- Új HMD modell bukant fel
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Honor Magic V2 - origami
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Telekom mobilszolgáltatások
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
potyi23
senior tag
halli. Milyen oldalrol szoktatok Bringát rendelni ? Eladom a kross lvl 5.0 as bicomat es szeretnék másik után nezni.
-
arcitec
addikt
válasz Hasaggymeg #247497 üzenetére
Mi az, hogy kattintásvadász? Mekkora bullshit kijelentés. Meg kell nézni a fotót és látható, hogy az ott NEM CSAK bringa út. Mint írtam, ilyen hely pont nem a száguldásé. Nehogy már messziről nem látta a bringás, hogy ott kóricálnak előtte. Bizony le kell lassítani, vagy akár megállni. Autóval is az útviszonyoknak megfelelően kell közlekedni. Látom megosztóak a vélemények ez az ami elszomorító ám! Az meg, hogy beszóltak, bizony és sajnos bármilyen helyzetben megtörténhet .....
-
Hasaggymeg
Topikgazda
A kerékpárból érkező fura, és nehezen azonosítható hangoknak külön irodalma lehetne.
#247502
arcitec... [link][ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Tin
veterán
válasz f4lcon #247498 üzenetére
Igen, most már van egy pár. De most őszintén, ezek baromi nagy overkillek. Amikor elkezdtem beleásni magam, az első az volt, hogy jó nekem az olcsó lánc, mert az a tuti, aztán 2 tucat videó után rájöttem, hogy semmi sem tuti. Aztán még két tucat videó, és az ember rájön, hogy abszolút nincs elvihetetlen bringa, csak ésszerű kompromisszum.
Olyan helyen, ahol nagy a lopás veszélye, olcsó bringával mennék. Az ilyen beugrom a boltba, vagy azért jobb helyen az U lakat a legjobb, esetleg a minőségi hajtogathatós, de utóbbi meg drága. Az Abus Bordo 6000 kétszer annyiba kerül, mint a Kryptonite Evo mini 7, és bár majdnem olyan nehéz, mégis kényelmesebb hordozni, az U lakat viszont sokkal masszívabb. Ha az ember mégis biztonságosan akarja lezárni a bicajt, én az U lakatot kombinálnám egy erősebb lánccal. Szállítani szívás, több mint 3 kiló a kettő, árban viszont ott van, ahol az Abus Bordo 6, és sokkal tovább tart kinyitni.
Ezeket a nagyon durva, 300€ feletti lakatokat nem tudom, kinek szánják. Nagy, nehéz, rohadt drága, és ha tényleg drága a biciklid, még ezzel is elviszik, csak több idő.
-
gordonfreemN
addikt
válasz chubby2o6 #247493 üzenetére
Nem a témára válasz, hanem kérdés a bicajokról:
A hátsó agyban (bike positive) nem tudta a szerelő kiszedni a racsnit.
Szépen kattog, nem ugrik, de nem tudom ezt milyen időközönként kellene tisztítani/kenni, vagy kell-e ezzel foglalkozni egyáltalán?Amúgy nagyon frankó lett, tetszik a 26-36-48 leosztás is, nálunk vannak olyan lejtők, ahol pont ezt a nagy áttételt hiányoltam korábban, amit a 48-11 ad. Viszont kell a 26 is felfele, szóval nem bántam meg, hogy maradt a 3 sebesség elől. Max 2-re lehetne ezt lecsökkenteni esetemben.
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
Tin
veterán
válasz Hasaggymeg #247503 üzenetére
Itt írta valaki pár hete, hogy a zajokat egyszerűbb megszokni, mert úgyis van valami. De nincs idegesítőbb, mint amikor valami ütemes surrogó-kattogó-cicergő hang jön, aminek nem tudod az okát. Most, hogy tudom, hogy a macskaszem okozza, a következő teszt után visszarakom, és már nem fog zavarni. Aztán majd eldöntöm, hogy mi lesz hosszú távon, mert valami kellene, hogy oldalról is lássanak.
Ezek a küllőre húzható 3M rudacskák egyszerűnek tűnnek, de szerintem annak még erősebb hangja lenne, plusz nem is legális. A felni peremre ragasztható matrica nem rossz, de olvastam, hogy azt egyszer rakod fel, és utána szinte lehetetlen leszedni.
A bicajomon Schwalbe Big Apple gumik vannak, és a Cube marketingfotóin pontosan azok, amik a linken vannak, de a bringán sajnos a reflektorcsík nélküli, boltban nem is kapható "OEM" változat van, vacakabb defektvédelemmel. Szóval lehet, hogy a végén inkább veszek két csíkos külsőt, addig meg jó a macskaszem.
-
andrisbandi
őstag
Egyszer volt itt szó a kerékpár biztosításokról. Ott még a GPS-est, riasztóst is előírhatják.
------
Régen bátor voltam, márkás U-lakattal, meg hosszú, vastag hurokkábellel lezárva ott mertem hagyni a bicót... de azért nem voltam nyugodt. Ma már nem merném.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz gordonfreemN #247505 üzenetére
Attól függ milyen, ha ilyen zárt akkor azt leginkább cserélni kell meghibásodás esetén.
#247507
andrisbandi...2002 környékén itt hagytam ezt egy ilyennel lezárva míg megnéztem egy filmet bent. ..utólag tudom, hogy csak szerencsés voltam. Később még volt ilyen kényszer mikor muszáj volt valahol hagyni, de addigra már ravaszabb lettem és odaálltam egy belső udvaros társasház gangbejáratához ahol addig várakoztam míg valaki be, vagy ki nem ment rajta és bejutva ott a zárt gangon hagytam a korláthoz zárva, majd később ugyanúgy bejutva érte mentem.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
andrisbandi
őstag
A matricákat hővel lágyítva, pl hajszárító, a legkönnyebb föl és leszedni. Hidegen merevek és tartósak. A direkt bicajra valók, pl a védőfóliák vázra, uv állók, nem tépik le a festést leszedéskor, nyom nélkül lejönnek. Az olcsók ragasztómaradványaira az acetont ajánlják.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
zsamiatt
őstag
válasz arcitec #247502 üzenetére
Azért nincs teljesen igazad. Mind autóval mind kerékpárral látom, hogy az emberek mennyire sz*rnak a másik fejére. Az, hogy te balesetezel, nem tudsz haladni, stb stb rohadtul nem érdekli a másikat. Meddig tartott volna a szülőnek fogni a gyereke kezét, hogy ne lépjen ki a kerékpáros elé? Persze, úgy kell menni, sőt haladni se kell a városban. Zuglóban nem messze tőlünk ütötték el LL Junior fiát is a gyalogátkelő helyen. Esélytelen lettél volna kocsival megállni. Pedig a sofőr szabályosan ment. Persze 50 helyett tolhatta volna az autót is vagy lóval is vontathatta volna. A közlekedés MINDEN résztvevőjének figyelnie kell a másikra. A gyalogosnak is figyelnie kell a másik biztonságára, testi épségére. A napokban én is sajnos majdnem elütöttem valakit mert telefont nyomogatott és át akart menni a piros jelzésén. Épp, hogy megtudtam állni az autóval. Még ő lepődött meg, hogy mi történt.
[ Szerkesztve ]
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!
-
arcitec
addikt
válasz zsamiatt #247510 üzenetére
Továbbra sem értek egyet, mert az nem olyan hely, - szerintem - ahol "pórázon kellene menni a gyerekkel". Ha a bringás megfelelő időben jelez, - megfelelő tempóban - akkor persze terelni kell a porontyokat nem vitás. A részletek nem ismertek, én csak azt akarom
megerősíteni, hogy ilyen helyen semmiképp nem kell lehajtott fejjel törtetni. És ha kell, meg kell állni. Ha autóval közlekedsz és pl kis utca kereszteződésében kimegy eléd a gyalogos, el NEM ütheted és e szerint kell közlekedni. Kölcsönös odafigyeléssel.
Azért az is tény, hogy még a mugli is ha felül a bringára - nemtől függetleneül - miért hiszi azt, hogy pl beláthatatlan kanyarba is bele kell rongyolni. És sok van ilyen.
Ide is tartozna egy közlekedési kultúra, ami hagy nem kis kívánnivalót magának.[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz andrisbandi #247507 üzenetére
Enyém nem olyan drága, meg nem otthagyós. Napi közlekedésre tuti valami még olcsóbbat használnék.
Gyerekkoromban elég volt a számzáras sodrony hurok. Ma már tényleg a biztosítás és a GPS védelem a legjobb. De rövidebb időre vagy biztonságosabb helyre szerintem még mindig elég az U lakat és a lánc, ha nem milliós bicajod van.
A leszedés infót köszi, majd átgondolom. Meglátom hosszú távon mennyit megyek, aztán ha sokat, úgyis kell idővel gumit cserélni. Tartaléknak meg jó lesz ez ami rajta van.
[ Szerkesztve ]
-
szuszinho
őstag
válasz Hasaggymeg #247497 üzenetére
30 fölött már teljesen behúzza
Tegnap Z kiteregetett a görgőn lévő bicómra
-
Zanik
addikt
Hétvégén sikeresen seggencsókoltam egy méhet bringázás közben.
Az alsó ajkammal sikerült fullánkra vennem a drágát.
Hát, mit ne mondjak, kurvára fájt. Kellett vagy 10 perc hogy összeszedjem magam.
Fullánkot sikerült kiszedni, meg próbáltam szivogatni belőle a mérget.
Most már valamennyit apadt, de még feszül és viszket.
Meg kicsit úgy nézek ki mint Stallone.
A lényeg, hogy legyetek óvatosak. Pláne ha allergiásak vagytok![ Szerkesztve ]
Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82
-
jjeahh
nagyúr
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Zanik #247516 üzenetére
Igen, itt a rovarszezon vége a tátott szájjal tekerésnek, csak orron át lélegzünk...legalábbis mi, rovarfehérjét-nemevő szittyák.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Friczy
senior tag
válasz andrisbandi #247285 üzenetére
Van kivétel, csak ritka. Nekem sikerült rendelni az e-bike-hoz ún 'booster' kitet, ez egy plusz akkutartó. De elég nehéz volt találni olyan boltot, amelyik tényleg szállít ide.
-
stickermajom
addikt
válasz Hasaggymeg #247518 üzenetére
Nekem szívás, mert az orrsövény ferdülésem miatt légszomjam lesz ha csak orron át lélegzek.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #247518 üzenetére
Most, hogy vége az alapozó szezonnak és mindenki nyélen megy, nehéz lesz
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Aki orron át lélegzik bringázás közben az csak kummant.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Csokicsibesz
tag
válasz jjeahh #247521 üzenetére
Pff ne is mond.
Az a nagy "baj" a watt méréssel, hogy látod feketén-fehéren az adataidat. Februárban jobb kondiban voltam mint most. Mondjuk volt betegség meg minden is, de attól még szomorú, de ez van.Már kitaláltam hogy 4x10p FTP intervallokkal helyre rakom magam 1 hónap alatt
-
válasz Hasaggymeg #247518 üzenetére
Fúú tényleg, mennyi bogár lett hirtelen... De ha lefele nézel, úgy még vehetsz levegőt a szádon is.
Ezen a kifejezésen viszont felsírtam, amit a végére írtál.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
itouchfan
senior tag
válasz Csokicsibesz #247524 üzenetére
Azért az a 4x10 perc combos lesz, pláne ha nem csak 1x csinálod egy héten
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
válasz Csokicsibesz #247524 üzenetére
Ezt hallgattad korábban? [link]
Én nemrég hallgattam meg. És arra jutottam, hogy ez a wattmérés nem az én szintem. Persze a tied ettől még lehet, nem ismerlek. Csak engem is érdekelt a téma.
Lengyel Tomi elég szépen körül is írja ezt az egészet.Tényleg, tudtok jó bringás podcastokat?! Sonkaszeletelőt és az ESbringát ismerem csak.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
itouchfan
senior tag
válasz Csokicsibesz #247529 üzenetére
Június 10, nem? Én is tervezek menni, és végre elvileg fogok is tudni
Nem lehet, hogy amiatt csökken a teljesítmény, hogy csak intenzíveket mész? Én a helyedben, ha heti 4x ki tudsz menni, mennék heti 2 alapozót síkon (1.20-2.00 hosszan), egy rövid intervallt FTP környékén vagy kicsit felette hetente növelve a hosszát (indulva mondjuk 6x3 percről, aztán 6x4, 5x5, 6x5, 5x6, 6x6 így felépíteni), meg egy hosszabb intervallt de alacsonyabb intenzitáson (Z3, 3x8-10-12 perc).
Én is így építem fel, bár nekem a cél július 10, Dolomiti Superbike, a CRK csak just for fun lesz.„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Csokicsibesz
tag
válasz itouchfan #247530 üzenetére
Volt itt minden, márciusban szétszedtem a görgőt mert a gyerek meg volt veszve érte, és félő volt, hogy eldarálja a kezét. Aztán konstans szar idő, betegség is volt. Március-áprilisban nagyon keveset mentem. Héten zárulnak a kezeléseim, jövő héttől tudnék már normálisabban edzeni.
Az igaz mondjuk, hogy a 200W az Zwiften jött ki AdZ-n, szóval az 1 órás mászást nem nagyon tudom a valóságban reprodukálni. De érezhetően gyengébb vagyok egyébként.
Ez a Dolomit Superbike micsoda? Névről jónak tűnik?
Crk az középtáv lenne? -
Most jut eszembe (,hogy a főnökömmel dumáltam). Valaki Balatonfondo innen? Amikor kiírták még úgy voltam vele, hogy nekem ez még korai. Mostanra viszont elgondolkodtam..
Mondjuk a 30-as átlag 126km-en nekem nem lenne meg az biztos. Szóval a 126km-es táv még kicsit para nekem. Mármint a távot le tudom tekerni, csak nem 30-as átlaggal.
A 60km-es táv meg elég kevés. Bár a 30-as átlag azért ott is nagyon kérdéses.
Így meg nem tudom, hogy érdemes e megpróbálni.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
mauimagic
aktív tag
válasz stickermajom #247483 üzenetére
Nagykoviban a CSOK, babaváró, csodaváró, meg a többi közjószágalamizsna pont egy komolyabb teraszra elég, olyan négyzetméterárak vannak.
Nagyobb eséllyel számlagyáros/ügyeskedő vállalkozó feleséggel, esetleg szovjet kivándorló anyukával találkoztál, a turbónaccsaládosoknál ők sokkal kellemetlenebbek... -
válasz MPowerPH #247535 üzenetére
Igen, erre lennék kíváncsi, hogy milyen a rendezvény. Mert még sose voltam. És ha ez egy vérkomoly verseny, akkor nincs ott a helyem. De ha a mezőny nagy része azért nem annyira komoly "versenyző", hanem ez egy jó hangulatú tekerés, az szimpatikus lenne nekem is. De én nem tartok ott, hogy versenyezzek.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
itouchfan
senior tag
Sokszor átolvasva a leírást, a teljes fullos útvonal biztosítás lesz 30 km/h átlagsebességgel haladóknak, azaz az előtt megy valószínüleg a verseny, stb. Aki nem tud, szeretne 30 km/h átlaggal menni, nekik is marad a zárás (pl. a 77-es úton végig teljes útzárat ígérnek), de a kisebb utakon lehet, hogy már ráengedik a forgalmat és lesz 1-1 autó, de pl a kereszteződésekben ugyanúgy maradnak a polgárőrök, rendőrök, mint a 30 km/h felett haladók esetében, csak ott amikor éppen nem jön senki akkor gondolom átengednek 1-1 autót, amikor jönnek a bringások akkor megállítják a forgalmat.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
mauimagic
aktív tag
válasz Csokicsibesz #247529 üzenetére
Ez a garmin appja? Pontosan mit jelent a görbe? pl 1 órás távnál mennyire lőheted be az átlag wattot?
Én csak pulzussal megyek, garmin edzőbá csinált nekem tervet, ott is heti 2 intervall van, a többi zone 2.
Mondjuk a versenytempót milyen pulzussal kéne nyomnom, az egyelőre rejtély. Zone 4 alja, 3 teteje?
CRK középtáv a target.Wattmérés montin egyébként használható/van előnye? Kb a mezőny közepére van esélyem, nagy jóindulattal, úgyhogy úgy érzem, semmi nem múlna ezen
-
buda05
csendes tag
Sziasztok!
Nem vagyok annyira otthon a biciklik világában, ezért kérdeznék tőletek.
Szeretnék vásárolni egy újat. Itt Kisalföldön a városban, faluk között az autóúton tekernék hetente párszor, kb. 15-30km. Meg néha elmennék túrákra, pl Balaton körbetekerés évente 1-2-szer. Szóval azért fontos, hogy pár napra cuccokat is tudjak vinni vele.
Most is mennénk júniusban és kölcsön bicikli helyett sajáttal mennék már.
Ezzel a kettő decathlonossal szemezgetek, mert korábban volt decathlonos bicajom, meg voltam vele elégedve.
[link] Riverside 500
[link] Riverside 700
A keretem kb. 200.000Ft +- 20.000
Megéri a 700-as a felárat, van akkora különbség a kettő között?
Vagy esetleg van valami más márkától ajánlott ebben az árkategóriában? -
Friczy
senior tag
válasz arcitec #247512 üzenetére
Bármely közös gyalog- és kerékpárút olyan hely, ahol bizony a te szóhasználatoddal pórázon kell vinni a gyereket. Ahogy a kerékpárosnak is figyelni kell a gyalogosra, úgy fordítva is. Nem véletlenül van benne a KRESZ-ben, hogy a kerékpáros nem veszélyeztetheti a gyalogost a gyalog- és kerékpárúton, de az is benne van, hogy a gyalogos nem akadályozhatja és veszélyeztetheti a kerékpárost.
-
addikt
válasz ZavaBalazs #247474 üzenetére
Persze, ez csak az első jó idős hétvége hozadéka, utána a legtöbben el is fáradnak
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
itouchfan
senior tag
válasz mauimagic #247538 üzenetére
Versenytempó edzettségtől függ, ha jól edzett és hozzá vagy szokva a magas intenzitáshoz, akkor akkor el lehet menni így ahogy írtad, Z3-Z4 határán de inkább Z3 tetején. Ha nem és túltolod az elejét akkor utána vagy nem fogod tudni befejezni, vagy nagyon szenvedős lesz (been there, done that, Zselic Maraton 2020, 34 fok, 90% páratartalom, 181 AVG Hr az első másfél órában, fél óra múlva görcs, feladás, vége ).
Én úgy tervezem csinálni meg talán az a legcélszerűbb megközelítés hogy az első felében a versenynek vagy inkább a nagy részében (utolsó emelkedőt kivéve) HRM limittel menni felfelé (pl 170 fölé nem engedem bármi van), belőni azt hogy mi az amit még biztosan ki tudsz tartani és akkor nem lesz gond.
Csokicsibesz: Dolomiti link: [link] , amúgy ment PÜ.„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
mauimagic
aktív tag
válasz itouchfan #247542 üzenetére
Nem attól félek, hogy túltoltom, hanem attól, hogy marad bennem tartalék.
Sokkal edzettebb vagyok, mint mikor utoljára indultam CRK-n 2 éve, tegnap is mentem egy kört nagyrészt az útvonalon, a 2 nagy mászás ideje sokkal jobb lett, mint anno a versenyen.
Lehet az lesz a stratégia, hogy Csergezánig pulzus limit, onnantól tiltásigAmi furcsa nekem, hogy az edzésterv szerint alig megyek versenytempót, csak z2 sz@rásig, vagy z5 intervall agyvérzésig
Mondjuk nemsoká jön a "peak phase", lehet ott lesz több versenytempós edzés. -
Csokicsibesz
tag
válasz mauimagic #247538 üzenetére
Igen, ez a Garmin appja. A görbe azt mutatja, hogy az eddig rögzített adaid alapján meddig tudsz tartani bizonyos wattokat. Ezt ugye szépen kiolvassa a watt mérőből és összerakja a görbét.
Amikor rendesen edzettem akkor én is pulzus alapon csináltam. Mikor tavaly októberben eltörtem az ujjamat, akkor vettem egy okos görgőt és kezdtem el Zwiftelni. Akkor jöttem rá, hogy wattal menni és edzeni kicsit más.
Versenyen egyébként majdnem mindig jobbtempót tudsz menni, mint egyébként egyedül, hiszen húznak a többiek, visz az adrenalin.
Szerintem felesleges ennyire nézni a pulzust, hogy végig egy zónában menj, inkább az a fontosabb, hogy ne szállj el sehol. Ne az legyen, hogy ellövöd az elejét, nem frissítesz rendesen és utána beesik a teljesítményed.
CRK középtávon azért van jó pár nagyobb mászás: kiskör elején, Zsír-hegy, Fekete hegyek stb. Inkább az a fontosabb, hogy ezeken osszad be jobban az erődet. Utána a lefeléken tudsz regenerálni, inkább az egyenes részeken kell egy kicsit tempósabbat menni, mert ott sok idő bent maradhat.
Watt mérés arra jó, hogy teljesen objektív. A pulzusod sok mindentől függ: ittál-e kv-t vagy sem, mennyit aludtál, fáradtabb vagy-e stb. Ehhez képest lehet, hogy két edzésed pulzusra egyezik, de erőkifejtésre nem. Watt az nem ilyen, vagy megcsinálod ami elő van írva vagy nem.
Síkon jön ki montin leginkább a különbség, mert ránézel a watt mérőre és látod, hogy itt biza nem dolgozol, csak mész lendületből (60-70 watt kb). Ezeken a részeken kell belerakni még a melót és akkor elég sokat lehet időben hozni. Meg nyilván azt is látod amikor elfogy az erő, mert magasabb a pulzusod de az erőkifejtésed meg alacsony.
Egyébként csodák nincsenek. Nem a wattméréstől lesz valaki erős vagy jobb versenyző. Persze tud benne segíteni, de nem csodaszer.
-
addikt
válasz szimpláncsak #247485 üzenetére
A kerékpárutat is használhatják gyalogosok, ha nincs azzal párhuzamos járda.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Dark Archon #247545 üzenetére
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy a Libegő végállomásától az Erzsébet kilátóhoz vezető út max. hány százalékos emelkedésű?
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
stickermajom
addikt
válasz Mezga Aladár #247546 üzenetére
-
Mezga Aladár
veterán
válasz stickermajom #247547 üzenetére
98w teljesítménnyel 22 másodperc alatt. Jófajta elektromos bicaj lehet. Vagy lefele ment. 40 km/h átlag.
Nekem a közepén 400 w magasságában álltak meg a lábaim.[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
MPowerPH
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest