, extra biztonság, lehet ez valami betegség nálam. 31.-én nem volt nálam semmi, mert miért ne, 8km et toltam a bringát haza.
Vettem egy ilyen holmit mtb-hez, remélem így nem kell majd belsőt hordanom.Dark Archon
azért ilyen olcsó mert alap verzió, maga a minta nagyon jó de montira nem raknám, krossztrekkingre tettem fel havernak oda jó nagyon.Mindenki
Jelenleg megint minden hiánycikk, le vannak fosztva a kinti webshopok,
Hans Dampf nincs, Eddy elvétve, egyedül a Nobby van.
Itthon meg a régi szarokat árulják, pl. Nobby 2021-es modellt nem kapsz itthon.
Nobby AddixSpeedGrip - SuperTrail verziót venném
Eddy páros
Ezt a 2 gumit lehet kapni Schwalbéból amik jók lehetnek nekem.
De ha azt mondjátok eMTB-re még ha merev is vegyem az Eddyt, hiszek Nektek.
70-80% ban erdőben lesz használva, annyi hogy 20-30 km míg oda-vissza tekerek aszfalton, bent megyek 50-70km-et 5-700 méter szinttel. -
Ringman
nagyúr
a görgőzés hivatalosan nem nekem való, azt hiszem így másfél téli szezon után kb 2x tekertem vele, ezt is el kellene adni görgős külsővel (35c-s) együtt
[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
válasz MPowerPH #237091 üzenetére
Csak ha elém kerül, keresni nem fogom, Pilisszántónál találkoztam egy kb 2km es sziklakertes szakasszal, enyhén lejtett, Smart Sam átvitte.
Elvétve azért akad a Pilisben, Föncsi újabban a Kevély körül csatangol, milyen arra felé az út, mennyire sziklás?[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #237087 üzenetére
Egy olyan gumi kategóriáról van szó, ami szerintem átmenet az xc és az enyhe trail között és sokakat megtévesztett. Te ezeket hova sorolnád? [link] [link] [link] . Xc szemszögből hú de traktor, trail-enduro szemszögből nem elég traktor . Ma már egyszerűbb fejben kategorizálni a downcountry bringáknak hála, a gyártók is simán elnevezték őket downcountry guminak. Pl.: [link]
Az Ikon igen, kb. Race King-el egy liga, annyi, hogy a Race King száraz kemény terepre való, az Ikon meg univerzális próbál lenni.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MPowerPH
félisten
válasz Maximum1 #237094 üzenetére
Akkor a tesztek alapjan te is kiprobalhatod a Bontrager XR4 Team Issue -t...
Sajnos meg nem tudok nyilatkozni rola, topikban van egy felhasznaloja, aki erdoben megy vele. Tapadasban Dissector -hoz all kozel, elol jobb, hatul kicsit gyengebb annal, 780g korul van a gumi, alacsony gordulesi ellenallassal. Es szarazon-nedvesen is jol mukodik. A beszerzese az kicsit problemasabb. Tesztekben persze agyon van dicserve.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
andrisbandi
őstag
válasz Maximum1 #237090 üzenetére
Itt van.
SCHWALBE Tire Nobby Nic 29 x 2,60 Super Trail ADDIX SpeedGrip
https://r2-bike.com/SCHWALBE-Tire-Nobby-Nic-29-x-260-Super-Trail-ADDIX-SpeedGrip-EVO-SnakeSkin-TLEPár bütykösebb is akad.
https://r2-bike.com/E-Bike-Tire__29-Inch_1__26-295-Inch__Tubeless-Ready-Easy_1【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Csokicsibesz
tag
válasz Ringman #237098 üzenetére
Buta görgővel nekem se nagyon volt kedvem menni.
Amikor eltört az ujjam vettem egy okos görgőt, így Zwiftel együtt szerintem jó. Mondjuk tény, hogy edzéseket csinálok így mindig van valami amire kell figyelni, így gond nélkül el lehet tekergetni 1-2 órát.Viszont a régi görgő még mindig ott áll gardróbban, ugyan úgy, ahogy a nem használ villa, vagy fékszett, vagy PS4, stb. El kéne adogatni ezeket, csak baromira nincs kedvem alkudozni az idiótákkal...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen