- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- iPhone topik
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
Hirdetés
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
Majdnem úgy néz ki, mint a Maxxis Rekon, majdnem úgy viselkedik, mint a Maxxis Rekon, de fele annyiba került, mi az? Kenda Booster Pro felrakva:
Hosszú távú teszt még ezután jön, egyelőre úgy tűnik egyértelműen "maxxisos" a viselkedése, csak fékezés közben jobban harap, mint a Rekon. Nagyon képlékeny, csillapít, az elején megálltam megtapogatni, mert azt hittem eleresztette a levegőt. Az oldalfal mégis jó masszívnak tűnt, kapott vágás elleni védelmet is. Szerintem jó lesz ez nyárra, sárba nem való, túl sűrű a minta. A belépő Kendák nagyon sz*rok, ezért féltem tőle, de ez a PRO vonal teljesen más világ, első blikkre olyan, mintha Maxxis lenne átcímkézve. A téli Schwalbe gumival én is megszívtam, annyira rágyógyult a felnire, hogy 15 percet kellett szenvedjek vele, mert nem akart lejönni. Semmi tej nem volt már a gumikban, szerencsére nem kaptam defektet, mert nem lett volna már ami tömítse . Marha jó érzés amúgy mindíg gyorsabb apróbb mintás "nyári" gumira váltani tavasszal, a traktor Nobby Nic gumikat nem annyira jó hajtani. Ráadásul ez a Kenda nyílszerű mintázatot kapott, mint a Rekon, ami miatt még gördülékenyebbnek érződik.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
gordonfreemN
addikt
válasz gordonfreemN #247288 üzenetére
Szóval a pedál nem teljesen van középen:
Ennek oka az, hogy be kellett tegyünk egy tavtarto gyűrűt:
Ami azért kellett, mert különben ott nem.lenne semmi és a hajtótengely csúszkalna/-hatna a középcsapágyban.
De az sem.volt mindegy melyik oldalra tesszük a gyürüt, elsőre a lánckerékkel ellentétes oldalra tettük,akkor a hajtókarok középen voltak a láncvillához képest, de az első váltó/átdobót nem lehetett eléggé beengedni közel a vázhoz, mert súrolta a lánc teljesen laza bowdennel és kitekert ütköző esetén is. Ezért került át a lánckerék oldalra a távtartó, így a lánc kb 5mm-rel távolabb került a váztól és jó a váltó, de igy meg a pedál/hajtokar táv nem szimmetrikus a láncvillával. Ez gond-e és ha igen, mit próbáljak esetleg?¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
Alg
veterán
válasz Phülöp #247297 üzenetére
Pont ilyen terra x5-öm van, és nyomja a lábam a boa tekerő alatti részen..túl keskeny ott. Kb egy óra után már nem érzem és elvagyok benne, de nem kényelmes...
Most is mentem benne egy 60as kört, az első 10k szar volt, utána kicsit jobb, de most hogy levettem érzem hogy megnyomta azt a csontot ott.
Apropó remélem ti tekertek, itt végre baromi jő idő lett mára, azért mentem csak ilyen rövidke kört mert délben dolgom volt, holap meg 24km-t futok maratonváltóban...
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Jakesz
őstag
Sziasztok!
Nekem olyan problémám lenne, hogy a biciklim nyerge az összes nadrágomat kikoptatja az ülepénél. A nyereg puha műbőr és teljesen sima felületű. Az anyaga tehet róla és új nyereg kellene, vagy én ülök rosszul rajta? -
MPowerPH
félisten
válasz jjeahh #247302 üzenetére
Ez milyen szeles? En mar irtam korabban is, hogy tul nagy a hype a Maxxis -ok korul.
Mennyit nyom a merlegen?Damn, ma szembesultem azzal, hogy a tekereshez reszben mas izmok kellenek, mint barmilyen futashoz. Tegnap ugy ereztem, mintha elektromos rasegitessel mennek, ma meg nem tudtam magam ugy porgetni, hogy a pulzusom elszalljon, a labam volt a stopp. Mar este gyanus volt, mert kezdett gorcsolni a combom, ma meg mar be is allt a labam. Shame...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Phülöp
addikt
Ha a Terra is kevés, akkor bizony extra széles a lábad.
Nekem most csak egy 20-as kör esett be, a tavaszi kerti melók után csak az új hajtóműhöz akartam beállítani az első váltót, de végül nem kellett. Állványon jó volt, viszont az elődjénél megszoktam, hogy menet közben már nem úgy viselkedik.
Holnap reggel elvileg Jegesmedve-kör (azért hívjuk így, mert amikor először raktuk meg, nyakunkba szakadt a jégeső), de az is csak 53km. Oda nem az országútit víszem, tele van még apró kaviccsal az út.[ Szerkesztve ]
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #247306 üzenetére
Én szeretem a Maxxisokat, de nagyon drágák, a Rekon most 50 eur, a Kendát asszem 25 eur-ért vettem. Ez 2.2" 56mm, asszem van belőle 2.4" is. Ha ez nem elég agresszív, de még mindíg xc-sen gördülékeny kell, ott a Karma 2. Nekem esélyes, hogy következőben hátra egy Rush megy, előre meg Booster, amit most vettem, gyors nyári xc gumi szett. A Boosterem 720g, sajnos több a gyári adatnál.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
Alg
veterán
válasz Phülöp #247307 üzenetére
Inkább csak a bringás cipők keskenyek - a lake-ből még van ennél bőven szélesebb verzió is.
Itt van egymás mellé téve a két talpbetét, itt meg látszik hogy a fizikről egyrészt lelóg a kislábujjam, másrészt az ujjamnál lévő csontnál nyom - az a baj ez a középtalpi rész keskeny a legtöbb cipőnél, és ezen a wide kaptafa sem segít, mert azok csak a lábujjaknál szélesebbek."I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Tyson5
tag
válasz Tyson5 #247296 üzenetére
Még jó hogy volt a zsebszerszámba egy láncbontó. Kiszedtem a patentszem melletti szemet, így 1 szemmel rövidebb lett a lánc, de nem szalajt. A teljesen új lánc szorult..... Így viszont lehet a régi fogaskeréksor is jó lenne, lehet csak ennyi volt a baj
Figyelni kell a keresztbeváltásra kicsit jobban, de lehet így hagyom. Ha elől a legnagyobbon, hátul a legnagyobb kerékre nem.mehy fel a lánc (3x9), dr ez amugy sem optimális.
-
zeus_2k14
senior tag
Üdv.
Korábban írtam ide, hogy nyolcast érzek a garancias bicomba. Nos, másodszorra, hogy vissza vittem, kicserélték egy másik gumira, mert a gumiba volt kicsi benne. Azóta lekopogom nincs..
Viszont váltó problémával küzdök , mikor elől 3/2 vagy 3/3- ba van a váltó, hátul pedig 8/4-1–be, akkor bele ér ebbe a fém részbe, amiről rakok is fel képet. Máskor
nem ér bele, csak ezeknél. Hogy tudnék ezen állítani? Már nem viszem vissza a bicót, mert harmadszorra vinném már vissza..
[kép] [kép] [kép]Remélem tudtok segíteni!
-
őstag
-
chubby2o6
senior tag
válasz gordonfreemN #247303 üzenetére
A műa. távtartókból általában 2 megy a hajtásoldalra, 1 a másikra, szóval azt jól tettétek fel. Igazad van, megtaláltam azt a hézagoló gyűrűt, de nekem az sem kellett, eszembe se jutott, hogy a te vázadhoz kellene, bocsi , és igen, azt a hajtásoldalra kell tenni.
Ha rendesen működik így a hajtás/váltás, akkor nincs gond, nem fog beleérni tekerés közben egyik hajtókar sem a láncvillába. A régi Giant vázamban is kb. így nézett ki, de a működést egyáltalán nem befolyásolta. -
deny330
aktív tag
válasz jjeahh #247302 üzenetére
Örülök, hogy nem csak én hajlok mostanság az újdonságok felé. Az elmúlt 2 hónapban halmoztam fel egy pár szett gumit, köztük van Michelin és Goodyear Newton is. Kendákat is nézegettem, de nem akartam a következő 3 évre betárazni azért. Majd írj egy kis reviewt ha gondolod, engem főleg a gumi kopásállóssága, tapadása érdekelne. Meg ha kopik, akkor azt rendesen teszi, vagy csak leszakadnak a bütykei?
-
-
ZolkoW
őstag
válasz deny330 #247316 üzenetére
a Michelinre is kíváncsi vagyok, egy ősrégi pár (Wild Rac'r, de tényleg régi, már változott a minta) van, és nagyon szerettem, könnyű, jó méretes (bütykök nélmül mérve annyi, mint amit ráírtak, tehát a 2.1-es Misleny akkora,mint a 2.25-ös Schwalbe), és annak ellenére hogy akkor még hírből sem volt tubeless, simán működött úgy. Az újakról viszont negatívabbakat hallottam, szóval jöhet minden infó.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #247320 üzenetére
Haverom régi Karma Pro-t nyúz, nekem nem tetszik a mintázata (az új 2-es bejön), de ő elégedett vele. Egy ideje rájöttem, hogy nyáron száraz terepen, porban a döntött nyílszerű mintázat tetszik a legjobban. A Nobby Nic, Rocket Ron féle mintázat meg nedves, sáros terepen tetszik. Az anyagkeverék az amitől mindíg f*sok, mert azt nem lehet kép és tesztek alapján kitalálni milyen lehet, a Kenda egyelőre úgy tűnik a Maxxis Dual vagy Maxxspeed gumikhoz hasonlít. Érdekes, hogy a Kenda single compound, nem tudom ez előny-e vagy hátrány.
#247316 deny330: majd a nyáron beszámolok, addig valszeg elkoptatom . Igen, szeretek kisérletezni, érdekesebb így az élet . Meg az sem rossz dolog ha így spórolhat az ember. A Chaoyang Phantom gumijai voltak a másik opció, de az olcsó verzió 60 TPI és apróbb mintás, ezért inkább Kenda lett.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fall-N
veterán
válasz jjeahh #247302 üzenetére
Nekem Kenda K-Rad gumi van, ez elvileg dirt/street gumi, de inkább mindenes. Nagyon jól tapad aszfalton és terepen és homokban is. Árban viszont nem Pro, így 4000 Ft volt darabja. Persze semmilyen defektvédelme nincs, de cserébe könnyű (26" X 1,95" méretben olyan 580-600 g) és 60 tpi sűrűségű. Először én is csak nézegettem a boltban, mert tényleg az olcsó Kendák gagyik, de ez jó. Városba tökéletes, terepre kell mellé valamilyen defektvédelem, de sziklás terepre nem való.
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz MPowerPH #247306 üzenetére
A futás nagyon jó a bringa mellé, keringés-állóképesség-súlykontroll. Én október óta futok, 2-3 hónapot szenvedtem térdfájdalmakkal, de most már nincs semmi bajom 25km után sem másnapra.
Nem is tekertem a "télen" semmit, majd márciusban az első 5 tekerés után szembesültem, hogy igen jól megy a bicaj...Van hogy én is csak lesek.
2015 óta minden telet végigbringáztam, most ez kimaradt, futás lett és jónak sőt jobbnak tűnik.
Csak télre terveztem futni, de nem bírom abbahagyni, azóta már meg is vettem a második futócipőmet, igaz még nem futottam benne. Sokaknak igaza volt, hogy a Salomon 1000km elkezd széthullani, így is lett. -
Fall-N
veterán
válasz gordonfreemN #247303 üzenetére
Mekkora a szélessége a csapágyháznak? Ha 68 mm akkor a bal oldalra egy darab 5 mm-es hézagoló kell, a jobb oldalra (hajtás oldal) meg kettő darab. Ettől kis mértékben el lehet térni. Például ha kevesebb a láncvonal, mint 50 mm akkor lehet a balra 1db 5 mm + 1db 2,5 mm a jobbra meg szintén 1 db 5 mm + 2,5 mm.
Nekem is a gyári ajánlás szerinti van, nem kellett eltolni semerre. Szóval önmagában, hogy van hézagoló az nem mond semmit. Ha a gyári ajánlásnál van több az lehet problémás, mert ilyenkor a bal hajtókar nem megy fel ütközésig a tengely bordáira.
-
gordonfreemN
addikt
válasz Fall-N #247326 üzenetére
Nekem a hajtás oldalon van kettő, ahogy a képen, a bal oldalon van 1 plusz volt egy egész vékonyka, az is balra került.
A hajtás oldalra kellett tenni azt a femszínü pluszt, ami kb még 5mm. De az a csapágyon kívülre került a hajtokar és csapágy közé. Ez baj?¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
jjeahh
nagyúr
válasz deny330 #247327 üzenetére
Igen, viszont a Kenda is kínai, a Maxxis szintén az (Cheng-Shin Rubber), a Chaoyangnak csak a neve furább számunkra, mert meg sem próbálták titkolni az eredetét . Komoly márka amúgy, Kína legnagyobb autógumi gyártója és a világon is a 10-ik legnagyobb gumigyártó. Versenysportban is jelen vannak, pl. a BH Coloma Team és a Superior Factory Racing Chaoyang gumikat használ. Szal annyira nem félek tőlük, sőt, magasak az elvárásaim. No meg az Elite gumik vörös felirata egyedi és menő
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
evilskati
aktív tag
válasz Zoliwrc #247325 üzenetére
Ez a túracipőiknél is így van, pedig túrázás során azért talán nem éri akkora terhelés, mint futás során. Szerencsére a gyártó két év garanciát vállal rá, nekem eddig mindig szétment 2 éven belül 800 és 1000 km között, de szinte minden esetben cserélték, vagy visszakaptam az árát. Kivétel egyedül egy Decathlonos vásárlás volt, ahol valamilyen oknál fogva csak 6 hónap jótállást vállalnak rá. Ecipőről rendelttel, és a parndorfi gyári outlet bolttal több alkalommal sem volt gond.
-
Fall-N
veterán
válasz gordonfreemN #247329 üzenetére
Ilyet nem nagyon láttam. Nem szokták így szerelni és látszik, hogy nem kompatibilis a vázaddal akkor a hajtómű. Nagyobb láncvonalú kellene, pont annyival nagyobb, amennyi az a két nem oda való toldás! Így nem szabályos. Azért rakta így a távtartókat a hajtókar és monoblokk közé, mert ha a monoblokk csésze előtt lenne, akkor be sem lehetne tekerni a vázba, nem lenne elég a menet. Így ahogy van szerelve nem ér össze a vázon belül a két csésze között a távtartóval, így nem is tud támasztani a bal oldali csésze a jobb oldalival, ahol egyben van a távtartó a csészével. Hosszú távon így nagyobb terhelésnek kitéve a menetet fogja rontani a vázban mindkét csésze. Nem véletlenül van a távtartó a monoblokkban. Így kevésbé is merev az egész.
Én eladnám ezt a hajtóművet és újat vennék. A monoblokk maradhat. Sajnos ez a hajtómű nem a legjobb ilyen szempontból, mert sokat lehet "hackelni", ezt a formája és kialakítása miatt sehogy sem.
Ha viszont jó az erőnléted és nem nagyon válasz elől, én ledobnám a monoblokkon kívül az egészet az első váltóval együtt és vennék egy egytányéros hajtást. A lánc vonala is jó lenne és lejönne valamennyi tömeg is.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Fall-N #247334 üzenetére
Közben bocsi lejárt a szerkesztési idő:
A monoblokk jó, rosszul írtam, a távtartós dolgot a vázban. A bal hajtókar a problémás így, nem fekszik fel teljesen a tengelyre így az lehet problémás. A monoblokk hézagolása jó, az maradhat így, viszont a hajtóműnek így hosszú távon nem tesz jót, hogy csak félig-meddig van a tengelyen. Jobb esetben csak le fog állandóan lazulni, rosszabb esetben úgy jársz, mint a mai FB posztban, amikor eltört a srác tengelye, mert elnyírta a terhelés a tengelyt. Az utolsó két bekezdés áll, én cserélném.
Bocs még 1x az előző téves írásért, így jár aki fáradt.
[ Szerkesztve ]
-
chubby2o6
senior tag
válasz Fall-N #247335 üzenetére
Csak hogy tiszta legyen számodra [link]
A képen a 14-es alkatrész.
A hajtóművet nem kell "hackelni", csak a 68 mm-es csapágyház esetében szükség van erre a hézagolóra.
Sem lelazulni, sem eltörni nem fog, bármi is történt ma a fosbukon.
Kicsit uncsi már, hogy olyan dolgokban adod A Téma Avatott Szakértőjét, amikről valójában fogalmad sincs. -
MPowerPH
félisten
válasz Zoliwrc #247325 üzenetére
Valamiert en megerzem a tegnapi tekerest, pedig rovid volt, bar toltam neki. Gorcsol a labam...
Mikor egymas utan futottam a fel 24-26km -eket, meg a 36 -ot, semmi gondom nem volt masnap, maximum meghuzodtam es azt nyogtem. A HRV -m is rossz mar napok ota, pedig semmi a terheles. Bar sokat tanulok, vizsgazok, vannak problemak is, lehet agyi baj, nem is eronlet. De ma nagyon gatya voltam. Holnap inkabb en is futok egy felmaratont az erdoben.
En sem sokat tekertem, nem is nagyon lehet. Neked ott az outi, azert azzal szep tavokat abszolvalsz, sokat szamit. Kellene nekem is egy, mert igy nem lesz jo.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #247337 üzenetére
Szerintem nincs okod panaszra, ha jó láttam volt 900m körüli szint, az minden mérce szerint figyelemreméltó, nem minden nap egyforma, biztos előtte jól ment és kissé túlhajtottad magad, ennyi.
Más...nejem Sigma Rox 4.0-ja rendszeresen több szintet mér Brytonomnál 20-30%-al is, ami durván sok...nem tudja valaki ez miért lehet? Kissé idegesít, hogy most vagy enyém ilyen xar, vagy övé már újan.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
válasz vallas #247313 üzenetére
Hohó de még mennyire szép, errefelé voltunk szeptemberben nyaralni. Meg már tekertem is itt pár éve, arról van is írásom.
Ma végre tudtam tekerni vagy 5 hét kihagyás után. Jó volt. Tetszik az új bandázs, egész kényelmes. Az új felni is frankó, Bence-hegyen lefelé megküldtem kicsit.
És végre tudtam lőni egy jó képet ebben a szép időben.
Més que un club!
-
MPowerPH
félisten
válasz Zoliwrc #247340 üzenetére
Nagyon jo a Smoove, majd probald ki. Koroket ver a Squirt, Soudal duora. Csinalok egy fotot a hajtasrol, 100km van benne, es patyolat. Csondes, zero lanc hang meg most is, es nalam mar az elejetol mukodott, nem kellett a bejaratodas. Meleg lancra csopogtettem ra.
En skippelem a sarat, szerettem, de utana tul sok munka van a bringan. Igy meg csak lerakom, es felulok ra kov. nap. Ma is ha tocsa volt, amit nem lehetett megkerulni, leszalltam, es inkabb atvittem.
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #247341 üzenetére
Én ma egész nap egyetlen 1 méteres vízátfolyásra mentem rá lejtőzve, gyorsan, már hazafelé tartva, és tiszta sár lettem. 😬...sem előtte, sem utána sehol. Itthon aztán mérgemben egy vizes ronggyal "jóvátettem" .
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #247342 üzenetére
Egy darabig probaltam, hogy elrakom sarosan, es csak a hajtast takaritom meg. A bringa a vegere 1kg -val nehezebb. A vege mindig az, hogy idegesit, es lemosom. A sok mosas sem jo, foleg a forgaspontok miatt, es rohadtul unom. Tavaly nyaron mindossze 2x mostam le, mert mar nagyon poros volt. Inkabb az, mint a sar.
Most, hogy jon a szep ido, nem lesz 'topik bringazas' valahol feletek? Kellene tolni egy Zoliwrc fele brutal kort, talan egy makos is befigyelne.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
jjeahh
nagyúr
válasz deny330 #247332 üzenetére
Az utolsó mondattal?
#247333 Fall-N: igen és amúgy tavaly amikor egy ismerősnek felraktam a városi bringájára egy ultraolcsó CST-t, meglepődtem mennyire tapadós képlékeny anyag volt, az a keverék terepen is működne. Bár lehet pont ezért fog hamar elkopni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
deny330
aktív tag
válasz jjeahh #247344 üzenetére
Nem, sajnos nekem a piros felirat nem állna annyira jól a sárga-fekte kombós váz mellé, emiatt kerülöm is a gyártót.
By the way, JensonUSA-tól rendelt már valaki? Jól gondolom, hogy a "TAX" költségeket ők nem számolják fel? Lenne Öhlins RFX36 náluk 450 euróért, és bár a szállítási díj közel 200 euró még, nekem így is gyanúsan olcsó.Közben utána néztem; ők nem számolnak fel rendeléskor "TAX" költségeket, így már más a leányzó fekvése.[ Szerkesztve ]
-
chubby2o6
senior tag
válasz Hasaggymeg #247338 üzenetére
Nekem a Sigma Rox 4.0 ugyanazon az útvonalon is össze-vissza mér. A legkevesebb 39m volt, a legtöbb meg 664m . A 39 a legelső volt, köv.tekeréskor kalibráltam indulás előtt, de azóta is változatos értékeket mutat. Tegnap 29km/515m, előtte - ugyanazon az útvonalon - 26km/324m. És ez a pesti oldalon van, szerintem itt tutira nem megyek 300m szintet.
-
chubby2o6
senior tag
válasz andrisbandi #247347 üzenetére
Nem tudom. Ezt a kalibrálást, ami a videón van, megcsináltam. De ha minden tekerés előtt meg kell csinálni, akkor azt biztos nem fogom . Meg igazából azt sem értem, hogy ez talán összeadja a szinteket? Ha megyek egy 2 km-es szakaszon X m-t felfelé, utána egy 1km-es szakaszon Y m-t lefelé, akkor 3 km-en mentem X+Y szintet?
Nekem a szint úgy lenne egyértelmű, hogy ha az indulási pont magassága és a táv során a legmagasabb pont közötti magasság különbsége X m, akkor azon a távon X m szintet mentem. Bár ez sem jó, mert ha 10x felmegyek egymás után egy 1000m-es hegyre, akkor is csak 1000m szintet mérne a végén.
Á, inkább hagyom... -
válasz Napfénysüti #247339 üzenetére
Ahh, szép ez a canga! A színe is nagyon jó. Most egy kicsit nézegettem ezt a képet, így kávé mellé.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
stickermajom
addikt
válasz chubby2o6 #247346 üzenetére
Pont a napokban picsogtam 6030D-nek, hogy nekem a Garmin Fenix 6 mér furán. Elkezdtem futni (borzalmas teljesítménnyel ) és ott tűnt fel, hogy a sima körpályán vannak ilyen 3-4 méteres ugrások szintben. Automatikusan kalibrálja magát minden edzés indításakor, de múltkor a Zengő csúcsa is magasabb lett szerinte mint valójában. Valószínűleg ezek a lakossági cuccok ennyit tudnak, az erdőben a hőmérséklet és pára változása meg rátesz egy lapáttal.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti játékok OFF topik
- Amazon Fire TV stick/box
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- TCL LCD és LED TV-k
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ukrajnai háború
- Linux kezdőknek
- xDefiant
- CASIO órák kedvelők topicja!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest