- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy A40 - középkezdés
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Fotók, videók mobillal
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Tin
veterán
válasz parandroid #248397 üzenetére
A jóléti társadalom átka, vegyünk valamit, aztán évente párszor menjünk el hétvégén "sportolni". Nem a napi szinten közlekedőkről beszélek, azok megtanulják használni a bicajt, hanem arról, amit te is írsz, aki hétvégén havonta egyszer elmegy tekerni, esetleg családdal, az e-bike akkuja meg ott rohad el a pincében. Egyik kolléganőt kérdeztem múltkor, amikor majdnem rádőlt a biciklije és segítettem neki, hogy mondja már el, miért vett Cube Reaction Hybrid Pro-t városba, a válasz: néha elmegyünk hétvégén. A csaj kb 35 éves, de rendesen el van hízva. És nem bringával jár melóba se, eddig egyszer láttam a biciklijét a tárolóban. Nem izgat persze, ő dolga, mire költi a pénzét, de e-bikeon általában öregeket, vagy elhízott felnőtteket látok, és most nem a melóba járósokról beszélek, hanem a hétvégi bringásokról, akik elvileg ugye sportolnak. Az öregeket még meg is értem, de a másik kategóriát kevésbé. Pont egy ilyen elhízott csajról írtam a 3 képernyővel.
-
Tin
veterán
Tanácsot kérnék. Fiamnak tavaly vettünk egy használt Scott 26-os montit, idénre nőtt bele magasságra. A bringa olcsó volt, szerintem kb 10 évvel ezelőtti modell lehet, pár évig tanulgatni jó lesz neki. Már tapasztalgatja, a V fékek még bőven jók, a felni is bírja még. Ma megpucoltuk és beolajoztuk a láncot, így már be tudtam állítani a hátsó váltót is. Az egyik belső vásárlás után 2 nappal leengedett, azt már múltkor cseréltem, de ma néztem a gumikat, és hát az oldalfalon vannak ilyen mikrorepedések, és a mintázata is kopottas. Nem tudom, ez mennyire biztonságos, így inkább a külsőket is cserélném, hogy amire már tényleg elkezdi tolni neki, legyen biztonságos a bicaj. Amíg még szokja, jó ez is.
Méret: 26 x 1.90 (47-559)
Mintázatról kérdeznék. Többségében aszfalton használná, és gondolom ma később a haverokkal mindenfelé, de alapvetően valami olyan mintázat kellene, ami mindenhova jó, de az aszfalton nem a bügykökön gurul az ember, amiket az első erősebb fékezés leszab (hiszen mégiscsak gyerek).
Árban az olcsóbb kategória. Felesleges a drága, az előző bicaján is szétfékezte a hátsó gumit. Nem mondom, hogy legyen a legócskább, de semmi "performance" gumi nem kell. Sima alap kategóriás, csak a mintázatot nem tudom, hogy melyik a legjobb montira, amit többségében aszfalton használ az ember, de mondjuk nem taknyol el vele a legelső földúton vagy murván sem.
A bike-discountról rendelném, vagy Amazonról. Jöhet többféle tipp is. Köszi előre is!
-
Speedy007
őstag
Tudnátok abban segíteni hogy a kónusz a kerékpár kormánycsapágy esetén hol tálálható mit takar ez a kifejezés? Pl. Ez van írva a csapágy adatlapjára hogy kónusz 26.4mm ezt hol mérik? Tudom hogy hülye kérdés de most kezdem ismerkedni a téma körrel
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
szerintem ez elég okés, terepen sem vérzik el könnyen, lányomén pár éve érintetlen :
BlackJack
a Smart Sam is népszerű mindenes szokott lenni, abból is azt hiszem, van ennél olcsóbb változat, csak náluk nem látok most.
CST-ből vettem már olyat (régi LandCruiser koppintás mintázattal, amúgy az is jó, de terepen már kompromisszumosabbb) ebben az árkategóriában (vagyis akkor inkább <4000Ft), amit megbántam, olyan anyaga volt, mintha gumi helyett valami csúszós nylon-gumi keverék lett volna.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Conti Race King elég jó univerzális gumi még. Aszfalton is elmegy, bár nem oda való, nem is csillagászati összeg ebben a mérteben, ennél jobb nemigen lesz. Valami trekking gumi lenne jó megoldás, de MTB-re nem tenném, meg 26-osban nem nagyon vannak.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Speedy007
őstag
válasz abéla #248408 üzenetére
Köszönöm, nekem ezt mondták de ezt nehezen hiszem el "A kónusz rész, amit felülről kell rácsavarni, illetve lent pedig az, ami a villára van ráütve" az alsó a legszélesebb része ami rá van ütve 36mm. Amit meg rá hajtok a csapágyra ezek a méretek külső csésze esetén.
[ Szerkesztve ]
-
itouchfan
senior tag
válasz zsocy #248399 üzenetére
Gratulálok, akartam is kérdezni, hogy volt-e valaki és ha igen, milyen volt a szervezés. Szóval ha esetleg valaki más is volt, ne tartsa magában a beszámolóját, ez sokkal jobb téma mint a hülye ebike, hülye bringaút, lánc szerelés és a 863. Szerelős hsz...
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
zsocy
őstag
válasz parandroid #248402 üzenetére
Röhögni fogtok, de akár zavarhattak is volna, síkon elrobbantunk mellettük, ők 25-el,mi 35-40 - el. Nekem nem volt bajom, egyikük sem kacsázott, szépen mentek egyenesen. Aztán az emelkedőn fordítva, mi 10-15-el, ők továbbra is 25, beszélgetve, nevetgélve felfelé a Gelse tetőre
Jöhetnek, csak talán nem együtt lenne érdemes a többiekkel. Rolleres legalább nem előzött meg -
6030D
Ármester
válasz zsocy #248414 üzenetére
Viccelsz, felfelé a legjobb stéherek. Rakni kell rájuk a kereket olyankor, aztán felszippantanak a tetőre.
ZolkoW: pááályaaaa: kb annyi, hogy hagyd szabadon az ideális nyomot. Mászásnál többször mondják, mondjuk ha valaki tolja, akkor az tolhatja az avarban is. Ha csak lassabban mászik, akkor azért nem illik, ott oldja meg az avarban a gyorsabb. Lefelé véleményes. Én jobban szeretem a jobbról, balrólt kiabálni, úgyis én döntöm el, hol tudok elmenni.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
gordonfreemN
addikt
Én ma egy ilyet toltam,hozzátenném nem vagyok edzett, most kezdtem el bringánznikét hete, szóval nem nagy teljesítmény (az odafele utat külön rögzítettem, ez csak a visszaút):
De jól esett, viszont visszatérve nem sikerült felmászni teljesen a falu feletti dombra, mert az előtte tartó pár km kivette az eròm és folyadék se volt nálam. Kellett volna még kb 10-20 méter. Mindjárt nekifutok ujra, csak kicsit lejjebb megy az ebéd
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
itouchfan
senior tag
válasz gordonfreemN #248419 üzenetére
Persze, nekem is volt már szerelős kérdésem itt, nem is egy korábban, és minden bizonnyal még lesz is. Csak arra utaltam, hogy szerintem sokunk, vagy a topik nagy része számára a bringázás a kikapcsolódásról, élményekről, útvonalakról, bringás eseményekről, versenyekről szól. (Aminek persze feltétele egy jól működő bringa, amihez szerelni kell...) Csak azért írtam ezt, mert az utóbbi időben nagyon eltolódott a szerelés, lánc, wax squirt olaj stb irányába a téma, közben ilyen időben biztos, hogy sokan gyönyörű helyeken tekertek.
Pl.: én ma a BuBa Biatorbágy - Pázmánd szakaszát tekertem le odavissza, egy kis Botpusztai kitérővel 70 km, 700 szint lett. Valóban nem egy családbarát útvonal, visszafelé jó 25-26 fokot jelzett a computer, az Etyek felé vezető emelkedőn 6-8-an tolták fel sorba a bringákat gyerekek és szüleik, nem irigyeltem őket De egyébként az útminőség a legtöbb helyen tényleg parádé, szinte forgalommentes, csak Kajászó előtt és után aki lefektette azt a 3-3 ormótlan fekvőrendőrt a 10-12% emelkedő alsó felére, na azt szívesen megkérdezném, hogy mi vezérelte...„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
ZavaBalazs
őstag
válasz itouchfan #248420 üzenetére
azt hiszem, hogy az volt rá az indoklás, hogy nem kizárólag bicikliút, traktorok is járnak rajta, és ne hatvannal kenődj fel egy szembejövőre. mondjuk így meg a fekvőrendőr repít el, ha nem számítasz rá... mi csütörtökön megyünk hárman, kíváncsi leszek, hogy milyen ott a helyzet. az biztos, hogy ott nem én fogok elöl menni
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
itouchfan
senior tag
válasz ZavaBalazs #248421 üzenetére
Ha számítasz rá, meg figyelsz előre akkor túlélhető (asszem előtte kint van egy tábla hogy Kajászó 3 km, utána emelkedő a dombtetőre és azután jön a lejtő be a faluba), csak teljesen szükségtelen..
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Ixion77
őstag
Hegyesebb területeken élő jómóduak közt gyakori hogy fiatalok/középkorúak is fully e-bikeot vesznek. Nem kell széthajtani magukat hegyre felfelé, és ugyanúgy szállítja az élményt lefelé. Vízszintesen meg nem számít hogy kevésbé hatékony mint mondjuk egy gravel, az elektromotor visszahoz annyit.
Nem véletlen, hogy ha mondjuk Svájcban bemész egy sportboltba, lényegesen több e-bikeot fogsz találni mint hagyományost."Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #248415 üzenetére
Jutsz eszembe, szerintem a fantastic family-vel futhattam ma össze a NHH-n, szőke anyuka, rostos apuka és 2 fiú gyerek (kábé. 10 és 12) mind merevfarkúakkal, mentek át a csóvira, apuci pedig tanította a kisebbet hogyan menjen át ott a gyökereken ahol én mindig leszállok. (amúgy most már út van alatta, abszolválható, legalábbis NHH-Csóványos irányba).🙂...Zoliwrc-nek meg külön köszönöm nem szólt, hogy kábé hatvan fa van rádőlve az ösvényre. ...bár mondta, vagyis lerendezte annyival, hogy nem mindenhol jó az erdő.
Mai...milyen fara van, igazi telivér.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Phülöp
addikt
válasz tacto #248416 üzenetére
+ Mezga Aladár
Köszi, nem volt semmi gond belőle.
Nem tudom, hivatalosan mit kell bírnia egy ilyen nyeregnek, lehet hogy túlterheltem. Egyébként használtan vettem a vasat, nem ismerem az előéletét.
Az a baj a Monolink rendszerrel leginkább, hogy limitált a választék nyereg terén, nem lehet rá nyeregtáskát fűzni, de még egy ass saver se megy rá.
Most kicsit fáj a pénztárcámnak a be nem tervezett nyereg+nyeregcső kifizetése a betervezett stucnicsere mellett (és a szintén tervezett hajtóműcsere után), de ennyi az össz baj. Épp nemrég mondtam az asszonynak, hogy a mozis részleg nagyjából összeállt a nappaliban, mostantól a bringázásba öntöm a pénzt. Mindketten azt hittük, viccelek csak...[ Szerkesztve ]
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
ZolkoW
őstag
Mer' sose jó, amit kitalálnak nekünk..
T20, T25, H2.5-től H5-ig. Csavarhúzó és láncbontó nincs, de 55g, és nem került 6 ezresbe. Ja, meg kényelmes (=lehet) használni, nem úgy, mint a bicskaszerszámokat, azokból már kicsit kiábrándultam, miután egy nyereg dőlés állítás, fékpozícionálás, kulacstartó szerelés is szenvedés velük, még szerencse, hogy ezek egyike se nagyon kell műhelyen kívül, vagyis ritkán. Az igazi bajom a T20 hiánya volt, meg az általánosan elbaszott használat. Na itt a tárolás nincs még megokosítva, várom az ihletet egy igazán frappáns lapos (vagy másmilyen) nyomtatott tartóhoz. De úgyis jön a Rhino tasak, majd az elnyeli aztán kész. Ja, és moduláris, my ass!
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #248430 üzenetére
Nekem nincs bajom a multitoolom ergonómiájával és a mezzseb vagy a tépőzáras pánt elnyeli (már amikor magammal viszem), de én is rendszeresen elgondolkozok egy pillanatra azon, hogy szétszedjem és csak azt hagyjam rajta, amire szükségem is van. Mert ugy-e 195g, nem könnyű, ha a mez nem "pro fit", ugrál is a zsebében.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Gaben92
őstag
válasz jjeahh #248431 üzenetére
Ha már úgy is közel 200g a multiool akkor neked kéne egy Stash RT (159g) és egy Stash láncbontó, aztán meg is vagy. A láncbontót mértem, 44-48g között van valóságban szóval súlyban ugyanott vagy csak nem kell zsebben hurcolni.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz Hasaggymeg #248428 üzenetére
Na mindjárt megnézem stravan mit csináltál.
Egyébként az én stravam kötelező olvasmány, még a Merida Concept Store-ban is figyelik, én vagyok itt a helyi időjárás és terepviszony jelentő.
1-2 hónapja egyik futásom stravaján írtam hogy 12-13 bringás leszállás lehet most a piros háromszög jelzésen. NHH-CSóvi között. Azóta egy párat kiszedtek, de 7-8x most is le kell szállni.
Tegnap is elkerültem ezt a szakaszt, meg a következő hónapokban is el fogom bicajjal (futva tök jó). Sajnos most Börzsöny probléma nálunk hogy kipusztultak a Magas Kőris fák, jön egy nagyobb szél és már dőlnek is.
Szóval tessék olvasni! De kérdezni is lehet -
robertka
tag
Sziasztok, a Csepel Royal biciklim első kerékagyát szeretném kitisztíani újrazsírozni. Joytech agy van benn de a csapágy golyók porvédője nem fém hanem olyan mint ha egy szilent lenne ott, nem lehet könnyen kipattintani. A neten nem találtam meg, hogy pontosan milyen alkatrész lenne ez, esetleg valaki tudna benne segíteni, hogy tudok rákeresni mert ha beszerezhető és nem drága akkor kicserélném. Köszönöm [kép] [kép] [kép]
-
Mezga Aladár
veterán
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
gordonfreemN
addikt
Gyors segitség kellene. A kmc láncot a patentszemnél hogyan kell szétbontani? Kézzel az istennek nem akar szétpattanni
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
andrisbandi
őstag
válasz gordonfreemN #248440 üzenetére
How To Open A Tight Chain Quick Link, Without Special Opener Tool. 4 Tricks.
https://www.youtube.com/watch?v=iC_LNfnzosA【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
arcitec
addikt
-
jjeahh
nagyúr
válasz fulton #248436 üzenetére
Öö.. nem. De a lényeg, hogy a jobb felső sarok alapján valaki még így is szeret
#248432 Gaben92: az előbb megbontottam, de ha leszedem ami nem kell is 170g, szal inkább visszaraktam . Ha veszek újat, az könnyebb lesz, pl. egy ilyen.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Speedy007
őstag
válasz andrisbandi #248441 üzenetére
velem meg megvetette a szervízes az 5.000-s patenszem szerszámot nem vág földhöz de ha ezt tudtam volna hogy így is lehet..
-
arcitec
addikt
válasz fulton #248398 üzenetére
Jómagam ezzel szerkesztek majd töltem be a Connect Garminra, már korábban is jeleztem itt is jópáran használják, rugalmas, könnyen kezelhető: [link]
Apropó, miféle minőségű az a mez? Megfelelően szellőzik? Egy jó mez hatékonyan vezeti el az izzadságot. De ha ez is jó minőségű elvileg, akkor rendesen izzadsz.
De legalább a méreganyagok is távoznak...#248445Speedy007: Ne bánd, azért az a videó elég buhera módszer, akkor ha nincs jobb...
[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz Csokicsibesz #248446 üzenetére
Bánni nem bánom mert szét akarom bombázni a kerékpárt mert hó végén jövő elején küldöm a viharvert vázat osziszinterhez ral 1028-ra lefújatni
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Okos Otthon / Smart Home
- Horgász topik
- Futás, futópályák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen