- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ringman
nagyúr
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Hasaggymeg #249944 üzenetére
Ifj. Knézy Jenő időnként marhaságokat beszél, nem ismeri az outi sportot, számomra elviselhetetlen.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Ringman
nagyúr
válasz Mezga Aladár #249954 üzenetére
az asszonyverő minden sport terén baromságokat beszél.
-
chubby2o6
senior tag
válasz Hasaggymeg #249950 üzenetére
és#249952stickermajom
Most feladtátok a leckét
Oké, még van pár napom eldönteni . -
Ringman
nagyúr
válasz Maximum1 #249956 üzenetére
az elképzelés szerintem is jó:
A cél, hogy azokban a helyzetekben, amikor forgalmi torlódások, vagy a gyalogos területek és az emberek tömege megnehezítheti a beteg elérését, akkor ők gyorsan odaérjenek és kezdjék meg az életmentő ellátást, illetve maradjanak a bajbajutott mellett mindaddig míg a mentőautó oda nem ér.van rajta felszerelés rendesen:
A prototípuson szinte minden megtalálható volt, ami egy mentőgépkocsi felszereléséhez tartozhat: így például az újraélesztéshez használható félautomata defibrillátor, motoros szívó, oxigén, légútbiztosításhoz használt eszközök, lélegeztető maszk, szülés levezetéséhez szükséges szett, kihűlés elleni melegítő takarók, gumikesztyű, szájmaszk, fertőtlenítőszerek. A csomag része egy olyan különleges fúró is, amelyet akkor használnak, ha a sérültnél nem találnak vénát, és ilyenkor a páciens sípcsontjába kell a tűt bevezetni. A Telex akkori beszámolója szerint a mentőstáska egy közel 20 kilós nagy zöld hátizsák.
polgárőrség vicces így -
Mezga Aladár
veterán
-
mauimagic
aktív tag
válasz Csokicsibesz #249947 üzenetére
Nekem meg a magyar használtpiac nézegetéséből van elegem, nincs sok értelme, pár éves gépek új német listaárra árazva.
Gondolom nem sok palimadár akad, mert ugyanazok a hírdetések vannak fennt hónapok óta.
Ebike-ot persze lehetne venni okosba, tele van a net új bringákkal, gondolom számlagyáros ügyeskedők behozzák nettóba németből, pár százezret csak hoz, a cég meg úgyis bedől, ha jön a NAV
Ebből is látszik, hogy a MTB halott, nincs piac.
Úgyhogy mindenki úgy vegyen új bringát, hogy eladni már csak gombokért fogja tudni -
Maximum1
őstag
válasz Mezga Aladár #249961 üzenetére
Elég sokat járok arra autóval, 2 hete folyamatosan foltozgatnak, főleg a csatornafedeleket.
Nézem az élőt, Esztergom felől nem csináltak semmit.#249964 mauimagic
Tud újraéleszteni és sebet ellátni, amíg jön a segítség, mit kéne még ?[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
válasz mauimagic #249962 üzenetére
azért nem birják most eladni a bringákat mert szerintem főleg a covid alatt a bezártság és utazáshiány miatt mindenki bicajt vett ( (túlárazva) olyan emberek is, akik ha nincs covid sose ültek volna bicajra, és most kiesnek a szitán azaz elakarják adni mert semmi közük nincs a bicajozáshoz, covid/háboru/inflációt kihasználva pofátlanul / indoktalanul árat emelt mindenki, és most a túlárazott "használt"bicajokat nehéz eladni (persze nem akarnak sokat bukni rajta hát listaáron akarják adni..) annak a biciklis rétegnek, aki pár éve ugyan ezt a minőséget 30-40% al olcsóbban megkapta...
aztán még van a rongyrázós réteg is, bemegy a boltba, fél perc alatt eldönti és kifizeti a legdrágább bicajt aztán a statisztikákból majd azt okoskodják ki a gyártók és eladók hogy lehet simán árat emelni mert megfizeti a pórnép..
a cubeval a mai napig nem tudom mi történt, covid óta itt SK-ban ha most rendeled talán szeptemberre megkapod, semmi bicajuk nincs, és nem is volt az elmult 2 évben..
persze mindig látom az álláshirdetést hogy cube-hoz keresnek összeszerelő munkásokat (minimálbérért..)[ Szerkesztve ]
-
Csokicsibesz
tag
válasz mauimagic #249962 üzenetére
Az osztrák is túl van ám árazva...
Néztem Luxot használtan 2650 EUR, kinti ÁFÁ-val meg 2950 az új. 300 EUR különbségért nem éri meg megvenni egy 3 éves használt bringát.
Láttam olyan is, hogy az újonnan 1850 EUR bringát 1800 EUR-ért adta, szóval azért eléggé be van állva a piac. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #249954 üzenetére
nem ismeri az outi sportot...azt mondjuk én sem. ...de közben veri a zasszonyt is.🤔 Hm, így már szimpibb. (Viccvót! )
A filmezés szerintem rendben van.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
mauimagic
aktív tag
válasz Csokicsibesz #249966 üzenetére
Amik figyelőlistásak nálam pl:
Orbea Oiz H10 2020-as, keveset futott 1630 EUR, listaár 3300 EUR
2019 Oiz M50 1800EUR, újonnan anno 3500.
Most újonnan ilyen bringák 4000EUR körül kezdődnek.Szóval azért vannak akik eladni szeretnék a bringát, nem árulni.
A HT-k viszont sokkal jobban tartják az árukat, 1600 EUR alatt nincs jó felszereltségű, pár éves használt karbon merevfarú, alig van értékvesztés. -
Mezga Aladár
veterán
válasz Hasaggymeg #249967 üzenetére
" ...de közben veri a zasszonyt is.🤔 Hm, így már szimpibb. (Viccvót! )"
Fosol, hogy a feleséged olvassa a topikot!!!
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Tin
veterán
válasz szimpláncsak #249969 üzenetére
Valószínűleg mert ezt megtervezték, nem csak valami hülye berajzolta a nyomvonalat arra, amerre a haverok telke megy.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #249970 üzenetére
🤫😨😆...nézem a Girot is és hát persze más az alábeszélés...emez kicsit sárgább, kicsit savanyúbb de a miénk.
szimpláncsak...ott valami meglevő utcát aszfaltoztak, gondolom nehezebb lett volna ilyent beékelni a házak közé.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Hasaggymeg #249972 üzenetére
Este majd nézz bele az Eurosporton a magyar verseny összefoglalójába.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
nagyúr
válasz szimpláncsak #249969 üzenetére
lombard street?
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
szimpláncsak
tag
válasz Mezga Aladár #249961 üzenetére
Számomra a tour de hongrie-val kapcsolatban az a legszomorúbb, hogy még mindig úgy kell útvonalat tervezniük, hogy hol van tűrhető/ jó minőségű út. Pedig milyen menő lenne egy olyan hegyi nap, ami mondjuk Miskolcról indul majd Kazincbarcika - Mályinka - Lillafüred - Felsőtárkány - Eger - Sirok - Verpelét - Gyöngyös Kékestető 180km/2700m szinttel. Ehhez csak úgy 18km-t kéne leaszfaltozni a Bükkben . Mostani tdh-n meg körözgetnek párat a hegy körül.
velizare:
Jah Majd gyakorolhatom a kanyarokat, remélem a térdem is leér mint a motorosoknak.
De, hogy ne legyek ilyen pozitív, két utcát is bringás pénzből fognak leaszfaltozni, mert az egyik olyan rossz állapotban van, hogy nem lehet rá felfesteni a bringás nyomot, a másik meg jelenleg nem aszfaltos út. A második ráadásul Miskolc-tapolcàn az új építésű , kb. 100 milliós házak előtt van. Magyarán biciklis infrastruktúràra adott pénzből autó utakat aszfaltoznak.[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
Spd-vel mar helyenvalo a bringa?
Ha mar nem illik taposoval hasznalni a gp5000-est -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #249976 üzenetére
Alakul ez.
szimpláncsak...hát Miskolc-Ómassai letérő között még csak-csak rendben van (mikor Hámori tó partja nincs éppen beszakadva 😆), de félő ha onnan fel Bánkúti leágazásig, és főleg majd le Mályikáig megcsinálnák az is paraszt moto GP lenne a donoroknak és veszélyes lenne ott bringázni. Jobb az így nekünk, hidd el.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szimpláncsak
tag
válasz Hasaggymeg #249979 üzenetére
Hát csak így országútival járhatatlan. De nem hiszem, hogy mostanában lesz arra új aszfalt, mert csak turisztikai forgalom van arra. Tavaly mentem úgy arra, hogy fel Bánkútra, onnan meg Nagymezőre át. Azt a pár km-t ki lehetett még bírni a bringán, de Bánkútról lefelé nem vállalnàm be. Szerintem nem vészes a motoros helyzet a Bükkben, Répáshuta és Felsőtárkány felé sem.
[ Szerkesztve ]
-
zsocy
őstag
Kitekertem ma a TDH rajthoz Martonvásárra, még lábas képet is próbáltam csinálni nektek a pelotonnal, de majdnem hanyatt estem, inkább csak néztem őket.
Akár szereted az outi sportot akár nem, ez egészen felemelő látvány amikor ennyi profi elteker melletted olyan gépeken amik az abszolút csúcsok. A csapatkocsik, buszok, az egész forgatag, nagyon tetszett. Szerintem volt sok olyan csapatkocsi amin többet értek a tetőre szerelt bringák mint maga az autó.
A bubán mentem oda-vissza, jó kis edzés volt a széllel harcolni. A Kajászói fekvőrendőr pedig tényleg egy ordas nagy marhaság, ez pont az a fajta ami a kocsit is megdobja, nemhogy a bringát, egyszerűen bringaútra ilyet nem szabad rakni. Még úgy is ütött hogy tudtam hol van, készültem rá, lassan mentem. Ez bárhogy máshogy jobb lett volna.
[ Szerkesztve ]
-
-
6030D
Ármester
válasz szimpláncsak #249969 üzenetére
"Nem lehetne úgy kiírni, hogy picivel több aszfalt meg betonszegély kelljen? Elég szrul indult ez az év az építőiparban.... "
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
m72
tag
Ma sikerült az első taknyolásom spd-vel 5200 km után. Egyenlőre szűk körben mutattam be a performanszot, nem volt néző. Murvás, (nekem) meredek lejtőn belementem egy kb. 20 cm mély, úttal párhuzamos vízmosásba, amiből nem tudtam kijönni. Nyilván én voltam a béna de vélhetően sokkal ügyesebb már nem leszek. Gondolom a slick gumik sem segítették a nyeregben maradásom. Már tavaly óta nézegetek külsőket, de el akartam használni a slickeket. Most arra jutottam, hogy lehet mégis az idő előtti külső csere lesz az olcsóbb. Ebben kérnék segítséget. (29 x) 2,25 - 2,35 méretben gondolkodom. Max 58 mm szélességet írnak a bringára, de a 2,35-öt még megkockáztatnám. Problémás, hogy elég sokat megyek aszfalton. Anti tuningot nem szeretnék, ezért jó lenne, ha a tömeg megállna 800 g körül, így a túra gumik kiesnek. Aztán az is jó lenne, ha 1000 km alatt nem kopna el a sok aszfalttól, bár a középső minta kopása nem annyira zavarna. Kerstem gravel gumikat, de nem nagyon vannak ilyen szélesek. Néztem a Schwalbe G-One Allroundot (57-622), de attól tartok, az apró minta a futófelület két oldalán pont a fenti helyzetekben nem segítene. Vittoria Terrenot hasonlónak látom. Így elkezdtem XC gumikat keresni. Vittoria Mezcal elvileg 2,25-ig van, de a valóságban jóval keskenyebb, azt olvastam. A Schwalbe Thunder Burt állítólag nagyon gyorsan kopik aszfalton, meg nagyon érzékeny szúrásra is, nem csak vágásra. Nem tervezek TL átállást, a felnim sem jó hozzá. A Conti Ruban jó lenne, de abban meg az az unszimpatikus, hogy 2,5 bar alá nem engedik a nyomást én meg 2 bart használok az utóbbi időben. Lehet hogy hülyeség amiben gondolkodom, mert ilyen külső nem létezik? Egyébként az itt olvasott upgrade és fitting mondások eddig bejöttek egytől-egyig (már amit kipróbáltam), így hátha erre is van valami ötlet......
-
ZolkoW
őstag
válasz Csokicsibesz #249949 üzenetére
én a gyári ződre írtam
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Schwalbe Hurricane esetleg? [link]
ha jól értettem a célterületet. oké, csak 2.25 van a linken, de ha nem kimondottan durva terep a felhasználás, én kiegyeznék vele.
lehet hogy van szélesebb is, amúgy nem próbáltam még, de elég aszfaltcentrikusnak tűnik, úgy, hogy döngölt földutakra is simán jó.más, de gumi: felraktam a Conti Terra Speedeket, első tubeless gumim Contiból, és minden szépen ment, műhelypumpával. Passzentos a felrakás, de csak kicsit erőlködős (Stan's Iron Cross felni).
Ezt nézzétek, milyen állat!
oké, van gumis is:
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Fall-N
veterán
válasz Csokicsibesz #249947 üzenetére
Vegyél Cannondalet. Ideje azokat is nézegetni. Amúgy viccen kívül, jó alternatíva lenne az is.
-
truefx
aktív tag
Cipőkérdés. Munkábajáráshoz keresek új cipőt. A régi egy Adidas Terrex Swift Solo (Hasaggymeg tippje ), aminek sajnos a talpa kezd leválni így 5 év után. Vmi hasonló jó lenne, sőt simán megveszem megint, de arra gondoltam, hogy mivel ebben is nyomom végig a melót (irodai ülős munka), lehetne egy kicsit elegánsabb, kevésbé sportkinézetű, de ugyanazokkal a paraméterekkel. Kemény talp, és erős anyag, de nem kell mindenféle csicsa rá. Létezik ilyen?
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz mauimagic #249962 üzenetére
Meg van a másik része, amit te nem látsz. Rengetegen vesznek boltban, újan most is biciklit. Az ismerősöm a boltjában Merida, Cube, Csepel bicikliket árul (eBike is, bár kevesebb) és mindig eladja őket. Sokszor amikor beugrottam hozzá éppen vettek nála valamit. És ezek legalább 3-400ezer Forintos bicikik, pont a Csepelek állnak nála régóta. Volt 2 millió pénzért egy eMTB Merida nála, azt is eladta elég gyorsan. Pedig ez egy kisváros (Baja) és ez csak az egyik bolt. Másik ismerős csomó Gepida trekkinget ad el. Ezeken kívül ott a KaloBike (BikeTrend) ott is van jópár eladás.
[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
VITTORIA Tire Mezcal XC-Race 29 x 2,35
Weight weighed: 676gNekem 27.5x2.6 van, ténylegesen ennyi széles.
Volt már sokféle ilyesmi apró mintás mindenes külsőm. Mesés különbséget nem találtam közöttük. Aszfalton szépen gurulnak, ez is, kicsit keményebbre fújva. Terepen meg sokkal többet tud, mint amennyit merek.
Fölfelé nem kapar el, kanyarban f4sza, homokon is. Nedves időben ezek hamar eltömődnek, szóval igazi sarazásra alkalmatlan, szerintem mindegyik ilyen aprómintás.A valós szélesség tényleg lutri. Kicsit amúgy nyúlhatnak használatba vétel után, akkor nagyobbat lehet mérni.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
chubby2o6
senior tag
válasz truefx #249989 üzenetére
Miért nem tartasz a melóhelyen egy melós cipőt? Ha iroda, nyugodtan át tudod venni meló előtt/után. Így nem kell kompromisszum, bringára olyat, ami bringázáshoz kényelmes, melóhoz olyat, amiben simán elvagy egész nap.
Előbb-utóbb úgyis rá leszel itt beszélve egy spd pedálra/cipőre , akkor úgyis kelleni fog egy munkahelyi cipő . -
truefx
aktív tag
válasz chubby2o6 #249992 üzenetére
Városi közlekedéshez pont nem szeretnék SPD-t (oútival SPD-SL-lel párszor megtettem anno az útvonalt, nem lett a kedvenc tevékenységem). Ja és az SPD vs SPD-SL vegyes használat se biztos hogy jót tenne az idegpályáimnak.
Sajnos nem szívesen tárolok semmit a cégnél. Annak ellenére, hogy nagy presztízsű cég, sikerült olyan irodát kibérelniük, ahol nagyon hülye megoldást választottak a tárolásra. Nem lehet saját rekeszed, az emberek az öltözőben szórják szét a cuccaikat. Nincs garancia, hogy ne dobálják ki onnan a fenntartók (fenyegetőztek is vele). Semmi kedvem ezen aggódni.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz zsocy #249981 üzenetére
Meg nekem is bejott, pedig nem komazom az orszaguti bringazast. Felelmetes tempoban kuldik at kanyarokon azokon a virsligumikon.
Az ott latott bicajok bekerulesi erteke pedig talany szamomra... Nevetseges, hogy ilyen szog egyszeru paripak tobbe vannak, mint egy csucs MTB, amin azert van par plusz extra.
Don't Tread On Me
-
Fall-N
veterán
válasz MPowerPH #249995 üzenetére
Ha megnézed az outi alkatrészek mindig drágábbak voltak, mint egy MTB alkatrész. Valahogy az outi presztízse nagyobb. Ha megnézed akkor egy 20-30 éves acél vázas outi nagyobb becsben van tartva, mint egy ugyanilyen idős MTB. Sőt az utóbbi semmit sem ér szinte (pedig egy jó állapotú Klein Attitude milyen jó lenne). De autós példával élve egy csúcs outi egy sportkocsi, egy MTB meg egy terepjáró (vagy SUV ). Bár én ezzel nem értenek egyet, egy csúcs Scott MTB jobban érdekelne bármilyen outinál.
[ Szerkesztve ]
-
dom1n0
senior tag
Sziasztok!
Elkezdtem nemrég használni a zwiftet, van már esetleg PH csoport?
Van aki ezzel edz közűletek?üdv, Andris
-
válasz dom1n0 #249998 üzenetére
Mivel előre nem látható időre kényszerpihenőn vagyok, fogalmam sincs, hogy áll a dolog, ha újra képes leszek tekerni, megpróbálunk majd kiírni valami közös programot. Persze ez elvileg nem nyári elfoglaltság, szóval nem ez a főszezon.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen