- iPhone topik
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- LG G4 - nehéz rajta fogást találni
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz Hasaggymeg #248750 üzenetére
Abszolút a barna mellett vagyok. Mert jobban néz ki szerintem. A következő guminál szerintem majd kifizetem én is a felárat. Most még újoncként mindegy volt nekem. Ezért lett fekete GP5000. Meg így elsőre meglepődtem a sima fekete árán is.
De szerintem a követezőre kipróbálok majd egy Vittoria gumi szettet, és azt barna oldalfallal. Kíváncsi vagyok a Vittoria-ra, még úgy is, hogy a hajamat eldobom most a GP5000-től. Nagyon tetszik.#248751 peetie1
Igen, akartam is írni az előbb, csak mire eszembe jutott, kifutottam a szerkesztési időből, hogy valószínűleg a raktárkészlet pont az én rendelésem után fogyhatott el (jó esetben), ha jól működik a rendszerük. Szóval annyira nem félek. Majd kiderül.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #248746 üzenetére
Ez lesz az új lábas kép? Ez is KOM gumi? Jön az emelkedőn Hasaggymeg, és a homlokodra (gumi neve).
stickermajom: nálunk szerencsére beragadt az Ez a szerviz megint egy tizes lesz, mi?
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Csokicsibesz
tag
Max pulzus 60-70% közötti zóna. Se nem túl könnyű, se nem túl nehéz. Ebben a zónában a szervezeted elsősorban zsírból próbál dolgozni (ami nem csak fogyáshoz jó). Amikor először elkezdesz ebben a zónában menni, akkkor lassúnak fogod érezni, de türelmesnek kell lenni. Ahogy elkezdesz ténylegesen erősödni, úgy leszel egyre gyorsabb.
Mert valójában akkor erősödsz, ha a leadott watt nő, azonos pulzus alatt. Ez utána kihat a többi zónádra is, hiszen ha alacsonyabb pulzuson erősebb vagy, akkor magasabbon is az leszel.
Nyilván aki már ki van alapozva annál már más a helyzet, de kezdőként szerintem inkább az alapokat kell megérteni.
-
zseko
veterán
Üdv, segítsetek már egy picit, mert valamit marhára nem értek. Ritkán biciklizek mert ami van azzal nagyon nem esik jól, ám haver biciklijével (valami régi Hauser, 10e forintért vette) viszont teljesen más élmény volt.
177cm magas vagyok, a belső lábhossz 82cm. A testbike oldala szerint állítólag nekem ez a méret lenne a jó:
Ez ugye a nyeregcső hossza lenne, legalábbis úgy írják:
Viszont akárhány biciklit nézek, köze nincs a méreteknek ehhez. Már csak úgy találomra, keresgélés közben pl. az alpinbike oldaláról egy cross trekking méretei: [kép]
Valamint egy, szintén találomra Rockrider ST120 MTB méretei, ahol méret alapján L-es kellene: [link]
Szóval egyáltalán nem értem mire jó a mérés, ha aztán közelében sincsenek a méretek... vagy én nézek be valamit, de nagyon.
Más, próbálgattam pár (Rockrider) biciklit. Elvileg, a magasságom alapján M és L határán vagyok, hol ezt ajánlja, hol azt, ennek ellenére az XL-es méretűt találtam a legkönnyebbnek hajtani. Nem tudom jól jellemezni, de azt kb. úgy éreztem mintha sétálnék, míg az L-es méretűt pedig biciklizésnek éreztem, vagyis hogy hajtom (sík terület volt csak). Viszont az XL-esnél meg persze a kormány kissé messze van, ezért az a pozíció hosszútávon kényelmetlen lenne, de még az L-es is kicsit messzinek érződött. Az ülésmagasságot beállítottam magamhoz, mert azt lehetett, mással nem tudtam variálni. De mégis azzal éreztem kényelmesebbnek a hajtást.
Úgyhogy fogalmam sincs mi alapján válasszak biciklit.
[ Szerkesztve ]
HR24.hu
-
Tin
veterán
válasz Csokicsibesz #248755 üzenetére
Köszönöm, így már értem. És akkor a zónák is rendben vannak. De a 2-es az túl könnyű, hogy a fenébe lehet abban maradni?
-
-
ZolkoW
őstag
válasz zseko #248756 üzenetére
könnyen belátható, hogy ha a felsőcső szöge is változtatható, akkor a nyeregvázcső hossza nem mond semmit. Ez régről maradt, amikor minden felsőcső vízszintes volt, így ha nagyobb volt a bicikli, ahhoz nagyobb NYVCS tartozott. Ma is használatos, de látod te is, hogy egy trekkinget sem tudsz összehasonlítani vele egy montival. a trekking felsőcsöve vízszintesebb még mindig..
Szóval kiindulásnak mindenképp jó a gyári ajánlás, ökölszabályként attól felfelé vagy lefele egy méretet el lehet térni, különösen ha határon vagy, de kettő méret különbség már legyen gyanús. Rókarájderből én is az L-est mondanám.
Ja, a felsőcső (vízszintesen mért) hossza sokkal mérvadóbb, de valójában az sem mindenható, a stack/reach értékeket meg nem szoktam fejben tartani, lehet hogy az jobban működne. Más nyeregcső-szögeknél már kicsit módosul a kényelmes felsőcső-hossz is.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Ringman
nagyúr
Nuroad aluvaz es villa tomege cube szerint
The frame wheight is around 1593gr. and the fork around 495gr.
-
itouchfan
senior tag
Nem attól fejlődsz, hogy minden alkalommal széthajtod magad. Vagyis de, egy ideig, aztán 2-3 hónap után jönni fog a plató, és onnan se előre se hátra tovább, és el fog menni a kedved. Jól írta mindenki, alapállókepességet kell fejleszteni, a max pulzus 60-75% között. Akkor kell magasabb intenzitása váltani, ha ettől már nem fejlődsz (Hatékony Terhelési Minimum elve, idézve: ("angolul: Minimum Effective Dose, MED).Ez a gyakorlatban annyit jelent, hogy egy adott sportoló esetében mindig azt a legalacsonyabb terhelést (pl. intenzitást) válasszuk legmagasabb ingerként, ami még alkalmazkodást vált ki a szervezetében - vagyis, amitől még fejlődik az illető"). Hogyha így végig ment 3-4 hónap és esetleg tudod növelni az edzések időtartamat fokozatosan, akkor lehet váltani feljebb. Persze, hogy ne legyen nagyon monoton, 2-3 hetente beleférhet egy intenzívebb tekerés de ésszel.
Szerkesztés: és ha már megvan az alapállókepesség elégséges szintje, akkor sem mindig kell intenzíven menni, akkor jön be a 80-20 arány - 80% alap, 20% intenzív.
[ Szerkesztve ]
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
flash-
veterán
gratula, arról én még mindenütt csak jókat hallottam, mindnekitől.(mavic-al összehasonlítva pláne ezt szokták ajánlani vagy a fulcrumot)
én nekem is felmerült a kerékvásárlás groupset csere miatt,de nemtom mikorne aggódj nálam is ezt irta előző rendelésnél aztán mégis megjöttek a cuccok hamar!
itouchfan: nekem az a tapasztalatom hogy kell menni keményen is mert akkor jön a sebesség, viszont nem sokat, tehát intervallum edzéssel z4(4x8-2x20p-2x30p)-z5(6x3p-5x4p), nem pedig 2 órán át nyélen, na az ami megölt kezdőként nagyon hamar...
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
itouchfan
senior tag
válasz Dark Archon #248737 üzenetére
Ez jó, el fogom menteni és bármin ragodok csak elolvasom pont a héten szereltettem össze és be a bringába a még múlt ősszel vásárolt DT kerekszettet, új féktárcsákat és fékpofákat plusz akkor már volt egy kisgenerál is, mindezt 1 nap alatt megcsinálták. Szóval ha esetleg valakinek gyors és jó szerviz kell, tudok ajánlani (teleszkóppal nem foglalkoznak, ajánlanak más üzletet (DRBike-ot ők is)).
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #248754 üzenetére
Te mocskos szájú! ...igen, KOM gumi, nagyon jöttek vele a KOM-ok, ezért ugyanolyant vettem. 🤭...valójában meg ez a legolcsóbb a faxtrakból és a legtartósabb összetételű is, és mivel itt van azért Zasszonyos-aszfaltos is éppen elég ezért ekkő...(a lábam meg csak pihentetem az íróasztalon a régi bringás cipőmben )
...a T5 kell ha gyenge a lábad (no grip) tehát nem pörögsz ki, de mindig sietsz munka után tekerni (good speed) és fösvény is vagy, meg aszfaltozol (no wear)
..a T7 akkor jó ha mész sárban is (better grip), de ráérsz (less speed) és nem sajnálod a pénzt sem annyira rá (less wear)
...a T9 meg az erős lábú sarazós vaddisznóknak (best grip) akik ráérnek egész nap tekerni (no speed) és ráadásul kőgazdagok is, akik az erdő mellett laknak, mert ez kopik mint állat és drága. Vége...[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #248764 üzenetére
A 'Z ride' az asszonyos kor lenne Nalad? Most esik le.
Ha lesz topikbringazas, gyussz e? Bar azt sem tudom, en megleszek e hivva, felek, hogy rohadtul nem birnam a tempotokat.parandroid: Nem mindenki kepes gorgozni. En sem, mert hianyzik az, amiert tekerek.
Szerintem alapozni montival is lehet, ki kell valasztani egy nagyon hosszu, betonos vagy erdei, vagy foldutat, keves szinttel, es menni rajta, egyenletes tempoban, odafigyelve, hogy a pulzus ne lepje at azt a bizonyos 130 -at. Es tolni kell 4-5 orat is akar... De persze ugyan ez igaz orszagutira is, csak ott nem mesz terepre, es a foutak nem biztos, hogy jok lesznek alapozni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tin
veterán
válasz Csokicsibesz #248758 üzenetére
Köszi, az a gond, hogy én amikor elkezdtem és utánaolvastam, azt írták, hogy heti 3x menjek 1 órát kezdésnek, de az első két alkalmat leszámítva az csak akkor volt "elég", ha rendesen beletapostam. Múltkor a fiammal mentünk el féket állítgatni, az volt tizenpár km, na ott a 2-es zónában maradtam végig, de el se fáradtam, így délután elmentem még egyszer egyedül megnyomni.
#248761 itouchfan: köszi neked is a hasznos tanácsokat.
Akkor valószínűleg nem így kellene edzenem, mint tegnap. Oké, ez kicsit tényleg jobban meg lett nyomva, fájnak is a térdeim meg a combjaim, de általában a 3-4-es zónában megyek, kicsi 5-össel.
Akkor ha jól értem, a 2-es zónában kellene maradnom, belenyalva a 3-asba, és ezt csinálni pár hónapig?
-
chubby2o6
senior tag
válasz Hasaggymeg #248750 üzenetére
Ismerős, a két hónapot használt barna oldalú Race King-ből a hátsót kukázhatom, és így - mivel sehol sincs készleten - a még szőrös első is kényszerpihin van.
Kedden jött meg a fekete szett, majd ebéd után felrakom őket.
Mondjuk nekem annyira nem jött be a barna, képen szép volt, de a bringán már annyira nem tetszett. Azért, ha lesz még valaha készleten, majd veszek egyet, felemásan én sem akarom használni.Ringman: Nekem ME700 van, de nincs összehasonlítási alapom, nem volt előtte keret nélkülim. Nem tudom, mi számít puhább talpú cipőnek, de érzésre tartja rendesen. Pláne akkor jó, mikor elindulsz egy lámpánál, de nem tudtál elsőre becsatolni, talán könnyebb tekerni, mint egy keret nélkülivel.
[ Szerkesztve ]
-
válasz MPowerPH #248766 üzenetére
"Nem mindenki kepes gorgozni. En sem, mert hianyzik az, amiert tekerek."
Mind mások vagyunk. Nekem csak az van meg benne, amit tekerek, és az összes zavaró körülményt ki tudom zárni. Én a futással is jól elvoltam padon, de ott azért kevésbé zavarók, illetve jobban el lehet kerülni az idiótákat / forgalmi helyzeteket / szélsőséges időjárást / szükséges, de nem tervezett logisztikát / szerelést, stb. Én biciklizni is szívesebben mennék, ha zárt pályán lehetne csinálni, ahol senkivel nem találkozom, és jön a szerelőcsapat, akik mindig ott vannak, ha gond adódik.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #248764 üzenetére
...T7 elöl, ha fosol lefelé és kell előre a plusz tapadás (better grip), T5 hátul, ha vadászod a KOM-okat (good speed) és csóró is vagy (no wear) - ez lennék én, ha ilyen gumit vennék . A gumi hátul sokkal gyorsabban kopik és ott számít igazán a gördülékenység, előre meg nekem jobb tapadás kell, mert béna vagyok lejtőkön. Mondjuk a profik is agresszívebb vagy lágyabb gumit raknak előre, pedig ők nem fosnak lefelé .
Más, akkor már Kenda Booster Pro SCT tapasztalatok eddig: szárazon marhajó, rövidebb a féktáv, mint a Maxxis Rekonnal, valamiért azonos nyomáson ujjal megnyomogatva is puhább, nagyon képlékeny gumi és ezt menetközben érezni is, jól csillapít. Ami nem jó: sárban és a múltkor 26%-os emelkedőn, avaros laza erdei talajon kipörgött . 6030D-nek részben igaza volt, ilyen körülményekhez túl sűrű a mintázat.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #248766 üzenetére
A "Z" rájd minden olyan amire nem vagyok büszke és Zasszonyra foghatom. ...a múltkor meg már ígérted, hogy jössz, aztán valamiért nem jöttél. 🤔 (tempód meg enyémnél biztos jobb, legalábbis a Strava szerint )
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #248771 üzenetére
Olyan lassú, hogy ma is lett egy KOM-ja, 4 kupája és megszámlálhatatlanul sok PR-je
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
stickermajom
addikt
válasz Hasaggymeg #248771 üzenetére
Na akkor gyorsan átírom nálam az összeset Z-re. Legyen kire fognom.
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #248771 üzenetére
"...a múltkor meg már ígérted, hogy jössz, aztán valamiért nem jöttél. 🤔"
Szerintem akkor tortem a vallam, vagy volt a mutetem. De most mindenkeppen mennek, meg ha a belem is log.
jjeahh: De az downhill section volt. Itt mar ismerem az osvenyeket, merem jobban ereszteni. Ismeretlen helyen ez nem mukodik lefele, megtanultam a lecket.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tin
veterán
válasz parandroid #248765 üzenetére
Az nekem nem fog menni. Asszony 2 éve nem bírt rávenni, hogy rááljak a futópadra, egyszerűen nem az én stílusom. Ezért is vettem bicajt. Akkor majd kiveszem a körömből a lejtőt és az emelkedőt, és megyek csak síkon oda-vissza, és ha jól értem, akkor csak arra kell figyelnem, hogy a pulzusom a 2-es zónában maradjon végig. Hát, nem lesz egy kellemes edzés így, meg gondolom akkor így sokkal többet is kell mennem.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Jaja, minimum 1,5 óra, legalább hetente 5x, de jobb lenne, ha emellett (ebből) heti 1-2x a 2-3 óra is összejön. Futva könnyebb alapozni, ott kb fele idők elegek hozzá, tekintve, hogy alapból sokkal magasabb a pulzus/terhelés.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #248776 üzenetére
Le a kalappal parod elott. Azert durva tavokat megteker, nagyon jo tempoban. En az enyemet mar nem tudom ilyenre ravenni, pedig probalkozok.
Btw, egy ember lesz, aki alazni fog. Mindenki tudja, kire gondolok.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
fulton
addikt
válasz Jester01 #248695 üzenetére
Itt vannak most az új gumik. Feltettem ezeket. Megnéztem alaposan a régit, belül nincs károsodás repedés, szövet is ép, ez a vékony külső gumi rész megnyilt. (Ez annyiban nem jó h könnyebben eljut a szövetig a "kosz ez az"... Gyanítom nem triviális dolog. DE, visszaküldöm a 2 gumit. Kép alapján sztem ez is ugyan ott végig fog nyilni. Ez a gumi ilyen gyártva..hm. még arra gyanakszom, hogy lemostam a gumit is vagy 2 szer kerekpártisztítóval (szivacs). Elképzelhető h ez hiba volt. Azt a réteget lemoshattam róla ami védi ezek falát, esetleg az a "vegyszer" rossz hatással volt a gumi oldalfalára.
Valószínüleg elhasználtam volna mielőtt tönkre megy, de legyen tiszta lap, most oda fogok jobban rá figyelni, és meglátom ez is reped e (sztem fog).
New: [kép] régi: [kép] -
Csokicsibesz
tag
válasz velizare #248780 üzenetére
Attól függ mire akarod használni.
Nekem 500 van ez a rohangálós, melóba járós, meg féli gravel a G-One gumikkal. Erre sztem a Sora teljesen tökéletes.
Ha országútiként szerettnéd használni, akkor megérheti a 105, a fék is jobb abban a bringában. Szóval a 80k nem olyan nagy felár szerintem. -
tacto
aktív tag
válasz Ringman #248713 üzenetére
En semmit egyelöre, epp vettem egy keretest, pont a 700-ast. Egyelöre inkabb zavart a keret, vissza is csereltem 520-asra, ugy ereztem, felesleges sulytöbblet meg kiallo felület, inkabb dokkolasi akaadaly. Hozzateszem, trailt mondjuk nem latott meg a kombo, nem os fog valoszinüleg, esetleg ott kijön a stabilitasi erzet (?) különbsege.. Fura modon, a legkenyelmetlenebbül dokkolhato cipöm epp a sajatmarkas Shimano (xc 502), minden egyeb gyartoeval könnyebben csatolok be. De ez lehet, egyedi erzes es el is mulik, par honapja hasznalom.
[ Szerkesztve ]
-
avl
aktív tag
zonak: darazsfeszek, nem egyforman definialjak, de azert sok a közös, belöhetö mit celszerü
egyszer raerö es kivancsi idömben gyüjtöttem:
[mayo] [fanaticbike] [cyclingweekly] [polar] [garmin] [taylorleonard] [verywellfit] -
nagyúr
válasz Csokicsibesz #248781 üzenetére
a gumit nem is néztem, mi van rajta. commuting lenne a fő rendeltetése. akkor az 500as lesz, köszi.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Csokicsibesz
tag
válasz velizare #248784 üzenetére
28-as drótperemes valami van rajta, az nem egy nagy szám. Én instant cseréltem egy normális gumira.
Melóba járni szerintem jó a Sora, a 9-es lánc meg sor baromi sokat bír, igénytelen is, nehéz elpusztítani. A kerék is nehéz mint a kő, de cserébe bírja.[ Szerkesztve ]
-
flash-
veterán
slime: na megtöltöttem vele a belsőt de valamivel a cimkén való jelölés felett van a foyladék vagyis kicsit kevesebbet tettem bele (44-622 külső) azért üt a kerék?
pedig megforgattam vagy 15 percig forgattam a kereket ,megállitottam,ütögettem, rázogattam,sb..első kerék szelepét ki se tudtam szedni a kupakkal,úgy megszorult. ilyenkor mi a jó tipp? mivel szoktátok kiszedni az autószelep szeleptűjét? (nincs kiszedőm)
"Melóba járni szerintem jó a Sora," ó, szerintem nyélen menni is nagyon jó,csak hiányzik síkon pár áttétel 35 körül ha feljebb váltok azt már nehéz tekerni, ha pedig nem váltok és úgy pörgetek jobban azt meg már nehéz nekem tartani ilyen erőkifejtésnél (a 90et, 85 körül jobb lenne,dehát nagyobb az ugrás két fogaskerék között hátul..
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Sleek
senior tag
válasz itouchfan #248701 üzenetére
Nekem olyan a gyári nyeregcső ,hogy hátul van két imbusz csavar egymás mellett.
Viszont a Wilier országútim olyan ,hogy két csavaros.
A csavarokhoz kis negyed colos imbusszal fértem oda. Azt mire beállítottam a nyerget jött a döbbenet ,hogy hosszú a csavar és amikor ülök a nyergen beleér a nyereg aljába. Így szétszed csavar levág. De jó szórakozás mire beállítod a nyereg dőlést. Mindig csak egy fordulatot lazítottam az egyiken a másikon meg annyit húztam. Jah még az is mókás ,hogy alapban menetrögzítős volt a csavar ,hiába csak 9Nm írnak rá alig tudtam meglazítani.
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
Tudom, így videó alapján szinte lehetetlen megállapítani, hogy mi kattog, de csináltam megint két videót, elég jól hallani.
[link]
[link]
Borzasztóan szétcsesz az ideg miatta.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
flash-
veterán
ha leszállsz a bringáról, megforgatod csak a kereket külön elsőt-hátsót akkor is kattog?
vagy ha rátámaszkodsz a súlyoddal a nyeregre és úgy tolod?
vagy csak ha tekersz?nekem ami okozott már kattogást:
nyeregcső(kivétel, megtakarítás,zsírozás megoldotta)
de nekem pl ha elkezd időközönkéntt kattogni akkor a mosás után abbagyja egy pár hétigaztán olyan is volt már hogy a küllők kattogtak, aztán ujjammal láncolajat rákentem az agy felöli végüknél és azóta nincs kattogás
illetve kulacstartó sem volt jól behúzva,ráhúztam és egyszer az oldotta meg a gondot[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Tin
veterán
válasz parandroid #248777 üzenetére
Na, hát ennyi időm sajnos nem lesz. Heti 3 alkalmat tudok csinálni, alkalmanként max 1.5 órát. Hétvégén talán belefér 2-3 óra egyszer, de több nem. Mindegy, a lényeget megértettem, hogy komolyabban vissza kell vennem, és fokozatosan felépíteni, szóval először is síkon fogok tekerni 140 alatti pulzussal, aztán majd meglátom, hova jutok vele. A semminél, amit eddig csináltam, már az is több lesz. Plusz talán kinyírni sem fogja a lábaimat
-
válasz andrisbandi #248791 üzenetére
Monoblok csere megvolt. És másik pedállal is megpróbáltam. Nyeregcső meg váz kitakarítva. Egyébként is kattog kiállva is.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz flash- #248792 üzenetére
Ez valahonnan a hajtókar és monoblok körül jön fixen. És terhelésre leginkább. Állványon nem hallani.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Persze, amit írtam, az lenne az optimális, de ‘ain’t nobody got time for that’. A lábaidat meg úgy kíméled, hogy ha alacsony ellenállással pörgetsz. Elsőre célozd meg a percenkénti 80 körüli pedálfordulatot (hehe, kinéz egy pedálszenzor ), és úgy válts, hogy mindig ebben legyél, ha nagyon belejössz, akkor lehet emelni 90-ig, ha tudod (nem mindenkinek megy). A kardionak is ez a jobb, meg a térdednek is.
Szerk.: Pulzust ennyire azért nem kell komolyan venni, az már nagyon fakírság, először legyen 140, főleg, ha nem vagy beedzve, dombon, hídon, felüljárón elmehetsz 145-150-ig is, de utána azonnal essen vissza. Ha megvan egy alap alap (lol), akkor lehet próbálkozni lejjebb tenni a limitet. Idővel úgyis elindul felfelé a pulzus (úgy ertem, egy tekerésen belül), a cél az, hogy ezt az időpontot minél jobban ki tudd tolni, ha nagyon megy, akkor akár a teljes időtartamra - azaz 1,5 (jóval később 2-3) órán át azonos teljesítmény azonos pulzuson. Nem olyan egyszerű, mint amilyen egyszerűnek hangzik.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
addikt
válasz Hasaggymeg #248743 üzenetére
kiszakadt a bowden
⏺︎ Bankot váltanál? Segítek! Küldök meghívót! ⏺︎ Gránit Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz: 10+40e ⏺︎ K&H Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz 10+40e ⏺︎ Részletekért keress priviben! ⏺︎
Új hozzászólás Aktív témák
- 3D nyomtatás
- Hardcore café
- E-roller topik
- Microsoft Excel topic
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Mászós topik - falmászás, via ferrata, sziklamászás, hegymászás
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen